BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Raiola en Kishna

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
3sterren
 3sterren - vrijdag 27 maart 2015 - 06:41   quote  deeplink  
Die rioolrat moet z'n bek houden hij wil verdienen aan die jongen.
Kishna is naar mijn mening in potentie één van de beste spelers die we hebben maar het komt er niet uit.
En zo zet z'n zaakwaarnemer meer druk op zo'n jongen. Wie weet komt het er ook niet meer uit bij hem, zou ik heel jammer vinden.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 27 maart 2015 - 06:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2015 - 23:04 schreef nora het volgende:
Hoe lang laten wij (AJAX) ons nog belachelijk maken door een mislukte pizzalul en zijn arrogante bediende ??? opfucken zeg ik
Je weet zelf hoeveel jongens er doorbreken die weggestuurd zijn?
Khisna nu wegsturen en er over 3 jaar spijt van hebben of
door de zure appel en uiteindelijk genieten van hem? Tja lastig
op basis van wat hij tot nu toe heeft laten zien zeg ik ook oprotten.
Gelukkig is het niet aan mij in deze.
Brandje
 Brandje - zaterdag 28 maart 2015 - 11:09   quote  deeplink  
Volgens AFCA.nl is Raiola gespot in Hotel 't Gooi. Was in gesprek met vertegenwoordigers van PSV en ging het daarbij oa over Affelay maar ook zeer zeker over een overgang van Kishna.
Overmars gewoon poot stijf houden als het om PSV/Feyenoord gaat. Contract eenzijdig verlengen en dan maar 8 ton "verlies" op de koop toe nemen. Lekker twee jaar in Jong Ajax laten ballen.
Voor transfer naar het buitenland gewoon tussen de 7 en 10 miljoen vragen.

http://www.afca.nl/raiola-scarafaggio/
nora
 nora - zaterdag 28 maart 2015 - 11:33   quote  deeplink  
En een interne brief naar alle Ajax talenten dat er door Ajax geen zaken meer gedaan wordt met die dikke salami pizza bakker dus neem een andere zaakwaarnemer of je krijgt geen contract bastaaa
Stanley
 Stanley - zaterdag 28 maart 2015 - 12:15   quote  deeplink  
Na Kishna is Kenny Tete aan de beurt!

Slappe houding van Ajax gaat een hoop geld en talent kosten. Want na Kishna en Tete zal zijn honger en haat naar Ajax nog lang niet gestild zijn. Aanpakken dus die Raiola en alle spelers binnen Ajax aangeven dat er geen ruimte meer is voor spelers die hem als makelaar hebben!
nora
 nora - zaterdag 28 maart 2015 - 12:22   quote  deeplink  
Klopt Stanley het wordt tijd dat Ajax laat zien wie het belangrijkste is in deze !!
soccer
 soccer - zaterdag 28 maart 2015 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 12:15 schreef Stanley het volgende:
Na Kishna is Kenny Tete aan de beurt!

Slappe houding van Ajax gaat een hoop geld en talent kosten. Want na Kishna en Tete zal zijn honger en haat naar Ajax nog lang niet gestild zijn. Aanpakken dus die Raiola en alle spelers binnen Ajax aangeven dat er geen ruimte meer is voor spelers die hem als makelaar hebben!
Dan kunnen er wel eens heel veel spelers/talenten weggaan. Hij haalt er wel heel veel uit voor zijn spelers.
Dat hij daar zelf ook beter van wordt is alleen maar inherent aan het hele voetbal. Alle clubs kopen of scouten spelers om er zelf beter van te worden.
Ook zullen de voetbalclubs er alles aan doen om zo laag mogelijk in de salariskosten te zitten.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 28 maart 2015 - 18:07   quote  deeplink  
Agh waar maak jullie je druk om?

Zo geweldige speler is Kishna niet, dat hij speelt heeft eerder te maken dat Fisher geblesseerd is, dan nog kan hij niet overtuigen. Is gewoon een prutser. die pizzabakker kan van een prutser nog een held maken, geweldig hoe hij die zaken doet.
Of het goed is voor de speler zelf, tja daar kan je over twijfelen. Maar speler heeft zelf de keus om bij zijn zaakwaarnemer weg te gaan.
Dat zegt dat Kishna dus niet heel snugger is

Ik weet niet waarom iedereen zich zo druk maakt.
Heeft prima zaken gedaan, om van der wiel te slijten aan PSG, alsof dat een andere zaakwaarnemer wel zou lukken.
Stanley
 Stanley - zaterdag 28 maart 2015 - 18:28   quote  deeplink  
Ik vraag me af wat Kishna zelf vindt?
Of zijn familie. ...

Hoeveel spelers van zijn leeftijd zijn er nu succesvol geworden na een buitenlandse transfer op deze leeftijd?

Gezien het uitblijven van enige reactie lijkt het erop dat er inderdaad onenigheid is tussen Ajax en Kishna en dat hij weg zal gaan. ..
nora
 nora - zaterdag 28 maart 2015 - 19:07   quote  deeplink  
Ja ik heb dat al aan gegeven daar moet Ajax nu echt mee opschieten tekenen of weg wezen de bank op.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 maart 2015 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 19:07 schreef nora het volgende:
Ja ik heb dat al aan gegeven daar moet Ajax nu echt mee opschieten tekenen of weg wezen de bank op.
Kishna ziet gewoon aankomen dat Fischer hem uit de basis speelt dus kiest hij eieren voor zijn geld....ik zeg dikke doei
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 29 maart 2015 - 11:42   quote  deeplink  
Vieze rotkop heeft ie! Lompe sjakie, opbokken als je niet trots bent bij Ajax, dikke doei, ook van mij!
Pietje
 Pietje - zondag 29 maart 2015 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 18:28 schreef Stanley het volgende:
Ik vraag me af wat Kishna zelf vindt?
Of zijn familie. ...

Hoeveel spelers van zijn leeftijd zijn er nu succesvol geworden na een buitenlandse transfer op deze leeftijd?

Gezien het uitblijven van enige reactie lijkt het erop dat er inderdaad onenigheid is tussen Ajax en Kishna en dat hij weg zal gaan. ..
Ik vermoed dat je gelijk hebt, Stan. Ik denk er net zo over.
soccer
 soccer - zondag 29 maart 2015 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 19:10 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Kishna ziet gewoon aankomen dat Fischer hem uit de basis speelt dus kiest hij eieren voor zijn geld....ik zeg dikke doei
Als Fischer de bloedvorm heeft van voor zijn blessure hoeft niemand bang voor hem te zijn;-).
Eide
 Eide - zondag 29 maart 2015 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 maart 2015 - 19:58 schreef soccer het volgende:

[..]

Als Fischer de bloedvorm heeft van voor zijn blessure hoeft niemand bang voor hem te zijn;-).
Fischer is anders ook lang wisselvallig geweest.

Maar Ajax heeft prima alternatieven voor op links dus een eventueel vertrek van Kishna doet Ajax geen pijn voor wat betreft de selectie. Fischer komt terug, Menig is het alternatief en vanuit de jeugd komt Cerny er aan voor die positie.

Overigens heeft Kishna eerder al wel eens gereageerd op de uitlatingen van Raiola. Zijn woorden waren "hij heeft zijn mening, die is niet noodzakelijk de mijne" waarmee hij destijds (januari of zo) toch wat afstand deed van het gedoe van Raiola. Recent heeft hij zich er volgens mij niet meer over uitgelaten.
soccer
 soccer - zondag 29 maart 2015 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 maart 2015 - 20:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Fischer is anders ook lang wisselvallig geweest.

Maar Ajax heeft prima alternatieven voor op links dus een eventueel vertrek van Kishna doet Ajax geen pijn voor wat betreft de selectie. Fischer komt terug, Menig is het alternatief en vanuit de jeugd komt Cerny er aan voor die positie.

Overigens heeft Kishna eerder al wel eens gereageerd op de uitlatingen van Raiola. Zijn woorden waren "hij heeft zijn mening, die is niet noodzakelijk de mijne" waarmee hij destijds (januari of zo) toch wat afstand deed van het gedoe van Raiola. Recent heeft hij zich er volgens mij niet meer over uitgelaten.
Het was cynisch bedoelt. Hoe de jeugdspelers het gaan doen is nog afwachten. In nederland zijn het gauw wereldspelers. Laat ze het eerst maar eens in de praktijk bewijzen.
nora
 nora - donderdag 02 april 2015 - 11:14   quote  deeplink  
Hoe staat het met onze dikke vette pizzabakker en zijn aangenomen investering gaat hij al tekenen of gaat hij op de transferlijst ?? het is angstig stil met deze twee niet Ajacieden ?
remco k
 remco k - donderdag 02 april 2015 - 11:49   quote  deeplink  
Stil. Het is anders aardig druk rond die twee.
nora
 nora - donderdag 02 april 2015 - 18:51   quote  deeplink  
Al de hele week niks gehoord
remco k
 remco k - donderdag 02 april 2015 - 20:32   quote  deeplink  
Zo. Al een hele week.
nora
 nora - donderdag 02 april 2015 - 22:35   quote  deeplink  
ja al een hele week
nora
 nora - donderdag 02 april 2015 - 23:20   quote  deeplink  
En er zijn regels neergezet door Ajax is niet tekenen dan banken en daar wacht ik op, en zie ik graag actie in dit conflict.
remco k
 remco k - vrijdag 03 april 2015 - 08:16   quote  deeplink  
Kerel waar maak jij je druk om man..

Kishna is een groot talent, en bijtkenen of niet, ik zie hem graag komend seizoen nog bij Ajax 1..
nora
 nora - vrijdag 03 april 2015 - 08:47   quote  deeplink  
Klopt ik ook maar dan moet hij wel tekenen regels geven duidelijkheid en het is graag of niet graag bij ons geweldige Ajax.
Brandje
 Brandje - vrijdag 03 april 2015 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 april 2015 - 23:20 schreef nora het volgende:
En er zijn regels neergezet door Ajax is niet tekenen dan banken en daar wacht ik op, en zie ik graag actie in dit conflict.
Ach dat hebben ze met Moisander en Schone ook niet gedaan. Ga je dat nu weer wel doen dan verlies je echt je geloofwaardigheid.
Ik zou gewoon de eenzijdige optie lichten en dan twee jaar aan zijn contract houden.
Voetbalgek
 Voetbalgek - zaterdag 04 april 2015 - 22:04   quote  deeplink  
zit jullie discusie te volgen en ben dan misschien geen ajax fan maar fischer heeft in zijn linkerkleine teen toch nog meer talent dan die hele kishna. die jonge ging als een waanzinnige na zijn doorbraak... ok toen kwameen terugval en die blessure maar heb hem toch vaak genoeg niveau zien halen waar kishna niet aan kan komen... daarbuiten is het ook wel heel duidelijk dat er bij fischer een veel verstandigere kop op zit. dus mij lijkt me de keuze niet zo moeilijk trap die kishna lekker weg ik heb die a1 van jullie een aantal keer gezien... cerny muric die menig van jong ajax en die jongen die aan pec verhuurd is... dat verlies lijkt me echt miet groot
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 04 april 2015 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 april 2015 - 08:16 schreef remco k het volgende:
Kerel waar maak jij je druk om man..

Kishna is een groot talent, en bijtkenen of niet, ik zie hem graag komend seizoen nog bij Ajax 1..
Jong Ajax en af en toe de plaats opvullen van Fischer!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 05 april 2015 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2015 - 22:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jong Ajax en af en toe de plaats opvullen van Fischer!
Afvoeren.....voelt zich groter dan de club....passé
remco k
 remco k - zondag 05 april 2015 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 00:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Afvoeren.....voelt zich groter dan de club....passé
Hij voelt zich groter?? of zijn zaakwaarnemer??
Eide
 Eide - zondag 05 april 2015 - 09:58   quote  deeplink  
Dat laatste interview ook weer. Alle verantwoordelijkheid afschuiven. Nee, het lag aan Ajax dat Bouy weg ging... de man is een gluiperd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 april 2015 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 09:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij voelt zich groter?? of zijn zaakwaarnemer??
Allebei voelen ze zich groter, want anders had hij zijn zaakwaarnemer wel tot de orde geroepen en gewoon eruit getrapt!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 april 2015 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 00:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Afvoeren.....voelt zich groter dan de club....passé
Wat mij betreft ook akkoord.
remco k
 remco k - zondag 05 april 2015 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 10:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Allebei voelen ze zich groter, want anders had hij zijn zaakwaarnemer wel tot de orde geroepen en gewoon eruit getrapt!!
Waarom zou die dat moeten doen dan?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 april 2015 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 15:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom zou die dat moeten doen dan?
Omdat je zaakwaarnemer blijkbaar zorgt voor een onwerkbare situatie door continu hierover in de media te lullen!
remco k
 remco k - zondag 05 april 2015 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 15:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Omdat je zaakwaarnemer blijkbaar zorgt voor een onwerkbare situatie door continu hierover in de media te lullen!
Doet Ajax anders dan?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 april 2015 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 15:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Doet Ajax anders dan?
Ik heb Ajax niet de meest domme dingen horen roepen! Mijnheer Raiola wel inmiddels! Genoeg zelfs!
remco k
 remco k - zondag 05 april 2015 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 15:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb Ajax niet de meest domme dingen horen roepen! Mijnheer Raiola wel inmiddels! Genoeg zelfs!
Ach. Het feit dat Ajax in de media reageert op raiola is ook dom genoeg te noemen. Ik vind dat beide kampen niet handig met elkaar omgaan. En uiteindelijk zijn spelers als bouy en kishna daar dadelijk de lul door.

Dat vind ik gewoon jammer

En als Ajax dat zo veel tegen hem heeft. Zet hem en de spelers die hij heeft dan gewoon buiten de deur. Ben je van het gezeik af.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 april 2015 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 15:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach. Het feit dat Ajax in de media reageert op raiola is ook dom genoeg te noemen. Ik vind dat beide kampen niet handig met elkaar omgaan. En uiteindelijk zijn spelers als bouy en kishna daar dadelijk de lul door.

Dat vind ik gewoon jammer

En als Ajax dat zo veel tegen hem heeft. Zet hem en de spelers die hij heeft dan gewoon buiten de deur. Ben je van het gezeik af.
En dat laatste is hier al vaker geopperd. Ik ben het daar volkomen mee eens! Deze man en zijn spelers buiten de deur zetten en duidelijk maken aan je overige leden dat je met deze man geen zaken doet, dus als ze bij Ajax willen blijven ze moeten kiezen voor een andere zaakwaarnemer.

Maar volgens mij is per 1 april de markt opengegaan en kennen zelfs jij en ik zaakwaarnemer worden!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 april 2015 - 15:45   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2015 door Ajax Warrior --
biebie
 biebie - donderdag 16 juli 2015 - 11:58   quote  deeplink  
Kishna waarschijnlijk naar Lazio. Ben benieuwd of hij daar kan spelen zoals Raiola vindt dat hij gebruikt zou moeten worden door een trainer. Denk het eerlijk gezegd niet. De transfer van een wanhopige. Maar evengoed: opgeruimd staat netjes.
EJC
 EJC - donderdag 16 juli 2015 - 12:14   quote  deeplink  
Als hij er niet voor wil knokken moet hij lekker gaan. Al vind ik het in potentie wel een goede voetballer....
Pietje
 Pietje - donderdag 16 juli 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 11:58 schreef biebie het volgende:
Kishna waarschijnlijk naar Lazio. Ben benieuwd of hij daar kan spelen zoals Raiola vindt dat hij gebruikt zou moeten worden door een trainer. Denk het eerlijk gezegd niet. De transfer van een wanhopige. Maar evengoed: opgeruimd staat netjes.
Ach er wordt zovaak en zoveel over het aanstaande vertrek van Kishna geroepen. Het enige dat ik weet en heb gelezen, is het feit dat Marc Overmars van niets weet, er is nog helemaal geen contact met hem geweest. Die Raiola roept bijna dagelijks wel iets over Kishna. Zien en dan (pas) geloven...

En opgeruimd staat netjes?? Ik vind Kishna een fantastische voetballer, hij zou het alleen wat vaker moeten laten zien. Maar hij is nog jong.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juli 2015 door Pietje --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 16 juli 2015 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 14:52 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ach er wordt zovaak en zoveel over het aanstaande vertrek van Kishna geroepen. Het enige dat ik weet en heb gelezen, is het feit dat Marc Overmars van niets weet, er is nog helemaal geen contact met hem geweest. Die Raiola roept bijna dagelijks wel iets over Kishna. Zien en dan (pas) geloven...
Die gaat echt wel pleitte....anders hadden ze die Duitser niet gehaald
Pietje
 Pietje - donderdag 16 juli 2015 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 14:54 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die gaat echt wel pleitte....anders hadden ze die Duitser niet gehaald
Kan zijn, Peet, maar ik geloof het pas als het zover is want die Raiola roept bijna dagelijks wat over Kishna.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 16 juli 2015 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 14:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Kan zijn, Peet, maar ik geloof het pas als het zover is want die Raiola roept bijna dagelijks wat over Kishna.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet erg vind, ga maar....liever hij dan Andersen
Andersen gaat een hele grote worden, vraag me niet waarom .....een onderbuik gevoel
Pietje
 Pietje - donderdag 16 juli 2015 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 15:02 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet erg vind, ga maar....liever hij dan Andersen
Andersen gaat een hele grote worden, vraag me niet waarom .....een onderbuik gevoel
Ik zou het graag met je eens willen zijn, maar ik denk dat Andersen zwaar overschat wordt. Op de trainingen schijnt hij het aardig te doen, maar in de wedstrijden van Ajax-1 heeft hij mij nog nooit kunnen bekoren. Hoe anders is dat met Kishna. Van zijn (passeer)acties kan ik watertanden. Maar hij zou die acties wat vaker moeten laten zien. Hij valt soms heel erg terug. Maar ook hij is nog erg jong. Ik hoop dat hij nog een paar jaar bij Ajax blijft.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 16 juli 2015 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 15:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik zou het graag met je eens willen zijn, maar ik denk dat Andersen zwaar overschat wordt. Op de trainingen schijnt hij het aardig te doen, maar in de wedstrijden van Ajax-1 heeft hij mij nog nooit kunnen bekoren. Hoe anders is dat met Kishna. Van zijn (passeer)acties kan ik watertanden. Maar hij zou die acties wat vaker moeten laten zien. Hij valt soms heel erg terug. Maar ook hij is nog erg jong. Ik hoop dat hij nog een paar jaar bij Ajax blijft.
Ik heb het idee dat Andersen zich niet op zijn gemak voelt...heimwee, huiselijkheid vertrouwen e.d.
Trainingen zijn niet onder het oog van de camera's....wedstrijden wel.
Als Ajax zijnde zou ik die ijskonijn inhuren weet ff zijn naam niet....die gast die ook met W Okkels bezig was
Pietje
 Pietje - donderdag 16 juli 2015 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 15:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat Andersen zich niet op zijn gemak voelt...heimwee, huiselijkheid vertrouwen e.d.
Trainingen zijn niet onder het oog van de camera's....wedstrijden wel.
Als Ajax zijnde zou ik die ijskonijn inhuren weet ff zijn naam niet....die gast die ook met W Okkels bezig was
The Iceman. Brrrr Onder het poolijs zwemmen toch? Ik moet er niet aan denken.
Eide
 Eide - donderdag 16 juli 2015 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 15:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat Andersen zich niet op zijn gemak voelt...heimwee, huiselijkheid vertrouwen e.d.
Mede daarom zou een jaar verhuur niet slecht zijn, desnoods aan een Deense club die Europees voetbal speelt.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 16 juli 2015 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 15:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

The Iceman. Brrrr Onder het poolijs zwemmen toch? Ik moet er niet aan denken.
Karakter trainer schijnt toch mogelijk te zijn....ik zeg ook niet dat ze onder poolijs moeten zwemmen....ik gok meer op weerbaarheid

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Raiola en Kishna









0.0100588