BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer naar aartsrivaal!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 07:24   quote  deeplink  
Hahaha kenniet vraagt om begrip. Hahahaha wat een loser!!!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 01 september 2014 - 11:05   quote  deeplink  
wat er vorig jaar is gebeurd heeft hem veel pijn gedaan.
basisplek kwijt raken terwijl je ook doelman van oranje was.
dat gebeurde allemaal in aanloop voor het wk.
dat vervolgens van gaal zout in de wond strooit door te zeggen dat hij eigenlijk de 1ste doelman was, dat maakt het extra zuur.
hjf
 hjf - maandag 01 september 2014 - 12:13   quote  deeplink  
Beste Kenneth,

Ik wens je heel veel succes in jou verdere carrière en wil je bedanken voor je enorme bijdrage aan de 3 landstitels.
Eide
 Eide - maandag 01 september 2014 - 12:41   quote  deeplink  
Aardig trouwens dat Feyenoord nu vier!! (4!!) oud keepers van Ajax onder contract heeft.

Vermeer
Hahn
Graafland
Lamprou

Zo zie je maar, zelfs Feyenoord kan niet zonder Ajax.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 01 september 2014 - 13:22   quote  deeplink  
agh die mulder, ik heb het wel met hem te doen.
word je vervangen door een 2de doelman van je concurrent
zo slecht is mulder toch niet?

wel opmerkelijk dat hij veel clubs heeft geweigerd maar niet deze?
toevallig een pyjama van hun in de kast?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 01 september 2014 - 13:37   quote  deeplink  
vergeet ook niet wat er in de kuip is gebeurd he;)
vuurwerk naar je hoofd krijgen door je eigen aanhang.
blijkbaar zit vermeer vol met emoties, gezien zijn commentaar bij het tekenen van zijn nieuwe contract.

'ik kan niet wachten op het aantrekken van feyenoord-shirt'
Eide
 Eide - maandag 01 september 2014 - 13:46   quote  deeplink  
Ik vind het fijn voor Kenneth dat hij weer een club heeft. Vermeer is altijd een voorbeeldig prof geweest bij Ajax en heeft met name als 2e keeper altijd z'n stinkende best gedaan. Kenneth is te goed om z'n wedstrijden te keepen in de Jupiler League.

Maar voor Ajax vind ik het een drama dat deze klasse keeper naar de aartsrivaal gaat. Zeker als je vandaag leest dat Vermeer heeft getracht z'n contract af te kopen om transfervrij naar AZ te kunnen. En om hem dan voor een schijntje naar feyenoord te zien gaan komt voor mij als Ajacied best hard aan.

Veel succes Kenneth, maar voor mij hoeft er geen afscheid te komen, geen AFCA of F-side vestje voor jou. Bij de klassieker zal een hels fluitconcert jou deel zijn. Veel succes, dat je met uitstekend keeperswerk 2e mag worden achter de mooiste club van Nederland.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 13:49   quote  deeplink  
VERMEER IS EEN KAKKERLAK, VERMEER IS EEN KAKKERLAK, VERMEER IS EEN KAKKERLAK, VERMEER IS EEN KAKKERLAK!!!! VERMEER IS EEN KAKKERLAK, VERMEER IS EEN KAKKERLAK, VERMEER IS EEN KAKKERLAK, VERMEER IS EEN KAKKERLAK!!!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 01 september 2014 - 13:49   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd naar zijn 1ste wedstrijd in de kuip.

We weten namelijk dat hij een geweldige keeper is, maar ook dat hij kan grabbelen.
Als hij dat laatste gaat doen dan heeft hij geen leuke tijd daar in de kuip.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 13:51   quote  deeplink  
Wacht maar tot je in januari naar de arena komt, zullen we je eens laten merken wat we van verraders vinden!!! Smerige tering kakkerlak!! Met je uitspraak "ik kan niet wachten tot ik een kakkerlak shirt mag aantrekken."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:38 schreef Bobby1972 het volgende:
Persoonlijk heb ik nooit een negatief woord over Vermeer gerept. Ga nou een keer naar het filmpje kijken. Ajax is toch open en transparant Remco?
Jazeker.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 01 september 2014 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 13:49 schreef Ajax Warrior het volgende:
VERMEER IS EEN KAKKERLAK, VERMEER IS EEN KAKKERLAK, VERMEER IS EEN KAKKERLAK, VERMEER IS EEN KAKKERLAK!!!! VERMEER IS EEN KAKKERLAK, VERMEER IS EEN KAKKERLAK, VERMEER IS EEN KAKKERLAK, VERMEER IS EEN KAKKERLAK!!!!
Is het zo erg dan?
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:14 schreef Ciler het volgende:
Clubgevoel bestaat al lang niet meer maar had gedacht dat Kenneth een product van de jeugdopleiding dit wel zou begrijpen dus niet is het een egoist die niet met de gevoelens rekening houdt van de achterban juist hij zou dat moeten begrijpen er zijn genoeg spelers die van Feyenoord niet naar Ajax wilden omdat het gewoonweg niet kon te gevoelig lag.
Welke achterban? Die achterban die hem nooit onvoorwaardelijk heeft gesteund? Diezelfde achterban die ook hier hem keer op keer bekritiseerde? Of die achterban die hem afgelopen seizoen bikkelhard liet vallen na een mindere periode? Of voor de achterban die op de banken stond te dansen toen de Boer hem eraf haalde voor Cilissen?
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Jij zal never nooit niet Overmars aanvallen hey Remco.....
O jawel hoor. Ook weleens gedaan als ik het ergens niet mee eens ben.
Eide
 Eide - maandag 01 september 2014 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 14:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Welke achterban? Die achterban die hem nooit onvoorwaardelijk heeft gesteund? Diezelfde achterban die ook hier hem keer op keer bekritiseerde? Of die achterban die hem afgelopen seizoen bikkelhard liet vallen na een mindere periode? Of voor de achterban die op de banken stond te dansen toen de Boer hem eraf haalde voor Cilissen?
Vergeet het constante uitfluiten niet en de oehs en ahs bij vangballen.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 14:40   quote  deeplink  
Ik neem het Vermeer zeker niet kwalijk. Je kunt het eerder Ajax kwalijk nemen dat ze hem naar Feyenoord hebben laten vertrekken. Ze hebben niet de instructies gegeven om niet te mogen vertrekken naar PSV of Feyenoord. Ook dat is weel nalatigheid aan de kant van Ajax. En wie is daar verantwoordelijk voor precies; kleine marc.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Bobby1972 --
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 14:41   quote  deeplink  
Vermeer heeft zich altijd als een voorbeeldige prof gedragen.datzelfde kunnen we helaas niet zeggen van de supporters richting Vermeer
Eide
 Eide - maandag 01 september 2014 - 14:42   quote  deeplink  
Of tegen Blind.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 14:44   quote  deeplink  
Dat ben ik met je eens. Wanneer je een ander iets niet gunt is dat op basis van afgunst. Dat is de grootste tekortkoming van de mens in het algemeen. Als je je hiervoor leent dan snap je niks van het leven.
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 14:48   quote  deeplink  
Ajax wil juist tegen betere teams spelen. Feyenoord is nu weer wat sterker geworden. Win win situatie dus.
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 14:42 schreef Eide het volgende:
Of tegen Blind.
Zo verschrikkelijk hypocriet in mijn ogen. Jarenlang is blind afgezeken. Datzelfde geld voor Eriksen. Maar dan vertrekken ze en zijn het ineens de grote helden die nooit verkocht hadden mogen worden.
Eide
 Eide - maandag 01 september 2014 - 14:52   quote  deeplink  
Nou, win-win wil ik het niet noemen. Ik had liever gezien dat Ajax had meegewerkt aan het afkopen van het contract zodat Kenneth naar AZ had gekund. Feyenoord wordt hier sterker van en dat hoeft van mij niet.

Maar ik vind veel van het commenteer erg hypocriet... en dan niet alleen over Vermeer.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 01 september 2014 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 14:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo verschrikkelijk hypocriet in mijn ogen. Jarenlang is blind afgezeken. Datzelfde geld voor Eriksen. Maar dan vertrekken ze en zijn het ineens de grote helden die nooit verkocht hadden mogen worden.
Dit.. Zo waar dit.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 01 september 2014 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 14:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo verschrikkelijk hypocriet in mijn ogen. Jarenlang is blind afgezeken. Datzelfde geld voor Eriksen. Maar dan vertrekken ze en zijn het ineens de grote helden die nooit verkocht hadden mogen worden.
Haha Die eriksen, die kon er geen reet van. Ik vond het altijd een drama als we een corner kregen of een vrije trap. Hij kreeg die ballen nooit omhoog. Tot het einde van zijn laatste seizoen en het begin van seizoen toen hij vertrok. Toen was hij echt de ster en had ik er zin in, maar ja niet veel later was hij verkocht:(.

Ik heb niet veel genoten, terwijl je wel kon zien dat hij dat kon en wou, maar het lukte vaak gewoon niet.
Hoe vaak heb ik corners van hem bij de laag bij de 1ste paal gezien en omdat hij ze niet omhoog kreeg ging het vaak ook kort.
Vrij trappen idem, vaak gewoon in de muur of er naast. Van lange afstand van vertonghen zulke ballen omdat eriksen er niks mee kon.

Later is dat hersteld maar toen vertrok hij. Ik weet nog goed, ik zat een oefenwedstrijd te kijken tegen een duitse club. Was de 1ste wedstrijd van de voorbereiding, ik dacht agh niet weer eriksen die een vrije trap neemt en bam erin. Wauw, lekker, mooi doelpunt, was het geluk of toch sterk op getraind? volgende vrije trap ging er weer in, in dezelfde wedstrijd. Ik dacht aight, mooi een sterke eriksen kunnen we goed gebruiken, gaat hij het eindelijk waar maken, het grote talent. Eind september was hij vertrokken, jammer.
Eide
 Eide - maandag 01 september 2014 - 15:46   quote  deeplink  
Niet om het een of ander maar dit is zo typisch het Ajax publiek. Die jongen was vanaf begin af aan zo ontzettend goed. met 18 jaar al geweldig en werd daarna alleen maar beter. Jaar na jaar assist koning bij Ajax, regelmatig scorend en gewoon heel belangrijk voor de ploeg voor zijn werkvermogen.

En het Ajax publiek maar zeuren en zeiken. Zelfs Suarez was niet goed genoeg voor Ajax in zijn laatste (ongelukkige) half jaar bij de club. Die azijnpisserij heb ik echt de schurft aan.

Nu ook al weer... "het beleid is kut"
Wacht even... het beleid heeft ons 4 kampioenschappen op rij gebracht en ons financieel gezond gemaakt. Hoe bedoel je kut? Je bedoelt dat we de competitie slecht zijn begonnen. Korte termijn is wat anders als beleid.

En misschien komt er dit jaar geen kampioenschap. Dan ben er daar net zo ziek van als iedereen. Maar ik weet ook dat je niet elk jaar kampioen kan worden, zo zit de wereld niet in elkaar. En misschien dat FdB nu wel tegen z'n eerste zeperd aan gaat lopen. ook dat gebeurt elke trainer wel een keur. Allemaal scenario's waar ik liever niet over denk... maar om op voorhand nu al negatief te gaan doen vind ik te makkelijk.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 01 september 2014 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 15:46 schreef Eide het volgende:
Niet om het een of ander maar dit is zo typisch het Ajax publiek. Die jongen was vanaf begin af aan zo ontzettend goed. met 18 jaar al geweldig en werd daarna alleen maar beter. Jaar na jaar assist koning bij Ajax, regelmatig scorend en gewoon heel belangrijk voor de ploeg voor zijn werkvermogen.

En het Ajax publiek maar zeuren en zeiken. Zelfs Suarez was niet goed genoeg voor Ajax in zijn laatste (ongelukkige) half jaar bij de club. Die azijnpisserij heb ik echt de schurft aan.

Nu ook al weer... "het beleid is kut"
Wacht even... het beleid heeft ons 4 kampioenschappen op rij gebracht en ons financieel gezond gemaakt. Hoe bedoel je kut? Je bedoelt dat we de competitie slecht zijn begonnen. Korte termijn is wat anders als beleid.

En misschien komt er dit jaar geen kampioenschap. Dan ben er daar net zo ziek van als iedereen. Maar ik weet ook dat je niet elk jaar kampioen kan worden, zo zit de wereld niet in elkaar. En misschien dat FdB nu wel tegen z'n eerste zeperd aan gaat lopen. ook dat gebeurt elke trainer wel een keur. Allemaal scenario's waar ik liever niet over denk... maar om op voorhand nu al negatief te gaan doen vind ik te makkelijk.
Ik ben deels met je eens.
Namelijk ik vind het beleid best goed en de enige mogelijkheid om iets te kunnen doen in Europa.

Al denk ik dat het beleid niks te maken heeft met de kampioenschappen, die schrijf ik niet op de conto van de jeugdopleiding maar op naam van Frank.

Verder zijn mensen negatief omdat ze meer hadden verwacht van hun club of van spelers.

Eriksen was al op jonge leeftijd begeert door de grote clubs en hij kiest toch voor ajax, dan verwacht je wat. Als hij vervolgens de bal niet bij de 1st paal kan krijgen dan is dat teleurstellend. En wanneer hij echt nuttig gaat worden en dan bedoel ik Ajax richting de top van Europa kan brengen, vervolgens vertrekt dan is dat ook teleurstellend.
De scouts van de grote clubs zeiden dat niet voor niks, dat zeiden ze ook van Fisher. Maar vorig jaar was toch een teleurstellend seizoen toch?
Je mag toch wel verwachten van een jonge speler die begeert word door heel europa wel Ajax mee kan nemen om cambuur te verslaan? Of is dat al hoog gegrepen?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 14:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Welke achterban? Die achterban die hem nooit onvoorwaardelijk heeft gesteund? Diezelfde achterban die ook hier hem keer op keer bekritiseerde? Of die achterban die hem afgelopen seizoen bikkelhard liet vallen na een mindere periode? Of voor de achterban die op de banken stond te dansen toen de Boer hem eraf haalde voor Cilissen?
O ja wacht, jij steunt natuurlijk normaal elke speler!!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 14:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo verschrikkelijk hypocriet in mijn ogen. Jarenlang is blind afgezeken. Datzelfde geld voor Eriksen. Maar dan vertrekken ze en zijn het ineens de grote helden die nooit verkocht hadden mogen worden.
Gelukkig maal ik niet om het vertrek van Blind.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 14:41 schreef remco k het volgende:
Vermeer heeft zich altijd als een voorbeeldige prof gedragen.datzelfde kunnen we helaas niet zeggen van de supporters richting Vermeer
En terecht, is gewoon een verrader en kakkerlak!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 14:16 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Is het zo erg dan?
Jep, hoerenjong is het!!!
Ciler
 Ciler - maandag 01 september 2014 - 17:24   quote  deeplink  
Vermeer heeft een gentleman's agreement misbruikt om heimelijk een deal met onze aartsrivaal te sluiten. Ajax zou hem voor bewezen diensten tegen een gereduceerde transfersom laten gaan. Dan mag Ajax er op rekenen dat Vermeer op zijn beurt ook netjes is en zijn club geen loer draait. En zeker niet door een directe concurrent beter te maken. Daarbij kan hij een flink boekje open doen over hoe Ajax werkt, voetbalt en opleidt.

Het is simpel: een deal maken achter de rug om van staf en bestuur, voor €750K, is verre van netjes, dat is gewoon een laffe streek. Ga je met opgeheven hoofd door de voordeur weg, dan een mooi afscheid. Bekokstoof je zoiets als dit, dan verdien je eenzelfde behandeling. Met de rug dus. Totaal geen medelijden. Deze gasten worden ruim betaald voor het vertonen van hun kunsten op het veld; hij heeft het vaak genoeg laten afweten - daarom reserve - en nu dus weer. Opzouten. Geen afscheid. Lekker in die baggerstad gaan wonen en nooit meer over praten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 17:30   quote  deeplink  
Clubs zijn voor spelers werkgevers, en die spelers hebben alleen hart voor hun club zolang hun contract loopt.
Clubliefde bestaat allang niet meer, spelers proberen voor hun 35ste zoveel mogelijk binnen te harken.
De ISIS is je aartsrivaal, niet een club uit Rotterdam
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 17:55   quote  deeplink  
Isis is tegenwoordig IS!
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 17:56   quote  deeplink  
En ja dat IS pas kut!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 01 september 2014 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 16:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En terecht, is gewoon een verrader en kakkerlak!
Hahaha, heb zo'n lol om jou. Wat ben jij sneu!
Ga zo door!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 18:12   quote  deeplink  
Ga schijten Elmo.......

a2ss55.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Nenam_tiL --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 18:23   quote  deeplink  
Hey Elmo.....kado'tje voor je

124hmbc.jpg
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 01 september 2014 - 18:30   quote  deeplink  
Goed man. Waar is de warrior dan? Afwassen en vuilniszakken aan de weg zetten mwoehahaha...
Oh nee, bedtijd natuurlijk.
Echt, die gozer is vermakelijk.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 september 2014 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 16:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gelukkig maal ik niet om het vertrek van Blind.
Ik opzich ook niet het had alleen beter geweest als hij niet op de laatste dagen verkocht was.
Blind als linksback heb ik ook afgezeken hoor moet hij maar doen
waar hij voor op het veld staat. Uitfluiten doe ik niet aan dat is sneu.

Vermeer heeft ook erg veel blunders gemaakt mag je daar dan niks over zeggen?
Vermeer prima tweede keeper prima prof maar ook hier ben ik niet rouwig om.
Afzeiken (Kritisch zijn mag hier blijkbaar niet)

Afbranden op een forum vind ik nog altijd anders dan bij iemand in zijn gezicht (fluiten ect.).
Maar goed Ajax= Koorknaapjes op het veld, op de tribune en op de forums
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 18:30 schreef FR-Elmo het volgende:
Goed man. Waar is de warrior dan? Afwassen en vuilniszakken aan de weg zetten mwoehahaha...
Oh nee, bedtijd natuurlijk.
Echt, die gozer is vermakelijk.
Hey KAKKERLAK!!!! Nee hoor, heb ook nog een leven buiten het forum!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 18:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik opzich ook niet het had alleen beter geweest als hij niet op de laatste dagen verkocht was.
Blind als linksback heb ik ook afgezeken hoor moet hij maar doen
waar hij voor op het veld staat. Uitfluiten doe ik niet aan dat is sneu.

Vermeer heeft ook erg veel blunders gemaakt mag je daar dan niks over zeggen?
Vermeer prima tweede keeper prima prof maar ook hier ben ik niet rouwig om.
Afzeiken (Kritisch zijn mag hier blijkbaar niet)

Afbranden op een forum vind ik nog altijd anders dan bij iemand in zijn gezicht (fluiten ect.).
Maar goed Ajax= Koorknaapjes op het veld, op de tribune en op de forums
Waarom mag je hier niet kritisch zijn....ga lekker je gang, doe ik ook
Ik vind Boilesssen een rukspeler.......
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 18:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik opzich ook niet het had alleen beter geweest als hij niet op de laatste dagen verkocht was.
Blind als linksback heb ik ook afgezeken hoor moet hij maar doen
waar hij voor op het veld staat. Uitfluiten doe ik niet aan dat is sneu.

Vermeer heeft ook erg veel blunders gemaakt mag je daar dan niks over zeggen?
Vermeer prima tweede keeper prima prof maar ook hier ben ik niet rouwig om.
Afzeiken (Kritisch zijn mag hier blijkbaar niet)

Afbranden op een forum vind ik nog altijd anders dan bij iemand in zijn gezicht (fluiten ect.).
Maar goed Ajax= Koorknaapjes op het veld, op de tribune en op de forums
Daarom neem ik de meesten hier ook niet heel serieus! Ik heb een mening, en die is misschien hard, maar ik sta altijd achter die mening. En meestal verander ik die niet zo snel. Vermeer is een kakkerlak en verrader en Blind ga ik niet missen. En Nenam kan het eerste stuk wel bevestigen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 18:35 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Waarom mag je hier niet kritisch zijn....ga lekker je gang, doe ik ook
Ik vind Boilesssen een rukspeler.......
Ik was blij dat hij terugkeerde maar tot nog toe ben ik niet bijster blij met zijn bijdrage!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 18:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Daarom neem ik de meesten hier ook niet heel serieus! Ik heb een mening, en die is misschien hard, maar ik sta altijd achter die mening. En meestal verander ik die niet zo snel. Vermeer is een kakkerlak en verrader en Blind ga ik niet missen. En Nenam kan het eerste stuk wel bevestigen.
Klopt, jij bent nooit fan van Blind geweest, zeker niet als linksback
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 18:04 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Hahaha, heb zo'n lol om jou. Wat ben jij sneu!
Ga zo door!
Fijn dat je lol hebt om een Ajacied! En o ja, liever sneu dan een kakkerlak !!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 18:40 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Klopt, jij bent nooit fan van Blind geweest, zeker niet als linksback
Klopt, al moet ik bekennen dat zijn vervanger het op dit moment niet veel beter doet! :-(
Ztjes
 Ztjes - maandag 01 september 2014 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 18:35 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Waarom mag je hier niet kritisch zijn....ga lekker je gang, doe ik ook
Ik vind Boilesssen een rukspeler.......
Mijn aanvulling op Boilessen zijn Serero en Siggi.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Ztjes --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 18:42 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Mijn aanvulling op Boilessen zijn Serero en Siggi.
Serero ben ik ook geen fan van, draven en breedleggen en vastlopen.
Siggi heb ik een zwak voor....weet niet waarom, gewoon een gevoel....Schöne idem

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Nenam_tiL --
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 19:21   quote  deeplink  
Een van onze grootste iconen heeft dit ooit ook gedaan toen hij niet genoeg gewaardeerd werd... Later leidde hij de gouden revolutie... Kortom we zijn het allang weer vergeten... Ik wens vermeer veel succes, maar vindt het natuurlijk wel jammer dat ie weg is... Maar er zijn tenslotte ergere dingen in het leven, dus maak je niet zo druk...
koekie
 koekie - maandag 01 september 2014 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 18:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Daarom neem ik de meesten hier ook niet heel serieus! Ik heb een mening, en die is misschien hard, maar ik sta altijd achter die mening. En meestal verander ik die niet zo snel. Vermeer is een kakkerlak en verrader en Blind ga ik niet missen. En Nenam kan het eerste stuk wel bevestigen.
Neem jij jezelf nog wel serieus? Want man volgens mij heb jij een hartslag van 180. Je zou eerst ff bij Overmars te rade moeten gaan. Jarenlang was er een gentlemans's agreement om geen spelers van elkaar over te nemen. Nu halen jullie uit B van Feyenoord een talentvolle tweeling, dan is er niets aan de hand en nu is het een drama..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer naar aartsrivaal!









0.0114281