BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Excelsior - Ajax (zondag 21 november, 14:30); 0 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 21 december 2014 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 december 2014 - 22:01 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Denk wel dat hij meer concurentie levert aan Veltman dan Hoorn op het moment doet.
Ik vind van Dijk wel meevallen, vind hem niet bijzonder..

ik denk dat vd Hoorn minimaal zoveel potentie heeft.
remco k
 remco k - zondag 21 december 2014 - 12:57   quote  deeplink  
En ik vind ook dat ie een goede kans verdient. Heeft dit seizoen goede wedstrijden gespeeld..
Eide
 Eide - zondag 21 december 2014 - 13:00   quote  deeplink  
Van Dijk heeft overigens niet voor het buitenland gekozen om nu al weer terug te keren, zelfs al is Ajax en de Eredivisie qua niveau een stap omhoog vergeleken met de Schotse Premier League. Die gaat straks echt naar een Engelse ploeg uit het rechter rijtje en dan zien of hij er echt iets van kan.
Ztjes
 Ztjes - zondag 21 december 2014 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 12:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat wij kopen om ze duur te verkopen. Ajax heeft jongens als Schone, Poulsen, Ooijer Boer, Moisander en Viergever ook gehaald voor de ervaring..

Ik denk eerder dat men in het aankoopbeleid verkeerde keuzes maakt..
Poulsen, Ooijer en Schöne waren transfervrij en zijn dus niet gekocht. De meeste zijn koopjes en worden daarom binnengehaald en niet omdat ze gescout zijn om direct het elftal te kunnen versterken. Boer was een noodzakelijk kwaad naar de blunder van de verkoop van Vermeer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2014 door Ztjes --
3sterren
 3sterren - zondag 21 december 2014 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 december 2014 - 08:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Van Dijk had je kunnen hebben is 23 moet die voor ervaring zorgen?
Douglas was gratis maar wij kochten vd Hoorn voor 3,8 miljoen.
Maxwell mag komen, Chivu vs Moisander ja doe ook maar.
Nigel de Jong mag zeker komen maar onhaalbaar denk ik?
Vd Vaart tja die heeft geen zin
Sneijder kan nog naar een grotere competitie
Elia lastpak gaat de kar denk ik ook niet trekken

Wel Ajax waardig dit:

------------Cilissen----------
Rhijn--Douglas--Chivu--Maxwell
--------------De Jong------------
-----Klaassen----------Andersen
Ghazi--------Milik-----Fischer
Chivu is gestopt volgens mij
remco k
 remco k - zondag 21 december 2014 - 14:07   quote  deeplink  
Riedewald vandaag dus linksback, El Ghazi op de bank.. Verder dus de vertrouwde 11..
Eide
 Eide - zondag 21 december 2014 - 14:12   quote  deeplink  
Opstellingen Excelsior - Ajax

Ajax speelt zondag in Rotterdam de laatste wedstrijd van 2014. Jairo Riedewald begint als linksback. Het centrale duo achterin wordt gevormd door Joël Veltman en Niklas Moisander. Nick Viergever zit op de bank. De voorhoede van Ajax bestaat uit Lasse Schöne, Arek Milik en Ricardo Kishna. Excelsior - Ajax begint zondag om 14:30 uur.
Scoreverloop:

Scheidsrechter: Van Sichem

Gele kaarten:

Opstelling Excelsior: Coutinho, Bovenberg, Fischer, Mattheij, Kuipers, Bruins, Kruijs, Stans, Auassar, Van Weert, Gouriye.

Wissels: Van Mieghem, Damen, Vermeulen, Brito, De Reuver, Varela, Maletic.

Opstelling Ajax: Cillessen, Van Rhijn, Veltman, Moisander, Riedewald, Klaassen, Serero, Andersen, Schöne, Milik, Kishna.

Wissels: Boer, Van der Hoorn, El Ghazi, Denswil, Viergever, Ligeon, Zivkovic.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2014 door Eide --
Eide
 Eide - zondag 21 december 2014 - 14:12   quote  deeplink  
Toch vind ik het vreemd dat El Ghazi weer bankzitter is.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 21 december 2014 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 12:57 schreef remco k het volgende:
En ik vind ook dat ie een goede kans verdient. Heeft dit seizoen goede wedstrijden gespeeld..
Ben het met je eens, maar de Boer geeft zijn spelers heel veel vertrouwen en wisselt niet snel. Ben wel erg nieuwsgierig hoeveel fouten Veltman nog mag maken voor hij gewisseld word....
remco k
 remco k - zondag 21 december 2014 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 14:12 schreef Eide het volgende:
Toch vind ik het vreemd dat El Ghazi weer bankzitter is.
Kishna doet het ook goed toch?? Lastige keuze voor de Boer..
remco k
 remco k - zondag 21 december 2014 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 14:16 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ben het met je eens, maar de Boer geeft zijn spelers heel veel vertrouwen en wisselt niet snel. Ben wel erg nieuwsgierig hoeveel fouten Veltman nog mag maken voor hij gewisseld word....
Als je het zo stelt zou juist El Ghazi moeten spelen, die was eigenlijk het hele seizoen basis tot aan zijn blessure..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 21 december 2014 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 14:12 schreef Eide het volgende:
Toch vind ik het vreemd dat El Ghazi weer bankzitter is.
Frank wil (nog) niet met El Ghazi en Kishna in de basis beginnen zolang Schöne nog zo belangrijk is....
En daar komt bij dat Kishna de laatste wedstrijden goed presteert.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2014 door Ronald 1960 --
Eide
 Eide - zondag 21 december 2014 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 14:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Kishna doet het ook goed toch?? Lastige keuze voor de Boer..
Jawel en de voorzet van Kishna is beter dan die van El Ghazi meet El Ghazi is heerlijk doelgericht en gevaarlijker als doelpuntenmaker.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 21 december 2014 - 14:31   quote  deeplink  
Ach, ik blijf positief, daar Ajax minimaal met 1-3 zou moeten winnen.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 21 december 2014 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 13:00 schreef Eide het volgende:
Van Dijk heeft overigens niet voor het buitenland gekozen om nu al weer terug te keren, zelfs al is Ajax en de Eredivisie qua niveau een stap omhoog vergeleken met de Schotse Premier League. Die gaat straks echt naar een Engelse ploeg uit het rechter rijtje en dan zien of hij er echt iets van kan.
Ik denk naar een club uit het linkerrijtje. Ben benieuwd of hij dat aankan, maar Swansea, West ham of Southampton ofzo.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 21 december 2014 - 14:46   quote  deeplink  
Ja, lekker. Die de Boer bijt lekker van zich af. Goed om te zien. Overigens had hij wel gelijk.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 21 december 2014 - 14:49   quote  deeplink  
Gaat niet best dit...
Eide
 Eide - zondag 21 december 2014 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 14:36 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik denk naar een club uit het linkerrijtje.
Dat zou mij enorm verrassen, er zijn vrijwel geen Engelse clubs uit het linkerrijtje die spelers uit Schotland halen en dat is niet zomaar.
Ztjes
 Ztjes - zondag 21 december 2014 - 14:51   quote  deeplink  
Conceptloos spel, niet een keer in het strafschopgebied van Excelsior geweest op de vrijeschop van Schöne dan.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 21 december 2014 - 14:52   quote  deeplink  
Nee, inderdaad. Ajax speelt te krampachtig, daar ze normaal nu al met 0-2 voor hadden moeten staan.
Eide
 Eide - zondag 21 december 2014 - 14:52   quote  deeplink  
Het is mat, veel balbezit maar Ajax doet er niets mee. Ik mis alle creativiteit,
Pietje
 Pietje - zondag 21 december 2014 - 14:52   quote  deeplink  
Ruim twintig minuten gespeeld. Ik vind het van Ajax-kant niet om aan te gluren. Excelsior toont een enorme wilskracht om niet te verliezen. Bij Ajax is het weer heel veel terug en breed. Veel te veel balverlies. Als Ajax zo blijft spelen, roepen ze ne ellende over zich af. Opvallend is de wedstrijdmentaliteit van de verdediging van Excelsior: Tegen Feyenoord open huis (!) en tegen Ajax vechten als leeuwen. Dat viel me een aantal jaren geleden ook al op. Een vorm van competitievervalsing...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2014 door Pietje --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 21 december 2014 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 14:51 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat zou mij enorm verrassen, er zijn vrijwel geen Engelse clubs uit het linkerrijtje die spelers uit Schotland halen en dat is niet zomaar.
Southampton Forster en Wanyama bijvoorbeeld.
3sterren
 3sterren - zondag 21 december 2014 - 14:56   quote  deeplink  
Ze begrijpen niet dat het tempo omhoog moet zo speel je niemand kapot
3sterren
 3sterren - zondag 21 december 2014 - 14:58   quote  deeplink  
Het is allemaal stilstaan en een beetje kijken en vooral niet iemand aanspelen als er een tegenstander in de buurt is! Geen lef is wat deze ploeg al weken toont
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 21 december 2014 - 14:59   quote  deeplink  
Nee, die 0-2 zal het niet worden, zolang Ajax zo blijft spelen. Ze spelen ongeïnspireerd voetbal, geen bluf, helemaal niks. Nee, die Excelsior kan wel eens met 1-0 de rust in gaan als Ajax niet oppast. Kan de Boer weer even lekker kankeren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2014 door nieuwe ajax --
Pietje
 Pietje - zondag 21 december 2014 - 15:00   quote  deeplink  
Mannen ik houd het voor gezien. Het niveau van dit Ajax doet pijn aan mijn ogen!! Ik ga naar mijn jarige buurman. Oorspronkelijk had ik hem aangekondigd na deze wedstrijd te komen, maar ik ga nu maar. Een wijntje zal beter smaken, dan dit Ajax. Wat een triest niveau. Veel plezier verder.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 21 december 2014 - 15:01   quote  deeplink  
Kan je nagaan. 62% balbezit, en daaruit niet eens 2 doelpunten kunnen maken. Dat zegt al genoeg.
Eide
 Eide - zondag 21 december 2014 - 15:01   quote  deeplink  
Schone heeft nog geen bal goed geraakt. De enige die fatsoenlijk speelt is Serero.
Loetje
 Loetje - zondag 21 december 2014 - 15:03   quote  deeplink  
Excelsior zelfs meer schoten. Wordt de week rampzaliger
Eide
 Eide - zondag 21 december 2014 - 15:05   quote  deeplink  
Dat was pas de eerste fatsoenlijke actie zeg, goede pass van Riedewald.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 21 december 2014 - 15:08   quote  deeplink  
Goede redding Cillessen!!
Loetje
 Loetje - zondag 21 december 2014 - 15:08   quote  deeplink  
Excelsior gewoon veel gevaarlijker. Doe iets met balbezit ofzo. Ga lekker bewegen of rot op bij onze mooie club. Ga werken voor je geld.
Eide
 Eide - zondag 21 december 2014 - 15:08   quote  deeplink  
Er komt toch een moment dat De Boer keuzes moet gaan maken. je kan mensen niet pauzeloos de hand boven het hoofd houden, zeker niet als ze zo zwak spelen als nu gebeurt bij Ajax.
3sterren
 3sterren - zondag 21 december 2014 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 15:01 schreef nieuwe ajax het volgende:
Kan je nagaan. 62% balbezit, en daaruit niet eens 2 doelpunten kunnen maken. Dat zegt al genoeg.
Ze hebbe de bal alleen maar om de bal te hebbe dan kan de boer weer zegge we hebben gedomineerd
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 21 december 2014 - 15:09   quote  deeplink  
volgens mij stond van Weert net nog een meter verder buitenspel dan Schöne...
Loetje
 Loetje - zondag 21 december 2014 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 15:08 schreef Eide het volgende:
Er komt toch een moment dat De Boer keuzes moet gaan maken. je kan mensen niet pauzeloos de hand boven het hoofd houden, zeker niet als ze zo zwak spelen als nu gebeurt bij Ajax.
Uhu. Wat zou jij graag zien?
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 21 december 2014 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 15:01 schreef Eide het volgende:
Schone heeft nog geen bal goed geraakt. De enige die fatsoenlijk speelt is Serero.
Vind Cilessen ook redelijk
Loetje
 Loetje - zondag 21 december 2014 - 15:11   quote  deeplink  
Wat een ruimtr geeft Ajax weg. Dordrecht was een uur veel gevaarlijker dan wij. Zelfs Excelsior. Waar ligt de grens dan?
Loetje
 Loetje - zondag 21 december 2014 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 15:11 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Vind Cilessen ook redelijk
Eens. Zegt wel genoeg dat hij ons vooralsnog in de wedstrijd houdt
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 21 december 2014 - 15:13   quote  deeplink  
Vreselijke 1e helft van Ajax. Niet om aan te zien.
Eide
 Eide - zondag 21 december 2014 - 15:13   quote  deeplink  
Nou ja, ik doel dan op misschien met de winterstop toch op zoek gaan naar versterkingen voor bepaalde posities. Ajax heeft wel een paar redelijke wedstrijden gespeeld maar zakt te vaak door de ondergrens.

Veltman, Denswil en Van der Hoorn zijn niet dusdanig goed dat je meteen staat te juichen over de situatie centraal achterin. De CVM positie behoeft aandacht. De linksback positie behoeft aandacht. De spitspositie in verre van ideaal... Je kan wel blijven hangen aan dezelfde spelers maar er moet toch en moment zijn dat je concludeert dat er iets moet gebeuren.

En in de huidige selectie zijn er ook keuzes te maken, FdB wil er alleen niet aan.
3sterren
 3sterren - zondag 21 december 2014 - 15:14   quote  deeplink  
Dalijk haalt ie weer dezelfde namen eraf zoals kishna andersen jonge jongens waar je eigenlijk niet zoveel van moet eisen hij moet meer eisen van de meer ervaren spelers als serrero veltman schone moisander
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 21 december 2014 - 15:15   quote  deeplink  
Volgens mij is de helft van het elftal mentaal al aan de winterstop begonnen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 21 december 2014 - 15:17   quote  deeplink  
Serero en Cillessen de beste aan ajax' zijde......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2014 door Ronald 1960 --
Loetje
 Loetje - zondag 21 december 2014 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 15:15 schreef NatjosFC het volgende:
Volgens mij is de helft van het elftal mentaal al aan de winterstop begonnen.
Dan was dat Donderdag al
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 21 december 2014 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 15:13 schreef Eide het volgende:
Nou ja, ik doel dan op misschien met de winterstop toch op zoek gaan naar versterkingen voor bepaalde posities. Ajax heeft wel een paar redelijke wedstrijden gespeeld maar zakt te vaak door de ondergrens.

Veltman, Denswil en Van der Hoorn zijn niet dusdanig goed dat je meteen staat te juichen over de situatie centraal achterin. De CVM positie behoeft aandacht. De linksback positie behoeft aandacht. De spitspositie in verre van ideaal... Je kan wel blijven hangen aan dezelfde spelers maar er moet toch en moment zijn dat je concludeert dat er iets moet gebeuren.

En in de huidige selectie zijn er ook keuzes te maken, FdB wil er alleen niet aan.
De spitspositie vind ik nu niet meer zo belangrijk met Milik en Zivkovic.
Voor CV en CVM zijn we inderdaad versterking nodig, liefst zou ik ook een CAM zien want vind Andersen nog langer niet constant genoeg.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 21 december 2014 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 15:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan was dat Donderdag al
pfff ja inderdaad, maar dat wil ik graag vergeten.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 21 december 2014 - 15:18   quote  deeplink  
Ik ben het ook mee eens, dat de posities als CVM links, en de linksback extra aandacht / versterking moeten hebben.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 december 2014 - 15:18   quote  deeplink  
Klaassen speelt alle ballen terug....wat is er met die gozer ??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Excelsior - Ajax (zondag 21 november, 14:30); 0 - 2









0.0100769