BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer naar aartsrivaal!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 augustus 2014 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 17:35 schreef verbrande harry het volgende:
Ik heb begrepen dat het wel is onrustig zou kunnen worden rond de arena...
En Terecht!
Jaccio
 Jaccio - zondag 31 augustus 2014 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 17:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En terecht dat hij geen waardig afscheid krijgt! Smerige verrader en tyfus kakkerlak!
Dat bedoelde ik dus met 'kinderachtige gedeelte van de supporters'
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 augustus 2014 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 17:49 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik dus met 'kinderachtige gedeelte van de supporters'
Je mag vinden wat je wilt vriend! Geen probleem mee, maar ga een ander vervolgens niet veroordelen omdat hij een andere gedachte heeft!
Jaccio
 Jaccio - zondag 31 augustus 2014 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 17:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je mag vinden wat je wilt vriend! Geen probleem mee, maar ga een ander vervolgens niet veroordelen omdat hij een andere gedachte heeft!
Ik veroordeel je gedachten niet, maar de manier waarop die wordt geuit.
Schelden met ziektes zou je sowieso niet moeten doen. Niemand.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 augustus 2014 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 17:51 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik veroordeel je gedachten niet, maar de manier waarop die wordt geuit.
Schelden met ziektes zou je sowieso niet moeten doen. Niemand.
Ach zolang programma's op tv gewoon een stel Ooievaars kans geven om zich op bepaalde manier te uiten hoef je jezelf om mij niet druk te maken!
Ciler
 Ciler - zondag 31 augustus 2014 - 17:53   quote  deeplink  
Jongens toch respecteer elkaars mening gewoon dit is een forum en iedereen mag roepen wat ie wil en zijn frustraties hier afreageren. Kinderachtig gedeelte supporters?
Het is niet niks wat Ajax dit weekend allemaal over ons heen heeft laten komen met Kenneth als druppel dus ja ik begrijp onze frustraties heel goed! Dus pleur jij maar op met het gedrag van onze supporters te categoriseren!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 augustus 2014 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 17:51 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik veroordeel je gedachten niet, maar de manier waarop die wordt geuit.
Schelden met ziektes zou je sowieso niet moeten doen. Niemand.
Trouwens veroordeel je mijn gedachten wel, want je hebt het over het kinderachtige gedeelte van de supporters!
Jaccio
 Jaccio - zondag 31 augustus 2014 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 17:53 schreef Ciler het volgende:
Jongens toch respecteer elkaars mening gewoon dit is een forum en iedereen mag roepen wat ie wil en zijn frustraties hier afreageren. Kinderachtig gedeelte supporters?
Het is niet niks wat Ajax dit weekend allemaal over ons heen heeft laten komen met Kenneth als druppel dus ja ik begrijp onze frustraties heel goed! Dus pleur jij maar op met het gedrag van onze supporters te categoriseren!
Raar dat er gezegd word dat we elkaars meningen, gedachtes en gedrag moeten respecteren.
Maar dat de keuze van Vermeer niet gerespecteerd wordt.

Maargoed, ik heb gezegd wat ik ervan vind, daar wil ik het ook bij laten.
Denk en roep waar je je goed bij voelt.
Jaccio
 Jaccio - zondag 31 augustus 2014 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 17:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Trouwens veroordeel je mijn gedachten wel, want je hebt het over het kinderachtige gedeelte van de supporters!
Bepaald gedrag maakt iemand kinderachtig, niet iemands gedachten.
Ciler
 Ciler - zondag 31 augustus 2014 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 17:58 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Raar dat er gezegd word dat we elkaars meningen, gedachtes en gedrag moeten respecteren.
Maar dat de keuze van Vermeer niet gerespecteerd wordt.

Maargoed, ik heb gezegd wat ik ervan vind, daar wil ik het ook bij laten.
Denk en roep waar je je goed bij voelt.
Geen enkele Ajacied gaat naar die kakkerlakken dus Kenneth is sinds vandaag Ajacied af!
Brandje
 Brandje - zondag 31 augustus 2014 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 17:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik bepaal zelf hoe ik reageer vriend! En niet alleen Ajax had nee kunnen zeggen, maar ook Vermeer! Smerige verrader!
Je moet kappen met ziektes te strooien. Je mening geven is prima maar doe dat zonder ziektes erbij halen
Ciler
 Ciler - zondag 31 augustus 2014 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 18:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je moet kappen met ziektes te strooien. Je mening geven is prima maar doe dat zonder ziektes erbij halen
Waar haalt ie hier een ziekte bij of mis ik iets?
soccer
 soccer - zondag 31 augustus 2014 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 18:01 schreef Ciler het volgende:

[..]

Geen enkele Ajacied gaat naar die kakkerlakken dus Kenneth is sinds vandaag Ajacied af!
Cruijff ook dus;-)
Brandje
 Brandje - zondag 31 augustus 2014 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 18:05 schreef Ciler het volgende:

[..]

Waar haalt ie hier een ziekte bij of mis ik iets?
jax Warrior - zondag 31 augustus 2014 - 17:24 quote deeplink
VERMEER IS EEN VERRADER, EEN SMERIGE TYFUS STRONT KAKKERLAK!! ZE HADDEN DAT VUURWERK BETER MOETEN NEERPLEUREN IN DIE BADKUIP!!
Ciler
 Ciler - zondag 31 augustus 2014 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 18:06 schreef Brandje het volgende:

[..]

jax Warrior - zondag 31 augustus 2014 - 17:24 quote deeplink
VERMEER IS EEN VERRADER, EEN SMERIGE TYFUS STRONT KAKKERLAK!! ZE HADDEN DAT VUURWERK BETER MOETEN NEERPLEUREN IN DIE BADKUIP!!
Ach jongen toch als je hier eens zou wonen dan snap je dat dat bij ons nu eenmaal in ons dagelijks taalgebruik zit en er nu eenmaal uitkomt bij frustraties. Waar maak je je druk om er worden vliegtuigen uit de lucht geschoten en journalisten onthoofd en jij maakt je hier druk om?
Ztjes
 Ztjes - zondag 31 augustus 2014 - 18:14   quote  deeplink  
De geschiedenis herhaal zich en de kakkerlakken werden erna 4 keer kampioen met als keeper Eddie Pieter Graafland. Ik hoop dat dat laatste toch nooit meer gaar gebeuren.
soccer
 soccer - zondag 31 augustus 2014 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 18:11 schreef Ciler het volgende:

[..]

Ach jongen toch als je hier eens zou wonen dan snap je dat dat bij ons nu eenmaal in ons dagelijks taalgebruik zit en er nu eenmaal uitkomt bij frustraties. Waar maak je je druk om er worden vliegtuigen uit de lucht geschoten en journalisten onthoofd en jij maakt je hier druk om?
Inderdaad waar maken ze zich druk om. Een keeper verandert van de ene club naar de andere. Het gaat maar om een spelletje.
soccer
 soccer - zondag 31 augustus 2014 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 18:14 schreef Ztjes het volgende:
De geschiedenis herhaal zich en de kakkerlakken werden erna 4 keer kampioen met als keeper Eddie Pieter Graafland. Ik hoop dat dat laatste toch nooit meer gaar gebeuren.
En wonnen als eerste nederlandse club de europacup 1met EPG ;-)
Jaccio
 Jaccio - zondag 31 augustus 2014 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 18:14 schreef soccer het volgende:

[..]

Inderdaad waar maken ze zich druk om. Een keeper verandert van de ene club naar de andere. Het gaat maar om een spelletje.
Amen
Devios
 Devios - zondag 31 augustus 2014 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 17:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je mag vinden wat je wilt vriend! Geen probleem mee, maar ga een ander vervolgens niet veroordelen omdat hij een andere gedachte heeft!
Normaal reageer ik nooit op dit forum maar jij denkt dat je iemand terecht moet wijzen omdat hij het niet eens is met jouw belachelijke gedachtengang??Een die je ook beter niet kan herhalen.
Zoveel dommigheid haha Zie nou hoe JIJ de gedachtengang van Vermeer veroordeelt,die overigens vrij logisch is al je wilt spelen. Kom jij aan met "Je mag vinden wat je wilt vriend! Geen probleem mee, maar ga een ander vervolgens niet veroordelen omdat hij een andere gedachte heeft!" Mag Vermeer geen andere gedachte hebben??Wie oordeelt nou het hardst?? Dictatortje..

Hoe kan je jezelf zo tegenspreken??
Ciler
 Ciler - zondag 31 augustus 2014 - 18:26   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=223443&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Het is dus een eenmansactie van Marc! Wat mij betreft zetten ze hem vanavond nog af als directeur!
Ztjes
 Ztjes - zondag 31 augustus 2014 - 18:29   quote  deeplink  
Frank kreeg zaterdag al te horen en was er niet blij mee, dat Overmars, Vermeer aan Feyenoord heeft verkocht en de tegenstander sterker maakt. Dit gebeurd zelfs niet bij Vitesse, Twente, etc. en wie nu nog beweerd dat men op een lijn zit bij onze technisch staf, die heeft echt een plaat voor zijn hoofd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door Ztjes --
Ciler
 Ciler - zondag 31 augustus 2014 - 18:33   quote  deeplink  
Hebben ze bij Go Ahead Eagles nog een technisch directeur nodig? Per direct graag optyfen!!
Brandje
 Brandje - zondag 31 augustus 2014 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 18:11 schreef Ciler het volgende:

[..]

Ach jongen toch als je hier eens zou wonen dan snap je dat dat bij ons nu eenmaal in ons dagelijks taalgebruik zit en er nu eenmaal uitkomt bij frustraties. Waar maak je je druk om er worden vliegtuigen uit de lucht geschoten en journalisten onthoofd en jij maakt je hier druk om?
Beste jongen. Ben zelf van de straat maar zulke woorden net als kanker wordt niet getolereerd. Dus heeft niks met je afkomst of buurt te maken maar met normaal doen. Heb ook drie kinderen waarvan twee kleintjes. Moeten die met volgens jou normaal taalgebruik opgroeien???
hjf
 hjf - zondag 31 augustus 2014 - 18:34   quote  deeplink  
Je kunt Kenneth Vermeer niets kwalijk nemen. Overmars daarentegen wel. Als dit bewaarheid wordt, dan wordt het tijd voor een staatsgreep in de Arena. Wie doet er mee?
Ciler
 Ciler - zondag 31 augustus 2014 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 18:33 schreef Brandje het volgende:

[..]

Beste jongen. Ben zelf van de straat maar zulke woorden net als kanker wordt niet getolereerd. Dus heeft niks met je afkomst of buurt te maken maar met normaal doen. Heb ook drie kinderen waarvan twee kleintjes. Moeten die met volgens jou normaal taalgebruik opgroeien???
Je moet weten wanneer je je moet inhouden en wanneer niet dus bij frustraties geen kinderen in de buurt beste jongen!
soccer
 soccer - zondag 31 augustus 2014 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 18:34 schreef hjf het volgende:
Je kunt Kenneth Vermeer niets kwalijk nemen. Overmars daarentegen wel. Als dit bewaarheid wordt, dan wordt het tijd voor een staatsgreep in de Arena. Wie doet er mee?
Alweer de laatste was 3 jaar geleden als ik het goed heb.
Ciler
 Ciler - zondag 31 augustus 2014 - 18:44   quote  deeplink  
http://www.soccernews.nl/news/271979/De_Boer_baalt_van_Overmars:_Waarom_je_tegenstander_sterker_maken?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=ajax

En zo is het!!
Peet1112
 Peet1112 - zondag 31 augustus 2014 - 18:52   quote  deeplink  
Zijn ze nou helemaal van 8 hoog gekankerd...!!!???WTF..Fucking Kakkerlak..
Ciler
 Ciler - zondag 31 augustus 2014 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 18:52 schreef Peet1112 het volgende:
Zijn ze nou helemaal van 8 hoog gekankerd...!!!???WTF..Fucking Kakkerlak..
Kijk dat bedoel ik zo uiten wij onze frustraties!
Brandje
 Brandje - zondag 31 augustus 2014 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 18:39 schreef Ciler het volgende:

[..]

Je moet weten wanneer je je moet inhouden en wanneer niet dus bij frustraties geen kinderen in de buurt beste jongen!
Laat maar. We worden het niet eens.
Ciler
 Ciler - zondag 31 augustus 2014 - 18:59   quote  deeplink  
Wat mij betreft heeft Overmars zijn laatste krediet verspeelt!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 augustus 2014 - 19:06   quote  deeplink  
Tering, thyfus, kolere....allemaal ziektes, allemaal woorden *wat lekker bekt* ook allemaal woorden waarvan mijn dochter van 8 geen idee heeft wat het betekend.
Het zijn woorden waar je je frustraties in kwijt kan, als ik op mijn klauw sla dan zeg ik ook.... god te tering die voelde ik, een geen potjepielreet.
Het zijn ook woorden wat je op een gemiddelde televisie avond voorbij hoort komen.

Mijn dochter van 8 weet echter precies wat het woord kanker inhoud en zal net als ik dat woord nooit misbruiken, zeker niet als scheldwoord.

Als Warrior even lekker zijn frustratie wil tonen maakt hij gebruik van het eerste gedeelte van wat ik schrijf, ik heb daar totaal geen problemen mee....sterker nog, ik denk dat wij dat allemaal wel eens doen
Ciler
 Ciler - zondag 31 augustus 2014 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 19:06 schreef Nenam_tiL het volgende:
Tering, thyfus, kolere....allemaal ziektes, allemaal woorden *wat lekker bekt* ook allemaal woorden waarvan mijn dochter van 8 geen idee heeft wat het betekend.
Het zijn woorden waar je je frustraties in kwijt kan, als ik op mijn klauw sla dan zeg ik ook.... god te tering die voelde ik, een geen potjepielreet.
Het zijn ook woorden wat je op een gemiddelde televisie avond voorbij hoort komen.

Mijn dochter van 8 weet echter precies wat het woord kanker inhoud en zal net als ik dat woord nooit misbruiken, zeker niet als scheldwoord.

Als Warrior even lekker zijn frustratie wil tonen maakt hij gebruik van het eerste gedeelte van wat ik schrijf, ik heb daar totaal geen problemen mee....sterker nog, ik denk dat wij dat allemaal wel eens doen
Amen!
nora
 nora - zondag 31 augustus 2014 - 19:11   quote  deeplink  
Heb alle vertrouwen in dit beleid mannen dat hoor ik van velen op dit forum !!!
Ztjes
 Ztjes - zondag 31 augustus 2014 - 19:17   quote  deeplink  
Wanbeleid is ook een beleid. En voor mij is dit ons aankoopbeleid, en dat het anders kan, zie ik bij aantal andere eredivisieploegen en dit geldt op verschillende niveaus.
toeter
 toeter - zondag 31 augustus 2014 - 19:23   quote  deeplink  
Hahahahahahahahahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 augustus 2014 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 18:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je moet kappen met ziektes te strooien. Je mening geven is prima maar doe dat zonder ziektes erbij halen
Ook dat maak ik zelf wel uit koorknaapje!
Ciler
 Ciler - zondag 31 augustus 2014 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 19:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ook dat maak ik zelf wel uit koorknaapje!
Tering zeg! Zit er op dit topic nog zo een?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 augustus 2014 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 19:06 schreef Nenam_tiL het volgende:
Tering, thyfus, kolere....allemaal ziektes, allemaal woorden *wat lekker bekt* ook allemaal woorden waarvan mijn dochter van 8 geen idee heeft wat het betekend.
Het zijn woorden waar je je frustraties in kwijt kan, als ik op mijn klauw sla dan zeg ik ook.... god te tering die voelde ik, een geen potjepielreet.
Het zijn ook woorden wat je op een gemiddelde televisie avond voorbij hoort komen.

Mijn dochter van 8 weet echter precies wat het woord kanker inhoud en zal net als ik dat woord nooit misbruiken, zeker niet als scheldwoord.

Als Warrior even lekker zijn frustratie wil tonen maakt hij gebruik van het eerste gedeelte van wat ik schrijf, ik heb daar totaal geen problemen mee....sterker nog, ik denk dat wij dat allemaal wel eens doen
Thanks ouwe, maar wat Brandje wilt zal mij een reet roesten. Het woord kanker zal je mij nooit zien en horen gebruiken, echter zijn er legio mensen die het woord verafschuwen maar wel op bepaalde avonden naar een stel mafketels uit Ooievaarstad op tv gaan kijken en erom lachen. Weet niet hoor, maar daar is het stopwoordje "kanker". En ouwe, hier bedoel ik jouw niet mee dat weet je!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 augustus 2014 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 19:36 schreef Ciler het volgende:

[..]

Tering zeg! Zit er op dit topic nog zo een?
Tja, als tyfus al niet goed meer is? Laat ze lekker de tering krijgen, ik bepaal zelf wat ik schrijf! Het enige woord dat ik niet gebruik is kanker!
Ciler
 Ciler - zondag 31 augustus 2014 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 19:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja, als tyfus al niet goed meer is? Laat ze lekker de tering krijgen, ik bepaal zelf wat ik schrijf! Het enige woord dat ik niet gebruik is kanker!
Ooooh het is dezelfde Brandje ach laat toch lekker zitten man!
Ztjes
 Ztjes - zondag 31 augustus 2014 - 19:43   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door Ztjes --
Nicotti
 Nicotti - zondag 31 augustus 2014 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 19:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja, als tyfus al niet goed meer is? Laat ze lekker de tering krijgen, ik bepaal zelf wat ik schrijf! Het enige woord dat ik niet gebruik is kanker!
Je hebt het nu al twee keer gezegd, maar goed on topic:
Ik snap jullie wel, maar zeker ook Vermeer, die jongen wil keepen, die wilt zichzelf weer in de kijker spelen en aangezien Feyenoord niet een al te beste 1e keeper heeft, word hij gewoon eerste keeper, kan kan ook nog eens Europees spelen....
lecock
 lecock - zondag 31 augustus 2014 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 16:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat hij wilt keepen snap ik, maar dat je vervolgens naar de grootste rivaal gaat vind ik onbegrijpelijk!!!
020 haalt toch ook de jeugd bij 010, dus niet zeuren.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 31 augustus 2014 - 20:01   quote  deeplink  
Zou Cruijff er morgen in 'zijn' column iets over zeggen?
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 31 augustus 2014 - 20:02   quote  deeplink  
http://foxsports.nl/video/228406-frank-de-boer-kritisch-over-verkoop-van-kenneth-vermeer.html

Dit zegt veel dat Frank zonder dat er overlegd wordt Vermeer is verkocht. En iedereen Marc een beetje de hemel in prijzen. Ook hier is hij weer verantwoordelijk.

Ik zou een onderzoek wensen naar de gang van zaken binnen Ajax. Wie heeft welke beslissingen genomen. De communicatie is helemaal niet zo open en transparant dan wij denken. Vorig jaar maakt ik ook al de opmerking; Frank mag weer het vuile werk gaan opknappen naar de verkoop van belangrijke spelers. Nu lijkt dat helaas steeds meer de waarheid te worden. En worden er deals gesloten zonder zijn overleg.
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 20:02   quote  deeplink  
Ach ja.. Cruijff ging ook..
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 31 augustus 2014 - 20:03   quote  deeplink  
En de opvolger van Vermeer is er al: Diederik Boer komend van PEC Zwolle.
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:02 schreef Bobby1972 het volgende:
http://foxsports.nl/video/228406-frank-de-boer-kritisch-over-verkoop-van-kenneth-vermeer.html

Dit zegt veel dat Frank zonder dat er overlegd wordt Vermeer is verkocht. En iedereen Marc een beetje de hemel in prijzen. Ook hier is hij weer verantwoordelijk.

Ik zou een onderzoek wensen naar de gang van zaken binnen Ajax. Wie heeft welke beslissingen genomen. De communicatie is helemaal niet zo open en transparant dan wij denken. Vorig jaar maakt ik ook al de opmerking; Frank mag weer het vuile werk gaan opknappen naar de verkoop van belangrijke spelers. Nu lijkt dat helaas steeds meer de waarheid te worden. En worden er deals gesloten zonder zijn overleg.
Kerel, Vermeer stond op de lijst om verkocht te worden. Onze trainer heeft er toch logischerwijs niks over te zeggen waar die aan verkocht word..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer naar aartsrivaal!









0.0149400