BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Raiola en Kishna

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 26 juli 2015 - 18:06   quote  deeplink  
Volgens bronnen bij Lazio is de bankgarantie voor elkaar en wordt Kishna maandag gekeurd.
Pietje
 Pietje - zondag 26 juli 2015 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 18:06 schreef Eide het volgende:
Volgens bronnen bij Lazio is de bankgarantie voor elkaar en wordt Kishna maandag gekeurd.
Het is wel heel erg duidelijk dat we Kishna verliezen. Ik blijf het jammer vinden, want ik vind hem een prachtige voetballer.
p111
 p111 - zondag 26 juli 2015 - 19:57   quote  deeplink  
Ik haat die dikke pizza mafkees ik hoop dat Ajax voldoende body heeft om die blubberkop te boycotten in de Arena.
Eide
 Eide - zondag 26 juli 2015 - 20:01   quote  deeplink  
"Bronnen bij Lazio" is nog wel wat anders als betrouwbare bronnen ;)

Maar ik denk niet dat we Kishna nog in het shirt van Ajax gaan zien. En dan zal de schop na ook nog wel komen.
remco k
 remco k - zondag 26 juli 2015 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 20:01 schreef Eide het volgende:
"Bronnen bij Lazio" is nog wel wat anders als betrouwbare bronnen ;)

Maar ik denk niet dat we Kishna nog in het shirt van Ajax gaan zien. En dan zal de schop na ook nog wel komen.
Prima toch, denk alleen niet dat we van hem nog heel veel gaan horen, die jongen is veel te licht voor die competitie..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 27 juli 2015 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 20:01 schreef Eide het volgende:
"Bronnen bij Lazio" is nog wel wat anders als betrouwbare bronnen ;)

Maar ik denk niet dat we Kishna nog in het shirt van Ajax gaan zien. En dan zal de schop na ook nog wel komen.
Wss wordt hij in de winter verhuurd. Schijnt dat Lazio al wat op de flanken heeft lopen wat vele malen beter is. Maar dat is wat ik lees van echte Lazio volgers.
Eide
 Eide - maandag 27 juli 2015 - 11:05   quote  deeplink  
Zou typisch Italiaans zijn. Binnen halen en dan verhuren aan een serie B club en kijken wat er gebeurt. Kan Bouy over meepraten.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 27 juli 2015 - 11:25   quote  deeplink  
Ik vraag mij af hoe het kan dat Raiola nog steeds met de talenten van Ajax kan werken.
Natuurlijk mag de talent zelf zijn eigen zaakwaarnemer kiezen.

Maar hoe kan het dat zo'n iemand zulke talenten, want binnen Ajax werden ze gezien als grote talenten, om zeep kunnen brengen.

Word er bij Ajax geen voorlichting gegeven?
Of zijn de spelers bij Ajax echt zo dom dat ze Raiola blindelings geloven?
p111
 p111 - maandag 27 juli 2015 - 11:54   quote  deeplink  
Hoe sterk ben je als club om je zo te laten chanteren door zo,n parasiet/Kinderhandelaar.
Stel een voorbeeld wie de baas is en laat dit figuur niet meer binnen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 27 juli 2015 - 12:09   quote  deeplink  
Je kan er niks aan veranderen.

Hoe erg het ook is, het is en blijft de keuze van de speler zelf.
Als hij vind dat Raiola zijn zaak goed vertegenwoordigd dan heb je als club niks te zeggen.

Je kan wel weren maar dat betekend dat talenten en goede spelers laat lopen vanwege zijn zaakwaarnemer.
Lijkt mij niet te bedoeling
VVout
 VVout - maandag 27 juli 2015 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2015 - 11:54 schreef p111 het volgende:
Hoe sterk ben je als club om je zo te laten chanteren door zo,n parasiet/Kinderhandelaar.
Stel een voorbeeld wie de baas is en laat dit figuur niet meer binnen.
Daar ben je helaas niet bij machten, zolang grote clubs nog met hem in zee gaan. Je kan hem weren, maar zijn voedingsbodem, rijke clubs met onvoorstelbaar grote besommingen blijven hem spekken en hebben daar schijnbaar geen boodschap aan.

Ook mensen binnen de FIFA, UEFA trekken een zuur gezicht als je ze op hun praktijken aanspreekt. Een paar miljoentjes in één of andere binnenzak, arbeidsomstandigheden voor aanpassingen/nieuwbouw stadions. Ze lachen met de corruptste regeringen mee en Oh wat zijn we blij dat we de jeugd daar een kans geven.

Sorry, maar bij wezens zoals Raiola & Co. gaan mijn nekharen overeind, onmenselijk.
Eide
 Eide - maandag 27 juli 2015 - 12:22   quote  deeplink  
Waarom rijden er mensen in Franse auto's terwijl Duitse en Aziatische auto's zo veel betrouwbaarder zijn? Zijn die mensen nu echt zo dom?

Niet alle mensen maken elke keuze rationeel. En zelfs als ze al wel rationeel kiezen is niet elke overweging een overweging die jij of ik zou maken. En ik snap de attractie van Raiola wel hoor, want als je Bouy zegt moet je ook Pogba en Zlatan zeggen. En zo zal Raiola dat zelf ook ongetwijfeld uittekenen aan jonge mensen en hun ouders.
remco k
 remco k - maandag 27 juli 2015 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2015 - 10:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wss wordt hij in de winter verhuurd. Schijnt dat Lazio al wat op de flanken heeft lopen wat vele malen beter is. Maar dat is wat ik lees van echte Lazio volgers.
Het is een goede stugge ploeg, aanvallend vind ik het niet zo'n bijzondere ploeg hoor, desalniettemin gaat ie het wel heel zwaar krijgen..
remco k
 remco k - maandag 27 juli 2015 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2015 - 11:25 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ik vraag mij af hoe het kan dat Raiola nog steeds met de talenten van Ajax kan werken.
Natuurlijk mag de talent zelf zijn eigen zaakwaarnemer kiezen.

Maar hoe kan het dat zo'n iemand zulke talenten, want binnen Ajax werden ze gezien als grote talenten, om zeep kunnen brengen.

Word er bij Ajax geen voorlichting gegeven?
Of zijn de spelers bij Ajax echt zo dom dat ze Raiola blindelings geloven?
Om zeep helpen? Volgens heeft ie een aantal prima referenties..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 27 juli 2015 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2015 - 13:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Om zeep helpen? Volgens heeft ie een aantal prima referenties..
Waarom dan al die heisa over Raiola als het zo goede zaakwaarnemer zou zijn?
remco k
 remco k - maandag 27 juli 2015 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2015 - 14:02 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Waarom dan al die heisa over Raiola als het zo goede zaakwaarnemer zou zijn?
Omdat hij voor de kleinere clubs gewoon de pest is.. Ik heb zelden een speler negatief over hem gehoord, hij brengt ze bij de beste en grootste clubs met prima condities..
p111
 p111 - dinsdag 28 juli 2015 - 10:46   quote  deeplink  
Qua geld prima maar alleen maar verhuurd worden is in mijn ogen geen prima conditie, ik heb meer het idee dat het een moneymaker is die zijn spelers van hot naar her verkoopt en daardoor heel veel geld opstrijkt.
Eide
 Eide - dinsdag 28 juli 2015 - 10:57   quote  deeplink  
Ondanks het onthaal van Kishna in Rome en zijn keuring is er nog geen akkoord tussen Ajax en Lazio over de overgang. Op Schiphol liet Ajax weten nog geen bankgarantie van Lazio te hebben ontvangen en dat er dus nog geen akkoord is. Ajax "wacht rustig af".

Lazio zou het transferbedrag in termijnen willen betalen. Daarvoor moeten de Romeinen een bankgarantie overleggen waaruit blijkt dat de centen hoe dan ook in Amsterdam gaan komen. Zolang die garantie er niet ligt gaat Kishna dus ook niet weg.
p111
 p111 - dinsdag 28 juli 2015 - 11:04   quote  deeplink  
Het zou het beste nws zijn van deze week als het niet door zou gaan, dan gaat die lasagna boer op zijn vette muil.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juli 2015 door p111 --
scout_2
 scout_2 - dinsdag 28 juli 2015 - 11:45   quote  deeplink  
mijn idee is een gangzijde waar de voetballers het veld oplopen vol hangen met spelers die te vroeg zijn wegegaan, zijn er vervolgens dan nog malloten lekker laten gaan zijn waarschijnlijk bezeten van het poen en niet van hun carrière.
Eide
 Eide - dinsdag 28 juli 2015 - 12:19   quote  deeplink  
De soap is nog altijd niet ten einde. Kishna zou vandaag individueel hebben getraind bij Lazio. hij zou echter niet door de medische keuring zijn gekomen vanwege kraakbeenproblemen in de knie. Lazio zou een second opinion hebben aangevraagd. Raiola zou nu onderweg zijn naar Lazio om een en ander glad te strijken.

Edit: Niet zozeer een kraakbeenprobleem als het feit dat na zijn zware knieblessure er bij Kishna middels een ingreep een poging is gedaan om het kraakbeen te laten herstellen. Daar bestaan verschillende procedures voor. Dit schijnt tot vragen te hebben geleid bij Lazio waarna nu een second opinion moet volgen.

Edit 2: Lazio meldt dat Kishna de medische test heeft doorstaan. Er is nog altijd geen definitief akkoord met Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juli 2015 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 29 juli 2015 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 15:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Weer één van die vele geruchten. Het zou natuurlijk ook uit de smerige koker van Raiola zelf kunnen komen, simpelweg op Ajax te sarren. Het oorspronkelijke bericht staat ook nadrukkelijk tussen aanhalingstekens.
Helaas blijkt het nu toch waarheid te worden. Ook VI meldt het inmiddels. Zonde dat jeugdspelers zich laten begeleiden door die pizzabakker en hun carrière op deze manier laten kapot maken! Tete zal de volgende wezen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Raiola en Kishna









0.0137929