BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 07 april 2015 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 18:49 schreef Eide het volgende:
Waar rook is, is vuur. Zo is het ook wel.
Dan moet de brandweer gebeld worden! Niet AZ! ;-)
Eide
 Eide - dinsdag 07 april 2015 - 21:17   quote  deeplink  
AZ en Gudelj hebben vanavond alsnog bevestigd dat ze met Ajax in gesprek zijn over een transfer. Dat is dan al wel vrij rap de bevestiging dat er flink aan de weg wordt getimmerd. Nu eens kijken hoe lang het gaat duren voor men eruit is. Gudelj gaf eerder vandaag nog aan niet te willen beslissen tot het einde van het seizoen.

Ajax meldt zich officieel voor Nemanja Gudelj

Transfersom van 6 miljoen, 4 ton gaat naar NAC

Ajax heeft zich vanmiddag officieel gemeld voor Nemanja Gudelj. Dat zegt technisch directeur Earnest Stewart van AZ. Ajax kan Gudelj voor een gelimiteerde transfersom van zes miljoen euro overnemen.

Nu de Amsterdamse club zich officieel heeft gemeld, kan de club ook officieel onderhandelen met de speler zelf. Gudelj gaf eerder vandaag aan nog niet met Ajax te hebben gepraat en tot het einde van het seizoen te wachten tot hij een definitieve beslissing heeft genomen.

4 ton voor NAC
Ondanks een doorverkooppercentage van 10% (inclusief 5% opleidingsvergoeding) ontvangt NAC bij een verkoop van Nemanja Gudelj maximaal 4 ton. Die limiet werd afgesproken in de zomer van 2013 bij de deal tussen de Bredanaars en AZ.

De middenvelder uit de eigen jeugd leverde NAC toen iets meer dan 2 miljoen euro op, een absoluut clubrecord. Met de interesse voor de Servisch international ziet NAC de 'goudmijn Gudelj' al denkbeeldig groeien. Het bedrag zal vooral gebruikt worden om het negatief eigen vermogen weg te poetsen, laat algemeen directeur Justin Goetzee in een reactie weten. ,,We gaan niet meteen alles over de balk smijten.''

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 april 2015 door Eide --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 07 april 2015 - 21:41   quote  deeplink  
Wat moeten we met Gudelj....van mij hoeft het niet
Eide
 Eide - dinsdag 07 april 2015 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 21:41 schreef Nenam_tiL het volgende:
Wat moeten we met Gudelj....van mij hoeft het niet
Ik weet het niet. Hij brengt wel body, strijdlust en veel drive. Elementen die Ajax hard nodig heeft. Of hij voetballend de oplossing is weet ik niet. We hebben nogal wat spelers gekocht van AZ (Moisander, Viergever, Sightorsson, El Hamdaoui). Het bleken geen van allen zekerheidjes of spelers waar Ajax echt beter van werd.

Maar goed, voordeel van de twijfel denk ik dan en hopen dat deze inschatting beter is dan voorgaande transfers. We zullen zien.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 07 april 2015 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 21:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Hij brengt wel body, strijdlust en veel drive. Elementen die Ajax hard nodig heeft. Of hij voetballend de oplossing is weet ik niet. We hebben nogal wat spelers gekocht van AZ (Moisander, Viergever, Sightorsson, El Hamdaoui). Het bleken geen van allen zekerheidjes of spelers waar Ajax echt beter van werd.

Maar goed, voordeel van de twijfel denk ik dan en hopen dat deze inschatting beter is dan voorgaande transfers. We zullen zien.
Ik zie liever die Pröper komen....
Eide
 Eide - dinsdag 07 april 2015 - 22:10   quote  deeplink  
Voor mij persoonlijk Vejnovic nog meer dan Pröpper. Maar als Ajax echt hogerop wil zal het in het buitenland moeten shoppen... met alle uitdagingen van dien.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 07 april 2015 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 22:10 schreef Eide het volgende:
Voor mij persoonlijk Vejnovic nog meer dan Pröpper. Maar als Ajax echt hogerop wil zal het in het buitenland moeten shoppen... met alle uitdagingen van dien.
Vejnovic is ook goed....maar die Gudelj vind ik niet zo bijzonder
Eide
 Eide - dinsdag 07 april 2015 - 22:23   quote  deeplink  
Wel een goed seizoen gedraaid. Maar als gezegd, we zullen zien. Ajax durft in ieder geval nu vroegtijdig te handelen. De Boer was tegen Ajax TV ook heel duidelijk over het seizoen en de prestaties gedurende het seizoen.

Kijken of de andere wensen van De Boer uitkomen. Ik ben benieuwd of meer ruimte voor aankopen een voorwaarde is gedweest voor FdB om te garanderen dat hij nog een seizoen blijft.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 07 april 2015 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 21:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Hij brengt wel body, strijdlust en veel drive. Elementen die Ajax hard nodig heeft. Of hij voetballend de oplossing is weet ik niet. We hebben nogal wat spelers gekocht van AZ (Moisander, Viergever, Sightorsson, El Hamdaoui). Het bleken geen van allen zekerheidjes of spelers waar Ajax echt beter van werd.

Maar goed, voordeel van de twijfel denk ik dan en hopen dat deze inschatting beter is dan voorgaande transfers. We zullen zien.
Klopt!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 07 april 2015 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 22:17 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Vejnovic is ook goed....maar die Gudelj vind ik niet zo bijzonder
Niet zeiken narreke....hij brengt tenminste strijdlust en heeft een goede traptechniek...nu is het allemaal balletje opzij of terug...
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 april 2015 - 23:16   quote  deeplink  
Vind het wel positief dat Ajax zoals ik vandaag las gaat scouten in Zuid Amerika naar verdedigers. Dat soort gasten pakken wel vaak een hoop kaarten maar hebben ook vaak een over mijn lijk mentaliteit. Dat zie ik graag
nora
 nora - dinsdag 07 april 2015 - 23:26   quote  deeplink  
Laten wij het hopen een ding mis ik bij het beste opleidings instituut uit Ned/de toekomst namelijk mentaliteit ook nu weer jong Ajax tegen jong PSV en weer totaal afgedroogd op karakter ik maak mij daar zorgen om ook karakter is een onderdeel van een goede voetballer.
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 april 2015 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 23:26 schreef nora het volgende:
Laten wij het hopen een ding mis ik bij het beste opleidings instituut uit Ned/de toekomst namelijk mentaliteit ook nu weer jong Ajax tegen jong PSV en weer totaal afgedroogd op karakter ik maak mij daar zorgen om ook karakter is een onderdeel van een goede voetballer.
Was hetzelfde irritante kutvoetbal als bij het eerste. Overigens Fischer wel gedreven
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 07 april 2015 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 23:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Niet zeiken narreke....hij brengt tenminste strijdlust en heeft een goede traptechniek...nu is het allemaal balletje opzij of terug...
Ik ben net wezen pissen Sjakie...dus ik heb niks te zeiken...ik heb wel een mening
remco k
 remco k - dinsdag 07 april 2015 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 23:16 schreef Loetje het volgende:
Vind het wel positief dat Ajax zoals ik vandaag las gaat scouten in Zuid Amerika naar verdedigers. Dat soort gasten pakken wel vaak een hoop kaarten maar hebben ook vaak een over mijn lijk mentaliteit. Dat zie ik graag
Waar heb je gelezen dat ze specifiek naar verdedigers gaan scouten in zuid Amerika?
Eide
 Eide - woensdag 08 april 2015 - 00:02   quote  deeplink  
Stond ergens een de titel van een stuk maar ik heb er zelf inhoudelijk niets over gelezen. Misschien dat Loetje wel er meer over heeft gezien.
Stanley
 Stanley - woensdag 08 april 2015 - 07:03   quote  deeplink  
Zooo heeel goed is die Gudelj ook weer niet. Hij valt op in de eredivisie maar waar en ten koste van wie moet hij dan spelen?

Sinkgraven / Andersen
Bazoer / Serero
Klaassen. ...

Wie o wie zijn ontwikkeling mag deze volgende tegenvallende AZter gaan stagneren?

Ik zie het liefste een goede centrale verdediger komen, dat lijkt mij pas echt nodig!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 08 april 2015 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 23:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar heb je gelezen dat ze specifiek naar verdedigers gaan scouten in zuid Amerika?
Heb het ook gelezen alleen stond er volgens mij niet dat het specifiek om verdedigers ging.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 08 april 2015 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 07:03 schreef Stanley het volgende:
Zooo heeel goed is die Gudelj ook weer niet. Hij valt op in de eredivisie maar waar en ten koste van wie moet hij dan spelen?

Sinkgraven / Andersen
Bazoer / Serero
Klaassen. ...

Wie o wie zijn ontwikkeling mag deze volgende tegenvallende AZter gaan stagneren?

Ik zie het liefste een goede centrale verdediger komen, dat lijkt mij pas echt nodig!
Serero en Andersen verhuren of verkopen (serero).
Voor mij Zijn alleen Bazoer, Klaassen en Sinkgraven zekerheidjes
dan heb je een 18 en een 19 jarige voor een heel seizoen.
Gudelj is meer dan welkom
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 08 april 2015 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 22:10 schreef Eide het volgende:
Voor mij persoonlijk Vejnovic nog meer dan Pröpper. Maar als Ajax echt hogerop wil zal het in het buitenland moeten shoppen... met alle uitdagingen van dien.
Leuk feitje Vejnovic komt uit jeugd van Ajax. Hij is nu 25 mooie leeftijd voor een stapje hoger.
Gudelj kan ook hoger en is 23 mwah voor Cvm kunnen ze beide goed.
Propper is meer voor naast Klaassen denk ik
nora
 nora - woensdag 08 april 2015 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 07:03 schreef Stanley het volgende:
Zooo heeel goed is die Gudelj ook weer niet. Hij valt op in de eredivisie maar waar en ten koste van wie moet hij dan spelen?

Sinkgraven / Andersen
Bazoer / Serero
Klaassen. ...

Wie o wie zijn ontwikkeling mag deze volgende tegenvallende AZter gaan stagneren?

Ik zie het liefste een goede centrale verdediger komen, dat lijkt mij pas echt nodig!
Ik denk cvm en Klaasen weer rechts Bazoer backup en Sinkgraven links met Andersen backup.
nora
 nora - woensdag 08 april 2015 - 10:00   quote  deeplink  
Mijn favoriete middenveld over een heel seizoen he dus meerdere spelers.Propper/Klaasen/Sinkgraven/Bazoer.
remco k
 remco k - woensdag 08 april 2015 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 09:57 schreef nora het volgende:

[..]

Ik denk cvm en Klaasen weer rechts Bazoer backup en Sinkgraven links met Andersen backup.
Bazoer komend seizoen backup maken is wel het domste wat ze kunnen doen..

Ik denk eerder dat Sinkgraven naar linksbuiten gaat of Klaassen naar 9
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 08 april 2015 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 10:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Bazoer komend seizoen backup maken is wel het domste wat ze kunnen doen..

Ik denk eerder dat Sinkgraven naar linksbuiten gaat of Klaassen naar 9
Dat is voor ons een optie ja alleen bij Ajax weet ik niet of ze zo ver kijken.
Khisna vertrekt mogelijk ook nog las ik laatst dus een goede optie is het wel.

Sinkgraven trouwens wel weer echt de hoofdprijs betaald! Kan op 12,5 miljoen komen
met alle respect maar dat is echt weer de hoofdprijs. 19 jaar nog niet bewezen had hem er graag bij maar toch.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/430429/-ajax-betaalt-mogelijk-12-5-miljoen-euro-voor-peperdure-aanwinst-voor-middenveld-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=voetbal
remco k
 remco k - woensdag 08 april 2015 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 10:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat is voor ons een optie ja alleen bij Ajax weet ik niet of ze zo ver kijken.
Khisna vertrekt mogelijk ook nog las ik laatst dus een goede optie is het wel.

Sinkgraven trouwens wel weer echt de hoofdprijs betaald! Kan op 12,5 miljoen komen
met alle respect maar dat is echt weer de hoofdprijs. 19 jaar nog niet bewezen had hem er graag bij maar toch.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/430429/-ajax-betaalt-mogelijk-12-5-miljoen-euro-voor-peperdure-aanwinst-voor-middenveld-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=voetbal
Ach, je moet je afvragen wat daar allemaal waar van is..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 08 april 2015 - 10:53   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/430289/de-tien-az-spelers-die-de-overstap-maakten-naar-ajax.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=ajax

Spelers van Az wordt je ook niet blij van
nora
 nora - woensdag 08 april 2015 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 10:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Bazoer komend seizoen backup maken is wel het domste wat ze kunnen doen..

Ik denk eerder dat Sinkgraven naar linksbuiten gaat of Klaassen naar 9
links heb je ook nog Fischer en geloof me Bazoer gaat nog wel een dipje krijgen en je kan het hele seizoen echt niet met 3 middenvelders spelen en hij is pas 18 dus krijgt echt wel genoeg speeltijd.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 08 april 2015 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 10:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach, je moet je afvragen wat daar allemaal waar van is..
Is ook zo
remco k
 remco k - woensdag 08 april 2015 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 10:54 schreef nora het volgende:

[..]

links heb je ook nog Fischer en geloof me Bazoer gaat nog wel een dipje krijgen en je kan het hele seizoen echt niet met 3 middenvelders spelen en hij is pas 18 dus krijgt echt wel genoeg speeltijd.
Waar haal je toch vandaag dat je met 3 middenvelders moet spelen man.
nora
 nora - woensdag 08 april 2015 - 10:59   quote  deeplink  
Klopt ik geloof er geen zak van zoveel geld gaat Ajax echt niet betalen en daarom zou het wel prettig zijn als er wat meer openheid over transfers komt dan krijg je ook niet dit soort kut berichten.
nora
 nora - woensdag 08 april 2015 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 10:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar haal je toch vandaag dat je met 3 middenvelders moet spelen man.
Als jij geen backups wil dan speel je toch het hele seizoen met 3 middenvelders, doe je ogen open man je hebt gewoon 5 gelijkwaardige middenvelders nodig voor een heel seizoen en je gebruikt de vorm van de dag of past je aan t/o tegenstander lijkt mij toch niet moeilijk toch.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 08 april 2015 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 10:59 schreef nora het volgende:
Klopt ik geloof er geen zak van zoveel geld gaat Ajax echt niet betalen en daarom zou het wel prettig zijn als er wat meer openheid over transfers komt dan krijg je ook niet dit soort kut berichten.
Heerenveen is lastig onderhandelen hoor.. Zie Sulejamni
nora
 nora - woensdag 08 april 2015 - 11:05   quote  deeplink  
mening van Perez de beste analist .
En Bazoer kan nog geen 34 wedstrijden spelen. En Van de Beek en Nouri al helemaal niet."
Dus heb je meerdere middenvelders nodig !!!
nora
 nora - woensdag 08 april 2015 - 11:07   quote  deeplink  
Ook hier geef ik hem gelijk in en heb mijn twijfels !!
=====================================================
Gudelj heeft mij ook niet kunnen overtuigen in de topwedstrijden. Daarin heeft hij niet laten zien dat hij de topspeler is die velen in hem zien. Daar komt bij dat de stap naar Ajax vanaf AZ groot is. Je wordt bij Ajax kritischer gevolgd, daar moet je maar mee om zien te gaan", besluit de analist in het AD.
Ztjes
 Ztjes - woensdag 08 april 2015 - 11:18   quote  deeplink  
Het begint nu toch echt op een totale wanvertoning van het Ajax technische beleid te lijken. Het is natuurlijk nog niet helemaal zeker, maar als de prijs van Daley Sinkgraven uiteindelijk over de 10 miljoen gaat uitkomen. Gudelj is weer een paniekaankoop, die je niet echt verder gaat brengen en eigenlijk totaal onnodig.

Frank en consorte moeten gewoon spelers kopen voor een positie en niet aangekochte spelers proberen op een andere positie te laten spelen. Dit geldt ook voor onze eigen jeugd. Het slechtste wat je bij jeugdige spelers kan doen, is ze niet op hun vertrouwde positie laten spelen op het "hoogste" niveau. Voor het bedrag van Daley kan je ook het salaris van een internationaal ervaren speler halen. Ik roep het al heel lang, we spelen hoofdzakelijk met verwende kwalitatieve slechte koorknaapjes. Ten eerste is de grootste prioriteit om onze verdediging te versterken. Concurrent voor van Rhijn en een ervaren LCV en LV. De laatste 3 seizoenen is het spelniveau alleen minder geworden. Met alleen jeugd kun je gewoon niet tot een stabiel elftal komen. Vb. gisteren wordt jong Ajax door het ervaren middenveld van jong PSV op karakter opgerold. Willen we weer "WZAWZDB" worden, dan moet de technische staf, scouting en jeugdopleiding gewoon met elkaar gaan samenwerken en hun egootjes aan de kant zetten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 april 2015 door Ztjes --
remco k
 remco k - woensdag 08 april 2015 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 11:02 schreef nora het volgende:

[..]

Als jij geen backups wil dan speel je toch het hele seizoen met 3 middenvelders, doe je ogen open man je hebt gewoon 5 gelijkwaardige middenvelders nodig voor een heel seizoen en je gebruikt de vorm van de dag of past je aan t/o tegenstander lijkt mij toch niet moeilijk toch.
Wie of waar staat dat ik of wie dan ook geen backups wil??
nora
 nora - woensdag 08 april 2015 - 11:37   quote  deeplink  
Je wil Bazoer niet als backup schrijf je zelf dan draai je het toch om en zet je Bazoer als eerste man het gaat er om dat je een gelijkwaardig middenveld hebt en de poppetjes per wedstrijd invult.
========================================== hieronder even voor je gekopieerd wat je schrijft.

Bazoer komend seizoen backup maken is wel het domste wat ze kunnen doen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 april 2015 door nora --
remco k
 remco k - woensdag 08 april 2015 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 11:37 schreef nora het volgende:
Je wil Bazoer niet als backup schrijf je zelf dan draai je het toch om en zet je Bazoer als eerste man het gaat er om dat je een gelijkwaardig middenveld hebt en de poppetjes per wedstrijd invult.
========================================== hieronder even voor je gekopieerd wat je schrijft.

Bazoer komend seizoen backup maken is wel het domste wat ze kunnen doen..
Daar staat toch helemaal nergens dat ik maar 3 middenvelders wil, of dat er geen backups moeten zijn?

Sterker nog, je moet wel backups hebben. Maar Bazoer moet er daar niet 1 van zijn in mijn ogen, die moet gewoon basisspeler zijn..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 08 april 2015 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 11:18 schreef Ztjes het volgende:
Het begint nu toch echt op een totale wanvertoning van het Ajax technische beleid te lijken. Het is natuurlijk nog niet helemaal zeker, maar als de prijs van Daley Sinkgraven uiteindelijk over de 10 miljoen gaat uitkomen. Gudelj is weer een paniekaankoop, die je niet echt verder gaat brengen en eigenlijk totaal onnodig.

Frank en consorte moeten gewoon spelers kopen voor een positie en niet aangekochte spelers proberen op een andere positie te laten spelen. Dit geldt ook voor onze eigen jeugd. Het slechtste wat je bij jeugdige spelers kan doen, is ze niet op hun vertrouwde positie laten spelen op het "hoogste" niveau. Voor het bedrag van Daley kan je ook het salaris van een internationaal ervaren speler halen. Ik roep het al heel lang, we spelen hoofdzakelijk met verwende kwalitatieve slechte koorknaapjes. Ten eerste is de grootste prioriteit om onze verdediging te versterken. Concurrent voor van Rhijn en een ervaren LCV en LV. De laatste 3 seizoenen is het spelniveau alleen minder geworden. Met alleen jeugd kun je gewoon niet tot een stabiel elftal komen. Vb. gisteren wordt jong Ajax door het ervaren middenveld van jong PSV op karakter opgerold. Willen we weer "WZAWZDB" worden, dan moet de technische staf, scouting en jeugdopleiding gewoon met elkaar gaan samenwerken en hun egootjes aan de kant zetten.
Ben ook van mening dat je spelers eerder moet halen in geval van Sinkgraven gaat dat niet op maar bv Gudelj was bij Nac al prima op te halen.
Chadli bij Agovv
Mertens Agovv
Rusnak Cambuur Leeuwarden
Luuk de Jong de Graafschap
Enz Enz kan een hele lijst vullen hier.
Gooi zulke jongens een jaartje bij Jong en kijk of ze dat kunnen ontgroeien.
Nu ook weer je speelt nota bene in de Jupiler pik daar de pareltjes op

Limbombe



Jahanbakash



Zijn bijvoorbeeld spelers die me opvallen zijn.

Gooi de concurrentie bij jong ook maar omhoog heb ze gisteren weer even zien spelen maar
vind d inzet daar ook maar matig.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 08 april 2015 - 12:02   quote  deeplink  
Nu wachten we veel te lang. En worden ze veel te duur.
Bij bv.Pec spelen ze ook hoe wij willen en daar lopen ook jonge goedkope jongens als
Drost en Thomas technisch jong en goedkoop.
remco k
 remco k - woensdag 08 april 2015 - 12:47   quote  deeplink  
Probleem met al die jongens die je noemt is dat ze er niet direct zouden staan. En dan brand het Ajax publiek die jongens al weer volledig af. Bij die andere clubs hebben die jongens wel allemaal de tijd gehad om zich te ontwikkelen en om fouten te maken.

Dat kunnen wij bij Ajax amper over ons hart verkrijgen bij een jeugdspeler die een dip heeft. Laat staan bij een aankoop.
Loetje
 Loetje - woensdag 08 april 2015 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 23:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar heb je gelezen dat ze specifiek naar verdedigers gaan scouten in zuid Amerika?
Kwam het op Facebook tegen. Krijg het daar grotendeels mee tegenwoordig.
Loetje
 Loetje - woensdag 08 april 2015 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 07:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heb het ook gelezen alleen stond er volgens mij niet dat het specifiek om verdedigers ging.
Mocht ik er naast zitten dat het puur om verdedigers gaat neem ik me woorden ook terug. Maar dacht wel echt dag ik dat gelezen had Hummeltje!

Nogmaals, dat zou ik wel toejuichen!
Loetje
 Loetje - woensdag 08 april 2015 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 12:47 schreef remco k het volgende:
Probleem met al die jongens die je noemt is dat ze er niet direct zouden staan. En dan brand het Ajax publiek die jongens al weer volledig af. Bij die andere clubs hebben die jongens wel allemaal de tijd gehad om zich te ontwikkelen en om fouten te maken.

Dat kunnen wij bij Ajax amper over ons hart verkrijgen bij een jeugdspeler die een dip heeft. Laat staan bij een aankoop.
Vond Boerrigter juist direct goed. Weetje, er lopen daar echt veel goede spelers rond. Elke speler begint laag hè. Maar zeker bij NEC, lopen echt een aantal geweldige spelers rond. Net als Volendam. Alleen zal zoals jij zegt de stap meestal in een keer te groot zijn. Maar lopen zeker jongens bij die de NL top kunnen halen hoor.
remco k
 remco k - woensdag 08 april 2015 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 13:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kwam het op Facebook tegen. Krijg het daar grotendeels mee tegenwoordig.
Dus geen nieuws. Maar gewoon iets dat andere mensen delen.
remco k
 remco k - woensdag 08 april 2015 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 13:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vond Boerrigter juist direct goed. Weetje, er lopen daar echt veel goede spelers rond. Elke speler begint laag hè. Maar zeker bij NEC, lopen echt een aantal geweldige spelers rond. Net als Volendam. Alleen zal zoals jij zegt de stap meestal in een keer te groot zijn. Maar lopen zeker jongens bij die de NL top kunnen halen hoor.
Ik kan er zo twintig noemen die allemaa veel meer tijd nodig hebben. En je hebt uiteraard altijd de uitzondering die de regel bevestigd. Overigens hebben we ook aan boerrigter maar heel weinig gehad. Even erg goed en daarna gewoon weggevallen.
Eide
 Eide - woensdag 08 april 2015 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 13:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar lopen zeker jongens bij die de NL top kunnen halen hoor.
De vraag is of dat voldoende is. Zoeken we spelers die met tijd en begeleiding de Nederlandse top kunnen halen of die met diezelfde tijd de Europese (sub)top kunnen halen? De vraag stellen is deze beantwoorden natuurlijk maar goed.

En natuurlijk komen er ook bij kleine clubs hele goede spelers boven drijven. Galasek zat bij Willem II, Overmars bij GAE en ze kan ik er nog een paar opnoemen. Maar zie dat soort gasten er maar eens uit te pikken. VVV had daar een aantal jaar terug een neusje voor maar verder zie je dat toch maar heel weinig.
Loetje
 Loetje - woensdag 08 april 2015 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 13:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus geen nieuws. Maar gewoon iets dat andere mensen delen.
Links van Voetbalprimeur, Voetbalzone etc.
Loetje
 Loetje - woensdag 08 april 2015 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 13:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik kan er zo twintig noemen die allemaa veel meer tijd nodig hebben. En je hebt uiteraard altijd de uitzondering die de regel bevestigd. Overigens hebben we ook aan boerrigter maar heel weinig gehad. Even erg goed en daarna gewoon weggevallen.
1e seizoen was zowel voor als na de blessure gewoon goed. 2e seizoen begon ie te janken en was het over.
Loetje
 Loetje - woensdag 08 april 2015 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 13:23 schreef Eide het volgende:

[..]

De vraag is of dat voldoende is. Zoeken we spelers die met tijd en begeleiding de Nederlandse top kunnen halen of die met diezelfde tijd de Europese (sub)top kunnen halen? De vraag stellen is deze beantwoorden natuurlijk maar goed.

En natuurlijk komen er ook bij kleine clubs hele goede spelers boven drijven. Galasek zat bij Willem II, Overmars bij GAE en ze kan ik er nog een paar opnoemen. Maar zie dat soort gasten er maar eens uit te pikken. VVV had daar een aantal jaar terug een neusje voor maar verder zie je dat toch maar heel weinig.
Is ook. Maar dat is het ook. Durf je het risico te nemen. Maar zijn echt wel spelers die ik best hoog die eindigen met een beetje geluk hier in NL.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0179419