BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Raiola en Kishna

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 16 juli 2015 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 15:29 schreef Eide het volgende:

[..]

Mede daarom zou een jaar verhuur niet slecht zijn, desnoods aan een Deense club die Europees voetbal speelt.
Eens Eide...heb ik ook al gezegd
Pietje
 Pietje - donderdag 16 juli 2015 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 15:29 schreef Eide het volgende:

[..]

Mede daarom zou een jaar verhuur niet slecht zijn, desnoods aan een Deense club die Europees voetbal speelt.
Oké, maar heimwee heb jij zowel op de training (waar hij het wèl goed doet) als op wedstrijddagen. Ik heb het sterke vermoeden, dat hij niet met de (wedstrijd)druk om kan gaan.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 16 juli 2015 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 15:39 schreef Pietje het volgende:

[..]

Oké, maar heimwee heb jij zowel op de training (waar hij het wèl goed doet) als op wedstrijddagen. Ik heb het sterke vermoeden, dat hij niet met de (wedstrijd)druk om kan gaan.
Hij heeft zo'n kerel als jou nodig.....na het voetballen gezellig eten en 's avonds het wereldnieuws en de sport bespreken ;-)
Pietje
 Pietje - donderdag 16 juli 2015 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 15:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hij heeft zo'n kerel als jou nodig.....na het voetballen gezellig eten en 's avonds het wereldnieuws en de sport bespreken ;-)
Haha. Maar ik ben niet beschikbaar. Hij zoekt maar een andere "personal coach". ;-)
Eide
 Eide - donderdag 16 juli 2015 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 15:39 schreef Pietje het volgende:

[..]

Oké, maar heimwee heb jij zowel op de training (waar hij het wèl goed doet) als op wedstrijddagen. Ik heb het sterke vermoeden, dat hij niet met de (wedstrijd)druk om kan gaan.
Ook dat kan en dan zou verhuur aan bijvoorbeeld PEC Zwolle of Groningen goed kunnen zijn voor hem.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 16 juli 2015 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 15:59 schreef Eide het volgende:

[..]

Ook dat kan en dan zou verhuur aan bijvoorbeeld PEC Zwolle of Groningen goed kunnen zijn voor hem.
Ik denk niet dat dat soort clubs geintresseerd zouden zijn in Andersen op huurbasis, misschien toch een stapje lager kijken. Misschien een Excelsior of een Willem II ofzo..
Pietje
 Pietje - donderdag 16 juli 2015 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 15:59 schreef Eide het volgende:

[..]

Ook dat kan en dan zou verhuur aan bijvoorbeeld PEC Zwolle of Groningen goed kunnen zijn voor hem.
Maar op enig moment krijg je hem toch weer terug. Dan moet je maar afwachten of hij alsnog met de druk bij Ajax kan omgaan. Ik denk echt, dat Ajax te hoog gegrepen is voor hem. Geen verhuur dus, maar gewoon verkopen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 16 juli 2015 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 16:02 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat soort clubs geintresseerd zouden zijn in Andersen op huurbasis, misschien toch een stapje lager kijken. Misschien een Excelsior of een Willem II ofzo..
Ben je blij met die braziliaan gap ??
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 16 juli 2015 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 16:05 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ben je blij met die braziliaan gap ??
Is volgens mij nog niet binnen. Maar ben sowieso benieuwd wat het wordt volgend seizoen... is niet normaal veel vertrokken en maar weinig voor teruggekomen. Zou blij zijn met plek 15.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 16 juli 2015 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 16:15 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Is volgens mij nog niet binnen. Maar ben sowieso benieuwd wat het wordt volgend seizoen... is niet normaal veel vertrokken en maar weinig voor teruggekomen. Zou blij zijn met plek 15.
Oke dacht dat het rond was....ze hebben toch ook die gozer uit de UK gehaald ?
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 16 juli 2015 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 16:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Oke dacht dat het rond was....ze hebben toch ook die gozer uit de UK gehaald ?
Lars Veldwijk idd, beukte ze er bij Excelsior in de JL achter elkaar in. Wel een goede spits voor PEC, zelfde type als Necid, dus precies wat ze zochten...
Voor de rest komt wss Dirk Marcellis nog, Boban Lazic is op proef en ze hebben een talent uit Tsjechie gehaald. Wachten is nog op een nieuwe keeper en op de gesprekken met Drenthe...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 16 juli 2015 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 16:20 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Lars Veldwijk idd, beukte ze er bij Excelsior in de JL achter elkaar in. Wel een goede spits voor PEC, zelfde type als Necid, dus precies wat ze zochten...
Voor de rest komt wss Dirk Marcellis nog, Boban Lazic is op proef en ze hebben een talent uit Tsjechie gehaald. Wachten is nog op een nieuwe keeper en op de gesprekken met Drenthe...
Komt goed blaauwvinger.....plaats binnen de 10
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 16 juli 2015 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 16:23 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Komt goed blaauwvinger.....plaats binnen de 10
Met nog minimaal 1 goede keeper erbij moet dat mogelijk zijn, krijg overigens ook net seizoenskaart voor volgend seizoen binnen... 195.00 euro lichter, prijzen blijven maar stijgen...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 juli 2015 - 13:57   quote  deeplink  
Schijnbaar nog 72 uur!!!
nora
 nora - zondag 19 juli 2015 - 14:05   quote  deeplink  
Afscheid van een talentvolle voetballer die helaas mentaal een hoop te kort komt.
RoodWit81
 RoodWit81 - zondag 19 juli 2015 - 14:12   quote  deeplink  
Heb er nul problemen mee eerlijk gezegd. Goede voetballer, maar het komt er hier gewoon niet uit. Denk ook dat Frank gewoon nog steeds moeite heeft om lastige jongens in het gareel te krijgen. Daar mag hij wel echt aan gaan werken imho. Het is op dit moment gewoon geen goede combi.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 juli 2015 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 14:12 schreef RoodWit81 het volgende:
Heb er nul problemen mee eerlijk gezegd. Goede voetballer, maar het komt er hier gewoon niet uit. Denk ook dat Frank gewoon nog steeds moeite heeft om lastige jongens in het gareel te krijgen. Daar mag hij wel echt aan gaan werken imho. Het is op dit moment gewoon geen goede combi.
Als jij dertig+ spelers hebt....plus een hoop jeugd die wel willen....dan maak jij dezelfde keus.
Niemand is groter dan Ajax ook Frank niet....en ik denk dat daar goed over gesproken word.

Raiola is een rat die gewoon moet oprotten....Raiola maakt spelers kapot...niet Frank
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 20 juli 2015 - 01:13   quote  deeplink  
Van mij mag hij weg. Mijn grootste irritatie vorig seizoen was dat Kishna bij bijna iedere corner ging kijken. En zelden werd aangespeeld. Wanneer hij daar dit jaar niet slaagt en in verval raakt zal duidelijk worden dat Ratiola enkel en alleen aan zijn eigen belangen denkt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juli 2015 door Bobby1972 --
remco k
 remco k - maandag 20 juli 2015 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 01:13 schreef Bobby1972 het volgende:
Van mij mag hij weg. Mijn grootste irritatie vorig seizoen was dat Kishna bij bijna iedere corner ging kijken. En zelden werd aangespeeld. Wanneer hij daar dit jaar niet slaagt en in verval raakt zal duidelijk worden dat Ratiola enkel en alleen aan zijn eigen belangen denkt!
Dus jouw irritatie over een speler is gebasseerd op datgeen wat hij moet doen van zijn trainer... Het is namelijk gewoon een opdracht van de Boer bij corners..
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 20 juli 2015 - 19:01   quote  deeplink  
Ga een keer kijken naar filmpjes ervan. Vaak zat hij met een smile een beetje te kijken bij de corners. En deed hij niks. Bood zich ook niet aan, ik heb niks met hem. Net als dat jij niks met Cillessen hebt. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen in Italië.
remco k
 remco k - maandag 20 juli 2015 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 19:01 schreef Bobby1972 het volgende:
Ga een keer kijken naar filmpjes ervan. Vaak zat hij met een smile een beetje te kijken bij de corners. En deed hij niks. Bood zich ook niet aan, ik heb niks met hem. Net als dat jij niks met Cillessen hebt. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen in Italië.
Waarom zou ik naar filmpjes ervan moeten gaan kijken als ik al die wedstrijden al twee keer gezien heb van afgelopen jaar??

Je mening over hem, dat kan hoor, geen enkel probleem. Ik weet niet of die het gaat redden, wel weet ik dat ik het zonde vind dat ie vertrekt..
p111
 p111 - maandag 20 juli 2015 - 22:50   quote  deeplink  
Een goede voetballer maar in mijn ogen mentaal niet sterk genoeg alleen op afstand gebaseerd, misschien vergis ik me maar lijkt mij te lui voor top voetbal en lijkt mij geen winnaar, maar goed de tijd zal het uitwijzen.
p111
 p111 - maandag 20 juli 2015 - 22:50   quote  deeplink  
Een goede voetballer maar in mijn ogen mentaal niet sterk genoeg alleen op afstand gebaseerd, misschien vergis ik me maar lijkt mij te lui voor top voetbal en lijkt mij geen winnaar, maar goed de tijd zal het uitwijzen.
3sterren
 3sterren - dinsdag 21 juli 2015 - 04:33   quote  deeplink  
In het begin van het nieuwe seizoen was ik hier bang voor want hij is mijn favoriete speler alleen zo gretig als hij begon bij zn debuut heb ik em zelden meer gezien geen overtuiging meer(op heerenveen thuis na).
Voor mij in potentie 1 van de toppers van de selectie zeer goede techniek snel actie in huis aardige voorzet alleen het komt er zoo weinig uit en dat is jammer.
Maargoed we moeten verder ajax moet verder de tijd zal uitwijzen of we er spijt van gaan krijgen of dat hij er spijt van gaat krijgen dat hij zijn kansen bij ons niet heeft gepakt.
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 juli 2015 - 12:22   quote  deeplink  
'Ajax wil miljoenen meer zien van Lazio: Kishna in de wachtkamer'

Ricardo Kishna leek hard op weg naar SS Lazio, maar de transfer is nog niet geheel afgerond. Ajax verlangt meer dan drie miljoen euro, waar aanvankelijk over werd gesproken door de media. Ajax wil vijf miljoen hebben volgens het Italiaanse Corriero dello Sport.

Lazio probeert de prijs te drukken middels een doorverkooppercentage. En op de achtergrond is er gesteggel over een optie in het contract van Kishna. Het Italiaanse medium stelt dat Ajax het contract van de vleugelspeler kan verlengen tot medio 2017. De huidige verbintenis van Kishna loopt tot medio 2016.

Door de 'verrassing' in het contract blijft een transfer van Kishna vooralsnog uit, zo bericht het medium. De hoofdpersoon kan in Rome tekenen voor vier seizoenen en een jaarsalaris van 1,2 miljoen euro opstrijken. Kishna is inmiddels akkoord met Lazio, dat wacht op het verlossende signaal voor de medische keuring.

Daarvoor moet wel eerst een akkoord met Ajax worden bereikt. De transfer van de twintigjarige Kishna kan nog deze week worden afgerond. Lazio is bereid om dag en nacht door te werken, zodat de club de deal aanstaande donderdag kan beklinken.


bron

Dat betekent dat Ajax Ricardo Kishna bepaald nog niet "kwijt" is. Ik moet ook wel toegeven dat ik € 3 miljoen voor zo'n getalenteerde speler wel wat aan de magere kant vond.

Verder heb ik een artikel gelezen waarin Brian Roy aan het woord komt. Hij vindt dat zowel Ajax als Kishna zelf wel heel erg gemakkelijk hebben besloten om uit elkaar te gaan. Er zijn fouten gemaakt van twee kanten. Roy noemde, net als ik al veel eerder, Kishna een fantastische voetballer, een typische Ajax-aanvaller.
Loetje
 Loetje - zaterdag 25 juli 2015 - 14:23   quote  deeplink  
Donyell Malen vermoedelijk ook naar Arsenal. Raiola schijnt dit gefixt te hebben. Doodzonde zeg
Pietje
 Pietje - zaterdag 25 juli 2015 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 14:23 schreef Loetje het volgende:
Donyell Malen vermoedelijk ook naar Arsenal. Raiola schijnt dit gefixt te hebben. Doodzonde zeg
Jezus, Donyell Malen is pas 16 jaar! Het begint steeds meer op kinderhandel te lijken. Het wordt tijd dat de UEFA of de FIFA dit gaat verbieden.
Loetje
 Loetje - zaterdag 25 juli 2015 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 14:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Jezus, Donyell Malen is pas 16 jaar! Het begint steeds meer op kinderhandel te lijken. Het wordt tijd dat de UEFA of de FIFA dit gaat verbieden.
Wij halen jongens ook vroeg. Maar dan is het eerder een logische stap. Nu al naar Arsenal. Geld hè. En het eerste waar ik aan dacht was Kyle Ebecilio
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 juli 2015 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 14:23 schreef Loetje het volgende:
Donyell Malen vermoedelijk ook naar Arsenal. Raiola schijnt dit gefixt te hebben. Doodzonde zeg
Waar heb je dit gelezen Loetje, want er is nog geen enkele site die hier melding van maakt! Of ik lees eroverheen natuurlijk! ;-)
Pietje
 Pietje - zaterdag 25 juli 2015 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 15:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waar heb je dit gelezen Loetje, want er is nog geen enkele site die hier melding van maakt! Of ik lees eroverheen natuurlijk! ;-)
'Raiola flikt het Ajax opnieuw en brengt toptalent naar Engeland'

Mino Raiola was al niet erg geliefd bij de directie van Ajax en doet er alles aan om die relatie nog moeizamer te maken. De flamboyante zaakwaarnemer heeft Donyell Malen namelijk naar het buitenland gebracht.

Volgens Arsenal Youth heeft Arsenal een akkoord bereikt met Malen over een contract voor drie seizoenen. De 16-jarige spits geldt als een enorm talent en wordt in Amsterdam veelvuldig vergeleken met Patrick Kluivert. Ajax deed de tiener daarom een aanbieding, maar die heeft de jongeling na een gesprek met Raiola naast zich neergelegd.

Een vertrek van Malen zou een grote klap zijn voor Ajax, dat veel vertrouwen heeft in de goalgetter. Raiola bracht in het verleden onder andere ook Ouasim Bouy op jonge leeftijd van Ajax naar een buitenlandse topclub. Bouy flopte bijvoorbeeld volledig bij Juventus. Momenteel is de agent de transfer van Ricardo Kishna naar SS Lazio aan het afronden.


bron

Namens Loetje ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 juli 2015 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 15:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

'Raiola flikt het Ajax opnieuw en brengt toptalent naar Engeland'

Mino Raiola was al niet erg geliefd bij de directie van Ajax en doet er alles aan om die relatie nog moeizamer te maken. De flamboyante zaakwaarnemer heeft Donyell Malen namelijk naar het buitenland gebracht.

Volgens Arsenal Youth heeft Arsenal een akkoord bereikt met Malen over een contract voor drie seizoenen. De 16-jarige spits geldt als een enorm talent en wordt in Amsterdam veelvuldig vergeleken met Patrick Kluivert. Ajax deed de tiener daarom een aanbieding, maar die heeft de jongeling na een gesprek met Raiola naast zich neergelegd.

Een vertrek van Malen zou een grote klap zijn voor Ajax, dat veel vertrouwen heeft in de goalgetter. Raiola bracht in het verleden onder andere ook Ouasim Bouy op jonge leeftijd van Ajax naar een buitenlandse topclub. Bouy flopte bijvoorbeeld volledig bij Juventus. Momenteel is de agent de transfer van Ricardo Kishna naar SS Lazio aan het afronden.


bron

Namens Loetje ;-)
Bedankt en heb het 1 en ander uitgezocht. Nergens in de tekst meldt Arsenal Youth dat het zou gaat om een contract voor 3 jaar, dus dat is weer uit de duim gezogen door soccernews. Hieronder de letterlijke tekst van Arsenal Youth:

Arsenal have reportedly made a late addition to their scholarship intake for the new campaign after agreeing a deal to sign promising Ajax youngster Donyell Malen.

The 16-year-old, who has been capped by the Netherlands at U17 level, can play anywhere across the forward line but is most adept as a central striker.

If the deal does go ahead then Malen will add depth to Arsenals U18 squad ahead of the new season. There has already been a significant recruitment drive at youth level this Summer, with Jeff Reine-Adelaide, Yassin Fortune, Vlad Dragomir, Kostas Pileas and Jordi Osei-Tutu all joining the club.


Overigens, zoals je kan lezen is er nog helemaal geen sprake van een akkoord en wordt het eerste nieuws 4 uur geleden gemeld door een zekere Andy via twitter. Andy is een fan van het Arsenal elftal onder de 18!

Overigens wil ik ook nergens suggereren dat het verhaal niet klopt, maar blijkbaar heeft soccernews het verhaal weer een beetje extra opgeklopt!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 juli 2015 - 15:30   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2015 door Ajax Warrior --
Pietje
 Pietje - zaterdag 25 juli 2015 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 15:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Bedankt en heb het 1 en ander uitgezocht. Nergens in de tekst meldt Arsenal Youth dat het zou gaat om een contract voor 3 jaar, dus dat is weer uit de duim gezogen door soccernews. Hieronder de letterlijke tekst van Arsenal Youth:

Arsenal have reportedly made a late addition to their scholarship intake for the new campaign after agreeing a deal to sign promising Ajax youngster Donyell Malen.

The 16-year-old, who has been capped by the Netherlands at U17 level, can play anywhere across the forward line but is most adept as a central striker.

If the deal does go ahead then Malen will add depth to Arsenals U18 squad ahead of the new season. There has already been a significant recruitment drive at youth level this Summer, with Jeff Reine-Adelaide, Yassin Fortune, Vlad Dragomir, Kostas Pileas and Jordi Osei-Tutu all joining the club.


Overigens, zoals je kan lezen is er nog helemaal geen sprake van een akkoord en wordt het eerste nieuws 4 uur geleden gemeld door een zekere Andy via twitter. Andy is een fan van het Arsenal elftal onder de 18!

Overigens wil ik ook nergens suggereren dat het verhaal niet klopt, maar blijkbaar heeft soccernews het verhaal weer een beetje extra opgeklopt!
Weer één van die vele geruchten. Het zou natuurlijk ook uit de smerige koker van Raiola zelf kunnen komen, simpelweg op Ajax te sarren. Het oorspronkelijke bericht staat ook nadrukkelijk tussen aanhalingstekens.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 juli 2015 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 15:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Weer één van die vele geruchten. Het zou natuurlijk ook uit de smerige koker van Raiola zelf kunnen komen, simpelweg op Ajax te sarren. Het oorspronkelijke bericht staat ook nadrukkelijk tussen aanhalingstekens.
Ik zeg ook niet dat het niet waar is natuurlijk, maar vooral soccernews is een site die je vaak met een korrel zout moet nemen wat betreft geruchten en dergelijke. Hier doen ze echter alsof het al in kannen en kruiken is, maar er is echt geen enkele andere site die dit bericht vermeld!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 juli 2015 - 15:42   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2015 door Ajax Warrior --
Pietje
 Pietje - zaterdag 25 juli 2015 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 15:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het niet waar is natuurlijk, maar vooral soccernews is een site die je vaak met een korrel zout moet nemen wat betreft geruchten en dergelijke. Hier doen ze echter alsof het al in kannen en kruiken is, maar er is echt geen enkele andere site die dit bericht vermeld!
Dat is zeker waar wat betreft soccernews. Samen met voetbalzone. Die twee zijn de allergste verspreiders van (vaak) onzin.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 juli 2015 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 15:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is zeker waar wat betreft soccernews. Samen met voetbalzone. Die twee zijn de allergste verspreiders van (vaak) onzin.
+1!!!
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 25 juli 2015 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 15:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

'Raiola flikt het Ajax opnieuw en brengt toptalent naar Engeland'

Mino Raiola was al niet erg geliefd bij de directie van Ajax en doet er alles aan om die relatie nog moeizamer te maken. De flamboyante zaakwaarnemer heeft Donyell Malen namelijk naar het buitenland gebracht.

Volgens Arsenal Youth heeft Arsenal een akkoord bereikt met Malen over een contract voor drie seizoenen. De 16-jarige spits geldt als een enorm talent en wordt in Amsterdam veelvuldig vergeleken met Patrick Kluivert. Ajax deed de tiener daarom een aanbieding, maar die heeft de jongeling na een gesprek met Raiola naast zich neergelegd.

Een vertrek van Malen zou een grote klap zijn voor Ajax, dat veel vertrouwen heeft in de goalgetter. Raiola bracht in het verleden onder andere ook Ouasim Bouy op jonge leeftijd van Ajax naar een buitenlandse topclub. Bouy flopte bijvoorbeeld volledig bij Juventus. Momenteel is de agent de transfer van Ricardo Kishna naar SS Lazio aan het afronden.


bron

Namens Loetje ;-)
Ik ken deze knul, heeft samen met m'n zoon gevoetbald. Nuchtere gozer met dito ouders. Hoop van harte dat hij het gaat redden.
Loetje
 Loetje - zaterdag 25 juli 2015 - 19:59   quote  deeplink  
Ik had het van VZ. Maar is ook door hun aangepast. Wilde het ook niet onthouden
Loetje
 Loetje - zaterdag 25 juli 2015 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 15:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

'Raiola flikt het Ajax opnieuw en brengt toptalent naar Engeland'

Mino Raiola was al niet erg geliefd bij de directie van Ajax en doet er alles aan om die relatie nog moeizamer te maken. De flamboyante zaakwaarnemer heeft Donyell Malen namelijk naar het buitenland gebracht.

Volgens Arsenal Youth heeft Arsenal een akkoord bereikt met Malen over een contract voor drie seizoenen. De 16-jarige spits geldt als een enorm talent en wordt in Amsterdam veelvuldig vergeleken met Patrick Kluivert. Ajax deed de tiener daarom een aanbieding, maar die heeft de jongeling na een gesprek met Raiola naast zich neergelegd.

Een vertrek van Malen zou een grote klap zijn voor Ajax, dat veel vertrouwen heeft in de goalgetter. Raiola bracht in het verleden onder andere ook Ouasim Bouy op jonge leeftijd van Ajax naar een buitenlandse topclub. Bouy flopte bijvoorbeeld volledig bij Juventus. Momenteel is de agent de transfer van Ricardo Kishna naar SS Lazio aan het afronden.


bron

Namens Loetje ;-)
Thanks vriend!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 juli 2015 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 19:59 schreef Loetje het volgende:
Ik had het van VZ. Maar is ook door hun aangepast. Wilde het ook niet onthouden
Ach Loetje, al die roddelsites proberen mensen te trekken! ;-)
Loetje
 Loetje - zaterdag 25 juli 2015 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 21:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach Loetje, al die roddelsites proberen mensen te trekken! ;-)
Echt geheel ongelijk kan ik ze niet geven...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 26 juli 2015 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 21:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Echt geheel ongelijk kan ik ze niet geven...
Waarmee, met mensen trekken of roddels brengen??? ;-)
remco k
 remco k - zondag 26 juli 2015 - 09:46   quote  deeplink  
Ajax heeft hem in Mei een contract voorstel gedaan. Dat is inmiddels dus nog niet getekend..

Rot dan maar lekker op..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 26 juli 2015 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 09:46 schreef remco k het volgende:
Ajax heeft hem in Mei een contract voorstel gedaan. Dat is inmiddels dus nog niet getekend..

Rot dan maar lekker op..
We zijn echter nog niet van rioolrat af en kunnen ons ook op gaan maken voor een vertrek van Tete. Heeft een contract tot 2018 en zal dus ook waarschijnlijk volgend seizoen vertrekken. Dat is echter wel de laatste die dan onder deze zaakwaarnemer valt binnen Ajax en ik denk en hoop dan ook dat Ajax deze zaakwaarnemer eruit trapt en de spelers duidelijk maakt dat ze geen zaken doen met hem en als een speler wel onder hem wil vallen hij een andere club mag zoeken!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 26 juli 2015 - 09:58   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2015 door Ajax Warrior --
Pietje
 Pietje - zondag 26 juli 2015 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 20:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Thanks vriend!
Graag gedaan, maatje :-)
En nu maar hopen dat het bericht onjuist is.
Pietje
 Pietje - zondag 26 juli 2015 - 17:56   quote  deeplink  
http://nos.nl/teletekst#802

Aldus teletekst pagina 802

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2015 door Pietje --
Eide
 Eide - zondag 26 juli 2015 - 18:03   quote  deeplink  
De vaste Ajax volgers melden nog niets.
Pietje
 Pietje - zondag 26 juli 2015 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 18:03 schreef Eide het volgende:
De vaste Ajax volgers melden nog niets.
Dat is best wel vreemd, want normaal gesproken is juist teletekst erg terughoudend.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Raiola en Kishna









0.0116422