BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer naar aartsrivaal!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:12 schreef koekie het volgende:

[..]

Neem jij jezelf nog wel serieus? Want man volgens mij heb jij een hartslag van 180. Je zou eerst ff bij Overmars te rade moeten gaan. Jarenlang was er een gentlemans's agreement om geen spelers van elkaar over te nemen. Nu halen jullie uit B van Feyenoord een talentvolle tweeling, dan is er niets aan de hand en nu is het een drama..
Jij snapt het echt niet he? Had ook niet anders verwacht van een stinkt kakkerlak!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 september 2014 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 18:40 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Klopt, jij bent nooit fan van Blind geweest, zeker niet als linksback
Ik ook niet zelfde verhaal met Anita.
En als hij dan het als Cvm tot 1 van je betere spelers schopt hoor je hier (remco k bv.)
Er waren er hier een aantal die het in Blind niet zagen zitten tja..
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 15:46 schreef Eide het volgende:
Niet om het een of ander maar dit is zo typisch het Ajax publiek. Die jongen was vanaf begin af aan zo ontzettend goed. met 18 jaar al geweldig en werd daarna alleen maar beter. Jaar na jaar assist koning bij Ajax, regelmatig scorend en gewoon heel belangrijk voor de ploeg voor zijn werkvermogen.

En het Ajax publiek maar zeuren en zeiken. Zelfs Suarez was niet goed genoeg voor Ajax in zijn laatste (ongelukkige) half jaar bij de club. Die azijnpisserij heb ik echt de schurft aan.

Nu ook al weer... "het beleid is kut"
Wacht even... het beleid heeft ons 4 kampioenschappen op rij gebracht en ons financieel gezond gemaakt. Hoe bedoel je kut? Je bedoelt dat we de competitie slecht zijn begonnen. Korte termijn is wat anders als beleid.

En misschien komt er dit jaar geen kampioenschap. Dan ben er daar net zo ziek van als iedereen. Maar ik weet ook dat je niet elk jaar kampioen kan worden, zo zit de wereld niet in elkaar. En misschien dat FdB nu wel tegen z'n eerste zeperd aan gaat lopen. ook dat gebeurt elke trainer wel een keur. Allemaal scenario's waar ik liever niet over denk... maar om op voorhand nu al negatief te gaan doen vind ik te makkelijk.
Voor de volle 100% met je eens..
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 16:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

O ja wacht, jij steunt natuurlijk normaal elke speler!!!!
Daar gaat het toch totaal niet om. Waarom moet hij iets over hebben voor het publiek dat zelden iets voor hem over heeft gehad?

Mij ga je niet zien zeuren als een klein kind als Schone nu naar Feyenoord zou gaan. Ik zou dan de verkoop op zich niet snappen, maar wat zou mij het nou kunnen schelen bij welke club hij terecht komt..
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 16:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gelukkig maal ik niet om het vertrek van Blind.
Maar wel om het vertrek van een reservespeler..
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 18:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Daarom neem ik de meesten hier ook niet heel serieus! Ik heb een mening, en die is misschien hard, maar ik sta altijd achter die mening. En meestal verander ik die niet zo snel. Vermeer is een kakkerlak en verrader en Blind ga ik niet missen. En Nenam kan het eerste stuk wel bevestigen.
Ik kan die ook wel bevestigen, en ben het zelfs vaak met je eens, maar nu even niet..
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar wel om het vertrek van een reservespeler..
Touché... ;))...
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 september 2014 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 18:42 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Mijn aanvulling op Boilessen zijn Serero en Siggi.
Ik vul Moisander(zijn top is Ajax) daarbij aan en Schöne(nuttig als twaalfde man maar dat is het)
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik vul Moisander(zijn top is Ajax) daarbij aan en Schöne(nuttig als twaalfde man maar dat is het)
Met moisander ben ik het eens...die zit aan zijn top... Maar schone is wel wat belangerijker geweest dan een twaalfde man... Is nu gewoon duidelijk uit vorm...
koekie
 koekie - maandag 01 september 2014 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jij snapt het echt niet he? Had ook niet anders verwacht van een stinkt kakkerlak!
hahahaha lachwekkend ben je gewoon.. Alleen al je taalgebruik en je schrijftaal getuigt van een IQ van een paashaas.... En het is stink kakkerlak zonder een t....oh ja vergeet 112 niet te bellen straks....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:38 schreef koekie het volgende:

[..]

hahahaha lachwekkend ben je gewoon.. Alleen al je taalgebruik en je schrijftaal getuigt van een IQ van een paashaas.... En het is stink kakkerlak zonder een t....oh ja vergeet 112 niet te bellen straks....
Mocht je van mama ook even het nieuws lezen??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:35 schreef hippy het volgende:

[..]

Touché... ;))...
Hoezo, leg uit?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar wel om het vertrek van een reservespeler..
Doe maar niet zo dom Remco, want jij snapt mijn reactie J
dondersgoed. Jij hebt dat misschien niet, ik wel!
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hoezo, leg uit?
Vermeer is een reserve speler... Leg zelf de link maar... ;))...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:38 schreef koekie het volgende:

[..]

hahahaha lachwekkend ben je gewoon.. Alleen al je taalgebruik en je schrijftaal getuigt van een IQ van een paashaas.... En het is stink kakkerlak zonder een t....oh ja vergeet 112 niet te bellen straks....
En o ja, ik bel vaak genoeg 112 dus daarvoor hoef ik mijn mobiel niet te testen. En die t was een fout door de telefoon.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:44 schreef hippy het volgende:

[..]

Vermeer is een reserve speler... Leg zelf de link maar... ;))...
Sorry maar ik verspil geen tijd aan onnozele mensen. Misschien wil een ander het je uitleggen en anders zou ik je aanraden het hele topic na te lezen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 september 2014 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:37 schreef hippy het volgende:

[..]

Met moisander ben ik het eens...die zit aan zijn top... Maar schone is wel wat belangerijker geweest dan een twaalfde man... Is nu gewoon duidelijk uit vorm...
Kijk Schöne moet je pas weer brengen al El Ghazi een terugval krijgt.
Kun je hem wel weer op links gaan zetten omdat je hem niet wilt passeren.
El Ghazi heeft veel meer talent laat maar staan.

Zelfde met Zivkovic of Milik dan Sigthorsson pas brengen als je een breekijzer nodig hebt.

Tussenjaar vind ik geen probleem maar gooi dan je talenten in het diepe en niet je middelmaat
laten spelen.

----------------Cilissen---------------
Rhijn----Veltman---Denswil----Boilesen
----------------Viergever-------------
--------Klaassen-----Andersen-----
El Ghazi-----Zivkovic----Khisna

Gewoon zo proberen als je toch al niet de intenties hebt om een sterk
team neer te zetten dan maar zo!
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sorry maar ik verspil geen tijd aan onnozele mensen. Misschien wil een ander het je uitleggen en anders zou ik je aanraden het hele topic na te lezen.
Je hoeft maar een bladzijde terug hoor... :))...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kijk Schöne moet je pas weer brengen al El Ghazi een terugval krijgt.
Kun je hem wel weer op links gaan zetten omdat je hem niet wilt passeren.
El Ghazi heeft veel meer talent laat maar staan.

Zelfde met Zivkovic of Milik dan Sigthorsson pas brengen als je een breekijzer nodig hebt.

Tussenjaar vind ik geen probleem maar gooi dan je talenten in het diepe en niet je middelmaat
laten spelen.

----------------Cilissen---------------
Rhijn----Veltman---Denswil----Boilesen
----------------Viergever-------------
--------Klaassen-----Andersen-----
El Ghazi-----Zivkovic----Khisna

Gewoon zo proberen als je toch al niet de intenties hebt om een sterk
team neer te zetten dan maar zo!
Ik ben het in grote lijnen met je eens Hummel, behalve met het feit dat je Schöne op een simpele manier wegzet. Is niet voor niets verkozen tot voetballer van het jaar bij Ajax! En het schijnt dat dit heel belangrijk is! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:54 schreef hippy het volgende:

[..]

Je hoeft maar een bladzijde terug hoor... :))...
Wat jij wilt, maar val me daar niet mee lastig! Vermeer is een kakkerlak, een stink tering kakkerlak en iets vind ik heel jammer! Echt heel jammer!
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 01 september 2014 - 21:02   quote  deeplink  
8565965bce.jpg
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:02 schreef Hasjkoph het volgende:
[ afbeelding ]
Weer zo'n frivole voetballer! Er moet body bij!!! Overigens geen slechte voetballer!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Ajax Warrior --
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat jij wilt, maar val me daar niet mee lastig! Vermeer is een kakkerlak, een stink tering kakkerlak en iets vind ik heel jammer! Echt heel jammer!
Het is ook jammer, maar vermeer kiest voor zichzelf wat een heel begrijpelijk is... En volgens jou theorie is cruijff dus ook een kakkerlak... Die deed precies hetzelfde... Of stond je niet te juichen toen cruijff het heft in handen nam..???...
soccer
 soccer - maandag 01 september 2014 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 17:24 schreef Ciler het volgende:
Vermeer heeft een gentleman's agreement misbruikt om heimelijk een deal met onze aartsrivaal te sluiten. Ajax zou hem voor bewezen diensten tegen een gereduceerde transfersom laten gaan. Dan mag Ajax er op rekenen dat Vermeer op zijn beurt ook netjes is en zijn club geen loer draait. En zeker niet door een directe concurrent beter te maken. Daarbij kan hij een flink boekje open doen over hoe Ajax werkt, voetbalt en opleidt.

Het is simpel: een deal maken achter de rug om van staf en bestuur, voor €750K, is verre van netjes, dat is gewoon een laffe streek. Ga je met opgeheven hoofd door de voordeur weg, dan een mooi afscheid. Bekokstoof je zoiets als dit, dan verdien je eenzelfde behandeling. Met de rug dus. Totaal geen medelijden. Deze gasten worden ruim betaald voor het vertonen van hun kunsten op het veld; hij heeft het vaak genoeg laten afweten - daarom reserve - en nu dus weer. Opzouten. Geen afscheid. Lekker in die baggerstad gaan wonen en nooit meer over praten.
Welkom in de wereld die betaald voetbal heet. Clubs doen het waarom zou een speler het dan niet mogen. Had het technisch hart maar betere afspraken moeten maken.
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weer zo'n frivole voetballer! Er moet body bij!!! Overigens geen slechte voetballer!
Wat snelheid is wel welkom hoor...maar ook body iid...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:04 schreef hippy het volgende:

[..]

Het is ook jammer, maar vermeer kiest voor zichzelf wat een heel begrijpelijk is... En volgens jou theorie is cruijff dus ook een kakkerlak... Die deed precies hetzelfde... Of stond je niet te juichen toen cruijff het heft in handen nam..???...
Toen Cruijff het flikte was ik net geboren! Had hij dat nu gedaan, dan had ik hetzelfde gereageerd. Daarnaast had Vermeer naar mijn weten geen ruzie met het bestuur, of jij moet anders weten? Dus lijkt het me niet dat het dezelfde situatie is! Vermeer wil begrip, maar van mij zal hij die nooit krijgen!!
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Toen Cruijff het flikte was ik net geboren! Had hij dat nu gedaan, dan had ik hetzelfde gereageerd. Daarnaast had Vermeer naar mijn weten geen ruzie met het bestuur, of jij moet anders weten? Dus lijkt het me niet dat het dezelfde situatie is! Vermeer wil begrip, maar van mij zal hij die nooit krijgen!!
Prima toch...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:18 schreef hippy het volgende:

[..]

Prima toch...
Dan snap ik nog steeds niet je reactie met Touché erin??
soccer
 soccer - maandag 01 september 2014 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 18:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hey KAKKERLAK!!!! Nee hoor, heb ook nog een leven buiten het forum!
Vertel eens waar speelt zich dat leven dan af? Ik heb ooit begrepen dat voor jouw de wereld ophoudt buiten de A10. ;-)
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan snap ik nog steeds niet je reactie met Touché erin??
Dat je je meer druk maakt om een relatief minder belangrijke speler... Ik vond dat een "touché" waard...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 21:21   quote  deeplink  
10646804_732202343495312_6204770545679764159_n.jpg?oh=3b5230afedb1de3a4ae487e174c58e04&oe=547307AE
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 21:23   quote  deeplink  
Ik denk dat je beter je energie kan gebruiken in het supporten van ajax, we gaan het nog moeilijk zat krijgen deze maanden... ;))...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:20 schreef hippy het volgende:

[..]

Dat je je meer druk maakt om een relatief minder belangrijke speler... Ik vond dat een "touché" waard...
Dan is het nog geen touché want dan snap je de clou niet waarom ik mij druk maak!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:23 schreef hippy het volgende:
Ik denk dat je beter je energie kan gebruiken in het supporten van ajax, we gaan het nog moeilijk zat krijgen deze maanden... ;))...
Speelt Ajax dan vandaag??????
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Speelt Ajax dan vandaag??????
Jesus f-ing christ zeg ik dat dan..??..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:24 schreef hippy het volgende:

[..]

Jesus f-ing christ zeg ik dat dan..??..
Nee, maar waarom zou ik ze nu moeten supporten dan? Vandaag is een heerlijke dag om even lekker te zeiken! Ik heb anderen niet anders zien doen de afgelopen weken hier! ;-)
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan is het nog geen touché want dan snap je de clou niet waarom ik mij druk maak!
De clou staat hier los van...pffff... De clou is trouwens dat jij je niet kan inleven in iemand anders zijn gedachten... Had ie dan weer een jaar op de bank moeten gaan zitten terwijl ie wil spelen... Hij zat dit jaar dicht tegen oranje aan en zal toch die ambitie nog hebben... Dan is het spelen of niet naar oranje... Het is zuur dat ie naar de havenstad gaat, maar 100% begrijpelijk...
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee, maar waarom zou ik ze nu moeten supporten dan? Vandaag is een heerlijke dag om even lekker te zeiken! Ik heb anderen niet anders zien doen de afgelopen weken hier! ;-)
Je hebt zeiken en je hebt zwetsen... ;))...
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Doe maar niet zo dom Remco, want jij snapt mijn reactie J
dondersgoed. Jij hebt dat misschien niet, ik wel!
Ik doe niet dom, en ik snap exact wat je bedoelt.. Maar als jij jouw emotie mag hebben, dan mag ik ook de mijne hebben toch?? En jij wist van te voren dat ik erop zou reageren, onafhankelijk van wie jij bent en dat ik je mag.. Als ik het oneens met je ben zeg ik dat, ook dat weet je donders goed..
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kijk Schöne moet je pas weer brengen al El Ghazi een terugval krijgt.
Kun je hem wel weer op links gaan zetten omdat je hem niet wilt passeren.
El Ghazi heeft veel meer talent laat maar staan.

Zelfde met Zivkovic of Milik dan Sigthorsson pas brengen als je een breekijzer nodig hebt.

Tussenjaar vind ik geen probleem maar gooi dan je talenten in het diepe en niet je middelmaat
laten spelen.

----------------Cilissen---------------
Rhijn----Veltman---Denswil----Boilesen
----------------Viergever-------------
--------Klaassen-----Andersen-----
El Ghazi-----Zivkovic----Khisna

Gewoon zo proberen als je toch al niet de intenties hebt om een sterk
team neer te zetten dan maar zo!
Ik vind het een prima elftal, al zou ik op dit moment misschien wel kiezen om Schone nog een kans op de plek van Andersen te geven. En Moisander komt wel weer goed..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:28 schreef hippy het volgende:

[..]

De clou staat hier los van...pffff... De clou is trouwens dat jij je niet kan inleven in iemand anders zijn gedachten... Had ie dan weer een jaar op de bank moeten gaan zitten terwijl ie wil spelen... Hij zat dit jaar dicht tegen oranje aan en zal toch die ambitie nog hebben... Dan is het spelen of niet naar oranje... Het is zuur dat ie naar de havenstad gaat, maar 100% begrijpelijk...
100% begrijpelijk? Whahahahaha sorry hoor, maar als je zoveel andere keus krijgt en je gaat vervolgens naar de rivaal van de club die je 14 jaar gediend hebt dan ben je gewoon een smerige verrader! En zijn uitspraken van vandaag hebben het alleen maar moeilijker gemaakt voor hemzelf om überhaupt nog een applaus te krijgen in de Arena!! En als ik vind dat hij een verrader is en een grote paardelul, dan is dat mijn mening en ga ik die echt niet bijstellen omdat hier enkele koorknaapjes zitten die alles goed vinden wat er bij onze club gebeurt!
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weer zo'n frivole voetballer! Er moet body bij!!! Overigens geen slechte voetballer!
Als ik heel eerlijk ben zijn we fysiek juist sterker dan al onze tegenstanders tot nu toe zijn geweest.. Het zou aanvallend op het middneveld wel weer eens tijd worden voor een technisch hoogbegaafde speler..
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

100% begrijpelijk? Whahahahaha sorry hoor, maar als je zoveel andere keus krijgt en je gaat vervolgens naar de rivaal van de club die je 14 jaar gediend hebt dan ben je gewoon een smerige verrader! En zijn uitspraken van vandaag hebben het alleen maar moeilijker gemaakt voor hemzelf om überhaupt nog een applaus te krijgen in de Arena!! En als ik vind dat hij een verrader is en een grote paardelul, dan is dat mijn mening en ga ik die echt niet bijstellen omdat hier enkele koorknaapjes zitten die alles goed vinden wat er bij onze club gebeurt!
Prima... Jij je mening ik mijn mening...kan ik mee leven... ;))
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik doe niet dom, en ik snap exact wat je bedoelt.. Maar als jij jouw emotie mag hebben, dan mag ik ook de mijne hebben toch?? En jij wist van te voren dat ik erop zou reageren, onafhankelijk van wie jij bent en dat ik je mag.. Als ik het oneens met je ben zeg ik dat, ook dat weet je donders goed..
Dat komt omdat jij die kakkies niet haat en het liefst ze als je vrienden hebt! Ik vind het stukken ongedierte! En daarnaast is het gewoon ontzettend dom van Ajax om juist je rivaal te versterken! Als het klopt wat Eide eerder zei hadden ze toen gewoon moeten meewerken uit het uitkopen van zijn contract en hem vervolgens naar AZ moeten laten gaan! Maar hetgeen Vermeer nu doet is stank voor dank! En ik hoop iets, maar ik zet het hier niet neer!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:35 schreef hippy het volgende:

[..]

Prima... Jij je mening ik mijn mening...kan ik mee leven... ;))
Gelukkig maar, overigens niet zeiken als Verrader over een aantal weken in de klassieker in de 89ste minuut een pingel stopt van Ajax waardoor die kakkerlakken winnen he! ;-)
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gelukkig maar, overigens niet zeiken als Verrader over een aantal weken in de klassieker in de 89ste minuut een pingel stopt van Ajax waardoor die kakkerlakken winnen he! ;-)
Hoezo niet, dat staat hier weer compleet los van...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:40 schreef hippy het volgende:

[..]

Hoezo niet, dat staat hier weer compleet los van...
? Dus nu is zijn transfer goed, maar als hij straks een strafschop stopt waardoor Ajax verliest is het ineens een lul??
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat komt omdat jij die kakkies niet haat en het liefst ze als je vrienden hebt! Ik vind het stukken ongedierte! En daarnaast is het gewoon ontzettend dom van Ajax om juist je rivaal te versterken! Als het klopt wat Eide eerder zei hadden ze toen gewoon moeten meewerken uit het uitkopen van zijn contract en hem vervolgens naar AZ moeten laten gaan! Maar hetgeen Vermeer nu doet is stank voor dank! En ik hoop iets, maar ik zet het hier niet neer!
Hoe kan je mensen haten die je niet kent... Puur om de club die ze supporten...??... Ik zal het nooit snappen... En zeg dat niet om heilig te doen maar ik snap het gewoon echt niet...
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

? Dus nu is zijn transfer goed, maar als hij straks een strafschop stopt waardoor Ajax verliest is het ineens een lul??
Dat zeg ik toch helemaal niet...??.. Pfff je lijkt wel een wijf... ;))...
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat komt omdat jij die kakkies niet haat en het liefst ze als je vrienden hebt! Ik vind het stukken ongedierte! En daarnaast is het gewoon ontzettend dom van Ajax om juist je rivaal te versterken! Als het klopt wat Eide eerder zei hadden ze toen gewoon moeten meewerken uit het uitkopen van zijn contract en hem vervolgens naar AZ moeten laten gaan! Maar hetgeen Vermeer nu doet is stank voor dank! En ik hoop iets, maar ik zet het hier niet neer!
Hoe kom je nu weer bij het tweede deel uit je eerste zin.. Frustratie??

Ik kies mijn vrienden niet uit op basis van hun club voorkeur..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer naar aartsrivaal!









0.0105049