BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Jan Boskamp HELD topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 31 oktober 2014 - 15:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Boskamp gaat jeugdtrainers Feyenoord assisteren (FR12.nl)

Barabas
 Barabas - maandag 11 april 2016 - 20:42   quote  deeplink  
Als Boskamp serieus wordt....
van geil
 van geil - maandag 11 april 2016 - 22:40   quote  deeplink  
Dan knijpt Joke de billen bij elkaar.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 april 2016 - 22:46   quote  deeplink  
Ghehe..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 april 2016 - 23:26   quote  deeplink  
Elia belangrijk: ''Dat mocht ook wel weer, hè?''

3167lvr.jpg

Vleugelspits Eljero Elia was gisteren belangrijk voor Feyenooord met een paar mooie acties en een assist. "Ja, Elia deed het naar behoren en speelde een goede partij. Maar dat mocht ook wel weer, hè?'', oordeelt Jan Boskamp in gesprek met Soccernews.

''Feyenoord heeft er nu een aantal achter elkaar gewonnen, maar hij viel bijna elke wedstrijd tegen,'' vervolgt de oer-Feyenoorder. ''En in De Grolsch Veste kreeg hij wat ruimte en zagen we eindelijk weer eens wat leuke acties van hem. Hij heeft laatst gezegd dat hij ook graag zelf wil scoren, maar het is ook niet slecht als je de balletjes neerlegt voor je ploeggenoten natuurlijk.''

''Ook Kramer deed het trouwens goed, hij staat nu op dertien goals en dat is toch aardig, zeker als je nagaat dat hij er vaak genoeg naast stond. Kuyt in de spits, dan weer Achahbar, maar Kramer werkt als een paard en pakt toch zijn goaltjes mee. Over het geheel gezien gaat het in ieder geval beter dan vorig jaar tijdens deze periode, toen stonden we een straatlengte voor maar werden we ingehaald door AZ. Dat was echt héél erg zwak."

Wissel Kuyt

''En nu moeten we kijken hoe het afloop tussen Dirk Kuyt en Giovanni natuurlijk Hij was niet blij toen hij naar de kant moest. En op de sociale media las ik dat ze nu gaan praten, dus eigenlijk zit ik te wachten op het verlossende woord: wat gaat daar gebeuren? Dirk heeft aangegeven dat hij juist in de laatste fase van de wedstrijden wil spelen, omdat hij dan de meeste goaltjes meepikt. Maar goed, hij is natuurlijk niet een speler die echt amok maakt, maar blij is-ie in ieder geval niet.''
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 mei 2016 - 06:10   quote  deeplink  
Jari Schuurman schoot maandagavond vanaf de strafschopstip Feyenoord 2 naar 2-2 tegen Heracles Almelo 2. Het talent uit de jeugdopleiding van Feyenoord doet het goed in het tweede elftal van Feyenoord, als hij op zijn vertrouwde positie speelt, maar wacht nog altijd op zijn debuut in het eerste elftal van de Rotterdamse club.

Bij Feyenoord heb je Jari Schuurman rondlopen, die speelt in het tweede elftal, zegt Jan Boskamp in het RTL7-programma Voetbal Inside. Hij is een goede speler en heeft scorend vermogen. Waarom laat je hem niet de laatste wedstrijden spelen? Ik hoop dat hij in de laatste wedstrijd van dit seizoen nog minuten krijgt.

Dick Tuit, zaakwaarnemer van het grote talen, sprak eerder over de situatie van zijn speler. We moeten gaan kijken naar een oplossing voor Jari, sprak hij tegenover FR12.nl. Hij moet wel op een bepaald niveau gaan spelen en ook is het van belang dat hij op zijn natuurlijke positie, als aanvallende middenvelder, gaat spelen in plaats van linksbuiten. We hadden verwacht dat hij een aantal keer bij het eerste elftal gehaald zou worden, maar dit viel tegen.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 03 mei 2016 - 08:05   quote  deeplink  
Die heeft echt verstand van Jeugdvoetbalspelers
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 mei 2016 - 16:44   quote  deeplink  
Jij toch ook..😃
tomson
 tomson - dinsdag 03 mei 2016 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 08:05 schreef de bluffer het volgende:
Die heeft echt verstand van Jeugdvoetbalspelers
En wielrennen
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 juni 2016 - 16:58   quote  deeplink  
Boskamp: ''Geloof me, de Coolsingel gaat weer volstromen''

29sk5j.jpg

Oer-Feyenoorder Jan Boskamp (67) is ervan overtuigd dat hij nog een kampioenschap van Feyenoord gaat meemaken. De Rotterdammers wachten al sinds 1999 op de landstitel, maar nu de financiële puinhopen zijn opgeruimd en de komst van een nieuw stadion nadert, heeft Boskamp genoeg vertrouwen.

Tuurlijk, wat dacht jij nou? Als Feyenoord een nieuw stadion krijgt, dan gaan ze zeker weer de titel pakken, voorspelt analyticus en oud-prof Boskamp in gesprek met Nieuwe Revu. Het nieuwe stadion heeft voor- en tegenstanders, maar volgens Boskamp is het de hoogste tijd dat het nieuwe stadion er komt.

Begrijp me niet verkeerd: De Kuip is het mooiste voetbalstadion van Nederland, maar alleen via een modern en groter stadion met business seats kan je de begroting opschroeven, vergelijkbaar met die van PSV en Ajaks. Geloof me, de Coolsingel gaat weer volstromen.
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 22 juni 2016 - 18:03   quote  deeplink  
Feyenoord kan met de Kuip ook de titel pakken, met een nieuw stadion win je de CL.
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 22 juni 2016 - 18:04   quote  deeplink  
Ik ben optimistisch vandaag.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 juni 2016 - 18:05   quote  deeplink  
Verfrissend Ger..👌
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 juni 2016 - 12:45   quote  deeplink  
Boskamp over trainersvacature bij Feyenoord: 'Dan kan ik dat niet meer zeggen'

hres2h.jpg

Boskamp is een fervent Feyenoord-supporter. De voormalig voetballer en ex-trainer vertelt in het programma RTL Late Night openhartig over zijn liefde voor de club. Ook gaat hij in op een baan als hoofdcoach bij Feyenoord.

Daar voelt Boskamp echter niets voor. "Als ik thuis in m'n hoekie zit kan ik ze lekker uitschelden", vertelt Boskamp. "Als ik bij die club trainer zou zijn, kan ik dat niet meer doen. Dan moet ik zeggen dat ze 'ongelukkig gespeeld' hebben. En nu kan ik het zeggen als ze waardeloos spelen."

Boskamp is al van kleins af aan fan van Feyenoord. "Toen ik in België ging voetballen, ging ik twee of drie keer per jaar naar De Kuip. Gewoon om dat gevoel te hebben. Toen ik trainer was, was dat precies hetzelfde. Het is mijn club. Wat andere mensen ervan vinden interesseert me helemaal niets."
VVout
 VVout - dinsdag 28 juni 2016 - 14:27   quote  deeplink  
Nou Bossies, komend seizoen worden we kampioen met fantastisch voetbal. Geen gescheld maar schaterlachend naar de Kuip en aan het einde naar de Coolsingel.
Barabas
 Barabas - dinsdag 28 juni 2016 - 15:18   quote  deeplink  
Ik hoop het van harte VVout.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 juni 2016 - 15:19   quote  deeplink  
Ik kijk er naar uit..
Barabas
 Barabas - dinsdag 28 juni 2016 - 15:25   quote  deeplink  
Dat uiteraard! Maar ik durf niks meer te verwachten.... iets teveel sportieve teleurstellingen op het bordje gehad.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 juni 2016 - 15:26   quote  deeplink  
Ik verwacht in ieder geval wel dat we dit jaar mee gaan draaien bovenin..
Barabas
 Barabas - dinsdag 28 juni 2016 - 15:43   quote  deeplink  
Ik verwacht een beter december, januari en februari. Daarna zie ik het wel.
VVout
 VVout - dinsdag 28 juni 2016 - 16:13   quote  deeplink  
Je kan nou wel gaan zitten janken, maar schiet je ook niks mee op. Gewoon er weer fris tegenaan. Zal echt wel ergens om gaan komend seizoen, kan alleen het beste hopen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 juni 2016 - 17:08   quote  deeplink  
En anders kunnen we gewoon lekker kankerpitten
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 juni 2016 - 18:32   quote  deeplink  
Kunnen we niet gewoon 3e worden? En alles beter dan dat valt mee?
Barabas
 Barabas - dinsdag 28 juni 2016 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2016 - 16:13 schreef VVout het volgende:
Je kan nou wel gaan zitten janken, maar schiet je ook niks mee op. Gewoon er weer fris tegenaan. Zal echt wel ergens om gaan komend seizoen, kan alleen het beste hopen.
Net als vorig jaar en het jaar daarvoor en het jaar daarvoor en het jaar daarvoor en de voorafgaande jaren ook.... 😉
van geil
 van geil - dinsdag 28 juni 2016 - 22:41   quote  deeplink  
Lekker tevreden zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 juni 2016 - 22:47   quote  deeplink  
Nooit.
van geil
 van geil - dinsdag 28 juni 2016 - 23:09   quote  deeplink  
Was cynisch he.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 juni 2016 - 23:16   quote  deeplink  
Weet ik.
VVout
 VVout - dinsdag 28 juni 2016 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2016 - 22:41 schreef van geil het volgende:
Lekker tevreden zijn.
Wie zegt er tevreden, heb kampioen gezegd hoor en Coolsingel.
van geil
 van geil - woensdag 29 juni 2016 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2016 - 15:43 schreef Barabas het volgende:
Ik verwacht een beter december, januari en februari.
Ik ook, maar de rest wat minder.
Dus over het geheel n kopie.
Barabas
 Barabas - woensdag 29 juni 2016 - 20:35   quote  deeplink  
Löl de behanger...😏
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 30 juli 2016 - 10:11   quote  deeplink  
''Ik hoop in elk geval dat we Europees zullen overwinteren''

2119ki0.jpg

Oer-Feyenoorder Johan Boskamp kijkt uit naar het nieuwe seizoen van de Rotterdammers. De analist hoopt op Europese overwintering van Feyenoord en noemt de Johan Cruijff Schaal een echte prijs die gepakt moet worden.

Morgen speelt Feyenoord voor de Supercup tegen PSV. ''De tijd dat de Johan Cruijff Schaal een veredelde oefenwedstrijd was, is definitief voorbij. Dertig jaar geleden lachten we nog om de KNVB Beker en de Supercup, toen telde alleen de landstitel als echte prijs, maar inmiddels is de beker een serieuze prijs en dat geldt ook voor de Johan Cruijff Schaal. Als je die wedstrijd mag spelen, moet je er gewoon alles aan doen om hem te winnen.''

''Toen het mij een paar weken terug bij Voetbal Inside gevraagd werd, heb ik gezegd dat we voor alle vier de prijzen moeten gaan. Tegen die gasten daar aan tafel kan ik ook weinig anders zeggen,'' vertelt Boskamp in het Feyenoord Magazine. ''Hoe realistisch het is dat we echt mee gaan doen, zal de komende weken moeten blijken. Ik hoop in elk geval dat we Europees zullen overwinteren, maar voor mij zal de competitie altijd het belangrijkst blijven.''

Feyenoord gaat dit seizoen wederom voor het hoogst haalbare. Volgens Van Geel is dat het kampioenschap. ''Ik ben heel benieuwd of we het gat met Ajaks en PSV kleiner kunnen maken dan de afgelopen jaren. Daarvoor blijf je toch afhankelijk van wat er bij de concurrentie gebeurt. Het is in elk geval positief dat bij ons de ploeg bij elkaar is gebleven, terwijl we er een nieuwe spits bij hebben gekregen.''

''Ik ben ook benieuwd naar Lucas Woudenberg, die zich vorig seizoen goed heeft ontwikkeld bij NEC en de concurrentie aangaat op de linksbackpositie. Als dan ook bijvoorbeeld Renato Tapia zijn dingentje gaat doen, hebben we een volwassen kern staan waarmee je echt mee zou kunnen doen,'' sluit Boskamp, die zondagavond te gast is in het programma FC Rijnmond, af.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 24 september 2016 - 15:47   quote  deeplink  
Jan showt zijn nieuwe shirt

(https://youtu.be/Qa7XUS0CUYs)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 24 september 2016 - 15:48   quote  deeplink  
Jan neemt Feyenoord XXL boek in ontvangst

(https://youtu.be/h5FezBm8HkI)
netsurfer
 netsurfer - zaterdag 24 september 2016 - 18:31   quote  deeplink  
Mooi man. Geinig shirt ook. :)
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 24 september 2016 - 18:59   quote  deeplink  
Boskamp is een eindbaas!
van geil
 van geil - zaterdag 24 september 2016 - 23:23   quote  deeplink  
Ik vind zo'n shirt eigenlijk vernederend.
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 september 2016 - 00:33   quote  deeplink  
Ik ook
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 25 september 2016 - 00:50   quote  deeplink  
En krijg je als een boemerang terug.
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 september 2016 - 00:56   quote  deeplink  
In januari shirtjes met p5
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 25 september 2016 - 02:16   quote  deeplink  
tja, een ding is zeker. In Eindhoven en Amsterdam lopen ze niet met zulke shirtjes rond.

Boskamp moet uiteraard zelf weten wat ie draagt, maar wat Henk zegt, deze krijg je net zo hard weer terug.
VVout
 VVout - zondag 25 september 2016 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 00:56 schreef Stylzz het volgende:
In januari shirtjes met p5
Gewoon alert blijven en kappen met die onzin, raar shirtje om aan te trekken man.
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 september 2016 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 09:14 schreef VVout het volgende:

[..]

Gewoon alert blijven en kappen met die onzin, raar shirtje om aan te trekken man.
Zoiets. Maar mocht t mis gaan en die snavels komen op 1. Dan kan je er op wachten.
VVout
 VVout - zondag 25 september 2016 - 09:40   quote  deeplink  
Brrrrr, zijn ook echt snavelpraktijken. Goeiemorgen zeg.
MightyAce
 MightyAce - zondag 25 september 2016 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 09:40 schreef VVout het volgende:
Brrrrr, zijn ook echt snavelpraktijken. Goeiemorgen zeg.
Heb nog nooit een neus in zo'n shirt gezien, jij wel?
VVout
 VVout - zondag 25 september 2016 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 10:01 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Heb nog nooit een neus in zo'n shirt gezien, jij wel?
Wie zou er op het idee gekomen zijn z'n monsterlijk shirt te maken?
tomson
 tomson - zondag 25 september 2016 - 10:07   quote  deeplink  
In de lijn van kampioenstattoos in februari
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 september 2016 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 09:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zoiets. Maar mocht t mis gaan en die snavels komen op 1. Dan kan je er op wachten.
Kopieer volk nummer 1 ,hoorde gisteren ook van de tribunes daar Larse Schöne Tete tete
Replica van Clasie.
Niks is erger dan de lol van een snavel
MightyAce
 MightyAce - zondag 25 september 2016 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 10:06 schreef VVout het volgende:

[..]

Wie zou er op het idee gekomen zijn z'n monsterlijk shirt te maken?
Das een ander verhaal. Ik interpreteer het meer als humor dan als arrogantie.
MightyAce
 MightyAce - zondag 25 september 2016 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 10:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kopieer volk nummer 1 ,hoorde gisteren ook van de tribunes daar Larse Schöne Tete tete
Replica van Clasie.
Niks is erger dan de lol van een snavel
Zijn toch ook veel liedjes die je in de kuip hoort overgenomen van andere clubs?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 september 2016 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 10:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kopieer volk nummer 1 ,hoorde gisteren ook van de tribunes daar Larse Schöne Tete tete
Replica van Clasie.
Niks is erger dan de lol van een snavel
Neuzenvreugd TFOE..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Jan Boskamp HELD topic..









0.0093460