BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Jan Boskamp HELD topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 31 oktober 2014 - 15:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Boskamp gaat jeugdtrainers Feyenoord assisteren (FR12.nl)

de bluffer
 de bluffer - dinsdag 09 december 2014 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 16:42 schreef netsurfer het volgende:
Apart. Prachtige kerel natuurlijk en een echte Feyenoorder, maar deze rol had ik toch niet kunnen bedenken voor hem. Wel gezellig voor Wimpie Jansen.
En nu de kromme ook nog
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 december 2014 - 23:27   quote  deeplink  
Advies voor Rutten: "Start met Boetius en Manu"

2h867wl.jpg

Jan Boskamp adviseert Feyenoord-trainer Fred Rutten in de voetbaltalkshow FC Rijnmond om komende woensdag in de cruciale wedstrijd tegen PSV te beginnen met Jean-Paul Boëtius en Elvis Manu aan de zijkanten. Volgens de oud-speler van de Rotterdamse club is dat na de blessure van Jens Toornstra de beste oplossing.

"Boëtius heeft in de jeugd ook altijd rechtsbuiten gespeeld," licht Boskamp toe. De voormalig profvoetballer heeft zijn twijfels over Ruben Schaken, die niet voor komt in de plannen van Rutten. "Ik vraag me af of hij nog steeds de snelheid heeft van twee jaar terug. Woensdag ligt er waarschijnlijk ruimte in de rug van Willems (linksback PSV, red.) die aanvallend heel sterk is. Hij zal over Schaken heen willen gaan, waardoor Schaken met hem mee moet."

De 66-jarige Boskamp hoopt dat Feyenoord in Eindhoven net zo speelt als afgelopen donderdag in het Europa League-duel met Standard Luik. "Daar zag ik dingen die ik nog niet gezien had. Er werd meteen druk gezet bij balverlies en dat zag je in het eerste kwartier tegen AZ (2-2 gelijkspel) ook. Dat vind ik leuk om te zien. Ook het positiespel was goed. De eerste bal ging meteen vooruit, maar vandaag gingen ze weer breed. Daar word ik lazerus van. Dan worden de ruimtes kleiner en vraag ik mij af of Feyenoord de creatieve voetballers heeft om daaronder uit te spelen."

Bij een nederlaag van Feyenoord tegen PSV kan waarschijnlijk zo goed als zeker een streep worden gezet in de titelaspiraties van de Rotterdammers. Boskamp: "Je hebt zoveel hoop dat het dit jaar gaat gebeuren, maar dat zeiden we vorig jaar ook. Je moet in ieder geval niet verliezen. Dan wordt de achterstand twaalf punten en is het klaar," aldus de geboren Rotterdammer.
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 december 2014 - 13:43   quote  deeplink  
Voetbal International Seizoenscompilatie 2014 - Johan Boskamp (deel 1)

(http://youtu.be/huUoAiCJSyE)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 december 2014 - 13:44   quote  deeplink  
Het beste van Jan Boskamp deel 2 - VOETBAL INTERNATIONAL

(http://youtu.be/7evA92czhGk)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 december 2014 - 13:44   quote  deeplink  
Het beste van Jan Boskamp deel 3 - VOETBAL INTERNATIONAL

(http://youtu.be/rA9ZqO6HXvQ)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 december 2014 - 13:44   quote  deeplink  
Zeer vermakelijk die Boskamp..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 10 maart 2015 - 01:26   quote  deeplink  
Jan Boskamp staat niet open voor assistent-rol bij Feyenoord

wurl9v.jpg

Feyenoord hoeft niet aan te kloppen bij Jan Boskamp om volgend seizoen als ervaren assistent op de bank in De Kuip te zitten. In Rotterdam gaan ze vermoedelijk Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst naar voren schuiven als hoofdtrainers.

Ze zijn dan nog wel op zoek naar een ervaren derde man. Bij Feyenoord-supporters zijn de namen van Willem van Hanegem, Wim Jansen, Wim Rijsbergen en dus Jan Boskamp populair, maar laatstgenoemde ziet een dergelijke rol niet zitten, zo vertelde hij in Voetbal International. ''Nee. Het mooiste is om met die piepjonge gasten op Varkenoord te staan'', is hij tevreden over zijn huidige vrijwillige job in de jeugdopleiding.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 juli 2015 - 23:01   quote  deeplink  
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 22 juli 2015 - 23:02   quote  deeplink  
Had benzine mogen zijn.
VVout
 VVout - woensdag 22 juli 2015 - 23:17   quote  deeplink  
Brandpasta, langzaam maar duurt veel langer en heel moeilijk te doven.
van geil
 van geil - woensdag 22 juli 2015 - 23:19   quote  deeplink  
Ik prefereer water.
VVout
 VVout - woensdag 22 juli 2015 - 23:35   quote  deeplink  
Moet je geen rare grappen over Feyenoord maken.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 04:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 23:19 schreef van geil het volgende:
Ik prefereer water.
Nee joh niet blussen geile laat hem fikken..
G-child
 G-child - donderdag 23 juli 2015 - 06:46   quote  deeplink  
Opperbaas die Boskamp!
nr 10
 nr 10 - maandag 27 juli 2015 - 10:20   quote  deeplink  
Waarom staat hier geen HELD!!!!!! in de titel?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 juli 2015 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2015 - 10:20 schreef nr 10 het volgende:
Waarom staat hier geen HELD!!!!!! in de titel?
Wel eens Hans Anders overwogen😉
VVout
 VVout - maandag 27 juli 2015 - 11:43   quote  deeplink  
742-a720cb5ceab4384d1df3307e4ff94ec4.JPG
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 juli 2015 - 11:43   quote  deeplink  
😉
nr 10
 nr 10 - maandag 27 juli 2015 - 11:51   quote  deeplink  
Excuus.
Waarom stond hier geen HELD!!!!!! in de titel?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 juli 2015 - 12:03   quote  deeplink  
Was ik vergeten sorry..😜
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 augustus 2015 - 09:26   quote  deeplink  
Boskamp deelt zijn ideale elf: Karsdorp op tien

skz1pg.jpg

Jan Boskamp heeft een andere positie in gedachten voor Rick Karsdorp. De rechtsback van Feyenoord, die in de jeugd als aanvallende middenvelder speelde, moet weer terug naar zijn oorspronkelijke positie, zo vertelde de analist in het praatprogramma Voetbal Inside.

''Hij heeft diepgang en scorend vermogen. Dat hij nu als rechtsback speelt is een noodoplossing'', stelde Boskamp, die Sven van Beek dan als vleugelverdediger laat acteren. De geboren Rotterdammer denkt verder dat Terence Kongolo prima als back kan spelen, waardoor aanwinsten Jan-Arie van der Heijden en Eric Botteghin het centrum in zijn elftal vormen.

In de aanval kiest Boskamp voor Eljero Elia en Michiel Kramer. ''Als Elia zijn niveau haalt, hebben we de beste linksbuiten van Nederland.'' Johan Derksen was het eens met zijn opstelling en wees op de importantie van ervaring. ''Kongolo liet centraal steekjes vallen en die punten kom je aan het eind van het seizoen tekort. En Kramer is goed voor vijftien goals. Kazim of Kramer is geen moeilijke keuze.''

René van der Gijp wijst ook op de geluksfactor. ''Feyenoord heeft dadelijk alles. Ervaring, lengte en snelheid. In vergelijking met PSV en Ajax denk ik dat Feyenoord met kracht ook de mindere wedstrijden kan winnen. Maar je moet ook een beetje mazzel hebben met Elia en Kramer. Dat hadden ze wel met Guidetti en Pellè.''

Opstelling Boskamp: Vermeer; Van Beek, Botteghin, Van der Heijden, Kongolo; Vejinovic, El Ahmadi, Karsdorp; Kuyt, Kramer en Elia.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 augustus 2015 door RenatoBos --
Barabas
 Barabas - zaterdag 15 augustus 2015 - 12:12   quote  deeplink  
Geen gek idee met Karsdorp Jan. Zeer aanvallend in ieder geval.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 15 augustus 2015 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 12:12 schreef Barabas het volgende:
Geen gek idee met Karsdorp Jan. Zeer aanvallend in ieder geval.
Oud nieuws man!

Dat Fred Rutten spelers wil omtoveren tot verdedigers heb ik altijd al discutabel gevonden ...
Karsdorp op het middenveld en Dammers in de spits is niet meer dan normaal, omdat deze spelers op die plekken zijn opgeleid binnen Feyenoord op varkenoord !!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 15 augustus 2015 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 09:26 schreef RenatoBos het volgende:
Boskamp deelt zijn ideale elf: Karsdorp op tien

[ afbeelding ]

Jan Boskamp heeft een andere positie in gedachten voor Rick Karsdorp. De rechtsback van Feyenoord, die in de jeugd als aanvallende middenvelder speelde, moet weer terug naar zijn oorspronkelijke positie, zo vertelde de analist in het praatprogramma Voetbal Inside.

''Hij heeft diepgang en scorend vermogen. Dat hij nu als rechtsback speelt is een noodoplossing'', stelde Boskamp, die Sven van Beek dan als vleugelverdediger laat acteren. De geboren Rotterdammer denkt verder dat Terence Kongolo prima als back kan spelen, waardoor aanwinsten Jan-Arie van der Heijden en Eric Botteghin het centrum in zijn elftal vormen.

In de aanval kiest Boskamp voor Eljero Elia en Michiel Kramer. ''Als Elia zijn niveau haalt, hebben we de beste linksbuiten van Nederland.'' Johan Derksen was het eens met zijn opstelling en wees op de importantie van ervaring. ''Kongolo liet centraal steekjes vallen en die punten kom je aan het eind van het seizoen tekort. En Kramer is goed voor vijftien goals. Kazim of Kramer is geen moeilijke keuze.''

René van der Gijp wijst ook op de geluksfactor. ''Feyenoord heeft dadelijk alles. Ervaring, lengte en snelheid. In vergelijking met PSV en Ajax denk ik dat Feyenoord met kracht ook de mindere wedstrijden kan winnen. Maar je moet ook een beetje mazzel hebben met Elia en Kramer. Dat hadden ze wel met Guidetti en Pellè.''

Opstelling Boskamp: Vermeer; Van Beek, Botteghin, Van der Heijden, Kongolo; Vejinovic, El Ahmadi, Karsdorp; Kuyt, Kramer en Elia.
Prima opstelling Jan , al zou ik liever Jari Schuurman op 10 zien staan !!!
Maar met Rick Karsdorp op 10 zou ik ook zeer tevreden zijn hoor , kan Jari af en toe invallen ...
VVout
 VVout - zaterdag 15 augustus 2015 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 12:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Oud nieuws man!

Dat Fred Rutten spelers wil omtoveren tot verdedigers heb ik altijd al discutabel gevonden ...
Karsdorp op het middenveld en Dammers in de spits is niet meer dan normaal, omdat deze spelers op die plekken zijn opgeleid binnen Feyenoord op varkenoord !!
In dat opzicht was Fred een lijdensweg idd. Ben alleen bang dat het niet meer goed gaat komen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 augustus 2015 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 18:30 schreef VVout het volgende:

[..]

In dat opzicht was Fred een lijdensweg idd. Ben alleen bang dat het niet meer goed gaat komen.
Who cares about L..
van geil
 van geil - zaterdag 15 augustus 2015 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 09:26 schreef RenatoBos het volgende:
Boskamp deelt zijn ideale elf: Karsdorp op tien

[ afbeelding ]

Jan Boskamp heeft een andere positie in gedachten voor Rick Karsdorp. De rechtsback van Feyenoord, die in de jeugd als aanvallende middenvelder speelde, moet weer terug naar zijn oorspronkelijke positie, zo vertelde de analist in het praatprogramma Voetbal Inside.

''Hij heeft diepgang en scorend vermogen. Dat hij nu als rechtsback speelt is een noodoplossing'', stelde Boskamp, die Sven van Beek dan als vleugelverdediger laat acteren. De geboren Rotterdammer denkt verder dat Terence Kongolo prima als back kan spelen, waardoor aanwinsten Jan-Arie van der Heijden en Eric Botteghin het centrum in zijn elftal vormen.

In de aanval kiest Boskamp voor Eljero Elia en Michiel Kramer. ''Als Elia zijn niveau haalt, hebben we de beste linksbuiten van Nederland.'' Johan Derksen was het eens met zijn opstelling en wees op de importantie van ervaring. ''Kongolo liet centraal steekjes vallen en die punten kom je aan het eind van het seizoen tekort. En Kramer is goed voor vijftien goals. Kazim of Kramer is geen moeilijke keuze.''

René van der Gijp wijst ook op de geluksfactor. ''Feyenoord heeft dadelijk alles. Ervaring, lengte en snelheid. In vergelijking met PSV en Ajax denk ik dat Feyenoord met kracht ook de mindere wedstrijden kan winnen. Maar je moet ook een beetje mazzel hebben met Elia en Kramer. Dat hadden ze wel met Guidetti en Pellè.''

Opstelling Boskamp: Vermeer; Van Beek, Botteghin, Van der Heijden, Kongolo; Vejinovic, El Ahmadi, Karsdorp; Kuyt, Kramer en Elia.
Niet ideaal volgens Boskamp
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 oktober 2015 - 16:24   quote  deeplink  
Feli ouwe..
van geil
 van geil - woensdag 21 oktober 2015 - 20:37   quote  deeplink  
SFA002023044.jpg
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 oktober 2015 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 20:37 schreef van geil het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had er toentertijd ook geen nee tegen gezegd.
Al zegt dat niet veel.
van geil
 van geil - woensdag 21 oktober 2015 - 20:43   quote  deeplink  
Hahaha..
In de jaren 90 zag ik haar wel eens, ze reed in n Beattle cabrio toen der tijd ,
ze heeft wel iets.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 oktober 2015 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 november 2015 - 22:56   quote  deeplink  
''Wij hebben die Rotterdamse mentaliteit''

2a83wpe.jpg

Aanstaande zondag staat De Klassieker alweer op het programma. Jan Boskamp en Martijn Krabbendam blikken vooruit op deze kraker in de Eredivisie op de website van Voetbal International.

"Ajaks is verder dan Feyenoord", zegt de Feyenoord-watcher. "In de beker zag je voor rust ook dat Ajaks veel vaster en beter is. Als het niet draait kunnen ze terugvallen op een duidelijk systeem, duidelijke afspraken en positiespel. Feyenoord is te afhankelijk van individualisten en als die niet de vorm hebben, kan je zomaar verliezen. Dat zagen we ook tegen ADO Den Haag."

Jan Boskamp is wederom lovend over de jeugdopleiding van Feyenoord. "Wij hebben iets dat anderen niet hebben. Wij hebben die Rotterdamse mentaliteit. Dat komt heel langzaam weer terug met Beekie, met Karsdopie en Kongolo die van Varkenoord komen. Die hebben die over-mijn-lijk-mentaliteit . Nou zie je dat ze geloven dat ze voor de titel kunnen gaan. Dat hebben we een hele tijd niet gehad. Wij moeten altijd zeggen dat we meedoen om de titel. Een club als Feyenoord moet die uitstraling hebben."
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 november 2015 - 16:51   quote  deeplink  
''Ik ben helemaal gek van Vilhena, heerlijke speler is dat''

6gvk92.jpg

Als echte Feyenoorder genoot Boskamp natuurlijk van de 5-0 zege van zijn 'cluppie' op FC Twente. "We speelden fantastisch. Gustafson was weer net zo goed als tegen Heerenveen, die speelde echt goed. Terwijl ik hem die vorige wedstrijden toch wat minder vond. Maar FC Twente was natuurlijk wel heel erg slecht. Dat leek echt helemaal nergens op.''

''Het ging veel te makkelijk voor Feyenoord. FC Twente is echt een degradatiekandidaat in mijn ogen. Zeker als Ziyech in januari nog vertrekt, en dat lijkt er toch steeds meer op,'' zegt de oud-Feyenoorder in gesprek met Soccernews.nl. ''Hij stond in de spits, dan haal je toch zijn kracht weg. Hij moet de bal voor zich krijgen, nu was de bal altijd achter hem."

"Maar dat kan je over die hele ploeg zeggen, om te beginnen bij die keeper (Drommel, red.). FC Twente gaf Feyenoord geen enkele tegenstand. Dat Vilhena niet speelde vond ik jammer. Als je goed genoeg bent tegen Ajaks, ben je dat tegen elke tegenstander. Ik ben helemaal gek van Vilhena, heerlijke speler is dat. Feyenoord zou er alles aan moeten doen om hem alsnog te behouden, maar dat zal wel moeilijk worden. Hij is een echte aanjager, ik denk dat de enige reden van zijn plek op de bank zijn aanstaande vertrek is. Ik zou hem altijd opstellen."
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 november 2015 - 16:51   quote  deeplink  
Kom er maar in Stylzz..
Barabas
 Barabas - maandag 23 november 2015 - 17:54   quote  deeplink  
Die Jan die heeft in ieder geval oog voor kwaliteit! 😉
Voetbalgek
 Voetbalgek - maandag 23 november 2015 - 17:59   quote  deeplink  
hij vind alleen wel ajax titelkandidaat nummer 1... :\ (is ook wel zo maar wou ik nou ff niet horen na een goede overwinning) :p
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 november 2015 - 18:27   quote  deeplink  
Jan heeft een vuiltje in z'n ogen.
ar
 ar - maandag 23 november 2015 - 18:29   quote  deeplink  
Ieder zo z,n favoriet,maar zeker niet de mijne.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 november 2015 - 18:43   quote  deeplink  
Als hij dit baseert op basis van tegen Twente, kan ie net zo goed een afspraak maken bij Hans Anders..
van geil
 van geil - maandag 23 november 2015 - 19:02   quote  deeplink  
Aardige man , maar dat was het dan ook wel.
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 november 2015 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2015 - 16:51 schreef RenatoBos het volgende:
Kom er maar in Stylzz..
Niet nodig.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 november 2015 - 16:41   quote  deeplink  
Boskamp kritisch: ''Voetballend is het soms echt schrikken''

9j20bs.jpg

Boskamp is niet te spreken over het spel van Feyenoord. "Ik vond Excelsior eigenlijk gewoon sterk spelen. Die kregen na de 1-2 ook kansen om gelijk te komen, echt twee of drie goede kansen zelfs. Die eerste goal valt snel via Kuyt, maar dan vind ik het toch knap hoe Excelsior in de wedstrijd blijft", zei de Rotterdammer vandaag tegen SoccerNews.nl.

De oud-Feyenoorder is geen groot fan van Michiel Kramer. "Nu maakt hij er drie, maar dat moet hij ook eens doen tegen de topploegen. Hij is goed in de 16, daar is hij gevaarlijk, maar voetballend is het soms echt schrikken. Hij loopt zo enorm vaak de ruimtes dicht. En dan zie je Danny Blind op de tribune zitten schrijven, helemaal enthousiast na drie goals tegen Excelsior. Dan denk ik toch: Waar is de tijd gebleven dat we al die topspitsen hadden?"

PSV maakt volgens Boskamp de meeste aanspraak op de titel. ''Als je dat dan zo weer ziet, dan moet ik toch toegeven dat PSV de beste ploeg van Nederland heeft en eigenlijk kampioen moet worden. Ik hoop natuurlijk op Feyenoord, maar PSV heeft echt de beste ploeg. Hopelijk gaan ze door in de Champions League, dat is goed voor het Nederlandse voetbal. En ook voor Feyenoord, want dan laat PSV misschien weer wel wat puntjes liggen in de competitie, haha."
Barabas
 Barabas - maandag 30 november 2015 - 17:36   quote  deeplink  
Boskamp ziet het goed.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 december 2015 - 12:03   quote  deeplink  
Boskamp: ''Dit gaat hij niet winnen in de rechtszaal''

20ae0qs.jpg

Boskamp vond Feyenoord slecht spelen gisteren tegen Heracles. "Dat was wel een heel matige partij, Heracles was eigenlijk gewoon beter. Eén van de slechtste wedstrijden die ik van Feyenoord gezien heb. Maar ja, de drie puntjes worden wel gepakt, en daar draait het uiteindelijk toch om.''

Boskamp schrok van het gedrag van Simon Gustafson en Michiel Kramer. "Die elleboog van Gustafson, dat kan niet, dat kan je niet maken op een voetbalveld. Als die Van Benthem hem nu nog vrij krijgt, dan verdient hij echt een standbeeld. Maar dit gaat hij niet winnen in de rechtszaal. Je verwacht zo'n actie niet van een jongen als Gustafson, eerder van Kazim bijvoorbeeld. Maar stille wateren hebben diepe gronden, zo blijkt maar weer, haha."

Bizar genoeg zag arbiter Bas Nijhuis niet dat Gustafson een elleboogstoot uitdeelde en dat Kramer tot twee keer toe een slaande beweging maakte. "De scheids had niet zijn beste dag. In het begin vond iedereen het wel tof dat hij veel door liet spelen, maar nu gaat hij steeds meer door laten spelen elke week. Situaties als met Kramer en Gustafson, dat mag je niet missen als scheids. Maar goed, nu vond ik het even niet zo erg, haha.''

''Wel klote dat Botteghin de rest van het jaar eruit ligt,'' zegt Boskamp tegen Soccernews.nl. ''Van der Heijden zal hem wel vervangen. Ik was blij toen hij kwam, maar toen ik hem zag spelen dacht ik: 'Jezus, wat is dat?'. Heel traag in de opbouw en als er een bal achter hem valt heeft hij het enorm lastig. Misschien kan Gio Kongolo naar het centrum doen en Nelom linksback, maar ik vind Kongolo wel heel goed als linksback, terwijl hij die positie eerst niet wilde."
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 07 december 2015 - 15:46   quote  deeplink  
Hij zegt het, ik dacht het (en met mij velen?)
Milo
 Milo - maandag 07 december 2015 - 15:57   quote  deeplink  
Als je kongolo naar het centrum haalt is het einde oefening voor vd Heijden....Tsjaa nu had je Vlaar goed kunnen gebruiken......
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 december 2015 - 15:59   quote  deeplink  
Kongolo en Elia rendeert best samen moet nog maar zien of Elia en Miquel dat ook kunnen..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 december 2015 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2015 - 15:57 schreef Milo het volgende:
Als je kongolo naar het centrum haalt is het einde oefening voor vd Heijden....Tsjaa nu had je Vlaar goed kunnen gebruiken......
Dat laatste schoot ook ff door mijn kop..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 07 december 2015 - 16:10   quote  deeplink  
Liever Kongolo in het centrum met dan maar Nelom naast hem, dan Van der Heiden in het centrum.
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 december 2015 - 16:14   quote  deeplink  
Volgens mij is Vlaar nog lang niet op niveau.
En wat ik in zijn laatste seizoen op de velden zag, toen ook niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Jan Boskamp HELD topic..









0.0096139