BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSG - Ajax (Champions League: dinsdag 25 november 2014, 20:45); 3 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nora
 nora - maandag 24 november 2014 - 15:55   quote  deeplink  
En hopen dat hij Denswil op de tribune zet want heeft nog steeds niet getekend !!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 24 november 2014 - 15:55   quote  deeplink  
hahaha, grappig toch.
Ajax krijgt bijna bij elke europeze wedstrijd een boete, vanwege wan gedrag van de supporters.

daarnaast zijn er dingen gebeurd die het er niet beter op maakte.
Halve finale tegen az, bekerfinale.

Als je al moeite hebt om in een stadion te komen dan moet je niet zulke dingen gaan doen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 24 november 2014 - 17:20   quote  deeplink  
Waarom spelen we eigenlijk in de volgorde: PSG - APOEL - Barca - Barca - PSG - APOEL

En niet: PSG - APOEL - Barca - Barca - APOEL - PSG?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2014 door Hasjkoph --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 november 2014 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 15:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
hahaha, grappig toch.
Ajax krijgt bijna bij elke europeze wedstrijd een boete, vanwege wan gedrag van de supporters.

daarnaast zijn er dingen gebeurd die het er niet beter op maakte.
Halve finale tegen az, bekerfinale.

Als je al moeite hebt om in een stadion te komen dan moet je niet zulke dingen gaan doen.
Noem jij een spandoek met de waarheid al wangedrag?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 november 2014 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 17:20 schreef Hasjkoph het volgende:
Waarom spelen we eigenlijk in de volgorde: PSG - APOEL - Barca - Barca - PSG - APOEL

En niet: PSG - APOEL - Barca - Barca - APOEL - PSG?
Weet ik ook niet hasjkoph.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 24 november 2014 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 17:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Noem jij een spandoek met de waarheid al wangedrag?
Nee, ik niet maar ik beoordeel het ook niet.
Uefa vind het niet kunnen, Uefa geeft de boetes.
Die dingen gaan de wereld over.

Iemand kan de waarheid vertellen maar dat kan ook denigrerend en kwetsend overkomen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 24 november 2014 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 17:20 schreef Hasjkoph het volgende:
Waarom spelen we eigenlijk in de volgorde: PSG - APOEL - Barca - Barca - PSG - APOEL

En niet: PSG - APOEL - Barca - Barca - APOEL - PSG?
Dat doen we toch al jaren zo?
Pietje
 Pietje - maandag 24 november 2014 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 17:20 schreef Hasjkoph het volgende:
Waarom spelen we eigenlijk in de volgorde: PSG - APOEL - Barca - Barca - PSG - APOEL

En niet: PSG - APOEL - Barca - Barca - APOEL - PSG?
Misschien de vooruitziende blik van een UEFA-bobo die voorzag dat het om de derde en vierde plaats van die poule tussen Ajax en Apoel zou gaan? Spanning dus tot de laatste poulewedstrijd? Ik heb geen idee, het was zomaar een gedachte.
Eide
 Eide - maandag 24 november 2014 - 20:16   quote  deeplink  
De Boer laat niets los over opstelling en spelers sparen

Hesjes werden geruild tijdens de laatste training en ook Frank de Boer liet niets los tijdens de persconferentie. En dus is het afwachten wie Joël Veltman vervangt, en of Niklas Moisander en Anwar El Ghazi spelen tegen Paris Saint-Germain.

Veltman is geschorst na zijn rode kaart in de thuiswedstrijd tegen FC Barcelona. Mogelijke vervangers zijn Mike van der Hoorn en Stefano Denswil. Vraag is eigenlijk of beide jongelingen misschien in de basis beginnen.

Niklas Moisander staat net als Anwar El Ghazi op scherp. Bij een volgende gele kaart zijn ze geschorst voor het duel met Apoel Nicosia, wat waarschijnlijk een direct duel wordt om de derde plaats en dus overwintering in de Europa League.

Ik ben er wel uit wie Veltman vervangt, maar de spelers weten het nog niet, liet De Boer slechts los. Of hij speelt met de gedachte om Moisander en El Ghazi te sparen, werd ook niet heel duidelijk. Iedereen heeft zulke wedstrijden nodig om beter te worden, om ervaring op te doen. Maar het spookt wel even door je hoofd om ze te sparen. We zullen het morgen zien.

De trainer laat dus niets los. Lasse Schöne was tijdens de persconferentie in elk geval duidelijk over zijn eigen fitheid. Zaterdag werd de Deen nog vroegtijdig naar de kant gehaald vanwege lichte knieklachten, en waar De Boer in het Parc des Princes het podiumpje in de perskamer opsprong, nam Schöne keurig de trap.

Als ik niet fit genoeg was, zou ik hier niet zitten, grapte de aanvaller. Het gaat een stuk beter. Ik ben goed wakker geworden. De knie voelt goed. Of ik negentig minuten kan spelen? Ik ga altijd voor de negentig minuten.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2014 door Eide --
Eide
 Eide - maandag 24 november 2014 - 20:24   quote  deeplink  
PSG-coach neemt het op voor pupil en ziet tweetal afhaken voor 'Ajax'

In aanloop naar de Champions League-confrontatie met Ajax heeft Laurent Blanc een lans gebroken voor David Luiz. De coach van Paris Saint-Germain is blij met de Braziliaan, die in de media nogal eens wat kritiek krijgt op zijn spel.

Luiz kwam afgelopen zomer over van Chelsea en wisselt sterke wedstrijden af met hele matige. Blanc is echter blij met de verdediger. "Hij is een veelzijdige speler met veel kwaliteiten", aldus de coach op de persconferentie. "Hij is geen typische verdediger. Zijn fysieke gesteldheid is goed, technisch is hij een zes of een acht en hij kan bovendien aanvallend zijn steentje bijdragen."

Ook Javier Pastore kon op complimenten van Blanc rekenen. "Javier is een jongen met veel individuele kwaliteiten. Dat heeft hij al zijn sinds zijn aankomst laten zien. Dit seizoen heeft hij door een goede voorbereiding vertrouwen opgedaan. In Metz scoorde hij afgelopen vrijdag een belangrijk doelpunt (2-3 winst PSG, red.)."

Of het tweetal dinsdag in de basis begint tegen Ajax is afwachten. Blanc kan tegen de Amsterdammers in ieder geval geen beroep doen op Marco Verratti en Yohann Cabaye.

Bron
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 november 2014 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 17:46 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nee, ik niet maar ik beoordeel het ook niet.
Uefa vind het niet kunnen, Uefa geeft de boetes.
Die dingen gaan de wereld over.

Iemand kan de waarheid vertellen maar dat kan ook denigrerend en kwetsend overkomen.
En daar ligt nu het grote punt. Je mag van de UEFA namelijk niets. Tot het dictatoriale af. Dus met het wangedrag van de supporters valt het reuze mee.
Eide
 Eide - maandag 24 november 2014 - 20:57   quote  deeplink  
In de stadions is de UEFA wars van alle kritiek. Buiten de stadions om, richting de bonden en de spelregels is de UEFA een vrij schappelijk, zelfs al duurt het wel erg lang de technische hulpmiddelen er door te krijgen.
Eide
 Eide - maandag 24 november 2014 - 20:57   quote  deeplink  
PSG-coach looft aanval Ajax

Voor Paris Saint-Germain staat dinsdag tegen Ajax meer dan alleen de eer op het spel. De Fransen zijn al gekwalificeerd voor de volgende ronde van de Champions League, maar willen dat graag als groepswinnaar doen. We moeten ongeslagen blijven, voor we ons bezig kunnen houden met de beslissende wedstrijd tegen Barcelona, zei coach Laurent Blanc.

Blanc waarschuwde echter dat het thuisduel met Ajax zeker niet makkelijk wordt. In onze eerste wedstrijd hadden we heel veel problemen met ze. Ajax hield de Franse landskampioen in het eerste groepsduel op 1-1.

Ik heb ook hun thuiswedstrijd tegen Barcelona bekeken. Op een bepaald moment had Ajax 2-0 voor kunnen staan. Ik heb veel respect voor het team, dat vooral in aanvallend opzicht heel veel kwaliteit heeft.

Bron
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 24 november 2014 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 20:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En daar ligt nu het grote punt. Je mag van de UEFA namelijk niets. Tot het dictatoriale af. Dus met het wangedrag van de supporters valt het reuze mee.
Dat is natuurlijk onzin. Er mogen een aantal dingen niet.
Ze mogen best een mooi spandoek maken over Frank de Boer, of een mooi spandoek met Ajax erop.
Maar dat ze dingen maken die Uefa niet zint dat ligt echt aan supporters en niet aan de uefa.
Dan gebeurd het niet 1x maar gewoon elke keer.

Dan sta jij raar te kijken dat ze in Parijs het moeilijk hebben dat er zoveel supporters komen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 november 2014 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 21:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin. Er mogen een aantal dingen niet.
Ze mogen best een mooi spandoek maken over Frank de Boer, of een mooi spandoek met Ajax erop.
Maar dat ze dingen maken die Uefa niet zint dat ligt echt aan supporters en niet aan de uefa.
Dan gebeurd het niet 1x maar gewoon elke keer.

Dan sta jij raar te kijken dat ze in Parijs het moeilijk hebben dat er zoveel supporters komen.
Ja of wou je zeggen dat het spandoek bij de wedstrijd tegen Manchester City zodanig schandalig is dat er minder supporters mee mogen naar de wedstrijd in Parijs?
images?q=tbn:ANd9GcS0CCGOGZDYcaTfDqEu-Rg4hvgIRBm_5l9V9dusmBPSGYeb8JQP9w

Of het spandoek tegen Celtic??
images?q=tbn:ANd9GcQ7LQvWH8rVran83Zs5p47t6-4KjtmJFswZTphn-kQlt7M90QHi

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2014 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 november 2014 - 23:12   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2014 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 november 2014 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 20:57 schreef Eide het volgende:
In de stadions is de UEFA wars van alle kritiek. Buiten de stadions om, richting de bonden en de spelregels is de UEFA een vrij schappelijk, zelfs al duurt het wel erg lang de technische hulpmiddelen er door te krijgen.
UEFA is inderdaad wars van kritiek, omdat ze bang zijn dat die de overhand neemt! Maar de FA kan er bijvoorbeeld ook wat van!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 25 november 2014 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 23:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja of wou je zeggen dat het spandoek bij de wedstrijd tegen Manchester City zodanig schandalig is dat er minder supporters mee mogen naar de wedstrijd in Parijs?
[ afbeelding ]

Of het spandoek tegen Celtic??
[ afbeelding ]
ik kan hier kort over zijn.

Smaken verschillen.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 25 november 2014 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 17:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Noem jij een spandoek met de waarheid al wangedrag?
Ajax Warrior,

Je kunt je niet alleen verschuilen achter de spandoeken, maar als het waar is wat in het AD wordt vermeldt, zetten elke keer weer een klein groepje klootzakken onze club in een slecht daglicht. En zolang de oprechte supporters niet de moed hebben om deze jochies aan te geven, blijven we ermee zitten en gaat er niets veranderen t.a.v. het uitbeleid van wedstrijden.

"Van de 95 supporters die maandagavond in een bar werden opgepakt, zijn 41 vrijgelaten omdat zij een kaartje hadden. Het lijkt erop dat er geen sprake was van gevechten, wel vond de politie volgens het AD ijzeren stokken, boksbeugels en bivakmutsen. De 54 mensen zijn in voorlopige hechtenis genomen. Deze supporters waren ook niet in het bezit van een kaartje. Dankzij de noodverordening mag de Franse politie alleen al daarom Ajax-supporters opsluiten."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2014 door Ztjes --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 25 november 2014 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 13:20 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ajax Warrior,

Je kunt je niet alleen verschuilen achter de spandoeken, maar als het waar is wat in het AD wordt vermeldt, zetten elke keer weer een klein groepje klootzakken onze club in een slecht daglicht.

"Van de 95 supporters die maandagavond in een bar werden opgepakt, zijn 41 vrijgelaten omdat zij een kaartje hadden. Het lijkt erop dat er geen sprake was van gevechten, wel vond de politie volgens het AD ijzeren stokken, boksbeugels en bivakmutsen. De 54 mensen zijn in voorlopige hechtenis genomen. Deze supporters waren ook niet in het bezit van een kaartje. Dankzij de noodverordening mag de Franse politie alleen al daarom Ajax-supporters opsluiten."
Er staat niet bij dat de 'hulpstukken' van de ajax-fans waren of de Franse ME en ook niet waar die spullen exact zijn gevonden. Misschien heeft de franse politie zelf wel deze spullen daar van te voren geplaatst......

Je moet eerst het complete verhaal weten, alvorens te kunnen oordelen. Overigens zijn de echte relschoppers geen ajax fans, evenals dat het geen feyenoord, psv, utrecht, den haag of twente fans zijn fans. Het zelfde geldt ook voor buitenlandse oetbal fans!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2014 door Ronald 1960 --
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 13:39   quote  deeplink  
Alles draait toch ook om geld en alles daar is corrupt.
Ik kon dat spandoek wel begrijpen. Is toch ook een van de redenen dat wij geen rol van betekenis meer spelen in de CL?
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 25 november 2014 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 13:38 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Er staat niet bij dat de 'hulpstukken' van de ajax-fans waren of de Franse ME en ook niet waar die spullen exact zijn gevonden. Misschien heeft de franse politie zelf wel deze spullen daar van te voren geplaatst......

Je moet eerst het complete verhaal weten, alvorens te kunnen oordelen. Overigens zijn de echte relschoppers geen ajax fans, evenals dat het geen feyenoord, psv, utrecht, den haag of twente fans zijn fans. Het zelfde geldt ook voor buitenlandse oetbal fans!
Ronald 1960,
Ik zeg toch ook "als het waar is"
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 25 november 2014 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 13:44 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ronald 1960,
Ik zeg toch ook "als het waar is"
Het is ook geen commentaar op jou, maar meer een aamnvulling ;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 25 november 2014 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 13:39 schreef Loetje het volgende:
Alles draait toch ook om geld en alles daar is corrupt.
Ik kon dat spandoek wel begrijpen. Is toch ook een van de redenen dat wij geen rol van betekenis meer spelen in de CL?
Ik kan het ook begrijpen, soms wil ik ook dingen zeggen.
Maar als je gewoon goed nadenkt dan weet je dat het geen zin heeft.

Als je moeder een kamertje heeft op de wallen en ik maak jouw uit voor hoerenzoon.
Wat in feiten waar is, is dat niet pijnlijk?

Je moet je acties niet richten op Uefa of Fifa, maar op de bedrijven die dit mogelijk maken.
Dus adiddas, Coca Cola en al die andere die dit mogelijk maken.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 25 november 2014 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 13:58 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik kan het ook begrijpen, soms wil ik ook dingen zeggen.
Maar als je gewoon goed nadenkt dan weet je dat het geen zin heeft.

Als je moeder een kamertje heeft op de wallen en ik maak jouw uit voor hoerenzoon.
Wat in feiten waar is, is dat niet pijnlijk?

Je moet je acties niet richten op Uefa of Fifa, maar op de bedrijven die dit mogelijk maken.
Dus adiddas, Coca Cola en al die andere die dit mogelijk maken.
Na de Emirates is ook Sony net gestopt met de sponsering van de FIFA.
Als er maar genoeg grote sponsers verdwijnen komt er vanzelf een kentering en gaat uiteindelijk ook Blatter met zijn kompanen van de troon vallen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2014 door Ztjes --
Brandje
 Brandje - dinsdag 25 november 2014 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 13:20 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ajax Warrior,

Je kunt je niet alleen verschuilen achter de spandoeken, maar als het waar is wat in het AD wordt vermeldt, zetten elke keer weer een klein groepje klootzakken onze club in een slecht daglicht. En zolang de oprechte supporters niet de moed hebben om deze jochies aan te geven, blijven we ermee zitten en gaat er niets veranderen t.a.v. het uitbeleid van wedstrijden.

"Van de 95 supporters die maandagavond in een bar werden opgepakt, zijn 41 vrijgelaten omdat zij een kaartje hadden. Het lijkt erop dat er geen sprake was van gevechten, wel vond de politie volgens het AD ijzeren stokken, boksbeugels en bivakmutsen. De 54 mensen zijn in voorlopige hechtenis genomen. Deze supporters waren ook niet in het bezit van een kaartje. Dankzij de noodverordening mag de Franse politie alleen al daarom Ajax-supporters opsluiten."
Vrij vervoer voor goederen en mensen binnen de EU is al jaren geleden afgesproken in het shengenverdrag dus dat is het eerste punt en bewijst dat de Franse Autoriteiten zich schandalig gedragen.
Ten tweede als ik naar Frankrijk(met Ajax) ga dan neem ik ook "wat" mee. Ben een paar keer naar Lyon geweest met Ajax en dan moet je gewoon jezelf beschermen want al dat Noord-Afrikaanse tuig komt uit alle hoeken en gaten(met name de metro zijn ze gek op) om je aan te vallen en ze zijn daar gek op losse fans of kleine groepen van de tegenpartij dus geheel logisch dat de ajacieden samenscholen want dan zie je die laffe marokkanen en algerijnen niet.
Verder hebben de ajacieden wat ik heb gehoord zich niet eens misdragen maar waren ze gewoon samen. Twente heeft een aantal jaar geleden ook behoorlijk huis gehouden dus daar betalen wij nu ook de prijs voor.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 25 november 2014 - 14:34   quote  deeplink  
Hopelijk spelen we vnv zo

Cillissen
van rhijn-van der hoorn-denswil-boillissen
serrero
klaassen-andersen
el ghazi-millik-kishna
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 13:58 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik kan het ook begrijpen, soms wil ik ook dingen zeggen.
Maar als je gewoon goed nadenkt dan weet je dat het geen zin heeft.

Als je moeder een kamertje heeft op de wallen en ik maak jouw uit voor hoerenzoon.
Wat in feiten waar is, is dat niet pijnlijk?

Je moet je acties niet richten op Uefa of Fifa, maar op de bedrijven die dit mogelijk maken.
Dus adiddas, Coca Cola en al die andere die dit mogelijk maken.
Jij maakt echt walgelijke vergelijkingen, sorry dat ik dat zeg.

Het hele voetbal is naar de klote door geld en dat komt door meerdere factoren. Laat zon UEFA maar een regel maken wanneer je als clubs schulden hebt dat je dan niet mag deelnemen aan de CL. Gaat Ajax ver komen, geloof me
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 14:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Hopelijk spelen we vnv zo

Cillissen
van rhijn-van der hoorn-denswil-boillissen
serrero
klaassen-andersen
el ghazi-millik-kishna
Schone speelt helaas altijd als tie fit is
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 25 november 2014 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 14:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jij maakt echt walgelijke vergelijkingen, sorry dat ik dat zeg.

Het hele voetbal is naar de klote door geld en dat komt door meerdere factoren. Laat zon UEFA maar een regel maken wanneer je als clubs schulden hebt dat je dan niet mag deelnemen aan de CL. Gaat Ajax ver komen, geloof me
Hoe kom je er bij dat Ajax ver komt als de clubs die schulden hebben niet mee mogen doen?
Er zijn genoeg clubs die geen schulden hebben en van ajax winnen.
Salzburg?

Volgens mij mag iedereen schulden staan, als je schulden maar afbetaald.
Ik, jij en Ajax mogen schulden staan, als je maar de rente en de aflossingen betaald.

Ik hoor niks over dat Real of Barca geen geld zouden hebben en de salarissen niet zouden betalen.

Als je het door zou voeren wat jij zegt dan gaat niemand meer geld investeren in het voetbal.
Heracles wil een nieuw stadion, hoe bouw je zo iets zonder dat je een lening aangaat?

Kijk ik ben met je eens dat city en Psg niet mee zou mogen doen.
Omdat de eigenaar geld in de club stopt zonder dat dat op de papieren komt van de club.
Het is namelijk geen lening die de eigenaar aan de club geeft maar een gift.
Ook zijn er veel bedrijven uit het midden oosten die shirt sponsor zijn van een club of flink betalen voor een naam verbinden aan een stadion.
Maar ook hier zou Dirk Scheringa Az niet mogen leiden, wat ik zonde vind voor de sport.

Maar iedereen met geld kan een bedrijf kopen, er zijn ook een aantal clubs die actief zijn op de beurs. Er gaat nou eenmaal veel geld in om.

Er zijn regels opgesteld om een aantal dingen aan te pakken.
Clubs spelen daarop in, zodat de Uefa weer daarop moet reageren.
Als je vanaf het begin met een nieuw wet komt dan moet je daar de tijd voor nemen of daar de gewenste effect uit komt. Vervolgens pas je de wet aan en dan moet je wachten.
Dat het langzaam gaat, ja maar volgens mij gaan al die dingen altijd langzaam.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 25 november 2014 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 14:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Schone speelt helaas altijd als tie fit is
dan word het tijd dat hij ernaast komt te staan.
remco k
 remco k - dinsdag 25 november 2014 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 13:58 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik kan het ook begrijpen, soms wil ik ook dingen zeggen.
Maar als je gewoon goed nadenkt dan weet je dat het geen zin heeft.

Als je moeder een kamertje heeft op de wallen en ik maak jouw uit voor hoerenzoon.
Wat in feiten waar is, is dat niet pijnlijk?

Je moet je acties niet richten op Uefa of Fifa, maar op de bedrijven die dit mogelijk maken.
Dus adiddas, Coca Cola en al die andere die dit mogelijk maken.
Wat een gigantische onzin..

En er meteen ook nog bewijs bij...
http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/23372580/___Sony_stopt_als_sponsor_FIFA___.html

De Fifa en de Uefa zijn de instanties die dit mogelijk maken.

Slechts vereningingen waren het, die helaas zijn uitgegroeid tot bijna fascistische bolwerken vol corruptie en doofpotpolitiek waarbij er maar 1 ding regeert... Macht..
remco k
 remco k - dinsdag 25 november 2014 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 14:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jij maakt echt walgelijke vergelijkingen, sorry dat ik dat zeg.

Het hele voetbal is naar de klote door geld en dat komt door meerdere factoren. Laat zon UEFA maar een regel maken wanneer je als clubs schulden hebt dat je dan niet mag deelnemen aan de CL. Gaat Ajax ver komen, geloof me
Ik snap je punt.. Maar de clubs die juist vaak genoemd worden zijn niet de clubs met de grote schulden..

http://www.voetbalreporter.com/nieuws/10296/de-rijkste-clubs-in-de-wereld-
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 15:07 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hoe kom je er bij dat Ajax ver komt als de clubs die schulden hebben niet mee mogen doen?
Er zijn genoeg clubs die geen schulden hebben en van ajax winnen.
Salzburg?

Volgens mij mag iedereen schulden staan, als je schulden maar afbetaald.
Ik, jij en Ajax mogen schulden staan, als je maar de rente en de aflossingen betaald.

Ik hoor niks over dat Real of Barca geen geld zouden hebben en de salarissen niet zouden betalen.

Als je het door zou voeren wat jij zegt dan gaat niemand meer geld investeren in het voetbal.
Heracles wil een nieuw stadion, hoe bouw je zo iets zonder dat je een lening aangaat?

Kijk ik ben met je eens dat city en Psg niet mee zou mogen doen.
Omdat de eigenaar geld in de club stopt zonder dat dat op de papieren komt van de club.
Het is namelijk geen lening die de eigenaar aan de club geeft maar een gift.
Ook zijn er veel bedrijven uit het midden oosten die shirt sponsor zijn van een club of flink betalen voor een naam verbinden aan een stadion.
Maar ook hier zou Dirk Scheringa Az niet mogen leiden, wat ik zonde vind voor de sport.

Maar iedereen met geld kan een bedrijf kopen, er zijn ook een aantal clubs die actief zijn op de beurs. Er gaat nou eenmaal veel geld in om.

Er zijn regels opgesteld om een aantal dingen aan te pakken.
Clubs spelen daarop in, zodat de Uefa weer daarop moet reageren.
Als je vanaf het begin met een nieuw wet komt dan moet je daar de tijd voor nemen of daar de gewenste effect uit komt. Vervolgens pas je de wet aan en dan moet je wachten.
Dat het langzaam gaat, ja maar volgens mij gaan al die dingen altijd langzaam.
Als je nadenkt snap je wat ik bedoel.

Stel als je topclubs schuldenvrij moeten zijn. Zullen er goede spelers verkocht moeten worden waardoor het gat kleiner wordt. Doel dus niet op eerdere resultaten.
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 15:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap je punt.. Maar de clubs die juist vaak genoemd worden zijn niet de clubs met de grote schulden..

http://www.voetbalreporter.com/nieuws/10296/de-rijkste-clubs-in-de-wereld-
Thanks! Maar die clubs die in het rood staan, doet Ajax denk ik al niet heel veel meer voor onder. Wanneer hun bij wijze van spreken spelers moeten verkopen om zwarte cijfers te schrijven ga je er dus overheen
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 25 november 2014 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 15:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat een gigantische onzin..

En er meteen ook nog bewijs bij...
http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/23372580/___Sony_stopt_als_sponsor_FIFA___.html

De Fifa en de Uefa zijn de instanties die dit mogelijk maken.

Slechts vereningingen waren het, die helaas zijn uitgegroeid tot bijna fascistische bolwerken vol corruptie en doofpotpolitiek waarbij er maar 1 ding regeert... Macht..
Hoezo is dit onzin..

Ik wis het al dat Sony ermee stopt, juist daarom.
Sony betaald veel geld, maar het gaat overigs niet zo goed met Sony.
Dus volgens mij heeft het weinig met FIFA of UEFA te maken.

FIFA en UEFA kunnen niks organiseren als ze niet worden gesponsord.
Misschien dat ze 1 a 2 toernooien zonder sponsors kunnen volhouden maar daarna houd het op.
FIFA en UEFA zijn wel degelijk gevoelig voor wat bedrijven doen.
Alleen de sponsors zijn bang dat een ander bedrijf het geld anders wel over gaat maken en dan ben je de sponsordeal kwijt.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 25 november 2014 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 15:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als je nadenkt snap je wat ik bedoel.

Stel als je topclubs schuldenvrij moeten zijn. Zullen er goede spelers verkocht moeten worden waardoor het gat kleiner wordt. Doel dus niet op eerdere resultaten.
Natuurlijk snap ik je punt.
Ik heb ook liever dat iedereen schulden vrij is.
Maar soms moet je in je schulden steken om er beter uit te komen.

Feyenoord heeft een paar jaar geleden, zich in de schulden gestoken omdat ze dachten daarmee kampioen zouden worden. Met die kampioenschap zou de schulden versneld worden betaald.
Dat lukte niet.
Feyenoord werd niet failliet verklaard terwijl de schulden meer was dan Veendam, Haarlem, AGOVV en RBC bij elkaar. Feyenoord had een plan en liet zien hoe en wanneer ze de schulden gingen betalen.
Dat lukt.
Feyenoord werd niet onthouden van Europees voetbal

Real Madrid, Barca en alle andere clubs die schulden hebben uitstaan, moeten ook een plan presteren. Hoe en wanneer ze de schulden gaan betalen. Dat het lijkt dat de club er niet onder leid dat is te danken aan de grote van de club. Barca en Real verkleinen hun schulden.
Real en Barca hoeven geen spelers te verkopen om hun schulden te betalen.
Als je als club 400 miljoen schuld staat en je maakt met je schuld eiser een afspraak dat je 40 miljoen euro per jaar terug betaald, dan heb je dat binnen je 10 jaar terug betaald.
De clubs hebben laten zien dat ze dat kunnen, dus waarom zou je ze straffen?

Ik ben er mee eens dat de eigenaar niet gerand moet kunnen staan voor de schulden van de club.
Arabieren of russen of wie dan ook moeten niet de schulden betalen van de club.
Net zoals de belastingbetaler niet de club moet redden van de ondergang.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2014 door Positieve Arrogantie --
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 15:56 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Natuurlijk snap ik je punt.
Ik heb ook liever dat iedereen schulden vrij is.
Maar soms moet je in je schulden steken om er beter uit te komen.

Feyenoord heeft een paar jaar geleden, zich in de schulden gestoken omdat ze dachten daarmee kampioen zouden worden. Met die kampioenschap zou de schulden versneld worden betaald.
Dat lukte niet.
Feyenoord werd niet failliet verklaard terwijl de schulden meer was dan Veendam, Haarlem, AGOVV en RBC bij elkaar. Feyenoord had een plan en liet zien hoe en wanneer ze de schulden gingen betalen.
Dat lukt.
Feyenoord werd niet onthouden van Europees voetbal

Real Madrid, Barca en alle andere clubs die schulden hebben uitstaan, moeten ook een plan presteren. Hoe en wanneer ze de schulden gaan betalen. Dat het lijkt dat de club er niet onder leid dat is te danken aan de grote van de club. Barca en Real verkleinen hun schulden.
Real en Barca hoeven geen spelers te verkopen om hun schulden te betalen.
Als je als club 400 miljoen schuld staat en je maakt met je schuld eiser een afspraak dat je 40 miljoen euro per jaar terug betaald, dan heb je dat binnen je 10 jaar terug betaald.
De clubs hebben laten zien dat ze dat kunnen, dus waarom zou je ze straffen?

Ik ben er mee eens dat de eigenaar niet gerand moet kunnen staan voor de schulden van de club.
Arabieren of russen of wie dan ook moeten niet de schulden betalen van de club.
Net zoals de belastingbetaler niet de club moet redden van de ondergang.
Sommige clubs werken zich moetwillig de schulden in en hebben overal lak aan, die clubs uitsluiten van alles en eerst zwarte cijfers laten schrijven. Goede spelers verkopen betekent dat. Worden kwalitatief minder en kunnen wij groeien. Snap?
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 25 november 2014 - 17:34   quote  deeplink  
Misschien begint bij Frank toch het besef te ontstaan, dat het grootste probleem in onze centrale verdediging Moisander is en gaat hij starten met Denswil en van Hoorn. En nee, ik ga deze jongens niet bekritiseren ook als het fout mocht gaan, deze jongens verdienen nog een hoop credit.
Ik weet ook wel, dat hij hem waarschijnlijk wil sparen i.v.m. zijn gele kaarten voor de volgende wedstrijd tegen Apoel.
Hoop van harte, dat het goed uitpakt en hij moet gaan twijfelen in de volgende wedstrijden, wie hij op de cv's moet gaan zetten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2014 door Ztjes --
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 17:41   quote  deeplink  
Aardig om die 2 een keer te zien. En laten we alsjeblieft wanneer ze een fout maken niet gelijk zeggen dat ze niks kunnen en ze ook tijd geven
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 november 2014 - 17:46   quote  deeplink  
Hoezo, gaan ze spelen dan?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 25 november 2014 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 17:46 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hoezo, gaan ze spelen dan?
Yep
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 25 november 2014 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 17:46 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hoezo, gaan ze spelen dan?
Nee, voetballen ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 november 2014 - 17:55   quote  deeplink  
Hopelijk is dit een teken aan Moisander dat hij verkeerd bezig is, maar het zal wel zijn dat het te maken heeft met zijn gele kaart en eventuele schorsing.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 25 november 2014 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 17:34 schreef Ztjes het volgende:
Misschien begint bij Frank toch het besef te ontstaan, dat het grootste probleem in onze centrale verdediging Moisander is en gaat hij starten met Denswil en van Hoorn. En nee, ik ga deze jongens niet bekritiseren ook als het fout mocht gaan, deze jongens verdienen nog een hoop credit.
Ik weet ook wel, dat hij hem waarschijnlijk wil sparen i.v.m. zijn gele kaarten voor de volgende wedstrijd tegen Apoel.
Hoop van harte, dat het goed uitpakt en hij moet gaan twijfelen in de volgende wedstrijden, wie hij op de cv's moet gaan zetten.
Op vandaag kun je ze ook niet gelijk afrekenen wel kun je vandaag zien hoever ze zijn.
Dat Zlatan tegen je scoort is namelijk geen schande. Knullig balverlies en slap inspelen ect
hebben ze wel zelf in de hand. Ben benieuwd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 november 2014 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 17:54 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Nee, voetballen ;-)
Ajax had gewoon rechtsomkeer moeten maken en een dikke middelvinger moeten geven naar Parijs! ;-)
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 17:46 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hoezo, gaan ze spelen dan?
Ja, met zichzelf.

Ze willen met een Schone lei beginnen.
Valt Immers niet mee met onze huidige CV's.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 november 2014 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 18:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ja, met zichzelf.

Ze willen met een Schone lei beginnen.
Valt Immers niet mee met onze huidige CV's.
Hehe Gadverdamme. Van der Hoorn die midden op het veld staat te swaffelen. ;-)
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 18:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehe Gadverdamme. Van der Hoorn die midden op het veld staat te swaffelen. ;-)
Hahaha. Dat vind de Pastore niet goed
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 17:20 schreef Hasjkoph het volgende:
Waarom spelen we eigenlijk in de volgorde: PSG - APOEL - Barca - Barca - PSG - APOEL

En niet: PSG - APOEL - Barca - Barca - APOEL - PSG?
Is standaard he. Wedstrijd 1 is ook wedstrijd 5.
Wedstrijd 2 is tevens wedstrijd 6. Geld ook voor 3/4.

Begin je de poule uit, eindig je altijd uit. Hetzelfde geld als je thuis begint.

Wil dus zeggen dat je of wedstrijd 2 en 3 of wedstrijd 3 en 4 2x achter elkaar thuis of uit speelt.
Wedstrijd 1 en 2 is altijd een thuis en uit. Net als 5 en 6

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSG - Ajax (Champions League: dinsdag 25 november 2014, 20:45); 3 - 1









0.0080139