BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie moet de nieuwe trainert worden?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 02 maart 2015 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 11:12 schreef VVout het volgende:
Rotte appels gooi je er gelijk uit voordat ze het overdragen aan de rest.
Nou lijdensweg, doei hè... ;)
Terminator1908
 Terminator1908 - maandag 02 maart 2015 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 11:51 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Karsdorp, Kongolo en Van Beek... doen het toch aardig. Zijn basiskrachten geworden onder Rutten, dus jouw betoog klopt niet..., sorry...
Woudenberg niet te vergeten
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 maart 2015 - 11:53   quote  deeplink  
Karsdorp kwam in de basis dankzij blessures.
Kongolo is niet door Rutten gebracht.
van Beek kon niemand om heen.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 02 maart 2015 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 11:13 schreef Appie53 het volgende:
Als Rutten geen mogelijkheden ziet om met de clubvisie hogerop te komen dan kan je Rutten niet alleen de schuld geven van deze situatie, beleid van bovenaf lijkt mij op dit moment een grote ???
Nog 1 keer vriend. Rutten egocentrisch als die is had niet het elftal om Immers moeten bouwen. Dat is de minst voetballende voetballer die we hebben. En begin niet over dat Immers zo veel loopt want El Achmadie en Clasie lopen meer in een wedstrijd.
Bovendien heeft hij alle jeugd bij Feyenoord aan het twijfelen gebracht.
Rutten heeft een prima selectie helemaal om zeep geholpen.
Karsdorp en Woudenberg(ingebracht als noodgreep door blessures) bewijzen Rutten zijn ongelijk.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 maart 2015 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 11:52 schreef Terminator1908 het volgende:

[..]

Woudenberg niet te vergeten
Woudenberg mag ook pas als Nelom geblesseerd is.
Terminator1908
 Terminator1908 - maandag 02 maart 2015 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 11:52 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Nou lijdensweg, doei hè... ;)
Hahaha met sommige dingen heeft l wel gelijk maar sommige dingen ook niet althans dat vind ik.maar wat is nou de waarheid?als god bestaat dan alleen hij kan dat weten....maar om nou l als rotte appel te beschouwen en te verwijderen nee zeker niet.hij is gewoon net als iedereen gefrustreerd over het jarenlang niet presteren en daarin geef ik Rutte wel gelijk bij Feyenoord heerst geen topsportklimaat.naar de buitenwereld doen ze wel alsof maar intern zijn het gewoon een stel amateurs die niet over lijken willen gaan figuurlijk gezien dat ze wel helaas bij de Bijlmer en dat gloeilampendorp hebben.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 maart 2015 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 11:53 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Nog 1 keer vriend. Rutten egocentrisch als die is had niet het elftal om Immers moeten bouwen. Dat is de minst voetballende voetballer die we hebben. En begin niet over dat Immers zo veel loopt want El Achmadie en Clasie lopen meer in een wedstrijd.
Bovendien heeft hij alle jeugd bij Feyenoord aan het twijfelen gebracht.
Rutten heeft een prima selectie helemaal om zeep geholpen.
Karsdorp en Woudenberg(ingebracht als noodgreep door blessures) bewijzen Rutten zijn ongelijk.
Prima verwoord! Ik had het niet beter kunnen doen!
de bluffer
 de bluffer - maandag 02 maart 2015 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 11:54 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Woudenberg mag ook pas als Nelom geblesseerd is.
En terecht hij komt net kijken, zijn tijd komt heus nog wel
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 maart 2015 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 11:52 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Nou lijdensweg, doei hè... ;)
Waar naar toe dan? ;-)
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 maart 2015 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 11:51 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Karsdorp, Kongolo en Van Beek... doen het toch aardig. Zijn basiskrachten geworden onder Rutten, dus jouw betoog klopt niet..., sorry...
Karsdorp ja! De rest was al zichbaar in de loop van het afgelopen seizoen . Dus geen zet van die slissert ... En Karsdorp speelt nog wel op de verkeerde positie !
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 maart 2015 - 12:00   quote  deeplink  
Zou nu graag eens in die koppen van JP en Gio willen kijken.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 02 maart 2015 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 11:53 schreef FR-Henk het volgende:
Karsdorp kwam in de basis dankzij blessures.
Kongolo is niet door Rutten gebracht.
van Beek kon niemand om heen.
Sindsdien speelt hij. Die jongen pakt het goed op. Nou, dan heeft Rutten hem toch gebracht, al is het vanuit nood geboren? Kongolo is door Rutten in het centrum gezet in het huidige systeem en voor Van Beek geldt hetzelfde.. Of wil je ze nog jonger? Op het middenveld is niets te verjongen, want daar hebben we al een overschot aan waardige middenvelders (5 stuks) en in de voorhoede hebben we op de spits na ook jonge honden staan... Dus kun je hem hooguit voor die positie kwalijk nemen, maar juist voor die positie is Kazim gehaald.....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 02 maart 2015 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 11:54 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Woudenberg mag ook pas als Nelom geblesseerd is.
Zo slecht is Nelom niet. Nelom heeft een prima tot redelijk seizoen. Op die positie is het maar net waar een trainer het meer in ziet. Nou, Rutten in Nelom en dat snap ik best (hoewel ik Woudenberg gisteren erg sterk vond, die gaf zijn visitekaartje wel even af hè, dus ik ben benieuwd hoe Rutten daar mee omgaat...)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 02 maart 2015 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 11:57 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waar naar toe dan? ;-)
groenbak?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 maart 2015 - 12:09   quote  deeplink  
Het gaat om structureel durven inpassen. Woudenberg, Karsdorp, Dammers juist kans geven.
Zeker de afgelopen 5 weken had ie daar alle reden toe. Maar nee. Hij blijft op z'n oude garde hangen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 02 maart 2015 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 11:59 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Karsdorp ja! De rest was al zichbaar in de loop van het afgelopen seizoen . Dus geen zet van die slissert ... En Karsdorp speelt nog wel op de verkeerde positie !
Gebeurt toch wel vaker met jonge jongens dat je ze eerst op een "lichtere" positie, waar ze ook wel uit de voeten kunnen, posteert? Stefan de Vrij begon ook als rechtsback en deed dat ook naar behoren. Was voor hem ook een mooie gelegenheid om ervaring op te doen om uiteindelijk om de positie te komen waar hij hoort. Met Karsdorp gebeurt hetzelfde. Hij doet het prima en laat sinds een paar weken zien basiswaardig te zijn... Voor Karsdorp een prima ontwikkeling toch? Dat heeft Rutten gedaan hè...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 02 maart 2015 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 12:09 schreef FR-Henk het volgende:
Het gaat om structureel durven inpassen. Woudenberg, Karsdorp, Dammers juist kans geven.
Zeker de afgelopen 5 weken had ie daar alle reden toe. Maar nee. Hij blijft op z'n oude garde hangen.
Karsdorp speelde de laatste tijd toch? En waarom Woudenberg inpassen als je tevreden bent over je nummer één keuze? En Dammers? Waar dan? In het centrum achterin? Op het middenveld? Of in de spits? Vergeet onder Rutten dat spitsenverhaal maar, want daar komt hij niet. Die ziet in hem geen spits...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 02 maart 2015 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 11:59 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Karsdorp ja! De rest was al zichbaar in de loop van het afgelopen seizoen . Dus geen zet van die slissert ... En Karsdorp speelt nog wel op de verkeerde positie !
Je vergeet dat ze beiden vooral back stonden onder Koeman.... Rutten heeft het uiteindelijk aangedurfd Mathijsen aan de kant te schuiven voor Kongolo... En Van Beek was inderdaad een logische keuze omdat hij de enige overblevene was na het vertrek van BMI en Janmaat... Dat voor rechts centraal en rechtback mensen bij moesten komen was net zo helder.... Plus dat een coach ook wat geluk moet hebben dat een talent het waar maakt... Bij Van Beek en Kongolo is dat gebeurd, maar Karsdorp leek even scheef te gaan, maar Rutten hield vertrouwen en kijk nu....
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 maart 2015 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 12:12 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Gebeurt toch wel vaker met jonge jongens dat je ze eerst op een "lichtere" positie, waar ze ook wel uit de voeten kunnen, posteert? Stefan de Vrij begon ook als rechtsback en deed dat ook naar behoren. Was voor hem ook een mooie gelegenheid om ervaring op te doen om uiteindelijk om de positie te komen waar hij hoort. Met Karsdorp gebeurt hetzelfde. Hij doet het prima en laat sinds een paar weken zien basiswaardig te zijn... Voor Karsdorp een prima ontwikkeling toch? Dat heeft Rutten gedaan hè...
Helaas het enige goeie wat die slissert gedaan heeft.
Nu gaat het alleen maar verder bergafwaarts naar mijn mening!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 02 maart 2015 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 12:14 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Karsdorp speelde de laatste tijd toch? En waarom Woudenberg inpassen als je tevreden bent over je nummer één keuze? En Dammers? Waar dan? In het centrum achterin? Op het middenveld? Of in de spits? Vergeet onder Rutten dat spitsenverhaal maar, want daar komt hij niet. Die ziet in hem geen spits...
Dat hij Woudenberg niet eerder heeft gebracht komt door Rutten zijn onzekerheid. Jij hebt Woudenberg weggezet als die alleen maar kan verdedigen. Gisteren gaf Woudenberg twee gevaarlijke voorzetten en bleef cool en rustig in de zestien. Iets wat Nelom in alles te kort komt(die valt om in de zestien en nog nooit een fatsoenlijke eindpas zien geven). Woudenberg heeft gisteren bewezen dat die 2 klassen beter is. Of heb je dat niet gezien en ga je jezelf nog verdedigen dat Nelom een betere voetballer is?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT --
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 maart 2015 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 12:06 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Zo slecht is Nelom niet. Nelom heeft een prima tot redelijk seizoen. Op die positie is het maar net waar een trainer het meer in ziet. Nou, Rutten in Nelom en dat snap ik best (hoewel ik Woudenberg gisteren erg sterk vond, die gaf zijn visitekaartje wel even af hè, dus ik ben benieuwd hoe Rutten daar mee omgaat...)
Oke, dat kan . Dat jij Nelom niet zo slecht vind. Daar denk ik heel anders over ...
Het is niet voor niks dat de linkerkant heel dramatisch presteert tot nu toe, dat komt in mijn ogen door het probleem Nelom.
Maar jij mag het anders zien hoor! Ik vind dat Vilhena en Boëtius zo slecht presteren doordat die Nelom achter zich hadden.
Dat is ook een reden dat ik liever een andere rechtsback zie dan Wilkshire, als je als middenvelder en aanvaller weet dat je een kei achter je heb staan dan voetbal en speel je heel anders ... Ook hetzelfde met Immers, als daar een creatieve en voetballende nummer 10 had gestaan dan voetbalt iedereen heel anders en had Kazim misschien ietsjes meer gescoord.
Al die positie hebben met elkaar te maken, Clasie en El Ahmadi waren tot de winterstop uitstekend daarna niet meer , raar raar hoe kan dat .................

Dat is iets wat ik die slissert wel verwijt , gebrek aan inlevingsvermogen om de juiste maatregelen te nemen !!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2015 door lijdensweg --
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 02 maart 2015 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 11:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Prima verwoord! Ik had het niet beter kunnen doen!
Het is jammer genoeg de waarheid.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 02 maart 2015 - 12:56   quote  deeplink  
waarheid is ook maar een subjectief begrip... naar het blijkt....

(iedereen heeft zo zijn eigen waarheid)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2015 door Arie.Klooster --
Barabas
 Barabas - maandag 02 maart 2015 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 12:00 schreef FR-Henk het volgende:
Zou nu graag eens in die koppen van JP en Gio willen kijken.
Misschien denken ze nog vaker aan sex dan jij doet? 😁
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 maart 2015 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 12:56 schreef Arie.Klooster het volgende:
waarheid is ook maar een subjectief begrip... naar het blijkt....

(iedereen heeft zo zijn eigen waarheid)
Je mensen met een waarheid die elke speler die bij Feyenoord speelt door dik en dun goed genoeg worden bevonden en daar kan ik met mijn pet niet bij. Dat is nooit in het belang van Feyenoord.
Barabas
 Barabas - maandag 02 maart 2015 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 12:09 schreef FR-Henk het volgende:
Het gaat om structureel durven inpassen. Woudenberg, Karsdorp, Dammers juist kans geven.
Zeker de afgelopen 5 weken had ie daar alle reden toe. Maar nee. Hij blijft op z'n oude garde hangen.
Helemaal mee eens. Ik vind Karsdorp op rechts een verrijking, maar dan wel als aanvaller en niet als back. Woudenberg is nu al beter dan Nelom en een surplus aan talent t.o.v. laatstgenoemde. Vraag me wel af hoe het nu met Dammers moet: Zijn contract loopt af en hij krijgt geen speeltijd.
van geil
 van geil - maandag 02 maart 2015 - 13:16   quote  deeplink  
welke trainer durft hier überhaupt aan te beginnen?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 maart 2015 - 13:19   quote  deeplink  
Dijkhuizen? Lijkt me no-nonsense.
Streppel? Doorzetter.
Maar Feyenoord is anders.

JP en Gio kennen het al.
moa
 moa - maandag 02 maart 2015 - 13:25   quote  deeplink  
Denk dat die Streppel best wel bij Feyenoord past hoor, lijkt me een geschikte vent om die broekjes flink op de kloten te geven wanneer ze weer eens verslappen. Wat hij ze verder bij kan brengen durf ik niet te zeggen.
VVout
 VVout - maandag 02 maart 2015 - 13:47   quote  deeplink  
Dus hoop dat die slissebak geen minuut meer de grasmat als trainer van Feyenoord de grasmat bevuilt, echt klaar met die snake. Kom JP en Gio maak het af en zet zijn koffers maar klaar.

Oh ja nog een middagje nummerborden afkruisen op de parkeerplaats zit er voor hem in, samen met die schijnheil van een MvG!
FANdré
 FANdré - maandag 02 maart 2015 - 14:01   quote  deeplink  
JP/Gio prima natuurlijk, maar ik zie hen nog steeds als assistent, sorry. Kerels met een F-hart natuurlijk gewenst! Maar als wij een Maurinho hadden kunnen halen, had niemand nog over een F-hart gehad toch? Realistisch blijven mensen. We mogen onze handen dichtknijpen met een Jans of V. Marwijk! Toch zet ik alles in op mijn gewenste kandidaat, Peter Bosz! heb ik medestanders?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 maart 2015 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 14:01 schreef FANdré het volgende:
JP/Gio prima natuurlijk, maar ik zie hen nog steeds als assistent, sorry. Kerels met een F-hart natuurlijk gewenst! Maar als wij een Maurinho hadden kunnen halen, had niemand nog over een F-hart gehad toch? Realistisch blijven mensen. We mogen onze handen dichtknijpen met een Jans of V. Marwijk! Toch zet ik alles in op mijn gewenste kandidaat, Peter Bosz! heb ik medestanders?
Van mij magt ie !
van geil
 van geil - maandag 02 maart 2015 - 14:34   quote  deeplink  
zorgvuldig en weloverwogen blijkt Ernie de juiste man.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 maart 2015 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 14:34 schreef van geil het volgende:
zorgvuldig en weloverwogen blijkt Ernie de juiste man.
Brands? Nee joh
van geil
 van geil - maandag 02 maart 2015 - 14:37   quote  deeplink  
de rest wil niet
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 maart 2015 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 14:37 schreef van geil het volgende:
de rest wil niet
Niks voor jou dan?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 maart 2015 - 14:50   quote  deeplink  
Niet doen!
Is voor sex, voor-, tijdens en na de wedstrijd.
En bier.
En carnaval.
Barabas
 Barabas - maandag 02 maart 2015 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 14:34 schreef van geil het volgende:
zorgvuldig en weloverwogen blijkt Ernie de juiste man.
Grappenmaker.

Maar ff met ernst: Gio/JP of extern?
van geil
 van geil - maandag 02 maart 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 14:46 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Niks voor jou dan?
Ja wel.
Milo
 Milo - maandag 02 maart 2015 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 14:53 schreef Milo het volgende:
Gooi JP maar voor de leeuwen! Met Gio en Makaay als assistenten!
van geil
 van geil - maandag 02 maart 2015 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 14:50 schreef FR-Henk het volgende:
Niet doen!
Is voor sex, voor-, tijdens en na de wedstrijd.
En bier.
En carnaval.
eindelijk weer lachende gezichten op het veld ipv die stresskoppies
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 02 maart 2015 - 15:06   quote  deeplink  
Waarom niet Jon Dahl Tomasson halen? Zijn naam hoor ik nergens, dus bij dezen claim ik hem genoemd te hebben, haha... Maar nu ik er zo aan denk, zou ik hem niet eens zo slechte keus vinden. Jonge, zeer ambitieuze trainer, met internationale ervaring als voetballer... (is toch ook niet verkeerd als bagage..)

Andere naam die me te binnen schiet (misschien teveel ajakkesiet) is Morten Olsen. Goeie trainert!
Barabas
 Barabas - maandag 02 maart 2015 - 15:08   quote  deeplink  
Nou Klep... niet je dag vandaag? Tomasson.....
Jan Tol
 Jan Tol - maandag 02 maart 2015 - 15:10   quote  deeplink  
Van Geel zegt: "daar moeten we nog eens rustig serieus naar kijken", wat een gelul.
Je hebt Van Gastel en GIO, fantastisch toch zij weten alles van onze club, waar moet je nu nog over twijfelen, ja misschien wel over van Geel zelf hij twijfelt steeds, neem de winterstop waar hij een spits had MOETEN contracteren of desnoods huren maar nee hoor weer te lang getwijfeld!!! Oh Martin toch...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 maart 2015 - 15:16   quote  deeplink  
Kan zijn dat JP en Gio door hem niet als voldoende geschikt worden ervaren.
kenny
 kenny - maandag 02 maart 2015 - 15:17   quote  deeplink  
JP en Gio met ervaren man , liefst wim janssen zou een droom staf zijn
van geil
 van geil - maandag 02 maart 2015 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 15:16 schreef FR-Henk het volgende:
Kan zijn dat JP en Gio door hem niet als voldoende geschikt worden ervaren.
om daar vervolgens volgend seizoen mee door te gaan,
dat zou hilarisch zijn
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 02 maart 2015 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 15:08 schreef Barabas het volgende:
Nou Klep... niet je dag vandaag? Tomasson.....
Waarom niet? Het is natuurlijk gemakkelijk om overal nee tegen te zeggen. Mourinho vindt Rotterdam denk ik net iets te koud, maar dat kunnen we altijd nog proberen. Klopp zou kunnen, want die maakt al reclame voor Opel en verder houdt het op.... Tja, je zou Rijkaart kunnen proberen, maar ik weet niet of dat wat is.... Voor zover het sarcastische deel. Ik zou niet weten waarom Tomasson niet zou kunnen... Hooguit dat hij onervaren is... Hij deed het als hoofdtrainer bij Excelsior toch niet slecht. Bij Roda hadden ze nooit zo'n onervaren jongen voor zo'n matige groep die in de neerwaartse spiraal kwamen, mogen neerzetten...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 02 maart 2015 - 15:23   quote  deeplink  
Misschien JP voor de groep en dan JD als nieuwe assistent erbij halen (doorselecteren van trainers, haha)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 maart 2015 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 15:18 schreef van geil het volgende:

[..]

om daar vervolgens volgend seizoen mee door te gaan,
dat zou hilarisch zijn
En ongeloofwaardig en dus exit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5158
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie moet de nieuwe trainert worden?









0.0125570