BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer naar aartsrivaal!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 31 augustus 2014 - 20:04   quote  deeplink  
Marc had ook nee kunnen zeggen, dan was het niet gebeurd. Het feit dat Frank niks weet zegt veel. De verhoudingen binnen Ajax zijn helemaal niet open en transparant. Ook in een oorlog kan 1 idioot de beslissingen nemen die de rest maar heeft te accepteren en uit te voeren.
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:04 schreef Bobby1972 het volgende:
Marc had ook nee kunnen zeggen, dan was het niet gebeurd. Het feit dat Frank niks weet zegt veel. De verhoudingen binnen Ajax zijn helemaal niet open en transparant. Ook in een oorlog kan 1 idioot de beslissingen nemen die de rest maar heeft te accepteren en uit te voeren.
Hij stond op de transferlijst, en wou zelf gewoon weg... Dat is en was al lang en breed uitvoerig met Frank besproken, die heeft dat namelijk zelf ook gezegd over Vermeer.. Dat de onderhandelingen nu zo'n beetje tijdens de wedstrijd hebben plaatsgevonden en de Boer hier dus niets van wist, lijkt mij niet meer dan normaal..
Nicotti
 Nicotti - zondag 31 augustus 2014 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij stond op de transferlijst, en wou zelf gewoon weg... Dat is en was al lang en breed uitvoerig met Frank besproken, die heeft dat namelijk zelf ook gezegd over Vermeer.. Dat de onderhandelingen nu zo'n beetje tijdens de wedstrijd hebben plaatsgevonden en de Boer hier dus niets van wist, lijkt mij niet meer dan normaal..
Ben ik wel met je eens, als hij op de transferlijst staat, dan is ie ook volgens de Boer niet goed genoeg voor het 1e team.
Alleen Feyenoord ziet dat anders
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 20:10   quote  deeplink  
Hij stond op de transferlijst op eigen verzoek. Hij wou graag naar een andere club omdat ie hier geen uitzocht had op veel speeltijd..

Dat die jongen zou vertrekken stond al vast, kan mij niet zo veel schelen dat ie naar Feyenoord gaat..
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 31 augustus 2014 - 20:14   quote  deeplink  
Beste Remco zijn reactie dat het koud op zijn dak komt is veel zeggend. Wat mij irriteert is dat Ajax weer in kwaliteit erop achteruit gaat. Vermeer gun ik het juist wel. Alleen snap ik de gevoeligheid bij bepaalde Ajacieden wel. Nu heeft Marc zelf olie op het vuur gedaan. Ik mag voor hem hopen dat Ajax snel weer wedstrijden gaat winnen. Omdat er in voetbal altijd naar eens schuldige gewezen wordt.

Ik vind het huidige beleid totaal niet overtuigend en heb er steeds meer twijfels over. Zolang de resultaten tegenvallen heb je daar elke reden toe.
bully
 bully - zondag 31 augustus 2014 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij stond op de transferlijst, en wou zelf gewoon weg... Dat is en was al lang en breed uitvoerig met Frank besproken, die heeft dat namelijk zelf ook gezegd over Vermeer.. Dat de onderhandelingen nu zo'n beetje tijdens de wedstrijd hebben plaatsgevonden en de Boer hier dus niets van wist, lijkt mij niet meer dan normaal..
intervieuw met de boer zeker niet gezien?
daar zegt hij duidelijk dat hij het gisteravond laat hoorde.
dus niet tijdens de wedstrijd.
FdB wist het dus wel maar was het er duidelijk niet mee eens.
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:14 schreef Bobby1972 het volgende:
Beste Remco zijn reactie dat het koud op zijn dak komt is veel zeggend. Wat mij irriteert is dat Ajax weer in kwaliteit erop achteruit gaat. Vermeer gun ik het juist wel. Alleen snap ik de gevoeligheid bij bepaalde Ajacieden wel. Nu heeft Marc zelf olie op het vuur gedaan. Ik mag voor hem hopen dat Ajax snel weer wedstrijden gaat winnen. Omdat er in voetbal altijd naar eens schuldige gewezen wordt.

Ik vind het huidige beleid totaal niet overtuigend en heb er steeds meer twijfels over. Zolang de resultaten tegenvallen heb je daar elke reden toe.
Ajax had een luxe positie met twee keepers die eigenlijk ook nog eens elkaars concurrenten zijn. Vermeer weg, Diederik Boer daarvoor in de plaats word de selectie niet zo veel zwakker van..

Vermeer werd door een groot deel van het publiek weggewuijfd en niet goed genoeg geacht voor een club als RBC... En nu die vertrekt naar Feyenoord is het ineens een oorlogsmisdaad..

Whahahaha..
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:19 schreef bully het volgende:

[..]

intervieuw met de boer zeker niet gezien?
daar zegt hij duidelijk dat hij het gisteravond laat hoorde.
dus niet tijdens de wedstrijd.
FdB wist het dus wel maar was het er duidelijk niet mee eens.
Nee nog niet terug gezien..

Maar dan nog, hij wou weg, hij mocht weg, en als ie dan weggaat is het een verassing??

Ik snap de emotie van sommige supporters.. Alleen vergeet men er even bij dat diezelfde Vermeer vorig seizoen er niks van kon volgens vele supporters uberhaubt een slechte keeper is..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 augustus 2014 - 20:26   quote  deeplink  
Aardsvijand....wat een onzin, dat zijn die haatbaarden die straks in je achtertuin staan, dat is je vijand
Gruber
 Gruber - zondag 31 augustus 2014 - 20:28   quote  deeplink  
Kennieth Vermeer!!!
Ciler
 Ciler - zondag 31 augustus 2014 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee nog niet terug gezien..

Maar dan nog, hij wou weg, hij mocht weg, en als ie dan weggaat is het een verassing??

Ik snap de emotie van sommige supporters.. Alleen vergeet men er even bij dat diezelfde Vermeer vorig seizoen er niks van kon volgens vele supporters uberhaubt een slechte keeper is..
Volgens mij zit jij hier alleen maar om er een sport van te maken om het bloed onder de nagels van mensen hier vandaan te halen man ga eens iets nuttigs doen man zeperd!
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 31 augustus 2014 - 20:38   quote  deeplink  
Persoonlijk heb ik nooit een negatief woord over Vermeer gerept. Ga nou een keer naar het filmpje kijken. Ajax is toch open en transparant Remco?
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 31 augustus 2014 - 20:40   quote  deeplink  
Kenniet Veelmeer is wel de leukste. Ik blijf het een goede keeper vinden, geen enkel verkeerd woord. Dankzij hem mede hebben we zeker 3 titels verdiend.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 31 augustus 2014 - 20:42   quote  deeplink  
Marc is trouwens gratis af te halen op Marktplaats. Alsjeblieft doe me een plezier; haal die man op!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 31 augustus 2014 - 20:51   quote  deeplink  
Feyenoord is blijkbaar het hoogst haalbare voor Vermeer. Hij is niet voor niets zijn basisplaats kwijtgeraakt.

Al heel lang h-e-l-e-m-a-a-l niets in Rotterdam en dat gaat voorlopig ook niet meer gebeuren! Of ze nu met- of zonder Vermeer spelen!
WZAWZDB, dat het nu even minder gaat doet daar H-E-L-E-M-A-A-L niets aan af!!

Overigens vind ik het absoluut geen slimme keus van Vermeer om naar feyenoord te gaan, maar het is en blijft zijn keus.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door Ronald 1960 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 augustus 2014 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 19:50 schreef Nicotti het volgende:

[..]

Je hebt het nu al twee keer gezegd, maar goed on topic:
Ik snap jullie wel, maar zeker ook Vermeer, die jongen wil keepen, die wilt zichzelf weer in de kijker spelen en aangezien Feyenoord niet een al te beste 1e keeper heeft, word hij gewoon eerste keeper, kan kan ook nog eens Europees spelen....
Tja, moest het wel schrijven. Maar ik wordt schijtziek van die koorknaapjes! Maar even gezegd, ik gun Vermeer ook wel een transfer hoor! Alleen vind ik het dramatisch beleid dat je hem verkoopt aan je grootste rivaal en ze dus indirect sterker maakt! Want van verschil tussen Cillessen en Vermeer was bijna geen sprake! En als Vermeer zijnde vind ik je dan ook gewoon een verrader!
Ciler
 Ciler - zondag 31 augustus 2014 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel, Vermeer stond op de lijst om verkocht te worden. Onze trainer heeft er toch logischerwijs niks over te zeggen waar die aan verkocht word..
Ja hij stond op de lijst om verkocht te worden aan Feyenoord!
Ciler
 Ciler - zondag 31 augustus 2014 - 21:01   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door Ciler --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 augustus 2014 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:00 schreef Ciler het volgende:

[..]

Ja hij stond op de lijst om verkocht te worden aan Feyenoord!
.....of Twente, Valencia, Schalke....of wie hem wilde hebben, maar dat bepaald F de Boer niet. allen Vermeer bepaald dat.
Als Feijenoord voor de deur staat, wat een grote club is en verder kleinere clubs dan gaat Vermeer naar Feijenoord, desnoods via de rechter
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 augustus 2014 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

.....of Twente, Valencia, Schalke....of wie hem wilde hebben, maar dat bepaald F de Boer niet. allen Vermeer bepaald dat.
Als Feijenoord voor de deur staat, wat een grote club is en verder kleinere clubs dan gaat Vermeer naar Feijenoord, desnoods via de rechter
Dus is het gewoon een VERRADER!! Niets meer en niets minder!
Nicotti
 Nicotti - zondag 31 augustus 2014 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

.....of Twente, Valencia, Schalke....of wie hem wilde hebben, maar dat bepaald F de Boer niet. allen Vermeer bepaald dat.
Als Feijenoord voor de deur staat, wat een grote club is en verder kleinere clubs dan gaat Vermeer naar Feijenoord, desnoods via de rechter
Dit bedoel ik ermee te zeggen Ajax Warrior.
Ciler
 Ciler - zondag 31 augustus 2014 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus is het gewoon een VERRADER!! Niets meer en niets minder!
Amen!
Nicotti
 Nicotti - zondag 31 augustus 2014 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus is het gewoon een VERRADER!! Niets meer en niets minder!
Als jij bij Real Madrid speelt, althans op de bank zit en Barcelona wil je hebben, zou je dan bij Real op de bank blijven zitten?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 augustus 2014 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:11 schreef Nicotti het volgende:

[..]

Als jij bij Real Madrid speelt, althans op de bank zit en Barcelona wil je hebben, zou je dan bij Real op de bank blijven zitten?
Wel als ik vanaf de jeugd bij Real speel en ik een schijthekel heb aan de rivaal! Voor spelers zal dit waarschijnlijk niet gelden, voor supporters wel! Dus voor mij is het gewoon een VERRADER!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 31 augustus 2014 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 16:50 schreef jodocus het volgende:
belachelijk , bedankt marc
Onvoorstelbaar Marc Overmars....zelfs de boer snapt er geen reet van...we maken de concurrentie sterker...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 augustus 2014 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus is het gewoon een VERRADER!! Niets meer en niets minder!
Voor jou ja....voor zichzelf baas over eigen knip, en weer spelen....wat ik ervan vind is niet relevant.
Ciler
 Ciler - zondag 31 augustus 2014 - 21:14   quote  deeplink  
Clubgevoel bestaat al lang niet meer maar had gedacht dat Kenneth een product van de jeugdopleiding dit wel zou begrijpen dus niet is het een egoist die niet met de gevoelens rekening houdt van de achterban juist hij zou dat moeten begrijpen er zijn genoeg spelers die van Feyenoord niet naar Ajax wilden omdat het gewoonweg niet kon te gevoelig lag.
Nicotti
 Nicotti - zondag 31 augustus 2014 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wel als ik vanaf de jeugd bij Real speel en ik een schijthekel heb aan de rivaal! Voor spelers zal dit waarschijnlijk niet gelden, voor supporters wel! Dus voor mij is het gewoon een VERRADER!
Dus ben je ook geen sportman en Vermeer wel
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 31 augustus 2014 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:02 schreef remco k het volgende:
Ach ja.. Cruijff ging ook..
Je verdedigd vaak de werkwijze van Overmars en consorten...wat is jouw commentaar hier op ?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 augustus 2014 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:15 schreef Nicotti het volgende:

[..]

Dus ben je ook geen sportman en Vermeer wel
Warrior is vooral fanatiek Ajax supporter...ik begrijp hem ook wel
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 augustus 2014 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Voor jou ja....voor zichzelf baas over eigen knip, en weer spelen....wat ik ervan vind is niet relevant.
Natuurlijk wel, want wij als supporter mogen ook een mening hebben!
Ztjes
 Ztjes - zondag 31 augustus 2014 - 21:17   quote  deeplink  
Ik gun Kenneth ook het allerbeste en is een te goede keeper om op de bank plaats te nemen. Als je vanaf 1999 met een tussenjaar bij Willem II bij Ajax hebt gekeept, dan weet je toch echt wel welke realiteit er tussen die 2 clubs bestaat. Dit is je eigen keuze maar je weet ook, dat er weinig tot geen begrip hiervoor zal zijn van de Ajax-kant.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 augustus 2014 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:15 schreef Nicotti het volgende:

[..]

Dus ben je ook geen sportman en Vermeer wel
Klopt, ik ben supporter van AJAX!!! De beste en mooiste club van Nederland, maar daar zal jij het ook niet mee eens zijn! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 augustus 2014 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:17 schreef Ztjes het volgende:
Ik gun Kenneth ook het allerbeste en is een te goede keeper om op de bank plaats te nemen. Als je vanaf 1999 met een tussenjaar bij Willem II bij Ajax hebt gekeept, dan weet je toch echt wel welke realiteit er tussen die 2 clubs bestaat. Dit is je eigen keuze maar je weet ook, dat er weinig tot geen begrip hiervoor zal zijn van de Ajax-kant.
Ik gun Vermeer op de moment helemaal niet meer het allerbeste! Van mij part breekt hij ..................................! En de rest laat ik verstandigerwijs maar achterwege!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 31 augustus 2014 - 21:20   quote  deeplink  
Jij zal never nooit niet Overmars aanvallen hey Remco.....
Nicotti
 Nicotti - zondag 31 augustus 2014 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klopt, ik ben supporter van AJAX!!! De beste en mooiste club van Nederland, maar daar zal jij het ook niet mee eens zijn! ;-)
Haha, daar ben ik het inderdaad niet mee eens. :)
Ciler
 Ciler - zondag 31 augustus 2014 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klopt, ik ben supporter van AJAX!!! De beste en mooiste club van Nederland, maar daar zal jij het ook niet mee eens zijn! ;-)
Wat er ook gebeurt het blijft de MOOISTE club van allemaal! Laat ze allemaal de pleuris krijgen!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 31 augustus 2014 - 21:21   quote  deeplink  
De Boer zegt het netjes....maar hij vindt op dit moment marc overmars een grote klootzak!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 augustus 2014 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Jij zal never nooit niet Overmars aanvallen hey Remco.....
Voor mij is nu wel een PUNT bereikt! Dit nieuws irriteert mij zwaar!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 31 augustus 2014 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Voor mij is nu wel een PUNT bereikt! Dit nieuws irriteert mij zwaar!!
Ik had nooit verwacht dat Vermeer naar Feyenoord zou gaan en kan het nog nauwelijks geloven...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 augustus 2014 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:
De Boer zegt het netjes....maar hij vindt op dit moment marc overmars een grote klootzak!!
Dat denk ik ook Sjakie....maar het veranderd er niets aan
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 31 augustus 2014 - 21:24   quote  deeplink  
Niveautje weer hier.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 augustus 2014 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:23 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik had nooit verwacht dat Vermeer naar Feyenoord zou gaan en kan het nog nauwelijks geloven...
Ik zei het 3 weken geleden al tegen Ria....let op die gaat naar Feijenoord
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 augustus 2014 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:24 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Niveautje weer hier.
Hebben ze je weer losgelaten....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 31 augustus 2014 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Voor mij is nu wel een PUNT bereikt! Dit nieuws irriteert mij zwaar!!
....en geloof mij maar, het irriteert niet alleen jou heel zwaar....
Binnenkort al een feyenoord - ajax op de agenda.... Er zullen heel weining ajax-supporters in het stadion zijn, maar als hij keept, zal hij het weten....

WZAWZDB***
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 augustus 2014 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:20 schreef Nicotti het volgende:

[..]

Haha, daar ben ik het inderdaad niet mee eens. :)
Hoe zouden overigens jouw gevoelens zijn als een speler van jullie club naar ons zou komen en ons sterker zou maken????
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 augustus 2014 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:
De Boer zegt het netjes....maar hij vindt op dit moment marc overmars een grote klootzak!!
En ik ook!
Ztjes
 Ztjes - zondag 31 augustus 2014 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik gun Vermeer op de moment helemaal niet meer het allerbeste! Van mij part breekt hij ..................................! En de rest laat ik verstandigerwijs maar achterwege!
Hij is voor mij ook gestorven als Ajaxied, wil hem ook nooit meer bij onze club terugzien en heb me in een vorige post ook laten gaan. Het hoofdstuk is afgesloten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 augustus 2014 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:26 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

....en geloof mij maar, het irriteert niet alleen jou heel zwaar....
Binnenkort al een feyenoord - ajax op de agenda.... Er zullen heel weining ajax-supporters in het stadion zijn, maar als hij keept, zal hij het weten....

WZAWZDB***
Klopt, wanneer hij in de Arena komt in januari zal hij het vanzelf horen! En geloof mij maar, een normaal afscheid zal hij nooit krijgen!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 augustus 2014 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hoe zouden overigens jouw gevoelens zijn als een speler van jullie club naar ons zou komen en ons sterker zou maken????
Die hebben ze niet ouwe.......

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer naar aartsrivaal!









0.0146448