BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kenneth Vermeer///HELD topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 november 2014 - 09:28   quote  deeplink  
Ja dat weten we nou wel he..
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 05 november 2014 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 09:28 schreef RenatoBos het volgende:
Ja dat weten we nou wel he..
Wat? Dat we met die debielen te maken hebben?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 november 2014 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 09:29 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat? Dat we met die debielen te maken hebben?
Ja dat heb ik nu vanochtend al een paar keer gelezen, lorre..
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 05 november 2014 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 09:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ja dat heb ik nu vanochtend al een paar keer gelezen, lorre..
Die klote debielen toch ... je komt er maar niet van los hé!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 november 2014 - 09:34   quote  deeplink  
Jaja..
Milo
 Milo - woensdag 05 november 2014 - 09:36   quote  deeplink  
Vermeer///Held........Wtf zeg ik nu weer........?!
VVout
 VVout - woensdag 05 november 2014 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 15:49 schreef Bosifyable het volgende:
Dus een spits van 8 ton..? Mkay, interessant.
Een druif dus -.-
VVout
 VVout - woensdag 05 november 2014 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 09:36 schreef Milo het volgende:
Vermeer///Held........Wtf zeg ik nu weer........?!
Haha,pof.

blackeyed.png
Milo
 Milo - woensdag 05 november 2014 - 12:50   quote  deeplink  
hahahaha
Barabas
 Barabas - woensdag 05 november 2014 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 09:09 schreef legrande het volgende:

[..]

Ja Barabas komen we weer op Guidetti die die geweldige van Geel in jou ogen te makkelijk heeft laten lopen. Hadden we die maar gehuurd.
Niet realistisch.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 02:09   quote  deeplink  
Wat een redding, wat een keeper..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 02:09   quote  deeplink  
Vermeer geniet van Europees avondje: 'De Kuip gaat tekeer'

2816jhe.jpg

Kenneth Vermeer kan als doelman op het veld genieten van de ambiance in De Kuip. ''Heel mooi om te zien hoe het publiek tekeer gaat'', vertelt de keeper op de officiële clubwebsite.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 07 november 2014 - 03:06   quote  deeplink  
Weer belangrijk.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 07 november 2014 - 06:49   quote  deeplink  
Geweldig die topper uit 020 !!! Blij dat ie de lef heeft gehad om naar Feyenoord te komen ...
Els
 Els - vrijdag 07 november 2014 - 07:51   quote  deeplink  
Heeft een uitstekende wedstrijd gekeept. Verdient wel iets meer waardering van het legioen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 november 2014 - 07:55   quote  deeplink  
Beste keeper in de eredivisie op dit moment. Foutloos
VVout
 VVout - vrijdag 07 november 2014 - 08:40   quote  deeplink  
Allemaal een pof op je oog, blijft een neus.... basta!

MOM voor mij natuurlijk, zonder hem misschien zelfs de wedstrijd niet gewonnen. Wel weer gezien dat hij niet zo lekker anticipeerd op hoge ballen van de zijkant, gelukkig was daar Nelom.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 09:20   quote  deeplink  
Vermeer in oranje..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 09:20   quote  deeplink  
VERMEER GENIET VAN EUROPESE AVONDEN IN DE KUIP

142ctpf.jpg

Kenneth Vermeer geniet met volle teugen van Europa Cup avonden in De Kuip. Dat vertelde de doelman donderdag na afloop van zijn tweede Europese thuiswedstrijd voor Feyenoord, dat mede dankzij goed keeperswerk van Vermeer afrekende met HNK Rijeka (2-0). Dit zijn speciale duels om te mogen spelen, glimlachte hij enkele minuten na het laatste fluitsignaal de scheidsrechter. Het publiek gaat continu tekeer, mede daarom voelen we ons hier heel sterk.

Vermeer genoot tegen Rijeka niet alleen van de sfeer in het stadion, maar ook van het voetbal dat Feyenoord in de eerste helft liet zien. We waren heer en meester. Zij kwamen er niet aan te pas en wij beloonden onszelf door al vroeg twee keer te scoren. Met een beetje geluk hadden we er zelfs nog één kunnen maken. In die fase was goed te zien dat het zelfvertrouwen in de ploeg alsmaar groeiende is. Mede door een verzorgde opbouw van achteruit komen we goed aan voetballen toe. Dat heeft veel met lef en vertrouwen te maken.

Na een sterke eerste helft viel Feyenoord na rust ver terug, zag ook Vermeer. We hadden een paar slaapmomentjes, zei de doelman, die als gevolg daarvan een paar keer handelend moest optreden. Hoogtepunt voor hem was de redding op het schot van Andrej Kramaric, die halverwege de tweede helft aan buitenspel ontsnapte en in kansrijke positie kwam. Het is altijd lekker om belangrijk te zijn. Alleen doe ik het niet in mijn eentje. We verdedigen met zn allen. Als team hebben we de zege over de streep getrokken.

Als gevolg van de overwinning is Feyenoord volledig terug in de race in groep G, waarin de ploeg momenteel de tweede plaats bezet met twee punten achter Sevilla, dat over drie weken naar Rotterdam komt. Ook in die wedstrijd moeten we met niks minder genoegen nemen dan een overwinning, sprak Vermeer strijdvaardig. In de uitwedstrijd hebben we kunnen zien dat Sevilla een uitstekende ploeg heeft, maar in De Kuip hoeven we voor niemand onder te doen. Met de massale steun van ons publiek is alles mogelijk.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 november 2014 door RenatoBos --
van geil
 van geil - vrijdag 07 november 2014 - 10:18   quote  deeplink  
zo belangrijk
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 07 november 2014 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 02:09 schreef RenatoBos het volgende:
Wat een redding, wat een keeper..
Guus Danny en Ruud, Kenneth is op dit moment gewoon de beste keeper van Nederland
knoop dat even in jullie hoofden
MMM
 MMM - vrijdag 07 november 2014 - 11:19   quote  deeplink  
Vermeer///HELD
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 07 november 2014 - 12:23   quote  deeplink  
Ze hebben het gelezen, Vermeer is er bij Gefeliciteerd TOPPER
ook Clasie maar dat was wel bekend
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 07 november 2014 - 12:35   quote  deeplink  
Gelukkig heeft Guus zijn mannetjes die hier inspiratie op doen. Blij mee. Doet het Nederlands elftal goed.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 12:23 schreef de bluffer het volgende:
Ze hebben het gelezen, Vermeer is er bij Gefeliciteerd TOPPER
ook Clasie maar dat was wel bekend
Thanx maar daar hoef je mij niet voor te feliciteren horen MAAT..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 13:15   quote  deeplink  
Vermeer: 'Op de goede weg, maar eerst wedstrijd tegen Vitesse'

f5aq0z.jpg

Kenneth Vermeer is blij met zijn uitverkiezing in de selectie van het Nederlands elftal. 'Dat ik bij Oranje zit, kun je zien als een bevestiging. Dat ik op de goede weg ben.'

Maar de focus van Vermeer gaat pas maandag op Oranje. 'Eerlijk gezegd wil ik niet te hard van stapel lopen, eerst zondag Vitesse en dan pas Oranje. We zijn bij Feyenoord defensief op de goede weg. Mijn rol? Ik doe eigenlijk niet anders dan dat ik altijd heb gedaan. Vitesse is zondag een lastige wedstrijd. Maar wij gaan daar druk zetten en ons eigen spel spelen.'

Eerste man Jasper Cohen (Ajaks) en Tim Krul (Newcastle United) zijn al jaren de vaste eerste twee doelmannen in de selectie van Oranje.
Bron:FR 12

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 november 2014 door RenatoBos --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 07 november 2014 - 18:46   quote  deeplink  
Zekerheid van Vermeer straalt uit naar hele team.
Da's het grote verschil.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 07 november 2014 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 18:46 schreef FR-Henk het volgende:
Zekerheid van Vermeer straalt uit naar hele team.
Da's het grote verschil.
Dat was toch nooit waar als ik dat riep over Erwin Mulder? Leugenaar ;-)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 07 november 2014 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 18:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat was toch nooit waar als ik dat riep over Erwin Mulder? Leugenaar ;-)
Je was daar te snel mee. Begon je nl. al jaren geleden over.
Heb je gelijk gekregen. Da's dan mooi.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 20:29   quote  deeplink  
Ik vind Kenneth Vermeer beter dan Cillessen

nnmjwo.jpg

René van Eck zou bondscoach Guus Hiddink adviseren om Kenneth Vermeer te benoemen tot eerste doelman van het Nederlands elftal. De Rotterdammer zou de keeper van Feyenoord de voorkeur geven boven zijn concurrent Jasper Cillessen van Ajax. "Ik vind Vermeer beter dan Cillessen," zegt de jeugdtrainer van Excelsior in FC Rijnmond.

Van Eck begreep overigens weinig van de uitlatingen van Hiddink die zijn lot aan de interland tegen Letland verbond. De keuzeheer liet weten te zullen opstappen bij een nederlaag of gelijkspel van Oranje in het duel met de Letten. "Ik zou als trainer niet mijn lot aan een wedstrijd verbinden. Hiddink heeft zoiets nodig. Ik denk niet dat spelers bewust een wedstrijd verliezen om hun coach weg te krijgen. Ik hoop dat ze gewoon het veld opgaan om te winnen."
Excelsior en Feyenoord
De voormalig speler van Excelsior - tussen 1983 en 1986 spelend in Kralingen - kijkt met plezier naar de huidige verrichtingen van zijn oude ploeg. "Je merkt gewoon dat er een echt team op het veld staat. Je zag ook dat het elftal echt groeide vorig seizoen. Na de promotie is het elftal bijna intact gebleven. En wat er ook gebeurt, als er iemand wegvalt, dan staat de volgende op. Wat dat betreft heeft Marinus Dijkhuizen gewoon heel goed werk geleverd."
"Dat zie je ook bij Feyenoord, maar daar had Fred Rutten ook zijn tijd nodig. Je kunt niet vergeten hoeveel belangrijke spelers zijn vertrokken. Je kunt niet verwachten dat er dan meteen een nieuw elftal staat dat punten pakt. En het gaat hier in Nederland niet alleen om winnen, maar ook om hoe er gewonnen wordt. Het is altijd 'ja, maar'. Dat kennen ze in Duitsland niet. Wat je ook zegt, het gaat om het winnen en de punten," aldus Van Eck, die in het verleden jarenlang werkzaam was in Duitsland en Zwitserland.
bron:Rijnmond
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 november 2014 - 20:32   quote  deeplink  
Maar in t donker vind je Cillesen beter.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 07 november 2014 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 20:16 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je was daar te snel mee. Begon je nl. al jaren geleden over.
Heb je gelijk gekregen. Da's dan mooi.
Te snel? Ik heb Erwin Mulder al in de jeugd op varkenoord gevolgd en daarna bij Excelsior en daar had ik toen mijn mening op gebaseerd! Dus ga niet zeggen dat ik dan te snel was ...
Het is gewoon inzicht hebben betreft kwaliteiten die je nastreeft. En die zullen bij mij anders zijn dan bij jou! En dat heeft niks met gelijk krijgen te maken. Soms hoop ik ook wel eens dat ik het mis heb en gelukkig gebeurt dat ook wel eens!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 07 november 2014 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 20:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Te snel? Ik heb Erwin Mulder al in de jeugd op varkenoord gevolgd en daarna bij Excelsior en daar had ik toen mijn mening op gebaseerd! Dus ga niet zeggen dat ik dan te snel was ...
Het is gewoon inzicht hebben betreft kwaliteiten die je nastreeft. En die zullen bij mij anders zijn dan bij jou! En dat heeft niks met gelijk krijgen te maken. Soms hoop ik ook wel eens dat ik het mis heb en gelukkig gebeurt dat ook wel eens!
Op een gegeven moment -vorig jaar- werd echt duidelijk dat Mulder zich niet meer verder ontwikkelde.
En dan houdt het wel op.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 07 november 2014 - 21:49   quote  deeplink  
Oké, gefeliciteerd. Met jouw geweldige inzicht en vooruitstrevende voetbal inzicht. We weten het nu wel hè.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 22:36   quote  deeplink  
Zullen we lijdensweg een sticker geven..(?)
van geil
 van geil - vrijdag 07 november 2014 - 22:42   quote  deeplink  
ik heb wel respect voor mensen met n sterke mening.
ook voor mensen met geen mening.
mensen die zelf niets bedenken maar BLIND (jaja BLIND) volgen vind ik lachwekkend.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 07 november 2014 - 23:46   quote  deeplink  
Uiteraard, maar er zit een verschil tussen een sterke mening hebben en het gedrag van lijdensweg af en toe. Maar goed, dit is al vaker besproken en morgenochtend zit hij gewoon weer met een ODOL dit topic te lezen. Lolletje gun ik 'm dan wel weer.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 november 2014 - 00:22   quote  deeplink  
wanker.gif

handmade-tissue-paper-box_10858999_250x250.jpg
JanM
 JanM - zaterdag 08 november 2014 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 23:46 schreef Bosifyable het volgende:
Uiteraard, maar er zit een verschil tussen een sterke mening hebben en het gedrag van lijdensweg af en toe. Maar goed, dit is al vaker besproken en morgenochtend zit hij gewoon weer met een ODOL dit topic te lezen. Lolletje gun ik 'm dan wel weer.
Kleine correctie (met de nadruk op kleine ;-P): impotente mannen hebben geen ODOL!
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 08 november 2014 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 22:36 schreef RenatoBos het volgende:
Zullen we lijdensweg een sticker geven..(?)
Dan maar een Ziggo sticker ?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 november 2014 - 13:46   quote  deeplink  
Jij bent echt erg..
van geil
 van geil - zaterdag 08 november 2014 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 23:46 schreef Bosifyable het volgende:
Uiteraard, maar er zit een verschil tussen een sterke mening hebben en het gedrag van lijdensweg af en toe. Maar goed, dit is al vaker besproken en morgenochtend zit hij gewoon weer met een ODOL dit topic te lezen. Lolletje gun ik 'm dan wel weer.
:)
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 08 november 2014 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 23:46 schreef Bosifyable het volgende:
Uiteraard, maar er zit een verschil tussen een sterke mening hebben en het gedrag van lijdensweg af en toe. Maar goed, dit is al vaker besproken en morgenochtend zit hij gewoon weer met een ODOL dit topic te lezen. Lolletje gun ik 'm dan wel weer.
Och zielig manneke, ge kunt er niet tegen dat een ander eens gelijk heeft gekregen betreft Erwin Mulder ... snik snik snik !!!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 08 november 2014 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 18:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Och zielig manneke, ge kunt er niet tegen dat een ander eens gelijk heeft gekregen betreft Erwin Mulder ... snik snik snik !!!
Heb jij emoties?
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 08 november 2014 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 18:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Och zielig manneke, ge kunt er niet tegen dat een ander eens gelijk heeft gekregen betreft Erwin Mulder ... snik snik snik !!!
Heb je vanmiddag een cursus Belgisch gevolgd of ben je gewoon een polyglot?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 november 2014 - 16:23   quote  deeplink  
Puntpakkert..
legrande
 legrande - zondag 09 november 2014 - 16:30   quote  deeplink  
Wat een keeper vandaag weer he. Voor mij weer een dikke 9.5. Wat een verademing na Mulder.
van geil
 van geil - zondag 09 november 2014 - 16:32   quote  deeplink  
Pelle op goal.
MMM
 MMM - zondag 09 november 2014 - 16:32   quote  deeplink  
Held!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 09 november 2014 - 16:35   quote  deeplink  
Geweldig! Toch weer de nul gehouden en een punt gered!
De rest van het elftal heeft 2 punten laten liggen ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2014 door lijdensweg --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5126
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kenneth Vermeer///HELD topic..









0.0193760