BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: En iedereen tevreden?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 03 september 2014 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 14:02 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik zie het in de CL op dit moment niet al te best in voor het huidige Ajax. Zowel Real als PSG zijn er sterker op geworden en Ajax minder sterk. We kunnen wel eens van een koude kermis terugkomen met zeer teleurstellende resultaten.
Koude kermis onmogelijk want niemand verwacht er wat van.
Ajax heeft wel vaker teams met op papier veeeeeeel meer kwaliteit verslagen. Maar dat voetbal kunnen ze niet in de Eredivisie spelen. Daarom gaat het niveau niet omhoog
Loetje
 Loetje - woensdag 03 september 2014 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 14:05 schreef Bobby1972 het volgende:
Diverse spelers die bij het huidige Ajax al een paar jaar zitten presteren heel wisselvallig. Hebben vaak ook geen basisplaats. Bij invalbeurten wordt het niveau er vaak niet beter door. Dit is de kwaliteit die die spelers op dit moment hebben. En dat is ondermaats. Dus zijn de teleurstellende resultaten niet meer dan een logisch gevolg.
Je zegt in elke post hetzelfde man. Ga er niet meer op reageren
Ztjes
 Ztjes - woensdag 03 september 2014 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 13:58 schreef Robinho het volgende:

[..]

Ik vraag me gewoon af waarom dat al eeuwen misgaat. Dus ik kijk wel 20 a 30 jaar terug. Het is iets structureels net als het feit dat eigen jeugd het beste rendeert en het meeste geld oplevert bij transfers.
Mijn advies is dus: Geen aankopen meer doen ;-)
Dit is wel heel kort door de bocht. Iets in je club werkt niet en gaan niet naar de oorzaak opzoek of juiste mensen hiervoor aannemen. We doen het dan maar niet!!!!
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 03 september 2014 - 14:17   quote  deeplink  
Kijk eens naar het aantal spelers waar weinig progressie inzit......
Ztjes
 Ztjes - woensdag 03 september 2014 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 13:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Aankopen hebben het naar behoren gedaan en elk zijn aandeel gehad. Alleen is er niemand die Ajax naar een hoger niveau tilt.
Bedoel je,
Tobias Sana
Danny Hoesen
Isaac Cuenca
Mike van der Hoorn
Bojan
Lerin Duarte
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 03 september 2014 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 08:57 schreef Stanley het volgende:

[..]

Wat een flauwe vraag!

Dat antwoord is namelijk aan Ajax / Overmars! Of ben jij dan tevreden met de aankopen en niet gekomen maar wel gewenste aankopen?
Het beleid wordt niet conform Cruijff zijn revolutie visie uitgevoerd en dat weet jij ook als het goed is, want jij hebt ook zijn interviews op televisie gekeken als het goed is!

Ik heb het idee dat Overmars niet de juiste snaar weet te raken in onderhandelingen en teveel op geld is gefixeerd! Er moet iemand met charisma onderhandelen... Cruijff? Misschien Keje Molenaar?
Nee, natuurlijk ben ik niet tevreden. Dat is niemand. Maar om maar te zeggen dat het anders moet, dat gaat mij te ver. Want ik denk dat Ajax niet anders kan.

Ik streef er naar dat Ajax 3x achter elkaar de CL wint met totaal voetbal.
Ik zie dat eerder met jeugd gebeuren dan met aankopen.

Maar jeugd moet wel spelen is het niet in Ajax 1 dan is het in Jong Ajax.
Na 15 wedstrijden mag een Jong Ajax speler niet meer voor Ajax 1 uitkomen.
Je denkt toch niet dat Duarte gehaald is om ooit Serrero te vervangen als hij vertrekt?
Dat zal iemand van Jong Ajax zijn, maar diegene moet spelen en daarom haalt Ajax een speler daar tussen. Je mag namelijk niet op de bank plaats nemen en wedstrijd spelen bij Jong Ajax. in het geval dat Ajax op zondag speelt en Jong Ajax op Vrijdag.

Ajax huurt spelers en koopt spelers voor een kleine prijs. Zodat de 1ste keus en de 2de keus aan spelen toe komen. 3de keus zit op de bank.

Dat gaat pas veranderen als Jong Ajax uit de Juplier League is, er zijn namelijk regels aan verbonden die voor Ajax niet goed werken. Vandaar die vreemde aankopen.

Je hebt 1ste keus, 2de keus en 3de keus.
2de keus moet blijven spelen en het liefst heel lang. Zodat hij bij vertrek van de 1ste keus meteen er staat.
Duarte is niet gehaald als vervanger van Eriksen, want Serero neemt zijn positie waar. Die vaak bij jong Ajax speelde. Ajax haalt duarte voor de bank, want bij slecht presteren van Serero weet eigenlijk iedereen dat Nouri die plek ooit gaat innemen en niet Duarte.

Ik weet donders goed dat Ziyech beter is dan Duarte. Dat ziet iedereen. Maar als Serero het goed doet en je haalt ziyech dan verkoop je de 1 of de ander niet zo snel. Terwijl een heel groot talent aan de deur klopt.
Ztjes
 Ztjes - woensdag 03 september 2014 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 14:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk ben ik niet tevreden. Dat is niemand. Maar om maar te zeggen dat het anders moet, dat gaat mij te ver. Want ik denk dat Ajax niet anders kan.

Ik streef er naar dat Ajax 3x achter elkaar de CL wint met totaal voetbal.
Ik zie dat eerder met jeugd gebeuren dan met aankopen.

Maar jeugd moet wel spelen is het niet in Ajax 1 dan is het in Jong Ajax.
Na 15 wedstrijden mag een Jong Ajax speler niet meer voor Ajax 1 uitkomen.
Je denkt toch niet dat Duarte gehaald is om ooit Serrero te vervangen als hij vertrekt?
Dat zal iemand van Jong Ajax zijn, maar diegene moet spelen en daarom haalt Ajax een speler daar tussen. Je mag namelijk niet op de bank plaats nemen en wedstrijd spelen bij Jong Ajax. in het geval dat Ajax op zondag speelt en Jong Ajax op Vrijdag.

Ajax huurt spelers en koopt spelers voor een kleine prijs. Zodat de 1ste keus en de 2de keus aan spelen toe komen. 3de keus zit op de bank.

Dat gaat pas veranderen als Jong Ajax uit de Juplier League is, er zijn namelijk regels aan verbonden die voor Ajax niet goed werken. Vandaar die vreemde aankopen.

Je hebt 1ste keus, 2de keus en 3de keus.
2de keus moet blijven spelen en het liefst heel lang. Zodat hij bij vertrek van de 1ste keus meteen er staat.
Duarte is niet gehaald als vervanger van Eriksen, want Serero neemt zijn positie waar. Die vaak bij jong Ajax speelde. Ajax haalt duarte voor de bank, want bij slecht presteren van Serero weet eigenlijk iedereen dat Nouri die plek ooit gaat innemen en niet Duarte.

Ik weet donders goed dat Ziyech beter is dan Duarte. Dat ziet iedereen. Maar als Serero het goed doet en je haalt ziyech dan verkoop je de 1 of de ander niet zo snel. Terwijl een heel groot talent aan de deur klopt.
Positieve Arrogantie,
Ik ben in grote lijnen wel met je eens.
Alleen het halen van spelers als bijv. Duarte en niet gelijk een speler met de kwaliteit van Ziyech breng je in mijn ogen onnodig in de problemen. De kwalitatief betere speler staat eerder vast in de basis en is makkelijker verkoopbaar, zodat het talent eerder op de bank en eerder ingezet gaat worden.
Nu staan er spelers in het veld (bijv. Siggi) en op de bank die moeilijk verkoopbaar zijn en de doorstroom van talenten in de weg staan. Want als je zo'n speler (Sana) degradeert tot een lager elftal is hij helemaal onverkoopbaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2014 door Ztjes --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 03 september 2014 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 15:28 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Positieve Arrogantie,
Ik ben in grote lijnen wel met je eens.
Alleen het halen van spelers als bijv. Duarte en niet gelijk een speler met de kwaliteit van Ziyech breng je in mijn ogen onnodig in de problemen. De kwalitatief betere speler staat eerder vast in de basis en is makkelijker verkoopbaar, zodat het talent eerder op de bank en eerder ingezet gaat worden.
Nu staan er spelers in het veld (bijv. Siggi) en op de bank die moeilijk verkoopbaar zijn en de doorstroom van talenten in de weg staan. Want als je zo'n speler (Sana) degradeert tot een lager elftal is hij helemaal onverkoopbaar.
Als Serero niet veel slechter is dan Ziyech en duarte neemt de rol van bankzitter op zich, dan zie ik geen probleem. Serero is verkoopbaar, duarte niet. Dat vinden ze ook niet erg want veel geld heeft het ook niet gekost.
Doorstroom houd het ook niet tegen want als serero vertrekt dan is Duarte nog steeds de bankzitter en is de jong Ajax speler die wel verkoopbaar is de basisspeler.

Nouri komt eraan en als je Ziyech koopt dan zit of Serero of Ziyech hem in de weg.
Nouri heeft nog 2 jaar nodig denk ik en dan is Serero wel vertrokken
Ztjes
 Ztjes - woensdag 03 september 2014 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 15:38 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als Serero niet veel slechter is dan Ziyech en duarte neemt de rol van bankzitter op zich, dan zie ik geen probleem. Serero is verkoopbaar, duarte niet. Dat vinden ze ook niet erg want veel geld heeft het ook niet gekost.
Doorstroom houd het ook niet tegen want als serero vertrekt dan is Duarte nog steeds de bankzitter en is de jong Ajax speler die wel verkoopbaar is de basisspeler.

Nouri komt eraan en als je Ziyech koopt dan zit of Serero of Ziyech hem in de weg.
Nouri heeft nog 2 jaar nodig denk ik en dan is Serero wel vertrokken
Dit geldt niet alleen voor spelers als Duarte, maar ook voor Sigthórsson en Moisander (Sana). En bij mij had er waarschijnlijk ook geen Serero (draaien, draven en vastlopen volgens Nenam) bijgestaan. Kopen van Viergever (zie Ajax-selectie) eigenlijk bedoeld als verdediger, maar wordt nu noodgedwongen op het middenveld neergezet. Jou uitleg veranderd daarmee niets aan mijn vorige motivatie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2014 door Ztjes --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 03 september 2014 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 15:50 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Dit geldt niet alleen voor spelers als Duarte, maar ook voor Sigthórsson en Moisander (Sana). En bij mij had er waarschijnlijk ook geen Serero (draaien, draven en vastlopen) bijgestaan. Kopen van Viergever (zie Ajax-selectie) eigenlijk bedoeld als verdediger, maar wordt nu noodgedwongen op het middenveld neergezet. Jou uitleg veranderd daarmee niets aan mijn vorige motivatie.
Als jou 1ste keus vertrekt dan lever je kwaliteit in, anders was hij geen 1ste keus.

Als jou 2de keus die bij Jong Ajax voetbalt niet goed genoeg word geacht om dit meteen te kunnen dragen dan zoek je naar een speler.

Verschil tussen Denswil en Verthongen is veel te groot.
Verschil tussen Vermealen en Verthongen was veel minder groot.
Vermealen was eerst 1ste keus en toen schoof de 2de keus verthongen op, die kon dat aan.
Vertoghen vertrekt en denswil kan dat niet opvangen, dan laat je hem verder rijpen bij Jong Ajax en zet je een speler ertussen, waar je verlies op mag leiden.

El hamlap was 1ste keus, achter hem zat niemand, of een andere basisspeler.
Niet een ideale situatie om je 1ste spits weg te sturen.
Ajax haalt een redelijke goedkope spits voor terug, maar nog altijd is er geen 2de keus.
2de keus heb ik dan over dat de spits bij Jong Ajax ook niet goed bezet was.

Sigthorson is de 1ste speler die een stap gaat.
2de keus is die sigthorson ooit gaat vervangen is Zivkovic
3de keus is millik die gehuurd is.

Dit had je allemaal niet hoeven doen als je 2de keus gewoon in de Jeugdcompetitie zou spelen want dan was hij ook gewoon beschikbaar geweest voor Ajax 1.
Loetje
 Loetje - woensdag 03 september 2014 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 14:43 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Bedoel je,
Tobias Sana
Danny Hoesen
Isaac Cuenca
Mike van der Hoorn
Bojan
Lerin Duarte
Jup geen spelers om Ajax naar een hoger niveau te tillen. Allemaal goedkoop maar vrijwel iedereen belangrijke goals gemaakt behalce Duarte. Sana was goed in het begin. Hoesen met goals tegen PSV en Barca. Bojan werdt vorig jaar wel steeds sterker. Cuenca was geblesseerd en over VD Hoorn mag je nog niet oordelen. Maar ze konden Ajax nier naar een hoger niveau tillen. Dat is wat anders
Ztjes
 Ztjes - woensdag 03 september 2014 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 16:19 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als jou 1ste keus vertrekt dan lever je kwaliteit in, anders was hij geen 1ste keus.

Als jou 2de keus die bij Jong Ajax voetbalt niet goed genoeg word geacht om dit meteen te kunnen dragen dan zoek je naar een speler.

Verschil tussen Denswil en Verthongen is veel te groot.
Verschil tussen Vermealen en Verthongen was veel minder groot.
Vermealen was eerst 1ste keus en toen schoof de 2de keus verthongen op, die kon dat aan.
Vertoghen vertrekt en denswil kan dat niet opvangen, dan laat je hem verder rijpen bij Jong Ajax en zet je een speler ertussen, waar je verlies op mag leiden.

El hamlap was 1ste keus, achter hem zat niemand, of een andere basisspeler.
Niet een ideale situatie om je 1ste spits weg te sturen.
Ajax haalt een redelijke goedkope spits voor terug, maar nog altijd is er geen 2de keus.
2de keus heb ik dan over dat de spits bij Jong Ajax ook niet goed bezet was.

Sigthorson is de 1ste speler die een stap gaat.
2de keus is die sigthorson ooit gaat vervangen is Zivkovic
3de keus is millik die gehuurd is.

Dit had je allemaal niet hoeven doen als je 2de keus gewoon in de Jeugdcompetitie zou spelen want dan was hij ook gewoon beschikbaar geweest voor Ajax 1.
Klopt mijn 1e keus (dat kan best een heel jonge speler zijn) staat in het veld van Ajax, en als hij vertrekt lever je in principe kwaliteit in, anders stond hij niet in Ajax(1).
Mijn 2e keus (jong Ajax) hoeft niet meteen het elftal te dragen, als er op bijv. het middenveld andere spelers staan, die dit kunnen opvangen cq sturen, anders ben ik op zoek of reeds op zoek geweest naar een kwalitatieve direct inzetbare speler.
Je hebt gelijk dat de regels binnen de KNVB daar niet aan meewerken. Veroorzaakt door andere clubs met andere belangen uit Jupiler league of jeugd.

Een direct inzetbaar Ajax-speler is zeker ook een verkoopbare speler. Het nadeel kan best eens zijn dat er een kwalitatieve te goede speler op de bank zit, omdat een andere speler niet is weggegaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2014 door Ztjes --
Jaccio
 Jaccio - woensdag 03 september 2014 - 16:47   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenlands-voetbal/article/detail/3735831/2014/09/03/Fans-Monaco-willen-geld-terug-na-vertrek-Falcao-en-Rodriguez.dhtml

zo kan het ook, ipv online een oorlog starten. AC Milan heeft in 2012 eenzelfde verzoek gehonoreerd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2014 door Jaccio --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 september 2014 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 16:41 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Klopt mijn 1e keus (dat kan best een heel jonge speler zijn) staat in het veld van Ajax, en als hij vertrekt lever je in principe kwaliteit in, anders stond hij niet in Ajax(1).
Mijn 2e keus (jong Ajax) hoeft niet meteen het elftal te dragen, als er op bijv. het middenveld andere spelers staan, die dit kunnen opvangen cq sturen, anders ben ik op zoek of reeds op zoek geweest naar een kwalitatieve direct inzetbare speler.
Je hebt gelijk dat de regels binnen de KNVB daar niet aan meewerken. Veroorzaakt door andere clubs met andere belangen uit Jupiler league of jeugd.

Een direct inzetbaar Ajax-speler is zeker ook een verkoopbare speler. Het nadeel kan best eens zijn dat er een kwalitatieve te goede speler op de bank zit, omdat een andere speler niet is weggegaan.
Je kan het allemaal zo mooi verpakken als je zelf wilt met eerste keus, tweede keus ect.
Soms moet je als topclub gewoon wat harder zijn en gewoon de spelers die niet volstaan
de deur wijzen of bij jong Ajax stallen.

Ik zie liever op dit moment de wat betere talenten op hun bek gaan dan de middelmatige spelers.
Moisander, Schöne, Sorero, Sigthorsson laat ze maar een paar wedstrijden
banken. Schöne als ideale 12de man Sigthorsson als pintchitter

Ik heb me wel over de teleurstelling van de transferzomer kunnen zetten
maar als ik dan toch trouwe volger moet worden van de ingeslagen weg dan
moet de middelmaat eruit en je grote talenten erin.
Ztjes
 Ztjes - woensdag 03 september 2014 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 19:10 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je kan het allemaal zo mooi verpakken als je zelf wilt met eerste keus, tweede keus ect.
Soms moet je als topclub gewoon wat harder zijn en gewoon de spelers die niet volstaan
de deur wijzen of bij jong Ajax stallen.

Ik zie liever op dit moment de wat betere talenten op hun bek gaan dan de middelmatige spelers.
Moisander, Schöne, Sorero, Sigthorsson laat ze maar een paar wedstrijden
banken. Schöne als ideale 12de man Sigthorsson als pintchitter

Ik heb me wel over de teleurstelling van de transferzomer kunnen zetten
maar als ik dan toch trouwe volger moet worden van de ingeslagen weg dan
moet de middelmaat eruit en je grote talenten erin.
Als je mijn posts van het begin had gelezen, dan waren Moisander, Schöne, Sorero, Sigthorsson nooit een Ajax- speler geworden.
En nu we er toch mee moeten dealen, vind ik niet dat de talenten de dupe moeten worden van falend technisch beleid.
Een jong talent breken is niet zo moeilijk, maar hem in een goede omgeving laten rijpen en klaarstomen voor het 1e elftal is heel wat anders. Frank is hiervoor de perfecte coach.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 september 2014 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 19:28 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Als je mijn posts van het begin had gelezen, dan waren Moisander, Schöne, Sorero, Sigthorsson nooit een Ajax- speler geworden.
En nu we er toch mee moeten dealen, vind ik niet dat de talenten de dupe moeten worden van falend technisch beleid.
Een jong talent breken is niet zo moeilijk, maar hem in een goede omgeving laten rijpen en klaarstomen voor het 1e elftal is heel wat anders. Frank is hiervoor de perfecte coach.
Als jij niet ziet dat Schöne heel belangrijk is geweest, dan dank ik god op mijn blote knietjes dat jij niet de trainer van Ajax bent
Ztjes
 Ztjes - woensdag 03 september 2014 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 19:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Als jij niet ziet dat Schöne heel belangrijk is geweest, dan dank ik god op mijn blote knietjes dat jij niet de trainer van Ajax bent
Schöne is de positieve uitzondering, maar tijdens zijn aanstelling waren er grote vraagtekens over zijn kwaliteiten en ik had het niet aangedurft om hem te contracteren.
Jammer had ik best willen zijn.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 september 2014 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 19:55 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Schöne is de positieve uitzondering, maar tijdens zijn aanstelling waren er grote vraagtekens over zijn kwaliteiten en ik had het niet aangedurft om hem te contracteren.
Jammer had ik best willen zijn.
Dat zelfde geld voor Zimling.....wie weet stijgt hij ook boven zichzelf uit
Ztjes
 Ztjes - woensdag 03 september 2014 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 20:10 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat zelfde geld voor Zimling.....wie weet stijgt hij ook boven zichzelf uit
Zou alleen maar goed zijn.
Iedereen moet een eerlijke kans krijgen, maar als een speler faalt, moet je ze ook lozen of terugzetten en helaas, de investering afschrijven. Niet zoals bijv. Siggi ( jouw zwak) het contract verlengen met de hoop nog iets terug te krijgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2014 door Ztjes --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 september 2014 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 20:22 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Zou alleen maar goed zijn.
Iedereen moet een eerlijke kans krijgen, maar als een speler faalt, moet je ze ook lozen of terugzetten en helaas, de investering afschrijven. Niet zoals bijv. Siggi ( jouw zwak) het contract verlengen met de hoop nog iets terug te krijgen.
Die zwak komt uit het feit dat hij zich professioneel opstelt als hij gepasseerd wordt, en niet zoals een Hamlap zijn kont tegen de krib gooit, Bakkali (speelt dan niet bij ons) ook zo'n voorbeeld....dat kost klauwen met geld, voor Siggi vang je (heel) misschien nog wat
Ztjes
 Ztjes - woensdag 03 september 2014 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 20:40 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die zwak komt uit het feit dat hij zich professioneel opstelt als hij gepasseerd wordt, en niet zoals een Hamlap zijn kont tegen de krib gooit, Bakkali (speelt dan niet bij ons) ook zo'n voorbeeld....dat kost klauwen met geld, voor Siggi vang je (heel) misschien nog wat
Met Siggi's professionaliteit is totaal niets mis mee, alleen over zijn kwaliteiten als Ajax-spits hoef je in mijn ogen niet meer te twijfelen. En ook ik weet dat dit de moeilijkste positie is om bij ons in te vullen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2014 door Ztjes --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 03 september 2014 - 20:56   quote  deeplink  
Vandaag een stuk over Zimling in de Telegraaf gelezen. Die jongen doet verstandige uitspraken en ik denk dat we best een nuttige speler hebben binnengehaald. Denkt vooruit, is een technische voetballer en is hard als het moet! Zijn laatste uitspraak heb ik nog het meest om moeten lachen: "Ik weet dat een aantal forummers van headliner negatief zijn wat betreft mijn komst en ik begrijp dat volkomen. Als je een topspits verwacht en er komt een oud-middenvelder van NEC valt dat tegen, aldus de 27-voudig Deens international met een glimlach.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 september 2014 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 20:53 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Met Siggi professionaliteit is totaal niets mis mee, alleen over zijn kwaliteiten als Ajax-spits hoef je in mijn ogen niet meer te twijfelen. En ook ik weet dat dit de moeilijkste positie is om bij ons in te vullen.
Dat doe ik ook niet, maar ligt niet alleen aan hem.... en ik zie liever Schöne (wel op rechts) in het veld dan Siggi
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 september 2014 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 20:56 schreef Ajax Warrior het volgende:
Vandaag een stuk over Zimling in de Telegraaf gelezen. Die jongen doet verstandige uitspraken en ik denk dat we best een nuttige speler hebben binnengehaald. Denkt vooruit, is een technische voetballer en is hard als het moet! Zijn laatste uitspraak heb ik nog het meest om moeten lachen: "Ik weet dat een aantal forummers van headliner negatief zijn wat betreft mijn komst en ik begrijp dat volkomen. Als je een topspits verwacht en er komt een oud-middenvelder van NEC valt dat tegen, aldus de 27-voudig Deens international met een glimlach.
27 voudig ???....hahahahaha 27 jarig bedoel je....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 03 september 2014 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

27 voudig ???....hahahahaha 27 jarig bedoel je....
Nee 27 voudig Deens International en 29 jaar oud!
Ztjes
 Ztjes - woensdag 03 september 2014 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 20:58 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat doe ik ook niet, maar ligt niet alleen aan hem.... en ik zie liever Schöne (wel op rechts) in het veld dan Siggi
Mee eens, mijn pijnpunt bij Frank de Boer is ook, dat hij te vaak spelers op hun niet eigenlijke positie laat spelen. Ook heb ik dit vaker gepost.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2014 door Ztjes --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 september 2014 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee 27 voudig Deens International en 29 jaar oud!
Ik heb ze niet geteld, maar ook goed...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 september 2014 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:06 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Mee eens, mijn pijnpunt bij Frank de Boer is ook, dat hij te vaak spelers op hun niet eigenlijke positie laat spelen. Ook heb ik dit vaker gepost.
Ik post eigenlijk nooit over voetbal ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 03 september 2014 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik heb ze niet geteld, maar ook goed...
Hahahaha is goed ouwe!
Ztjes
 Ztjes - woensdag 03 september 2014 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik post eigenlijk nooit over voetbal ;-)
Ohhhh, dan is het zeker je tweelingbroer.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 september 2014 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:25 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ohhhh, dan is het zeker je tweelingbroer.
Die woont in Weesp en houdt niet van voetbal (echt waar ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 03 september 2014 - 21:31   quote  deeplink  
Die Zimling is een verstandige jongen die regelmatig komt kijken op HL-forum ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 september 2014 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:31 schreef Ronald 1960 het volgende:
Die Zimling is een verstandige jongen die regelmatig komt kijken op HL-forum ;-)
Da's een goeie,komt wel goed met hem ;-)
Ztjes
 Ztjes - woensdag 03 september 2014 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die woont in Weesp en houdt niet van voetbal (echt waar ;-)
Dan zijn jullie zeker niet eeneiig? Heb 2 dochters (ook een tweeling) en niet eeneiig (gelukkig niet) en zijn totaal verschillend van mekaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2014 door Ztjes --
Ztjes
 Ztjes - woensdag 03 september 2014 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:31 schreef Ronald 1960 het volgende:
Die Zimling is een verstandige jongen die regelmatig komt kijken op HL-forum ;-)
Misschien kan hij Marc ook introduceren. Hahahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 september 2014 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:33 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Dan zijn jullie zeker niet eeneiig? Heb 2 dochter (ook een tweeling) en niet eeneiig (gelukkig niet) en zijn totaal verschillend van mekaar.
Nope hij is de botte en ik de emotionele, ik ben wel 20 minuten ouder ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 september 2014 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:36 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Misschien kan hij Marc ook introduceren. Hahahaha
Hahahahaha.....strak plan, ik zeg doen
Ztjes
 Ztjes - woensdag 03 september 2014 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nope hij is de botte en ik de emotionele, ik ben wel 20 minuten ouder ;-)
Nenam, dan moeten jullie 2 toch echt zijn verwisseld. LOL
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 03 september 2014 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahahahaha.....strak plan, ik zeg doen
Ik zeg, liever niet! Stel dat Mark gaat uitvoeren wat hier allemaal geroepen wordt. Dan hebben we over 4 maanden 3 volledige elftallen en staan we 100 miljoen euro in het rood. Nee, liever niet!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 03 september 2014 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nope hij is de botte en ik de emotionele, ik ben wel 20 minuten ouder ;-)
Hey broer!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 september 2014 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:42 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Nenam, dan moeten jullie 2 toch echt zijn verwisseld. LOL
Zou kunnen mijn vader was bezopen toen ik werd geboren.....en zo bot ben ik toch niet ?
Althans niet meer ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 september 2014 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hey broer!!
hahahahahahaha.....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 03 september 2014 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

hahahahahahaha.....
Ik ben de botte himself!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 september 2014 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ben de botte himself!
Kan ik alleen maar beamen en niet alleen hier.....
Ztjes
 Ztjes - woensdag 03 september 2014 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zou kunnen mijn vader was bezopen toen ik werd geboren.....en zo bot ben ik toch niet ?
Althans niet meer ;-)
Ik kan je een hand geven, mijn voornaam is niet correct aangegeven.
Dat klopt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2014 door Ztjes --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 03 september 2014 - 21:52   quote  deeplink  
Snap niet dat iedereen hier Duarte afschrijft na 1 seizoen...hoeveel minuten heeft hij gespeeld ? Die gaat er echt nog wel komen...zet hem maar in de basis dan krijgt hij meer zelfvertrouwen...hij zal zeer zeker beter worden als Serero....brengt meer drive en passie en heeft een harder schot!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 september 2014 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:50 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ik geef je een hand, mijn voornaam is niet correct aangegeven.
Dat klopt.
Hahahahaha....sjekkie ipv van Jack
Ztjes
 Ztjes - woensdag 03 september 2014 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahahahaha....sjekkie ipv van Jack
Zoiets, hahahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 september 2014 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Snap niet dat iedereen hier Duarte afschrijft na 1 seizoen...hoeveel minuten heeft hij gespeeld ? Die gaat er echt nog wel komen...zet hem maar in de basis dan krijgt hij meer zelfvertrouwen...hij zal zeer zeker beter worden als Serero....brengt meer drive en passie en heeft een harder schot!
Eens Sjakie....ik vind die Serrero ook niks
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 03 september 2014 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 21:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Snap niet dat iedereen hier Duarte afschrijft na 1 seizoen...hoeveel minuten heeft hij gespeeld ? Die gaat er echt nog wel komen...zet hem maar in de basis dan krijgt hij meer zelfvertrouwen...hij zal zeer zeker beter worden als Serero....brengt meer drive en passie en heeft een harder schot!
Ach Jack, is niet meer dan normaal hier. Sommige spelers hier worden al afgeschreven voordat ze überhaupt 1 wedstrijd hebben gespeeld!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2014 door Ajax Warrior --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: En iedereen tevreden?









0.0175640