BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax - FC Barcelona (Champions League, woensdag 5 November, 20:45) 0-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 05 november 2014 - 21:33   quote  deeplink  
Opnieuw laag rendement Sjokthorsson: 4 keer balverlies en 4 keer bal veroverd en 1 keer een vrije trap veroorzaakt. Voor de rest sjokt hij een beetje om druk uit te oefenen wat nauwelijks effectief is. Milik heeft veel meer drive en invloed op het spel. Frank is inmiddels blind, misschien een keer naar de opticien zou ik zeggen!
Brandje
 Brandje - woensdag 05 november 2014 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 21:24 schreef Loetje het volgende:
2 penaltys. Belachelijke kaart voor El Ghazi en fluit alles af van ons.
Ajax speelt heel behoorlijk en zelfs Siggi doet het goed.
Enorme blunder van Cilessen en ook Van Rhijn op de lijn niet goed
Siggi begon aardig maar je kan wel heel goed zien dat dit drie tempo's te hoog voor is. Hij is echt aan het "zwemmen".
Pietje
 Pietje - woensdag 05 november 2014 - 21:34   quote  deeplink  
Deze ruststand is volkomen onnodig. Al met al vind ik Barcelona behoorlijk tegenvallen. Niet voor niets hebben zij twee keer op rij verloren in Spanje. Ajax MOET daar meer uit halen. Eigenlijk één foutje achterin en dat wordt gelijk genadeloos afgestraft. Ajax zal beslist met meer aanvallende intenties moeten spelen: het is alles of niets. En wel met Arek Milik.
Loetje
 Loetje - woensdag 05 november 2014 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 21:33 schreef Brandje het volgende:

[..]

Tsja. Moisander had ook rood kunnen krijgen maar waar tegenstanders bij ons al een pingel krijgen als er tegen ze wordt geblazen moeten bij de ons de tegenstanders de bal klemvast hebben zodat wij er een krijgen.
Maar wanneer een speler geblesseerd op de grond ligt met pijn aan zijn hoofd dat MOET hij de wedstrijd stil leggen en dat verzuimd de hond tot twee keer toe!!
Iedere keer in europa. En wat Remco ooit zei... Je eerste kans in europa moet raak
Loetje
 Loetje - woensdag 05 november 2014 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 21:34 schreef Brandje het volgende:

[..]

Siggi begon aardig maar je kan wel heel goed zien dat dit drie tempo's te hoog voor is. Hij is echt aan het "zwemmen".
En vrij sterk in de duels
Brandje
 Brandje - woensdag 05 november 2014 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 21:32 schreef freakie het volgende:
Iedereen behalve Siggie en Moisander een 8.. Siggie een 3 en moisander een 4
Klaassen, Andersen en Veltman een 9 als je het mij vraagt
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 05 november 2014 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 21:34 schreef Pietje het volgende:
Deze ruststand is volkomen onnodig. Al met al vind ik Barcelona behoorlijk tegenvallen. Niet voor niets hebben zij twee keer op rij verloren in Spanje. Ajax MOET daar meer uit halen. Eigenlijk één foutje achterin en dat wordt gelijk genadeloos afgestraft. Ajax zal beslist met meer aanvallende intenties moeten spelen: het is alles of niets. En wel met Arek Milik.
juist Pietje, we moeten niet bang zijn en er gewoon vol boven op klappen. We hebben niets te verliezen, alleen maar te winnen!!
Brandje
 Brandje - woensdag 05 november 2014 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 21:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

En vrij sterk in de duels
Maar je ziet wel dat hij het gewoon niet bij kan benen.
Loetje
 Loetje - woensdag 05 november 2014 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 21:33 schreef Bobby1972 het volgende:
Opnieuw laag rendement Sjokthorsson: 4 keer balverlies en 4 keer bal veroverd en 1 keer een vrije trap veroorzaakt. Voor de rest sjokt hij een beetje om druk uit te oefenen wat nauwelijks effectief is. Milik heeft veel meer drive en invloed op het spel. Frank is inmiddels blind, misschien een keer naar de opticien zou ik zeggen!
Komt omdat je tegen Barca ook via de vleugels moet spelen en Milik hier beter past. Maar deze keer is hij zeker niet zwak.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 05 november 2014 - 21:36   quote  deeplink  
Sjokthorsson heeft niks te zoeken in een wedstrijd als deze. Bij Milik heb je meer druk en is veel meer bij het spel betrokken. Ik word er zo moe van....
Pietje
 Pietje - woensdag 05 november 2014 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 21:36 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

juist Pietje, we moeten niet bang zijn en er gewoon vol boven op klappen. We hebben niets te verliezen, alleen maar te winnen!!
Zo is het Ron. Je zag het toen Ajax wat schroom van zich af gooide, zo vanaf 20 minuten. Toen kwamen er ook prompt wat kansen voor Ajax.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 05 november 2014 - 21:37   quote  deeplink  
Toch heb ik wel genoten van dit Ajax. En dat maakt veel goed!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 november 2014 door Bobby1972 --
remco k
 remco k - woensdag 05 november 2014 - 21:37   quote  deeplink  
Ajax speelt geweldig goed bij vlagen. Ik vind Klaassen Serrero Andersen en El Ghazi erg goed spelen, maar de beste man op het veld is echt Veltman, wat speelt die geweldig zeg, heerlijk om een verdediger te zien die ook gewoon een bal kan afpakken..

Van Rhijn heeft het moeilijk tegen de snelheid van Neymar en dat is geen schande..

Moisander heeft gigantisch veel geluk dat ie daar geen rode kaart krijgt..

De slechtste man van het veld is overigens de scheidsrechter, hij moet bij El Ghazi afluiten want die heeft een hoofdblessure, dan was die counter er nooit geweest, was die vrije trap er nooit gekomen en had Cilissen niet de grootste blunden uit zijn carierre gemaakt..
Ajax moet 1 100% penalty krijgen en die knooier geeft aan beide kanten geel alsof het warme broodjes zijn..

Ajax speelt echt geweldig goed, en als ik dat zie baal ik er zo verschrikkelijk van dat we dit niet zien in de ED>.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 november 2014 - 21:38   quote  deeplink  
Andersen nu al MOTM
Brandje
 Brandje - woensdag 05 november 2014 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 21:34 schreef Pietje het volgende:
Deze ruststand is volkomen onnodig. Al met al vind ik Barcelona behoorlijk tegenvallen. Niet voor niets hebben zij twee keer op rij verloren in Spanje. Ajax MOET daar meer uit halen. Eigenlijk één foutje achterin en dat wordt gelijk genadeloos afgestraft. Ajax zal beslist met meer aanvallende intenties moeten spelen: het is alles of niets. En wel met Arek Milik.
Tot aan de 0-1 heb ik eigenlijk gewoon zitten te genieten. Scheids had al veel eerder moeten fluiten dan was die vrije trap nooit gegeven. Of het een pingel was laat ik in het midden maar Alba raakt El Ghazi wel in het gezicht dus MOET een scheids dat affluiten. Net als het geval met Boilessen. Dat moet een scheids zien
Pietje
 Pietje - woensdag 05 november 2014 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 21:37 schreef remco k het volgende:
Ajax speelt geweldig goed bij vlagen. Ik vind Klaassen Serrero Andersen en El Ghazi erg goed spelen, maar de beste man op het veld is echt Veltman, wat speelt die geweldig zeg, heerlijk om een verdediger te zien die ook gewoon een bal kan afpakken..

Van Rhijn heeft het moeilijk tegen de snelheid van Neymar en dat is geen schande..

Moisander heeft gigantisch veel geluk dat ie daar geen rode kaart krijgt..

De slechtste man van het veld is overigens de scheidsrechter, hij moet bij El Ghazi afluiten want die heeft een hoofdblessure, dan was die counter er nooit geweest, was die vrije trap er nooit gekomen en had Cilissen niet de grootste blunden uit zijn carierre gemaakt..
Ajax moet 1 100% penalty krijgen en die knooier geeft aan beide kanten geel alsof het warme broodjes zijn..

Ajax speelt echt geweldig goed, en als ik dat zie baal ik er zo verschrikkelijk van dat we dit niet zien in de ED>.
Ik ben het volledig met je eens, vakantieganger!
Pietje
 Pietje - woensdag 05 november 2014 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 21:38 schreef Nenam_tiL het volgende:
Andersen nu al MOTM
Ik kies voor Veltman
Brandje
 Brandje - woensdag 05 november 2014 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 21:37 schreef remco k het volgende:
Ajax speelt geweldig goed bij vlagen. Ik vind Klaassen Serrero Andersen en El Ghazi erg goed spelen, maar de beste man op het veld is echt Veltman, wat speelt die geweldig zeg, heerlijk om een verdediger te zien die ook gewoon een bal kan afpakken..

Van Rhijn heeft het moeilijk tegen de snelheid van Neymar en dat is geen schande..

Moisander heeft gigantisch veel geluk dat ie daar geen rode kaart krijgt..

De slechtste man van het veld is overigens de scheidsrechter, hij moet bij El Ghazi afluiten want die heeft een hoofdblessure, dan was die counter er nooit geweest, was die vrije trap er nooit gekomen en had Cilissen niet de grootste blunden uit zijn carierre gemaakt..
Ajax moet 1 100% penalty krijgen en die knooier geeft aan beide kanten geel alsof het warme broodjes zijn..

Ajax speelt echt geweldig goed, en als ik dat zie baal ik er zo verschrikkelijk van dat we dit niet zien in de ED>.
+1
remco k
 remco k - woensdag 05 november 2014 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 21:38 schreef Nenam_tiL het volgende:
Andersen nu al MOTM
Speelt echt geweldig...
Pietje
 Pietje - woensdag 05 november 2014 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 21:38 schreef Brandje het volgende:

[..]

Tot aan de 0-1 heb ik eigenlijk gewoon zitten te genieten. Scheids had al veel eerder moeten fluiten dan was die vrije trap nooit gegeven. Of het een pingel was laat ik in het midden maar Alba raakt El Ghazi wel in het gezicht dus MOET een scheids dat affluiten. Net als het geval met Boilessen. Dat moet een scheids zien
Klopt helemaal Brandje. Wat een flutkerel is die scheidsrechter.
remco k
 remco k - woensdag 05 november 2014 - 21:41   quote  deeplink  
Overigens was de vrije trap waar indirect de goal uit komt gewoon een swalbe van Neymar...
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - woensdag 05 november 2014 - 21:41   quote  deeplink  
Meteen die Milik erin zetten.
Brandje
 Brandje - woensdag 05 november 2014 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 21:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Speelt echt geweldig...
Dan ga je je toch weer afvragen waarom ze dit niet elke pot kunnen opbrengen dan ben je gvd eind januari kampioen hahaha
Pietje
 Pietje - woensdag 05 november 2014 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 21:41 schreef remco k het volgende:
Overigens was de vrije trap waar indirect de goal uit komt gewoon een swalbe van Neymar...
Ook dat viel mij op. Dus nogmaals: wat een UITFLUITER
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 05 november 2014 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 21:37 schreef remco k het volgende:
Ajax speelt geweldig goed bij vlagen. Ik vind Klaassen Serrero Andersen en El Ghazi erg goed spelen, maar de beste man op het veld is echt Veltman, wat speelt die geweldig zeg, heerlijk om een verdediger te zien die ook gewoon een bal kan afpakken..

Van Rhijn heeft het moeilijk tegen de snelheid van Neymar en dat is geen schande..

Moisander heeft gigantisch veel geluk dat ie daar geen rode kaart krijgt..

De slechtste man van het veld is overigens de scheidsrechter, hij moet bij El Ghazi afluiten want die heeft een hoofdblessure, dan was die counter er nooit geweest, was die vrije trap er nooit gekomen en had Cilissen niet de grootste blunden uit zijn carierre gemaakt..
Ajax moet 1 100% penalty krijgen en die knooier geeft aan beide kanten geel alsof het warme broodjes zijn..

Ajax speelt echt geweldig goed, en als ik dat zie baal ik er zo verschrikkelijk van dat we dit niet zien in de ED>.
100% mee eens!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 05 november 2014 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 21:41 schreef remco k het volgende:
Overigens was de vrije trap waar indirect de goal uit komt gewoon een swalbe van Neymar...
Liep veltman niet in de rug van Neymar?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 05 november 2014 - 21:42   quote  deeplink  
PSG staat ook met 1-0 voor en dat is dan wel weer prettig......
Brandje
 Brandje - woensdag 05 november 2014 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 21:41 schreef remco k het volgende:
Overigens was de vrije trap waar indirect de goal uit komt gewoon een swalbe van Neymar...
Cillisen moet die bal gewoon stompen en niet klemvast willen pakken. Dan staat toevallig Messi daar weer uit een blind gegeven voorzet en staat Van Rhijn net weer vast.
Brandje
 Brandje - woensdag 05 november 2014 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 21:42 schreef Ronald 1960 het volgende:
PSG staat ook met 1-0 voor en dat is dan wel weer prettig......
Dan is de poule wel zon beetje gespeeld als alles zo blijft want voor die Cyprioten ben ik totaal niet bang
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 05 november 2014 - 21:46   quote  deeplink  
De scheids is idd de slechte man op het veld.
El Ghazi en Moissander hadden rood moeten hebben, Ajax had een penalty moeten hebben.
Voor zowel boillissen als voor El Ghazi moet hij fluiten als ze aan hun hoofd geblesseerd zijn.
Die gele kaarten vliegen idd als warme broodjes, volgens mij ziet hij geel en rood.
Is hij niet misselijk(groen geel zien)??
remco k
 remco k - woensdag 05 november 2014 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 21:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dan ga je je toch weer afvragen waarom ze dit niet elke pot kunnen opbrengen dan ben je gvd eind januari kampioen hahaha
Dit ging over Andersen, en dat vind ik samen met El Ghazi dit seizoen het echte lichtpuntje. Over de rest heb je helemaal gelijk..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 05 november 2014 - 21:47   quote  deeplink  
KOm op ajax....!!!!
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - woensdag 05 november 2014 - 21:47   quote  deeplink  
Ajax moet voortaan Milik in de basis zetten voor ca. 70 minuten. Iedere wedstrijd weer. Daarna wisselen, omdat hij ( denkelijk ) de 90 minuten nog net niet haalt in een hoge tempo.
remco k
 remco k - woensdag 05 november 2014 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 21:42 schreef Brandje het volgende:

[..]

Cillisen moet die bal gewoon stompen en niet klemvast willen pakken. Dan staat toevallig Messi daar weer uit een blind gegeven voorzet en staat Van Rhijn net weer vast.
Hij moet daar helemaal niet komen, overigens verwerkt hij die vrije trap ook al heel slecht, iet ver genoeg naar de zijkant..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 november 2014 - 21:48   quote  deeplink  
Ik vind die Neymar een naar gluiperig kutspelertje
3sterren
 3sterren - woensdag 05 november 2014 - 21:50   quote  deeplink  
Van rhijn speelt niet zn gelukkigste wedstrijd
3sterren
 3sterren - woensdag 05 november 2014 - 21:51   quote  deeplink  
Vind die scheids een teringlijer trouwens
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 05 november 2014 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 21:48 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik vind die Neymar een naar gluiperig kutspelertje
een naaiertje....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 november 2014 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 21:51 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

een naaiertje....
...en tuimelaartje, type inzagie, ook zo'n lul
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - woensdag 05 november 2014 - 21:56   quote  deeplink  
Teveel balverlies en teveel kinds spelen van Ajax, dat nekt ze voor de volgende ronde. Wat een vreselijke scheidsrechter is hij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 november 2014 door nieuwe ajax --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 05 november 2014 - 21:57   quote  deeplink  
Ik zeg: Schöne er uit en Kishna er in
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - woensdag 05 november 2014 - 21:57   quote  deeplink  
En ik zeg Milik erin.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 05 november 2014 - 21:58   quote  deeplink  
Alba had geelmoeten krijgen....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 05 november 2014 - 21:58   quote  deeplink  
dus rood
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 05 november 2014 - 21:59   quote  deeplink  
waarom schiet Schöne niet.....
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - woensdag 05 november 2014 - 22:00   quote  deeplink  
Het lijkt wel alsof Ajax niet meer durft.
Als Ajax niets meer onderneemt, wordt het 0-2 ( was bijna wel het geval ).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 november 2014 door nieuwe ajax --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 05 november 2014 - 22:00   quote  deeplink  
Cillessen goed
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 05 november 2014 - 22:02   quote  deeplink  
KUT scheids!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 november 2014 - 22:02   quote  deeplink  
Wat een vieze boere bokke hondelul van een scheids
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 05 november 2014 - 22:03   quote  deeplink  
Milik er in!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5874
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax - FC Barcelona (Champions League, woensdag 5 November, 20:45) 0-2









0.0125358