BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 09 april 2015 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 18:04 schreef riveco het volgende:

[..]

Ben ik nou zo slim of jij zo dom, die 7 miljoen is dan de verkoop prijs en de bonussen die er op komen zijn variabele. ( Dus nu niet uit te rekenen ) En iedere speler wordt tegenwoordig met bonussen verkocht ( zelfs als ze jou zouden willen kopen )
Maar er staat niet in het contract dat ze 7 miljoen krijgen en dan 2 jaar lang 2 of 3 miljoen hoor.
En of Eto ó zou komen ( wat trouwens niks met dit punt te maken heeft ) zat er niet erg in, maar ik weet zeker dat ze met hem gesproken hebben. En om iemand te halen moet je eerst met hem praten, en niet zoals hier ook werd geschreven dat het alleen een lekker makertje was.
Uiteindelijk betaal je die variabelen toch ook? Dus 7 miljoen plus 2 miljoen aan variabelen is bij jou 7 miljoen?
Dan wil ik wel zaken doen met jou hoor.. ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 09 april 2015 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 19:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar staat dat hij geen goede techniek heeft? En waar staat dat ie alles op fysiek gooit?
Maakt niet uit Remco....mentaal komt hij tekort
riveco
 riveco - donderdag 09 april 2015 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 21:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Uiteindelijk betaal je die variabelen toch ook? Dus 7 miljoen plus 2 miljoen aan variabelen is bij jou 7 miljoen?
Dan wil ik wel zaken doen met jou hoor.. ;-)
Nee slimpie, ik zeg alleen dat alle transfers zo gaan tegenwoordig en dat je nu nog niet weet wat de variabele zijn. Dussssssssss kun je nu nog niet zeggen wat hij kost.(ook niet door de media)
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 10 april 2015 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 23:28 schreef riveco het volgende:

[..]

Nee slimpie, ik zeg alleen dat alle transfers zo gaan tegenwoordig en dat je nu nog niet weet wat de variabele zijn. Dussssssssss kun je nu nog niet zeggen wat hij kost.(ook niet door de media)
Als het met die variabelen op 12 miljoen uit kan komen dan vind ik dat te duur.
Nou haal je die kosten er deels wel uit zal met aantal wedstrijden en plaatsing Champions
League enz. te maken hebben. Minimaal 7 max. 12 ik vind dat veel
riveco
 riveco - vrijdag 10 april 2015 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 08:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als het met die variabelen op 12 miljoen uit kan komen dan vind ik dat te duur.
Nou haal je die kosten er deels wel uit zal met aantal wedstrijden en plaatsing Champions
League enz. te maken hebben. Minimaal 7 max. 12 ik vind dat veel
Je hoort mijn niet zeggen dat het weinig is, maar vergeet niet dat ze op die voorwaarde ook weer worden verkocht heh. Dus bij een miskoop misschien 4 en met bonussen max 6 oplevert
remco k
 remco k - vrijdag 10 april 2015 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 19:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat staat hier
Nee hoor, dat staat er absoluut niet.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 10 april 2015 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 11:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor, dat staat er absoluut niet.
Je zegt toch dat depay goed is omdat hij fysiek sterk is?
Omdat hij sterker is dan zijn tegenstander, dat voordeel is in het buitenland weg.
En je zegt dat hij voetbalkwaliteiten mist om de top te halen?

Dit is toch wat je zei?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 10 april 2015 - 11:58   quote  deeplink  
Iemand een biertje?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 10 april 2015 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 11:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Je zegt toch dat depay goed is omdat hij fysiek sterk is?
Omdat hij sterker is dan zijn tegenstander, dat voordeel is in het buitenland weg.
En je zegt dat hij voetbalkwaliteiten mist om de top te halen?

Dit is toch wat je zei?
In Nederland heeft hij net wat meer voordeel van zijn fysiek als hij bv Kompany tegenkomt of hier een Moisander dat is best een groot verschil.
remco k
 remco k - vrijdag 10 april 2015 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 11:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Je zegt toch dat depay goed is omdat hij fysiek sterk is?
Omdat hij sterker is dan zijn tegenstander, dat voordeel is in het buitenland weg.
En je zegt dat hij voetbalkwaliteiten mist om de top te halen?

Dit is toch wat je zei?
Er staat helemaal nergens dat hij geen goede techniek heeft, dat verzin je ter plaatse.
Ik zeg dat ik twijfel of hij voetballend gezien de kwaliteiten heeft om de absolute top te halen.

Jij suggereert vervolgens dat ik zeg dat ie geen goede techniek heeft..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 10 april 2015 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 12:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

In Nederland heeft hij net wat meer voordeel van zijn fysiek als hij bv Kompany tegenkomt of hier een Moisander dat is best een groot verschil.
Dat ontken ik ook niet.

Maar als je op plekken gaat lopen waar je niet moet lopen, dan gaat het zelfs in nederland slecht.
maar als hij gewoon zich houd aan de taken dan hebben de spanjaarden er zelfs moeite mee om hem te stoppen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 10 april 2015 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 12:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Er staat helemaal nergens dat hij geen goede techniek heeft, dat verzin je ter plaatse.
Ik zeg dat ik twijfel of hij voetballend gezien de kwaliteiten heeft om de absolute top te halen.

Jij suggereert vervolgens dat ik zeg dat ie geen goede techniek heeft..
Wat betekend voor jou voetballend gezien?
Wat versta jij daaronder?
remco k
 remco k - vrijdag 10 april 2015 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 12:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Wat betekend voor jou voetballend gezien?
Wat versta jij daaronder?
Alles wat iemand met een bal doet.

Maar je leest gewoon niet, ik zeg niet dat ie het daarom niet red, ik zeg dat ik mijn twijfels daarbij heb..
remco k
 remco k - vrijdag 10 april 2015 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 12:21 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat ontken ik ook niet.

Maar als je op plekken gaat lopen waar je niet moet lopen, dan gaat het zelfs in nederland slecht.
maar als hij gewoon zich houd aan de taken dan hebben de spanjaarden er zelfs moeite mee om hem te stoppen.
Met een b elftal..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 10 april 2015 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 12:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Met een b elftal..
Alsof die spelers veel minder zijn en het niveau niet europese top zou zijn.

Overigens speelde wij ook met een b elftal
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 10 april 2015 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 12:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Alles wat iemand met een bal doet.

Maar je leest gewoon niet, ik zeg niet dat ie het daarom niet red, ik zeg dat ik mijn twijfels daarbij heb..
Alles met de bal doet, daar versta ik techniek onder.
Wellicht is dat voor jou anders, maar dan had je iets specifieker moeten zijn.

Maar oke ik zal de vraag anders formuleren, waarom heb jij twijfels over depay dat hij op zijn voetballende kwaliteiten de absolute top gaat halen?
remco k
 remco k - vrijdag 10 april 2015 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 13:36 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Alles met de bal doet, daar versta ik techniek onder.
Wellicht is dat voor jou anders, maar dan had je iets specifieker moeten zijn.

Maar oke ik zal de vraag anders formuleren, waarom heb jij twijfels over depay dat hij op zijn voetballende kwaliteiten de absolute top gaat halen?
Niet alles wat iemand met de bal doet is techniek.

Ik vind hem simpelweg niet goed genoeg in eigenlijk alle facetten van het spelletje. En gewoon te weinig aanwezig om echte top te kunnen worden..

Suarez is de laatste speler uit de ED die echte wereldtop is geworden.

Die was iedere wedstrijd constant bezig en aanwezig in zijn laatste twee seizoenen. En dat mag je ook verwachten van topspelers in de aanval. Dat brengt Depay bij lange na nog niet..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 10 april 2015 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 13:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet alles wat iemand met de bal doet is techniek.

Ik vind hem simpelweg niet goed genoeg in eigenlijk alle facetten van het spelletje. En gewoon te weinig aanwezig om echte top te kunnen worden..

Suarez is de laatste speler uit de ED die echte wereldtop is geworden.

Die was iedere wedstrijd constant bezig en aanwezig in zijn laatste twee seizoenen. En dat mag je ook verwachten van topspelers in de aanval. Dat brengt Depay bij lange na nog niet..
Hij laat zich zien op plekken waar je hem niet moet zien.
Juist waar hij nodig is daar is hij niet.
Hij denkt ik ben hier de sterspeler en ik moet mijn teamgenoten helpen.
Hij vind dat hij narsigh moet helpen, narisgh komt zijn man amper voorbij.
Maar omdat hij op de rechterkant loopt, heeft arias en wijnaldum een probleem.
Looplijnen zijn verbroken, minder ruimte om een pass te geven. Want narsigh moet je diep aanspelen als depay daar tussen loopt, dat werkt niet.
Hij gaat zelf er ook door minder goed spelen en het team ook.

Als hij gewoon linksbuiten blijft ipv van zwerver dan is er niks aan de hand.
De techniek heeft hij wel, anders kon je dat ook niet tegen spanje.
Dat spanje met een b elftal speelde betekend niet dat het koekenbakkers zijn.
Zijn gewoon basisspeler bij atletico en chelsea onder andere.

Maar het is onzin om hier over depay te praten.
Als er een club 30 miljoen voor wil betalen, dan zie ze iets in hem wat jij niet ziet of hebben die twijfels niet die jij wel hebt.

Anders zijn ze gek, maar dat wisten we toch al?
Wie betaald er 70 miljoen voor een speler die niet goed genoeg is voor een basisplek.
Of wie betaald er 100 miljoen voor een linksback/linksbuiten en zet hem rechtsbuiten.
Dan moet je toch gek zijn?
Pietje
 Pietje - vrijdag 10 april 2015 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 13:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet alles wat iemand met de bal doet is techniek.

Ik vind hem simpelweg niet goed genoeg in eigenlijk alle facetten van het spelletje. En gewoon te weinig aanwezig om echte top te kunnen worden..

Suarez is de laatste speler uit de ED die echte wereldtop is geworden.

Die was iedere wedstrijd constant bezig en aanwezig in zijn laatste twee seizoenen. En dat mag je ook verwachten van topspelers in de aanval. Dat brengt Depay bij lange na nog niet..
Helemaal eens!
Pietje
 Pietje - vrijdag 10 april 2015 - 15:39   quote  deeplink  
Opmerkelijke uitspraak oud-Ajacied: "Ik naar Ajax? Nooit!"

John Heitinga heeft een verrassende uitspraak gedaan, zo meldt De Volkskrant. Terwijl het eerdergenoemde medium een interview hield met Salomon Kalou over een terugkeer naar Feyenoord, dook Heitinga achter hem op.

Kalou ziet een terugkeer naar zijn voormalige club Feyenoord wel zitten. Heitinga lijkt echter niets te zien in een terugkeer naar Ajax. "Ik terug naar Feyenoord en jij naar Ajax?", zo vroeg Kalou op het trainingsveld van Hertha BSC aan Heitinga.

"Ik naar Ajax? Nooit!", aldus de opvallende reactie van Heitinga. Tussen 2001 en 2008 droeg de verdediger het shirt van de hoofdmacht van Ajax Daarvoor speelde hij al ruim tien jaar in de jeugdopleiding van de Amsterdammers. Ajax verliet hij in 2008 om aan de slag te gaan bij Atlético Madrid. Via Everton en Fulham kwam de mandekker onlangs terecht bij Hertha BSC.


bron

Met zo'n uitspraak heb je voor mij gelijk afgedaan. Ik zou zeggen: graag of niet. Dan blijf je toch lekker op de reservebank in Berlijn zitten?
VVout
 VVout - vrijdag 10 april 2015 - 16:13   quote  deeplink  
Kijk das nou het verschil tussen Ajax of Feyenoord ;)
Pietje
 Pietje - vrijdag 10 april 2015 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 16:13 schreef VVout het volgende:
Kijk das nou het verschil tussen Ajax of Feyenoord ;)
Hahaha. Maar wij krijgen over een paar jaartjes Luis Suárez terug... Dat wordt ook een verschil ;)
remco k
 remco k - vrijdag 10 april 2015 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 14:12 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hij laat zich zien op plekken waar je hem niet moet zien.
Juist waar hij nodig is daar is hij niet.
Hij denkt ik ben hier de sterspeler en ik moet mijn teamgenoten helpen.
Hij vind dat hij narsigh moet helpen, narisgh komt zijn man amper voorbij.
Maar omdat hij op de rechterkant loopt, heeft arias en wijnaldum een probleem.
Looplijnen zijn verbroken, minder ruimte om een pass te geven. Want narsigh moet je diep aanspelen als depay daar tussen loopt, dat werkt niet.
Hij gaat zelf er ook door minder goed spelen en het team ook.

Als hij gewoon linksbuiten blijft ipv van zwerver dan is er niks aan de hand.
De techniek heeft hij wel, anders kon je dat ook niet tegen spanje.
Dat spanje met een b elftal speelde betekend niet dat het koekenbakkers zijn.
Zijn gewoon basisspeler bij atletico en chelsea onder andere.

Maar het is onzin om hier over depay te praten.
Als er een club 30 miljoen voor wil betalen, dan zie ze iets in hem wat jij niet ziet of hebben die twijfels niet die jij wel hebt.

Anders zijn ze gek, maar dat wisten we toch al?
Wie betaald er 70 miljoen voor een speler die niet goed genoeg is voor een basisplek.
Of wie betaald er 100 miljoen voor een linksback/linksbuiten en zet hem rechtsbuiten.
Dan moet je toch gek zijn?
Dus iedere speler war 30 miljoen voor betaald wordt is wereld top??

Tering, dan hebben we wel een hele brede wereld top zeg..

Depay is een prima speler, maar niet beter dan dat een Affelay destijds was, en we weten wat daarvan terecht is gekomen.
remco k
 remco k - vrijdag 10 april 2015 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 15:39 schreef Pietje het volgende:
Opmerkelijke uitspraak oud-Ajacied: "Ik naar Ajax? Nooit!"

John Heitinga heeft een verrassende uitspraak gedaan, zo meldt De Volkskrant. Terwijl het eerdergenoemde medium een interview hield met Salomon Kalou over een terugkeer naar Feyenoord, dook Heitinga achter hem op.

Kalou ziet een terugkeer naar zijn voormalige club Feyenoord wel zitten. Heitinga lijkt echter niets te zien in een terugkeer naar Ajax. "Ik terug naar Feyenoord en jij naar Ajax?", zo vroeg Kalou op het trainingsveld van Hertha BSC aan Heitinga.

"Ik naar Ajax? Nooit!", aldus de opvallende reactie van Heitinga. Tussen 2001 en 2008 droeg de verdediger het shirt van de hoofdmacht van Ajax Daarvoor speelde hij al ruim tien jaar in de jeugdopleiding van de Amsterdammers. Ajax verliet hij in 2008 om aan de slag te gaan bij Atlético Madrid. Via Everton en Fulham kwam de mandekker onlangs terecht bij Hertha BSC.


bron

Met zo'n uitspraak heb je voor mij gelijk afgedaan. Ik zou zeggen: graag of niet. Dan blijf je toch lekker op de reservebank in Berlijn zitten?
Als je de berichten van vandaag even had gelezen, dan zou je weten dat deze uitspraak gigantische onzin is, hij zegt zelfs die krant nooit gesproken te hebben.

Kennelijk de nieuwe journalistiek in Nederland. Ik zou tegen #VK hebben gezegd dat ik nooit naar #Ajax zou willen. Nooit iemand gesproken!!

Aldus Heitinga zelf.
Pietje
 Pietje - vrijdag 10 april 2015 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 16:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je de berichten van vandaag even had gelezen, dan zou je weten dat deze uitspraak gigantische onzin is, hij zegt zelfs die krant nooit gesproken te hebben.

Kennelijk de nieuwe journalistiek in Nederland. Ik zou tegen #VK hebben gezegd dat ik nooit naar #Ajax zou willen. Nooit iemand gesproken!!

Aldus Heitinga zelf.
Dat wist ik niet, Remco. Ik kwam dit artikel tegen op een site. Ik ben abonnee van de Volkskrant, maar die heb ik nog niet kunnen lezen omdat ik voedselpakketten heb samengesteld en pas vanmiddag thuiskwam. Een storm in een glas water dus...
remco k
 remco k - vrijdag 10 april 2015 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 16:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat wist ik niet, Remco. Ik kwam dit artikel tegen op een site. Ik ben abonnee van de Volkskrant, maar die heb ik nog niet kunnen lezen omdat ik voedselpakketten heb samengesteld en pas vanmiddag thuiskwam. Een storm in een glas water dus...
Sorry van mijn reactie Pietje, beetje een klote dag vandaag..
Pietje
 Pietje - zondag 12 april 2015 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 21:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry van mijn reactie Pietje, beetje een klote dag vandaag..
Geen punt, vriend. Ik kan wel tegen een stootje. Ik hoop dat die klote dag inmiddels weer achter de rug is!
Eide
 Eide - maandag 13 april 2015 - 09:52   quote  deeplink  
Opvallende uitspraak van FdB. Uit dit artikel:

Gudelj
Tenslotte reageerde De Boer ook nog een keer op de geruchten rondom Nemanja Gudelj. "Volgens mij hebben we daar nog niks mee gedaan. We praten ook over Marko Vejinovic en Davy Pröpper. Als je naar de Eredivisie kijkt, zijn dat spelers die in aanmerking kunnen komen voor ons. We zijn ook nog op zoek naar een ervaren concurrent voor Zivkovic en Milik."


Een transfer van Gudelj lijkt dus nog niet zeker te zijn. Zeker is dat Ajax zich bij AZ heeft gemeld en dat Ajax toestemming heeft om met de speler te praten. Zeker is ook dat Gudelj in de media heeft gezegd niet eerder te gaan praten dat na het lopende seizoen. En Ajax is er volgens FdB dus ook nog niet uit aangezien er kennelijk ook intresse is in Vejinovic en Pröpper.

En een ervaren spits lijkt mij verstandig. Elke keer weer Van der Hoorn als stormram is leuk vanwege de reacties van de tribunes en Mike doet dat vaak heel aardig... maar een ervaren man daar is toch wel fijn.
Brandje
 Brandje - maandag 13 april 2015 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 09:52 schreef Eide het volgende:
Opvallende uitspraak van FdB. Uit dit artikel:

Gudelj
Tenslotte reageerde De Boer ook nog een keer op de geruchten rondom Nemanja Gudelj. "Volgens mij hebben we daar nog niks mee gedaan. We praten ook over Marko Vejinovic en Davy Pröpper. Als je naar de Eredivisie kijkt, zijn dat spelers die in aanmerking kunnen komen voor ons. We zijn ook nog op zoek naar een ervaren concurrent voor Zivkovic en Milik."


Een transfer van Gudelj lijkt dus nog niet zeker te zijn. Zeker is dat Ajax zich bij AZ heeft gemeld en dat Ajax toestemming heeft om met de speler te praten. Zeker is ook dat Gudelj in de media heeft gezegd niet eerder te gaan praten dat na het lopende seizoen. En Ajax is er volgens FdB dus ook nog niet uit aangezien er kennelijk ook intresse is in Vejinovic en Pröpper.

En een ervaren spits lijkt mij verstandig. Elke keer weer Van der Hoorn als stormram is leuk vanwege de reacties van de tribunes en Mike doet dat vaak heel aardig... maar een ervaren man daar is toch wel fijn.
Ik zie het nut van een ervaren spits totaal niet in. We hebben Milik en Zivkovich die een jaar heeft kunnen wennen maar volgend seizoen gewoon bij Ajax1 zit lijkt mij. Dus zitten er dan wekelijks twee centrumspitsen op de bank?? Gaat Zivko nog een jaar bij Jong Ajax? Wordt Zivko verhuurd? Sorry maar een extra spits brengt alleen maar onrust met zich mee!
In mijn ogen heb je aan twee gerichte aankopen genoeg als er niemand vertrekt. Een is CVM maar daar komt Gudelj waarschijnlijk al voor en ik vind LCV echt een must! Viergever is echt een meisje zoals hij speelt. Brengt daarbij opbouwend helemaal niks en Riedewald is nu al beter. Op zowel LCV als LB. Dus de aankoop van Viergever is ook precies wat Jonk bedoeld denk ik. Je haalt alleen spelers die aantoonbaar beter zijn dan je eigen spelers. Is Viergever beter dan zoveel Denswil destijds?? Nee. Is Viergever beter dan Riedewald als LCV. Nee Riedewald is beter. Is Viergever beter dan Riedewald als stand-in voor LB. Nee absoluut niet. Ik vind zelf Mitchell Dijks een betere back dan Viergever.
Eide
 Eide - maandag 13 april 2015 - 10:38   quote  deeplink  
Denswil had daar nu gespeeld als hij in 2013 had bijgetekend. Denswil is alleen gaan dwarsliggen omdat hij garanties wilde die Ajax niet wilde toezeggen. Ik vind die referenties aan Denswil dan ook onterecht. Stefano heeft zijn eigen glazen ingegooid.

Een ervaren spits lijkt mij wel nuttig. Ik zie dat als een ervaren 2e doelman en denk ook dat het zo bedoeld wordt. Niet een speler die normaliter veel zal spelen maar wel iemand die weet wat er gevraagd wordt in moeilijke situaties. Ik denk dat dat een meerwaarde kan zijn voor Ajax.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 13 april 2015 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 10:38 schreef Eide het volgende:
Denswil had daar nu gespeeld als hij in 2013 had bijgetekend. Denswil is alleen gaan dwarsliggen omdat hij garanties wilde die Ajax niet wilde toezeggen. Ik vind die referenties aan Denswil dan ook onterecht. Stefano heeft zijn eigen glazen ingegooid.

Een ervaren spits lijkt mij wel nuttig. Ik zie dat als een ervaren 2e doelman en denk ook dat het zo bedoeld wordt. Niet een speler die normaliter veel zal spelen maar wel iemand die weet wat er gevraagd wordt in moeilijke situaties. Ik denk dat dat een meerwaarde kan zijn voor Ajax.
Type Urzais?
Eide
 Eide - maandag 13 april 2015 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 10:46 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Type Urzais?
Hahaha. Ik hoop het niet ;)
Brandje
 Brandje - maandag 13 april 2015 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 10:38 schreef Eide het volgende:
Denswil had daar nu gespeeld als hij in 2013 had bijgetekend. Denswil is alleen gaan dwarsliggen omdat hij garanties wilde die Ajax niet wilde toezeggen. Ik vind die referenties aan Denswil dan ook onterecht. Stefano heeft zijn eigen glazen ingegooid.

Een ervaren spits lijkt mij wel nuttig. Ik zie dat als een ervaren 2e doelman en denk ook dat het zo bedoeld wordt. Niet een speler die normaliter veel zal spelen maar wel iemand die weet wat er gevraagd wordt in moeilijke situaties. Ik denk dat dat een meerwaarde kan zijn voor Ajax.
Ik heb het er niet over dat dat Denswil zijn eigen glazen heeft ingegooid. Ik heb het erover dat hij meer potentie heeft dan mietje Viergever. Reageer eens inhoudelijk aub. Als Ajax Viergever niet had gehaald had Denswil wel bijgetekend want dan was hij achter Moisander tweede LCV geweest en had Moisander nog maar een eenjarig contract!
De ervaren spits gaat niet veel spelen dus je gaat een spits voor de BANK halen en Zivko mag weer brommen in Jong Ajax?? Sorry maar dat is totaal onnodig onrust creëren en een nog meer balende Zivkovich. Niet doen dus!!
Iemand halen voor de moeilijkere situaties kan nooit een spits zijn. Dat is of een verdediger of een middenvelder. Dat moet een speler zijn die het spel voor zich heeft en dus kan coachen of ingrijpen. Aangezien een spits je meest vooruit geschoven speler zal dat nooit werken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2015 door Brandje --
Brandje
 Brandje - maandag 13 april 2015 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 10:46 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Type Urzais?
Bulykin was ook zo'n succes. Gabrich ook zo'n topaankoop
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 13 april 2015 - 10:50   quote  deeplink  
Dat waren nog een mannen! 😀
Eide
 Eide - maandag 13 april 2015 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 10:48 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als Ajax Viergever niet had gehaald had Denswil wel bijgetekend
Dat is een aanname en een die in mijn ogen niet te verdedigen is. Denswil was namelijk al de tweede man achter Moisander toen hij weigerde bij te tekenen. Juist de aanhoudende weigering van Denswil om bij te tekenen was de opmaat voor het aantrekken van Viergever. En of Denswil beter was/is weet ik niet. Hij speelde bij Jong Ajax gewoon ondermaats en klopte niet bepaald aan de deur.

En die spitspositie verschillen we dan over van mening. Ook goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2015 door Eide --
Brandje
 Brandje - maandag 13 april 2015 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 11:22 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is een aanname en een die in mijn ogen niet te verdedigen is. Denswil was namelijk al de tweede man achter Moisander toen hij weigerde bij te tekenen. Juist de aanhoudende weigering van Denswil om bij te tekenen was de opmaat voor het aantrekken van Viergever. En of Denswil beter was/is weet ik niet. Hij speelde bij Jong Ajax gewoon ondermaats en klopte niet bepaald aan de deur.

En die spitspositie verschillen we dan over van mening. Ook goed.
Kijk je zegt het zelf al. Je weet niet of Viergever of Denswil beter is dus dan behoor je je eigen talent het voordeel te geven want Viergever was niet aantoonbaar beter.

Viergever tekende op 25-5-2014 bij Ajax. Dus toen had Denswil nog iets meer dan een jaar contract dus ik vind mijn aanname best te aannemelijk. Schone heeft ook pas laat bijgetekend.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 13 april 2015 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 16:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus iedere speler war 30 miljoen voor betaald wordt is wereld top??

Tering, dan hebben we wel een hele brede wereld top zeg..

Depay is een prima speler, maar niet beter dan dat een Affelay destijds was, en we weten wat daarvan terecht is gekomen.
Ten 1 ste zeg ik niet dat depay nu wereld top is.

Ten 2de dat is wel makkelijk om hem te vergelijken met affelay.
Affelay heeft pech gehad, vervelende blessure en daarna niet meer op niveau gekomen.

Waarom vergelijk je hem niet met robben, natuurlijk in zijn psv periode.
Toen was robben geen wereld top, dat is hij nu wel geworden.
Eide
 Eide - maandag 13 april 2015 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 13:57 schreef Brandje het volgende:

[..]

Viergever tekende op 25-5-2014 bij Ajax. Dus toen had Denswil nog iets meer dan een jaar contract dus ik vind mijn aanname best te aannemelijk. Schone heeft ook pas laat bijgetekend.
Dat heeft Ajax ook geprobeert. Denswil heeft verschillende contractaanbiedingen gehad, ook al voordat Viergever werd aangetrokken. En zelfs na het aantrekken van Viergever zei Ajax bij mondde van Overmars dat men hem graag een nieuw contract wilde geven.

Maar tegelijkertijd weet je dat een speler in z'n laatste jaar komt en achter Denswil de spoeling centraal dun was op dat moment. Met de mogelijkheid dat een vertrek van zowel Moisander als Denswil mogelijk was denk ik dat Ajax geen andere keuze had dan het aantrekken van een centrale verdediger. Dat Riedewald zich vervolgens zo goed en snel zou ontwikkelen was toen nog niet aan de orde, ook al omdat Ajax in Riedewald met name een middenvelder schijnt te zien (ik vind hem het best op linksback).

Ik vind het aantrekken van Viergever dus prima te verklaren, zeker omdat Ajax het risico liep op helemaal zonder LCVs te komen zitten gedurende dit seizoen omdat Denswil alle medewerking weigerde.

Even geheel los van het bovenstaande
Viergever is voetballend weinig overtuigend. Dat ben ik met jou eens maar sinds hij centraal achterin speelt in plaats van Moisander krijgt Ajax nauwelijks goals tegen. Ajax heeft, samen met PSV, de minst gepasseerde verdediging van de Eredivisie. Verdedigend gaat er dus kennelijk wel iets goed.
nora
 nora - maandag 13 april 2015 - 16:16   quote  deeplink  
Denswil was eigenwijze .... net als Kishna als die niet snel tekend ook naar Brugge sturen het moet is afgelopen zijn met die Rolex mannetjes.
remco k
 remco k - maandag 13 april 2015 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 14:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ten 1 ste zeg ik niet dat depay nu wereld top is.

Ten 2de dat is wel makkelijk om hem te vergelijken met affelay.
Affelay heeft pech gehad, vervelende blessure en daarna niet meer op niveau gekomen.

Waarom vergelijk je hem niet met robben, natuurlijk in zijn psv periode.
Toen was robben geen wereld top, dat is hij nu wel geworden.
Robben was al top in zijn PSV periode. Juist die vergelijking gaat volledig mank.

Ik zie in Depay niet de top speler die anderen wel zien. Mag dat soms niet?
Brandje
 Brandje - maandag 13 april 2015 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 15:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat heeft Ajax ook geprobeert. Denswil heeft verschillende contractaanbiedingen gehad, ook al voordat Viergever werd aangetrokken. En zelfs na het aantrekken van Viergever zei Ajax bij mondde van Overmars dat men hem graag een nieuw contract wilde geven.

Maar tegelijkertijd weet je dat een speler in z'n laatste jaar komt en achter Denswil de spoeling centraal dun was op dat moment. Met de mogelijkheid dat een vertrek van zowel Moisander als Denswil mogelijk was denk ik dat Ajax geen andere keuze had dan het aantrekken van een centrale verdediger. Dat Riedewald zich vervolgens zo goed en snel zou ontwikkelen was toen nog niet aan de orde, ook al omdat Ajax in Riedewald met name een middenvelder schijnt te zien (ik vind hem het best op linksback).

Ik vind het aantrekken van Viergever dus prima te verklaren, zeker omdat Ajax het risico liep op helemaal zonder LCVs te komen zitten gedurende dit seizoen omdat Denswil alle medewerking weigerde.

Even geheel los van het bovenstaande
Viergever is voetballend weinig overtuigend. Dat ben ik met jou eens maar sinds hij centraal achterin speelt in plaats van Moisander krijgt Ajax nauwelijks goals tegen. Ajax heeft, samen met PSV, de minst gepasseerde verdediging van de Eredivisie. Verdedigend gaat er dus kennelijk wel iets goed.
Dat we minder tegengoals krijgen komt door eerder door je middenveld dan door Viergever in de defensie want bij bijna elk puntverlies(ado uit, w2 uit, utrecht uit, Vitesse voor de beker, Dnipro uit, Grunn uit, PSV thuis en PEC JC Schaal) stond Viergever in de basis dus helaas klopt er niks van je argument zoals jij redeneert.

Maar een speler die op elk vlak minder dan de spelers die er lopen vind jij prima te verklaren dat ze hem aantrekken. Vreemde redenering. Iedereen is het er wel over eens dat Riedewald een betere LCV als LB is dan Viergever. Boilessen is een betere back e zelfs Dijks die ze bij het grof vuil hebben gezet is een betere back. Dus met Moisander, Denswil en Riedewald heb je dus drie spelers die als LCV kunnen spelen. Met Boilesen, Dijks en Riedewald had je drie spelers als LB.
Het is gewoon een totaal onnodige en domme aankoop geweest
Brandje
 Brandje - maandag 13 april 2015 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 16:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Robben was al top in zijn PSV periode. Juist die vergelijking gaat volledig mank.

Ik zie in Depay niet de top speler die anderen wel zien. Mag dat soms niet?
Eens. Vind hem ook zwaar overschat. Gaat altijd voor eigen succes en heeft bovendien oogkleppen op.
Eide
 Eide - maandag 13 april 2015 - 16:36   quote  deeplink  
Gefeliciteerd, je maakt er weer van alles van wat ik niet zeg. Ik ben er ook wel klaar mee. Met jou valt niet normaal te praten.

Succes, lul maar tegen jezelf of zo. Hoor je in ieder geval wat je zelf wil horen. Daar blink je toch al in uit.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 13 april 2015 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 16:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Robben was al top in zijn PSV periode. Juist die vergelijking gaat volledig mank.

Ik zie in Depay niet de top speler die anderen wel zien. Mag dat soms niet?
Natuurlijk mag je een andere mening hebben.

Zo geweldig was robben niet bij psv, dat vind ik
Brandje
 Brandje - maandag 13 april 2015 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 16:36 schreef Eide het volgende:
Gefeliciteerd, je maakt er weer van alles van wat ik niet zeg. Ik ben er ook wel klaar mee. Met jou valt niet normaal te praten.

Succes, lul maar tegen jezelf of zo. Hoor je in ieder geval wat je zelf wil horen. Daar blink je toch al in uit.
Hahaha onze columnschrijver heeft geen argumenten meer maw is gewoon klem geluld.
Jij zegt dat we minder tegengoals krijgen sinds Viergever erin staat terwijl ik dat heel makkelijk tackle. Dan moet je niet gelijk als een klein kind gaan reageren. Beetje slap kerel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2015 door Brandje --
remco k
 remco k - maandag 13 april 2015 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 20:04 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hahaha onze columnschrijver heeft geen argumenten meer maw is gewoon klem geluld.
Jij zegt dat we minder tegengoals krijgen sinds Viergever erin staat terwijl ik dat heel makkelijk tackle. Dan moet je niet gelijk als een klein kind gaan reageren. Beetje slap kerel.
Volgens mij heeft Eide hier gewoon groot gelijk..

En jij hebt in jouw ogen vaker gelijk over dingen waar andere mensen compleet anders over denken. Je brengt ze alsof het feiten zijn terwijl dat helemaal niet zo is..

Ik vind het dan ook totaal niet iets tackelen, maar gewoon de betweter uithangen... En nu zul je wel komen met dat zo'n opmerking bij mij weg komt, so be it..
Brandje
 Brandje - maandag 13 april 2015 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 20:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Eide hier gewoon groot gelijk..

En jij hebt in jouw ogen vaker gelijk over dingen waar andere mensen compleet anders over denken. Je brengt ze alsof het feiten zijn terwijl dat helemaal niet zo is..

Ik vind het dan ook totaal niet iets tackelen, maar gewoon de betweter uithangen... En nu zul je wel komen met dat zo'n opmerking bij mij weg komt, so be it..
ach gossie. Moet je weer vriendjes maken?? Als Eide zegt dat we minder doelpunten tegen krijgen omdat Viergever in de verdediging staat dan moet ik daar om lachen
Te meer omdat hij bij de meeste wedstrijden waar wij tegen puntverlies aanliepen Viergever in de basis stond. Is ook gewoon een feit. Heb je Viergever tegen Utrecht zien ingrijpen bij de 1-1??
Sinds Bazoer erin staat en Klaassen op zes krijgen we minder goals tegen. Iedereen weet dat je middenveld het belangrijkste onderdeel van een team is. Dus daardoor krijgen we minder goals tegen en niet omdat Viergever erin staat.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 13 april 2015 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 23:12 schreef Brandje het volgende:

[..]

ach gossie. Moet je weer vriendjes maken?? Als Eide zegt dat we minder doelpunten tegen krijgen omdat Viergever in de verdediging staat dan moet ik daar om lachen
Te meer omdat hij bij de meeste wedstrijden waar wij tegen puntverlies aanliepen Viergever in de basis stond. Is ook gewoon een feit. Heb je Viergever tegen Utrecht zien ingrijpen bij de 1-1??
Sinds Bazoer erin staat en Klaassen op zes krijgen we minder goals tegen. Iedereen weet dat je middenveld het belangrijkste onderdeel van een team is. Dus daardoor krijgen we minder goals tegen en niet omdat Viergever erin staat.
Volgens mij krijgen we gewoon minder goals tegen omdat de tegenstander niet scoort??? Kan het mis hebben hoor!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 14 april 2015 - 00:40   quote  deeplink  
Wat een Haantjes topic is dit....tering, waar kan je je druk om maken.
Dit slaat werkelijk nergens op....wannabees.... tsja wat wil je eigenlijk.
Remco en Eide zijn duidelijk de rest is allemaal oeverloos gelul...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0192751