BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ztjes
 Ztjes - woensdag 08 april 2015 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 13:23 schreef Eide het volgende:

[..]

De vraag is of dat voldoende is. Zoeken we spelers die met tijd en begeleiding de Nederlandse top kunnen halen of die met diezelfde tijd de Europese (sub)top kunnen halen? De vraag stellen is deze beantwoorden natuurlijk maar goed.

En natuurlijk komen er ook bij kleine clubs hele goede spelers boven drijven. Galasek zat bij Willem II, Overmars bij GAE en ze kan ik er nog een paar opnoemen. Maar zie dat soort gasten er maar eens uit te pikken. VVV had daar een aantal jaar terug een neusje voor maar verder zie je dat toch maar heel weinig.
Klopt.

De scouting zeker de laatste jaren is gewoon slecht geweest en moet toch anders. We kunnen wel allemaal beren op de weg zien, maar willen we vooruit moet het anders en beter.
Eide
 Eide - woensdag 08 april 2015 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 13:56 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Klopt.

De scouting zeker de laatste jaren is gewoon slecht geweest en moet toch anders. We kunnen wel allemaal beren op de weg zien, maar willen we vooruit moet het anders en beter.
De scouting is uitstekend geweest. Het vermogen om ervaren en dragende spelers aan te trekken is onvoldoende geweest. Maar over de breedte van de Ajax organisatie is de scouting meer dan goed geweest. Kijk maar hoe belangrijk aangetrokken spelers in de jeugd zijn en hoe veel van die gasten daadwerkelijk Ajax 1 halen. Dat is echt fenomenaal te noemen.

Het aankoopbeleid, wat iets anders is dan de scouting, lijkt echter te conservatief te zijn geweest. En de vraag is waar dat dan zit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 april 2015 door Eide --
Ztjes
 Ztjes - woensdag 08 april 2015 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 14:08 schreef Eide het volgende:

[..]

De scouting is uitstekend geweest. Het vermogen om ervaren en dragende spelers aan te trekken is onvoldoende geweest. Maar over de breedte van de Ajax organisatie is de scouting meer dan goed geweest.

Het aankoopbeleid, wat iets anders is dan de scouting, lijkt echter te conservatief te zijn geweest. En de vraag is waar dat dan zit.
De scouting is niet voldoende geweest. We hebben de laatste jaren nauwelijks echte goede jeugdtalenten (Bazoer) gescout en ik heb het niet over de spelers voor Overmars zijn tijd of waar we de hoofdprijs voor hebben betaald, zoals Sinkgraven en Zivkovic. Wat betreft de ervaren en dragende spelers ben ik het met je eens.

Klopt. Reageren i.p.v. ageren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 april 2015 door Ztjes --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 08 april 2015 - 14:41   quote  deeplink  
Remco. Als jij bazoer al basisspeler zie. Hoe ziet jouw middenveld eruit?

Bazoer, klaassen en guldelj?
Of bazoer, sinkgraven en guldelj?
Of sinkgraven, klaassen en guldelj?

Of zie jij nog een basisplaats voor schone, serero, andersen of riedewald op het middenveld?
Ztjes
 Ztjes - woensdag 08 april 2015 - 14:49   quote  deeplink  
Positieve Arrogantie,

Mijn middenveld ziet er als volgt uit:
Sinkgraven, Bazoer en Klaassen.

Reserves.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 april 2015 door Ztjes --
riveco
 riveco - woensdag 08 april 2015 - 15:45   quote  deeplink  
Loetje, lees nu eens wat je zelf schrijft. Durf risico te nemen en IK zie ze best wel hoog eindigen in NL. Als er risico wordt genomen en de voetballer slaagt niet, dan is het een klote beleid van de technische staf! en best wel hoog eindigen is bij de top 5 van Nederland, en wij willen toch echt kampioen worden (dus is best hoog toch te laag)en Europees mee doen.
riveco
 riveco - woensdag 08 april 2015 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 07:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heb het ook gelezen alleen stond er volgens mij niet dat het specifiek om verdedigers ging.
juist
riveco
 riveco - woensdag 08 april 2015 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 10:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Bazoer komend seizoen backup maken is wel het domste wat ze kunnen doen..

Ik denk eerder dat Sinkgraven naar linksbuiten gaat of Klaassen naar 9
Klaassen op 9, zou ik graag willen zien zoals ik hier al eerder aan heb gegeven.
Maar denk dat we met Fischer een hele goeie linksbuiten hebben.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 08 april 2015 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 12:47 sch remco k het volgende:
Probleem met al die jongens die je noemt is dat ze er niet direct zouden staan. En dan brand het Ajax publiek die jongens al weer volledig af. Bij die andere clubs hebben die jongens wel allemaal de tijd gehad om zich te ontwikkelen en om fouten te maken.

Dat kunnen wij bij Ajax amper over ons hart verkrijgen bij een jeugdspeler die een dip heeft. Laat staan bij een aankoop.
Daarom zei ik al gewoon jaartje laten wennen bij Jong Ajax zet daar ook een zo vast mogelijk team neer.
Stukje stabieler en meer concurrentie voor jong en Ajax 1
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 08 april 2015 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 201 - 13:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mocht ik er naast zitten dat het puur om verdedigers gaat neem ik me woorden ook terug. Maar dacht wel echt dag ik dat gelezen had Hummeltje!

Nogmaals, dat zou ik wel toejuichen!
Het is ook geen strijd hoor maar zal dit stuk geweest kunnen zijn.

http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/430236/-teleurstellend-ajax-gaat-na-miljoenentransfer-nog-vier-spelers-aantrekken-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=ajax
remco k
 remco k - woensdag 08 april 2015 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 14:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Remco. Als jij bazoer al basisspeler zie. Hoe ziet jouw middenveld eruit?

Bazoer, klaassen en guldelj?
Of bazoer, sinkgraven en guldelj?
Of sinkgraven, klaassen en guldelj?

Of zie jij nog een basisplaats voor schone, serero, andersen of riedewald op het middenveld?
Ik denk dat de volgende 4 spelers allemaal te goed zijn voor de bank bij Ajax.

Bazoer, Klaassen, Sinkgraven en Gudelj in willekeurige volgorde.

Ik zie daarnaast graag jongens op de ban zitten als Andersen vd Beek en Nouri.

Je zou dan verschillende dingen kunnen doen..

Klaassen heeft in de jeugd veel op 9 gespeeld en deed dat vaak erg goed. Hij kan goed voetballen, heeft een neus voor de goal en is een meester in het druk zetten. Met hem op 9 maak je het voetbal een stuk makkelijker. Eigenlijk kan die overal spelen.

Je kan er ook voor kiezen om Bazoer een linie terug te halen en naast Veltman te laten spelen, hij is pas bij Ajax a1 op het middenveld gaan spelen, daarvoor was ie namelijk altijd een centrale verdediger.

Je kan er ook voor kiezen om beide opties te doen en dan een middenveld met Sinkgraven Gudelje en Andersen te laten spelen. ( uiteraard afhankelijk van de ontwikkeling van Andersen de komende maanden.)

Ook kan je Sinkgraven vanaf linksbuiten laten spelen op de plek van Kishna.

Eigenlijk dus opties te over. Maar geen van deze heren hoort komend seizoen op de bank.

Ik zou in de voorbereiding weleens met de volgende namen willen starten.

Cilissen
van Rhijn Veltman Bazoer Riedewald
Gudelj
Klaassen Sinkgraven
El Ghazi Millik Fischer
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 08 april 2015 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08pril 2015 - 13:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik kan er zo twintig noemen die allemaa veel meer tijd nodig hebben. En je hebt uiteraard altijd de uitzondering die de regel bevestigd. Overigens hebben we ook aan boerrigter maar heel weinig gehad. Even erg goed en daarna gewoon weggevallen.
Boerrigter was soms nog best nuttig maar dat was al een oudere speler toch? 26 toen hij kwam toch?
Heb het nu over de beste spelers Jupiler leugue van pak hem beet 19 tot 22 haal ze goedkoop en laat ze jaartje bij jong wennen.
Vvv venlo haalde ook een musa en honda. Wij een Sinkgraven voor 10+.
Er moet gewoon meer uit te halen zijn als wat Ajax nu doet
ajax/410
 ajax/410 - woensdag 08 april 2015 - 16:23   quote  deeplink  
Ik vind Bazoer de laatste tijd te sterk spelen op het middenveld, en het zou zonde zijn hem nu van positie te veranderen. Riedewald heeft mij (nog) niet echt kunnen overtuigen. ( Al was zijn debuut natuurlijk prachtig ). Ik vind de aankoop van Gudelj zeker niet slecht, alleen misschien een beetje overbodig. Je moet nu schuiven met de spelers die het wel goed doen of goed kunnen worden, (Klaassen, Sinkgraven, Bazoer) terwijl je nog steeds Boilesen achterin hebt en het centraal achterin ook niet helemaal staat. Ik zou veel liever versterking zien in de verdediging of nog een goede links- of rechtsbuiten. En Gudelj is met zijn 23 jaar niet echt de ervaring die we zoeken.
remco k
 remco k - woensdag 08 april 2015 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 16:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Boerrigter was soms nog best nuttig maar dat was al een oudere speler toch? 26 toen hij kwam toch?
Heb het nu over de beste spelers Jupiler leugue van pak hem beet 19 tot 22 haal ze goedkoop en laat ze jaartje bij jong wennen.
Vvv venlo haalde ook een musa en honda. Wij een Sinkgraven voor 10+.
Er moet gewoon meer uit te halen zijn als wat Ajax nu doet
Doe je er zelf toch weer aan mee. Op basis van 1 bericht van een journalist is per definitie Sinkgraven nu een speler van 10+.

Ajax doet hetzelfde toch.. Lees een Eriksen, Vertonghen, Andersen, Fischer, Boilesen, Muric, Zivkovic Bazoer.

Allemaal goedkope gasten die voordat ze in het eerste speelden bij Ajax al gehaald zijn..
Eide
 Eide - woensdag 08 april 2015 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 14:18 schreef Ztjes het volgende:

[..]

De scouting is niet voldoende geweest. We hebben de laatste jaren nauwelijks echte goede jeugdtalenten (Bazoer) gescout en ik heb het niet over de spelers voor Overmars zijn tijd of waar we de hoofdprijs voor hebben betaald, zoals Sinkgraven en Zivkovic.
El Ghazi, Kishna, El Madhioui, Muric, Cerny en zo kan ik nog een even doorgaan. Dat bovenop de eigen aanwas geen aan talent prima invulling en dus is de scouting ruim voldoende.

Het ontbreekt aan het aantrekken van spelers die niet gehaald worden om het talent. En dat zit in het aankoopbeleid en niet in de scouting.
Loetje
 Loetje - woensdag 08 april 2015 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Van mij ook absoluut niet. Kan zeker. Lees hetzelfde als jullie. Alleen krijg ik het nieuws van VP en VZ door via Facebook. Maar ga hier vanuit dat ik er naast zit. Neemt niet weg dat wat ik dacht dat ik het flink toejuich. Als ik de grote clubs die in de CL zijn ook verdedigers die altijd meedogenloos zijn en een bal als het moet gewoon het stadion uitrossen. Dat mag ik wel. Hier is alles opbouw en mooi. Hoeft van mij niet in verdedigend opzicht
nora
 nora - woensdag 08 april 2015 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 16:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat de volgende 4 spelers allemaal te goed zijn voor de bank bij Ajax.

Bazoer, Klaassen, Sinkgraven en Gudelj in willekeurige volgorde.

Ik zie daarnaast graag jongens op de ban zitten als Andersen vd Beek en Nouri.

Je zou dan verschillende dingen kunnen doen..

Klaassen heeft in de jeugd veel op 9 gespeeld en deed dat vaak erg goed. Hij kan goed voetballen, heeft een neus voor de goal en is een meester in het druk zetten. Met hem op 9 maak je het voetbal een stuk makkelijker. Eigenlijk kan die overal spelen.

Je kan er ook voor kiezen om Bazoer een linie terug te halen en naast Veltman te laten spelen, hij is pas bij Ajax a1 op het middenveld gaan spelen, daarvoor was ie namelijk altijd een centrale verdediger.

Je kan er ook voor kiezen om beide opties te doen en dan een middenveld met Sinkgraven Gudelje en Andersen te laten spelen. ( uiteraard afhankelijk van de ontwikkeling van Andersen de komende maanden.)

Ook kan je Sinkgraven vanaf linksbuiten laten spelen op de plek van Kishna.

Eigenlijk dus opties te over. Maar geen van deze heren hoort komend seizoen op de bank.

Ik zou in de voorbereiding weleens met de volgende namen willen starten.

Cilissen
van Rhijn Veltman Bazoer Riedewald
Gudelj
Klaassen Sinkgraven
El Ghazi Millik Fischer
Vind ik een prima opstelling
Loetje
 Loetje - woensdag 08 april 2015 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 16:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat de volgende 4 spelers allemaal te goed zijn voor de bank bij Ajax.

Bazoer, Klaassen, Sinkgraven en Gudelj in willekeurige volgorde.

Ik zie daarnaast graag jongens op de ban zitten als Andersen vd Beek en Nouri.

Je zou dan verschillende dingen kunnen doen..

Klaassen heeft in de jeugd veel op 9 gespeeld en deed dat vaak erg goed. Hij kan goed voetballen, heeft een neus voor de goal en is een meester in het druk zetten. Met hem op 9 maak je het voetbal een stuk makkelijker. Eigenlijk kan die overal spelen.

Je kan er ook voor kiezen om Bazoer een linie terug te halen en naast Veltman te laten spelen, hij is pas bij Ajax a1 op het middenveld gaan spelen, daarvoor was ie namelijk altijd een centrale verdediger.

Je kan er ook voor kiezen om beide opties te doen en dan een middenveld met Sinkgraven Gudelje en Andersen te laten spelen. ( uiteraard afhankelijk van de ontwikkeling van Andersen de komende maanden.)

Ook kan je Sinkgraven vanaf linksbuiten laten spelen op de plek van Kishna.

Eigenlijk dus opties te over. Maar geen van deze heren hoort komend seizoen op de bank.

Ik zou in de voorbereiding weleens met de volgende namen willen starten.

Cilissen
van Rhijn Veltman Bazoer Riedewald
Gudelj
Klaassen Sinkgraven
El Ghazi Millik Fischer
Kan me er wel in vinden. Alleen zeker Klaassen spits en Bazoer op 6. Je zit hoe belangrijk het meevoetballende aspect is in dit systeem en dat weet jij als geen ander. Milik is een spits met veel potentie maar is eigenlijk een pure 9. Daar moeten echte vleugels en een echte 10 achter in mijn optiek. Dus snap de aankoop ervan niet.

Cillessen,
Van Rhijn, Veltman, Leider (aankoop), Riedewald
Gudelj, Bazoer, Sinkgraven,
El Ghazi, Klaassen, Fischer
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 08 april 2015 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 10:36 schreef Hummel10 het volgende:

Sinkgraven trouwens wel weer echt de hoofdprijs betaald! Kan op 12,5 miljoen komen
met alle respect maar dat is echt weer de hoofdprijs. 19 jaar nog niet bewezen had hem er graag bij maar toch.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/430429/-ajax-betaalt-mogelijk-12-5-miljoen-euro-voor-peperdure-aanwinst-voor-middenveld-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=voetbal
En daarover ben je verbaast???? Volgens mij heb ik daar al voor gewaarschuwd toen de transfer rond moest komen!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 08 april 2015 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 13:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Links van Voetbalprimeur, Voetbalzone etc.
Ah, de prive en de story op internet! ;-)
Loetje
 Loetje - woensdag 08 april 2015 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 17:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ah, de prive en de story op internet! ;-)
Hahaha. En de rest ook he. Goal, FC Update, allemaal roddels. Het enige echte is toch de clubsites zelf
Loetje
 Loetje - woensdag 08 april 2015 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 17:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En daarover ben je verbaast???? Volgens mij heb ik daar al voor gewaarschuwd toen de transfer rond moest komen!!
12.25 miljoen vond ik hem nou echt niet waard. Of ben ik nu de enige? Dan is met veel winst doorverkopen al haast onmogelijk
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 08 april 2015 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 17:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hahaha. En de rest ook he. Goal, FC Update, allemaal roddels. Het enige echte is toch de clubsites zelf
Ik heb de afgelopen dagen eens die vent op twitter een beetje zitten volgen maar hij is zo stellig overtuigd van de komst van Gudelj dat ik echt het idee heb dat dit geen gerucht is, maar dat ze op deze manier de transfer pas bekend willen maken na het laatste competitieduel. Mogelijk spelen hier ook andere belangen in mee. Helaas moet je dan toch weer constateren dat er bepaalde mensen zijn die hun bek niet kunnen houden en de pers inlichten!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 08 april 2015 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 17:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

12.25 miljoen vond ik hem nou echt niet waard. Of ben ik nu de enige? Dan is met veel winst doorverkopen al haast onmogelijk
Je hebt gewoon de prijs moeten betalen omdat hij midden in het seizoen is overgenomen. Dat zijn komst midden in het seizoen overbodig was vond en vind ik nog steeds. Uiteindelijk speel je met hem erbij nou echt geen 10x beter. Hij heeft zijn momenten, maar die kunnen andere spelers ook hebben. En tja ........ ik ben dan niet verbaast als zo'n bericht langskomt. Ik heb er toen al over geroepen dat je de hoofdprijs gaat betalen.
nora
 nora - woensdag 08 april 2015 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 17:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

12.25 miljoen vond ik hem nou echt niet waard. Of ben ik nu de enige? Dan is met veel winst doorverkopen al haast onmogelijk
Alles wordt maar gewoon aangenomen Ajax heeft niet voor niks een grote banrekening ze zijn echt niet van lotje getikt dit is gewoon een Evert Santegoed story op voetbal gebied.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 08 april 2015 - 17:51   quote  deeplink  
Kijk, het gezeik rond het "top"talent Ödegaard is ook al losgebarsten? Verrassend? Nee, totaal niet! Sukkeltje wilde zelf op 16-jarige leeftijd naar Real!

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/buitenlands/23899856/__Hommeles_rond_supertalent_Real__.html
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 08 april 2015 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 17:51 schreef nora het volgende:

[..]

Alles wordt maar gewoon aangenomen Ajax heeft niet voor niks een grote banrekening ze zijn echt niet van lotje getikt dit is gewoon een Evert Santegoed story op voetbal gebied.
Dus al het andere wat in de media is verschenen de afgelopen dagen is wel waar, behalve dit stuk? Of probeer je nu je gewenste versterking en de nutteloosheid ervan om hem in de winterstop te halen te verdedigen?
Loetje
 Loetje - woensdag 08 april 2015 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 17:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen dagen eens die vent op twitter een beetje zitten volgen maar hij is zo stellig overtuigd van de komst van Gudelj dat ik echt het idee heb dat dit geen gerucht is, maar dat ze op deze manier de transfer pas bekend willen maken na het laatste competitieduel. Mogelijk spelen hier ook andere belangen in mee. Helaas moet je dan toch weer constateren dat er bepaalde mensen zijn die hun bek niet kunnen houden en de pers inlichten!
Mike Verweij? Hoor ik vaker. Alhoewel ik hem zelden volg. Heb ook geen Twitter. Maar denk dat het al eerder beklonken wordt hoor aangezien Ajax snel klaar wil zijn en ook de media een beetje wil indimmen. Die zijn weer flink bezig. Ik ben altijd heel gecharmeerd van Simon Zwartkruis. Klopt vrijwel altijd
Loetje
 Loetje - woensdag 08 april 2015 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 17:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je hebt gewoon de prijs moeten betalen omdat hij midden in het seizoen is overgenomen. Dat zijn komst midden in het seizoen overbodig was vond en vind ik nog steeds. Uiteindelijk speel je met hem erbij nou echt geen 10x beter. Hij heeft zijn momenten, maar die kunnen andere spelers ook hebben. En tja ........ ik ben dan niet verbaast als zo'n bericht langskomt. Ik heb er toen al over geroepen dat je de hoofdprijs gaat betalen.
Ik snap je punt wel. Ik heb er geen afkeer tegen, maar een speler van die prijs moet wel een directe versterking zijn in mijn optiek. Niet dan?
Loetje
 Loetje - woensdag 08 april 2015 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 17:51 schreef Ajax Warrior het volgende:
Kijk, het gezeik rond het "top"talent Ödegaard is ook al losgebarsten? Verrassend? Nee, totaal niet! Sukkeltje wilde zelf op 16-jarige leeftijd naar Real!

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/buitenlands/23899856/__Hommeles_rond_supertalent_Real__.html
Las het ja. Maar nu al zo'n mentaliteit, hoef jou niet uit te leggen hoe dit gaat aflopen...
nora
 nora - woensdag 08 april 2015 - 17:59   quote  deeplink  
Ik vind Sinkgraven een directe verbetering eindelijk iemand die een bal in enen geeft en naar voren speelt, op dit moment indien blessure vrij uiteraard een klasse beter als Andersen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 08 april 2015 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 17:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik snap je punt wel. Ik heb er geen afkeer tegen, maar een speler van die prijs moet wel een directe versterking zijn in mijn optiek. Niet dan?
Ik vind het bedrag, mocht het waar zijn, proportioneel vele malen te hoog!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 08 april 2015 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 17:59 schreef nora het volgende:
Ik vind Sinkgraven een directe verbetering eindelijk iemand die een bal in enen geeft en naar voren speelt, op dit moment indien blessure vrij uiteraard een klasse beter als Andersen.
Inderdaad man, en door zijn komst spelen we ineens de sterren van de hemel!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 08 april 2015 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 17:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Las het ja. Maar nu al zo'n mentaliteit, hoef jou niet uit te leggen hoe dit gaat aflopen...
Hahahaha dat hebben Pietje en ik hier al voor deze transfer geroepen. Binnen nu en 2 jaar is hij verhuurd en speelt hij zijn wedstrijden bij een veel lagere club.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 08 april 2015 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 17:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mike Verweij? Hoor ik vaker. Alhoewel ik hem zelden volg. Heb ook geen Twitter. Maar denk dat het al eerder beklonken wordt hoor aangezien Ajax snel klaar wil zijn en ook de media een beetje wil indimmen. Die zijn weer flink bezig. Ik ben altijd heel gecharmeerd van Simon Zwartkruis. Klopt vrijwel altijd
Heb ook geen twitter, maar de berichten die hij plaatst kan je ook zonder twitter lezen. Hij schijnt er nooit echt ver naast te hebben gezeten en was aardig zeker van zijn zaak. En aangezien het al lang en breed 1 april is geweest en iemand het zo nadrukkelijk meldt en er achter blijft staan lijkt het mij wel waarheid!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 08 april 2015 - 19:07   quote  deeplink  
Het is rond! Gudelje tekent voor 4 jaar bij Ajax!
Staat op de officiële pagina van Ajax, zie bron

www.ajaxboy2.nl
remco k
 remco k - woensdag 08 april 2015 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 17:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Van mij ook absoluut niet. Kan zeker. Lees hetzelfde als jullie. Alleen krijg ik het nieuws van VP en VZ door via Facebook. Maar ga hier vanuit dat ik er naast zit. Neemt niet weg dat wat ik dacht dat ik het flink toejuich. Als ik de grote clubs die in de CL zijn ook verdedigers die altijd meedogenloos zijn en een bal als het moet gewoon het stadion uitrossen. Dat mag ik wel. Hier is alles opbouw en mooi. Hoeft van mij niet in verdedigend opzicht
Ze gaan daar ook scouten wordt er aangegeven, maar niet specifiek voor die verdediger...

Ik ben benieuwd waar ze mee gaan komen..
remco k
 remco k - woensdag 08 april 2015 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 17:51 schreef Ajax Warrior het volgende:
Kijk, het gezeik rond het "top"talent Ödegaard is ook al losgebarsten? Verrassend? Nee, totaal niet! Sukkeltje wilde zelf op 16-jarige leeftijd naar Real!

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/buitenlands/23899856/__Hommeles_rond_supertalent_Real__.html
Volgens mij heeft ie groot gelijk toch??

Als dat contractueel is vastgelegd heeft ie 100% gelijk..
remco k
 remco k - woensdag 08 april 2015 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 17:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus al het andere wat in de media is verschenen de afgelopen dagen is wel waar, behalve dit stuk? Of probeer je nu je gewenste versterking en de nutteloosheid ervan om hem in de winterstop te halen te verdedigen?
Ik vind het een prima voetballer en ik denk dat ie heel veel talent heeft, ben ook blij dat ie bij Ajax speelt om de simpele reden dat ik de beste Nederlandse spelers gewoon het liefst in een Ajax shirt zie lopen.

Die twaalf miljoen is ook maar slechts een berichtgeving, wat daar van klopt moet men zich ook nog maar afvragen. Maar stel dat het wel waar is, dan is het bedrag voor Nederlandse begrippen veel te hoog. Voor Europese begrippen is het een schijntje..
remco k
 remco k - woensdag 08 april 2015 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 17:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik snap je punt wel. Ik heb er geen afkeer tegen, maar een speler van die prijs moet wel een directe versterking zijn in mijn optiek. Niet dan?
Is dat zo? Kijk eens wat er betaald wordt voor de grote talenten in Europa..
remco k
 remco k - woensdag 08 april 2015 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 19:07 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Het is rond! Gudelje tekent voor 4 jaar bij Ajax!
Staat op de officiële pagina van Ajax, zie bron

www.ajaxboy2.nl
Whahahahahaha. Mafkees..
Brandje
 Brandje - woensdag 08 april 2015 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 14:08 schreef Eide het volgende:

[..]

De scouting is uitstekend geweest. Het vermogen om ervaren en dragende spelers aan te trekken is onvoldoende geweest. Maar over de breedte van de Ajax organisatie is de scouting meer dan goed geweest. Kijk maar hoe belangrijk aangetrokken spelers in de jeugd zijn en hoe veel van die gasten daadwerkelijk Ajax 1 halen. Dat is echt fenomenaal te noemen.

Het aankoopbeleid, wat iets anders is dan de scouting, lijkt echter te conservatief te zijn geweest. En de vraag is waar dat dan zit.
Uitstekend? Scouten is meer dan alleen talenten oppikken want een Bazoer, Kishna en El Ghazi heeft niet zoveel met goed scouten te maken. Die blonken al uit bij hun teams of waren ontevreden. Als we goede scouts hadden gehad dan hadden die jongens vanaf de E/F bij Ajax gespeeld.
Vertonghen en Alderweireld zijn door de samenwerking met GBA gekomen. Eriksen en Fisher zijn door Steen Olsen gescout. Dat is ook echt een topscout.
Voor de rest ben ik niet zo onder de indruk. Cerny moet blijken en Muric ook.
Echter het scouten voor Ajax1 is gewoon zwaar klote. Geen een directe versterking weten te halen. geen speler die niemand kende zoals met kanu/Finidi.
Of er wordt door TH niet naar de scouts geluisterd of de scouts zijn een stel prutsers maar er gaat wat mis
Brandje
 Brandje - woensdag 08 april 2015 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 18:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad man, en door zijn komst spelen we ineens de sterren van de hemel!
Nee we weten allemaal wel dat jij helemaal wild wordt van dravertje-tikkiebreed-kangeenpassover5metergeven-Serero
remco k
 remco k - woensdag 08 april 2015 - 20:48   quote  deeplink  
Bifouma van Almeria.

een spits van 22 jaar. Scoort niet veel, maar is sterk aan de bal, goede aanname, prima actie en beresterk..

Zie hem nu spelen tegen Barcelona, maar als je een aanspeelpunt zoekt zou hij echt kunnen voldoen..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 08 april 2015 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 19:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahahahahaha. Mafkees..
Maandag om 12:28 is de medische keuring
remco k
 remco k - woensdag 08 april 2015 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 21:08 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Maandag om 12:28 is de medische keuring
Volgens mij zit je verkeerd met de zomertijd, of was het nou de wintertijd??
Eide
 Eide - woensdag 08 april 2015 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 19:07 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Het is rond! Gudelje tekent voor 4 jaar bij Ajax!
Staat op de officiële pagina van Ajax, zie bron

www.ajaxboy2.nl
Hehehe. Nog te vroeg voor de transferwindow voor die droeftoeter :)
Loetje
 Loetje - woensdag 08 april 2015 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 18:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahaha dat hebben Pietje en ik hier al voor deze transfer geroepen. Binnen nu en 2 jaar is hij verhuurd en speelt hij zijn wedstrijden bij een veel lagere club.
Ben er nooit van gecharmeerd geweest. Bij Stromsgodset had ie ook regelmatig van die trekjes dus verbaasd het me helemaal niks. Privé jet naar Madrid voor een 16 jarige... Waar gaan we heen tegenwoordig
Loetje
 Loetje - woensdag 08 april 2015 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 19:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze gaan daar ook scouten wordt er aangegeven, maar niet specifiek voor die verdediger...

Ik ben benieuwd waar ze mee gaan komen..
Klopt. Bedoel enkel dat ik dat hoop. Maar loopt wel wat talent rond hoor.
Loetje
 Loetje - woensdag 08 april 2015 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 19:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Is dat zo? Kijk eens wat er betaald wordt voor de grote talenten in Europa..
Ja alleen vind ik hem niet onder die stempel horen. Half jaartje goed bij Heerenveen. Juichde zijn komst toe maar vind dit wat overdreven

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0260679