BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer naar aartsrivaal!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 10 oktober 2014 - 17:28   quote  deeplink  
Ik durf de uitspraak ook rustig aan dat er hier aanmerkelijk minder negatief over de tegenstanders wordt gedaan dan bij jullie forum soccer. Ik vind deze kritiek dan ook wel wat hypocriet :)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 10 oktober 2014 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 16:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ach, laten we eerlijk zijn: op het Feyenoord-forum wordt onze club betiteld als Ajaks of als Ajakkes... Dan kun je verwachten dat ook op jullie club een verbastering volgt. Onze coach wordt zo nu en dan Frons de Hoer genoemd. Enzovoort, enzovoort.
whistle.gif
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 10 oktober 2014 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 17:32 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Whahahaha.....voel je je aangesproken Bossie
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 10 oktober 2014 - 17:35   quote  deeplink  
Euhm, ligt echt aan de autocorrectie..wink_smile.gif
Pietje
 Pietje - vrijdag 10 oktober 2014 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 17:32 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha. Voel jij je aangesproken, Renato? ;-)
Pietje
 Pietje - vrijdag 10 oktober 2014 - 17:36   quote  deeplink  
Oh jee... ik pleeg plagiaat, zag ik... Sorry Peet
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 10 oktober 2014 - 17:36   quote  deeplink  
Ghehe..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 10 oktober 2014 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 17:36 schreef Pietje het volgende:
Oh jee... ik pleeg plagiaat, zag ik... Sorry Peet
No worries .....
soccer
 soccer - vrijdag 10 oktober 2014 - 20:20   quote  deeplink  
Pietje en Eide mijn opmerking was met een knipoog naar aanleiding van een opmerking van Ronald 1960. Het was niet mijn bedoeling om negatief over iemand te doen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 10 oktober 2014 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 20:20 schreef soccer het volgende:
Pietje en Eide mijn opmerking was met een knipoog naar aanleiding van een opmerking van Ronald 1960. Het was niet mijn bedoeling om negatief over iemand te doen.
Je hebt ook wel een beetje gelijk, ik ben de niet de allerslimste..... :-(

Maar ik heb wel gelijk met mijn uitspraak ;-)

En daar zullen Eide en Pietje het waarschijnlijk ook mee eens zijn ;-)

btw, Ik neem je niets kwalijk hoor ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 oktober 2014 door Ronald 1960 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 10 oktober 2014 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 20:44 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Je hebt ook wel een beetje gelijk, ik ben de niet de allerslimste..... :-(

Maar ik heb wel gelijk met mijn uitspraak ;-)

En daar zullen Eide en Pietje het waarschijnlijk ook mee eens zijn ;-)

btw, Ik neem je niets kwalijk hoor ;-)
Wie is soccer ?
Eide
 Eide - vrijdag 10 oktober 2014 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 20:20 schreef soccer het volgende:
Pietje en Eide mijn opmerking was met een knipoog naar aanleiding van een opmerking van Ronald 1960. Het was niet mijn bedoeling om negatief over iemand te doen.
;)
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 10 oktober 2014 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 20:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wie is soccer ?
Niet zo denigrerend
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 10 oktober 2014 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 21:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Niet zo denigrerend
Helemaal zo niet bedoeld gap
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 oktober 2014 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 21:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Niet zo denigrerend
Waarom niet, tis een smerige kakkerlak! Mag zo denigrerend zijn als het maar zou kunnen!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 oktober 2014 - 10:28   quote  deeplink  
Niet zo denigrerend..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 oktober 2014 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2014 - 10:28 schreef RenatoBos het volgende:
Niet zo denigrerend..
Opbokken smerig ongedierte! Lekker terug naar je eigen hokje! Ik zit helemaal niet te wachten op een kutmeeuw die onze naam niet eens normaal kan typen of onze trainer Frons de Hoer noemt!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 oktober 2014 - 10:29   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 oktober 2014 door Ajax Warrior --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 oktober 2014 - 10:31   quote  deeplink  
Dat past mijn iPad automatisch aan waritorretje..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 oktober 2014 - 10:31   quote  deeplink  
(Das toch ook ongedierte torren(?))
tomson
 tomson - zaterdag 11 oktober 2014 - 10:40   quote  deeplink  
popcorn%20drama.gif
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 oktober 2014 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2014 - 10:31 schreef RenatoBos het volgende:
Dat past mijn iPad automatisch aan waritorretje..
Trouwens geef je in dit topic aan dat je Ajax haat, maar je wil maar wat graag hier meelullen??? Zelfs zo graag dat je de ban ervoor laat opheffen! Dus of je bent hypocriet, of je hebt inderdaad de hersens van een nietsnut! Kan natuurlijk ook allebei!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 oktober 2014 - 10:40   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 oktober 2014 door Ajax Warrior --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 oktober 2014 - 10:42   quote  deeplink  
Tja zo kan ik ook legio voorbeelden aanhalen. Er zijn mensen die een eigen forum opstarten wat mislukt en vervolgens weer onder een ander account hier verdergaan omdat ze het toch wel erg missen..
Dus wat is je punt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 oktober 2014 door RenatoBos --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 oktober 2014 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2014 - 10:42 schreef RenatoBos het volgende:
Tja zo kan ik ook legio voorbeelden aanhalen. Er zijn mensen die een eigen forum opstarten wat mislukt en vervolgens weer onder een ander account hier verdergaan omdat ze het toch wel erg missen..
Klopt helemaal, maar ik kom niet op jullie forumgedeelte. Heb een hekel aan die club en zal er ook nooit 1 woord willen neerzetten! Dus ja, je kan stellen dat jij hypocriet bent! Wel een hekel aan onze club tentoonspreiden, maar wat graag kom je op het forumgedeelte van de mooiste club van de wereld meepraten!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 oktober 2014 - 10:43   quote  deeplink  
En overigens is hetgeen ik gedaan heb niet hypocriet hoor, want we hebben met een grote groep geprobeerd een nieuw forum op te starten. Is niet gelukt en aangezien ik zin had in A, een nieuwe forumnaam en B, een nieuwe start, heb ik gekozen voor een nieuwe aanmelding. Overigens in overleg met Boudewijn, aangezien het veranderen van je forumnaam nog wel het aantal posts zou aantonen! Daarnaast mis ik HL niet hoor, want ik kan ook zo maar dagen of weken zonder posts plaatsen mijn leven invulling geven!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 oktober 2014 door Ajax Warrior --
tomson
 tomson - zaterdag 11 oktober 2014 - 10:45   quote  deeplink  
search?q=silent+smiley+gif&client=ms-android-samsung&source=univ&tbm=isch&tbo=u&sa=X&ei=W-44VITKHsK5OOmngJgK&ved=0CDQQ7Ak&biw=360&bih=567#facrc=_&imgrc=dNQcGUv18UrTcM%253A%3BDYeuMFnS-RYCcM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.escunited.com%252Fimages%252Fsmilies%252F0-points.gif%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.escunited.com%252Ft10161-181%252F%3B75%3B41

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 oktober 2014 door tomson --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 oktober 2014 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2014 - 10:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klopt helemaal, maar ik kom niet op jullie forumgedeelte. Heb een hekel aan die club en zal er ook nooit 1 woord willen neerzetten! Dus ja, je kan stellen dat jij hypocriet bent! Wel een hekel aan onze club tentoonspreiden, maar wat graag kom je op het forumgedeelte van de mooiste club van de wereld meepraten!
Mooi zo moet je dat vooral niet doen. Jij mag het hypocriet noemen, ik zie het toch anders. Tuurlijk heb ik een hekel aan jouw cluppie maar dat wilt toch niet zeggen dat ik met Ajacieden kan praten over voetbal of weet ik het wat..ben jij nou echt zo beperkt in je gedachtegang..(?)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 oktober 2014 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2014 - 10:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Mooi zo moet je dat vooral niet doen. Jij mag het hypocriet noemen, ik zie het toch anders. Tuurlijk heb ik een hekel aan jouw cluppie maar dat wilt toch niet zeggen dat ik met Ajacieden kan praten over voetbal of weet ik het wat..ben jij nou echt zo beperkt in je gedachtegang..(?)
Blijkbaar ben jij beperkt in je gedachtegang. Wel je haat tentoonspreiden, maar hier het lieve heertje komen spelen?? Whahahahaha je bent nog eerder lachwekkend dan hypocriet inderdaad!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 oktober 2014 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2014 - 10:43 schreef Ajax Warrior het volgende:
En overigens is hetgeen ik gedaan heb niet hypocriet hoor, want we hebben met een grote groep geprobeerd een nieuw forum op te starten. Is niet gelukt en aangezien ik zin had in A, een nieuwe forumnaam en B, een nieuwe start, heb ik gekozen voor een nieuwe aanmelding. Overigens in overleg met Boudewijn, aangezien het veranderen van je forumnaam nog wel het aantal posts zou aantonen! Daarnaast mis ik HL niet hoor, want ik kan ook zo maar dagen of weken zonder posts plaatsen mijn leven invulling geven!
Wow geweldig..

giphy.gif
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 oktober 2014 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2014 - 10:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Blijkbaar ben jij beperkt in je gedachtegang. Wel je haat tentoonspreiden, maar hier het lieve heertje komen spelen?? Whahahahaha je bent nog eerder lachwekkend dan hypocriet inderdaad!
Och gosh heb je me nu door..(?)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 oktober 2014 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2014 - 10:53 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Och gosh heb je me nu door..(?)
Was weinig voor nodig hoor!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 oktober 2014 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2014 - 10:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Was weinig voor nodig hoor!
Voor een naïef iemand wel dunkt me..
tomson
 tomson - zaterdag 11 oktober 2014 - 10:57   quote  deeplink  
🙈🙉🙊
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 oktober 2014 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2014 - 10:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Voor een naïef iemand wel dunkt me..
klopt, liever naïef dan hypocriet!
Pietje
 Pietje - zaterdag 11 oktober 2014 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 20:20 schreef soccer het volgende:
Pietje en Eide mijn opmerking was met een knipoog naar aanleiding van een opmerking van Ronald 1960. Het was niet mijn bedoeling om negatief over iemand te doen.
Geen punt, soccer. Ik was het alweer vergeten ;-)
Pietje
 Pietje - zaterdag 11 oktober 2014 - 11:52   quote  deeplink  
Bovendien, het begrip "haat" ken ik gelukkig niet. Sommigen mag ik, anderen minder of in het geheel niet. Maar haat... Dat is verspilde energie, verkeerde energie en leidt uiteindelijk tot helemaal niets. Daarnaast vind ik, en dat heb ik hier en op het Feyenoord-forum ook vaak geschreven, Feyenoord hisorisch gezien een mooie club. Achter Ajax, dat dan weer wel ;-)
tomson
 tomson - zaterdag 11 oktober 2014 - 12:34   quote  deeplink  
Minus de laatste zin + 1 ;) . Al dat aanstellerige gedoe, nergens voor nodig.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 oktober 2014 - 12:45   quote  deeplink  
Helemaal mee eens..
soccer
 soccer - zaterdag 11 oktober 2014 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2014 - 11:52 schreef Pietje het volgende:
Bovendien, het begrip "haat" ken ik gelukkig niet. Sommigen mag ik, anderen minder of in het geheel niet. Maar haat... Dat is verspilde energie, verkeerde energie en leidt uiteindelijk tot helemaal niets. Daarnaast vind ik, en dat heb ik hier en op het Feyenoord-forum ook vaak geschreven, Feyenoord hisorisch gezien een mooie club. Achter Ajax, dat dan weer wel ;-)
Haat ken ik ook niet Pietje. Beetje dollen moet kunnen vind ik.
Ik vind Ajax ook wel een mooie club. Ik vind echter 2 teams toch nog mooier de ene ken je de andere zijn de hockey dames van Den Bosch ;-).
soccer
 soccer - zaterdag 11 oktober 2014 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 20:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wie is soccer ?
Een man die van sport in het algemeen en voetbal in het bijzonder houdt. Verder houdt hij van een goed glas bier en vrouwen. Hij heeft een hekel aan tuinieren en schilderen. Hij werkt een beetje en vindt het leven mooi. Voldoende;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 11 oktober 2014 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2014 - 14:26 schreef soccer het volgende:

[..]

Een man die van sport in het algemeen en voetbal in het bijzonder houdt. Verder houdt hij van een goed glas bier en vrouwen. Hij heeft een hekel aan tuinieren en schilderen. Hij werkt een beetje en vindt het leven mooi. Voldoende;-)
Feijenoorder en het leven mooi vinden is een contradictio in terminis ;-)
soccer
 soccer - zaterdag 11 oktober 2014 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2014 - 14:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Feijenoorder en het leven mooi vinden is een contradictio in terminis ;-)
Zo kun je maar weer zien dat niets in het leven onmogelijk is;-).
nora
 nora - zaterdag 11 oktober 2014 - 15:43   quote  deeplink  
Er is maar een klassieker in Nederland dus dat zegt genoeg en dat die een hekel aan elkaars club hebben lijkt mij normaal, maar normaal een beetje kunnen dollen tegen elkaar moet kunnen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 oktober 2014 - 15:44   quote  deeplink  
+1908..
Pietje
 Pietje - zaterdag 11 oktober 2014 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2014 - 12:34 schreef tomson het volgende:
Minus de laatste zin + 1 ;) . Al dat aanstellerige gedoe, nergens voor nodig.
Haha. Juist die laatste zin was zoooooooo belangrijk! ;-)
Pietje
 Pietje - zaterdag 11 oktober 2014 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2014 - 14:20 schreef soccer het volgende:

[..]

Haat ken ik ook niet Pietje. Beetje dollen moet kunnen vind ik.
Ik vind Ajax ook wel een mooie club. Ik vind echter 2 teams toch nog mooier de ene ken je de andere zijn de hockey dames van Den Bosch ;-).
Mijn ouders hebben nadrukkelijk de oorlog meegemaakt: hun beider families (inclusief kinderen) zijn uitgemoord. Ikzelf ben geboren in 1949, dus betrekkelijk vlak na de oorlog. Ik weet dus waartoe haat, echte haat, kan leiden. Ik doe daar niet aan mee, en dat weten de meesten Ajacieden op dit forum hier. Ik ben het zeker met je eens: elkaar dollen moet kunnen, een geintje moet ook kunnen. Over en weer en daar kan ik goed tegen.

En van hockey heb ik helemaal geen verstand. ;)
Pietje
 Pietje - zaterdag 11 oktober 2014 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2014 - 15:43 schreef nora het volgende:
Er is maar een klassieker in Nederland dus dat zegt genoeg en dat die een hekel aan elkaars club hebben lijkt mij normaal, maar normaal een beetje kunnen dollen tegen elkaar moet kunnen.
Precies, nora! Gewone rivaliteit is gezond, dat kan geen kwaad.
Eide
 Eide - zaterdag 11 oktober 2014 - 16:35   quote  deeplink  
Ik denk dat alles valt of staat bij je relativeringsvermogen. Ik ben echt wel een fanatiek Ajax fan. Ik volg alles van de club, van de jeugd tot aan de directie. Ik kijk alles wat ik kijken kan, ik bezoek wedstrijden waar mogelijk. Ik sleur mijn zoontje mee in mijn passie voor Ajax, en irriteer mijn vrouw mateloos als Ajax punten laat liggen. Ajax is echt een deel van mijn leven.

Maar die passie is liefde voor mijn club, geen aversie of haat voor andere clubs. Clubs die ook gewoon mooi zijn ook al heb ik er niets mee. Ik heb echt geen idee wat men buiten Eindhoven (lokale trots) in PSV ziet maar er zijn mensen die die club prachtig vinden. En zo goede vrienden wat mij betreft. Ik ben dan blij dat er rivaliteit en competitie is. Ajax zou Ajax niet zijn zonder de rivaliteit met Feyenoord. En omgekeerd geldt dat net zo goed.
soccer
 soccer - zaterdag 11 oktober 2014 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2014 - 16:19 schreef Pietje het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben nadrukkelijk de oorlog meegemaakt: hun beider families (inclusief kinderen) zijn uitgemoord. Ikzelf ben geboren in 1949, dus betrekkelijk vlak na de oorlog. Ik weet dus waartoe haat, echte haat, kan leiden. Ik doe daar niet aan mee, en dat weten de meesten Ajacieden op dit forum hier. Ik ben het zeker met je eens: elkaar dollen moet kunnen, een geintje moet ook kunnen. Over en weer en daar kan ik goed tegen.

En van hockey heb ik helemaal geen verstand. ;)
Ik heb van hockey ook geen verstand maar die kantine is zo gezellig;-)
En niet onbelangrijk de dames worden regelmatig kampioen (13 x in de laatste 15 jaar)ook niet onbelangrijk voor een Feyenoordsupporter;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 oktober 2014 door soccer --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer naar aartsrivaal!









0.0191769