BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax - FC Barcelona (Champions League, woensdag 5 November, 20:45) 0-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nora
 nora - dinsdag 04 november 2014 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 15:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Sowieso zou ik Moisander passeren omdat hij de weg volledig kwijt is. Voor hem in de plaats zou ik toch voor Denswil kiezen. Verder kan ik mij er goed in vinden. Het is wel wat jong en onervaren, maar deze spelers zouden tegen het grote Barcelona gretig moeten zijn en er vanaf minuut één moeten inkleunen, opjagen.
Piet normaal zou ik zeker voor Denswil gaan maar zo lang hij niet wil bijtekenen NIET SPELEN. Die gassies moeten effe met op hun plaats gezet worden klaar.
nora
 nora - dinsdag 04 november 2014 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 16:14 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Daarnaast zou Moissander volgens de Ajax filosofie niet eens mogen voetballen? Hij heeft zijn contract nog steeds niet verlengd.
Bewust in overleg met Ajax hij mag/moet weg dat is wat anders als Denswil die wil niet !!
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 04 november 2014 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 21:44 schreef hjf het volgende:

[..]

Het kon ook niet slechter Bobby.
Het kon niet slapper nee, maar uiteindelijk viel de uitslag gelukkig minder hoog uit. Ook wanneer Ajax nu beter speelt en Barcelona is effectiever dan verlies je nog steeds. En daarom acht ik de kans op een klein verlies groot. Hopen op een gelijkspel of winst is wat anders. Natuurlijk hoopt iedereen daarop. Ik zeg niet dat dat onmogelijk is, maar ik acht die kans klein.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 november 2014 door Bobby1972 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 04 november 2014 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 17:22 schreef nora het volgende:

[..]

Suarez kanjer we hebben hier mensen die je niet zien zitten lachen man die ziet liever Siggi.
Hahaha, je hebt het toch niet over mij he;)

Ik moet je namelijk teleurstellen.

Suarez mag best komen, maar niet als spits. lees maar de andere post over hem waarom ik dat denk.

Suarez is enkel geschikt als een hangende rechtsbuiten, maar ik zou het zonde vinden om el ghazi op de bank te zetten.
remco k
 remco k - dinsdag 04 november 2014 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 11:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Jaja, hij maakt zijn acties omdat er geen alternatieven waren?
Hij koos vaak niet de makkelijkste weg.
Hij ging alleen zulke acties aan alsof er niemand bij was.
Natuurlijk leg hij wel eens een balletje breed, dat deed hij ook wel eens voor El Hamlap.
Natuurlijk blijft wel wel gaan, maar dat doe je ook als je voor je zelf voetbalt.

Bijten dat doe je niet omdat je team daarmee helpt.
Dat doet hij uit frustratie, zowel dat het team niet loopt maar eerder dat hij niet lekker in de wedstrijd zit.

Dus suarez en een teamspeler gaat in mijn ogen niet samen.

Maar het ging er niet om of hij een ideale teamspeler is, maar of hij een ideale 9 speler is voor Ajax.
En ik zeg je nee, dat is hij niet.
Hou zou naast Messi de allerbeste speler ter wereld zijn om bij ons de nummer 9 positie in te vullen..

Dat bijten heeft helemaal niets te maken met het wel of niet een teamspeler zijn...

Rijkaard spuugde ook mensen uit frustratie, maar was een teamspeler pur sang.. Acties blijven maken zegt iets over de wil om te winnen, niet over het wel of niet een teamspeler zijn..
remco k
 remco k - dinsdag 04 november 2014 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 12:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Suarez dat in belangrijke wedstrijd afhaakt is voor mij geen teamspeler. Wanneer het team hem echt nodig heeft haakt hij af.

Liverpool-Chelsea of Chelsea-Liverpool
Ajax-Psv
Uruguay-Italie

Hij deed het niet bij Liverpool-Watford, of Ajax-Rkc of Uruguay-Honduras.
Lijkt mij niet bepaald iemand die alles over heeft voor het team, anders doe je je team dat niet aan. Hij deed het omdat hij niet in de wedstrijd zat, omdat hij een belangrijke speler is voor het team vind dat hij dan juist het team benadeeld door slecht te spelen. Dat leid tot frustratie maar dan gaat hij juist dingen doen het team nog meer schade toe brengt.

Dat hij zijn mede aanvallers beter liet voetballen was omdat hij juist alle aandacht naar zich toe trok van de verdedigers omdat hij een geweldige aanvaller is, die zeer moeilijk is te stoppen. Dat zorgt er voor dat de andere meer de ruimte krijgen en dan gaat het voor de andere natuurlijk makkelijker

Kijk maar nu naar liverpool, gaat niet al te best met Balotelli en andere aanvallers.

Als je als team met 10-0 hebt gewonnen en als je als spits bij geen enkele goal bent betrokken dan ben je niet blij. Dus dat hoort bij de rol. Dat zelfde geld voor de keeper. Als je 10-1 hebt gewonnen dan ben je als keeper niet blij met die ene goal.
Aanvoerders zijn meestal middenvelders of Verdedigers omdat dat meer teamspelers zijn dan Aanvallers of keepers
Hij deed het ook niet bij heel veel andere topwedstrijden, hoeveel daarvan heeft ie er gespeeld??? In Nederland jaren bij Ajax tegen Feyenoord Twente en PSV gespeeld, in Engeland jaren bij Liverpool tegen Arsenal Chelsea Manutd ManCity gespeeld..
Met Uruguay al jaren tegen Argentinie en Brazilie en grote toernooien gespeeld..

Kom op man, wat i heeft gedaan kan echt niet, maar zo zie ik wekelijks veel zwaardere dingen op het voetbal veld wat veel minder bestraft word.. Suarez is en teamspeler pur sang..
remco k
 remco k - dinsdag 04 november 2014 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 15:58 schreef Eide het volgende:
Dan krijgen we Xavi.... dat helpt >.>

Hoe dan ook, op die plek voor dit duel zou ik eerder voor Serero kiezen denk ik.
Xavi is momenteel niet zeker van een basis plaatst. Uiteraard zal het maarzo kunnen dat ie nu wel basis is omdat de club even minder draait..

Andersen zal wel op Busquets spelen..
Afgelopen weekens speelde Rafinha op linkshalf dus die zal dan tegenover Klaassen staan..

Rakitic zal dan tegenover onze CVM komen te staan....

Ik denk dat het heel belangrijk is dat Veltman of Moisander doordekt op Messi..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 04 november 2014 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 10:19 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Die egotripper en bijter.
Die gast hoef ik er niet bij te hebben.

Alles draait om Suarez en als het niet goed gaat dan kun je rare dingen van hem verwachten.
Maar alles draait om hem, totaal geen teamspeler.

Anders doe je zulke dingen niet.

Verder prima voetballer, maar niet geschikt voor Ajax en helemaal niet voor Barca's combinatie voetbal.
Neem je woorden terug GEK!!

SUAREZ OOOHOOOOOOOO
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 04 november 2014 - 20:00   quote  deeplink  
Leuk dat er mensen zijn die Suarez verdedigen.

Ik denk niet dat er mensen zijn die Suarez zijn domme acties verdedigd, maar ik wil wel toegeven dat het niet bepalend is of Suarez wel of geen teamspeler is.

Aanvallers en Keepers zijn in het algemeen geen teamspelers.
Uitzonderingen daar gelaten, maar ik vind Suarez daar niet bij horen.

Ik vermoed namelijk dat Suarez ook op doel zou schieten waar Van Persie ook op doel schoot terwijl hij beter Klaas Jan had moeten aanspelen.

Ik vind hem geen teamspeler, ook geen aanvoerder. Dat zijn middenvelders of verdedigers beter in mijn ogen. ze gaan te vaak voor hun ego.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 04 november 2014 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 18:55 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Neem je woorden terug GEK!!

SUAREZ OOOHOOOOOOOO
Suarez ohohohoo.....
Eide
 Eide - dinsdag 04 november 2014 - 20:15   quote  deeplink  
Ajax U19 tegen Barca U19 trouwens een herhaling van het eerste duel. Superieur Ajax, vele malen beter dan Barcelona. Ik weet niet of het balbezit percentage wordt bijgehouden maar dat moet beschamend zijn voor de Spanjaarden. Nog steed 0-0, dat wel. Tweede helft net begonnen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 04 november 2014 - 21:05   quote  deeplink  
Moeten we hopen dat Ronaldo niet scoort tegen Liverpool?
vanwege de strijd tussen messi en hem?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 04 november 2014 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 20:15 schreef Eide het volgende:
Ajax U19 tegen Barca U19 trouwens een herhaling van het eerste duel. Superieur Ajax, vele malen beter dan Barcelona. Ik weet niet of het balbezit percentage wordt bijgehouden maar dat moet beschamend zijn voor de Spanjaarden. Nog steed 0-0, dat wel. Tweede helft net begonnen.
Uiteindelijk 1-0 gewonnen ;-)
Brandje
 Brandje - dinsdag 04 november 2014 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 20:15 schreef Eide het volgende:
Ajax U19 tegen Barca U19 trouwens een herhaling van het eerste duel. Superieur Ajax, vele malen beter dan Barcelona. Ik weet niet of het balbezit percentage wordt bijgehouden maar dat moet beschamend zijn voor de Spanjaarden. Nog steed 0-0, dat wel. Tweede helft net begonnen.
Wijen andere Nederlandse club leiden op op voor de rijke clubs. Dit is leuk en een bevestiging dat ze goed bezig maar als we zulke gasten niet minimaal tot hun 24e bij Ajax kunnen houden en je elk jaar je beste spelers verkoopt dan zal je nooit de aansluiting weer gaan vinden bij de europese (sub)top.
Waarschijnlijk worden volgend seizoen een paar spelers van de A1 alweer benaderd door een paar rijke clubs en is al je wee weer voor niks geweest
Eide
 Eide - dinsdag 04 november 2014 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 21:24 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Uiteindelijk 1-0 gewonnen ;-)
Goal van Cerny uit een indirecte vrije trap in de 16. Maar de score doet geen recht aan het krachtverschil. Ajax was veel en veel sterker.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 04 november 2014 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 22:01 schreef Eide het volgende:

[..]

Goal van Cerny uit een indirecte vrije trap in de 16. Maar de score doet geen recht aan het krachtverschil. Ajax was veel en veel sterker.
Ik kon alleen lezen op AS, maar klopt wel wat je zegt ;-)
hjf
 hjf - woensdag 05 november 2014 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 22:01 schreef Eide het volgende:

[..]

Goal van Cerny uit een indirecte vrije trap in de 16. Maar de score doet geen recht aan het krachtverschil. Ajax was veel en veel sterker.
Nu vanavond nog. Ik zie het al voor mij. Commentator: We zitten in de 90e minuut van de wedstrijd. Ajax - Barcelona staat nog steeds 0-0. Er komt een voorzet van rechts via Davy Klaassen. Sightorsson komt voor zijn mijn en tikt de bal in de korte hoek. Goooooaaaaaaaaaaaaaallllll. 1-0 voor Ajax. Sightorsson is de held en wordt op handen gedragen door al zijn Ajax headliner forumleden. De wedstrijd is afgelopen. Ajax pakt 3 punten in een ware thriller. Wat een wereldprestatie van de jongens van De Boer.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 05 november 2014 - 14:43   quote  deeplink  
Dat kan natuurlijk in je dromen, maar de werkelijkheid is helaas wel ff anders.Maar ik zie het wel als een mooie testcase. Zolang ze maar met passie en strijd spelen zie ik een verlies als geen probleem. Alles meer dan een verlies is en blijft pure winst!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 november 2014 door Bobby1972 --
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - woensdag 05 november 2014 - 15:35   quote  deeplink  
Deze wedstrijd is nu de meest geschikte wedstrijd ( en voetbalclub ) niveau, van waar ons Ajax daadwerkelijk staat. Laten we hopen op een hele mooie wedstrijd met een geweldige spektakel.
remco k
 remco k - woensdag 05 november 2014 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 15:35 schreef nieuwe ajax het volgende:
Deze wedstrijd is nu de meest geschikte wedstrijd ( en voetbalclub ) niveau, van waar ons Ajax daadwerkelijk staat. Laten we hopen op een hele mooie wedstrijd met een geweldige spektakel.
Dat zei je de afgelopen wedstrijden ook telkens.. Je ziet nu nog steeds niet waar Ajax staat???
remco k
 remco k - woensdag 05 november 2014 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 14:43 schreef Bobby1972 het volgende:
Dat kan natuurlijk in je dromen, maar de werkelijkheid is helaas wel ff anders.Maar ik zie het wel als een mooie testcase. Zolang ze maar met passie en strijd spelen zie ik een verlies als geen probleem. Alles meer dan een verlies is en blijft pure winst!
Hoezo is de werkelijkheid anders?? Is de wedstrijd al gespeeld???
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 05 november 2014 - 17:04   quote  deeplink  
De kans dat Ajax wint acht ik zeer klein! Of wou je gaan wedden Remco? Kom maar op!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 05 november 2014 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 17:04 schreef Bobby1972 het volgende:
De kans dat Ajax wint acht ik zeer klein! Of wou je gaan wedden Remco? Kom maar op!
Haha, zeer klein dat sowieso. Maar er zijn dingen gebeurd waar de kans nog kleiner op was, toch is het gebeurd....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 05 november 2014 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 08:32 schreef hjf het volgende:

[..]

Nu vanavond nog. Ik zie het al voor mij. Commentator: We zitten in de 90e minuut van de wedstrijd. Ajax - Barcelona staat nog steeds 0-0. Er komt een voorzet van rechts via Davy Klaassen. Sightorsson komt voor zijn mijn en tikt de bal in de korte hoek. Goooooaaaaaaaaaaaaaallllll. 1-0 voor Ajax. Sightorsson is de held en wordt op handen gedragen door al zijn Ajax headliner forumleden. De wedstrijd is afgelopen. Ajax pakt 3 punten in een ware thriller. Wat een wereldprestatie van de jongens van De Boer.
Zou kunnen maar dan met Milik, die scoort makkelijker!
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 05 november 2014 - 17:17   quote  deeplink  
Het is misschien niet onmogelijk, maar realistisch gezien is de kans klein. Je kunt de situatie van vorig jaar niet vergelijken met dit jaar. Toen was er geen Messie, nu wel. Ik zou zeggen; mmmmwa scheelt iets. Ook is de wil bij Barcelona om te winnen groot. Verlies van dit weekend speelt daarin een rol en ze zijn er niet kwa punten. Maar.....mocht Ajax winnen of gelijkspelen dan is dat een wereldprestatie. En natuurlijk mag iedereen dromen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 november 2014 door Bobby1972 --
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 05 november 2014 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 17:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zou kunnen maar dan met Milik, die scoort makkelijker!
Frank gaat liever voor moeilijk; dus stelt hij Sjokthorsson op!
Eide
 Eide - woensdag 05 november 2014 - 17:43   quote  deeplink  
De Boer beschermt Riedewald

Frank de Boer vindt vanavond tegen FC Barcelona het afbreukrisico voor Jairo Riedewald te groot. Hoewel de jongeling van Ajax in de uitwedstrijd tegen FC Barcelona uitstekend inviel, start hij nu op de bank. Thulani Serero is net als in het duel met FC Twente, waarin hij geblesseerd uitviel, de controlerende middenvelder.

De Boer liet gisteren al doorschemeren met de Zuid-Afrikaan te starten. "Thulani heeft een half uur tegen FC Dordrecht gespeeld en is topfit, zei de trainer, die niet alleen Riedewald beschermt voor het te verwachten 'voetbalgeweld' van Barça, maar Serero ook bijzonder bruikbare kwaliteiten toedicht. De kleine middenvelder is meer een balafpakker, een lastpak voor de Barcelona-spelers en beter in staat het Ajax-spel te versnellen.

In de spits kiest De Boer zoals meestal voor Kolbeinn Sigthorsson, die opnieuw de voorkeur krijgt boven Arek Milik.

Opstelling Ajax:
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Serero, Andersen; El Ghazi, Sigthorsson, Schöne.

Opstelling Ajax:
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Serero, Andersen; El Ghazi, Sigthorsson, Schöne.

Bron

--------------------

Dus inderdaad Serero zoals we al pratend eigenlijk wel dachten... maar ook Sightorsson. Wat we ook al dachten maar waar vrijwel iedereen hoopte op Milik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 november 2014 door Eide --
Loetje
 Loetje - woensdag 05 november 2014 - 18:11   quote  deeplink  
Als Milik er in had gestaan had ik nog hoop gekregen hebben. Tegen Barca draait alles om beweging. Houten Klaas heb je geen reet aan lijkt me...
Eide
 Eide - woensdag 05 november 2014 - 18:15   quote  deeplink  
Beweging weet ik niet, ik heb alleen sterk het idee dat Milik een stuk sneller is dan Sightorsson. Met het oog op een eventuele counter is snelheid wel prettig. Maar als je door Barca echt gedwongen wordt over de flanken te voetballen zou de keuze voor Sightorsson redelijk uit kunnen pakken.

Maar ik had gewoon liever Milik gezien omdat Sightorsson het hele seizoen nog niet heeft kunnen overtuigen.Waar blijft die serieuze kans voor Milik!
Loetje
 Loetje - woensdag 05 november 2014 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 18:15 schreef Eide het volgende:
Beweging weet ik niet, ik heb alleen sterk het idee dat Milik een stuk sneller is dan Sightorsson. Met het oog op een eventuele counter is snelheid wel prettig. Maar als je door Barca echt gedwongen wordt over de flanken te voetballen zou de keuze voor Sightorsson redelijk uit kunnen pakken.

Maar ik had gewoon liever Milik gezien omdat Sightorsson het hele seizoen nog niet heeft kunnen overtuigen.Waar blijft die serieuze kans voor Milik!
Als je tegen Barca voorin beweegt en hun moeten gaan doordekken is niet hun sterkste punt vind ik
remco k
 remco k - woensdag 05 november 2014 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 17:04 schreef Bobby1972 het volgende:
De kans dat Ajax wint acht ik zeer klein! Of wou je gaan wedden Remco? Kom maar op!
Dat is al heel iets anders.. De werkelijkheid is namelijk dat de wedstrijd nog gespeeld moet worden. Barca door de regel genomen een maat te groot is voor Ajax. Maar dat er 20 spelers op het veld staan en 2 keepers... En dat de bal rond is..

En laat dat nu exact dezelfde uitgangspositie zijn als vorig seizoen toen iedereen ook een nederlaag verwachte..
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 05 november 2014 - 18:44   quote  deeplink  
Wil je wedden is de vraag? Heb ik een mooi voorstel: als Ajax wint of gelijk speelt win jij en als Barcelona wint win ik. Aangezien ik een hekel heb aan gokken zeg ik; krat leffe bier. Moet een beetje leuk blijven!
jodocus
 jodocus - woensdag 05 november 2014 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 18:11 schreef Loetje het volgende:
Als Milik er in had gestaan had ik nog hoop gekregen hebben. Tegen Barca draait alles om beweging. Houten Klaas heb je geen reet aan lijkt me...
helemaal mee eens
remco k
 remco k - woensdag 05 november 2014 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 18:44 schreef Bobby1972 het volgende:
Wil je wedden is de vraag? Heb ik een mooi voorstel: als Ajax wint of gelijk speelt win jij en als Barcelona wint win ik. Aangezien ik een hekel heb aan gokken zeg ik; krat leffe bier. Moet een beetje leuk blijven!
Ik zou niet weten waarom ik met je zou wedden. Ik ken je niet eens.

Maar jij post iets dat simpel weg niet klopt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 05 november 2014 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 10:19 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Die egotripper en bijter.
Die gast hoef ik er niet bij te hebben.

Alles draait om Suarez en als het niet goed gaat dan kun je rare dingen van hem verwachten.
Maar alles draait om hem, totaal geen teamspeler.

Anders doe je zulke dingen niet.

Verder prima voetballer, maar niet geschikt voor Ajax en helemaal niet voor Barca's combinatie voetbal.
Jij bent echt raar!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 05 november 2014 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 10:42 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Alsof die wedstrijd bepalend is, over de mening van Suarez?

Had je nog niet genoeg gezien van Suarez?
Staat hij bekend om zijn combinatie voetbal? Om zijn teamspirit? Zet hij zijn mede spelers wel een vrij voor de goal?

Suarez zou in een ploegentijdrit altijd op kop blijven rijden, hij zal namelijk denken dat hij de beste is en dat hij de kar moet trekken. In veel gevallen was hij ook de beste, maar dat betekend nog niet dat je alles alleen moet doen. Hij doet echt altijd alles alleen, geen teamspeler.

Verder ben ik wel benieuwd naar morgen of Barca zich gaat herstellen. Van de 2 nederlagen in de competitie en de afgang van vorig jaar.
Jij bent echt raar!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 05 november 2014 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 11:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Jaja, hij maakt zijn acties omdat er geen alternatieven waren?
Hij koos vaak niet de makkelijkste weg.
Hij ging alleen zulke acties aan alsof er niemand bij was.
Natuurlijk leg hij wel eens een balletje breed, dat deed hij ook wel eens voor El Hamlap.
Natuurlijk blijft wel wel gaan, maar dat doe je ook als je voor je zelf voetbalt.

Bijten dat doe je niet omdat je team daarmee helpt.
Dat doet hij uit frustratie, zowel dat het team niet loopt maar eerder dat hij niet lekker in de wedstrijd zit.

Dus suarez en een teamspeler gaat in mijn ogen niet samen.

Maar het ging er niet om of hij een ideale teamspeler is, maar of hij een ideale 9 speler is voor Ajax.
En ik zeg je nee, dat is hij niet.
Jij bent echt raar!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 05 november 2014 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 12:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Suarez dat in belangrijke wedstrijd afhaakt is voor mij geen teamspeler. Wanneer het team hem echt nodig heeft haakt hij af.

Liverpool-Chelsea of Chelsea-Liverpool
Ajax-Psv
Uruguay-Italie

Hij deed het niet bij Liverpool-Watford, of Ajax-Rkc of Uruguay-Honduras.
Lijkt mij niet bepaald iemand die alles over heeft voor het team, anders doe je je team dat niet aan. Hij deed het omdat hij niet in de wedstrijd zat, omdat hij een belangrijke speler is voor het team vind dat hij dan juist het team benadeeld door slecht te spelen. Dat leid tot frustratie maar dan gaat hij juist dingen doen het team nog meer schade toe brengt.

Dat hij zijn mede aanvallers beter liet voetballen was omdat hij juist alle aandacht naar zich toe trok van de verdedigers omdat hij een geweldige aanvaller is, die zeer moeilijk is te stoppen. Dat zorgt er voor dat de andere meer de ruimte krijgen en dan gaat het voor de andere natuurlijk makkelijker

Kijk maar nu naar liverpool, gaat niet al te best met Balotelli en andere aanvallers.

Als je als team met 10-0 hebt gewonnen en als je als spits bij geen enkele goal bent betrokken dan ben je niet blij. Dus dat hoort bij de rol. Dat zelfde geld voor de keeper. Als je 10-1 hebt gewonnen dan ben je als keeper niet blij met die ene goal.
Aanvoerders zijn meestal middenvelders of Verdedigers omdat dat meer teamspelers zijn dan Aanvallers of keepers
Je bent echt raar!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 05 november 2014 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 18:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hahaha, je hebt het toch niet over mij he;)

Ik moet je namelijk teleurstellen.

Suarez mag best komen, maar niet als spits. lees maar de andere post over hem waarom ik dat denk.

Suarez is enkel geschikt als een hangende rechtsbuiten, maar ik zou het zonde vinden om el ghazi op de bank te zetten.
Suarez ----- El Ghazi??

Jij bent echt raar!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 05 november 2014 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 20:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Leuk dat er mensen zijn die Suarez verdedigen.

Ik denk niet dat er mensen zijn die Suarez zijn domme acties verdedigd, maar ik wil wel toegeven dat het niet bepalend is of Suarez wel of geen teamspeler is.

Aanvallers en Keepers zijn in het algemeen geen teamspelers.
Uitzonderingen daar gelaten, maar ik vind Suarez daar niet bij horen.

Ik vermoed namelijk dat Suarez ook op doel zou schieten waar Van Persie ook op doel schoot terwijl hij beter Klaas Jan had moeten aanspelen.

Ik vind hem geen teamspeler, ook geen aanvoerder. Dat zijn middenvelders of verdedigers beter in mijn ogen. ze gaan te vaak voor hun ego.
Jij bent echt raar!
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 05 november 2014 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 19:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom ik met je zou wedden. Ik ken je niet eens.

Maar jij post iets dat simpel weg niet klopt.
het verbaast me niet dat je dit niet aandurft. Dat vermoedde ik wel!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 november 2014 - 19:36   quote  deeplink  
Ik gok op 1-1 vanavond....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 05 november 2014 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 19:36 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik gok op 1-1 vanavond....
Jij gokt op 1-1 vanavond....???

Wij Gaan Winnen!!!

WZAWZDB!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 november 2014 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 19:44 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Jij gokt op 1-1 vanavond....???

Wij Gaan Winnen!!!

WZAWZDB!!!
Wij zijn niet de enige die spelen vanavond ouwe ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 05 november 2014 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 19:47 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wij zijn niet de enige die spelen vanavond ouwe ;-)
I know, ook Hapoel - PSG wordt ook gespeeld ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 november 2014 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 19:51 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

I know, ook Hapoel - PSG wordt ook gespeeld ;-)
.....maar ik bedoelde Ajax 1-1
remco k
 remco k - woensdag 05 november 2014 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 19:30 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

het verbaast me niet dat je dit niet aandurft. Dat vermoedde ik wel!
Dat heet normaal doen of realisme..
1 ik ken je niet, dus geef me 1 reden om dat wel te doen.
2 zeggen dat Barca wint is makkelijk..
freakie
 freakie - woensdag 05 november 2014 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 20:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Leuk dat er mensen zijn die Suarez verdedigen.

Ik denk niet dat er mensen zijn die Suarez zijn domme acties verdedigd, maar ik wil wel toegeven dat het niet bepalend is of Suarez wel of geen teamspeler is.

Aanvallers en Keepers zijn in het algemeen geen teamspelers.
Uitzonderingen daar gelaten, maar ik vind Suarez daar niet bij horen.

Ik vermoed namelijk dat Suarez ook op doel zou schieten waar Van Persie ook op doel schoot terwijl hij beter Klaas Jan had moeten aanspelen.

Ik vind hem geen teamspeler, ook geen aanvoerder. Dat zijn middenvelders of verdedigers beter in mijn ogen. ze gaan te vaak voor hun ego.
Suarez ego? Dan ben je echt gek hoor, in nederland 30+ goals en 30+ assists. Hij is een teamspeler pursang, heeft alles voor het team
Over, heb je die assists van laatst van hem gezien? Als iemand er beter voorstaat dan suarez, krijgt die speler de bal van hem. Dus het voorbeeld van van Persie op Huntelaar, suarez had hem 100% gegeven.

Daar zijn 100 voorbeelden van bij suarez. Zoek alle goals van Liverpool maar eens op, zo ontzettend veel assists waar hij ze zelf ook had kunnen scoren.
Eide
 Eide - woensdag 05 november 2014 - 20:19   quote  deeplink  
Opstelling Barcelona: Ter Stegen; Alves, Mascherano, Bartra, Alba; Busquets, Xavi, Rakitic; Suárez, Messi en Neymar.
Bron
freakie
 freakie - woensdag 05 november 2014 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 18:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hahaha, je hebt het toch niet over mij he;)

Ik moet je namelijk teleurstellen.

Suarez mag best komen, maar niet als spits. lees maar de andere post over hem waarom ik dat denk.

Suarez is enkel geschikt als een hangende rechtsbuiten, maar ik zou het zonde vinden om el ghazi op de bank te zetten.
Wacht even, hier deze zijn bij Liverpool http://youtu.be/8QmeiOc0vsM

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax - FC Barcelona (Champions League, woensdag 5 November, 20:45) 0-2









0.0105450