BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie moet de nieuwe trainert worden?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FANdré
 FANdré - woensdag 04 maart 2015 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 17:15 schreef theezakje het volgende:

[..]

Sorry dacht dat ik geroepen werd.
Sorry Theezakkijken dan haha
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 04 maart 2015 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 12:43 schreef VVout het volgende:

[..]

Dus niet gehoord wat hij toen te melden had, vindt zich zelf niet passen bij Feyenoord in 2007 niet, 2014 niet en nu in een keer wel, geloof je het zelf!
Kan altijd! Die ervaring heb ik zelf uit het verleden, daarom!
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 04 maart 2015 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 15:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Kan altijd! Die ervaring heb ik zelf uit het verleden, daarom!
Dat je nu geen gaybar meer kunt overslaan is een hele andere vergelijking kerel.
van geil
 van geil - woensdag 04 maart 2015 - 18:26   quote  deeplink  
hahahaha
kampioentje
 kampioentje - woensdag 04 maart 2015 - 18:51   quote  deeplink  
http://www.fr12static.nl/images/system/1125/600x400-larsson.jpg

Henrik Larsson schijnt het goed te doen als trainer samen met Jp en Gio , en guidetti terug en kuyt
Barabas
 Barabas - woensdag 04 maart 2015 - 19:28   quote  deeplink  
Ik word hier echt onpasselijk van
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 maart 2015 - 19:28   quote  deeplink  
Want..(?)
henkie1969
 henkie1969 - woensdag 04 maart 2015 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 18:51 schreef kampioentje het volgende:
http://www.fr12static.nl/images/system/1125/600x400-larsson.jpg

Henrik Larsson schijnt het goed te doen als trainer samen met Jp en Gio , en guidetti terug en kuyt
Kalou er nog bij ... ik zeg doen :)
theezakje
 theezakje - woensdag 04 maart 2015 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 10:24 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

werkbare sfeer behouden. Jij gaat toch ook niet hardop uitspreken dat diegene die je moet opstellen een klootzak is? Dan trap je je eigen ruiten in. PLus dat je in een naar sfeertje terecht komt. Zwijgen is dan zilver... Het gross van de spelers doet dat niet. Hooguit die met een uitgesproken mening, maar in de voetballerij heb je er daar niet veel van....

Maar goed, nu het officieel is: wie moet de nieuwe trainer worden? Ik hoop op Van Gastel èn Van Bronckhorst samen, maar indien er iemand wordt gehaald, mag van mij Foeke Booy wel komen. Die wil ik wel eens bij een topclub aan de slag zien.

Ja Foeke Booy doet het ook met Co Ahead heel goed, die staan maar liefst 15e
Die zou ik zeker halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 maart 2015 door theezakje --
kenny
 kenny - woensdag 04 maart 2015 - 22:06   quote  deeplink  
als JP en GIo het gaan doen moet er een ervaren man bij m zat zelf aan jan evertse te denken , komt goed over is duidelijk , ervaren en snapt veel van het spelletje
van geil
 van geil - woensdag 04 maart 2015 - 22:15   quote  deeplink  
volgens mij ben ik de enige die negatief is over het aanblijven van Gio en JP.
ik vind ze medeverantwoordelijk voor de onzin op het veld.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 maart 2015 - 22:40   quote  deeplink  
Dat waren ze ook bij Koeman.
van geil
 van geil - woensdag 04 maart 2015 - 22:42   quote  deeplink  
inderdaad, en ik vind dat er toen ook meer in zat.
maar dit seizoen slaat alles.
Barabas
 Barabas - woensdag 04 maart 2015 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 22:15 schreef van geil het volgende:
volgens mij ben ik de enige die negatief is over het aanblijven van Gio en JP.
ik vind ze medeverantwoordelijk voor de onzin op het veld.
Wellicht. Hoe de verhoudingen liggen weten we niet. De afgelopen tijd lekt er wat info over een stroeve samenwerking met Fred. Dat is toch de man die het neer moet zetten en zeker wel de enige eindverantwoordelijke. Kortom, moeilijk te beoordelen, maar wat mij betreft blijven ze aan.... als assistenten.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 maart 2015 - 22:46   quote  deeplink  
@van Geil
Tis wel een smetje op hun blazoen hoor.
Te weinig smoel en (uiten van) visie.
Had ook om die reden hen het roer nu al in handen gegeven om te beoordelen of ze ook een nieuw seizoen de leiding aan kunnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 maart 2015 door FR-Henk --
van geil
 van geil - woensdag 04 maart 2015 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 22:46 schreef FR-Henk het volgende:
@van Geil
Tis wel een smetje op hun blazoen hoor.
Te weinig smoel en (uiten van) visie.
Had ook om die reden hen het roer nu al in handen gegeven om te beoordelen of ze ook een nieuw seizoen de leiding aan kunnen.
we zijn t helemaal eens in deze.
Barabas
 Barabas - woensdag 04 maart 2015 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 22:42 schreef van geil het volgende:
inderdaad, en ik vind dat er toen ook meer in zat.
maar dit seizoen slaat alles.
Ik vind het erg suf om te roepen dat je voor de titel gaat terecht je 4 (!!) basisspelers verkoopt en geen kwalitatieve investeringen doet in spelers die er meteen staan. Het schept verwachtingen die onmogelijk kunnen worden waargemaakt. En dan raken we geïrriteerd en worden we teleurgesteld.

Ik vind dat Koeman 3 jaar lang iets heeft laten liggen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 maart 2015 - 22:50   quote  deeplink  
Wat was de rol van die assistent van Rutten nou eigenlijk?
Barabas
 Barabas - woensdag 04 maart 2015 - 22:56   quote  deeplink  
Die zette thee voor de rust....
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 maart 2015 - 22:58   quote  deeplink  
Dan wil ik ook wel dat salaris voor die taak.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 04 maart 2015 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 22:46 schreef FR-Henk het volgende:
@van Geil
Tis wel een smetje op hun blazoen hoor.
Te weinig smoel en (uiten van) visie.
Had ook om die reden hen het roer nu al in handen gegeven om te beoordelen of ze ook een nieuw seizoen de leiding aan kunnen.
Jij wou ze op een handvol wedstrijden beoordelen? Ik denk dat die gasten al zolang binnen Feyenoord rondlopen dat men binnen Feyenoord best weet wat ze aan JP en Gio hebben. Ze het seizoen af laten maken en puur op basis daarvan baseren of ze doormogen of niet... als je die 2 aanstelt, dan moet je zo ook een eerlijke kans geven. En dat is een volledige voorbereiding naar eigen inzicht draaien + ten minste een half seizoen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 04 maart 2015 - 23:10   quote  deeplink  
En voor de volledigheid, JP mag van mij best als hoofdcoach het seizoen afmaken, maar ik vind eigenlijk dat zijn eventuele aanstelling voor de periode erna daarvan los zou moeten staan. Tenzij er hele gekken dingen gebeuren natuurlijk.
van geil
 van geil - woensdag 04 maart 2015 - 23:13   quote  deeplink  
het wijst er in mijn ogen op dat ze hetzelfde denken als Rutten.(en zoals jij t noemt Feyenoord)
anders is zijn aanblijven niet te verklaren.
tenzij ze dit niet aan durven te geven en dus niet capabel zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 maart 2015 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 maart 2015 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 23:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Jij wou ze op een handvol wedstrijden beoordelen? Ik denk dat die gasten al zolang binnen Feyenoord rondlopen dat men binnen Feyenoord best weet wat ze aan JP en Gio hebben. Ze het seizoen af laten maken en puur op basis daarvan baseren of ze doormogen of niet... als je die 2 aanstelt, dan moet je zo ook een eerlijke kans geven. En dat is een volledige voorbereiding naar eigen inzicht draaien + ten minste een half seizoen.
Zijn geen echte rookies meer he, T. Het feit dat van Geel ze 'serieuze kandidaten' vindt geeft aan dat hij kennelijk vertrouwen in hen heeft.
9 wedstrijden kan wel degelijk iets aantonen. Los van omgaan met randzaken (media, Legioen en druk) vooral laten zien welke spelopvatting zij huldigen en hoe zij een groep tot het uiterste kunnen brengen.
Er kunnen dus wel degelijk indicaties naar voren treden.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 04 maart 2015 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 22:15 schreef van geil het volgende:
volgens mij ben ik de enige die negatief is over het aanblijven van Gio en JP.
ik vind ze medeverantwoordelijk voor de onzin op het veld.
Ik ben ook niet zo'n voorstander. Wordt een linke boel idd. Het kan alleen werken als ze de boel radicaal omgooien. Andere speelstijl andere spelers.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 maart 2015 - 23:21   quote  deeplink  
Andere speelstijl moet een fundament hebben.
Noem het: visie
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 04 maart 2015 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 23:17 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zijn geen echte rookies meer he, T. Het feit dat van Geel ze 'serieuze kandidaten' vindt geeft aan dat hij kennelijk vertrouwen in hen heeft.
9 wedstrijden kan wel degelijk iets aantonen. Los van omgaan met randzaken (media, Legioen en druk) vooral laten zien welke spelopvatting zij huldigen en hoe zij een groep tot het uiterste kunnen brengen.
Er kunnen dus wel degelijk indicaties naar voren treden.
Dat kan, maar ik vind de periode tekort om echte veranderingen te bewerkstelligen en die over een langere termijn te beoordelen. Een tikje te opportuun naar mijn smaak.
Barabas
 Barabas - woensdag 04 maart 2015 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 23:13 schreef van geil het volgende:
het wijst er in mijn ogen op dat ze hetzelfde denken als Rutten.(en zoals jij t noemt Feyenoord)
anders is zijn aanblijven niet te verklaren.
tenzij ze dit niet aan durven te geven en dus niet capabel zijn.
Sorry, maar dit valt mij echt tegen van je. Zo kun je het helemaal niet stellen; veel te makkelijk. Je weet niet hoe het zit. Net als ik en de rest van de forumdeelnemers.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 maart 2015 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 23:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat kan, maar ik vind de periode tekort om echte veranderingen te bewerkstelligen en die over een langere termijn te beoordelen. Een tikje te opportuun naar mijn smaak.
Echte veranderingen zullen natuurlijk niet plaats (kunnen) vinden. Beoordelingsfactor is met name op kleinere onderdelen te plaatsen: opstelling, wisselbeleid, durf, zienswijze en uitleg daarvan. Maar trainingen, relatie met spelers in andere functie en taak, media.
Kleine onderdelen waarop interim-trainers grove fouten kúnnen maken.

Overigens: met een nieuwe selectie seizoen starten is voor de leeuwen werpen. Kans van falen groter. Over echte veranderingen gesproken.
theezakje
 theezakje - woensdag 04 maart 2015 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 22:56 schreef Barabas het volgende:
Die zette thee voor de rust....
Klopt
Barabas
 Barabas - woensdag 04 maart 2015 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 23:49 schreef theezakje het volgende:

[..]

Klopt
Je weet!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 05 maart 2015 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 23:45 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Echte veranderingen zullen natuurlijk niet plaats (kunnen) vinden. Beoordelingsfactor is met name op kleinere onderdelen te plaatsen: opstelling, wisselbeleid, durf, zienswijze en uitleg daarvan. Maar trainingen, relatie met spelers in andere functie en taak, media.
Kleine onderdelen waarop interim-trainers grove fouten kúnnen maken.

Overigens: met een nieuwe selectie seizoen starten is voor de leeuwen werpen. Kans van falen groter. Over echte veranderingen gesproken.
mja, maar juist die dingen zullen ze binnen Feyenoord wel weten van hem mag je verwachten. En je hebt altijd een kans dat een trainer mislukt. Zeker een jonge trainer, want die hebben immers geen verglijkbare ervaring opgedaan. Alleen starten in de voorbereiding en hem een tijd de kans te geven is de eerlijkste kans die iemand als Van Gastel op korte termijn krijgen kan.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 05 maart 2015 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 13:36 schreef Voetbalgek het volgende:

[..]

Mwo cillissen toch een prima wk gekeept kan alleen geen penalty's stoppen. Maar ik reageerde op jouw opmerking dat van gaal blind boven clasie verkozen had. Dat klopte in mijn ogen niet aangezien ze niet op dezelfde positie speelden. Daarbij vind ik dat je altijd kritisch moet zijn op een trainer, maar als we iemand als van gaal zouden kunnen krijgen dan moet je dat gewoon doen want uiteindelijk spreken zijn prestaties voor zich
Ik zeg toch ook dat hij me meegevallen is, hij is blijkbaar nog wel flexibel waar de rest (co incluis) hem afvielen omdat hij niet dat domme Hollandse school bleef spelen.

En Indy had naar buiten gemoeten en Jordie had dan tussen de verdediging en het middenveld moeten spelen, dan was je opbouwend sterker geweest
hotjumper
 hotjumper - donderdag 05 maart 2015 - 01:12   quote  deeplink  
JP twijfelt omdat hij als trainer ontslagen kan worden en hij de rest van zijn carrière bij Feijenoord wil blijven.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 maart 2015 - 07:20   quote  deeplink  
Toen Rutten zijn eigen assistent erbij haalde weet je toch meteen hoe de hazen lopen?
Gio en JP hebben dit jaar marginaal input.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 05 maart 2015 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2015 - 01:12 schreef hotjumper het volgende:
JP twijfelt omdat hij als trainer ontslagen kan worden en hij de rest van zijn carrière bij Feijenoord wil blijven.
Is dat zo of zei Israel dat? Wellicht klopt het wel, maar het was een aanname van Israel, dus het hoeft niet waar te zijn... en prompt gaat de hele wereld ervan uit dat het ook zo is...

(was het wel eens Israel? Kan ook een andere oudvoetballer geweest zijn, maar ik dacht Israel...)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 05 maart 2015 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2015 - 01:12 schreef hotjumper het volgende:
JP twijfelt omdat hij als trainer ontslagen kan worden en hij de rest van zijn carrière bij Feijenoord wil blijven.
Is dat zo of zei Israel dat? Wellicht klopt het wel, maar het was een aanname van Israel, dus het hoeft niet waar te zijn... en prompt gaat de hele wereld ervan uit dat het ook zo is...

(was het wel eens Israel? Kan ook een andere oudvoetballer geweest zijn, maar ik dacht Israel...)
theezakje
 theezakje - donderdag 05 maart 2015 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 23:50 schreef Barabas het volgende:

[..]

Je weet!
Inderdaad!
Barabas
 Barabas - donderdag 05 maart 2015 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2015 - 07:20 schreef Stylzz het volgende:
Toen Rutten zijn eigen assistent erbij haalde weet je toch meteen hoe de hazen lopen?
Gio en JP hebben dit jaar marginaal input.
Dat is veel aannemelijker.
tomson
 tomson - vrijdag 06 maart 2015 - 01:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 13:26 schreef JDWXYZ het volgende:
Ik ga nog steeds voor Simon Tahamata.
Waren je andere 3 posts ook zo ruk ?
senor surprise socce
 senor surprise socce - vrijdag 06 maart 2015 - 02:56   quote  deeplink  
Hallo mensen van de Klaagmuur en de fanmail,
lang geaarzeld om mee te doen vanwege factor tijd maar....... vanwege een ergernis en het overzien door jullie van een betaalbare succestrainer wil ik toch even mijn ei kwijt.
Even nog mijn naam verklaren, als speler en als team vond ik verrassend voetbal spelen het leukst. Hedendaags voetbal, verzorgd voetbal is vaak saai schuif-voetbal.
Zelf heb ik op 4 plekken iets gebroken door voetbal-weg carrière- maar ik heb er geen moment spijt van, liever zo dan anders.
senor surprise socce
 senor surprise socce - vrijdag 06 maart 2015 - 03:41   quote  deeplink  
Ergernis: Echte Feyenoordfans zouden zich uit eerbied moeten schamen dat zij constant over het lichamelijk gebrek (slissen) van een trainer hebben want onze beste trainer Happel (Landskampioen/Europacup 1/wereldbeker) was geen spraakwaterval en geen talenwonder. Hij stierf op relatief jonge leeftijd aan longkanker Kein geloel dus over lichamelijke gebreken meer.
senor surprise socce
 senor surprise socce - vrijdag 06 maart 2015 - 04:04   quote  deeplink  
Ik zie constant 1 naam maar niet voorbijkomen en met van Gaal is hij de enige die Feyenoord binnen 2 jaar kampioen kan maken. En hij is betaalbaar ( wel afkoopsom).
Door Derksen en co wordt zijn drive voor succes op de hak genomen maar.........
In 3 landen als trainer gewerkt en in alle 3 landen uitgeroepen tot trainer van het jaar. In België en Qatar kampioen en in Nederland beker en laatste speelronde net geen kampioen.
Michel Preudhomme is een fantastische succestrainer, Met Club Brugge staat ie nu weer 1e in België. Als Michel naar Feyenoord komt dan dansen we binnenkort de polonaise aan de maas!!!!Martin ga niet op je knieën voor Kuyt of Guidetti maar wel voor de kampioenenmaker Michel Preudhomme!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 maart 2015 door senor surprise socce --
VVout
 VVout - vrijdag 06 maart 2015 - 06:25   quote  deeplink  
Even voor alle duidelijkheid, een slang is een verraderlijk dier die zich om de nek van zijn meerdere draait maar de lucht net niet afsnijd. Raad eens wat een slang doet, juist hij slist... dit is meer dan alleen zijn lichamelijk gebrek op de korrel te nemen.

Preud'homme heb ik ook al eens voorbij zien komen, maar de laatste tijd niet meer. Is geen gek idee op zich, goed deze weer naar boven te halen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 maart 2015 - 07:19   quote  deeplink  
Wel een heethoofd...
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 06 maart 2015 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 02:56 schreef senor surprise socce het volgende:
Hallo mensen van de Klaagmuur en de fanmail,
lang geaarzeld om mee te doen vanwege factor tijd maar....... vanwege een ergernis en het overzien door jullie van een betaalbare succestrainer wil ik toch even mijn ei kwijt.
Even nog mijn naam verklaren, als speler en als team vond ik verrassend voetbal spelen het leukst. Hedendaags voetbal, verzorgd voetbal is vaak saai schuif-voetbal.
Zelf heb ik op 4 plekken iets gebroken door voetbal-weg carrière- maar ik heb er geen moment spijt van, liever zo dan anders.
Hehehe, I like this.
Goeie entree.
En wat is de ergernis dan? Slissen?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 06 maart 2015 - 09:06   quote  deeplink  
Preud'homme heb ik laatst nog wel even aan gedacht, maar meer ook niet. Ik vind het best wel goed gevonden. Dat hij heethoofd is, is alleen maar vermakelijk toch? Hij deed het bij de nepduitsers toch aardig.... Goeie suggestie 'triple s'!
MMM
 MMM - vrijdag 06 maart 2015 - 09:13   quote  deeplink  
Welnee niet halen, irritante man. Bah.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 06 maart 2015 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 09:06 schreef Arie.Klooster het volgende:
Preud'homme heb ik laatst nog wel even aan gedacht, maar meer ook niet. Ik vind het best wel goed gevonden. Dat hij heethoofd is, is alleen maar vermakelijk toch? Hij deed het bij de nepduitsers toch aardig.... Goeie suggestie 'triple s'!
Hij is wel een vakman dat hoorde ik van mijn Tukker buurman
ze waren heel te spreken over hem kijk ook maar nu bij Club Brugge
zei hij ook nog tegen mij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 maart 2015 door de bluffer --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 06 maart 2015 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 09:13 schreef MMM het volgende:
Welnee niet halen, irritante man. Bah.
Hoezo, is toch alleen maar mooi als hij passie heeft, zoals de mensen op de tribune? Het is niet altijd even charmant, maar het is wel mooi. Ik kan dat wel waarderen juist, maar hij moet idd. wel oppassen dat hij niet over de grens gaat... (heeft hij ook wel eens gehad toch?). Daarnaast is hij wel degelijk vakman hoor...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie moet de nieuwe trainert worden?









0.0132300