BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie moet de nieuwe trainert worden?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 01 maart 2015 - 17:00   quote  deeplink  
Laat het meteen een trainer zijn die de komende periode al jeugd durft in te passen.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 01 maart 2015 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 16:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Chery is ook niet goed genoeg.
kan je beter Slabbekoorn voor de leeuwen gooien.
Klopt, daar lopen er wel 10 van bij Feyenoord.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 maart 2015 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 16:49 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Binnen.. ik ben het Jurgen Klopp
wil graag Chery, van Anhold en een spits en hoop dat de rest blijft
dan kom ik eerst voor 2 jaqar

Euhmmm, volgende..
121bnko.jpg
Tjabba
 Tjabba - zondag 01 maart 2015 - 17:04   quote  deeplink  
Wil er nog wel iemand trainer worden bij ons?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 maart 2015 - 17:05   quote  deeplink  
Dr love..
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 maart 2015 - 17:08   quote  deeplink  
Boskamp
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 01 maart 2015 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:04 schreef Tjabba het volgende:
Wil er nog wel iemand trainer worden bij ons?
Op de knieen en kruipend
Barabas
 Barabas - zondag 01 maart 2015 - 17:10   quote  deeplink  
JP... volgens mij is het pleit al beslecht...
de bluffer
 de bluffer - zondag 01 maart 2015 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:04 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Euhmmm, volgende.. week krijg je zo snel mogelijk antwoord

[ afbeelding ]
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 01 maart 2015 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:10 schreef Barabas het volgende:
JP... volgens mij is het pleit al beslecht...
Als dat zo is moet Rutten deze week nog weg.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 01 maart 2015 - 21:14   quote  deeplink  
Typisch dat niet duidelijk wie, wanneer en hoe duidelijk wordt gemaakt of Rutten doorgaat of niet.
Komt amateuristisch over.
El Ahmadi vond daar ook al iets van.
van geil
 van geil - zondag 01 maart 2015 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:04 schreef Tjabba het volgende:
Wil er nog wel iemand trainer worden bij ons?
Ernie.
en daarna houdt t wel op.
passievoorvoetbal
 passievoorvoetbal - zondag 01 maart 2015 - 23:59   quote  deeplink  
VGastel-Gio-DeWolf-DeGoei

Of Meulenstijn die als mentor VGastel en Gio kan assisteren..
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 02 maart 2015 - 00:33   quote  deeplink  
Moniz, Dijkhuisen, Fraser, v Gastel, Misschien Jans. v Geel zijn filosofie gaat het niet 1 worden van deze.(Ja Moniz de enige misschien) Hij wil een trainer met internationale ervaringen en zo. De vorige bracht ook niet veel. Zou v Geel daar nu van afstappen?
Het belangrijkste lijkt mij dat hij aanvallend wil spelen(4 3 3) en een Feyenoord hart(verleden) heeft en jonge spelers beter maakt.
Daarom zou de techniek trainer Moniz mijn eerste keuze zijn.(voldoet aan alle criteria, was zelfs assistent bij het laatste kampioenschap van Feyenoord) Je zou dan zelfs v Gastel naar voren kunnen schuiven als eerste man.(niet mijn voorkeur)
passievoorvoetbal
 passievoorvoetbal - maandag 02 maart 2015 - 00:35   quote  deeplink  
Luhukay?
Barabas
 Barabas - maandag 02 maart 2015 - 00:47   quote  deeplink  
Joop, JP zoals het er nu naar uitziet. Is prima zo.

Een ervaren man erbij is prima, maar ik vraag me af of dat écht nodig is.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 02 maart 2015 - 01:20   quote  deeplink  
Zoals ik het eerder zij. Dan moet v Gastel het roer radicaal omgooien en er nu direct mee beginnen. Nelom immers er sowieso uit. Aanvallend gaan voetbal met een 4 3 3 systeem en de jeugd inbrengen en vertrouwen hebben. Anders heeft het geen enkele kans van slagen.
Zoals vandaag heb ik met een trots gevoel en veel plezier naar die jonge gasten vanmiddag in de verdediging gekeken. Woudenberg, kongolo, v Beek, Karsdorp, allemaal minimaal 1.90 meter(toekomst van het Nederlandse voetbal de komende 10 jaar) Clasie, Vilhena en Toornstra complimenteren het middenveld. Boëtius lv, Achahbar/Manu spits, RV Bilal/manu. Ruimtes worden dan benut met diepgang op de flanken. Bovendien allemaal spelers die het snot voor de ogen willen lopen om zich te bewijzen. Kwaliteiten genoeg. Volgend jaar (Clasie behouden) kunnen dan nog meer jeugdige spelers aansluiten. Met een externe spits er bij hoef je ook niet veel te investeren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT --
Barabas
 Barabas - maandag 02 maart 2015 - 01:26   quote  deeplink  
Nelom Immers... Je zult niemand vinden die het meer met je eens is dan ik, maar gezien onze selectie is 4-5-1 m.i het beste. Simpelweg omdat we geen echte spits hebben.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 02 maart 2015 - 01:26   quote  deeplink  
El Achmadi mag van mij vertrekken. Goede voetballer met een tukkers hart die zeer moeilijk goals kan maken.
Barabas
 Barabas - maandag 02 maart 2015 - 01:27   quote  deeplink  
Dit is voor de rest van dit seizoen
Barabas
 Barabas - maandag 02 maart 2015 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 01:26 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
El Achmadi mag van mij vertrekken. Goede voetballer met een tukkers hart die zeer moeilijk goals kan maken.
Hij kan prima scoren en hoeft echt niet weg Joop.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 02 maart 2015 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 01:26 schreef Barabas het volgende:
Nelom Immers... Je zult niemand vinden die het meer met je eens is dan ik, maar gezien onze selectie is 4-5-1 m.i het beste. Simpelweg omdat we geen echte spits hebben.
Daarom juist 3 spitsen
Achahbar is een echte spits, schiet ze er met de ogen dicht in. Dan moet je wel zorgen dat hij de bal in de zestien krijgt aangespeeld. Dan moet je druk naast voren hebben met mensen op de flanken. En een echte 10 er vlak achter

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT --
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 02 maart 2015 - 01:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 01:27 schreef Barabas het volgende:

[..]

Hij kan prima scoren en hoeft echt niet weg Joop.
6 goals in 10 seizoenen. Dan kun je geen goals maken. Op zijn positie moet hij er minimaal 8 per seizoen maken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT --
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 maart 2015 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 01:20 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Zoals ik het eerder zij. Dan moet v Gastel het roer radicaal omgooien en er nu direct mee beginnen. Nelom immers er sowieso uit. Aanvallend gaan voetbal met een 4 3 3 systeem en de jeugd inbrengen en vertrouwen hebben. Anders heeft het geen enkele kans van slagen.
Zoals vandaag heb ik met een trots gevoel en veel plezier naar die jonge gasten vanmiddag in de verdediging gekeken. Woudenberg, kongolo, v Beek, Karsdorp, allemaal minimaal 1.90 meter(toekomst van het Nederlandse voetbal de komende 10 jaar) Clasie, Vilhena en Toornstra complimenteren het middenveld. Boëtius lv, Achahbar/Manu spits, RV Bilal/manu. Ruimtes worden dan benut met diepgang op de flanken. Bovendien allemaal spelers die het snot voor de ogen willen lopen om zich te bewijzen. Kwaliteiten genoeg. Volgend jaar (Clasie behouden) kunnen dan nog meer jeugdige spelers aansluiten. Met een externe spits er bij hoef je ook niet veel te investeren.
Manu hoeft van mij ook niet , die was werkelijk niks gisteren. Achabar , daar weet ik het ook niet van . Zie ik liever die Hermann bij de selectie komen ...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 maart 2015 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 23:59 schreef passievoorvoetbal het volgende:
VGastel-Gio-DeWolf-DeGoei

Of Meulenstijn die als mentor VGastel en Gio kan assisteren..
de Goey? Doe maar liever Joop Hiele ...als keeper trainer
VVout
 VVout - maandag 02 maart 2015 - 08:07   quote  deeplink  
Gewoon van Gastel en Gio het nu laten afmaken, het seizoen is toch al vergooid dan is er geen beter moment dit per direct te proberen.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 maart 2015 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 08:07 schreef VVout het volgende:
Gewoon van Gastel en Gio het nu laten afmaken, het seizoen is toch al vergooid dan is er geen beter moment dit per direct te proberen.
Zo is dat, salaris gewoon meegeven en oprutten .....
Appie53
 Appie53 - maandag 02 maart 2015 - 09:37   quote  deeplink  
Toch vreemd dat spelers wel vertrouwen in Rutten hebben, of is dit puur beleefdheid?
fey12
 fey12 - maandag 02 maart 2015 - 09:53   quote  deeplink  
v. Gastel hoofdtrainer, soort van samen met Gio.
v. gastel vooral voor middenvelders, Gio voor verdedigers en Makaay erbij halen voor aanvallers als veldtrainers. En dan nog een ervaren trainer erbij. Iemand die als assistent kan werken en niet als hoofdtrainer moet werken, dan kom je al gauw uit op v. Hanegem. Die 4 moeten het dan doen.

Dan spits halen, Clasie verkopen, Karsdorp op plek van Clasie zetten. Kazim aanvallende middenvelder/of tweede spits. En 5-3-2 uit en 4-3-3 thuis gaan spelen.

--------------------spits-----------Kazim------

Boetius----------------Toornstra----------------------Manu/Bilal

-------------------karsdorp-----------------El Ahmadi

Woudenberg--------v Beek----------Kongolo------------Wilkshire
fey12
 fey12 - maandag 02 maart 2015 - 09:57   quote  deeplink  
of Toornstra op rechts en Vilhena op 10
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 maart 2015 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 09:53 schreef fey12 het volgende:
v. Gastel hoofdtrainer, soort van samen met Gio.
v. gastel vooral voor middenvelders, Gio voor verdedigers en Makaay erbij halen voor aanvallers als veldtrainers. En dan nog een ervaren trainer erbij. Iemand die als assistent kan werken en niet als hoofdtrainer moet werken, dan kom je al gauw uit op v. Hanegem. Die 4 moeten het dan doen.

Dan spits halen, Clasie verkopen, Karsdorp op plek van Clasie zetten. Kazim aanvallende middenvelder/of tweede spits. En 5-3-2 uit en 4-3-3 thuis gaan spelen.

--------------------spits-----------Kazim------

Boetius----------------Toornstra----------------------Manu/Bilal

-------------------karsdorp-----------------El Ahmadi

Woudenberg--------v Beek----------Kongolo------------Wilkshire
OprUtten met Kazim en Wilkshire !!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 maart 2015 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 09:37 schreef Appie53 het volgende:
Toch vreemd dat spelers wel vertrouwen in Rutten hebben, of is dit puur beleefdheid?
Meer beleefdheid . Het is mogelijk dat je het seizoen nog af moet maken met die slissert ...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 02 maart 2015 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 10:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Meer beleefdheid . Het is mogelijk dat je het seizoen nog af moet maken met die slissert ...
werkbare sfeer behouden. Jij gaat toch ook niet hardop uitspreken dat diegene die je moet opstellen een klootzak is? Dan trap je je eigen ruiten in. PLus dat je in een naar sfeertje terecht komt. Zwijgen is dan zilver... Het gross van de spelers doet dat niet. Hooguit die met een uitgesproken mening, maar in de voetballerij heb je er daar niet veel van....

Maar goed, nu het officieel is: wie moet de nieuwe trainer worden? Ik hoop op Van Gastel èn Van Bronckhorst samen, maar indien er iemand wordt gehaald, mag van mij Foeke Booy wel komen. Die wil ik wel eens bij een topclub aan de slag zien. Indien Van Geel voor langere termijntrainer gaat, mag Ron Jans. Die heeft bij Groningen (en momenteel bij Zwolle weer) bewezen ook op langere termijn te denken... Ik weet alleen niet of hij een toptrainer is qua puntjes op de i zetten.... Wat jullie?
de bluffer
 de bluffer - maandag 02 maart 2015 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 09:53 schreef fey12 het volgende:
v. Gastel hoofdtrainer, soort van samen met Gio.
v. gastel vooral voor middenvelders, Gio voor verdedigers en Makaay erbij halen voor aanvallers als veldtrainers. En dan nog een ervaren trainer erbij. Iemand die als assistent kan werken en niet als hoofdtrainer moet werken, dan kom je al gauw uit op v. Hanegem. Die 4 moeten het dan doen.

Dan spits halen, Clasie verkopen, Karsdorp op plek van Clasie zetten. Kazim aanvallende middenvelder/of tweede spits. En 5-3-2 uit en 4-3-3 thuis gaan spelen.

--------------------spits-----------Kazim------

Boetius----------------Toornstra----------------------Manu/Bilal

-------------------karsdorp-----------------El Ahmadi

Woudenberg--------v Beek----------Kongolo------------Wilkshire
Wie staat er op doel: Kamil Miazek of Kennert Vermeer?
de bluffer
 de bluffer - maandag 02 maart 2015 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 09:53 schreef fey12 het volgende:
v. Gastel hoofdtrainer, soort van samen met Gio.
v. gastel vooral voor middenvelders, Gio voor verdedigers en Makaay erbij halen voor aanvallers als veldtrainers. En dan nog een ervaren trainer erbij. Iemand die als assistent kan werken en niet als hoofdtrainer moet werken, dan kom je al gauw uit op v. Hanegem. Die 4 moeten het dan doen.

Dan spits halen, Clasie verkopen, Karsdorp op plek van Clasie zetten. Kazim aanvallende middenvelder/of tweede spits. En 5-3-2 uit en 4-3-3 thuis gaan spelen.

--------------------spits-----------Kazim------

Boetius----------------Toornstra----------------------Manu/Bilal

-------------------karsdorp-----------------El Ahmadi

Woudenberg--------v Beek----------Kongolo------------Wilkshire
Een spits er bij en een keeper dus met 12 man spelen
VVout
 VVout - maandag 02 maart 2015 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 09:37 schreef Appie53 het volgende:
Toch vreemd dat spelers wel vertrouwen in Rutten hebben, of is dit puur beleefdheid?
Zelfbehoud zolang ie nog niet weg is, wie weet hoe die je toekomst nog kan belemmeren.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 maart 2015 - 10:49   quote  deeplink  
Belachelijk dat Feyenoord het seizoen met die slissert af gaat maken ...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 maart 2015 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 10:29 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Wie staat er op doel: Kamil Miazek of Kennert Vermeer?
Hebben we niet nodig bij de elf! Hahahaha .....
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 maart 2015 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 10:24 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

werkbare sfeer behouden. Jij gaat toch ook niet hardop uitspreken dat diegene die je moet opstellen een klootzak is? Dan trap je je eigen ruiten in. PLus dat je in een naar sfeertje terecht komt. Zwijgen is dan zilver... Het gross van de spelers doet dat niet. Hooguit die met een uitgesproken mening, maar in de voetballerij heb je er daar niet veel van....

Maar goed, nu het officieel is: wie moet de nieuwe trainer worden? Ik hoop op Van Gastel èn Van Bronckhorst samen, maar indien er iemand wordt gehaald, mag van mij Foeke Booy wel komen. Die wil ik wel eens bij een topclub aan de slag zien. Indien Van Geel voor langere termijntrainer gaat, mag Ron Jans. Die heeft bij Groningen (en momenteel bij Zwolle weer) bewezen ook op langere termijn te denken... Ik weet alleen niet of hij een toptrainer is qua puntjes op de i zetten.... Wat jullie?
Booy en Jans maar niet doen! Liever een Gio en JPvG omdat die de Feyenoord cultuur beter kennen ... Misschien WvH of JBoskamp erbij als adviserende rol. Dat zijn beide oud-spelers die gecharmeerd zijn van de jeugd bij Feyenoord
de bluffer
 de bluffer - maandag 02 maart 2015 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 10:49 schreef lijdensweg het volgende:
Belachelijk dat Feyenoord het seizoen met die slissert af gaat maken ...
gelijk hebben ze met hem worden we gewoon tweede
Appie53
 Appie53 - maandag 02 maart 2015 - 11:06   quote  deeplink  
Wel verschil van visie en beleid, is Rutten zijn goed recht om dingen te willen en anders te zien dat de club leiding. Breuk is dus niet alleen aan Rutten, op van Geel is dit jaar genoeg aan te merken, slecht aankoop beleid ten opzichte van verkoop beleid. Dit elftal is gewoon te beperkt om bovenin mee te draaien, andere trainer of niet.
VVout
 VVout - maandag 02 maart 2015 - 11:07   quote  deeplink  
Dus 12 februari al bekend dat hij wilde stoppen, maar met het oogpunt op de belangrijke wedstrijden nog even stil gehouden.

Wel het seizoen afmaken, we zijn professioneel genoeg dat dit geen nadelige uitwerking heeft.

Als deze twee beweringen elkaar niet tegen spreken weet ik het niet meer, dus daarom professioneel handelen en meteen op non actief stellen van Gastel en Gio het af laten maken. Ga me zelf niet quoten, maar al een tijdje het gevoel dat ze ons voor de gek aan het houden zijn.
Appie53
 Appie53 - maandag 02 maart 2015 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 11:07 schreef VVout het volgende:
Dus 12 februari al bekend dat hij wilde stoppen, maar met het oogpunt op de belangrijke wedstrijden nog even stil gehouden.

Wel het seizoen afmaken, we zijn professioneel genoeg dat dit geen nadelige uitwerking heeft.

Als deze twee beweringen elkaar niet tegen spreken weet ik het niet meer, dus daarom professioneel handelen en meteen op non actief stellen van Gastel en Gio het af laten maken. Ga me zelf niet quoten, maar al een tijdje het gevoel dat ze ons voor de gek aan het houden zijn.
Ik denk eerder dat de leiding op dit moment ook de juiste oplossing niet meer ziet.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 maart 2015 - 11:10   quote  deeplink  
van Geel en zijn visie...
Die leek hij te hebben, maar met Rutten heeft ie die netjes overboord gezet.
Terug naar de basis, regelmatig inpassen jeugd.
Zo'n trainer moet er komen. Als van Geel z'n eerdere visie niet vergeet...
VVout
 VVout - maandag 02 maart 2015 - 11:12   quote  deeplink  
Rotte appels gooi je er gelijk uit voordat ze het overdragen aan de rest.
Appie53
 Appie53 - maandag 02 maart 2015 - 11:13   quote  deeplink  
Als Rutten geen mogelijkheden ziet om met de clubvisie hogerop te komen dan kan je Rutten niet alleen de schuld geven van deze situatie, beleid van bovenaf lijkt mij op dit moment een grote ???
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 maart 2015 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 11:13 schreef Appie53 het volgende:
Als Rutten geen mogelijkheden ziet om met de clubvisie hogerop te komen dan kan je Rutten niet alleen de schuld geven van deze situatie, beleid van bovenaf lijkt mij op dit moment een grote ???
Kun je je vraagtekens bij stellen, ja.
Rutten heeft veel ruimte gekregen om met hem bekende spelers een selectie te vormen. Rutten stelt hogere eisen aan het (nog niet eens) beschikbare budget.
Dan is niet te snappen dat van Geel Rutten zijn gang heeft laten gaan en zelfs op verlenging hoopte: routine kreeg bij Rutten immers voorrang. Wil je dat als td?
daan limbos
 daan limbos - maandag 02 maart 2015 - 11:44   quote  deeplink  
Je kunt Rutten niet kwalijk nemen dat hij stopt. Als van Geel eist dat we meedoen om het kampioenschap, maar hij verkoopt de vier beste spelers, en haalt aan kwaliteit niets terug (op Vermeer en Toornstra na), dan maak je het iedere trainer moeilijk. Nee, ik ben geen fan van Rutten, maar je moet het ook van zijn kant bekijken. Deze selectie is absoluut niet kampioenswaardig en roepen dat we met de inbreng van de jeugd dat wel zijn is ongeloofwaardig. Natuurlijk lopen er bij de jeugd wel grote talenten rond, maar de realiteit leert ons ook dat onze jeugdelftallen er in de landelijke competities echt niet met kop en schouders boven uitsteken. Dus een vaste, ervaren en kwalitatief sterke kern en daar omheen waar mogelijk jeugd inpassen. En ik zou Fred nu maar op non actief zetten en JP en Gio dit verloren seizoen af laten maken. Lijkt me veel beter voor de sfeer in de groep. En... een koninkrijk voor een echte ervaren spits. Van Geel, er wacht je een zware taak. Stel de trouwe supporters niet weer teleur. Die willen maar één ding....Feyenoord kampioen in 2016.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 maart 2015 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 11:04 schreef de bluffer het volgende:

[..]

gelijk hebben ze met hem worden we gewoon tweede
DAN KAN IK JE NU AL VERZEKEREN DAT DAT ZEKER NIET GAAT GEBEUREN!!!

Feyenoord mag blij zijn dat men 5de wordt met de slissert ...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 02 maart 2015 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 11:10 schreef FR-Henk het volgende:
van Geel en zijn visie...
Die leek hij te hebben, maar met Rutten heeft ie die netjes overboord gezet.
Terug naar de basis, regelmatig inpassen jeugd.
Zo'n trainer moet er komen. Als van Geel z'n eerdere visie niet vergeet...
Karsdorp, Kongolo en Van Beek... doen het toch aardig. Zijn basiskrachten geworden onder Rutten, dus jouw betoog klopt niet..., sorry...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5905
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie moet de nieuwe trainert worden?









0.0106890