BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Excelsior - Ajax (zondag 21 november, 14:30); 0 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 21 december 2014 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 16:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar wat een kutselectie..
De helft niet en een kwart wel. Andere kwart kan net. We hadden echt veel minder punten moeten hebben. En je hebt zelf ook vaak gezegd dat we geen zege verdienden. Gelukkig zit het steeds mee. Wel opmerkelijk, Ajax pakte heel veel punten onder Jol en werd geen kampioen. Nu meeste punten van de afgelopen 11 jaar en met liefst 4 punten achter tweede
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 21 december 2014 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 16:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wanneer verander jij je avatar.....wordt er schijt ziek van
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 16:50 schreef remco k het volgende:

[..]

+1..
IZPcV.gif
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 december 2014 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 16:53 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Mafkees ;-)
remco k
 remco k - zondag 21 december 2014 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 16:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

De helft niet en een kwart wel. Andere kwart kan net. We hadden echt veel minder punten moeten hebben. En je hebt zelf ook vaak gezegd dat we geen zege verdienden. Gelukkig zit het steeds mee. Wel opmerkelijk, Ajax pakte heel veel punten onder Jol en werd geen kampioen. Nu meeste punten van de afgelopen 11 jaar en met liefst 4 punten achter tweede
Vandaag was de eerste keer dat ik vond dat we echt slechter waren dan de tegenstander over de hele wedstrijd. Ik heb wel diverse potten gezien dat we een helft minder waren, maar niet een hele wedstrijd.. In de competitie vond ik dit de slechtste wedstrijd van allemaal..

En ik heb altijd al geroepen dat we in potentie een hele goede selectie hebben, dat hebben ze naar mijn idee bij vlagen ook bewezen..

Maar het zit hem in details. Veltman werd vorig jaar de hemel in geprezen, en na 17 wedstrijden in dit seizoen zijn er mensen die hem niet goed genoeg vinden voor een degradatieclub.. Sommige jongens zitten in een vorm dip waar je dat niet verwacht...

Maar dit is wat ik denk per linie.

Met name ons centrum vind ik dit seizoen erg zwak, waar het vorig jaar veel beter was, overigens zijn er maar twee ploegen met minder tegengoals dan Ajax, dus zo verschrikkelijk is dat ook niet.. de backs begonnen slecht maar gingen steeds beter spelen, met name van Rhijn vind ik een goede eerste seizoenshelft spelen. Boilesen was ook op de weg terug en daarom erg jammer van de blessure.
Ik ben ook nog geen fan van Serero op cvm, de ene wedstrijd dacht ik dat ik hem goed vond spelen en de andere wedstrijd weer niet, vandaag vond ik hem dramatisch. Ik denk dat door het gebrek aan goed kunnen verdedigen op de CVM positie ons centrum onnodig onder druk komt te staan, en daardoor gaan ze onnodig veel fouten maken.

Ik vind dat de voorste 5 spelers aan de bal genoeg hebben gebracht, getuige de 43 goals die we maken in de eerste seizoenshelft. En toch zit daar nog flink winst, de Boer heeft lang vastgehouden aan Siggy, en de vleugels zijn ook niet altijd even goed..

Ik ben van mening dat we in Nederland te veel verwachten, in Italie had je vandaag niemand horen klagen over welke club dan ook na de prestatie zoals Ajax die vandaag op de mat legt.. Winnen is winnen, en juist dat is iets wat er nog weleens aan ontbreekt. Ajax wint deze pot vandaag omdat het die wil winnen, de Boer wisselt aanvallend en uiteindelijk betaald dat zich uit hoe onterecht dat ook is..
En ik vind ook dat we teveel verwacht van jonge spelers. Kijk hoe er is omgegaan met Eriksen, vd Wiel, Blind, Vertonghen, Alderweireld, Emanuelson, Suarez en zo kan ik nog wel even doorgaan, en moet je eens kijken waar al die gasten nu spelen.. Daar heb ik zelf ook vaak zat aan meegedaan hoor..
We schrijven jonge gasten veel te snel af, wel vind ik dat als ze een tijd niet goed spelen dat er soms te lang wordt vastgehouden aan die speler, van mij mag een Veltman bijvoorbeeld best even banken en mag je als je daar een goed alternatief achter hebt best worden ingegrepen..

Al met al denk ik dat het er best aardig uitziet, jongens als Boilesen en Fischer komen er na de winterstop weer bij. De ploeg is dan weer fris en fruitig en ik denk dat de Boer nog wel wat kan veranderen aan de teamprestatie..

Pak je minimaal hetzelfde aantal punten in de tweede seizoenshelft komt het naar mijn idee aan op de pot in Eindhoven tegen PSV.. Win je die extra dan wordt je kampioen..
remco k
 remco k - zondag 21 december 2014 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 16:53 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Die is een stuk beter..
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 21 december 2014 - 17:23   quote  deeplink  
Word met de week slechter...maar ach het zijn 3 punten.
Loetje
 Loetje - zondag 21 december 2014 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 17:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Vandaag was de eerste keer dat ik vond dat we echt slechter waren dan de tegenstander over de hele wedstrijd. Ik heb wel diverse potten gezien dat we een helft minder waren, maar niet een hele wedstrijd.. In de competitie vond ik dit de slechtste wedstrijd van allemaal..

En ik heb altijd al geroepen dat we in potentie een hele goede selectie hebben, dat hebben ze naar mijn idee bij vlagen ook bewezen..

Maar het zit hem in details. Veltman werd vorig jaar de hemel in geprezen, en na 17 wedstrijden in dit seizoen zijn er mensen die hem niet goed genoeg vinden voor een degradatieclub.. Sommige jongens zitten in een vorm dip waar je dat niet verwacht...

Maar dit is wat ik denk per linie.

Met name ons centrum vind ik dit seizoen erg zwak, waar het vorig jaar veel beter was, overigens zijn er maar twee ploegen met minder tegengoals dan Ajax, dus zo verschrikkelijk is dat ook niet.. de backs begonnen slecht maar gingen steeds beter spelen, met name van Rhijn vind ik een goede eerste seizoenshelft spelen. Boilesen was ook op de weg terug en daarom erg jammer van de blessure.
Ik ben ook nog geen fan van Serero op cvm, de ene wedstrijd dacht ik dat ik hem goed vond spelen en de andere wedstrijd weer niet, vandaag vond ik hem dramatisch. Ik denk dat door het gebrek aan goed kunnen verdedigen op de CVM positie ons centrum onnodig onder druk komt te staan, en daardoor gaan ze onnodig veel fouten maken.

Ik vind dat de voorste 5 spelers aan de bal genoeg hebben gebracht, getuige de 43 goals die we maken in de eerste seizoenshelft. En toch zit daar nog flink winst, de Boer heeft lang vastgehouden aan Siggy, en de vleugels zijn ook niet altijd even goed..

Ik ben van mening dat we in Nederland te veel verwachten, in Italie had je vandaag niemand horen klagen over welke club dan ook na de prestatie zoals Ajax die vandaag op de mat legt.. Winnen is winnen, en juist dat is iets wat er nog weleens aan ontbreekt. Ajax wint deze pot vandaag omdat het die wil winnen, de Boer wisselt aanvallend en uiteindelijk betaald dat zich uit hoe onterecht dat ook is..
En ik vind ook dat we teveel verwacht van jonge spelers. Kijk hoe er is omgegaan met Eriksen, vd Wiel, Blind, Vertonghen, Alderweireld, Emanuelson, Suarez en zo kan ik nog wel even doorgaan, en moet je eens kijken waar al die gasten nu spelen.. Daar heb ik zelf ook vaak zat aan meegedaan hoor..
We schrijven jonge gasten veel te snel af, wel vind ik dat als ze een tijd niet goed spelen dat er soms te lang wordt vastgehouden aan die speler, van mij mag een Veltman bijvoorbeeld best even banken en mag je als je daar een goed alternatief achter hebt best worden ingegrepen..

Al met al denk ik dat het er best aardig uitziet, jongens als Boilesen en Fischer komen er na de winterstop weer bij. De ploeg is dan weer fris en fruitig en ik denk dat de Boer nog wel wat kan veranderen aan de teamprestatie..

Pak je minimaal hetzelfde aantal punten in de tweede seizoenshelft komt het naar mijn idee aan op de pot in Eindhoven tegen PSV.. Win je die extra dan wordt je kampioen..
Opzich mooi gezegt. Maar je hoeft voor mij niet minder te zijn dan de tegenstander om echt door de ondergrens te zakken. Veel grote fases gehad in wedstrijden wat niet kon. Vind je dat er iets bij moet? Zou een VD Vaart willen komen? Puur voor routine? Want dat mis ik enorm.
Pietje
 Pietje - zondag 21 december 2014 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 17:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Vandaag was de eerste keer dat ik vond dat we echt slechter waren dan de tegenstander over de hele wedstrijd. Ik heb wel diverse potten gezien dat we een helft minder waren, maar niet een hele wedstrijd.. In de competitie vond ik dit de slechtste wedstrijd van allemaal..

En ik heb altijd al geroepen dat we in potentie een hele goede selectie hebben, dat hebben ze naar mijn idee bij vlagen ook bewezen..

Maar het zit hem in details. Veltman werd vorig jaar de hemel in geprezen, en na 17 wedstrijden in dit seizoen zijn er mensen die hem niet goed genoeg vinden voor een degradatieclub.. Sommige jongens zitten in een vorm dip waar je dat niet verwacht...

Maar dit is wat ik denk per linie.

Met name ons centrum vind ik dit seizoen erg zwak, waar het vorig jaar veel beter was, overigens zijn er maar twee ploegen met minder tegengoals dan Ajax, dus zo verschrikkelijk is dat ook niet.. de backs begonnen slecht maar gingen steeds beter spelen, met name van Rhijn vind ik een goede eerste seizoenshelft spelen. Boilesen was ook op de weg terug en daarom erg jammer van de blessure.
Ik ben ook nog geen fan van Serero op cvm, de ene wedstrijd dacht ik dat ik hem goed vond spelen en de andere wedstrijd weer niet, vandaag vond ik hem dramatisch. Ik denk dat door het gebrek aan goed kunnen verdedigen op de CVM positie ons centrum onnodig onder druk komt te staan, en daardoor gaan ze onnodig veel fouten maken.

Ik vind dat de voorste 5 spelers aan de bal genoeg hebben gebracht, getuige de 43 goals die we maken in de eerste seizoenshelft. En toch zit daar nog flink winst, de Boer heeft lang vastgehouden aan Siggy, en de vleugels zijn ook niet altijd even goed..

Ik ben van mening dat we in Nederland te veel verwachten, in Italie had je vandaag niemand horen klagen over welke club dan ook na de prestatie zoals Ajax die vandaag op de mat legt.. Winnen is winnen, en juist dat is iets wat er nog weleens aan ontbreekt. Ajax wint deze pot vandaag omdat het die wil winnen, de Boer wisselt aanvallend en uiteindelijk betaald dat zich uit hoe onterecht dat ook is..
En ik vind ook dat we teveel verwacht van jonge spelers. Kijk hoe er is omgegaan met Eriksen, vd Wiel, Blind, Vertonghen, Alderweireld, Emanuelson, Suarez en zo kan ik nog wel even doorgaan, en moet je eens kijken waar al die gasten nu spelen.. Daar heb ik zelf ook vaak zat aan meegedaan hoor..
We schrijven jonge gasten veel te snel af, wel vind ik dat als ze een tijd niet goed spelen dat er soms te lang wordt vastgehouden aan die speler, van mij mag een Veltman bijvoorbeeld best even banken en mag je als je daar een goed alternatief achter hebt best worden ingegrepen..

Al met al denk ik dat het er best aardig uitziet, jongens als Boilesen en Fischer komen er na de winterstop weer bij. De ploeg is dan weer fris en fruitig en ik denk dat de Boer nog wel wat kan veranderen aan de teamprestatie..

Pak je minimaal hetzelfde aantal punten in de tweede seizoenshelft komt het naar mijn idee aan op de pot in Eindhoven tegen PSV.. Win je die extra dan wordt je kampioen..
Bedankt voor je sublieme (!) analyse, Remco. Ik ben het volledig met je eens.
Ook ik heb lang geroepen (en geschreven), dat de Ajax-selectie prima op orde is. Ik denk echter, dat we met z'n allen moeten constateren, dat we in die selectie ERVARING missen, spelers, die door hun ervaring kunnen aangeven dat het anders moet, WAAR het anders moet in het veld. Spelers, die het initiatief nemen binnen het elftal en op sleeptouw kunnen nemen wanneer het niet goed draait. Op dit moment is de basis-elf een soort jongetjesteam, een verdedeld jeugdelftal dat nog volop aan het leren is. In feite kun je het die jongetjes niet kwalijk nemen, maar wel het TH en de directie die maar blijven volhouden, dat de komende maand de knip dicht blijft. Er is hooguit een enkele euro ruimte voor het aantrekken van een doelman voor Jong Ajax, dit door een aantal langdurige blessures. Maar neem van mij aan, dat wanneer er tijdens de komende transferperiode verder niets gebeurt, Ajax, DIT Ajax de tweede seizoenshelft nog akelig veel punten gaat verspelen, want geluk hebben zoals vanmiddag tegen een degradatiekandidaat als Excelsior, houdt echt een keer op. Ik heb het eerste half uur gezien vanmiddag, maar ik kon het niet langer aan. Dat heb ik nog nooit eerder gehad. Dat was Ajax-onwaardig gevoetbal: Worden weggespeeld door Excelsior... Ondanks de drie punten, heb ik zwaar de ziekte in. Ik ben ongeneneerd kwaad.
remco k
 remco k - zondag 21 december 2014 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 17:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Opzich mooi gezegt. Maar je hoeft voor mij niet minder te zijn dan de tegenstander om echt door de ondergrens te zakken. Veel grote fases gehad in wedstrijden wat niet kon. Vind je dat er iets bij moet? Zou een VD Vaart willen komen? Puur voor routine? Want dat mis ik enorm.
Ik kijk vrijwel alles wat er maar gespeeld wordt in de top landen, en geloof mij, ook Madrid Bayern en Barca spelen in hun competities weleens hele slechte wedstrijden waarin ze ook puntverlies lijden..

En spelers erbij, prima hoor. Maar waar ga je een vd Vaart laten spelen?? op de plek van Andersen?? Of op de plek van Klaasen?? Of op de plek van 1 van de buitenspelers?

Een hele ervaren CVM zou ik graag zien komen, maar wie is dan de grote vraag. Ik heb het al eerder geopperd, maar Anita zou ik graag terug zien komen, speelt nu niet veel en met name als invaller..

Verder kan ik geen ervaren speler noemen voor die positie die ik graag zou zien komen..

En zoals ik al aangaf, we maken echt meer dan genoeg goals, voor de voorste 5 posities hoef ik geen andere spelers..
Loetje
 Loetje - zondag 21 december 2014 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 18:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik kijk vrijwel alles wat er maar gespeeld wordt in de top landen, en geloof mij, ook Madrid Bayern en Barca spelen in hun competities weleens hele slechte wedstrijden waarin ze ook puntverlies lijden..

En spelers erbij, prima hoor. Maar waar ga je een vd Vaart laten spelen?? op de plek van Andersen?? Of op de plek van Klaasen?? Of op de plek van 1 van de buitenspelers?

Een hele ervaren CVM zou ik graag zien komen, maar wie is dan de grote vraag. Ik heb het al eerder geopperd, maar Anita zou ik graag terug zien komen, speelt nu niet veel en met name als invaller..

Verder kan ik geen ervaren speler noemen voor die positie die ik graag zou zien komen..

En zoals ik al aangaf, we maken echt meer dan genoeg goals, voor de voorste 5 posities hoef ik geen andere spelers..
Ja en toch crieeren we weinig kansen.
Van der Vaart op die van Andersen. Doet het al beter maar vind het nog niet klaar voor de basis. Is mijn mening.
En je vergelijkt met die topclubs... Ajax wordt vaak overrompeld in inzet. Daardoor wordt het de mindere ploeg
Brandje
 Brandje - zondag 21 december 2014 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 18:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Bedankt voor je sublieme (!) analyse, Remco. Ik ben het volledig met je eens.
Ook ik heb lang geroepen (en geschreven), dat de Ajax-selectie prima op orde is. Ik denk echter, dat we met z'n allen moeten constateren, dat we in die selectie ERVARING missen, spelers, die door hun ervaring kunnen aangeven dat het anders moet, WAAR het anders moet in het veld. Spelers, die het initiatief nemen binnen het elftal en op sleeptouw kunnen nemen wanneer het niet goed draait. Op dit moment is de basis-elf een soort jongetjesteam, een verdedeld jeugdelftal dat nog volop aan het leren is. In feite kun je het die jongetjes niet kwalijk nemen, maar wel het TH en de directie die maar blijven volhouden, dat de komende maand de knip dicht blijft. Er is hooguit een enkele euro ruimte voor het aantrekken van een doelman voor Jong Ajax, dit door een aantal langdurige blessures. Maar neem van mij aan, dat wanneer er tijdens de komende transferperiode verder niets gebeurt, Ajax, DIT Ajax de tweede seizoenshelft nog akelig veel punten gaat verspelen, want geluk hebben zoals vanmiddag tegen een degradatiekandidaat als Excelsior, houdt echt een keer op. Ik heb het eerste half uur gezien vanmiddag, maar ik kon het niet langer aan. Dat heb ik nog nooit eerder gehad. Dat was Ajax-onwaardig gevoetbal: Worden weggespeeld door Excelsior... Ondanks de drie punten, heb ik zwaar de ziekte in. Ik ben ongeneneerd kwaad.
De selectie is absoluut niet in of op orde want itt voorgaande jaren zakken we nu veel vaker door de ondergrens. Dordrecht eerste half uur wordt je THUIS weggespeeld eigenlijk. Heerenveen thuis moet je eigenlijk op 0-2 achterkomen. Vitsse thuis voor de beker. Vandaag was heel erg slecht. Tegen Utrecht kom je heel goed weg. Tegen Groningen ben je na de 1-0 helemaal nergens meer.
Dus hoe kan je met heel vaak heel slecht voetbal nu spreken van de de selectie prima is. Talent is er zeker maar teveel spelers bakken er helemaal niks van. Misschien verzadigd van de vier titels misschien de chemie weg tussen trainer en team.
Een jaar geen kampioen kan ik best mee leven en de toekomst ziet er ook prima uit als je ziet wat er uit de jeugd aan gaat komen maar dit jaar wordt echt helemaal niks al ze niet wat gaan doen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2014 door Brandje --
Loetje
 Loetje - zondag 21 december 2014 - 18:51   quote  deeplink  
Even nog aanvullend op het stukje wat ik het laatste op Remco quote, het systeem draait om balbezit. De 6 is belangrijk. Een inschuivende verdediger als ik soort extra middenvelder. Een aanvaller die wat inzakt een meevoetbalt. Het is vrij aanvallend. Bij balverlies ben je vaak heel kwetsbaar. De 6 speelt daar ook een belangrijke rol in. Die wordt al niet goed ingevuld. Het gaat om dater een hoog tempo gehanteerd wordt maar wel met weinig balverlies. 2 van de 3 middenvelders, Andersen en Serero lijden oontzettend veel dom balverlies. Alleen Klaassen is doorgaans balvast. Kan tempo maken. Daarom wil ik een Van der Vaart en Anita (vond ik een prima optie van Remco) erbij. Spelers die niet veel balverlies lijden. Een duel kunnen winnen en een tempo kunnen bepalen. Kunnen coachen en je hebt wat fysiek erbij. Andersen speelt nog veel te vaak zacht in. Ook Serero lijd veel balverlies. Dat zijn 2 van de 3 middenvelders. Die linie is het belangrijkste in het systeem.
Pietje
 Pietje - zondag 21 december 2014 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 18:42 schreef Brandje het volgende:

[..]

De selectie is absoluut niet in of op orde want itt voorgaande jaren zakken we nu veel vaker door de ondergrens. Dordrecht eerste half uur wordt je THUIS weggespeeld eigenlijk. Heerenveen thuis moet je eigenlijk op 0-2 achterkomen. Vitsse thuis voor de beker. Vandaag was heel erg slecht. Tegen Utrecht kom je heel goed weg. Tegen Groningen ben je na de 1-0 helemaal nergens meer.
Dus hoe kan je met heel vaak heel slecht voetbal nu spreken van de de selectie prima is. Talent is er zeker maar teveel spelers bakken er helemaal niks van. Misschien verzadigd van de vier titels misschien de chemie weg tussen trainer en team.
Een jaar geen kampioen kan ik best mee leven en de toekomst ziet er ook prima uit als je ziet wat er uit de jeugd aan gaat komen maar dit jaar wordt echt helemaal niks al ze niet wat gaan doen
Je hebt helemaal gelijk. Maar dat is eigenlijk wat ik ook bedoelde. Op dit moment heeft Ajax veel te veel jeugdspelers in de selectie en in de basiself. Met die jeugdigheid haal je heel veel wisselvalligheid in huis en dat openbaart zich ook in wedstrijdmentaliteit. Zeker, die wedstrijden die jij noemde hadden gemakkelijk ook anders kunnen aflopen. Dan waren we een aardige middenmoter. Ik denk niet dat het aan Frank de Boer ligt, maar aan de financiële middelen die hem worden geboden. Maar waar hij (helaas) wel achter staat.

Ik was vanmiddag op de verjaardagsborrel van mij buurman en daar was ook Ron Olyslager (wie kent hem nog?!) aanwezig, de voormalige meer dan voorteffelijk doelman van de Graafschap en Vitesse. Hij is nu keeperstrainer van de Graafschap alsmede hoofdtrainer van een amateurclub. Ik had een leuke discussie met hem. Ook hij vindt dat Ajax overdrijft met het aantal jeugdspelers in het eerste. Je vraagt om problemen, zei hij: wisselvalligheid, gebrek aan concentratie gedurende de volle 90 minuten, gevoel van belang enzovoort. Hij vond dat de meeste jongens nog in een leerproces zitten, die je niet te veel kunt belasten en verwijten. Voor hem is het huidige Ajax beslist niet kampioenskandidaat nummer 1, hoewel hij het wel hoopt, want hij sympatiseert wel met onze club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2014 door Pietje --
Pietje
 Pietje - zondag 21 december 2014 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 18:51 schreef Loetje het volgende:
Even nog aanvullend op het stukje wat ik het laatste op Remco quote, het systeem draait om balbezit. De 6 is belangrijk. Een inschuivende verdediger als ik soort extra middenvelder. Een aanvaller die wat inzakt een meevoetbalt. Het is vrij aanvallend. Bij balverlies ben je vaak heel kwetsbaar. De 6 speelt daar ook een belangrijke rol in. Die wordt al niet goed ingevuld. Het gaat om dater een hoog tempo gehanteerd wordt maar wel met weinig balverlies. 2 van de 3 middenvelders, Andersen en Serero lijden oontzettend veel dom balverlies. Alleen Klaassen is doorgaans balvast. Kan tempo maken. Daarom wil ik een Van der Vaart en Anita (vond ik een prima optie van Remco) erbij. Spelers die niet veel balverlies lijden. Een duel kunnen winnen en een tempo kunnen bepalen. Kunnen coachen en je hebt wat fysiek erbij. Andersen speelt nog veel te vaak zacht in. Ook Serero lijd veel balverlies. Dat zijn 2 van de 3 middenvelders. Die linie is het belangrijkste in het systeem.
Zeker Loetje, ook ik heb de naam Van der Vaart genoemd, alsmede Anita maar ook Maduro. Dat zijn toch jongens die het Ajax-systeem kennen en veel buitenlandse ervaring hebben opgedaan. Ze hoeven niet alle wedstrijden te spelen, maar afhankelijk van de tegenstander (en tussenstand) wel kunnen worden opgesteld.
remco k
 remco k - zondag 21 december 2014 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 18:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Bedankt voor je sublieme (!) analyse, Remco. Ik ben het volledig met je eens.
Ook ik heb lang geroepen (en geschreven), dat de Ajax-selectie prima op orde is. Ik denk echter, dat we met z'n allen moeten constateren, dat we in die selectie ERVARING missen, spelers, die door hun ervaring kunnen aangeven dat het anders moet, WAAR het anders moet in het veld. Spelers, die het initiatief nemen binnen het elftal en op sleeptouw kunnen nemen wanneer het niet goed draait. Op dit moment is de basis-elf een soort jongetjesteam, een verdedeld jeugdelftal dat nog volop aan het leren is. In feite kun je het die jongetjes niet kwalijk nemen, maar wel het TH en de directie die maar blijven volhouden, dat de komende maand de knip dicht blijft. Er is hooguit een enkele euro ruimte voor het aantrekken van een doelman voor Jong Ajax, dit door een aantal langdurige blessures. Maar neem van mij aan, dat wanneer er tijdens de komende transferperiode verder niets gebeurt, Ajax, DIT Ajax de tweede seizoenshelft nog akelig veel punten gaat verspelen, want geluk hebben zoals vanmiddag tegen een degradatiekandidaat als Excelsior, houdt echt een keer op. Ik heb het eerste half uur gezien vanmiddag, maar ik kon het niet langer aan. Dat heb ik nog nooit eerder gehad. Dat was Ajax-onwaardig gevoetbal: Worden weggespeeld door Excelsior... Ondanks de drie punten, heb ik zwaar de ziekte in. Ik ben ongeneneerd kwaad.
Ik denk dat we dit echt verschrikkelijk overdrijven, een stuk meer punten dan vorig seizoen in dezelfde wedstrijden, dan deo je toch iets goed en dat kan niet alleen geluk zijn..

Als er spelers te vinden zijn die in het beleid passen en Ajax een stuk beter maken, dan heb ik geen enkel probleem met het aantrekken van een speler.... Maar ik denk echt dat we hooguit iets nodig hebben op de cvm plek..

En nogmaals, ik vind echt dat we overdrijven, in vrijwel ieder ander land wordt er na zo'n dag als vandaag gekeken naar de winst.. Wij kijken met zijn allen eerst naar het vertoonde spel..

Het wordt hoog tijd in Nederland dat het resultaat op de eerste plek komt te staan en het vertoonde spel van ondergeschikt belang is, uiteraard nog steeds belangrijk, maar het moet een tool zijn om die winst te behalen en niet het doel op zich..
remco k
 remco k - zondag 21 december 2014 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 18:51 schreef Loetje het volgende:
Even nog aanvullend op het stukje wat ik het laatste op Remco quote, het systeem draait om balbezit. De 6 is belangrijk. Een inschuivende verdediger als ik soort extra middenvelder. Een aanvaller die wat inzakt een meevoetbalt. Het is vrij aanvallend. Bij balverlies ben je vaak heel kwetsbaar. De 6 speelt daar ook een belangrijke rol in. Die wordt al niet goed ingevuld. Het gaat om dater een hoog tempo gehanteerd wordt maar wel met weinig balverlies. 2 van de 3 middenvelders, Andersen en Serero lijden oontzettend veel dom balverlies. Alleen Klaassen is doorgaans balvast. Kan tempo maken. Daarom wil ik een Van der Vaart en Anita (vond ik een prima optie van Remco) erbij. Spelers die niet veel balverlies lijden. Een duel kunnen winnen en een tempo kunnen bepalen. Kunnen coachen en je hebt wat fysiek erbij. Andersen speelt nog veel te vaak zacht in. Ook Serero lijd veel balverlies. Dat zijn 2 van de 3 middenvelders. Die linie is het belangrijkste in het systeem.
Volgens mij besschrijf jij niet het systeem dat Ajax speelt. Bij ons zakt een spits zelden uit, en schuift een verdediger al helemaal zelden in..

En ik zie liever een andere linie die ervaring, de voorste 5 posities zijn echt voldoende bezet.. de CVM positie zou kunnen, Anita dus eventueel huren voor een half jaar..
remco k
 remco k - zondag 21 december 2014 - 19:42   quote  deeplink  
Feyenoord wordt door half Nederland geprezen en opgehemeld..

En toch staan we 8 punten voor en hebben we een doelsaldo van +11 op de Rotterdammers..

En ja we hebben geluk gehad, maar ook flink pech.. Tegen PSV bijvoorbeeld..

Er is maar 1 ploeg met meer goals dan Ajax en maar 2 met minder tegengoals..

En we hebben met de winterstop meer punten dan in de afgelopen 11 jaar..

Zoals het hier bij vlagen gesteld wordt lijken we wel een degradatie kandidaat..

En het mooie van alles, dat lukt ons met een ploeg die bestaat uit heel veel jeugdspelers..

maar nee, het glas is half leeg en we klagen meer dan ooit te voren.. Wees er maar trots op..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 21 december 2014 - 20:32   quote  deeplink  
En wie wordt er kampioen? Als het ajax is, is het de kampioen van armoede volgens half Nederland, maar als het psv of Feyenoord is dan is het met geweldig voetbal......
remco k
 remco k - zondag 21 december 2014 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 20:32 schreef Ronald 1960 het volgende:
En wie wordt er kampioen? Als het ajax is, is het de kampioen van armoede volgens half Nederland, maar als het psv of Feyenoord is dan is het met geweldig voetbal......
Dat bedoel ik.. Overigens doen heel veel Ajacieden daar met zijn allen keihard aan mee.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 december 2014 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 19:42 schreef remco k het volgende:
Feyenoord wordt door half Nederland geprezen en opgehemeld..

En toch staan we 8 punten voor en hebben we een doelsaldo van +11 op de Rotterdammers..

En ja we hebben geluk gehad, maar ook flink pech.. Tegen PSV bijvoorbeeld..

Er is maar 1 ploeg met meer goals dan Ajax en maar 2 met minder tegengoals..

En we hebben met de winterstop meer punten dan in de afgelopen 11 jaar..

Zoals het hier bij vlagen gesteld wordt lijken we wel een degradatie kandidaat..

En het mooie van alles, dat lukt ons met een ploeg die bestaaut uit heel veel jeugdspelers..

maar nee, het glas is half leeg en we klagen meer dan ooit te voren.. Wees er maar trots op..
Tegenstrijdigheid wat ik lees in je posts zijn we nou goed of slecht?
Pech tegen Psv? Vrij naïef vond ik ons ook dat is jeugdigheid.
Tegen Vitesse net zo we gaan die wedstrijden veel te gemakkelijk in.
Ook missen we gewoon een stukje ervaring/kwaliteit ook dit is niks nieuws.
Niks nieuws roepen de meeste al veel langer.

Dit Ajax word al jaren op rij verzwakt 9 van de 10 aankopen zijn gewoon zwak.
We bewandelen op dit moment gewoon niet de juiste weg inzake aankoopbeleid.
Vermogen moet op het veld staan en niet op de bank.
Sommige hier hebben gewoon zitten slapen en vertrouwd op het huidige beleid.
Anderen waren wel kritisch en hebben dit gewoon aan zien komen.
Nee ik ga mezelf niet op de borst slaan maar als een Overmars dat zegt dat dit de beste
selectie is in jaren dan is dat gewoon lachwekkend.

Heb er meerdere topic's aan gewijd zoals plan van aanpak plus zomer transfers enz enz.
Snap hier al jaren helemaal niets van. Babel en Bojan bv. gratis maar laten ze lopen.
Sigthorsson mag blijven Moisander die gewoon slecht is.
Duarte, Zimling enz enz.

Ajax heeft gewoon nagelaten om zich echt te versterken en daar pluk je nu de vruchten van.
We hebben gewoon een matig team en maken geen echte stappen vooruit.
Zolang vasthouden aan een Sigthorsson is echt een belediging voor het Ajax wat we moeten zijn.
Maar goed zal wel weer iets raars zeggen en zeuren om aankopen maar
het is gewoon wat ik al jaren op rij constateer.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 21 december 2014 - 20:42   quote  deeplink  
Voor veel ploegen is de wedstrijd tegen ons de wedstrijd van het jaar, wat op zich ook wel weer logisch is. Wij zijn tenslotte verreweg het meest kampioen van alle clubs ;-)

Maar de meeste teams gaan dan ook voor de pot hangen en hopen ze uit een counter tegen kunnen scoren. Wat ik zelf vind is dat er best wat meer bewogen mag worden,zodat het spel wat sneller gaat. Op zo'n moment maak je het voor de tegenstander een stuk lastiger om daar op inte spelen..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 december 2014 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 20:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat bedoel ik.. Overigens doen heel veel Ajacieden daar met zijn allen keihard aan mee.
En terecht we hadden verl verder kunnen en moeten zijn.
Als jij niet verdrietig wordt dat tegenwoordig ieder team wat een beetje hard werkt het je
al lastig kan maken. Dan houd je niet van Ajax of heb je er echt geen kijk oo.
Ja we zijn een aantal jaren op rij kampioen geworden maar maken we progressie?
Tuurlijk er komt een mooie lichting aan zie A1 maar moet je daar nu al je centen opzetten?
Breken ze allemaal door? Moet je als Ajax genoegen nemen met minder en het tot die tijd laten lopen?
Moet Ajax er niet altijd voor gaan om de sterkste van Nederland te zijn?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 december 2014 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 20:42 schreef Ronald 1960 het volgende:
Voor veel ploegen is de wedstrijd tegen ons de wedstrijd van het jaar, wat op zich ook wel weer logisch is. Wij zijn tenslotte verreweg het meest kampioen van alle clubs ;-)

Maar de meeste teams gaan dan ook voor de pot hangen en hopen ze uit een counter tegen kunnen scoren. Wat ik zelf vind is dat er best wat meer bewogen mag worden,zodat het spel wat sneller gaat. Op zo'n moment maak je het voor de tegenstander een stuk lastiger om daar op inte spelen..
Ajax speelde gewoon slecht....erbarmelijk zelfs, maar iemand mij zeggen wat er met Klaassen aan de hand is ??
Hij viel mij echt negatief op
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 december 2014 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 20:42 schreef Ronald 1960 het volgende:
Voor veel ploegen is de wedstrijd tegen ons de wedstrijd van het jaar, wat op zich ook wel weer logisch is. Wij zijn tenslotte verreweg het meest kampioen van alle clubs ;-)

Maar de meeste teams gaan dan ook voor de pot hangen en hopen ze uit een counter tegen kunnen scoren. Wat ik zelf vind is dat er best wat meer bewogen mag worden,zodat het spel wat sneller gaat. Op zo'n moment maak je het voor de tegenstander een stuk lastiger om daar op inte spelen..
Dat is ook zo en tuurlijk wil iedereen van Ajax winnen, maar dit Ajax
straalt niet uit dat het van iedereen kan winnen. Dan speel je de vechtclubjes
in de kaart. Nog nooit hebben zoveel clubjes gedacht dat er bij Ajax iets te halen valt.
Ik wijt dat aan een stukje kwaliteit wat er ontbreekt. Ervaren sterke spelers zijn er nog steeds te weinig.
Middelmaat hebben we genoeg. We durven niet.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 december 2014 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 20:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ajax speelde gewoon slecht....erbarmelijk zelfs, maar iemand mij zeggen wat er met Klaassen aan de hand is ??
Hij viel mij echt negatief op
Je maatje Andersen mij ook.. :-(
Een meneertje Khisna is er ook nog lang niet. Veltman mag ook
wel snel weer terug op aarde komen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 december 2014 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 20:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je maatje Andersen mij ook.. :-(
Een meneertje Khisna is er ook nog lang niet. Veltman mag ook
wel snel weer terug op aarde komen.
Andersen ook ja...maar Klaassen is de gladiator, ik zag alleen een blonde terugspeel smurf
Eide
 Eide - zondag 21 december 2014 - 21:06   quote  deeplink  
Klaassen is ook niet in staat dit team op te pikken. Hij is vaak zat de beste geweest maar kan uiteindelijk het niveau van de rest ook niet zomaar ontstijgen, zeker als hij ook verdedigend max aan de bak moet. Maar ook hij was niet best vandaag.

Eigenlijk speelden alleen Serero en Cillissen een behoorlijke pot. Riedewald beviel mij op linksback beter dan op 6 en eigenlijk ook beter dan Viergever.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 december 2014 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 21:06 schreef Eide het volgende:
Klaassen is ook niet in staat dit team op te pikken. Hij is vaak zat de beste geweest maar kan uiteindelijk het niveau van de rest ook niet zomaar ontstijgen, zeker als hij ook verdedigend max aan de bak moet. Maar ook hij was niet best vandaag.

Eigenlijk speelden alleen Serero en Cillissen een behoorlijke pot. Riedewald beviel mij op linksback beter dan op 6 en eigenlijk ook beter dan Viergever.
Dan is het best wel zorgelijk....
remco k
 remco k - zondag 21 december 2014 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 20:37 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tegenstrijdigheid wat ik lees in je posts zijn we nou goed of slecht?
Pech tegen Psv? Vrij naïef vond ik ons ook dat is jeugdigheid.
Tegen Vitesse net zo we gaan die wedstrijden veel te gemakkelijk in.
Ook missen we gewoon een stukje ervaring/kwaliteit ook dit is niks nieuws.
Niks nieuws roepen de meeste al veel langer.

Dit Ajax word al jaren op rij verzwakt 9 van de 10 aankopen zijn gewoon zwak.
We bewandelen op dit moment gewoon niet de juiste weg inzake aankoopbeleid.
Vermogen moet op het veld staan en niet op de bank.
Sommige hier hebben gewoon zitten slapen en vertrouwd op het huidige beleid.
Anderen waren wel kritisch en hebben dit gewoon aan zien komen.
Nee ik ga mezelf niet op de borst slaan maar als een Overmars dat zegt dat dit de beste
selectie is in jaren dan is dat gewoon lachwekkend.

Heb er meerdere topic's aan gewijd zoals plan van aanpak plus zomer transfers enz enz.
Snap hier al jaren helemaal niets van. Babel en Bojan bv. gratis maar laten ze lopen.
Sigthorsson mag blijven Moisander die gewoon slecht is.
Duarte, Zimling enz enz.

Ajax heeft gewoon nagelaten om zich echt te versterken en daar pluk je nu de vruchten van.
We hebben gewoon een matig team en maken geen echte stappen vooruit.
Zolang vasthouden aan een Sigthorsson is echt een belediging voor het Ajax wat we moeten zijn.
Maar goed zal wel weer iets raars zeggen en zeuren om aankopen maar
het is gewoon wat ik al jaren op rij constateer.
Je reageert alleen maar op dat wat je gevoel je zegt.. Wat ik opnoem zijn gewoon keiharde feiten, en die feiten geven aan dat we er beter voor staan dan afgelopen jaar, een stuk beter zelfs.. We hebben meer punten bij elkaar gevoetbald dan de afgelopen 11 seizoenen.. Of is dat ook weer toeval??

En je leest geen tegenstrijdigheden bij mij hoor, dat is sarcasme naar sommige medeforummers toe..

Overigens zeg ik nergens dat er geen aankopen bij moeten komen..

Maar ik heb hier vrijwel geen namen langs zien komen die ons daadwerkelijk sterker zouden maken..
remco k
 remco k - zondag 21 december 2014 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 20:43 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En terecht we hadden verl verder kunnen en moeten zijn.
Als jij niet verdrietig wordt dat tegenwoordig ieder team wat een beetje hard werkt het je
al lastig kan maken. Dan houd je niet van Ajax of heb je er echt geen kijk oo.
Ja we zijn een aantal jaren op rij kampioen geworden maar maken we progressie?
Tuurlijk er komt een mooie lichting aan zie A1 maar moet je daar nu al je centen opzetten?
Breken ze allemaal door? Moet je als Ajax genoegen nemen met minder en het tot die tijd laten lopen?
Moet Ajax er niet altijd voor gaan om de sterkste van Nederland te zijn?
ajax is de huidige kampioen en volop in de strijd om weer kampioen te worden.. En waar baseer jij nu weer op dat alles gezet wordt op het talent van de A1..

Ik weet niet of men een beetje oplet, maar ze zijn bij Ajax bikkelhard aan het werk om de betere talenten van het eerste voor lange tijd aan zich te binden, en dat lukt ook nog eens erg goed.. Als je dan een aantal gerichte aankopen moet en kan doen op bepaalde plekken die niet goed genoeg zijn, en deze dan aanvult met het talent uit die A1, dan kan er zomaar iets moois ontstaan..

Maar laten we het eens opsommen..

Narsingh moest komen.. Persoonlijk vind ik dat die na Heerenveen helemaal niets heeft laten zien, onze huidige jongens zeker zo goed zijn we er met hem dus niet beter op zouden zijn geworden.
Maher moest komen, blijkt toch niet zo goed te zijn en wordt door Hendrikx uit de basis gehouden, ik vind en denk dat Andersen potentieel beter is.
Dost moest komen, weet jij nog waar die speelt??
Mokotjo en Zyech zijn prima spelers, maar geen directe versterkingen, ze zijn niet dragend..

En zo kunnen we nog wel even doorgaan..

Wie van de genoemde spelers is nu een dragende speler die ons echt beter had gemaakt??

Want een dragende speler is wat iedereen roept wat we nodig hebben, en misschien is dat ook wel zo..

Maar welke aankoop gaat ons op een positie die nu onderbezet is helpen..

Als jij het weet ben ik het direct helemaal met je eens dat we die moeten halen. Al kost ie 10 miljoen Euro..

In mijn optiek is de CVM postie niet goed genoeg bezet, en zou er als het ervaring is een hele goede sterke ervaren linker CV bij mogen..

Ik ben benieuwd naar de namen, dus met een rugzak met ervaring..
remco k
 remco k - zondag 21 december 2014 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 20:47 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat is ook zo en tuurlijk wil iedereen van Ajax winnen, maar dit Ajax
straalt niet uit dat het van iedereen kan winnen. Dan speel je de vechtclubjes
in de kaart. Nog nooit hebben zoveel clubjes gedacht dat er bij Ajax iets te halen valt.
Ik wijt dat aan een stukje kwaliteit wat er ontbreekt. Ervaren sterke spelers zijn er nog steeds te weinig.
Middelmaat hebben we genoeg. We durven niet.
En toch winnen we vrijwel alles..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 21 december 2014 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 20:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ajax speelde gewoon slecht....erbarmelijk zelfs, maar iemand mij zeggen wat er met Klaassen aan de hand is ??
Hij viel mij echt negatief op
Dipje ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 december 2014 - 21:23   quote  deeplink  
Toornstra kan een elftal dragen....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 december 2014 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 21:22 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dipje ;-)
Big dip gap
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 december 2014 - 22:03   quote  deeplink  
Volgens mij moeten er een aantal spelers eens stevig dineren tijdens kerst.
remco k
 remco k - zondag 21 december 2014 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 21:06 schreef Eide het volgende:
Klaassen is ook niet in staat dit team op te pikken. Hij is vaak zat de beste geweest maar kan uiteindelijk het niveau van de rest ook niet zomaar ontstijgen, zeker als hij ook verdedigend max aan de bak moet. Maar ook hij was niet best vandaag.

Eigenlijk speelden alleen Serero en Cillissen een behoorlijke pot. Riedewald beviel mij op linksback beter dan op 6 en eigenlijk ook beter dan Viergever.
Ik vond Serero vandaag niet goed, niet bij de slechtste van het elftal, maar ook gewoon ronduit slecht..

Het lukt hem op die positie nog niet om de verdediging te ontlasten..
remco k
 remco k - zondag 21 december 2014 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 21:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Big dip gap
Hoezo, we maken in de eredivisie in de laatste wedstrijden geloof ik iets van 13 goals en krijgen er 1 of 2 tegen..

Big Dip??
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 21 december 2014 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 21:23 schreef Nenam_tiL het volgende:
Toornstra kan een elftal dragen....
Maar niet ons ajax, gap....
remco k
 remco k - zondag 21 december 2014 - 22:31   quote  deeplink  
Dan had ie op de plek van Klaassen moeten spelen.. Als buitenspeler vind ik het niet wat..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 december 2014 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 22:25 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Maar niet ons ajax, gap....
Nee daar hebben we geen dragers....wel lopers
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 december 2014 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 22:31 schreef remco k het volgende:
Dan had ie op de plek van Klaassen moeten spelen.. Als buitenspeler vind ik het niet wat..
Misschien moeten we weer met een echte nr 10 gaan spelen
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 21 december 2014 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 22:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Misschien moeten we weer met een echte nr 10 gaan spelen
Litmanen ?
remco k
 remco k - zondag 21 december 2014 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 22:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Misschien moeten we weer met een echte nr 10 gaan spelen
Ach, het verschilt niet zo heel erg veel van elkaar, zeker niet hoe Ajax het op dit moment invult..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 december 2014 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 22:38 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Litmanen ?
HELD
remco k
 remco k - zondag 21 december 2014 - 22:44   quote  deeplink  
Jaja dat weten we nu wel..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 december 2014 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 22:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach, het verschilt niet zo heel erg veel van elkaar, zeker niet hoe Ajax het op dit moment invult..
Ik ben tactisch een leek/nerd.....maar het lijkt me dat je een 6 op een 10 kan finetunen...dan ben je er voor de helft, twee flankspelers en een echte 9
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 december 2014 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 22:44 schreef remco k het volgende:
Jaja dat weten we nu wel..
Rustig aan jij hé....anders krijg je patje slome
remco k
 remco k - zondag 21 december 2014 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 22:47 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Rustig aan jij hé....anders krijg je patje slome
Ach ja.. Als dat alles is..

Litmanen is heilig, en zo zijn er wel meer.. van Basten, Bergkamp, Cruijff en nog wel meer..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 december 2014 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 22:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach ja.. Als dat alles is..

Litmanen is heilig, en zo zijn er wel meer.. van Basten, Bergkamp, Cruijff en nog wel meer..
Voor jou ja......voor mij is er maar 1
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 december 2014 - 23:03   quote  deeplink  
Finidi George was ook een geweldenaar

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Excelsior - Ajax (zondag 21 november, 14:30); 0 - 2









0.0103628