BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Excelsior - Ajax (zondag 21 november, 14:30); 0 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ztjes
 Ztjes - maandag 22 december 2014 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 23:15 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Het missende gedeelte na de fluwele revolutie is ook kort geleden door Frank benoemd en doet niets tekort aan de goede gemaakte stappen, maar een top biertje met een missende ingrediënt wordt een goedkoop aftreksel.
Frank:
Bij Ajax zijn aanwezige talenten vaak beter dan de aanwinsten die de ploeg volwassen moeten maken, zo bewezen ook Niki Zimling en Nick Viergever onbedoeld. "Als je het zelf moeilijk hebt, dan kan je het elftal niet op sleeptouw nemen. Basel en Salzburg hebben wel succes met ervaren spelers. Maar zulke jongens kunnen daar ook veel verdienen.''

Vorige week op een congres van de KNVB zag De Boer aardige statistieken over Oranje en Nederlandse clubs. "Oranje presteert sinds 1988 redelijk constant met ervaren spelers. Kijk nu maar naar Robben, Van Persie en Sneijder. Ik ging op mijn 28e weg bij Ajax, nu vertrekken spelers veel eerder. Daarvoor moeten zij hun ploeg al op sleeptouw hebben genomen. Op die manier worden we ingehaald door Turkije."

Waar laten we echt steken liggen, bij de scouting van ervaren spelers en niets meer en niets minder.
K.. Telefoon

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 december 2014 door Ztjes --
Ztjes
 Ztjes - maandag 22 december 2014 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 23:15 schreef Ztjes het volgende:

[..]

-


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 december 2014 door Ztjes --
Brandje
 Brandje - dinsdag 23 december 2014 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 18:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Litmanen was geweldig goed, maar er waren er echt die beter zijn geweest..
Combinatie mens/speler is fantastisch. Petterson was er ook zo een.
Brandje
 Brandje - dinsdag 23 december 2014 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 18:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Nigel heeft aangegeven graag te willen verlengen..
EN KJH wil hem heel graag bij Schalke zien. Kansloze missie dus
Eide
 Eide - dinsdag 23 december 2014 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 23:15 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Waar laten we echt steken liggen, bij de scouting van ervaren spelers en niet meer en niets minder.
Nee. En de grap is dat je de reden zelf al aandraagt. FdB bleef namelijk bij Ajax tot zijn 28e bij Ajax. Dat heeft niets met scouting te maken. Het heeft te maken met structureel aantrekkelijker zijn voor oudere spelers. Scouting komt pas 2 stappen verderop.

Laat het idee dat het hier en nu opgelost kan worden met scouting los. Dat is gewoon niet zo. En tenzij Ajax en de Eredivisie de andere problemen van de Eredivisie kunnen oplossen blijft oplossen door scouting een illusie.
remco k
 remco k - dinsdag 23 december 2014 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 19:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Makkelijk gezegd als alle jaren pas na de winterstop werd begonnen met voetballen.
Ook is ons programma nu na de winter moeilijker dan voorgaande jaren?
Maar goed we zullen wel zien waar we staan na 36 wedstrijden jij
ziet het duidelijk een stuk positiever in.
11 jaar Hummel, niet alleen onder de Boer.. de afgelopen 11 jaar niet 1 keer zoveel punten als dit seizoen..
remco k
 remco k - dinsdag 23 december 2014 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 19:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Prima mag jij vinden ik vind van niet. Zeker niet het hoogst haalbare eruit
gehaald gezien de middelen. Psv, Vitesse en Feyenoord al vergeten?
Pec Zwolle waar je al niet van kunt winnen? Gezien de punten sta je er inderdaad prima voor.
En als je wint ben je goed toch?

We hadden veel verder kunnen zijn en dat weet je zelf ook wel.
Zolang je blijft inversteren in tweederangs garnituur kom je gewoon niet
verder. De jonge talenten die eraan komen zullen ook beter renderen in een stabiel team.
Dat je met een Zimling uit de koker komt en Sigthorsson op blijft stellen zegt mij al genoeg.
Zwolle staat gewoon 4e, accepteer nu maar dat ook dat een nieuwe subtopper is geworden..

Ik zeg ook helemaal nergens dat we geweldig voetbal spelen, lezen wat je graag wilt lezen is op dit forum blijkbaar heel normaal..
Vitesse en Feyenoord in de ED wonnen we volgens mij allebei..
remco k
 remco k - dinsdag 23 december 2014 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 19:13 schreef biebie het volgende:

[..]

Beter? Heb jij last van je ogen? Je klinkt als een verliefde puber. De realiteit is dat geen van die spelers beter wordt - en dat maken ze pijnlijk duidelijk zodra ze tegenover echte voetballers staan, zoals in de Champions League. Het is één grote slappe hap: onvoldoende kwaliteit, geen vechtlust, geen fantasie.
Dat is jouw mening, die van mij is anders. Misschien eens wat minder de verwende puber uithangen en gewoon realistisch kijken wat de mogelijkheden zijn..
remco k
 remco k - dinsdag 23 december 2014 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 20:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

zolang dat niet gebeurd is, is hij nummer 1
Hij wil helemaal niet terug, wat heeft het dan voor zin om spoken na te jagen..
remco k
 remco k - dinsdag 23 december 2014 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 20:32 schreef Ztjes het volgende:
In het Nederlandse voetbal missen we gewoon in de leeftijdscategorie 27-30 jaar voldoende voetballers (Belangrijke KNVB symposium conclusie). We spelen met veredelde jeugdeltallen met de daarbij horende nadelen, zoals geen constante prestaties, weinig fysiek, lange opleidingscurves op het hoge niveau, etc.
Helemaal mee eens, maar blijkbaar ligt de oplossing hiervoor niet op straat..
remco k
 remco k - dinsdag 23 december 2014 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 22:22 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ik volg mijn club al heel wat langer en ALTIJD ook door dik en dun.
Alleen als men bereid is om keuzes te maken om echte structurele veranderingen door te voeren, waar de echte problemen (ervaring) liggen, gaat er niet veel veranderen. En anders blijft het rotzooien binnen de marge.
Leuk zeggen allemaal.. Maar kom eens met die oplossingen dan, en daarmee niet met loze kreten en open deuren..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 23 december 2014 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 19:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Makkelijk gezegd als alle jaren pas na de winterstop werd begonnen met voetballen.
Ook is ons programma nu na de winter moeilijker dan voorgaande jaren?
Maar goed we zullen wel zien waar we staan na 36 wedstrijden jij
ziet het duidelijk een stuk positiever in.
Dan duurt de competitie bij jouw 2 wedstrijden langer! Ik weet dat de competitie al jaren bestaat uit 34 wedstrijden! ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5928
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Excelsior - Ajax (zondag 21 november, 14:30); 0 - 2









0.0114119