BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: En iedereen tevreden?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 september 2014 - 10:02   quote  deeplink  
Zo de transferzomer zit er weer op.
Gaan we meedoen om de titel en hoe?
Mijn voorkeur gaat uit naar een tussenjaar waarin je al je grote talenten
het diepe ingooit en zoveel mogelijk laat spelen.
De middelmatige spelers helpen je toch niet naar een hoger niveau.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 september 2014 - 10:06   quote  deeplink  
Daarom lijkt dit me de beste opstelling:

----------------Cilissen---------------
Rhijn----Veltman---Denswil----Boilesen
-------------------Viergever----------------
--------Klaassen----------Andersen
Ghazi------------Zivkovic-------Khisna

Ze mogen dan best fouten maken en leren dan zien we volgend seizoen wel waar we staan.
De huidige selectie heb ik niet alle vertrouwen in maar hoop nogmaals dat ik er helemaal naast zit..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 02 september 2014 - 10:15   quote  deeplink  
Ik hoop het ook voor je Hummel. Vanavond zal ik even inhoudelijk reageren.
nora
 nora - dinsdag 02 september 2014 - 10:19   quote  deeplink  
Ik wacht het wel af ,diep teleurgesteld in deze transferperiode slecht geanticipeerd door Ajax directie op wat er is weg gegaan bij Ajax, met een aankoop van 2 tieners en een bankzitter maak je niet echt indruk bij je supporters.
Maar goed we gaan het allemaal wel zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2014 door nora --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 september 2014 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 10:19 schreef nora het volgende:
Ik wacht het wel af ,diep teleurgesteld in deze transferperiode slecht geanticipeerd door Ajax directie op wat er is weg gegaan bij Ajax, met een aankoop van 2 tieners en een bankzitter maak je niet echt indruk bij je supporters.
Maar goed we gaan het allemaal wel zien.
Er moet haast wel een rede achter het cashen zitten.
Ik hoop alleen dat het inzicht wat ze in de selectie hebben ook juist is.
En dat het er nog wel uit gaat komen.

Ik denk alleen dat als je vorig seizoen gezien hebt je niet achterover moest gaan leunen
en zoveel spelers van de hand te doen. Kwalitatief ben je gewoon iets minder geworden
en dat was niet nodig. Nogmaals ik hoop dat ik er helemaal naast zit
en dat we gewoon leuk attractief voetbal gaan zien met Ghazi en Kishna op de vleugels.
hjf
 hjf - dinsdag 02 september 2014 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 10:06 schreef Hummel10 het volgende:
Daarom lijkt dit me de beste opstelling:

----------------Cilissen---------------
Rhijn----Veltman---Denswil----Boilesen
-------------------Viergever----------------
--------Klaassen----------Andersen
Ghazi------------Zivkovic-------Khisna

Ze mogen dan best fouten maken en leren dan zien we volgend seizoen wel waar we staan.
De huidige selectie heb ik niet alle vertrouwen in maar hoop nogmaals dat ik er helemaal naast zit..
Schone??????????????????? Verder zijn we het wel met elkaar eens.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 september 2014 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 11:05 schreef hjf het volgende:

[..]

Schone??????????????????? Verder zijn we het wel met elkaar eens.
Heb ik bewust niet die andere twee zijn grotere talenten.
Laat El Ghazi maar een tijdje staan krijgt hij een terugval dan kun je
Schöne weer overwegen. Schöne links was niks dus Khisna wedstrijdje of 5 laten staan
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 02 september 2014 - 11:13   quote  deeplink  
Eto'o was een rookgordijn en die deen een zoethoudertje, kortom we zijn weer is zwaar in de zeik genomen.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 12:12   quote  deeplink  
Dat Ajax bewust iedereen voor de gek houdt lijkt er wel op. Bij uitblijven resultaten krijg je vanzelf rumoer. Ik mag voor Ajax hopen dat de Boer Ajax snel weer op niveau krijgt. Omdat Ajax haar publiek niet voor de gek kan blijven houden.
hjf
 hjf - dinsdag 02 september 2014 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 11:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heb ik bewust niet die andere twee zijn grotere talenten.
Laat El Ghazi maar een tijdje staan krijgt hij een terugval dan kun je
Schöne weer overwegen. Schöne links was niks dus Khisna wedstrijdje of 5 laten staan
Op het middenveld misschien?
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 02 september 2014 - 12:20   quote  deeplink  
gewoon weer een periode van 7 jaar zonder kampioenschap op deze manier.
10592920_820688037964751_1276235599667857132_n.jpg?oh=cde2077db71a325c66cac6e242e36036&oe=547B8F35&__gda__=1415243652_7f057c02e7170bb39afdafccb943d5d7
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 02 september 2014 - 12:54   quote  deeplink  
Jullie, met uitzondering van sommigen, snappen er geen hout van. Het is al uitgelegd, dus denk nu eens verder!
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 13:05   quote  deeplink  
We weten nu weer met welke spelers we het moeten doen. Das tenminste duidelijk. We gaan vanzelf zien waar we terecht komen. Wanneer de verwachtingen laag zijn kunnen de resultaten alleen maar meevallen.

We start from scratch!
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 02 september 2014 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 12:54 schreef Ajax Warrior het volgende:
Jullie, met uitzondering van sommigen, snappen er geen hout van. Het is al uitgelegd, dus denk nu eens verder!
Ik baal gewoon dat we ons deze zomer op geen enkel vlak versterkt hebben.
Hoop dat Frank het elftal op de rit krijgt maar Overmars helpt niet echt.
RoodWit81
 RoodWit81 - dinsdag 02 september 2014 - 14:47   quote  deeplink  
http://www.vi.nl/radio/afkalving-van-de-ajaxselectie-is-al-jaren-aan-de-gang.htm

Wat Simon Zwartkruis in dit stuk zegt is precies wat ik denk. Je kan toch niet tevreden zijn als Ajax zijnde na deze transfer periode? Ik vind dat dit Overmars zeker aan te rekenen is. De filosofie achter het beleid is goed en ik ben het er nog steeds mee eens, maar ik denk wel dat de mensen die het uit moeten voeren gewoon ervaring en misschien ook wel talent missen voor de functies die ze bekleden. Zoals Co eens mooi zei: "Een goed paard is nog geen goede ruiter.".

Alleen is het super lastig om betrouwbare zakenlui te vinden dus ik snap dat je voor clubmensen gaat, maar het duurt wel heel lang voordat die ervaren genoeg zijn. En supporters hebben nul geduld.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 15:00   quote  deeplink  
Wat mij stoort is dat mensen niet inzien dat de handelswijze van de afgelopen paar jaar gezamenlijk de oorzaak zijn van waar we nu staan. En dat de gevolgen die hier aan verbonden liggen nu pas zichtbaar worden.

En dan wordt goedkoop duurkoop en gaan we alsnog de rekening betalen. Mochten de resultaten de komende tijd negatief uitvallen is dat het gevolg van beleid van de afgelopen jaren en niet alleen van dit jaar!
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 15:00 schreef Bobby1972 het volgende:
Wat mij stoort is dat mensen niet inzien dat de handelswijze van de afgelopen paar jaar gezamenlijk de oorzaak zijn van waar we nu staan. En dat de gevolgen die hier aan verbonden liggen nu pas zichtbaar worden.

En dan wordt goedkoop duurkoop en gaan we alsnog de rekening betalen. Mochten de resultaten de komende tijd negatief uitvallen is dat het gevolg van beleid van de afgelopen jaren en niet alleen van dit jaar!
En weer zeg je hetzelfde..
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 15:15   quote  deeplink  
Gaan we elkaar nu controleren wat we zeggen, ben je een soort Gestapo van het forum aan het worden!
MBB
 MBB - dinsdag 02 september 2014 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 10:06 schreef Hummel10 het volgende:
Daarom lijkt dit me de beste opstelling:

----------------Cilissen---------------
Rhijn----Veltman---Denswil----Boilesen
-------------------Viergever----------------
--------Klaassen----------Andersen
Ghazi------------Zivkovic-------Khisna

Ze mogen dan best fouten maken en leren dan zien we volgend seizoen wel waar we staan.
De huidige selectie heb ik niet alle vertrouwen in maar hoop nogmaals dat ik er helemaal naast zit..
Moisander voor Denswil (alhoewel ik ook met Denswil kan leven), Serrero voor Andersen, Schöne voor Kischna (en dan switchen qua plek met El Ghazi en Milik voor Zivkovic (laat zoals het plan maar hem in Jong Ajax starten).
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 02 september 2014 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 15:00 schreef Bobby1972 het volgende:
Wat mij stoort is dat mensen niet inzien dat de handelswijze van de afgelopen paar jaar gezamenlijk de oorzaak zijn van waar we nu staan. En dat de gevolgen die hier aan verbonden liggen nu pas zichtbaar worden.

En dan wordt goedkoop duurkoop en gaan we alsnog de rekening betalen. Mochten de resultaten de komende tijd negatief uitvallen is dat het gevolg van beleid van de afgelopen jaren en niet alleen van dit jaar!
Vertel eens Bobby.

Welke speler heeft Ajax moeten halen?
Waar had Ajax anders moeten handelen in jou ogen?

Je kan hun plannen afkraken maar ik wil jou plannen wel eens horen.

Of ben je bang dat wij jouw plannen dan afkraken?

Ik ben benieuwd
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 15:15 schreef Bobby1972 het volgende:
Gaan we elkaar nu controleren wat we zeggen, ben je een soort Gestapo van het forum aan het worden!
Nee hoor, maar het valt gewoon op dat je eigenlijk op niemand reageert, en iedere keer hetzelfde post
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 15:24   quote  deeplink  
Dat geldt bij jou idem, iedere keer verdedig jij met exact dezelfde woorden. De ketel verwijt de pot.
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 15:24 schreef Bobby1972 het volgende:
Dat geldt bij jou idem, iedere keer verdedig jij met exact dezelfde woorden. De ketel verwijt de pot.
Nee hoor, ik voer discussies met andere mensen, dat doe jij helemaal niet. Je post maar wat in het wilde weg, toevallig iedere keer exact hetzelfde en verder voeg je niets toe..
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 15:27   quote  deeplink  
Jij verdedigt je ieder keer op exact dezelfde manier, met dezelfde woorden. Wil ze graag wel voor je verzamelen de komende tijd!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 02 september 2014 - 15:29   quote  deeplink  
Gaan we inhoudelijk nog reageren of gaan we elkaar zwart maken?

Dat afkraken heeft pas zin als je andere plannen hebt.

Ik zou ook graag een andere selectie zien.

Aanval met Ronaldo, Messi en Suarez, lijkt mij voldoende om kampioen te worden.
Haha, als ik een plan had om dit te realiseren dan had ik dat graag hier willen vertellen.
Die plannen heb ik niet, ook niet voor een minder goede aanval.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2014 door Positieve Arrogantie --
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 15:27 schreef Bobby1972 het volgende:
Jij verdedigt je ieder keer op exact dezelfde manier, met dezelfde woorden. Wil ze graag wel voor je verzamelen de komende tijd!
Je snapt er echt niks van he.. Jij praat in het luchtledige, je roeptoeterd maar wat.. Probeer eens een discussie met iemand te voeren.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 september 2014 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 15:17 schreef MBB het volgende:

[..]

Moisander voor Denswil (alhoewel ik ook met Denswil kan leven), Serrero voor Andersen, Schöne voor Kischna (en dan switchen qua plek met El Ghazi en Milik voor Zivkovic (laat zoals het plan maar hem in Jong Ajax starten).
Ik heb Denswil staan omdat ik die eens 5 wedstrijden wil zien staan.
Moisander weet je wat je hebt en ik vind hem gewoon niet top.

Andersen voor Sorero idem..(Schöne mag hier ook geprobeerd worden)

Schöne idem dat switchen vind ik maar niks
Ghazi--Milik---Khisna kan ik me wel in vinden
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 16:01   quote  deeplink  
Denswil heeft ook dat onzekere wat Moisander heeft. Daarmee los je niet het probleem achter op. Er is geen speler die dat beter invult op dit moment. Serrero maakte de afgelopen wedstrijd ook geen sterke indruk. Maar wanneer je hem vervangt door Andersen behoudt je ook hetzelfde niveau. Conclussie; we kunnen switchen tussen spelers met te weinig kwaliteit en spelers met ook te weinig kwaliteit.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 16:14   quote  deeplink  
Ajax had samen met haar scouting en staf beter moeten kijken naar eventuele kwalitatief goede spelers op de plekken waar je zwak bent en op de plekken van spelers die misschien wel eens kunnen vertrekken. Nu heeft Ajax vooral afgewacht. De naievelingen komen dan met Ajax heeft Zivkovic en Millik toch gekocht. Ja maar die zijn waarschijnlijk op dit moment niet goed genoeg. Dus had je andere kwalitatief betere spelers moeten halen. Ajax kijkt meer naar wat het kost dan dat een speler de juiste is op een bepaalde plek. Daarmee maakt Ajax het zichzelf moeilijk.

Spelers moeten zorgvuldiger gekozen worden. Diverse aankopen brengen niet wat er van hun verwacht wordt. En daarvan zijn er teveel om op te noemen. Het beleid is ook verantwoordelijk voor deze aankopen. Daarom vind ik het beleid van de afgelopen paar jaar zeer matig en de oorzaak van de kwaliteit aan spelers die er nu staan. Hoe kun je dan zeggen dat Ajax het vorig seizoen zo goed heeft gedaan. We betalen nu de rekening van het beleid van de afgelopen paar jaar. Je moet juist verder durven en kunnen kijken. En daar gaat het nu fout!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2014 door Bobby1972 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 02 september 2014 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 16:14 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax had samen met haar scouting en staf beter moeten kijken naar eventuele kwalitatief goede spelers op de plekken waar je zwak bent en op de plekken van spelers die misschien wel eens kunnen vertrekken. Nu heeft Ajax vooral afgewacht. De naievelingen komen dan met Ajax heeft Zivkovic en Millik toch gekocht. Ja maar die zijn waarschijnlijk op dit moment niet goed genoeg. Dus had je andere kwalitatief betere spelers moeten halen. Ajax kijkt meer naar wat het kost dan dat een speler de juiste is op een bepaalde plek. Daarmee maakt Ajax het zichzelf moeilijk.

Spelers moeten zorgvuldiger gekozen worden. Diverse aankopen brengen niet wat er van hun verwacht wordt. En daarvan zijn er teveel om op te noemen. Het beleid is ook verantwoordelijk voor deze aankopen. Daarom vind ik het beleid van de afgelopen paar jaar zeer matig en de oorzaak van de kwaliteit aan spelers die er nu staan. Hoe kun je dan zeggen dat Ajax het vorig seizoen zo goed heeft gedaan. We betalen nu de rekening van het beleid van de afgelopen paar jaar. Je moet juist verder durven en kunnen kijken. En daar gaat het nu fout!
Er zijn 4 spelers vertrokken.

-Vermeer, daar is de boer voor terug gehaald.
-de jong, die is door klaassen opgevangen, vorig seizoen ook al.
-blind, daar is viergever voor gehaald.
-Bojan, door millik, allebei gehuurd maar was Bojan nou zo goed als je had verwacht?

Ajax reageert en scout zowel binnen Ajax als daarbuiten wel degelijk.

Vorig jaar zijn er 3 spelers vertrokken.

-Boerrighter, Fisher en bojan namen zijn plek over. Zijn plek word nu al door andere opgevangen.
-Eriksen, Serero kreeg de kans, de plek achter hem werd ingevuld door Duarte, Jong ajax speler kan niet want die kan gelimiteerd zijn aan wedstrijden bij Jong Ajax.
-Alderweirld, Veltman en Van der hoorn moesten vechten voor die plek. Het kon net zo goed dat Van der hoorn die plek had kunnen winnen en het goed zou doen.

Dat je erop achteruit gaat lijkt mij logisch want je kan dezelfde kwaliteit niet terug kopen voor minder geld.

Of dacht jij van wel?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2014 door Positieve Arrogantie --
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 17:08   quote  deeplink  
" Het kon net zo goed dat Van der hoorn die plek had kunnen winnen en het goed zou doen. "

Het gaat om hoe het heeft uitgepakt. Dan is er verkeerd geoordeeld.

Het gaat er niet om wat het heeft gekost. Het gaat erom dat spelers die je koopt ook daadwerkelijk iets toevoegen. Hoe groot is het rendement dat een speler brengt wat je koopt. Ajax moet gewoon nauwkeuriger nieuwe spelers scouten ongeacht wat het kost. Het gaat om kwaliteit, niet om een invulling van een plaats waar je iemand nodig hebt!
nora
 nora - dinsdag 02 september 2014 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 15:10 schreef remco k het volgende:

[..]

En weer zeg je hetzelfde..
Klopt en hij is niet de enige die dit zegt, hopelijk ga jij het ook een keer begrijpen zonder investeren ga je alleen maar achteruit.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 17:21   quote  deeplink  
In de wereld van Remco doet Ajax het geweldig en is het huidige beleid prima. Ik zie dat heel anders. Omdat ik het kortzichtig vind en te behoudend. Oepppps nu zeg ik weer iets wat ik al gezegd heb. Dat is speciaal voor de naïeve mensen zoals Remco de dromer!
nora
 nora - dinsdag 02 september 2014 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 15:20 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Vertel eens Bobby.

Welke speler heeft Ajax moeten halen?
Waar had Ajax anders moeten handelen in jou ogen?

Je kan hun plannen afkraken maar ik wil jou plannen wel eens horen.

Of ben je bang dat wij jouw plannen dan afkraken?

Ik ben benieuwd
Positief moeten we zeker blijven maar ook realistich, de spelers die Ajax moet halen moeten bekend zijn bij de scouting en het techn/hart daar worden ze voor betaald en als je drie ervaren spelers inleverd, dan kan elke kleuter bedenken dat je er niet komt met 2 tieners en een bankzitter. Dan heb je een aankoop gedaan die vergelijkbaar is en dat is Viergever, beste positievo ons th had daar op moeten inspelen en al vanaf juni met dit soort spelers in contact zijn daar worden ze voor betaald en dat hoeven de fans de namen niet in te vullen.
Dit hebben ze niet gedaan en komen op de laatste dag met een bankzitter van een duitste middenmotor dan vraag ik me af zitten daar allemaal lullo,s op die plekken of zijn wij gek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2014 door nora --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 02 september 2014 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 17:08 schreef Bobby1972 het volgende:
" Het kon net zo goed dat Van der hoorn die plek had kunnen winnen en het goed zou doen. "

Het gaat om hoe het heeft uitgepakt. Dan is er verkeerd geoordeeld.

Het gaat er niet om wat het heeft gekost. Het gaat erom dat spelers die je koopt ook daadwerkelijk iets toevoegen. Hoe groot is het rendement dat een speler brengt wat je koopt. Ajax moet gewoon nauwkeuriger nieuwe spelers scouten ongeacht wat het kost. Het gaat om kwaliteit, niet om een invulling van een plaats waar je iemand nodig hebt!
Volgens mij heb je een zuur leven?

Koop jij wel eens een lot? Dan hoop je toch ook dat je investering goed uitpakt. Of maakt dat je niks uit dat je daar elke keer verlies op maakt.

Misschien is dat weer een raar voorbeeld, want hoop hebben op iets en verwachten op iets is natuurlijk wel wat anders. Maar ik vond van der hoorn niet slecht spelen bij Utrecht.
Het was anders met Jong Oranje daar speelde hij drama, zo zeggen ze tenminste, die wedstrijden heb ik niet gezien. Dan neem je een risico, dat hij daar wellicht er niet meer uit komt.

Maar Real heeft het een keer tegenovergestelde een gedaan na een jeugd EK, we werden Europees kampioen. Op dat EK was Royston Drenthe de held, speelde subliem. Real dacht dat word een grote, maar ipv dat het een stimulans was ging hij naast zijn schoenen lopen.
Dag investering, bye bye.

Jonge spelers zijn een risico dat moet je onderhand wel weten. Die kunnen geweldig slagen maar kunnen ook geweldig floppen.

je moet maar net de juiste treffen.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 17:29   quote  deeplink  
Daarom zijn ervaren spelers een minder groot risico. Ajax kiest voor jonge spelers, maar had ook voor wat oudere en ervarener spelers kunnen kiezen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 02 september 2014 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 17:23 schreef nora het volgende:

[..]

Positief moeten we blijven maar realistich, de spelers die Ajax moet halen moeten bekend zijn bij de scouting en het techn/hart daar worden ze voor betaald en als je drie ervaren spelers inleverd, dan kan elke kleuter bedenken dat je er niet komt met 2 tieners en een bankzitter. Dan heb je een aankoop gedaan die vergelijkbaar is en dat is Viergever, beste positievo ons th had daar op moeten inspelen en al vanaf juni met dit soort spelers in contact zijn daar worden ze voor betaald en dat hoeven de fans de namen niet in te vullen.
Dit hebben ze niet gedaan en komen op de laatste dag met een bankzitter van een duitste middenmotor dan vraag ik me af zitten daar allemaal lullo,s op die plekken of zijn wij gek.
Ajax heeft toch ingespeeld op het vertrek van Vermeer en al vroeg duidelijk gemaakt wie zijn opvolger zou worden, die hebben daar dan weer op ingespeeld.

Ajax heeft toch ook ingespeeld op het vertrek van Blind, namelijk viergever.

Bij iedereen was het duidelijk als De jong vertrekt dan neemt de Klaassen dat over.
Weet iemand wie daar achter zit? Nope, helemaal niemand, Ja schone, maar dan moeten weer een ander gaatje vullen. zo blijven we bezig.

Ajax heeft ingespeeld op het vertrek van deze 2 spelers.

Wat ze vervolgens gedaan hebben met die huurlingen, tja daar kan ik ook geen touw aan vast knopen. Dat lijkt op een experiment, maar volgens mij is dat een kaart speler van deense enclave. Werd namelijk wel erg karig. Maar nogmaals wellicht gaat hij ons verbazen, niet verkeerd toch en anders sturen hem toch met de post weer terug.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 02 september 2014 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 17:29 schreef Bobby1972 het volgende:
Daarom zijn ervaren spelers een minder groot risico. Ajax kiest voor jonge spelers, maar had ook voor wat oudere en ervarener spelers kunnen kiezen.
oh ja? welke?? Ajax heeft het geprobeerd maar 0 op het rekest gekregen.

Van der vaart, zal ook wel gebeld hebben met hunterlaar( Contract loopt namelijk af)
Eto'o

Ajax heeft wel degelijk gekeken naar ervaring maar dan moet hij er wel zijn he;)
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 17:37   quote  deeplink  
Als je echt iets wil, kan er veel meer. Die paar keer dat Ajax heeft geprobeerd een speler met ervaring vast te leggen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 02 september 2014 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 17:37 schreef Bobby1972 het volgende:
Als je echt iets wil, kan er veel meer. Die paar keer dat Ajax heeft geprobeerd een speler met ervaring vast te leggen.
Wellicht hebben ze wel meerdere azen gegooid, maar heeft niemand gebeten.
dat kan toch!

Toen ze ervaring zochten vonden ze Poulsen, uit het niets voor mij in ieder geval.
Voor mij betekend dat ze wel degelijk zo iemand kunnen vinden. Moet die gene wel zin in hebben om naar Ajax te komen. Hij had zin om zijn carriere af te sluiten hier bij Ajax.
Overigens heeft hij alle opties opgehouden en heeft hij nog steeds niks besloten of hij stopt of hij een club nog gaat vinden. Kan dus nog worden gebeld voor een terugkeer.

Overigens kan Demy de Zeeuw ook nog worden gehaald. Ervaring zat en clubloos.
Wil je dat Ajax hem nog gaat halen?
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 17:51   quote  deeplink  
Demy heeft veel pech gehad door die harde aanvaring. Ik weet niet welk niveau hij nog kan bereiken. Sympathieke gast, je kunt hem op proef nemen en een kans geven.
nora
 nora - dinsdag 02 september 2014 - 17:58   quote  deeplink  
Als je als beroep in de voetbalwereld zit moet je meer kunnen bereiken als wat Ajax nu heeft gepresteerd.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 18:01   quote  deeplink  
Mooi verwoord, ik heb ook niet de overtuiging dat dit beleid het meest maximale uit het huidige Ajax haalt. En dat dit beleid en de mensen die het uitvoeren de meest geschikte zijn voor deze functie.
bully
 bully - dinsdag 02 september 2014 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 15:10 schreef remco k het volgende:

[..]

En weer zeg je hetzelfde..
dat doe jij toch ook.
hoevaak ik jou heb horen zeggen hoeveel kwaliteit we wel niet hebben.
maar wat er word gezegt is wel de waarheid.
en de concurentie blijft ons geen kadootjes geven.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 18:19   quote  deeplink  
Remco zei afgelopen zondag in 2 minuten tijd in 3 reacties exact hetzelfde. Remco de dromer is wel eens vaker niet al te scherp en realistisch!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 02 september 2014 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 17:58 schreef nora het volgende:
Als je als beroep in de voetbalwereld zit moet je meer kunnen bereiken als wat Ajax nu heeft gepresteerd.
Wat zou diegene meer moeten bereiken?

Als De Boer zegt dat zijn selectie goed genoeg is, dan kan Marc daar niks tegen doen.

Als de TH vind dat Viergever beter is dan Mokotjo dan haal je Viergever.
Als de TH vind dat Serrero even goed is als Ziyeh dan haal je hem niet.

De vraag is of die beweringen die hun gemaakt hebben, de juiste zijn.

Jullie (nora, Bobby) geloven dat niet en ik geloof van wel.
Jullie kunnen er naast zitten en dat kan ik met hun ook.

Dat zal ik dan ook toegeven dat ik er naast zat.
Ik hoop dat jullie dat dan ook doen, als ik gelijk heb.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 18:24   quote  deeplink  
Ik kan me niet voorstellen dat de Boer in z'n nopjes is met de huidige spelers. Hij moet het ermee doen, dat is wat anders!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 02 september 2014 - 18:32   quote  deeplink  
Blijkbaar gaat het daar fout met je constantering want de boer heeft namelijk gezegd dat hij moeite heeft om mensen op de bank te zetten.
Dat betekend dat hij luxe probleem had, alleen blind en vermeer zijn vertrokken.
Vermeer had waarschijnlijk er toch niet meer in gekomen.
Dan vond hij het dus ook moeilijk om serrero op de bank te zetten, dat heb je niet als hij niet goed genoeg is voor Ajax.

Wel beter luisteren naar je trainer.
bully
 bully - dinsdag 02 september 2014 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 18:32 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Blijkbaar gaat het daar fout met je constantering want de boer heeft namelijk gezegd dat hij moeite heeft om mensen op de bank te zetten.
Dat betekend dat hij luxe probleem had, alleen blind en vermeer zijn vertrokken.
Vermeer had waarschijnlijk er toch niet meer in gekomen.
Dan vond hij het dus ook moeilijk om serrero op de bank te zetten, dat heb je niet als hij niet goed genoeg is voor Ajax.

Wel beter luisteren naar je trainer.
de Boer gaat natuurlijk niet ongenoegen naar buiten brengen.
maar kan me een intervieuw van paar maanden terug herinneren dat hij zei dat hij graag bepaalde spelers had zien komen.
maar dat hij zich schikte in het beleid.
en elke trainer vind het niet leuk spelers op de bank tezetten .
maar je gelooft toch niet zelf dat hij daarom maar genoegen neemt met minder kwaliteit.
Brandje
 Brandje - dinsdag 02 september 2014 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 16:58 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Er zijn 4 spelers vertrokken.

-Vermeer, daar is de boer voor terug gehaald.
-de jong, die is door klaassen opgevangen, vorig seizoen ook al.
-blind, daar is viergever voor gehaald.
-Bojan, door millik, allebei gehuurd maar was Bojan nou zo goed als je had verwacht?

Ajax reageert en scout zowel binnen Ajax als daarbuiten wel degelijk.

Vorig jaar zijn er 3 spelers vertrokken.

-Boerrighter, Fisher en bojan namen zijn plek over. Zijn plek word nu al door andere opgevangen.
-Eriksen, Serero kreeg de kans, de plek achter hem werd ingevuld door Duarte, Jong ajax speler kan niet want die kan gelimiteerd zijn aan wedstrijden bij Jong Ajax.
-Alderweirld, Veltman en Van der hoorn moesten vechten voor die plek. Het kon net zo goed dat Van der hoorn die plek had kunnen winnen en het goed zou doen.

Dat je erop achteruit gaat lijkt mij logisch want je kan dezelfde kwaliteit niet terug kopen voor minder geld.

Of dacht jij van wel?
Jij legt het heel zwart/wit uit maar dan in het voordeel van het beleid.
Viergever speelde samen met Blind op het middenveld en waren dat ook blijven doen als Blind was gebleven want Serero brengt te weinig. Blind gaat weg en er wordt paniekerig een Deense bankzitter gehuurd.
Vermeer is een international en die geef je weg aan je aartsrivaal en maakt hunnie sterker en je hebt zelf een 33 jarige op de bank zitten Deze actie steekt mij nog het meest van deze transferperiode.
Ik sta ook achter het beleid maar als al weken bekend is dat Blind naar Manu gaat en je kan Mokotjo en Ziyech halen voor nog geen 5 miljoen terwijl je zelf 100 miljoen in kas hebt dan vind ik dat zeer zwak handelen!
Siggi een nieuw contract geven is gewoonweg lachwekkend net als het aantrekken van Milik want deze jongen is een zelfde type als Siggi.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: En iedereen tevreden?









0.0357298