BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: En iedereen tevreden?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 september 2014 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 12:04 schreef Eide het volgende:
'Moisander in winter verkopen'

Frank de Boer acht de kans zeer reëel dat Niklas Moisander halverwege het seizoen wordt verkocht. De Fin heeft bij Ajax een aflopend contract.

"Uiteindelijk zal het de bedoeling zijn hem komende wintertransferperiode te verkopen, aldus de trainer, die een maar liet volgen. "Als hij in de winterstop nog de beste is, praten we over een nieuw contract.

Van een nieuwe verbintenis is nu nog geen sprake. "We willen in principe dat degenen daarachter Nick Viergever, Stefano Denswil en Jairo Riedewald het stokje gaan overnemen.

Hoewel Ajax-spelers met nog maar een contract voor één jaar in het verleden voor de keuze werden gesteld bij te tekenen of op de bank plaats te nemen, vindt De Boer de basisplaats van Moisander verdedigbaar.
Denswil goed bezig

"We kennen de situatie van Niklas en op dit moment is hij volgens mij de beste optie links centraal. Hij weet dat het zou kunnen gebeuren dat hij op de bank terechtkomt. Maar op dit moment zie ik daar geen reden voor. Als er uiteindelijk een gelijkwaardige speler is, zoals destijds bij Miralem Sulejmani, dan krijgt de toekomst de voorkeur boven degene die gaat vertrekken. Ik vind dat Stefano Denswil goed bezig is. Dat gat wordt kleiner.

Bron
Ik heb begrepen, dat HSV in Duitsland nadrukkelijk voor hem in de markt is.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 27 september 2014 - 13:46   quote  deeplink  
Het is te gemakkelijk om te zeggen van doe maar snel weg. Hij speelt nu misschien niet overtuigend, maar je hebt ook niet de garantie dat de andere spelers het veel beter gaan doen. Je hebt geen vervanger met veel ervaring. Ik hoop dat wanneer Ajax hem verkoopt ook een speler erbij koopt voor deze positie. ( iemand met ervaring )

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 september 2014 door Bobby1972 --
3sterren
 3sterren - zaterdag 27 september 2014 - 13:51   quote  deeplink  
Ajax of eigenlijk heel het Nederlands voetbal is overdatum hollandse school is achterhaald!
Denk dat wij weer moeten afkijken van topcompetities en clubs om mee te kunnen gaan, alles is te statisch en te laag baltempo.
Zolang wij dit niet doen zullen we niks voorstellen in europa.
Oceanu
 Oceanu - zaterdag 27 september 2014 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 13:46 schreef Bobby1972 het volgende:
Het is te gemakkelijk om te zeggen van doe maar snel weg. Hij speelt nu misschien niet overtuigend, maar je hebt ook niet de garantie dat de andere spelers het veel beter gaan doen. Je hebt geen vervanger met veel ervaring. Ik hoop dat wanneer Ajax hem verkoopt ook een speler erbij koopt voor deze positie. ( iemand met ervaring )
Zijn vervanging is met Viergever en Denswil al in huis lijkt me. Viergever is met ruim 130 wedstrijden betaald voetbal al behoorlijk ervaren.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 06 februari 2015 - 07:34   quote  deeplink  
NEE
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 06 februari 2015 - 08:24   quote  deeplink  
TOTAAL NIET!!!!!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 06 februari 2015 - 09:40   quote  deeplink  
Ze hebben het lang volghouden door steeds kampioen te worden
en eindelijk valle niet ze door de mand. Waarom eindelijk? Omdat er nu
eindelijk ogen open gaan en we er alleen maar sterker door kunnen worden.
Nu ze op hun bek gaan durven ze misschien kritischer te kijken naar de selectie.

http://www.vi.nl/web/nieuws/de-boer-soort-van-crisis-maar-heb-ook-genoten.htm?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl&channel=phone

Al heb ik daar nog wel twijfels bij..

Dit seizoen 2 stappen achteruit hopelijk volgend seizoen eidelijk vooruit!
Wzawzdb!
nora
 nora - vrijdag 06 februari 2015 - 11:39   quote  deeplink  
Volgens Overmars de beste selectie van de afgelopen jaren wie twijfelt er nou aan Overmars we zijn de enige ToBclub met twee A1 elftallen een op de toekomst en een in de Arena gaaf toch.Maar goed ons middenveld van gemiddeld 18.9 jaar heeft het de eerste helft geweldig gedaan alleen maar lof voor die gassies alleen onze linksachter en onze spits waren gisteren ver ver ver beneden peil met een nog slechtere scheidsrechter die ons al jaren naait schop hem terug naar het zuiden en laat hem nooit meer de Arena in. En ja we hebben het wel over ervaring maar onze vriend Moisander gaat vorige week en ook deze week weer in de fout dus ervaring is alleen belangrijk als je kwaliteit hebt en dat mijn beste Marc dat heb je niet met Moisander helaas heb je dat even over het hoofd gezien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 februari 2015 door nora --
Twanus1
 Twanus1 - vrijdag 06 februari 2015 - 11:42   quote  deeplink  
Ik steun het beleid maar de praktijk toont aan dat ze te ver zijn doorgeslagen. Hopen dat dit seizoen de 2e plaats vastgehouden gaat worden zodat ze volgend jaar toch weer in de (voorronde) champions league kunnen gaan strijden! Ik stel voor volgend jaar verder te gaan zonder Moisander, Sigthorsson en Schone om hier enkele mannen met ervaring, power en kwaliteit voor terug te halen. Rafaël Vd Vaart, Nemanja Gudelj (cvm), een spits met drive bv. Guidetti (ondanks zijn verleden) en een lcv zoals Wesley Hoedt maar dan met ervaring. Ik weet dat dit geld kost maar in mijn ogen zou dit een geweldige mix zijn met de talentvolle spelers die we nu bezitten! Noem het maar een inhaalslag om de balans te herstellen en om de jeugd te laten renderen!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 06 februari 2015 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 11:39 schreef nora het volgende:
Volgens Overmars de beste selectie van de afgelopen jaren wie twijfelt er nou aan Overmars we zijn de enige ToBclub met twee A1 elftallen een op de toekomst en een in de Arena gaaf toch.Maar goed ons middenveld van gemiddeld 18.9 jaar heeft het de eerste helft geweldig gedaan alleen maar lof voor die gassies alleen onze linksachter en onze spits waren gisteren ver ver ver beneden peil met een nog slechtere scheidsrechter die ons al jaren naait schop hem terug naar het zuiden en laat hem nooit meer de Arena in. En ja we hebben het wel over ervaring maar onze vriend Moisander gaat vorige week en ook deze week weer in de fout dus ervaring is alleen belangrijk als je kwaliteit hebt en dat mijn beste Marc dat heb je niet met Moisander helaas heb je dat even over het hoofd gezien.
Dit seizoen hebben ze gewoon weggegooid. Toch horen Zivkovic en Sinkgraven
toch wel bij de dingen die ze wel goed gedaan hebben.
Beetje jammer dat Zivkovic nu weer niet bij de selectie zat. Zet ie
Schöne in de spits haha!
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - vrijdag 06 februari 2015 - 15:29   quote  deeplink  
Nee, ben niet tevreden. Denk zelf wel, dat zelfs de scheidsrechter de slechte van het veld was, gister. Zo goed vindt ik hem niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 februari 2015 door nieuwe ajax --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 07 februari 2015 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 15:29 schreef nieuwe ajax het volgende:
Nee, ben niet tevreden. Denk zelf wel, dat zelfs de scheidsrechter de slechte van het veld was, gister. Zo goed vindt ik hem niet.
Ballenbak dicht gister?
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 10 februari 2015 - 18:55   quote  deeplink  
http://www.ajaxlife.nl/updates/zaakwaarnemer-met-versterkingen-kan-de-boer-weer-bouwen?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Een jaar te laat maar beter laat dan nooit!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: En iedereen tevreden?









0.0102159