BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie moet de nieuwe trainert worden?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Els
 Els - dinsdag 03 maart 2015 - 20:40   quote  deeplink  
Het is een geruststellende gedachte dat er eigenlijk voor elk probleem wel een oplossing is.
Dus JP en Gio, in welke constructie dan ook.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 maart 2015 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 20:40 schreef Els het volgende:
Het is een geruststellende gedachte dat er eigenlijk voor elk probleem wel een oplossing is.
Dus JP en Gio, in welke constructie dan ook.
Hoe zien die twee eigenlijk die combinatie voor de toekomst..(?)
siebel
 siebel - dinsdag 03 maart 2015 - 20:48   quote  deeplink  
Ik las een artikel op voetbalzone, daar werden eventueel 4 buitenlandse trainers genoemd. 1 van de opties herik Larsson.... Zelf nog niet aangedacht maar toen ok het las dacht ik: ja dat moet hem voor mij worden! Larsson staat te boek als talentvolle trainer, vrij recent bog stage bij Feyenoord gelopen (2013), kent de club door en door en past bij v. Gastel en Gio. Hij mag van mij dan ook meteen zijn zoon meenemen naar Rotterdam-Zuid!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 maart 2015 door siebel --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 maart 2015 - 20:50   quote  deeplink  
En zijn vriendin..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 maart 2015 - 20:51   quote  deeplink  
Maar inderdaad, ti's ook een optie misschien..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 maart 2015 - 20:51   quote  deeplink  
Waarom zou je Larsson nemen als Gio en JP minstens zo ver zijn en de club veel beter kennen?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 maart 2015 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 20:51 schreef Stylzz het volgende:
Waarom zou je Larsson nemen als Gio en JP minstens zo ver zijn en de club veel beter kennen?
Of erbij nemen..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 maart 2015 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 20:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat kan je van tevoren NOOIT zeggen , dat is altijd maar weer afwachten!
Zelfs met van Gaal kun je niet vooraf zeggen dat het succesvol wordt.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 03 maart 2015 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 20:51 schreef Stylzz het volgende:
Waarom zou je Larsson nemen als Gio en JP minstens zo ver zijn en de club veel beter kennen?
Larson begint dan wel blanco. Ik hoop niet als gio en v Gastel vastgeroest zijn in bepaalde patronen. Wordt wel heel lastig voor een beginnende trainer. Ze zullen toch heel wat moeilijke beslissingen nemen ten aanzien van de opstelling enzovoort.
Wat is wijsheid?
Wat jij zegt is ook wel weer waar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 maart 2015 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 20:55 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Larson begint dan wel blanco. Ik hoop niet als gio en v Gastel vastgeroest zijn in bepaalde patronen. Wordt wel heel lastig voor een beginnende trainer. Ze zullen toch heel wat moeilijke beslissingen nemen ten aanzien van de opstelling enzovoort.
Wat is wijsheid?
Wat jij zegt is ook wel weer waar
Daar heb je een punt. Maar het zou een brevet van onvermogen richting de andere twee zijn.
Els
 Els - dinsdag 03 maart 2015 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 20:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hoe zien die twee eigenlijk die combinatie voor de toekomst..(?)
Je kunt je een aantal constructies bedenken. Hoofdtrainer JP-manager Gio. Of trainer JP-assistent Gio. Voor de toekomst, JP trainer, Gio TD.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 maart 2015 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 21:01 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Daar heb je een punt. Maar het zou een brevet van onvermogen richting de andere twee zijn.
Die als vanzelf wellicht conclusies daaruit trekken.
Zonde.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 maart 2015 - 21:08   quote  deeplink  
Wat t ook wordt. T wordt eens tijd dat er een beleid komt die van onder tot boven gedeeld wordt en uitgedragen.
Vanaf de kleine jeugd 1 a 2 opstellingen er in slijpen.
1 a 2 verschillende tactieken. Zodat je wel opties hebt.

En dáár je verschillende selectie op baseren.
Van onder tot boven. Van directie, tot scouting, van jeugdtrainer tot hoofdcoach.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 03 maart 2015 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 21:08 schreef Stylzz het volgende:
Wat t ook wordt. T wordt eens tijd dat er een beleid komt die van onder tot boven gedeeld wordt en uitgedragen.
Vanaf de kleine jeugd 1 a 2 opstellingen er in slijpen.
1 a 2 verschillende tactieken. Zodat je wel opties hebt.

En dáár je verschillende selectie op baseren.
Van onder tot boven. Van directie, tot scouting, van jeugdtrainer tot hoofdcoach.
Zo als het hoort idd.
Helemaal mee eens

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT --
VVout
 VVout - woensdag 04 maart 2015 - 06:18   quote  deeplink  
Vrijwel elke trainer blijft een gok, kijk nou toch gewoon eerst hoe het loopt de rest van het seizoen en kickT Fred per direct.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 04 maart 2015 - 07:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 20:52 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zelfs met van Gaal kun je niet vooraf zeggen dat het succesvol wordt.
Is ook zo! Maar mijn mening is dat Louis van Gaal of Co Adriaanse de beste opties zijn betreft een jeugdige selectie.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2015 - 09:11   quote  deeplink  
Van Gaal, wil nog 5 jaar bij man. U. blijven, moet zeggen dat hij mij op het wk meeviel qua spelopvatting, al deed zijn verkiezing van Blind boven Clasie ons de das om.
Co hangt nog teveel aan de onvoltooid verleden tijd Hollandse school, daar breek je tegenwoordig geen potten meer mee. Koeman en Rutten hebben een pad uitgezet naar een systeem en spelopvatting waarmee we prima vooruit kunnen. Het lijkt dus logisch om te kiezen voor iemand die deze lijn voort kan zetten. Van Gastel en van Bronckhorst acht ik daar zeker toe in staat.
Barabas
 Barabas - woensdag 04 maart 2015 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 07:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Is ook zo! Maar mijn mening is dat Louis van Gaal of Co Adriaanse de beste opties zijn betreft een jeugdige selectie.
Dat zal allemaal best zo zijn, maar als je kijkt naar de titel van het topic dan zeg je dus eigenlijk helemaal niks. Beide heren zijn om uiteenlopende redenen niet beschikbaar. Kom nou eens met een naam waar we wél iets mee kunnen. Dit schiet niet op.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 04 maart 2015 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 09:50 schreef Barabas het volgende:

[..]

Dat zal allemaal best zo zijn, maar als je kijkt naar de titel van het topic dan zeg je dus eigenlijk helemaal niks. Beide heren zijn om uiteenlopende redenen niet beschikbaar. Kom nou eens met een naam waar we wél iets mee kunnen. Dit schiet niet op.
Wie zegt dat Co Adriaanse niet beschikbaar is?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 04 maart 2015 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 09:11 schreef hotjumper het volgende:
Van Gaal, wil nog 5 jaar bij man. U. blijven, moet zeggen dat hij mij op het wk meeviel qua spelopvatting, al deed zijn verkiezing van Blind boven Clasie ons de das om.
Co hangt nog teveel aan de onvoltooid verleden tijd Hollandse school, daar breek je tegenwoordig geen potten meer mee. Koeman en Rutten hebben een pad uitgezet naar een systeem en spelopvatting waarmee we prima vooruit kunnen. Het lijkt dus logisch om te kiezen voor iemand die deze lijn voort kan zetten. Van Gastel en van Bronckhorst acht ik daar zeker toe in staat.
Dat jij blij wordt van het systeem met Fred Rutten kan ik echt niet begrijpen !!!
Barabas
 Barabas - woensdag 04 maart 2015 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 09:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wie zegt dat Co Adriaanse niet beschikbaar is?
Met name Co Adriaanse....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 04 maart 2015 - 10:19   quote  deeplink  
Co Adriaanse zegt wel vaker wat, maar als puntje bij paaltje komt, kan het ineens anders zijn. Ik geloof pas dat hij niet beschikbaar is, als Van Geel vertelt dat Adriaanse het niet wordt omdat hij hem dat vertelt heeft.... Tot die tijd....
Barabas
 Barabas - woensdag 04 maart 2015 - 10:23   quote  deeplink  
Tsja.... zo ken ik er nog wel een paar....
VVout
 VVout - woensdag 04 maart 2015 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 09:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wie zegt dat Co Adriaanse niet beschikbaar is?
Uitspraak die hij zelf heeft toegelicht, is hij vrij duidelijk en eerlijk over geweest.

'Ik heb geen aversie tegen Feyenoord, maar ik pas niet bij die club'
Maandag, 3 maart 2014 om 00:10

Co Adriaanse zal inderdaad niet de nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord worden. De Telegraaf maakte zondagavond bekend dat de analist bedankt heeft voor de kans om Ronald Koeman in de zomer op te volgen en bij Studio Voetbal bevestigde Adriaanse dat hij inderdaad is benaderd door technisch directeur Martin van Geel. Hij ziet de job echter niet zitten.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 04 maart 2015 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 20:50 schreef RenatoBos het volgende:
En zijn vriendin..
Mooi poppetje?
de bluffer
 de bluffer - woensdag 04 maart 2015 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 20:50 schreef RenatoBos het volgende:
En zijn vriendin..
Die heeft het veel tedruk bij de NOS TV
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 04 maart 2015 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 10:32 schreef VVout het volgende:

[..]

Uitspraak die hij zelf heeft toegelicht, is hij vrij duidelijk en eerlijk over geweest.

[ code ]
Een jaar geleden, de wereld is alweer een jaar verder hoor!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 04 maart 2015 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 10:19 schreef Arie.Klooster het volgende:
Co Adriaanse zegt wel vaker wat, maar als puntje bij paaltje komt, kan het ineens anders zijn. Ik geloof pas dat hij niet beschikbaar is, als Van Geel vertelt dat Adriaanse het niet wordt omdat hij hem dat vertelt heeft.... Tot die tijd....
Vind ik ook, je heb altijd weer nieuwe kans ...
moa
 moa - woensdag 04 maart 2015 - 11:15   quote  deeplink  
Co Adriaanse krabt zich wel twee keer achter de oren als hij ziet dat Kuyt, Guidetti en mogelijk meer naar de Kuip komt. Elke Nederlandse trainer wil wel verantwoordelijk (lees:onsterfelijk) worden gehouden voor het eerste kampioenschap van Feyenoord in lange tijd.
MMM
 MMM - woensdag 04 maart 2015 - 11:15   quote  deeplink  
Alsjeblieft geen Co of Advocaat. Absoluut niet.
moa
 moa - woensdag 04 maart 2015 - 11:16   quote  deeplink  
Geef Adriaanse de garantie dat je een Gudelj en nog een topper haalt naast het droom spits duo dan zegt hij en waarschijnlijk geen enkele andere Nederlandse trainer nog nee. Het gaat er om wat voor materiaal je iemand geeft om mee te werken.
moa
 moa - woensdag 04 maart 2015 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 11:15 schreef MMM het volgende:
Alsjeblieft geen Co of Advocaat. Absoluut niet.
Van mij mag iedereen het worden, als het nu eindelijk eens een prijs oplevert.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 04 maart 2015 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 11:15 schreef moa het volgende:
Co Adriaanse krabt zich wel twee keer achter de oren als hij ziet dat Kuyt, Guidetti en mogelijk meer naar de Kuip komt. Elke Nederlandse trainer wil wel verantwoordelijk (lees:onsterfelijk) worden gehouden voor het eerste kampioenschap van Feyenoord in lange tijd.
Of Co moet zich niet veilig voelen, dan moet ie dat maar eens zeggen! Dan weten we dat ook weer ...
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 04 maart 2015 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 11:15 schreef MMM het volgende:
Alsjeblieft geen Co of Advocaat. Absoluut niet.
Advocaat niet nee, Co mag van mij wel komen
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 maart 2015 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 10:44 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Mooi poppetje?
Blond he😁
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 04 maart 2015 - 11:22   quote  deeplink  
Als hij vindt dat hij niet bij Feyenoord past, is het alleen maar goed dat hij daarom niet wil komen. Dat zou niet gezond zijn. Prima toch? Hij zei het destijds ook wel bij Van Gelder in de uitzending... (kwam zeer oprecht over, met alle respect voor de club). Prima als iemand zo'n goeie zelfkennis heeft.

Advocaat twijfel ik over. Prima trainer (een van de besten uit ons landje van de laatste twintig jaar), maar ik denk dat hij passé is. Uitgeblust.

Frank Rijkaart dan? Teveel van die kutclub bij het IJ?
de bluffer
 de bluffer - woensdag 04 maart 2015 - 11:27   quote  deeplink  
Ricardo Moniz-Jos Luhukay of Huub Stevens deze hebben de meeste ervaring
maar dan wel met J P en Gio er bij
de bluffer
 de bluffer - woensdag 04 maart 2015 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 11:19 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Blond he��
en een zeer goeie baan
Barabas
 Barabas - woensdag 04 maart 2015 - 11:30   quote  deeplink  
Lachen dit....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 04 maart 2015 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 11:19 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Blond he😁
Dat is zeer positief nieuws!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 04 maart 2015 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 11:30 schreef de bluffer het volgende:

[..]

en een zeer goeie baan
who cares..?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 04 maart 2015 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 11:27 schreef de bluffer het volgende:
Ricardo Moniz-Jos Luhukay of Huub Stevens deze hebben de meeste ervaring
maar dan wel met J P en Gio er bij
Wat mij betreft geen van drieën...
Barabas
 Barabas - woensdag 04 maart 2015 - 12:20   quote  deeplink  
Eens
VVout
 VVout - woensdag 04 maart 2015 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 11:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Een jaar geleden, de wereld is alweer een jaar verder hoor!
Dus niet gehoord wat hij toen te melden had, vindt zich zelf niet passen bij Feyenoord in 2007 niet, 2014 niet en nu in een keer wel, geloof je het zelf!
Voetbalgek
 Voetbalgek - woensdag 04 maart 2015 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 09:11 schreef hotjumper het volgende:
Van Gaal, wil nog 5 jaar bij man. U. blijven, moet zeggen dat hij mij op het wk meeviel qua spelopvatting, al deed zijn verkiezing van Blind boven Clasie ons de das om.
Co hangt nog teveel aan de onvoltooid verleden tijd Hollandse school, daar breek je tegenwoordig geen potten meer mee. Koeman en Rutten hebben een pad uitgezet naar een systeem en spelopvatting waarmee we prima vooruit kunnen. Het lijkt dus logisch om te kiezen voor iemand die deze lijn voort kan zetten. Van Gastel en van Bronckhorst acht ik daar zeker toe in staat.
Rutte ging best wel van het pad van koeman af... en het is nu een aardige puinhoop. En van gaal blind boven clasie verkozen? Hij speelde linksback... Daar had ik clasie net willen zien hoor en de wedstrijd dat we eraf gingen tegen Argentinië speelde clasie gewoon dus aub wel ff nagaan of je argumenten wel kloppen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 maart 2015 door Voetbalgek --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2015 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 13:14 schreef Voetbalgek het volgende:

[..]

Rutte ging best wel van het pad van koeman af... en het is nu een aardige puinhoop. En van gaal blind boven clasie verkozen? Hij speelde linksback... Daar had ik clasie net willen zien hoor en de wedstrijd dat we eraf gingen tegen Argentinië speelde clasie gewoon dus aub wel ff nagaan of je argumenten wel kloppen
Maar dat lag niet aan Clasie. Meer aan de keuze voor de slechtere keeper

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 maart 2015 door hotjumper --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2015 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 13:14 schreef Voetbalgek het volgende:

[..]

Rutte ging best wel van het pad van koeman af... en het is nu een aardige puinhoop. En van gaal blind boven clasie verkozen? Hij speelde linksback... Daar had ik clasie net willen zien hoor en de wedstrijd dat we eraf gingen tegen Argentinië speelde clasie gewoon dus aub wel ff nagaan of je argumenten wel kloppen
Het is een puinhoop sinds hij besloten heeft de handdoek in de ring te gooien.

Maar ik hoop dat ze snel beslissen zodat de trainer mee kan praten over de visie voor volgend seizoen. Ook om bepalende spelers aan boord te houden lijkt dat me belangrijk.
Barabas
 Barabas - woensdag 04 maart 2015 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 13:21 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Het is een puinhoop sinds hij besloten heeft de handdoek in de ring te gooien.

Ik weet niet of dit klopt. Dit forum en de media is niet echt een juiste weergave van de werkelijkheid. Althans, tot nu toe is dat meestal wel gebleken.
JDWXYZ
 JDWXYZ - woensdag 04 maart 2015 - 13:26   quote  deeplink  
Ik ga nog steeds voor Simon Tahamata.
Voetbalgek
 Voetbalgek - woensdag 04 maart 2015 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 13:18 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Maar dat lag niet aan Clasie. Meer aan de keuze voor de slechtere keeper
Mwo cillissen toch een prima wk gekeept kan alleen geen penalty's stoppen. Maar ik reageerde op jouw opmerking dat van gaal blind boven clasie verkozen had. Dat klopte in mijn ogen niet aangezien ze niet op dezelfde positie speelden. Daarbij vind ik dat je altijd kritisch moet zijn op een trainer, maar als we iemand als van gaal zouden kunnen krijgen dan moet je dat gewoon doen want uiteindelijk spreken zijn prestaties voor zich

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie moet de nieuwe trainert worden?









0.0129899