BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JanM
 JanM - zondag 14 mei 2017 - 17:24   quote  deeplink  
Dirk Dirk Dirk wat een held! Nu stoppen is je gegund, maar ik hoop dat je nog een jaar doorgaat!
Milo
 Milo - zondag 14 mei 2017 - 18:10   quote  deeplink  
Wat een baas!
CobusIII
 CobusIII - zondag 14 mei 2017 - 19:29   quote  deeplink  
Ik denk dat we het deze wedstrijd zonder Kuijt erg moeilijk hadden gehad.....
MightyAce
 MightyAce - zondag 14 mei 2017 - 19:30   quote  deeplink  
Het moest gewoon zo zijn.
Alexmem
 Alexmem - zondag 14 mei 2017 - 19:30   quote  deeplink  
Wat een Feyenoord Legende. Als ik Dirk was hing ik na dit alltime hoogtepunt m'n voetbalschoenen aan de wilgen. Maar als hij besluit nog een jaartje door te gaan: graag!
PieterBos
 PieterBos - zondag 14 mei 2017 - 19:46   quote  deeplink  
WAT EEN HELD!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 mei 2017 - 20:14   quote  deeplink  
Sluit ik mij bij aan
van geil
 van geil - zondag 14 mei 2017 - 20:35   quote  deeplink  
Beker, landskampioen, Europacup.
Els
 Els - zondag 14 mei 2017 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 20:35 schreef van geil het volgende:
Beker, landskampioen, Europacup.
Ga ik voor!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 mei 2017 - 00:32   quote  deeplink  
BAAS..
ar
 ar - maandag 15 mei 2017 - 09:59   quote  deeplink  
Absolute held.
MMM
 MMM - maandag 15 mei 2017 - 14:43   quote  deeplink  
Fenomeen, wat een held. Wat een heerlijk gevoel in het stadion bij de 1-0, onbeschrijfbaar.

Kanjer, Feyenoord held!
tomson
 tomson - maandag 15 mei 2017 - 16:11   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/rotterdam/rood-witte-dirk-vlaggen-in-trek-bij-feyenoordsupporters~affc346e/
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 15 mei 2017 - 16:14   quote  deeplink  
Dit verzin je ook niet. De allergrootsten staan op op de allerbelangrijkste momenten. Dirk///held!

Verder eens met Alexmen. Eigenlijk geen mooier moment om te stoppen, maar tegelijkertijd is de keuze volledig aan hem. Als ie zolang mogelijk door wil gaan, top! Of dat nu bij ons is of misschien zelfs bij Utrecht.
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 mei 2017 - 16:31   quote  deeplink  
Maak m maar veldtrainer/speler
netsurfer
 netsurfer - maandag 15 mei 2017 - 16:53   quote  deeplink  
Wat een prachtig slotakkord, schitterende afsluiting. Zoals hij gisteren speelde zou hij nog wel jaartje doorkunnen, maar meteen ook zonde want mooier kan hij het niet meer maken. Held!
igor korneev
 igor korneev - maandag 15 mei 2017 - 18:15   quote  deeplink  
gewoon doorgaan, dit succes en de titel verlies je toch niet meer mocht het onverhoopt misgaan. stoppen kan altijd nog
MMM
 MMM - maandag 15 mei 2017 - 19:52   quote  deeplink  
https://twitter.com/bobdijkgraaf/status/864162766675988480
R()b
 R()b - maandag 15 mei 2017 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2017 - 18:15 schreef igor korneev het volgende:
gewoon doorgaan, dit succes en de titel verlies je toch niet meer mocht het onverhoopt misgaan. stoppen kan altijd nog
Dat is zo, JC schaal kan hij nog spelen en winnen.
Dus het kan altijd leuker.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 16 mei 2017 - 06:33   quote  deeplink  
Hetzelfde inzetten als die oudere italiaan ( Totti geloof ik) die zo nu en dan begint of invalt
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 16 mei 2017 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 20:35 schreef van geil het volgende:
Beker, landskampioen, Europacup.
en de Johan Cruyff schaal
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 mei 2017 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Ha zou dat zijn manier zijn om te zeggen ik stop ermee..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 mei 2017 - 10:05   quote  deeplink  
Citaat Pierre..

Van Hooijdonk had nog meer lovende woorden over voor Dirk Kuijt. "In de ontlading bij Kuijt zag ik alles terug waar Feyenoord voor staat. Heftige emoties kennen vaak een voorgeschiedenis en ook bij Dirk was daar sprake van. Met dezelfde intensiteit als de fans op de tribunes, schreeuwde en juichte hij alles van zich af. Het maakte zijn glorieuze middag des te mooier. Als de feestroes straks is uitgewerkt, zal Kuijt beseffen dat hij is toegetreden tot de eeuwige legenden van Feyenoord. En daar mag hij heel erg trots op zijn."
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 mei 2017 - 10:06   quote  deeplink  
Mooie woorden..
moa
 moa - dinsdag 16 mei 2017 - 10:23   quote  deeplink  
Een standbeeld voor deze man alsjeblieft, wie start de inzameling?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 mei 2017 - 13:53   quote  deeplink  
Lofzang Van Hooijdonk: 'Al snel begon het typisch Hollandse gezeur'

2lw21kp.jpg

Pierre van Hooijdonk heeft zondagmiddag met volle teugen genoten van de heldenrol die Dirk Kuyt vertolkte tijdens het kampioensduel van Feyenoord. De 36-jarige captain, dit seizoen regelmatig verguisd, maakte drie treffers in de beslissende wedstrijd tegen Heracles Almelo: 3-1. Daarmee bezorgde Kuyt de Rotterdamse club de landstitel.

'Ik vond het prachtig dat de hoofdrol werd vertolkt door Kuyt. Toen Dirk twee jaar geleden terugkeerde bij Feyenoord, verkondigde hij dat de landstitel zijn doel was. Dat was natuurlijk een prima ambitie, maar gezien de historie was dat bij Feyenoord bepaald niet vanzelfsprekend. Kuyt geloofde erin en ging ervoor, met ziel en zaligheid. En hij heeft het niet cadeau gekregen', schrijft Van Hooijdonk in zijn column in Voetbal International. 

'Al snel begon het typisch Hollandse gezeur. In het eerste seizoen van zijn rentree over zijn rendement, in het tweede seizoen over zijn fitheid. En toen hij zich openlijk uitsprak over zijn reservebeurten. Terwijl een speler met de kwaliteit en status van Kuijt zich daarover moet kunnen uiten, zeker als je het op de beschaafde manier doet zoals hij het deed', vervolgt de oud-international.

'Het werkte overigens niet in zijn voordeel dat zijn invalbeurten in die periode matig waren', voegt Van Hooijdonk daar aan toe. 'Als je dan daarna ziet hoe belangrijk Dirk in de kampioenswedstrijd was, kun je daar niets anders dan respect voor hebben. En dan heb ik het niet alleen over zijn werklust en leidersrol. De technische vaardigheid waarmee hij de bal raakte bij zijn eerste goal, de timing en felheid waarmee hij voor zijn directe tegenstander kwam bij zijn tweede doelpunt, en dat op cruciale momenten; dan ben je in alle opzichten een klasbak.'
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 16 mei 2017 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 19:30 schreef Alexmem het volgende:
Wat een Feyenoord Legende. Als ik Dirk was hing ik na dit alltime hoogtepunt m'n voetbalschoenen aan de wilgen. Maar als hij besluit nog een jaartje door te gaan: graag!
Als ik hem was zou ik echt stoppen, een mooiere afsluiting van je carriere is in mijn ogen niet mogelijk, echt ongelofelijk.

Aan de andere kant snap ik wel dat iedereen hem nog een jaartje wil behouden, maar ik zou hem als speler/(assistent)coach neerzetten op de bank. In Engeland is dat heel normaal. Dat zou toch echt geweldig zijn!!
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 16 mei 2017 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 mei 2017 - 16:26 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Als ik hem was zou ik echt stoppen, een mooiere afsluiting van je carriere is in mijn ogen niet mogelijk, echt ongelofelijk.

Aan de andere kant snap ik wel dat iedereen hem nog een jaartje wil behouden, maar ik zou hem als speler/(assistent)coach neerzetten op de bank. In Engeland is dat heel normaal. Dat zou toch echt geweldig zijn!!
er is op het moment geen behoefte aan vervanging van de coach of assistent, er is wel behoefte aan dirk in de selectie. waarom stoppen? ben je ineens je succes en eer kwijt als je in het laatste jaar van je carriere (wanneer dat ook mag zijn) onderuit gaat en afgeschreven word? hij was al afgeschreven bij het wk brazilie, de media zeurde toen al over zijn leeftijd.
In de hete zon, bleek hij de fitste en 1 van de sleutelspelers voor het bereiken van de finale. een half jaar later zou hij al te oud zijn geweest voor feyenoord, zelfs sommige supporters vonden hem te oud en opnieuw bewijst hij nog steeds belangrijk te zijn. Kuyt weet dondersgoed zelf wanneer hij op is. ten tweede moet je hem eens zien spelen als hij wel vertrouwen voelt, is hij gelijk 2 jaar jonger en loopt hij nog steeds menig jonkie eruit.
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 16 mei 2017 - 19:15   quote  deeplink  
Kuyt heeft ook aangegeven graag de ryan giggs van feyenoord te worden. waarom zouden we dat hem in godsnaam niet gunnen? deze man weet zelf wel wanneer te stoppen. maar veel mensen pushen hem dat 2 jaar geleden al te doen. echt nederlands
Milo
 Milo - dinsdag 16 mei 2017 - 19:41   quote  deeplink  
Dirk heeft Feijenoord kampioen gemaakt! Niet el Ahmadi, Jones of Toornstra. Hij bepaalt zelf wanneer hij stopt.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 mei 2017 - 19:43   quote  deeplink  
Ik dacht Tapia.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 16 mei 2017 - 19:44   quote  deeplink  
Dirk een blanco contract voorschotelen en hem zelf laten alles laten bepalen (op salaris na dan, dat moet binnen de perken blijven). Wanneer hij nog 5 jaar door wil, gun hem dat. Hij heeft het absoluut zelf verdiend.

Wat een held, wat een legende! Dirk, ga alsjeblieft nog door met voetballen, deze momenten zijn goud waard. Je hebt wederom aangetoond over een fenomenale mentaliteit te bezitten die je combineert met een geweldige techniek. Die eerste goal is technisch weer om van te watertanden. Waar ik dacht dat die tegen Ajax jaren terug niet mooier kon, weet hij dat in de kampioenswedstrijd dubbel en dwars te overtreffen. Wat een techniek en wat maakt deze man ongelofelijk belangrijke goals. En dat op een manier zoals niemand anders in onze selectie dat kan. Kuyt en Feyenoord horen bij elkaar. Kuyt en voetbal horen bij elkaar. Laat deze man alsjeblieft nog jaren op het veld staan. Al is het in een Totti-rol... want ook die scoort nog steeds en beleeft schitterende momenten. Wanneer hij wil.. geef hem een contract voor het leven. En als het even kan een standbeeld bij het stadion, die heeft hij absoluut verdiend.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 16 mei 2017 - 19:45   quote  deeplink  
Overigens verdient Dirk hier ook wel even ruim 20 miljoen voor de club met zijn 3 goals....
Milo
 Milo - dinsdag 16 mei 2017 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 mei 2017 - 19:43 schreef Stylzz het volgende:
Ik dacht Tapia.
Die ook :)
Milo
 Milo - dinsdag 16 mei 2017 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2017 - 18:43 schreef Milo het volgende:

[..]

Beter had ik niet kunnen verwoorden! De statistieken wijzen uit dat hij dit seizoen waardevoller is geweest dan vorig seizoen.
Dus dit!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 mei 2017 - 19:48   quote  deeplink  
Nog zo'n seizoen is prima. Maar dat werkt alleen als de resultaten er naar zijn.
MMM
 MMM - dinsdag 16 mei 2017 - 20:14   quote  deeplink  
Held.
van geil
 van geil - dinsdag 16 mei 2017 - 20:43   quote  deeplink  
Kuyt TD,
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=359936&abbr=voetbalprimeur
ar
 ar - dinsdag 16 mei 2017 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Is hem op het lijf geschreven.
Milo
 Milo - dinsdag 16 mei 2017 - 21:10   quote  deeplink  
Denk het ook.
van geil
 van geil - dinsdag 16 mei 2017 - 21:12   quote  deeplink  
We zijn eruit , ik mail Martin wel even.
JanM
 JanM - dinsdag 16 mei 2017 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Wat een onzin. Ten eerste hebben we een prima TD en ten tweede zie ik Dirk helemaal niet in die rol. En dat enorme netwerk vraag ik me ook ten zeerste af. Denk dat Van Geel wel ff wat meer contacten heeft (opgebouwd) in die 22 jaar als TD dan Kuijt als speler van maar een paar clubs ...
Els
 Els - dinsdag 16 mei 2017 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 mei 2017 - 21:15 schreef JanM het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ten eerste hebben we een prima TD en ten tweede zie ik Dirk helemaal niet in die rol. En dat enorme netwerk vraag ik me ook ten zeerste af. Denk dat Van Geel wel ff wat meer contacten heeft (opgebouwd) in die 22 jaar als TD dan Kuijt als speler van maar een paar clubs ...
Volgens mij is het heel belangrijk om de telefoonnummers van wat zaakwaarnemers in je Iphone te hebben. En een goede portemonnee.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 mei 2017 - 00:08   quote  deeplink  
Ik zie hem het liefst nog een jaar bij dit elftal blijven..als hij zich kan schikken in die rol dat hij best minuten zal maken, daar hij overal inzetbaar is, brengt hij een spirit in de ploeg. Komen veel wedstrijden die ga je echt nog wel gebruiken.
tomson
 tomson - woensdag 17 mei 2017 - 10:02   quote  deeplink  
Ook daar zijn ze Dirk nog niet vergeten..
http://m.bbc.com/sport/football/39927385
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 mei 2017 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 mei 2017 - 10:02 schreef tomson het volgende:
Ook daar zijn ze Dirk nog niet vergeten..
http://m.bbc.com/sport/football/39927385
Je kan zo veel sterren op een shirt zetten als je wilt, maar dit is wel 1 van de mooiste sterren ooit gezien.

_96064265_epa_feyenoord_fans.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 mei 2017 - 11:25   quote  deeplink  
''Van Geel wil Kuyt heel graag gaan inwerken als zijn eigen opvolger''

rcsg2o.jpg

De geruchten over de toekomst van Dirk Kuijt zijn massaal. Het enige zekere is dat hij aan Feyenoord verbonden zal blijven en als speler niet naar een andere club zal gaan, zo meldt Feyenoord watcher Iwan van Duren. "Technisch directeur Martin van Geel wil Kuijt heel graag gaan inwerken als zijn eigen opvolger. Kuijt zelf ziet ook een toekomst als trainer. Maar het allerliefste wil hij nog zo lang mogelijk spelen. Maar dan wel voor Feyenoord, nergens anders."

In Voetbal International legt Van Duren uit dat Martin van Geel als technisch directeur een groot aandeel heeft gehad in het kampioenschap. "Ook Van Geel zal zich iedere dag verheugen over zijn aandeel. Het aanstellen van de trainer, de compositie van een elftal van ongeveer tien miljoen euro en bovenal met het halen van Nicolai Jørgensen, de Deen die de missing link is gebleken in dit elftal."

Jørgensen zelf is al twee keer eerder kampioen geworden, met FC Kopenhagen, maar dat was volgens de spits niet te vergelijken met het kampioenschap van Feyenoord. "Wat een mensen, wat een club. Echt ik kan het even allemaal niet bevatten, ik word er verlegen van, ik blijf gewoon maar lachen tegen iedereen en zal volgende week waarschijnlijk pas beseffen wat er echt allemaal is gebeurd. Ik wist dat deze club groot was, maar dit is echt even te veel allemaal."
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 mei 2017 - 12:23   quote  deeplink  
''Met dezelfde intensiteit als de fans schreeuwde en juichte hij alles van zich af''

34ec5lt.jpg

Uitgerekend Dirk Kuyt besliste zondag met een hattrick het duel tussen Feyenoord en Heracles. De aanvoerder bracht zo het eerste kampioenschap in 19 jaar terug naar Rotterdam.

In de opinie van Pierre van Hooijdonk in Voetbal International laat de voormalig Feyenoord-aanvaller weten dat hij veel respect heeft voor Dirk Kuyt. ''Alle jarenlang opgebouwde teleurstelling, onzekerheid en frustratie knalden zondag eruit in De Kuip. Met een ongekende explosie van vreugde en opluchting. De mooiste ontlading was na de snelle openingsgoal van Dirk Kuijt. Vanaf de tribunes steeg een oorverdovende oerkreet op, waarin supporters de opgekropte angst voor een slechte afloop van zich af wierpen. Dat geluid, en de intense gelaatsuitdrukkingen erbij; ik ga het me allemaal nog lang heugen. Net als de emoties bij mannen als Willem van Hanegem, Gerard Meijer en Jan Mastenbroek; echte Feyenoorders die het op hun eigen manier verwerkten.''

Volgens Van Hooijdonk heeft Kuyt zich nu in De Kuip onsterfelijk gemaakt. ''In de ontlading bij Kuijt zag ik alles terug waar Feyenoord voor staat. Heftige emoties kennen vaak een voorgeschiedenis en ook bij Dirk was daar sprake van. Met dezelfde intensiteit als de fans op de tribunes, schreeuwde en juichte hij alles van zich af. Het maakte zijn glorieuze middag des te mooier.

Als de feestroes straks is uitgewerkt, zal Kuijt beseffen dat hij is toegetreden tot de eeuwige legenden van Feyenoord. En daar mag hij heel erg trots op zijn.''
netsurfer
 netsurfer - woensdag 17 mei 2017 - 13:44   quote  deeplink  
Mooie woorden van PiAir. Ik vond het ook fraai dat hij in Studio Sport Voetbal bescheiden was over zijn eigen succes (UL winst) en het kampioenschap belangrijker vond. Siert hem.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 mei 2017 - 13:49   quote  deeplink  
Nou ja, dat moet je in het licht zien van hoe lang t geduurd heeft.
Maar als je naar prestatie kijkt, loog de cup van Pi-air er ook niet om.
T is dat je daarna bijna niets meer gewonnen hebt, waardoor dit kampioenschap zo zwaar weegt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic









0.0530300