BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie moet de nieuwe trainert worden?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 06 maart 2015 - 10:51   quote  deeplink  
Als hij te betalen is dan moeten ze hem gaan halen
van geil
 van geil - vrijdag 06 maart 2015 - 10:56   quote  deeplink  
Laat die geflipte puntzak maar mooi waar hij past.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 06 maart 2015 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 10:56 schreef van geil het volgende:
Laat die geflipte puntzak maar mooi waar hij past.
Jij wil toch ook hebben dat we weer een keer op de COOLSINGEL staan
van geil
 van geil - vrijdag 06 maart 2015 - 11:10   quote  deeplink  
Precies.
mister surprise socc
 mister surprise socc - vrijdag 06 maart 2015 - 12:15   quote  deeplink  
Hallo mensen van de Klaagmuur en de fanmail,
lang geaarzeld om mee te doen vanwege factor tijd maar....... vanwege een ergernis en het overzien door jullie van een betaalbare succestrainer wil ik toch even mijn ei kwijt.
Even nog mijn naam verklaren, als speler en als team vond ik verrassend voetbal spelen het leukst. Hedendaags voetbal, verzorgd voetbal is vaak saai schuif-voetbal.
Zelf heb ik op 4 plekken iets gebroken door voetbal-weg carrière- maar ik heb er geen moment spijt van, liever zo dan anders.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 06 maart 2015 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 02:56 schreef senor surprise socce het volgende:
Hallo mensen van de Klaagmuur en de fanmail,
lang geaarzeld om mee te doen vanwege factor tijd maar....... vanwege een ergernis en het overzien door jullie van een betaalbare succestrainer wil ik toch even mijn ei kwijt.
Even nog mijn naam verklaren, als speler en als team vond ik verrassend voetbal spelen het leukst. Hedendaags voetbal, verzorgd voetbal is vaak saai schuif-voetbal.
Zelf heb ik op 4 plekken iets gebroken door voetbal-weg carrière- maar ik heb er geen moment spijt van, liever zo dan anders.
Volgens mij had je dit al eerder aangegeven....
senor surprise socce
 senor surprise socce - vrijdag 06 maart 2015 - 12:48   quote  deeplink  
Forumleden sorry, mijn driften zijn niet in bedwang bij computers alweer 3 vermoord. Ik deed van alles om señor surprise soccer te heten maar ik neem wel genoegen met señor surprise socce/ geen Italiaanse nicht maar man met veel meer voetbalverstand dan computerverstand.
Zou Martin al in Brugge zitten??
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 06 maart 2015 - 12:48   quote  deeplink  
dus je hebt de ballen verstand van computers?
senor surprise socce
 senor surprise socce - vrijdag 06 maart 2015 - 13:09   quote  deeplink  
Arie.Klooster het volgende:
dus je hebt de ballen verstand van computers?

Jazeker, ik laat het elke keer weer zien maar het is ook goed om te weten wat je nog niet kan. Zo kan Preudhomme ook werken aan de beheersing van zijn driften omdat sommige feyenoord fans dat niet vinden passen bij hun trainer.
Zulke fans willen eerder Mario been terug zien, de man van 0-10, een eeuwige schande.
FANdré
 FANdré - vrijdag 06 maart 2015 - 13:09   quote  deeplink  
Preudhomme oogt zo depri, bleh geen uitstraling helaas, Bosz, Janz, Adriaanz, of Stylzz? Of verder slapen? Zzzzzz. Mooi deze speculaties en hypotheses.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 06 maart 2015 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 13:09 schreef senor surprise socce het volgende:
Arie.Klooster het volgende:
dus je hebt de ballen verstand van computers?

Jazeker, ik laat het elke keer weer zien maar het is ook goed om te weten wat je nog niet kan. Zo kan Preudhomme ook werken aan de beheersing van zijn driften omdat sommige feyenoord fans dat niet vinden passen bij hun trainer.
Zulke fans willen eerder Mario been terug zien, de man van 0-10, een eeuwige schande.
Leuke binnenkomers heb je.
senor surprise socce
 senor surprise socce - vrijdag 06 maart 2015 - 14:17   quote  deeplink  
schreef FANdré het volgende:
Preudhomme oogt zo depri, bleh geen uitstraling helaas, Bosz, Janz, Adriaanz, of Stylzz? Of verder slapen? Zzzzzz. Mooi deze speculaties en hypotheses.

Het gaat om de resultaten van de trainer en hoe hij de spelers laat spelen.
Hoe de trainer eruit ziet dat zal mij worst wezen, zijn vriendin slaapt met hem- ik niet.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 06 maart 2015 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 13:09 schreef FANdré het volgende:
Preudhomme oogt zo depri, bleh geen uitstraling helaas, Bosz, Janz, Adriaanz, of Stylzz? Of verder slapen? Zzzzzz. Mooi deze speculaties en hypotheses.
Ach jochie toch... Gossie.... Zal ik je even een beetje opvrolijken? Plaats ik dat mooie plaatje nog een keer.... Misschien dat je zelfmoordneigingen dan weg gaan......?

th?&id=HN.608008258245102316&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 maart 2015 door Arie.Klooster --
van geil
 van geil - vrijdag 06 maart 2015 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 14:45 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ach jochie toch... Gossie.... Zal ik je even een beetje opvrolijken? Plaats ik dat mooie plaatje nog een keer.... Misschien dat je zelfmoordneigingen dan weg gaan......?

[ afbeelding ]
penis-sheath.jpg
Barabas
 Barabas - vrijdag 06 maart 2015 - 18:36   quote  deeplink  
Blij om je te zien?
MMM
 MMM - zaterdag 07 maart 2015 - 11:13   quote  deeplink  
Nooit meer Peter Bosz!
MMM
 MMM - zondag 08 maart 2015 - 18:13   quote  deeplink  
Foeke Booy als de ervaren assistent? Pfffff
MMM
 MMM - zondag 08 maart 2015 - 18:14   quote  deeplink  
Vind ik ook een lul eigenlijk
van geil
 van geil - zondag 08 maart 2015 - 18:20   quote  deeplink  
Die Deen heeft tot nu mijn voorkeur.
frisse wind/open en zonder vooroordelen er in, nuchter en "jong"
van geil
 van geil - zondag 08 maart 2015 - 18:25   quote  deeplink  
Kasper-Hjulmand_artikelBox.jpg
en ik ben vrij.
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 maart 2015 - 18:32   quote  deeplink  
Foeke Booy is een prima ervaren man, voor naast JP en Gio.
kenny
 kenny - zondag 08 maart 2015 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 18:32 schreef Stylzz het volgende:
Foeke Booy is een prima ervaren man, voor naast JP en Gio.
ik zie liever jan everse , komt goed en duidelijk over en heeft verstand van het spelletje en is geen meeluller en is recht voor zijn raap , rotterdamser kan het niet toch
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 maart 2015 - 18:38   quote  deeplink  
Ik vind Jan Everse echt helemaal ruk. Maar dat is mijn mening.
van geil
 van geil - zondag 08 maart 2015 - 18:39   quote  deeplink  
ik vind Evers en Booy helemaal ruk.
Barabas
 Barabas - zondag 08 maart 2015 - 19:00   quote  deeplink  
Foeke Booy? Dan ben je echt compleet van de pot gerukt.
Barabas
 Barabas - zondag 08 maart 2015 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 18:35 schreef kenny het volgende:

[..]

ik zie liever jan everse , komt goed en duidelijk over en heeft verstand van het spelletje en is geen meeluller en is recht voor zijn raap , rotterdamser kan het niet toch
Zo zeg... alles in orde of tijd voor je pilletje?
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 maart 2015 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 19:00 schreef Barabas het volgende:
Foeke Booy? Dan ben je echt compleet van de pot gerukt.
als ervaren man naast JP en Gio prima. Als hoofdtrainer natuurlijk nooit.
Barabas
 Barabas - zondag 08 maart 2015 - 19:08   quote  deeplink  
Sorry, maar ik word er niet bepaald blij van. Past die man überhaupt wel in zo'n rol? Als je het mij vraagt niet...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 08 maart 2015 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 18:39 schreef van geil het volgende:
ik vind Evers en Booy helemaal ruk.
Vind het ook niet echt een aantrekkelijk vooruitzicht.
Maurits1
 Maurits1 - zondag 08 maart 2015 - 23:06   quote  deeplink  
Van marwijk nu op tv tussen de regels door ,is hij wel te porren !!
Op de achtergrond achter JP en VB
VVout
 VVout - maandag 09 maart 2015 - 07:11   quote  deeplink  
Foeke Booy met Utrecht en Dirk Kuyt in 2003 tegen Feyenoord de bekerfinale gewonnen en nu weg bij de Eagles. Is de circel rond?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 09 maart 2015 - 08:40   quote  deeplink  
Foeke Booy mag van mij hoofdtrainer worden met Gio En Van Gastel op dezelfde plek... Ik denk dat hij het kan. Is ervaren en laat meestal wel aantrekkelijk voetbal zien...
MMM
 MMM - maandag 09 maart 2015 - 08:55   quote  deeplink  
Foeke Booy hoofdtrainer, dat zie jij zitten? Haha, tering.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 09 maart 2015 - 09:59   quote  deeplink  
Ja, dat zie ik wel zitten. Prima trainer, maar heeft nog nooit een kans bij een topclub gehad... Assisten en dan Van Gastel doorschuiven is ook prima hoor. Maar dat ligt er ook maar aan wat de ambities zijn van Van Gastel. Wordt hij ontevreden als hij het weer niet wordt, kun je hem beter doorschuiven. Wanneer hij er geen problemen mee heeft, zou ik hem laten zitten. Hij is toch een van de cultuurbewakers. Toch moeten ze daar ook weer niet te veel aan vastklampen. Het is een mooie bijkomstigheid. Overigens heb je Gio als andere cultuurbewaker ook nog, dus mag dat geen reden zijn hem niet door te schuiven.

Overigens heb je met Foeke Booy een oud-spits bij de technische drie. Dat zou alleen maar goed zijn, toch?
FANdré
 FANdré - maandag 09 maart 2015 - 10:33   quote  deeplink  
Van Marwijk gaat definitief niet (voor een derde x) aan de slag bij Feyenoord. Bosz heeft nog niets gehoord en is in onderhandeling met Vitesse, Booy zou graag willen natuurlijk, maar wat de keuze ook is, Persoonlijk zou ik Bosz passend vinden.
kenny
 kenny - maandag 09 maart 2015 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2015 - 10:33 schreef FANdré het volgende:
Van Marwijk gaat definitief niet (voor een derde x) aan de slag bij Feyenoord. Bosz heeft nog niets gehoord en is in onderhandeling met Vitesse, Booy zou graag willen natuurlijk, maar wat de keuze ook is, Persoonlijk zou ik Bosz passend vinden.
ook ik zou bosz een goede keus vinden of gertjan verbeek
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 09 maart 2015 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 18:25 schreef van geil het volgende:
[ afbeelding ]
en ik ben vrij.
In Duitsland niets gepresteerd in Denemarken direct kampioen..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 09 maart 2015 - 11:01   quote  deeplink  
Bosz heeft een goede verkooppraat. Misschien ligt het aan het team, maar bij Vitesse ben ik nou niet echt onder de indruk van hem... Bij Heracles heeft hij het naar behoren gedaan. Ik twijfel of hij het toptrainerschap aan kan...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 09 maart 2015 - 11:02   quote  deeplink  
Exactly mijn gedachten..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 09 maart 2015 - 11:10   quote  deeplink  
Ik zat zelf ook al een tijdje aan Foeke Booy te denken als nieuwe trainer, maar nu ik hoor dat hij misschien wel eens de plek van JP, die op zijn beurt doorschuift naar het hoofdtrainerschap, zal kunnen innemen, vind ik dat misschien nog wel een betere invulling...
Barabas
 Barabas - maandag 09 maart 2015 - 12:13   quote  deeplink  
Bosz kan niet op de achtergrond opereren. Is hij veel te publiciteitsgeil voor. Bovendien is hij met zijn verleden bij onze club sowieso al niet echt een passende oplossing.
Appie53
 Appie53 - maandag 09 maart 2015 - 12:14   quote  deeplink  
Volgens de groep Rutten!?
VVout
 VVout - maandag 09 maart 2015 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2015 - 09:59 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ja, dat zie ik wel zitten. Prima trainer, maar heeft nog nooit een kans bij een topclub gehad... Assisten en dan Van Gastel doorschuiven is ook prima hoor. Maar dat ligt er ook maar aan wat de ambities zijn van Van Gastel. Wordt hij ontevreden als hij het weer niet wordt, kun je hem beter doorschuiven. Wanneer hij er geen problemen mee heeft, zou ik hem laten zitten. Hij is toch een van de cultuurbewakers. Toch moeten ze daar ook weer niet te veel aan vastklampen. Het is een mooie bijkomstigheid. Overigens heb je Gio als andere cultuurbewaker ook nog, dus mag dat geen reden zijn hem niet door te schuiven.

Overigens heb je met Foeke Booy een oud-spits bij de technische drie. Dat zou alleen maar goed zijn, toch?
Vooral dat laatste en dat hij ook al eens met succes samen met Kuyt gewerkt heeft is wel iets waar je wat mee kan denk ik. Je hebt dan op alle drie de posities eindelijk eens iemand staan.

Geef wel toe dat ik drie keer achter mijn oren moest krabben maar bij nader inzien wel mogenlijk als Gio en v. Gastel dit ook zien zitten.
Barabas
 Barabas - maandag 09 maart 2015 - 12:20   quote  deeplink  
We zullen het zien, maar mijn 'gut feeling' zegt dat Foeke Booy de verkeerde keuze is.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 09 maart 2015 - 12:23   quote  deeplink  
Was Foeke trainer bij Utrecht toen Kuyt daar zat? Oké, dat is alleen maar mooi meegenomen, mochten ze beiden komen....
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 maart 2015 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2015 - 12:20 schreef Barabas het volgende:
We zullen het zien, maar mijn 'gut feeling' zegt dat Foeke Booy de verkeerde keuze is.
Oké.
Doen dus.
VVout
 VVout - maandag 09 maart 2015 - 17:28   quote  deeplink  
Nog maar eens eentje uit de kast trekken met ervaring en aanvallende kwaliteiten.

Stanislav Griga
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 09 maart 2015 - 17:40   quote  deeplink  
@Stylzz

Volgens mij was jij de gene die een trainer uit de provincie niet vond passen bij een club als Feyenoord?
ar
 ar - maandag 09 maart 2015 - 17:46   quote  deeplink  
Toch leuk voor Foeke..
in zijn eerste jaar direct kampioen.
ar
 ar - maandag 09 maart 2015 - 17:49   quote  deeplink  
Overigens denk ik wel dat het een goede is.
Hij weet wel wat er gevraagd wordt bij Feyenoord,bij Utrech is dat idem alleen kleinschaliger natuurlijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie moet de nieuwe trainert worden?









0.0155022