BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaccio
 Jaccio - zondag 30 juli 2017 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Hier nog zo een leuke

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=176954
nummer10
 nummer10 - zondag 30 juli 2017 - 22:05   quote  deeplink  
snap er veen fuck meer van.......
Brandje
 Brandje - zondag 30 juli 2017 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2017 - 22:05 schreef nummer10 het volgende:
snap er veen fuck meer van.......
De Overmars-fans zullen het ons nog wel uit leggen
Eide
 Eide - zondag 30 juli 2017 - 22:14   quote  deeplink  
De tering. Ik hoop dat dit een ernstig vertraagde 1 aprilgrap is.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 30 juli 2017 - 22:15   quote  deeplink  
Aparte situatie..

Maar heel eerlijk, als vervanger van de geblesseerde Norbert Alblas is het prima. Als derde keeper komt hij toch niet aan spelen toe en slechter dan Alblas is hij absoluut niet.

Ik snap alleen zijn eigen motivatie niet wanneer je eerder zulke uitspraken hebt gedaan.
Eide
 Eide - zondag 30 juli 2017 - 22:20   quote  deeplink  
Zowel Ajax als deze clown maken zich hiermee volslagen belachelijk.
Jaccio
 Jaccio - zondag 30 juli 2017 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2017 - 22:20 schreef Eide het volgende:
Zowel Ajax als deze clown maken zich hiermee volslagen belachelijk.
Absoluut 100% mee eens

Al zal dat hem weinig schelen vanwege het leuke maandsalaris dat erbij komt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 juli 2017 door Jaccio --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 30 juli 2017 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2017 - 22:20 schreef Eide het volgende:
Zowel Ajax als deze clown maken zich hiermee volslagen belachelijk.
Inderdaad..
remco k
 remco k - zondag 30 juli 2017 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2017 - 22:20 schreef Eide het volgende:
Zowel Ajax als deze clown maken zich hiermee volslagen belachelijk.
Derde man. En tijdelijk. Transfervrij en weinig salaris. Lijkt mij prima aangezien alle andere derde keepers geblesseerd zijn.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 30 juli 2017 - 22:42   quote  deeplink  
jezus, dit is wel treurig... Kosta Lamprou... nooit verwacht die bij Ajax te zien...
vind hem ook totaal niet passen.
Brandje
 Brandje - zondag 30 juli 2017 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2017 - 22:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Derde man. En tijdelijk. Transfervrij en weinig salaris. Lijkt mij prima aangezien alle andere derde keepers geblesseerd zijn.
Kijk daar is de uitleg van de eerste fan al. Hou toch met deze transfer goed te praten. De kans dat gaat spelen in Ajaz 1 is minimaal aangezien zowel onana en Van Leer geblesseerd moet raken daarbij heeft ajax al twee talentvolle keepers gecontracteerd. Neem daarbij ook nog eens zijn uitspraken ovet Ajax dan kom je uit op de meest lachwekkende aankoop ooit die op geen manier goed te praten is. Maar ik had het van jou, als voorzitter van de Overmars fanclub, ook wel verwacht.
Jaccio
 Jaccio - zondag 30 juli 2017 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2017 - 22:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Derde man. En tijdelijk. Transfervrij en weinig salaris. Lijkt mij prima aangezien alle andere derde keepers geblesseerd zijn.
Of je schuift gewoon door vanuit de jeugd elftallen..
Dit is gewoon een bagger move van Overmars
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 30 juli 2017 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2017 - 22:48 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Of je schuift gewoon door vanuit de jeugd elftallen..
Dit is gewoon een bagger move van Overmars
Dat kan dus niet want er zijn drie geblesseerden.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 30 juli 2017 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2017 - 22:20 schreef Eide het volgende:
Zowel Ajax als deze clown maken zich hiermee volslagen belachelijk.
Marc heeft waarschijnlijk weer eens zijn huiswerk niet goed gedaan.
nummer10
 nummer10 - zondag 30 juli 2017 - 23:49   quote  deeplink  
puur een noodoplossing ivm blessures.. die keept geen 1 wedstrijd en is hoge nood ivm 3 blessurs.. dus noworrys
nummer10
 nummer10 - zondag 30 juli 2017 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2017 - 23:46 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Marc heeft waarschijnlijk weer eens zijn huiswerk niet goed gedaan.
of jij niet want dan had je geweten dat we 3 keepers geblesseerd hebben
nummer10
 nummer10 - zondag 30 juli 2017 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2017 - 22:43 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kijk daar is de uitleg van de eerste fan al. Hou toch met deze transfer goed te praten. De kans dat gaat spelen in Ajaz 1 is minimaal aangezien zowel onana en Van Leer geblesseerd moet raken daarbij heeft ajax al twee talentvolle keepers gecontracteerd. Neem daarbij ook nog eens zijn uitspraken ovet Ajax dan kom je uit op de meest lachwekkende aankoop ooit die op geen manier goed te praten is. Maar ik had het van jou, als voorzitter van de Overmars fanclub, ook wel verwacht.
die zijn geblesseerd... ben geen voorstamder van hem maar komaan hoelang is het geleddn die uitspraken ? volgens mij hebben hun zat ajacieden die andersom zulke uitspraken hebben gedaan
Jaccio
 Jaccio - maandag 31 juli 2017 - 00:10   quote  deeplink  
Kom op, er valt toch wel te schuiven.. van jong naar 1, van o19 naar jong, van o17 naar o19 etc.
Aangezien het toch maar tijdelijk is en de 3e keeper toch niet aan spelen toekomt..
Maar niet deze clown.
AkaS
 AkaS - maandag 31 juli 2017 - 01:14   quote  deeplink  
Het wordt tijd dat Overmars versterkingen binnen haalt die echt nodig zijn en wat toevoegen. Shit zeg hoe duidelijk kan iemand falen!
remco k
 remco k - maandag 31 juli 2017 - 07:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2017 - 22:43 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kijk daar is de uitleg van de eerste fan al. Hou toch met deze transfer goed te praten. De kans dat gaat spelen in Ajaz 1 is minimaal aangezien zowel onana en Van Leer geblesseerd moet raken daarbij heeft ajax al twee talentvolle keepers gecontracteerd. Neem daarbij ook nog eens zijn uitspraken ovet Ajax dan kom je uit op de meest lachwekkende aankoop ooit die op geen manier goed te praten is. Maar ik had het van jou, als voorzitter van de Overmars fanclub, ook wel verwacht.
Jezus vent reageer eens normaal man.

Zoals je al aangeeft. Hij zal niet aan spelen toekomen. Maar je hebt wel een derde doelman nodig.

En dit heeft niks met overmars te maken. Maar zou echt geen andere doelman weten die je even haalt.
remco k
 remco k - maandag 31 juli 2017 - 07:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2017 - 22:48 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Of je schuift gewoon door vanuit de jeugd elftallen..
Dit is gewoon een bagger move van Overmars
Daarom is ie dus juist gehaald. Omdat die drie jeugdkeepers allemaal geblesseerd zijn. En ook jong Ajax zal wat moeten hè.
remco k
 remco k - maandag 31 juli 2017 - 07:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 01:14 schreef AkaS het volgende:
Het wordt tijd dat Overmars versterkingen binnen haalt die echt nodig zijn en wat toevoegen. Shit zeg hoe duidelijk kan iemand falen!
En waarom is het dan overmars die faalt?
riveco
 riveco - maandag 31 juli 2017 - 08:21   quote  deeplink  
Hmmmm ik had wel eens willen lezen wat er hier had komen te staan als een 16 jarige was doorgeschoven van jong, en die dan ook nog eens in moest vallen in het seizoen omdat Onana geblesseerd was en van Leer uitviel. Oohh wacht ik weet het, dan had iedereen gezegd "waarom geen ervaren 3e keeper gehaald" Nu halen ze als nood een ervaren keeper die in een opwelling rare dingen heeft gezegt ( als het idd klopt wat er door de pers geschreven is ) en er wordt niet gekeken naar kwaliteit/ervaring ? Van mijn mag iedereen zeggen dat ze een hekel aan Ajax hebben, als ze d'r werk maar doen en er staan als je ze nodig hebt. En trouwens als je een speler van de jeugd doorschuift komt er voor die jongen een knik in de opleiding Want voor hem zijn wedstrijden spelen het belangrijkst.
p111
 p111 - maandag 31 juli 2017 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2017 - 21:51 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Hier nog zo een leuke

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=176954
Die is geweldig uitknippen en in kledingkastje hangen.ha ha wat een lul Feyenoord is als een familie
p111
 p111 - maandag 31 juli 2017 - 09:16   quote  deeplink  
Nou in het geruchten circuit gaat de Jong weer terug naar de usa.Het draait toch allemaal om geld mannen,kijk nou naar lulletje Sneijder is 33 en had misschien nog 2 jaar bij Ajax kunnen voetballen maar nee het geld he.
AkaS
 AkaS - maandag 31 juli 2017 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 07:34 schreef remco k het volgende:

[..]

En waarom is het dan overmars die faalt?
als je hier nog uitleg over nodig hebt, dan ga je de uitleg vast niet willen begrijpen.
hjf
 hjf - maandag 31 juli 2017 - 09:22   quote  deeplink  
Ik begrijp maar niet dat Marc Overmars overal de schuld van krijgt. In mijn optiek heeft hij het in de rol, die hij toebedeeld heeft gekregen, geweldig gedaan. Van 0 eigen vermogen naar bijna € 150 mln. eigen vermogen. Volgens mijn informatie bepaalt nog altijd het technisch hart wie er mogen komen en wie er mogen gaan. Marc is slechts een pionnetje op dit schaakbord.
remco k
 remco k - maandag 31 juli 2017 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 09:21 schreef AkaS het volgende:

[..]

als je hier nog uitleg over nodig hebt, dan ga je de uitleg vast niet willen begrijpen.
Ik denk dat jij het weer eens niet begrijpt Stanley.

Ik ben ook van mening dat Ajax nog wat moet doen op de transfermarkt, maar snap dondersgoed dat dit meer voeten in de aarde heeft dan dat jij met name denkt, maar goed, jij bent altijd al tegen Overmars geweest.

Maar ik vind het altijd geweldig om te lezen dat jij exact weet dat dit door Overmars komt dat het nog niet lukt met de inkomende transfers.

misschien heeft hij wel een maximaal uit te geven bedrag mee gekregen voor die Braziliaan.
Misschien zijn de spelers niet haalbaar die door het TH naar voren zijn geschoven.
Misschien is het wel gewoon heel lastig een transfer af te ronden waarbij meerdere partijen betrokken zijn in zuid Amerika.
Misschien vissen we nu in een vijver waarbij spelers de verwachting hebben dat er ook echte topclubs kunnen komen later in de window, en dat ze daarom Ajax laten wachten.

Een club als Ajax heeft maar heel weinig macht in het aantrekken van spelers..

En dan wordt er hier vergeleken met Feyenoord, tsjaa die "goedkopere" jongens willen wij niet meer toch, bij wordt er gezeken dat er eens echt geld uit gegeven moet worden..

Maar snap dan ook eens een keer dat die vijver veel lastiger is..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 31 juli 2017 - 10:18   quote  deeplink  
Ophokken met die clubverrader! Dan nog liever de keeper van de C1 ofzo!
guusje
 guusje - maandag 31 juli 2017 - 11:15   quote  deeplink  
en je kan de ouwerwetse pupillenlat weer ophangen...............
Eide
 Eide - maandag 31 juli 2017 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 09:16 schreef p111 het volgende:
Nou in het geruchten circuit gaat de Jong weer terug naar de usa.Het draait toch allemaal om geld mannen,kijk nou naar lulletje Sneijder is 33 en had misschien nog 2 jaar bij Ajax kunnen voetballen maar nee het geld he.
Het gaat bij Sneijder, volgens ingewijden, niet om geld. Men wil Sneijder geen contract voor 2 jaar geven met het oog op De Jong en Eiting. Sneijder zou de ontwikkeling van die gasten in de weg zitten.
Eide
 Eide - maandag 31 juli 2017 - 11:21   quote  deeplink  
In de Turkse media wordt gesuggereert dat Ajax bezig zou zijn met een terugkeer van Gregory van der Wiel.
Scout2
 Scout2 - maandag 31 juli 2017 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 10:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het weer eens niet begrijpt Stanley.

Ik ben ook van mening dat Ajax nog wat moet doen op de transfermarkt, maar snap dondersgoed dat dit meer voeten in de aarde heeft dan dat jij met name denkt, maar goed, jij bent altijd al tegen Overmars geweest.

Maar ik vind het altijd geweldig om te lezen dat jij exact weet dat dit door Overmars komt dat het nog niet lukt met de inkomende transfers.

misschien heeft hij wel een maximaal uit te geven bedrag mee gekregen voor die Braziliaan.
Misschien zijn de spelers niet haalbaar die door het TH naar voren zijn geschoven.
Misschien is het wel gewoon heel lastig een transfer af te ronden waarbij meerdere partijen betrokken zijn in zuid Amerika.
Misschien vissen we nu in een vijver waarbij spelers de verwachting hebben dat er ook echte topclubs kunnen komen later in de window, en dat ze daarom Ajax laten wachten.

Een club als Ajax heeft maar heel weinig macht in het aantrekken van spelers..

En dan wordt er hier vergeleken met Feyenoord, tsjaa die "goedkopere" jongens willen wij niet meer toch, bij wordt er gezeken dat er eens echt geld uit gegeven moet worden..

Maar snap dan ook eens een keer dat die vijver veel lastiger is..
Des te meer redenen om riedewald en tête te verkopen ?
Misschien had ajax iets liever moeten zijn en die jongens met een paar centen extra nog een jaartje had laten blijven... om daarna veltmam en viergever te vervangen.
Eide
 Eide - maandag 31 juli 2017 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 11:24 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Des te meer redenen om riedewald en tête te verkopen ?
Misschien had ajax iets liever moeten zijn en die jongens met een paar centen extra nog een jaartje had laten blijven... om daarna veltmam en viergever te vervangen.
Ik had ze graag zien blijven maar beide wilden niet langer als bankzitter blijven en beide waren al bezig met andere clubs voordat Keizer aantrad. Ze hadden dus al besloten te vertrekken. Dat is ontzettend jammer. Ik zie in beide prima verdedigers die bij Ajax mooie dingen hadden kunnen laten zien, maar uiteindelijk besluiten ze zelf over hun eigen toekomst.
Pietje
 Pietje - maandag 31 juli 2017 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 08:21 schreef riveco het volgende:
Hmmmm ik had wel eens willen lezen wat er hier had komen te staan als een 16 jarige was doorgeschoven van jong, en die dan ook nog eens in moest vallen in het seizoen omdat Onana geblesseerd was en van Leer uitviel. Oohh wacht ik weet het, dan had iedereen gezegd "waarom geen ervaren 3e keeper gehaald" Nu halen ze als nood een ervaren keeper die in een opwelling rare dingen heeft gezegt ( als het idd klopt wat er door de pers geschreven is ) en er wordt niet gekeken naar kwaliteit/ervaring ? Van mijn mag iedereen zeggen dat ze een hekel aan Ajax hebben, als ze d'r werk maar doen en er staan als je ze nodig hebt. En trouwens als je een speler van de jeugd doorschuift komt er voor die jongen een knik in de opleiding Want voor hem zijn wedstrijden spelen het belangrijkst.
Ik ben het helemaal met je eens.

Er is op dit moment een serieuze blessure bij één van onze doelmannen (Alblas). Dan is het niet bijster gek dat een gratis (behoudens salaris) keeper wordt opgehaald. Nota bene de keeper die het vorige seizoen bij Willem II de meeste reddingen op zijn naam had. Kortom een prima keuze.

Daarnaast verwacht ook nog de nodige versterkingen in de verdediging (geen doelman meer). De naam "Gregory van der Wiel" wordt steeds nadrukkelijker in verband met Ajax gebracht.

Laten we nou gewoon nog even afwachten zonder hatelijkheden rond te strooien. De transferperiode duurt nog een volle maand!
remco k
 remco k - maandag 31 juli 2017 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 11:24 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Des te meer redenen om riedewald en tête te verkopen ?
Misschien had ajax iets liever moeten zijn en die jongens met een paar centen extra nog een jaartje had laten blijven... om daarna veltmam en viergever te vervangen.
Zoals Eide al aangeeft, die jongens wilden beiden al weg, allemaal naar aanleiding van vorig seizoen toen ze gewoon te weinig speelden.
Pietje
 Pietje - maandag 31 juli 2017 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 11:24 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Des te meer redenen om riedewald en tête te verkopen ?
Misschien had ajax iets liever moeten zijn en die jongens met een paar centen extra nog een jaartje had laten blijven... om daarna veltmam en viergever te vervangen.
Maar wat kan Ajax (Marc Overmars) er aan doen wanneer die beide spelers per se weg willen? Toegegeven, met name Tete had beslist meer moeten spelen, maar het is de coach en zijn team die bepaalt wie er speelt en die keus viel nou eenmaal niet op Tete (en Riedewald. Maar hoe dan ook, beide spelers wilden weg en omdat zij niet het geduld konden opbrengen om één seizoen te wachten. Je krijgt altijd wel je kans. Dat zie je nu weer aan Donny Van de Beek.
p111
 p111 - maandag 31 juli 2017 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 11:18 schreef Eide het volgende:

[..]

Het gaat bij Sneijder, volgens ingewijden, niet om geld. Men wil Sneijder geen contract voor 2 jaar geven met het oog op De Jong en Eiting. Sneijder zou de ontwikkeling van die gasten in de weg zitten.
Daar ben ik het wel mee eens,gewoon een jaar op zijn leeftijd lijkt mij normaal.
Scout2
 Scout2 - maandag 31 juli 2017 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 11:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoals Eide al aangeeft, die jongens wilden beiden al weg, allemaal naar aanleiding van vorig seizoen toen ze gewoon te weinig speelden.
zaterdag 18 maart 2017, 5:59
Tete: 'Helaas al een tijdje niks van Ajax gehoord'
Kenny Tete. © Rene Bouwman
Kenny Tete heeft bij Ajax een contract tot de zomer van 2018. "Mijn zaakwaarnemer Mino Raiola en ik hebben helaas al een tijdje niets meer van Ajax gehoord”, zegt de rechtsback over de stil liggende onderhandelingen. "Marc Overmars (directeur spelerszaken, red.) heeft het nummer van Mino. Ik wil me volledig op Ajax focussen.”

Of Tete nog jaren in de ArenA is te bewonderen, zal van de komende maanden of weken afhangen. "Ik ben nog jong, speel al dertien jaar voor deze fantastische club, heb de hele jeugdopleiding doorlopen en ben doorgebroken. Het is jammer dat ik de laatste tijd niet veel kan laten zien wat ik kan. Ik ben voetballer geworden om te voetballen en niet om op de bank te zitten. Daarom doet de selectie voor Oranje me ook goed.”

Zou hij niet verlengd hebben ?
Scout2
 Scout2 - maandag 31 juli 2017 - 12:27   quote  deeplink  
Minder koppigheid van ajax en een goed contract had die jongen hier gehouden ben ik van overtuigd.
Jaccio
 Jaccio - maandag 31 juli 2017 - 12:35   quote  deeplink  
En Richarlison komt definitief niet.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=310009&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Pietje
 Pietje - maandag 31 juli 2017 - 12:35   quote  deeplink  
Ajax grijpt ondanks mondeling akkoord toch naast Richarlison’

Richarlison leek lange tijd op weg naar Ajax, maar de fans van de Amsterdammers kunnen de komst van het Braziliaanse talent naar verluidt vergeten. De Telegraaf meldt maandagmiddag namelijk dat de onderhandelingen tussen Ajax en Fluminense ondanks een mondeling akkoord met de aanvaller zelf zijn stukgelopen.

De transfer van Richarlison naar Ajax leek zo’n anderhalve week geleden slechts een kwestie van tijd. De Amsterdammers waren naar verluidt bereid om tussen de twaalf en vijftien miljoen euro te betalen voor de twintigjarige aanvaller, die ook in beeld was bij onder meer Internazionale en Chelsea.

De concurrentie van internationale topclubs heeft Ajax nu de das omgedaan, want Richarlison lijkt zijn loopbaan voort te gaan zetten in de Premier League. Ajax en Fluminense hebben maandag besloten om de onderhandelingen stop te zetten en Richarlison, die zelf graag naar Amsterdam wilde, heeft zich neergelegd bij dit resultaat. Marc Overmars gaat nu op zoek naar een andere aanvaller.


bron
Jaccio
 Jaccio - maandag 31 juli 2017 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 12:27 schreef Scout2 het volgende:
Minder koppigheid van ajax en een goed contract had die jongen hier gehouden ben ik van overtuigd.
Ik ook. Doodzonde dat ze die jongen hebben laten gaan
nummer10
 nummer10 - maandag 31 juli 2017 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 10:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het weer eens niet begrijpt Stanley.

Ik ben ook van mening dat Ajax nog wat moet doen op de transfermarkt, maar snap dondersgoed dat dit meer voeten in de aarde heeft dan dat jij met name denkt, maar goed, jij bent altijd al tegen Overmars geweest.

Maar ik vind het altijd geweldig om te lezen dat jij exact weet dat dit door Overmars komt dat het nog niet lukt met de inkomende transfers.

misschien heeft hij wel een maximaal uit te geven bedrag mee gekregen voor die Braziliaan.
Misschien zijn de spelers niet haalbaar die door het TH naar voren zijn geschoven.
Misschien is het wel gewoon heel lastig een transfer af te ronden waarbij meerdere partijen betrokken zijn in zuid Amerika.
Misschien vissen we nu in een vijver waarbij spelers de verwachting hebben dat er ook echte topclubs kunnen komen later in de window, en dat ze daarom Ajax laten wachten.

Een club als Ajax heeft maar heel weinig macht in het aantrekken van spelers..

En dan wordt er hier vergeleken met Feyenoord, tsjaa die "goedkopere" jongens willen wij niet meer toch, bij wordt er gezeken dat er eens echt geld uit gegeven moet worden..

Maar snap dan ook eens een keer dat die vijver veel lastiger is..
eens
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 31 juli 2017 - 12:40   quote  deeplink  
Dit is een gevalletje van teveel partijen die op geld uit zijn en de speler heeft geen keus. Vorrige transfer van hem ging ook niet door omdat de partijen met elkaar over hoop lagen.
Brandje
 Brandje - maandag 31 juli 2017 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 07:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Jezus vent reageer eens normaal man.

Zoals je al aangeeft. Hij zal niet aan spelen toekomen. Maar je hebt wel een derde doelman nodig.

En dit heeft niks met overmars te maken. Maar zou echt geen andere doelman weten die je even haalt.
Hij gaat niet spelen dus is hij niet nodig. Dank je
Brandje
 Brandje - maandag 31 juli 2017 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 09:22 schreef hjf het volgende:
Ik begrijp maar niet dat Marc Overmars overal de schuld van krijgt. In mijn optiek heeft hij het in de rol, die hij toebedeeld heeft gekregen, geweldig gedaan. Van 0 eigen vermogen naar bijna € 150 mln. eigen vermogen. Volgens mijn informatie bepaalt nog altijd het technisch hart wie er mogen komen en wie er mogen gaan. Marc is slechts een pionnetje op dit schaakbord.
Grappig het positieve komt door Overmars maar het negatieve komt door het TH en is Overmars slechts een pionnetke. Zo kan je elke banaan recht lullen.
Zoals het er nu voorstaat maakt hij er een zooi van. Lamprou? Lachwekkend en totaal Overbodig. Van leer en KJH prima gedaan. Geen fatsoenlijke LB en de twee backs die je hebt lopen beide gratis de deur uit. Middenveld is onder bezet net als de verdediging.
Vandaag komt er nog bij dat Richarlison naar watford gaat omdat zij drie miljoen meer willen betalen.
Brandje
 Brandje - maandag 31 juli 2017 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 11:21 schreef Eide het volgende:
In de Turkse media wordt gesuggereert dat Ajax bezig zou zijn met een terugkeer van Gregory van der Wiel.
Ja ook zoiets. Gaat Veltman weg want anders zou vd Wiel voor de bank halen. Onzin dus
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 31 juli 2017 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Als je alles leest is dat niet meer dan terecht!
Peterhs
 Peterhs - maandag 31 juli 2017 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 12:35 schreef Pietje het volgende:
Ajax grijpt ondanks mondeling akkoord toch naast Richarlison’

Richarlison leek lange tijd op weg naar Ajax, maar de fans van de Amsterdammers kunnen de komst van het Braziliaanse talent naar verluidt vergeten. De Telegraaf meldt maandagmiddag namelijk dat de onderhandelingen tussen Ajax en Fluminense ondanks een mondeling akkoord met de aanvaller zelf zijn stukgelopen.

De transfer van Richarlison naar Ajax leek zo’n anderhalve week geleden slechts een kwestie van tijd. De Amsterdammers waren naar verluidt bereid om tussen de twaalf en vijftien miljoen euro te betalen voor de twintigjarige aanvaller, die ook in beeld was bij onder meer Internazionale en Chelsea.

De concurrentie van internationale topclubs heeft Ajax nu de das omgedaan, want Richarlison lijkt zijn loopbaan voort te gaan zetten in de Premier League. Ajax en Fluminense hebben maandag besloten om de onderhandelingen stop te zetten en Richarlison, die zelf graag naar Amsterdam wilde, heeft zich neergelegd bij dit resultaat. Marc Overmars gaat nu op zoek naar een andere aanvaller.


bron
Prima. Was toch al veel te veel geld voor die speler. Succes bij Watford. Waar spelen die ergens? 3e divisie ofzo?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1223289