BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Raiola en Kishna

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
biebie
 biebie - woensdag 04 februari 2015 - 09:17   quote  deeplink  
Worden jullie ook zo moe van de fratsen van die Raiola? Heeft die man een ongezonde ziekelijke behoefte aan belangstelling? Vorige week wilde hij zich kandideren voor de hoogste functie bij de FIFA en vandaag vindt hij dat Kishna maar weg moet bij Ajax. Kan iemand die Raoila een prop in zijn mond stoppen zodat hij eens ophoudt met het uitkramen van onzin. Wat een oud wijf!
nora
 nora - woensdag 04 februari 2015 - 09:28   quote  deeplink  
Het wordt zo langzamerhand tijd dat Ajax is zijn tanden laat zien tegen dit soort figuren deze man is een voorbeeld van de lounche types zaakwaarnemers waar Ajax geen zaken meer mee moer doen, hij is al lange tijd bezig om zijn eigen te verkopen in de media en dat doet hij altijd over de rug van zijn onder contract zijnde spelers, en dan het liefst van spelers van topclubs zodat hij weer heel veel media aandacht krijgt.
Wat niet wil zeggen dat ze allemaal zo zijn er zijn ook flink wat legale integere zaakwaarnemers/bureaus.
Eide
 Eide - woensdag 04 februari 2015 - 09:36   quote  deeplink  
Ach, laat roepen. Raiola heeft geen verplichtingen naar Ajax toe en mag dus roepen wat hij wil. Uiteindelijk wil hij met centen losweken voor Kishna. Zo simpel is het weg, want Raiola snapt ook wel dat Kishna echt nog niet klaar is voor het buitenland.
Robinho
 Robinho - woensdag 04 februari 2015 - 09:37   quote  deeplink  
Types Raiola verneuken de weinige positieve punten die voetbal nog heeft. Altijd gezeik om geld of om niets.
Deze man leidt aan grootheidswaanzin, is daarnaast zeer onsympathiek en is een vette narcist. Als dit mijn zaakwaarnemer zou zijn zou ik vanmiddag nog bij hem weggaan.
Ricardo past perfect bij Ajax en kan hier uitgroeien tot een topper ( als ie naar zichzelf luistert)
Brandje
 Brandje - woensdag 04 februari 2015 - 09:49   quote  deeplink  
Begrijp hem in deze enigszins wel. Waar FdB tijdenlang het (volledig onterecht )vertrouwen houdt of heeft gehouden in Schone, Moisander en Siggi. Had hij dat eigenlijk moeten doen in El Ghazi en Kishna want deze twee groeibriljanten zijn je toekomst. Maar nee hoor die worden na een slechte wedstrijd direct naar de bank verwezen. Frank wil het liefst 11 ja-knikkende koorknaapjes opstellen die allemaal voetballen als robots in zijn keurslijf. Spelers als Fisher, Ghazi en Kishna lijken wel doodsbang om een aktie te maken en balverlies te lijden.
nora
 nora - woensdag 04 februari 2015 - 10:18   quote  deeplink  
Het blijft inderdaad wel zeer wazig waarom Frank het niet aandurft met 2 wisselvallige maar ook creatieve flankspelers te beginnen, en ja het zijn niet de spelers die constant achter hun back aanlopen maar die hebben we nu wel en zie het resultaat het wordt misschien tijd voor Frankie om toch is wat uit te proberen want slechter kan het niet lijkt mij.
Eide
 Eide - woensdag 04 februari 2015 - 10:53   quote  deeplink  
Ik vind het vertrouwen in Schone alles behalve onterecht. Die is sinds z'n komst aanhoudend belangrijk geweest voor Ajax. Ik wil ook wel eens Kishna en El Ghazi samen zien voor een aantal wedstrijden hoor, maar het gedoe over Schone blijf ik onterecht vinden.

En zo heeft FdB ook gelijk gekregen in dat Milik niet veel meer heeft gebracht als Siggie en dat vertrouwen dus ook niet onterecht was. Sinds de basisplaatsen scoort Milik nauwelijks meer. De weerwaarde ten opzichte van Siggie is momenteel nul. Het enige waar ik wel ongelukkig over ben is Moisander. Ook tegen Vitesse gewoon slecht, hij stond veel te ver bij die spits van Vitesse vandaan die daardoor ongehinderd kon draaien.
Brandje
 Brandje - woensdag 04 februari 2015 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 10:53 schreef Eide het volgende:
Ik vind het vertrouwen in Schone alles behalve onterecht. Die is sinds z'n komst aanhoudend belangrijk geweest voor Ajax. Ik wil ook wel eens Kishna en El Ghazi samen zien voor een aantal wedstrijden hoor, maar het gedoe over Schone blijf ik onterecht vinden.

En zo heeft FdB ook gelijk gekregen in dat Milik niet veel meer heeft gebracht als Siggie en dat vertrouwen dus ook niet onterecht was. Sinds de basisplaatsen scoort Milik nauwelijks meer. De weerwaarde ten opzichte van Siggie is momenteel nul. Het enige waar ik wel ongelukkig over ben is Moisander. Ook tegen Vitesse gewoon slecht, hij stond veel te ver bij die spits van Vitesse vandaan die daardoor ongehinderd kon draaien.
Mag jij vinden. Jij wordt waarschijnlijk helemaal wild van een goede pass of doelpunt maar ik word doodziek van de trage spel van hem. Is niet vooruit te branden en heeft veel te vaak balverlies omdat zijn handelingssnelheid veel te laag is. Het is gewoon zielig om naar te kijken. Als hij met de bal aan de voet loopt dan wordt hij als een pupil van de bal gelopen. Ik ben klaar met hem. Net als met siggi en moisander.
nora
 nora - woensdag 04 februari 2015 - 11:17   quote  deeplink  
Kijk Schone is belangrijk geweest maar is weken uit vorm en niet zo,n klein beetje ook heeft heel veel balverlies haalt net als Andersen de snelheid uit het spel dus ik ga mee met Brandje het wordt tijd dat anderen hun kans krijgen.
3sterren
 3sterren - woensdag 04 februari 2015 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 09:49 schreef Brandje het volgende:
Begrijp hem in deze enigszins wel. Waar FdB tijdenlang het (volledig onterecht )vertrouwen houdt of heeft gehouden in Schone, Moisander en Siggi. Had hij dat eigenlijk moeten doen in El Ghazi en Kishna want deze twee groeibriljanten zijn je toekomst. Maar nee hoor die worden na een slechte wedstrijd direct naar de bank verwezen. Frank wil het liefst 11 ja-knikkende koorknaapjes opstellen die allemaal voetballen als robots in zijn keurslijf. Spelers als Fisher, Ghazi en Kishna lijken wel doodsbang om een aktie te maken en balverlies te lijden.
Eerste stuk ben ik het niet helemaal eens. Ik heb ook geen hoge pet op van de 3 "ervaren" spelers die je opnoemt mAar ze zijn toch belangrijk geweest!
2e deel ben ik het compleet eens niemand durft creatief te zijn onder de boer!
3sterren
 3sterren - woensdag 04 februari 2015 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 11:17 schreef nora het volgende:
Kijk Schone is belangrijk geweest maar is weken uit vorm en niet zo,n klein beetje ook heeft heel veel balverlies haalt net als Andersen de snelheid uit het spel dus ik ga mee met Brandje het wordt tijd dat anderen hun kans krijgen.
Je hebt een punt je kan nie te lang blijven teren op prestaties van het verleden!
Eide
 Eide - woensdag 04 februari 2015 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 11:07 schreef Brandje het volgende:

[..]

Jij wordt waarschijnlijk helemaal wild van een goede pass of doelpunt
Nee, ik wordt wild enthousiast van spelers die op het juiste moment doorslaggevend zijn. Spelers niet alleen maar mooi zijn om naar te kijken maar die ook renderen. En Schone si daarin gewoon heel belangrijk voor Ajax.

En als jij alleen maar mooie voetballers wil zien mag je dat helemaal zelf weten, ik ben van mening dat schoonheid en snelheid niets betekent zonder rendement.
Eide
 Eide - woensdag 04 februari 2015 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 11:17 schreef nora het volgende:
Kijk Schone is belangrijk geweest maar is weken uit vorm en niet zo,n klein beetje ook
Wie niet?
nora
 nora - woensdag 04 februari 2015 - 13:49   quote  deeplink  
Je kan niet een heel elftal vervangen maar Schone was een breedte speler toen hij naar Ajax kwam en op dit moment is hij weer die breedte speler hij is niet meer doorslaggevend in positieve zin, en haalt net als Andersen op dit moment de snelheid uit het spel dus tijd voor de wissel.
Eide
 Eide - woensdag 04 februari 2015 - 14:43   quote  deeplink  
Het rendement van Schone ligt bijvoorbeeld aanzienlijk hoger dan dat van Kishna. El Ghazi en Klaassen zijn de enige die een vergelijkbaar rendement hebben bij Ajax. Dus als er op basis van doorslaggevend vermogen spelers geofferd moeten worden zou dat eerder Kishna dan Schoen moeten zijn.

Ik ben overigens van mening dat Ajax Kishna, El Ghazi en Schone allemaal zou moeten opstellen voor de beste basis van dit moment. Maar dat is een andere discussie.
Brandje
 Brandje - woensdag 04 februari 2015 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 14:43 schreef Eide het volgende:
Het rendement van Schone ligt bijvoorbeeld aanzienlijk hoger dan dat van Kishna. El Ghazi en Klaassen zijn de enige die een vergelijkbaar rendement hebben bij Ajax. Dus als er op basis van doorslaggevend vermogen spelers geofferd moeten worden zou dat eerder Kishna dan Schoen moeten zijn.

Ik ben overigens van mening dat Ajax Kishna, El Ghazi en Schone allemaal zou moeten opstellen voor de beste basis van dit moment. Maar dat is een andere discussie.
Leuk dat rendement(hoe is dat rendement de laatste maanden overigens!!) maar als ik begin over slechte passes en dus balverlies. Een slechte aktie, van de bal gelopen worden en dus weer balverlies dat vind ik nooit terug in je cijfers. Schone speelde tegen f'noord rechtsbuiten maar Nelom was de speler die het vaakst mee opkwam en hij was nergens te bekennen. Kishna stond op het laatste rechtsbuiten en zetten Nelom twee keer binnen een paar minuten als een pupil weg.
Spelers bij Ajax kunnen niet teren op een goed bal per wedstrijd en voor de rest als een draak spelen. Dus je stokpaardje over rendement van Schone ben ik wel klaar mee want hij speelt echt als een draak en heeft zoveel onnodig balverlies.Daarbij gaat hij waarschijnlijk weg en worden we waarschijnlijk toch geen kampioen meer dus de tijd van doorselecteren is NU!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 februari 2015 door Brandje --
Eide
 Eide - woensdag 04 februari 2015 - 16:26   quote  deeplink  
Jij kan wel steeds over balverlies beginnen maar je hebt de gegevens evenmin. Niemand kan hier hard maken wie er nu balvaster is dan de ander. Alles wat jij daar durt over roept is louter subjectief en dus uitsluitend jou eigen mening. Ik geef aan dat met controleerbare harde statistische feiten Ajax eenvoudigweg niet om Schone heen kan vanwege zijn rendement.

Bovendien selecteert Ajax actief door. Of was het jou niet opgevallen dat gasten als Riedewald en Bazoer minuten maken bij Ajax 1? En hoe bevallen die tot nu toe? Of heb jij echt het idee dat als we maar voldoende 18 jarigen het elftal inpompen die verandering wel komt? Dat geloof je toch zelf niet of wel?

Leuk natuurlijk, alles over een boeg gooien die niet te controleren valt en als dat jou mening is; prima. Ik bestrijd jou mening ook niet, ik draag alleen zaken aan die nogal makkelijk 'vergeten' worden omdat de opinie over desbetreffende spelers niet zo populair is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 februari 2015 door Eide --
remco k
 remco k - woensdag 04 februari 2015 - 17:29   quote  deeplink  
De enige balvaste Ajacied op dit moment is de materiaal man. Verder verlies echt iedereen de meest knullige ballen
Eide
 Eide - woensdag 04 februari 2015 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 17:29 schreef remco k het volgende:
De enige balvaste Ajacied op dit moment is de materiaal man. Verder verlies echt iedereen de meest knullige ballen
Eens. Serero daargelaten de afgelopen wedstrijden.
Brandje
 Brandje - woensdag 04 februari 2015 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 16:26 schreef Eide het volgende:
Jij kan wel steeds over balverlies beginnen maar je hebt de gegevens evenmin. Niemand kan hier hard maken wie er nu balvaster is dan de ander. Alles wat jij daar durt over roept is louter subjectief en dus uitsluitend jou eigen mening. Ik geef aan dat met controleerbare harde statistische feiten Ajax eenvoudigweg niet om Schone heen kan vanwege zijn rendement.

Bovendien selecteert Ajax actief door. Of was het jou niet opgevallen dat gasten als Riedewald en Bazoer minuten maken bij Ajax 1? En hoe bevallen die tot nu toe? Of heb jij echt het idee dat als we maar voldoende 18 jarigen het elftal inpompen die verandering wel komt? Dat geloof je toch zelf niet of wel?

Leuk natuurlijk, alles over een boeg gooien die niet te controleren valt en als dat jou mening is; prima. Ik bestrijd jou mening ook niet, ik draag alleen zaken aan die nogal makkelijk 'vergeten' worden omdat de opinie over desbetreffende spelers niet zo populair is.
Wie heeft het over balvaster?? Ik niet hoor.
Feit is dat iedereen wel zo'n beetje klaar is met Schone en elk argument klopt over hem. te traag, geen aktie, geen handelingssnelheid en loopt er als een oude lul bij.
Eerder schoot hij er nog wel eens vrije trap maar ook die zijn lachwekkende de laatste tijd.
Grappig is wanneer ik met aantoonbare feiten kom zoals over Nelom tov Schone en Kishna dan reageer je daar niet eens op.
Dus nogmaals blijf jij lekker bij je rendementstokpaardje en blijf ik mijn mening geven over die dingen die ik echt zie op het veld ipv ergens op internet een statistiekje op te zoeken. Hij is elke week zo'n beetje de slechtste Ajacied op het vel terwijl hij gezien zijn ervaring en leeftijd, net als Moisander, de kar zou moeten trekken maar hij faalt wekelijks.
Eide
 Eide - woensdag 04 februari 2015 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 19:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

aantoonbare feiten
Toon ze aan doen zou ik zeggen. Laat zien met beeldmateriaal of anderzijds met feiten. En zolang je die niet hebt is het jou mening, onderbouwt vanuit jou perceptie. En dus geen aantoonbare feiten zoals jij beweert.

En die "stokpaardje" onzin komt slecht over, al is het maar omdat ik altijd alles in context beargumenteer. Dus verzin eens wat nieuws zou ik zeggen want hiermee kom je slecht over. Misschien moet je weer eens beginnen over hoe ik arrogant ben, of een betweter. Dat deed het voorheen altijd goed bij jou.

Het zou je sieren als je de bal zou spelen in plaats van de man. Maar wie ben ik. Doe er mee wat je wilt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 februari 2015 door Eide --
Eide
 Eide - woensdag 04 februari 2015 - 20:12   quote  deeplink  
Meh, staat er gepikeerder dan de bedoeling was. Ik baal er alleen van dat je het persoonlijk probeert te maken. Dat hoeft wat mij betreft niet weet je.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 februari 2015 door Eide --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 04 februari 2015 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op [url=/topic-28819/#1279312]woensdag 04 februari 2015 - spelers geofferd moeten worden zou dat eerder Kishna dan Schoen moeten zijn.

Hahahaha schöne wordt schoen 😀😁
freakie
 freakie - donderdag 05 februari 2015 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 20:12 schreef Eide het volgende:
Meh, staat er gepikeerder dan de bedoeling was. Ik baal er alleen van dat je het persoonlijk probeert te maken. Dat hoeft wat mij betreft niet weet je.
Op dit moment is Schone net zo effectief dan een Kishna of El Ghazi. Ja en waar sta je voor als buitenspeler? Vooral om je acties. Die zie ik nu meer van Kishna of El Ghazi afkomen dan Schone.

http://www.whoscored.com/Matches/825810/LiveStatistics/Netherlands-Eredivisie-2014-2015-Vitesse-Ajax
--> El Ghazi is in deze statistieken echt een stuk beter. Als het gaat om dreiging.

http://www.whoscored.com/Matches/825648/LiveStatistics/Netherlands-Eredivisie-2014-2015-Ajax-Feyenoord
--> Kishna aanvallend evengoed, maar heeft 55% aankomende passes, das heel slecht, en dat tegenover 75% van Schone.

http://www.whoscored.com/Matches/825741/LiveStatistics/Netherlands-Eredivisie-2014-2015-Ajax-Groningen
--> Hier werd door de site, Schone als man of the match gekozen. Schone heeft een goede pass, dat is denk ik ook het enige wat hij kan toevoegen aan Ajax. Aanvallend(dribbelend en schieten bied hij (veel) minder.

http://www.whoscored.com/Matches/825729/LiveStatistics/Netherlands-Eredivisie-2014-2015-Excelsior-Ajax
--> Ook hier was Schone de beter door zijn passing, aanvallend was hij ook beter.

http://www.whoscored.com/Matches/825656/LiveStatistics/Netherlands-Eredivisie-2014-2015-Ajax-Utrecht
--> Hier is Schone weer beter volgens de site, ook hier volgens de statistieken trouwens. Kishna(62 minuten) El Ghazi(28+) hebben in volgorde 68% passes goed en 50% passes goed. Dat even daar gelaten, El Ghazi is ondanks die lage passes goed wel net zo goed in aanvallend opzicht, Kishna heeft die wedstrijd bijna niks kunnen laten zien.

Alles in gedachte is het helemaal niet zo vreemd dat Schone er altijd in staat. Spelers die 60% van de ballen kwijtraken kan je niet te veel hebben.
Brandje
 Brandje - donderdag 05 februari 2015 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 19:24 schreef Eide het volgende:

[..]

Toon ze aan doen zou ik zeggen. Laat zien met beeldmateriaal of anderzijds met feiten. En zolang je die niet hebt is het jou mening, onderbouwt vanuit jou perceptie. En dus geen aantoonbare feiten zoals jij beweert.

En die "stokpaardje" onzin komt slecht over, al is het maar omdat ik altijd alles in context beargumenteer. Dus verzin eens wat nieuws zou ik zeggen want hiermee kom je slecht over. Misschien moet je weer eens beginnen over hoe ik arrogant ben, of een betweter. Dat deed het voorheen altijd goed bij jou.

Het zou je sieren als je de bal zou spelen in plaats van de man. Maar wie ben ik. Doe er mee wat je wilt.
Ach niet zo miepen. Is nu eenmaal mijn manier van een discussie aangaan. Niks pesoonlijks zou je zo langzamerhand moet weten
freakie
 freakie - donderdag 05 februari 2015 - 13:21   quote  deeplink  
Ik zie trouwens dat bij Excelsior-Ajax, Serero 98.8% geslaagde passes heeft, zo'n speler is dan toch juist onzettend belangrijk??
Eide
 Eide - donderdag 05 februari 2015 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 13:21 schreef freakie het volgende:
Ik zie trouwens dat bij Excelsior-Ajax, Serero 98.8% geslaagde passes heeft, zo'n speler is dan toch juist onzettend belangrijk??
Maar waar gaan die passes naar toe, een dergelijke statistiek is vrij nutteloos als het steeds passjes opzij zijn.
freakie
 freakie - donderdag 05 februari 2015 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 13:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar waar gaan die passes naar toe, een dergelijke statistiek is vrij nutteloos als het steeds passjes opzij zijn.
In principe is het nooit nutteloos. Niet de bal verliezen is toch iets belangrijks. Daarnaast weet zelfs jij dat het bij Serero vooral gaat om waar er iemand vrijstaat. het is toch vaak ook de enige die een bal naar voren durft te geven.
Eide
 Eide - donderdag 05 februari 2015 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 14:57 schreef freakie het volgende:

[..]

In principe is het nooit nutteloos. Niet de bal verliezen is toch iets belangrijks. Daarnaast weet zelfs jij dat het bij Serero vooral gaat om waar er iemand vrijstaat. het is toch vaak ook de enige die een bal naar voren durft te geven.
Juist de voorwaartse pass is een zwak punr van Serero. Zodra het naar voren moet heeft hij geen ideeen. Als balafpakker is Serero hartstikke goed, z'n aanname en wendbaarheid is ongeevenaard maar vooruit voetballend is hij niet geweldig.
freakie
 freakie - donderdag 05 februari 2015 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 15:01 schreef Eide het volgende:

[..]

Juist de voorwaartse pass is een zwak punr van Serero. Zodra het naar voren moet heeft hij geen ideeen. Als balafpakker is Serero hartstikke goed, z'n aanname en wendbaarheid is ongeevenaard maar vooruit voetballend is hij niet geweldig.
Dat is echt totale onzin. Ik heb trouwens een hier ook een voorbeeld van want ja als we het over statistieken hebben.

http://www.whoscored.com/Matches/825729/Live/Netherlands-Eredivisie-2014-2015-Excelsior-Ajax

Je moet op het calkboard zijn. dan passes aanklikken en de eerste heeft zijn de passes naar links naar voren. De tweede helft naar rechts.

Ik zal eens even uitrekenen wat hij naar voren speelt.
Eide
 Eide - donderdag 05 februari 2015 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 15:03 schreef freakie het volgende:

[..]

Dat is echt totale onzin. Ik heb trouwens een hier ook een voorbeeld van want ja als we het over statistieken hebben.
Natuurlijk heeft hij westrijden gehad waarin dat prima verzorgd was, maar juist dat voorwaartse spel is bij Serero altijd een moeilijk punt geweest. Niet voor niets dat hij relatief weinig assists op z'n naam had staan in de voorgaande seizoenen. Wat hij, ook op 8, juist goed deed was vroeg de bal afpakken en die inleveren bij de spelers die voor creativiteit zorgen. En dat doet hij zeer betrouwbaar.

Daaruit komt in mijn optiek ook zijn hoge passzuiverheid. Veel korte, relatief veilig passjes naar spelers die dan op avontuur gaan.
Eide
 Eide - donderdag 05 februari 2015 - 15:14   quote  deeplink  
Ik zit even naar dat Chalkboard te kijken. Vrijwel al z'n passes in of rondom de middencirkel. Niets echt de diepte in. Ziet er volgens toch uit als vrij veilige passjes en heel veel over zeer korte afstand in het "veilige" gebied rond de middencirkel.

Wel een meer dan uitstekende passzuiverheid natuurlijk. Dat zeker.
3sterren
 3sterren - donderdag 05 februari 2015 - 15:15   quote  deeplink  
Statistieken jongens hou er gwn mee op!
We spelen kut en dat gaat geen 1 statistiek veranderen.
De spelers moeten dat zelf doen Serrero speelt gwn goed laatste tijd maar als hij op de helft van de tegenstander is heeft hij echter naar mijn mening te weinig dreigende passes naar voren of laten we zeggen bijna geen passes naar voren.
Het is toch meestal breed of achteruit.
3sterren
 3sterren - donderdag 05 februari 2015 - 15:21   quote  deeplink  
Wat vinden we hier van ben rienstra?
Vind hem steeds beter worden misschien dat hij nog meer stappen kan maken!
Heeft een perfecte leeftijd voor een vervolgstap!
freakie
 freakie - donderdag 05 februari 2015 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 15:14 schreef Eide het volgende:
Ik zit even naar dat Chalkboard te kijken. Vrijwel al z'n passes in of rondom de middencirkel. Niets echt de diepte in. Ziet er volgens toch uit als vrij veilige passjes en heel veel over zeer korte afstand in het "veilige" gebied rond de middencirkel.

Wel een meer dan uitstekende passzuiverheid natuurlijk. Dat zeker.
Nou ja dat bedoel ik maar het merendeel gaat gewoon naar voren van wat ik zie is de ongv 55 van de 81 passes naar voren. Natuurlijk is het veilig maar is dat ook niet heel goed van een verdedigende middenvelder?

Ik ben het met je eens dat opvalt wat er al mer is gezegd. Zijn passes zijn vooral rondom de middencirkel. Heb weinig op aanvallend gebied gezien dat naar voren gaat. Rondom de 16 zeg maar.
freakie
 freakie - donderdag 05 februari 2015 - 15:30   quote  deeplink  
Voor de gene die wil zeggen. Maar heey het was tegen Excelsior. Dit de passes tegen Feyenoord.

In de passing 87.8%

Is denk ik van de 49 passes, 35 passes vooruit. Ik zal eens kijken naar Andersen ofzo die kan er een hoop terig passen.

Of hey kijk naar de buitenspelers, daar gaat alles terug. Niet naar een speler naast hem ofzo maar helemaal terug naar de verdediging. Als je t zo bekijkt is het helemaal niet zo vreemd dat Serero het spel niet kan maken aanvallend.

Heel veel ballen gaan terug, Serero komt hem weer ophalen en de bal gaat weer terug als hij hem inlevert bij iemand. Moisander en Van der Horn zijn nou niet echt meevoetballende spelers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 februari 2015 door freakie --
remco k
 remco k - donderdag 05 februari 2015 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 15:14 schreef Eide het volgende:
Ik zit even naar dat Chalkboard te kijken. Vrijwel al z'n passes in of rondom de middencirkel. Niets echt de diepte in. Ziet er volgens toch uit als vrij veilige passjes en heel veel over zeer korte afstand in het "veilige" gebied rond de middencirkel.

Wel een meer dan uitstekende passzuiverheid natuurlijk. Dat zeker.
Nou heeft ie ook niet heel veel kracht om die bal verder weg te spelen..
remco k
 remco k - donderdag 05 februari 2015 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 15:22 schreef freakie het volgende:

[..]

Nou ja dat bedoel ik maar het merendeel gaat gewoon naar voren van wat ik zie is de ongv 55 van de 81 passes naar voren. Natuurlijk is het veilig maar is dat ook niet heel goed van een verdedigende middenvelder?

Ik ben het met je eens dat opvalt wat er al mer is gezegd. Zijn passes zijn vooral rondom de middencirkel. Heb weinig op aanvallend gebied gezien dat naar voren gaat. Rondom de 16 zeg maar.
Ik wil hem juist op de helft van de tegenstander zien in deze rol, vooruit verdedigen en dan zijn die vielige passen opeens heel wat minder erg.. Maar wat je hier mooi ziet is dat het elftal niet op de goede plek staat en veel te ver terug staat..
remco k
 remco k - donderdag 05 februari 2015 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 15:30 schreef freakie het volgende:
Voor de gene die wil zeggen. Maar heey het was tegen Excelsior. Dit de passes tegen Feyenoord.

In de passing 87.8%

Is denk ik van de 49 passes, 35 passes vooruit. Ik zal eens kijken naar Andersen ofzo die kan er een hoop terig passen.

Of hey kijk naar de buitenspelers, daar gaat alles terug. Niet naar een speler naast hem ofzo maar helemaal terug naar de verdediging. Als je t zo bekijkt is het helemaal niet zo vreemd dat Serero het spel niet kan maken aanvallend.

Heel veel ballen gaan terug, Serero komt hem weer ophalen en de bal gaat weer terug als hij hem inlevert bij iemand. Moisander en Van der Horn zijn nou niet echt meevoetballende spelers.
Serero moet geen buitenspelers aanspelen maar de spits en de aanvallende middenvelders..
freakie
 freakie - donderdag 05 februari 2015 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 18:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Serero moet geen buitenspelers aanspelen maar de spits en de aanvallende middenvelders..
Waar zeg ik dat hij dat doet? Ik zeg dat andere veelal terug speelden.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 05 februari 2015 - 23:36   quote  deeplink  
De jeugd van nu is heel anders als toen ik 21 was....alles wordt nu op tv en internet breed uitgemeten, je kan alles en iedereen volgen elke wedstrijd kan je kijken van wie en waar dan ook.
Toen ik zo oud was moest je naar het stadion of je had samenvattingen.
De jeugd krijgt alles voorgekauwd en hoeven amper nog na te denken, ze hebben bar weinig interesse in de wereld om hun heen, lijden aan tunnelvisie....zij zijn belangrijk.....dat is het enige wat ze boeit, onrealistische gedachtes, aannames van anderen pikken ze niet, ze zijn amper vooruit te branden en Autoritair gedrag wordt niet getolereerd, ze kunnen amper lezen en schrijven en dan heb ik het maar niet over (hoofd) rekenen, ziek melden op het werk is de normaalste zaak ter wereld en dan krijg je een grote bek als je daar opmerkingen over hebt.

Ik heb er 1 lopen hier van 21 en zijn maatjes zijn net zo.
Ik wil niet generaliseren maar het valt mij gewoon op.

Wat ik hier mee zeggen wil ....Frank de Boer heeft ook met dit soort zaken te dealen en ga er maar aanstaan, ik zou niet willen ruilen.

Dit is dan ook gelijk het balans wat Ajax mist, heeft niks met poppetjes verplaatsen te maken, nee gewoon mannen die die gassies op hun kloten geeft....ouders, trainers en medespelers....van Gaal kan dat maar kan Frank dat ook ??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 05 februari 2015 - 23:36   quote  deeplink  
Raiola krijgt op zijn klote (terecht) maar wie zegt mij niet dat Kishna hem niet voor zijn karretje spant.......of zijn omgeving, om de Boer en Ajax onder druk te zetten ???
biebie
 biebie - vrijdag 06 februari 2015 - 12:39   quote  deeplink  
Na het zien van de wedstrijd van gisteren heeft Raiola misschien gelijk en is het beter voor Kishna om ergens anders te gaan spelen. Emmen wellicht? Roda? Ijsselmeervogels? Want het is stilaan duidelijk dat die jongen niet goed genoeg is voor Ajax.
Brandje
 Brandje - vrijdag 06 februari 2015 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 12:39 schreef biebie het volgende:
Na het zien van de wedstrijd van gisteren heeft Raiola misschien gelijk en is het beter voor Kishna om ergens anders te gaan spelen. Emmen wellicht? Roda? Ijsselmeervogels? Want het is stilaan duidelijk dat die jongen niet goed genoeg is voor Ajax.
Speelde gisteren zeker niet slecht dus je lult maar wat.
Brandje
 Brandje - vrijdag 06 februari 2015 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 23:36 schreef Nenam_tiL het volgende:
Raiola krijgt op zijn klote (terecht) maar wie zegt mij niet dat Kishna hem niet voor zijn karretje spant.......of zijn omgeving, om de Boer en Ajax onder druk te zetten ???
Nee want Kishna heeft zelf gezegd nog jaren bij Ajax te willen blijven.
freakie
 freakie - vrijdag 06 februari 2015 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 23:36 schreef Nenam_tiL het volgende:
De jeugd van nu is heel anders als toen ik 21 was....alles wordt nu op tv en internet breed uitgemeten, je kan alles en iedereen volgen elke wedstrijd kan je kijken van wie en waar dan ook.
Toen ik zo oud was moest je naar het stadion of je had samenvattingen.
De jeugd krijgt alles voorgekauwd en hoeven amper nog na te denken, ze hebben bar weinig interesse in de wereld om hun heen, lijden aan tunnelvisie....zij zijn belangrijk.....dat is het enige wat ze boeit, onrealistische gedachtes, aannames van anderen pikken ze niet, ze zijn amper vooruit te branden en Autoritair gedrag wordt niet getolereerd, ze kunnen amper lezen en schrijven en dan heb ik het maar niet over (hoofd) rekenen, ziek melden op het werk is de normaalste zaak ter wereld en dan krijg je een grote bek als je daar opmerkingen over hebt.

Ik heb er 1 lopen hier van 21 en zijn maatjes zijn net zo.
Ik wil niet generaliseren maar het valt mij gewoon op.

Wat ik hier mee zeggen wil ....Frank de Boer heeft ook met dit soort zaken te dealen en ga er maar aanstaan, ik zou niet willen ruilen.

Dit is dan ook gelijk het balans wat Ajax mist, heeft niks met poppetjes verplaatsen te maken, nee gewoon mannen die die gassies op hun kloten geeft....ouders, trainers en medespelers....van Gaal kan dat maar kan Frank dat ook ??
+10 alleen wat ik over het laatste wil zeggen is dat niet iedere trainer hetzelfde is. Voor de rest over niet in de schoenen van de Boer willen staan, ik ben het echt helemaal eens.
biebie
 biebie - vrijdag 06 februari 2015 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 12:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Speelde gisteren zeker niet slecht dus je lult maar wat.
Speelde niet slecht? Niet 1 goede voorzet! Niet 1 geslaagde passeerbeweging! Enige wat ie liet zien was wat circusgegoochel zonder rendement.
nora
 nora - vrijdag 06 februari 2015 - 14:24   quote  deeplink  
Tja ik wordt bestookt door een feyenoord supporter of we nog wat B junioren willen opstellen want we kunnen toch niet meer degraderen, ik heb hem een foto gestuurd van hun kampioensbus verroest en verrot in de bossen in de buurt van Rotterdam.Maar ik had lang niks van hem gehoord en dat wil ik zo houden ik wil geen app meer zien van die kakkerlak. Dus Ajax volgende week begint de grote inhaal race.
freakie
 freakie - vrijdag 06 februari 2015 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 14:15 schreef biebie het volgende:

[..]

Speelde niet slecht? Niet 1 goede voorzet! Niet 1 geslaagde passeerbeweging! Enige wat ie liet zien was wat circusgegoochel zonder rendement.
Het spijt me maar dat is niet waar.

Als we even kijken naar het verschil met El Ghazi had:

-Kishna 1 geslaagde dribbel en El Ghazi 2.
-El Ghazi had 4 schoten en 1 daarvan op doel(soort van op doel dus)
-Kishna had 4 "key passes" dat betekend dat hij bij kansen betrokken was. El Ghazi 0
-Passing van Kishna was 85% goed en El Ghazi was 91%
-In de voorzetten waren het 2 voorzetten van Kishna waarvan er 1 aankwam en El Ghazi met 1 voorzet die ook niet aankwam.
-Kishna had 1 lange bal, die kwam ook aan.
-Hij had ook 1 steekpass ook die kwam aan.

Al met al was El Ghazi dit keer met circus gegoochel
remco k
 remco k - vrijdag 06 februari 2015 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 23:36 schreef Nenam_tiL het volgende:
De jeugd van nu is heel anders als toen ik 21 was....alles wordt nu op tv en internet breed uitgemeten, je kan alles en iedereen volgen elke wedstrijd kan je kijken van wie en waar dan ook.
Toen ik zo oud was moest je naar het stadion of je had samenvattingen.
De jeugd krijgt alles voorgekauwd en hoeven amper nog na te denken, ze hebben bar weinig interesse in de wereld om hun heen, lijden aan tunnelvisie....zij zijn belangrijk.....dat is het enige wat ze boeit, onrealistische gedachtes, aannames van anderen pikken ze niet, ze zijn amper vooruit te branden en Autoritair gedrag wordt niet getolereerd, ze kunnen amper lezen en schrijven en dan heb ik het maar niet over (hoofd) rekenen, ziek melden op het werk is de normaalste zaak ter wereld en dan krijg je een grote bek als je daar opmerkingen over hebt.

Ik heb er 1 lopen hier van 21 en zijn maatjes zijn net zo.
Ik wil niet generaliseren maar het valt mij gewoon op.

Wat ik hier mee zeggen wil ....Frank de Boer heeft ook met dit soort zaken te dealen en ga er maar aanstaan, ik zou niet willen ruilen.

Dit is dan ook gelijk het balans wat Ajax mist, heeft niks met poppetjes verplaatsen te maken, nee gewoon mannen die die gassies op hun kloten geeft....ouders, trainers en medespelers....van Gaal kan dat maar kan Frank dat ook ??
Maar als dat zo is klopt het beleid niet.. Dan moet je dus namelijk niet met die jonge gasten willen werken maar juist met de wat oudere volwassen gasten. Misschien iets minder talent, maar wel makkelijker om mee te werken..

Wel leuk wat je stelt trouwens. Wij hebben op het werk eigenlijk alleen maar jongere gasten in de montage rondlopen. En op de vestigingen waar men denkt zoals jij het nu aangaaft is het ziekteverzuim inderdaad gigantisch. Op de vestigingen waar men op de juiste manier doorselecteerd heeft, en men simpelweg gelooft in het gegeven dat mensen te beinvloeden zijn, is het ziekteverzuim nihil..

met andere woorden, we hebben zelf in de hand hoe goed en hoeveel discipline de selectie heeft..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Raiola en Kishna









0.0120749