BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - vrijdag 19 mei 2017 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2017 - 00:30 schreef RenatoBos het volgende:
Liverpool zou mooi zijn..
Tournooitje Liverpool, Fener, Utrech :)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 mei 2017 - 00:42   quote  deeplink  
Ja juist d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 mei 2017 - 01:05   quote  deeplink  
Persconferentie Dirk Kuyt

(https://youtu.be/GhgMpvBxOoo)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 mei 2017 - 06:48   quote  deeplink  
Of een sterrenelftal
Dirk1
 Dirk1 - vrijdag 19 mei 2017 - 07:58   quote  deeplink  
ik denk dat Dirk er beter voor als trainer kan gaan TD kan hij misschien ook wel maar dan moet je regelmatig kunnen liegen en bedriegen anders kom je niet ver in deze voetbalwereld, en ik denk dat Dirk hier grote moeite mee heeft als trainer kan hij meer zichzelf zijn.
VVout
 VVout - vrijdag 19 mei 2017 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2017 - 07:58 schreef Dirk1 het volgende:
ik denk dat Dirk er beter voor als trainer kan gaan TD kan hij misschien ook wel maar dan moet je regelmatig kunnen liegen en bedriegen anders kom je niet ver in deze voetbalwereld, en ik denk dat Dirk hier grote moeite mee heeft als trainer kan hij meer zichzelf zijn.
Zolang mensen denken dan je slecht kan liegen en bedriegen is het pas echt goed.
van geil
 van geil - vrijdag 19 mei 2017 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2017 - 07:58 schreef Dirk1 het volgende:
ik denk dat Dirk er beter voor als trainer kan gaan TD kan hij misschien ook wel maar dan moet je regelmatig kunnen liegen en bedriegen anders kom je niet ver in deze voetbalwereld, en ik denk dat Dirk hier grote moeite mee heeft als trainer kan hij meer zichzelf zijn.
Pakken we Mark, verdiend hij ook eindelijk eens een normaal salaris.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 19 mei 2017 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2017 - 00:40 schreef VVout het volgende:

[..]

Tournooitje Liverpool, Fener, Utrech :)
Rotterdam AD (Afscheid Dirk) Toernooi. Mooie traditie van vroeger in ere hersteld.
Fart
 Fart - vrijdag 19 mei 2017 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 mei 2017 - 14:24 schreef Ajax we love you het volgende:
Zou leuk zijn idd voor Kuijt (Feijenoord - Liverpool). Hij heeft Feijenoord ook echt uit de shit geholpen (Financieel) en dit kampioenschap is echt dankzij hem tot stand gekomen. Zonder Kuijt was dit een verloren jaar geweest voor jullie. Als je alle wedstrijden terug kuijkt, dan zie je hoe belangrijk hij was dit jaar. Vooral de 1-1 tegen Ajax was heel belangrijk, maar zo nog een paar doelpunten. Zo'n speler gaan jullie wel missen.

Ik hoop voor julie dat Van persie zijn miljoenen wil opgeven voor een paar jaar Feijenoord, dan heb je weer zo'n ervaren top speler die het verschil kan maken, maar ik denk dat hij die miljoenen niet wil opgeven voor Feijenoord.
Probeer eens een reactie te plaatsen zonder dat je een verwijzing naar die grafclub doet.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 19 mei 2017 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2017 - 20:54 schreef Fart het volgende:

[..]

Probeer eens een reactie te plaatsen zonder dat je een verwijzing naar die grafclub doet.
Vindt niet dat ie iets verkeerd zegt hoor. Er zijn er aan zijn kant van het forum die de naam Dirk niet eens willen uitspreken.
Fart
 Fart - vrijdag 19 mei 2017 - 21:15   quote  deeplink  
Lekker aan die kant van dat dooie forum blijven dan.
Wekt gewoon irritatie op dat logo en zeker die naam in een topic terug te zien komen.

Zijn goed recht hier te posten, de mijne om hem te gebruiken als bosje waar ik tegenaan pis na een paar flessen bier
VVout
 VVout - vrijdag 19 mei 2017 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2017 - 16:26 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Rotterdam AD (Afscheid Dirk) Toernooi. Mooie traditie van vroeger in ere hersteld.
Jij voelt hem helemaal :)
tomson
 tomson - vrijdag 19 mei 2017 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2017 - 16:26 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Rotterdam AD (Afscheid Dirk) Toernooi. Mooie traditie van vroeger in ere hersteld.
Mooie naam , zeker weten a part of history :)
Hoorde Dirk in een interview over een soort all star idee ? Een soort Kuijt & friends selectie ? Zou wel gaaf wezen Feyenoord tegen een team met allerlei grote spelers en dan zou Dirk aan allebei de kanten een helft kunnen meespelen ? Of is dat gewoon een slecht idee ?
Fart
 Fart - vrijdag 19 mei 2017 - 21:50   quote  deeplink  
Geen slecht idee, maar eerder een fantasie.
Gaat natuurlijk nooit gebeuren.
Moet blij zijn met een vriendschappelijk wedstrijdje
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 19 mei 2017 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2017 - 21:50 schreef Fart het volgende:
Geen slecht idee, maar eerder een fantasie.
Gaat natuurlijk nooit gebeuren.
Moet blij zijn met een vriendschappelijk wedstrijdje
...op kunstgras?
tomson
 tomson - vrijdag 19 mei 2017 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2017 - 21:50 schreef Fart het volgende:
Geen slecht idee, maar eerder een fantasie.
Gaat natuurlijk nooit gebeuren.
Moet blij zijn met een vriendschappelijk wedstrijdje
Owkeee :(
Fart
 Fart - vrijdag 19 mei 2017 - 21:52   quote  deeplink  
op kunstgras inderdaad
Weet ie gelijk dat ie op tijd gestopt is
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 mei 2017 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2017 - 21:15 schreef Fart het volgende:
Lekker aan die kant van dat dooie forum blijven dan.
Wekt gewoon irritatie op dat logo en zeker die naam in een topic terug te zien komen.

Zijn goed recht hier te posten, de mijne om hem te gebruiken als bosje waar ik tegenaan pis na een paar flessen bier
(?)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 mei 2017 door RenatoBos --
Fart
 Fart - vrijdag 19 mei 2017 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2017 - 23:03 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

(?)
Wat?
Fart
 Fart - vrijdag 19 mei 2017 - 23:08   quote  deeplink  
Bosje, onkruid, vervelend terugkomend iets ... bosje.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 mei 2017 - 23:19   quote  deeplink  
Ga ik ff Fart Googlen..
Fart
 Fart - vrijdag 19 mei 2017 - 23:21   quote  deeplink  
Ken je beter niet doen als je net gegeten hebt
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 mei 2017 - 23:33   quote  deeplink  
Inderdaad..
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 20 mei 2017 - 00:57   quote  deeplink  
Ik zal het een mooi afscheid vinden voor Dirk met een wedstrijd tussen
Feyenoord en Liverpool en dat hij de 1e helft bij Liverpool speelt
en de 2e helft bij Feyenoord met een paar bekende spelers er bij
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 20 mei 2017 - 13:28   quote  deeplink  
Engelse analist staat stil bij afscheid Kuyt: 'Hard werken alleen niet genoeg'

2mnjj45.jpg

Jamie Carragher staat in zijn column in de Daily Mail stil bij het afscheid in stijl van Dirk Kuyt. De oud-verdediger speelde bij Liverpool samen met de Katwijker.

'Niets maakte me gelukkiger dan Dirk op een ongelooflijke manier zijn carrière te zien beëindigen', schrijft Carragher. 'De titel winnen met zijn grote liefde Feyenoord was al een presatie, maar dan ook nog eens de eerste sinds 1999 én met een hattrick. Het was een droom die uitkwam.'

'Dirk was de perfecte teamgenoot', vervolgt de analist. 'Een geweldige gozer in de kleedkamer, maar vooral iemand waar je op kon rekenen in grote wedstrijden. Soms keek je naar hem op de trainingen en zag je weinig spectaculairs, maar hoe groter de wedstrijd was, hoe beter hij was. Het is geen toeval dat hij een Champions League-finale en een WK-finale speelde.'

'Mensen zeggen dat Dirk het bewijs is dat je met hard werk veel kan bereiken, maar hard werken alleen is niet genoeg. Wat het verschil voor de top maakt is de mentaliteit, de bereidwilligheid om iedere dag jezelf tot het maximale te pushen. Hij deed dat en meer', aldus Carragher.
ar
 ar - zaterdag 20 mei 2017 - 15:06   quote  deeplink  
Mooie woorden.
tomson
 tomson - zaterdag 20 mei 2017 - 18:40   quote  deeplink  
https://youtu.be/p52WBsEYIYk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 mei 2017 door tomson --
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 mei 2017 - 19:31   quote  deeplink  
Mooie beelden op 1.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 mei 2017 - 19:32   quote  deeplink  
Dat was heel mooi inderdaad..
MMM
 MMM - zondag 21 mei 2017 - 19:39   quote  deeplink  
Had er wat meer van verwacht, exclusieve beelden/gesprekken etc.

Einde wel weer heerlijk en prachtig om te zien!
MMM
 MMM - zondag 21 mei 2017 - 19:40   quote  deeplink  
Wel mooi, na geen enkele tegengoal ging z'n kop hangen. Altijd iedereen oppeppen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 mei 2017 - 19:41   quote  deeplink  
Wat me opviel was de bank. Allemaal meeleven. Allemaal.
Appie53
 Appie53 - zondag 21 mei 2017 - 19:44   quote  deeplink  
Ik hoop dat we verder kunnen zonder zijn DRIVE, gaan we zeker missen.
MightyAce
 MightyAce - zondag 21 mei 2017 - 19:54   quote  deeplink  
Weinig nieuws gezien, maar bij de kampioenswedstrijd weer tranen in de ogen haha
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 mei 2017 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 mei 2017 - 19:41 schreef Stylzz het volgende:
Wat me opviel was de bank. Allemaal meeleven. Allemaal.
Mij viel juist op dat Gustafson lachte bij de 2-0 van Zwolle..
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 mei 2017 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 mei 2017 - 19:59 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Mij viel juist op dat Gustafson lachte bij de 2-0 van Zwolle..
Die had ik niet gezien.
Milo
 Milo - maandag 22 mei 2017 - 08:30   quote  deeplink  
Gustafson is een psychiatrische patiënt.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 mei 2017 - 15:33   quote  deeplink  
Weg ermee dan..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 mei 2017 - 15:33   quote  deeplink  
Mogelijk tegel voor Kuyt op Walk of Fame bij Zuidplein


2zyd1zn.jpg

De Stichting Walk of Fame wil de Rotterdamse sterrenstoep bij Zuidplein nieuw leven inblazen met een tegel voor Dirk Kuyt. Enkele jaren geleden is een deel van de oorspronkelijke collectie van de Walk of Fame Europe verhuisd van de Schiedamsedijk naar het Metroplein op Zuid. De eerste nieuwe tegel sinds tien jaar kan de aftrap worden voor een nieuwe generatie sterren van nationale en internationale allure.

“Dirk verdient een tegel, nadat hij vorig jaar met Feyenoord de KNVB-beker in de wacht sleepte en op 14 mei jongstleden door een hattrick het felbegeerde landskampioenschap zeker stelde”, aldus de organisatie. Plannen voor een verdere uitbreiding moeten nog verder vorm krijgen.
de bluffer
 de bluffer - maandag 22 mei 2017 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 mei 2017 - 15:33 schreef RenatoBos het volgende:
Mogelijk tegel voor Kuyt op Walk of Fame bij Zuidplein


[ afbeelding ]

De Stichting Walk of Fame wil de Rotterdamse sterrenstoep bij Zuidplein nieuw leven inblazen met een tegel voor Dirk Kuyt. Enkele jaren geleden is een deel van de oorspronkelijke collectie van de Walk of Fame Europe verhuisd van de Schiedamsedijk naar het Metroplein op Zuid. De eerste nieuwe tegel sinds tien jaar kan de aftrap worden voor een nieuwe generatie sterren van nationale en internationale allure.

“Dirk verdient een tegel, nadat hij vorig jaar met Feyenoord de KNVB-beker in de wacht sleepte en op 14 mei jongstleden door een hattrick het felbegeerde landskampioenschap zeker stelde”, aldus de organisatie. Plannen voor een verdere uitbreiding moeten nog verder vorm krijgen.
Gewoon de naam veranderen in Dirk Kuyt plein
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 mei 2017 - 19:17   quote  deeplink  
KUYT VERKOZEN TOT SPELER VAN DE MAAND MEI

9zq9ec.jpg

Dirk Kuyt is door leden van Het Legioen met overmacht verkozen tot Speler van de Maand mei. De captain kreeg liefst 52% van de stemmen en hield daarmee Karim El Ahmadi (17%) en Nicolai Jørgensen (9%) ruim achter zich.

Dat Kuyt als winnaar uit deze verkiezing is gekomen, mag gezien zijn prestaties geen grote verrassing zijn. De Katwijker was voor Feyenoord van onschatbare waarde in de kampioenswedstrijd tegen Heracles Almelo (3-1), die hij met een hattrick hoogstpersoonlijk besliste. Zijn eerste treffer van de middag was bovendien zijn honderdste in het shirt van Feyenoord.

Zo schreef Kuyt historie in mei, een maand waarin hij tevens aankondigde te stoppen als profvoetballer. Het 36-jarige clubicoon zette op woensdag 17 mei een punt achter zijn spelerscarrière, drie dagen na het verwezenlijken van zijn mooiste droom: landskampioen worden met Feyenoord.

Leden van Het Legioen kunnen maandelijks hun Speler van de Maand kiezen. Zij kunnen elke maand twaalf Legioenpunten verdelen onder hun drie favoriete Feyenoord-spelers. De speler die de meeste Legioen-punten krijgt toebedeeld, ontvangt de prijs ‘Legioen Speler van de Maand’. Onder alle Legioen-leden die hebben gestemd, worden drie gesigneerde shirts van de Speler van de Maand verloot.

De opgetelde punten wijzen aan het eind van het seizoen uit welke Feyenoorder zich ‘Legioen Speler van het Seizoen’ mag noemen. Op korte termijn wordt bekend welke speler dit is geworden.
van geil
 van geil - dinsdag 23 mei 2017 - 21:51   quote  deeplink  
Een van de weinige profs die zijn geld echt waard is.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 24 mei 2017 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2017 - 20:54 schreef Fart het volgende:

[..]

Probeer eens een reactie te plaatsen zonder dat je een verwijzing naar die grafclub doet.
Ik kijk nogal veel wedstrijden van mijn hele mooie club, helaas moet ik feijenoord ook zien als ze tegen mijn club spelen en als ik dan Kuijt een heel belangrijk doelpunt zie maken, dan mag ik at niet vermelden?
Als je daar problemen mee hebt, dan denk ik dat je even naar een psychiater moet gaan, want dan is er iets mis met je. Misschien is er nog iets aan te doen?

Oh kijk niet naar mijn naam, anders zie weer die naam van die club en raak je weer gefrustreerd.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 mei 2017 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2017 - 16:46 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik kijk nogal veel wedstrijden van mijn hele mooie club, helaas moet ik feijenoord ook zien als ze tegen mijn club spelen en als ik dan Kuijt een heel belangrijk doelpunt zie maken, dan mag ik at niet vermelden?
Als je daar problemen mee hebt, dan denk ik dat je even naar een psychiater moet gaan, want dan is er iets mis met je. Misschien is er nog iets aan te doen?

Oh kijk niet naar mijn naam, anders zie weer die naam van die club en raak je weer gefrustreerd.
Helaas moet ik Feyenoord ook zien, hoezo helaas smaus..(?) als je dat al zo vervelend vind om te zien wat kom je hier dan zoeken..(?)
En als Kuyt een belangrijk doelpunt maakt hoef je dat niet te vermelden dan hebben wij dat ook gezien..
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 24 mei 2017 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2017 - 16:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Helaas moet ik Feyenoord ook zien, hoezo helaas smaus..(?) als je dat al zo vervelend vind om te zien wat kom je hier dan zoeken..(?)
En als Kuyt een belangrijk doelpunt maakt hoef je dat niet te vermelden dan hebben wij dat ook gezien..
Zoals jij weet vind ik dat helemaal niet erg en ik kijk wel meer wedstrijden ;-) Maar als zo iemand als Fart (laat ik maar niet meer erover zeggen, want na dat woord komt vaak de schijt) zoiets post dat hij erop pist, bierflesjes tegen aan gooit, dat het een grafclub is etc, dan moet ik toch even iets zeggen.

Zonder Ajax is de eredivisie gewoon dood en zonder Feijenoord is de Eredivisie ook dood. Bijde clubs hebben elkaar nodig, want verder stelt het allemaal niet zo veel voor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 mei 2017 door Ajax we love you --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 mei 2017 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2017 - 16:58 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Zoals jij weet vind ik dat helemaal niet erg en ik kijk wel meer wedstrijden ;-) Maar als zo iemand als Fart (laat ik maar niet meer erover zeggen, want na dat woord komt vaak de schijt) zoiets post dat hij erop pist, bierflesjes tegen aan gooit, dat het een grafclub is etc, dan moet ik toch even iets zeggen.

Zonder Ajax is de eredivisie gewoon dood en zonder Feijenoord is de Eredivisie ook dood. Bijde clubs hebben elkaar nodig, want verder stelt het allemaal niet zo veel voor
Weet ik ook maar je realiseert je toch ook wel dat je op een Feyenoord forum zit. Komt ongeveer op hetzelfde neer als dat je in een ajaksshirt door Rotterdam zou lopen, hoe denk je dat de reacties zullen zijn. Zit hem in je toon waar ik moeite mee hebt, bijvoorbeeld hoe je zegt dat je dus helaas naar Feyenoord moet kijken, elders zeg je dat Feyenoord geluk heeft gehad met het kampioenschap. Tja dat zijn hier bedenkelijke uitspraken, en dat snap je ook wel.

Laatste alinea ben ik zeker met je eens..
Fart
 Fart - woensdag 24 mei 2017 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2017 - 16:46 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik kijk nogal veel wedstrijden van mijn hele mooie club, helaas moet ik feijenoord ook zien als ze tegen mijn club spelen en als ik dan Kuijt een heel belangrijk doelpunt zie maken, dan mag ik at niet vermelden?
Als je daar problemen mee hebt, dan denk ik dat je even naar een psychiater moet gaan, want dan is er iets mis met je. Misschien is er nog iets aan te doen?

Oh kijk niet naar mijn naam, anders zie weer die naam van die club en raak je weer gefrustreerd.
Loop je nou te bléren man, helder licht dat je dr rond loopt.
Ik raak niet gefrustreerd van de naam Ajaks, maar van de arrogante grafkoppen die daarbij horen.
Verder vind ik het vrij luguber volwassen mannen als maandverbandjes te verkleden en in een aRENa rond te laten huppelen.
Ken gewoon niet meer vandaag de dag
Fart
 Fart - woensdag 24 mei 2017 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2017 - 16:58 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Zoals jij weet vind ik dat helemaal niet erg en ik kijk wel meer wedstrijden ;-) Maar als zo iemand als Fart (laat ik maar niet meer erover zeggen, want na dat woord komt vaak de schijt) zoiets post dat hij erop pist, bierflesjes tegen aan gooit, dat het een grafclub is etc, dan moet ik toch even iets zeggen.

Zonder Ajax is de eredivisie gewoon dood en zonder Feijenoord is de Eredivisie ook dood. Bijde clubs hebben elkaar nodig, want verder stelt het allemaal niet zo veel voor
Owja joh?
Spannend verhaal, lekker kort, doen we niets mee.
van geil
 van geil - woensdag 24 mei 2017 - 23:30   quote  deeplink  
Poepen
Fart
 Fart - woensdag 24 mei 2017 - 23:30   quote  deeplink  
Ken best lekker zijn op zijn tijd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic









0.0426080