BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie moet de nieuwe trainert worden?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 maart 2015 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 10:57 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Zeer goed met de jeugd
Ook met auto's...
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 maart 2015 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 11:30 schreef van geil het volgende:
Co was mijn eerste keus , maar is nu te oud.
Advocaat en Jol vind ik twee drollen.
misschien die tip van Perez?
n buitenlander is sowieso niet verkeerd misschien. zeker als hij uit scandinavie komt.
Wie stelde die Perez voor dan?
FANdré
 FANdré - dinsdag 03 maart 2015 - 11:56   quote  deeplink  
Kasper Jungmann van Mainz dacht ik?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 03 maart 2015 - 11:57   quote  deeplink  
Ik ben nooit zo'n fan van Co geweest, maar toch ben ik wel nieuwsgierig naar hem. Misschien is hij juist wel de perfecte trainer op dit moment...?

Verbeek of Stevens hoop ik niet, want die eisen teveel van hun spelers... Dat wreekt zich op langere termijn... Op korte termijn kan zo'n harde aanpak daarentegen juist heel goed werken...

Als ik de namen die de laatste dagen de revu passeerden bekijk, gaat mijn voorkeur uit naar Morten Olsen of inderdaad Co Adriaanse. Als ze een trainerstalent binnen hengelen hoop ik op Tomasson. Ook zou ik heel goed kunnen leven met Gio of JP. Is misschien wel de beste invulling.... In dat geval moet er nog wel een assistent bij en dan zou Tomasson zomaar in beeld kunnen komen..

Als het maar niet Martin Drol wordt....
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 maart 2015 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 11:56 schreef FANdré het volgende:
Kasper Jungmann van Mainz dacht ik?
Ken ik niet. Weet ook niet of het haalbaar is.

Een buitenlandse trainer is nog steeds een zeer goede optie.
FANdré
 FANdré - dinsdag 03 maart 2015 - 12:15   quote  deeplink  
Koffiedikkijken, maar mijn gevoel voor Peter Bosz blijft onverminderd tov de relatief oude "old skool" harde aanpak trainers, die voor een jaartje komen, kies ik voor de wat langere duur, opbouwen dus. Om met een Stevens, Jol of Advocaat in 1 jaar proberen kampioen te worden zie ik geen heil.
van geil
 van geil - dinsdag 03 maart 2015 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 11:55 schreef Barabas het volgende:

[..]

Wie stelde die Perez voor dan?
Kasper Hjulmand
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 maart 2015 - 12:22   quote  deeplink  
Oke... De grote onbekende?! ff Googlen...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 03 maart 2015 - 12:22   quote  deeplink  
Jol is gewoon een kuttrainert! Ik hoopte ooit dat hij naar ons toe zou komen, maar inmiddels is het wel duidelijk geworden (bij ajakkes) dat hij er niks van kan...
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 maart 2015 - 12:25   quote  deeplink  
Geen slecht profiel die Hjulmand. Veel ervaring met de jeugd. Mainz speelde aanvallend voetbal, als ik het mij goed voor de geest haal. Jonge vent, wellicht de moeite van een uitnodiging voor een gesprek met MvG waard?
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 maart 2015 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 12:22 schreef Arie.Klooster het volgende:
Jol is gewoon een kuttrainert! Ik hoopte ooit dat hij naar ons toe zou komen, maar inmiddels is het wel duidelijk geworden (bij ajakkes) dat hij er niks van kan...
Hij deed het bij 020 niet slechter dan zijn voorganger.... Niet dat ik hem als trainer wil....
broer van Ted
 broer van Ted - dinsdag 03 maart 2015 - 12:27   quote  deeplink  
Wim Rijsbergen . Kan ook John de Wolf komt met deze naam . Die Wolf komt steeds vaker met namen en voorstellen is echt wel betrokken bij de club . Wanneer horen we van onze T.D wie voor de groep komt te staan .
van geil
 van geil - dinsdag 03 maart 2015 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 12:25 schreef Barabas het volgende:
Geen slecht profiel die Hjulmand. Veel ervaring met de jeugd. Mainz speelde aanvallend voetbal, als ik het mij goed voor de geest haal. Jonge vent, wellicht de moeite van een uitnodiging voor een gesprek met MvG waard?
en hij is vrij.
dus zo op te pikken.
met veel kennis van de (jeugd) spelers in Denemarken.
t lijkt me n goede optie.
van geil
 van geil - dinsdag 03 maart 2015 - 12:44   quote  deeplink  
van Geel kennende , denk ik dat hij Pastoor gaat polsen
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 03 maart 2015 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 12:26 schreef Barabas het volgende:

[..]

Hij deed het bij 020 niet slechter dan zijn voorganger.... Niet dat ik hem als trainer wil....
Wie was zijn voorganger dan?

Ik weet niet eens meer hoe het precies zat, maar er is mij altijd bij gebleven dat hij van alles haalt om dan met gedonder te vertrekken, waardoor de club met die dure spelers blijft zitten. Zo'n trainer die alleen aan zijn eigen periode denkt, niet aan die erna... Geen goeie voor de club...

Zijn voorganger was Van het Schip.. nou, die deed het inderdaad ook slecht...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 03 maart 2015 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 12:27 schreef broer van Ted het volgende:
Wim Rijsbergen . Kan ook John de Wolf komt met deze naam . Die Wolf komt steeds vaker met namen en voorstellen is echt wel betrokken bij de club . Wanneer horen we van onze T.D wie voor de groep komt te staan .
Ik denk vanavond nog....

Wat denk je zelf? Dat laat nog wel een maand, misschien twee maanden op zich wachten... Maakt op zich ook niet uit, zolang het maar voor alle transferperikelen is...
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 maart 2015 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 12:44 schreef van geil het volgende:
van Geel kennende , denk ik dat hij Pastoor gaat polsen
Die heeft een dikke plaat voor zijn harses zeg...

Ken hem nog van zijn periode hier in Nijmegen; moeilijke man om mee te communiceren. Koorknaap gemixt met een militair.

Doe maar niet Martin...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 03 maart 2015 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 12:22 schreef Barabas het volgende:
Oke... De grote onbekende?! ff Googlen...
Zo werd die ene pipo ook gescout destijds... door Leo aan de hand van videobeelden... Hoe heette die balkanknakker ook al weer.. iets met "ic" op het eind... Was het niet Ignatovic?
FANdré
 FANdré - dinsdag 03 maart 2015 - 12:57   quote  deeplink  
Pastoor weet wel wat ie wil, is wat arrogant, maar niet direct af te schrijven. Rijsbergen is ook veel te oud joh, net als Wim Jansen, kom op. Ik blijf bij Bosz!
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 maart 2015 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 12:57 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Zo werd die ene pipo ook gescout destijds... door Leo aan de hand van videobeelden... Hoe heette die balkanknakker ook al weer.. iets met "ic" op het eind... Was het niet Ignatovic?
Met de kanttekening dat het in dit geval om een trainer gaat...
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 maart 2015 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 12:57 schreef FANdré het volgende:
Pastoor weet wel wat ie wil, is wat arrogant, maar niet direct af te schrijven. Rijsbergen is ook veel te oud joh, net als Wim Jansen, kom op. Ik blijf bij Bosz!
Bosz is voorlopig nog persona non grata
FANdré
 FANdré - dinsdag 03 maart 2015 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 13:04 schreef Barabas het volgende:

[..]

Bosz is voorlopig nog persona non grata
dat is jammer, ik ben wel gecharmeerd van hem
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 maart 2015 - 13:07   quote  deeplink  
Misschien hecht de huidige directie zich minder aan de sentimenten die Bosz' aanstelling los zou kunnen maken binnen de club en haar supporters?
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 03 maart 2015 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 10:59 schreef de bluffer het volgende:

[..]

En een rollator voor Don Leo
Zuurstofflessen en reanimatie apparatuur in de dugouts ... Gaat de clubs weer te veel geld kosten !!!
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 maart 2015 - 13:12   quote  deeplink  
Is aftrekbaar...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 03 maart 2015 - 14:04   quote  deeplink  
Aftrekbaar? Kan hij dat nog aan dan? Poeh, poeh, respect voor die ouwe!!
JDWXYZ
 JDWXYZ - dinsdag 03 maart 2015 - 14:28   quote  deeplink  
Mario Been
JDWXYZ
 JDWXYZ - dinsdag 03 maart 2015 - 14:37   quote  deeplink  
Simon Tahamata.
JDWXYZ
 JDWXYZ - dinsdag 03 maart 2015 - 14:39   quote  deeplink  
Of Ove Kindvall.
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 03 maart 2015 - 14:49   quote  deeplink  
Helaas mensn, van Geel leest dit forum echt niet en al zou hij het lezen, wat dan nog. Die man en Gudde hebben samen een weg uitgestippeld die dwars staat op wat wij als mensen met een Feyenoord hart willen: een elftal dat kampioen kan worden. Deze mensen denken met een kruideniersmentaliteit, zien niet in dat je met een goed elftal de EC kunt bereiken waar echt groot geld te verdienen is. Kampioen worden kun je de eerste 5 jaar vergeten, dit jaar was de grote kans geweest als er vorige zomer een goede spits was gehaald en niet 4 sterkhouders in één keer waren verkocht voor m.i. veel te lage transferbedragen. Als je Janmaat en de Vrij had gehouden en dus een goeie spits erbij had je meegedaan. Let op die gasten van 020, die hebben van dit jaar geleerd en gaan zich deze zomer drastisch versterken, anders had de Boer niet bijgetekend. En van Geel speelt tegenover de pers al weer de rol van Calimero. Helaas maken onze "fijne" supporters het er ook niet makkelijker op om sponsors binnen te halen, al begrijp ik ook niet wat die Koevermans de hele dag uitvreet. Volgend jaar dus weer een voor ons negatief uitvallend competitieverloop. Welke zichzelf respecterende trainer van naam begint aan zo'n uitzicht- en roemloos avontuur met een TD die eist dat je mee moet doen om de titel, maar met een zeer matig elftal? Ik hoop dat ik het wat te hegatief zie, maar de voortekenen wijzen helaas wel in die richting.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 03 maart 2015 - 14:53   quote  deeplink  
partypoopert
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 03 maart 2015 - 15:14   quote  deeplink  
http://www.vi.nl/web/nieuws/feyenoord-zoekt-trainer-vier-out-of-the-boxkandidaten.htm?utm_source=twitter&utm_medium=twitter&utm_campaign=nieuws&channel=phone
Jan Tol
 Jan Tol - dinsdag 03 maart 2015 - 15:36   quote  deeplink  
Van Geel hoeft helemaal geen profielschets te maken, die is er al in levende lijven! Hij ziet ze dagelijks jawel Mijnheer van Geel...> Van Gastel en GIO.
van geil
 van geil - dinsdag 03 maart 2015 - 15:39   quote  deeplink  
ik zou dat nooit doen.
VVout
 VVout - dinsdag 03 maart 2015 - 16:00   quote  deeplink  
Peter Maes, misschien helemaal zo gek nog niet. Heb het er eens over gehad met wat Belgische bekenden van me en die zijn over Maes best te spreken en er is daadwerkelijk jeugd in opmars in Lokeren. Hans Vanaken zou bijvoorbeeld helemaal niet misstaan in de selectie van Feyenoord, een 22 jaar jonge aanvallende middenvelder.
theezakje
 theezakje - dinsdag 03 maart 2015 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 12:15 schreef FANdré het volgende:
Koffiedikkijken, maar mijn gevoel voor Peter Bosz blijft onverminderd tov de relatief oude "old skool" harde aanpak trainers, die voor een jaartje komen, kies ik voor de wat langere duur, opbouwen dus. Om met een Stevens, Jol of Advocaat in 1 jaar proberen kampioen te worden zie ik geen heil.
Sorry dacht dat ik geroepen werd.
theezakje
 theezakje - dinsdag 03 maart 2015 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 13:05 schreef FANdré het volgende:

[..]

dat is jammer, ik ben wel gecharmeerd van hem
Als ze die halen zijn we binnen de kortste keren weer failliet.
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 maart 2015 - 17:25   quote  deeplink  
Hoe langer ik erover nadenk hoe minder positief ik ben over een aanstelling van JP en Gio. Ik las ook een stuk over JP als cultuurbewaker binnen de club en dat is, o.a. na het vertrek van Brard, zeker het geval. Wie moet dat gaan waarborgen als we JP na 4 maanden eruit knikkeren omdat we 14e staan? Niet dat dat gaat gebeuren, maar het risico is er wel.

Een buitenlandse trainer zou het beste zijn. Die Deen en die Belg maar eens uitnodigen voor een kennismakingsgesprek....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 03 maart 2015 - 17:29   quote  deeplink  
Buitenlands? Liever niet. Nederland brengt geneog goede trainers voort! eigen volk eerst!
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 maart 2015 - 17:33   quote  deeplink  
Wat heb je weer een sympathieke manier gevonden om je mening te motiveren zeg...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 maart 2015 - 17:55   quote  deeplink  
Zo, stelletje ouwe wijven!
Ook nog gewerkt vandaag?
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 maart 2015 - 18:07   quote  deeplink  
Haha... Zelfs! Al is het wel de rustigste dag tot nu toe.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 03 maart 2015 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 17:25 schreef Barabas het volgende:
Hoe langer ik erover nadenk hoe minder positief ik ben over een aanstelling van JP en Gio. Ik las ook een stuk over JP als cultuurbewaker binnen de club en dat is, o.a. na het vertrek van Brard, zeker het geval. Wie moet dat gaan waarborgen als we JP na 4 maanden eruit knikkeren omdat we 14e staan? Niet dat dat gaat gebeuren, maar het risico is er wel.

Een buitenlandse trainer zou het beste zijn. Die Deen en die Belg maar eens uitnodigen voor een kennismakingsgesprek....
Met dat argument wordt Van Gastel nooit hoofdtrainer bij Feyenoord. En die ambitie heeft ie wel, dus dan raak je hem vroeg of laat toch kwijt..
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 maart 2015 - 18:38   quote  deeplink  
Tsja... Fred dan toch maar vragen om te blijven vrees ik...
VVout
 VVout - dinsdag 03 maart 2015 - 20:15   quote  deeplink  
Ga ff lekker tulpen kweken in Duitsland zenne.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 03 maart 2015 - 20:20   quote  deeplink  
Toch werkt het wel met een club man, zie PSV en ajaks, schat JP en Gio zelfs nog wat hoger in.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 03 maart 2015 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 20:20 schreef hotjumper het volgende:
Toch werkt het wel met een club man, zie PSV en ajaks, schat JP en Gio zelfs nog wat hoger in.
Dat kan je van tevoren NOOIT zeggen , dat is altijd maar weer afwachten!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 03 maart 2015 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 20:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat kan je van tevoren NOOIT zeggen , dat is altijd maar weer afwachten!
Maar wel een gok waard
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 03 maart 2015 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 17:29 schreef Arie.Klooster het volgende:
Buitenlands? Liever niet. Nederland brengt geneog goede trainers voort! eigen volk eerst!
Maakt niet uit welke trainer, als Feyenoord er maar beter van wordt !!! Ik ben geen racist wat dat betreft, met die opmerking:
Eigen volk eerst???
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 maart 2015 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 20:25 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Maar wel een gok waard
Zo'n opzet is toch altijd het uitgangspunt geweest met die twee. Deze situatie leent zich er prima voor om te laten zien wat ze in huis hebben..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie moet de nieuwe trainert worden?









0.0148959