BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NAC Breda (zondag 19 april 2015, 14:30); 0 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - dinsdag 14 april 2015 - 17:10   quote  deeplink  
196998_340_AFC_Redactioneel_Header_600x338_Ajax_NAC_600x338.jpg

In elk ander seizoen zou de aanstaande wedstrijd van Ajax bestempeld worden als een eitje en zou de discussie voornamelijk gaan over hoe hoog de uitslag zal gaan uitvallen. Dit seizoen vecht Ajax met zichzelf en zijn goals al lang niet meer vanzelfsprekend. Na een zeer moeizame wedstrijd tegen Heracles zal ook NAC vermoedelijk toch weer een moeizame horde blijken te zijn. Maar ook de Noad Advendo Combinatie uit Breda zal opzien tegen dit duel gezien de club afstevend op de play-offs en dus het risico loopt te degraderen.

NAC en Ajax speelden maar liefst 101 duels tegen elkaar. Ajax won maar liefst 73 maal van de Yellow Army die op haar beurt 12 maal wist te winnen. Een puntendeling van 16 maal het resultaat. De afgelopen jaren was NAC een tegenstander waartegen Ajax het net makkelijk deed bollen. Van de afgelopen 10 onderlinge duels won Ajax er 8 en 2 eindigden onbeslist met een totaal doelsaldo van 30 voor en 5 tegen. Laten we hopen dat Ajax dit gemiddelde blijft hanteren en aankomende zondag ook 3 goals weet te maken.

NAC maakt een dramatisch seizoen mee. Na jarenlang als anonieme middenmoter mee te hebben gedaan leken financiele problemen de club vorig seizoen op te breken. Na ingrijpende bezuinigingen is NAC ondertussen terug in categorie 2 van de KNVB maar dat is gepaard gegaan met een sportief faillisiment. NAC vecht tegen degradatie en ontsloeg eerder dit seizoen Gudelj. Onder de nieuwe trainer Maaskant krijgt NAC aanzienlijk minder goals tegen maar blijft NAC een van de zwakste ploegen in de Eredivisie. De ploeg staat 16e met 27 punten en een doelsaldo van 29 voor en 57 tegen. NAC staat 1 punt achter Heracles en de veilige 15e plaats.

De selectie van NAC kent een hoog Ajax gehalte. Oud-Ajacieden De Kamps, Sarpong, De Zeeuw en de verhuurde Ligeon spelen allen in Breda. De absolute hoofdrolspeler aldaar is echter Adnane Tighadouini. De watervlugge buitenspeler is een van de weinige positieve uitschieters bij NAC dit seizoen. Met 11 goals en 3 assists is Tighadouini met grote afstand topschutter in Breda. Andere opvallende spelers zijn Falkenburg met 5 goals en Demy de Zeeuw die sinds de winterstop voor NAC uitkomt.

Bij Ajax is het grote nieuws dat Viktor Fischer na een jaar blessureleed mogelijk weer eens bij de selectie zit. De immer gedreven Deen zal met zijn mentaliteit een welkome aanvulling zijn voor de selectie van De Boer. Behoudens Milik is de gehele selectie verder fit. Voorin lijkt Sightorsson voorlopig de vervanger van Milik te zijn en zal Schone mogelijk spelen na de wanprestatie van Kishna afgelopen week tegen Heracles. Op het middenveld zijn Klaassen en Bazoer vaste krachten en zal het voor FdB hooguit keizen zijn tussen Sinkgraven en Serero. Achterin lijken de kaarten te zijn geschud en zullen geen wijzigingen te verwachten zijn.

Eerder dit seizoen werd het in Breda 2-5 voor Ajax. In een wedstrijd waar Klaassen uitblonk en Ten Rouwelaar meermaals opzichtig mis zat ging Ajax eenvoudig met de punten aan de haal. En de beelden bewijzen bovendien dat Sightorsson een hattrick mocht optekenen.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 april 2015 door Eide --
Brandje
 Brandje - dinsdag 14 april 2015 - 17:21   quote  deeplink  
Mooi topic
Ik verwacht eindelijk weer eens een goede uitslag. 3-0 of meer
ajax/410
 ajax/410 - dinsdag 14 april 2015 - 18:18   quote  deeplink  
'Ik verwacht eindelijk weer eens een goede uitslag. 3-0 of meer'

Dat zei ik de vorige keer ook maar helaas.

1-0
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 april 2015 - 19:10   quote  deeplink  
Vaak erg veel gescoord tegen NAC! Helaas zijn wij niet in een dusdanige vorm om nu te zeggen dat het vanzelfsprekend een grote uitslag wordt. Zou wel leuk zijn voor het publiek.

Denk wel winst,
1-0 of 2-1.

Oeps, ik zou niet meer voorspellen...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 15 april 2015 - 10:12   quote  deeplink  
Mooi gedaan weer Eide!
Ik zal er zelf helaas niet bij zijn, zit in het zonnige (hoop ik) zuiden.....

Denk aan een ruime 2-1 overwinning...... ;-)
Loetje
 Loetje - woensdag 15 april 2015 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 10:12 schreef Ronald 1960 het volgende:
Mooi gedaan weer Eide!
Ik zal er zelf helaas niet bij zijn, zit in het zonnige (hoop ik) zuiden.....

Denk aan een ruime 2-1 overwinning...... ;-)
22 graadjes hier gap! Zal het zuiden voor je verwarmen als het toevallig het weekend minder is ;-)
Brandje
 Brandje - woensdag 15 april 2015 - 18:43   quote  deeplink  
Ik ga eens op die tighadouini van NAC letten. Wanneer Kishna vertrek dan zou ik dat echt een speler vinden die in aanmerking komt hem te vervangen
Eide
 Eide - donderdag 16 april 2015 - 00:10   quote  deeplink  
Fischer klaar voor rentree in hoofdmacht Ajax

Viktor Fischer kan zondag in de thuiswedstrijd tegen NAC Breda zijn langverwachte rentree maken in de hoofdmacht van Ajax. De kans is zeer groot dat hij bij de selectie zit, zei De Boer woensdag op het tv-kanaal van de Amsterdamse club. Fischer liep op 23 februari vorig jaar een zware hamstringblessure op, die hem meer dan een jaar aan de kant hield.

De Deense aanvaller maakte afgelopen maand in de Jupiler League bij Jong Ajax zijn rentree. Fischer was onlangs trefzeker tegen FC Eindhoven en maakte maandag tegen FC Emmen een goede indruk op De Boer, die als toeschouwer langs de lijn stond. Hij was dreigend en aanwezig, iets wat je graag wil zien van zo'n speler, aldus de hoofdtrainer. Niets lijkt hem nog in de weg te staan. We gaan ervan uit dat hij 100 procent fit is. We bouwen het rustig op. Laten we hopen dat hij weer belangrijk kan zijn voor Ajax.

Bron
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 16 april 2015 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 18:43 schreef Brandje het volgende:
Ik ga eens op die tighadouini van NAC letten. Wanneer Kishna vertrek dan zou ik dat echt een speler vinden die in aanmerking komt hem te vervangen
Moet je lekker doen. ga jij er maar opletten....opbokken met die gozer..Mafkees.
Jij raakt echt van het padje af....
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 16 april 2015 - 05:58   quote  deeplink  
5-1 met Fisher erbij!
Brandje
 Brandje - donderdag 16 april 2015 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2015 - 00:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Moet je lekker doen. ga jij er maar opletten....opbokken met die gozer..Mafkees.
Jij raakt echt van het padje af....
Tsja Marokkaan dus komt Nenam Wilders weer om de hoek kijken om zijn haat te laten zien.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 16 april 2015 - 16:01   quote  deeplink  
Klinkt wel vet...Nenam Wilders!!

Ik stem op NW!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 16 april 2015 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2015 - 16:01 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Klinkt wel vet...Nenam Wilders!!

Ik stem op NW!
Yellellelle !!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 17 april 2015 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2015 - 08:08 schreef Brandje het volgende:

[..]

Tsja Marokkaan dus komt Nenam Wilders weer om de hoek kijken om zijn haat te laten zien.
Haat staat niet in mijn woordenboek....hekel en irritatie wel.
Ik woon nu samen met 4 Marokkanen waarvan er 1 het huis uit getyft is (door mijn toedoen) en het gaat nu prima, elke avond is voor mij een verassing wat ik te eten krijg, van mij uit krijgen ze shag en huishoud spullen.
Enige wat me tegen staat en krijg er koppijn van....dat geblow het begint al 's ochtens vroeg tot 's avonds laat meestal zit ik al vroeg boven op mijn kamer....nadenkend hoe het wel had kunnen zijn.
Gedane zaken nemen geen keer...en elke keer trap ik er weer in
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 17 april 2015 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2015 - 17:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Yellellelle !!
Yelleleleeeeeeeeeeeee
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 17 april 2015 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 april 2015 - 00:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Haat staat niet in mijn woordenboek....hekel en irritatie wel.
Ik woon nu samen met 4 Marokkanen waarvan er 1 het huis uit getyft is (door mijn toedoen) en het gaat nu prima, elke avond is voor mij een verassing wat ik te eten krijg, van mij uit krijgen ze shag en huishoud spullen.
Enige wat me tegen staat en krijg er koppijn van....dat geblow het begint al 's ochtens vroeg tot 's avonds laat meestal zit ik al vroeg boven op mijn kamer....nadenkend hoe het wel had kunnen zijn.
Gedane zaken nemen geen keer...en elke keer trap ik er weer in
Klinkt als een kutzooi.
Hoe dan ook, alles, maar dan ook ALLES eraan doen om daar weg te komen pik.
desnoods bij vrienden of famillie en als laatste hoop leger des heils...

Blowende mensen zijn vaak krankjorem en niet te vertrouwen....zijn het nog marokkanen ook...

Weg daar peet!! At all cost!
Pietje
 Pietje - vrijdag 17 april 2015 - 14:47   quote  deeplink  
Prachtig topic, Eide! De laatste keer, dat ik je een compliment geef hoor ;)

Zonder twijfel staat Sightórsson weer in de spits, dus scoren wordt moeilijk. Robert Maaskant, de coach van NAC Breda, heeft zijn ploeg na de winterstop behoorlijk aan het voetballen gekregen. Hizelf kwam erbij en nog een paar gedreven en ervaren spelers. Kortom, deze wedstrijd gaat Ajax niet zomaar even winnen. Ik denk daarbij aan de thuiswedstrijden van Ajax tegen ADO Den Haag en Excelsior, die beide maar met 1-0 werden gewonnen. Daarom verwacht ik tegen NAC hoogstens een zeer magere overwinning: 1-0, maar een gelijkspel behoort zeker ook tot de reeële mogelijkheden.
Eide
 Eide - vrijdag 17 april 2015 - 17:33   quote  deeplink  
Fischer terug in wedstrijdselectie Ajax

Viktor Fischer kan zondag zijn langverwachte rentree maken in de hoofdmacht van Ajax. Trainer Frank de Boer heeft de aanvaller opgenomen in zijn selectie voor de thuiswedstrijd tegen NAC Breda.

Fischer liep op 23 februari vorig jaar, tijdens het duel met AZ, een zware hamstringblessure op. Daardoor stond hij meer dan een jaar aan de kant. De Deen maakte afgelopen maand in de Jupiler League bij Jong Ajax zijn eerste speelminuten.

De Amsterdammers missen tegen NAC nog wel spits Arkadiusz Milik, die kampt met een knieblessure. "Het gaat de goede kant op, maar zondag is hij er nog niet bij", zei De Boer vrijdag. Thulani Serero (lies) en Nicolai Boilesen (bil) zijn herstellende van hun kwetsuren, maar het is nog twijfelachtig of ze zondag inzetbaar zijn.

Bron
Pietje
 Pietje - vrijdag 17 april 2015 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 april 2015 - 17:33 schreef Eide het volgende:
Fischer terug in wedstrijdselectie Ajax

Viktor Fischer kan zondag zijn langverwachte rentree maken in de hoofdmacht van Ajax. Trainer Frank de Boer heeft de aanvaller opgenomen in zijn selectie voor de thuiswedstrijd tegen NAC Breda.

Fischer liep op 23 februari vorig jaar, tijdens het duel met AZ, een zware hamstringblessure op. Daardoor stond hij meer dan een jaar aan de kant. De Deen maakte afgelopen maand in de Jupiler League bij Jong Ajax zijn eerste speelminuten.

De Amsterdammers missen tegen NAC nog wel spits Arkadiusz Milik, die kampt met een knieblessure. "Het gaat de goede kant op, maar zondag is hij er nog niet bij", zei De Boer vrijdag. Thulani Serero (lies) en Nicolai Boilesen (bil) zijn herstellende van hun kwetsuren, maar het is nog twijfelachtig of ze zondag inzetbaar zijn.

Bron
Ik had het al ergens gelezen. Fantastisch nieuws voor de club, maar in de eerste plaats voor de speler!!
Pietje
 Pietje - zaterdag 18 april 2015 - 14:25   quote  deeplink  
De Boer kan niet over Deen beschikken in duel met NAC; geen plek voor Zivkovic

Ajax-trainer Frank de Boer moet het zondag in het thuisduel met NAC Breda stellen zonder Nicolai Boilesen. De linksback is geblesseerd, tijdens een training liep de Deen een blessure aan zijn bilspier op.

Boilesen is niet op tijd wedstrijdfit en zal dan ook niet tot de selectie van Ajax voor het duel met NAC Breda behoren, zo maakte de Amsterdamse club via de officiële kanalen bekend. Zijn landgenoot Viktor Fischer is er wel bij, hij keert terug in de selectie na lang blessureleed en enkele optredens bij Jong Ajax.

Verder ziet de selectie van Ajax er redelijk 'normaal' uit. Voor Richairo Zivkovic is er geen plek. Kolbeinn Sigthórsson is op papier de enige échte spits in de Ajax-selectie, ook al kunnen Anwar El Ghazi en Lasse Schöne eventueel ook uit de voeten als spits. Het duel tussen NAC en Ajax begint zondag om 14.30 uur in de Arena.


klikt u maar

Dus weer geen Zivkovic...
Eide
 Eide - zaterdag 18 april 2015 - 16:13   quote  deeplink  
Dat is toch niet los te zien van zijn (voor het uiterlijk in ieder geval) instelling van de afgelopen weken. En toch vind ik dat je altijd een 2e spits op de bank moet hebben. Lastig.

Verder hoop ik op Riedewald op linksback.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 18 april 2015 - 16:37   quote  deeplink  
utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax/]klikt u maar[/url]

Dus weer geen Zivkovic...
Ik denk dat er toch meer achter zit dan dat wij denken, maar ik vind het wel vreselijk jammer dat hij niet echt een kans krijgt in ajax1........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 april 2015 door Ronald 1960 --
Eide
 Eide - zaterdag 18 april 2015 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 16:37 schreef Ronald 1960 het volgende:
utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax/]klikt u maar[/url]

Dus weer geen Zivkovic...
Ik denk dat er toch meer achter zit dan dat wij denken, maar ik vind het wel vreselijk jammer dat hij niet echt een kans krijgt in ajax1........
Precies. Er moet toch iets zijn dat hij er nu helemaal niet meer bij zit. Als je hem niet nodig hebt kan je em altijd laten zitten en bewaren voor Jong Ajax. Helemaal niet meenemen is toch een teken dat FdB niet tevreden is.

Maar nogmaals: ik zou zelf altijd een reserve spits op de bank willen hebben.
Brandje
 Brandje - zaterdag 18 april 2015 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 16:37 schreef Ronald 1960 het volgende:
utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax/]klikt u maar[/url]
Dus weer geen Zivkovic...

Ik denk dat er toch meer achter zit dan dat wij denken, maar ik vind het wel vreselijk jammer dat hij niet echt een kans krijgt in ajax1........
De hele situatie is totaal verkeerd ingeschat. Je had die jongen gewoon een jaar bij Grunn moeten laten of aan een andere club verhuren maar bij Jong Ajax moeten laten ballen. Ik zou ook mijn kop dan laten hangen.
Aantal jaar geleden haalde ze Mats Rits uit Belgie. Die jongens was gewoon basis speler in het eerste en die zette ze weer terug naar de A1. Wie zoiets verzint die begrijpt het niet.
FdB wil er voor volgend seizoen een ervaren spits dus Zivko gaat nog niet veel spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 april 2015 door Brandje --
Brandje
 Brandje - zaterdag 18 april 2015 - 19:17   quote  deeplink  
Zal blij zijn als het woensdag is en het positivo gelul over P$V en de titel weer een stuk minder is. Vind er geen kut aan als je moet toezien wanneer een ander kampioen wordt.
Dus dat wordt geen studio voetbal en VI kijken de aankomende dagen ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 april 2015 - 20:49   quote  deeplink  
Je zou toch denken dat Boilesen ineens elke thuiswedstrijd een "spontane" blessure heeft????
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 april 2015 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 14:25 schreef Pietje het volgende:
De Boer kan niet over Deen beschikken in duel met NAC; geen plek voor Zivkovic

Ajax-trainer Frank de Boer moet het zondag in het thuisduel met NAC Breda stellen zonder Nicolai Boilesen. De linksback is geblesseerd, tijdens een training liep de Deen een blessure aan zijn bilspier op.

Boilesen is niet op tijd wedstrijdfit en zal dan ook niet tot de selectie van Ajax voor het duel met NAC Breda behoren, zo maakte de Amsterdamse club via de officiële kanalen bekend. Zijn landgenoot Viktor Fischer is er wel bij, hij keert terug in de selectie na lang blessureleed en enkele optredens bij Jong Ajax.

Verder ziet de selectie van Ajax er redelijk 'normaal' uit. Voor Richairo Zivkovic is er geen plek. Kolbeinn Sigthórsson is op papier de enige échte spits in de Ajax-selectie, ook al kunnen Anwar El Ghazi en Lasse Schöne eventueel ook uit de voeten als spits. Het duel tussen NAC en Ajax begint zondag om 14.30 uur in de Arena.


klikt u maar

Dus weer geen Zivkovic...
Tja ....................... heeft het afgelopen maandag bij Jong Ajax ook niet waargemaakt, dus zou niet inzien waarom hij ineens moet worden toegevoegd tot de selectie.
Brandje
 Brandje - zaterdag 18 april 2015 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 20:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja ....................... heeft het afgelopen maandag bij Jong Ajax ook niet waargemaakt, dus zou niet inzien waarom hij ineens moet worden toegevoegd tot de selectie.
Omdat Milik geblesseerd is en Sigtorsson het al ruim drie jaar niks laat zien in Ajax 1.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 april 2015 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 20:55 schreef Brandje het volgende:

[..]

Omdat Milik geblesseerd is en Sigtorsson het al ruim drie jaar niks laat zien in Ajax 1.
Ja en?? Dan moet je jezelf bewijzen in wedstrijden bij Jong Ajax en op de trainingen en blijkbaar doet hij dat allebei niet!
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 april 2015 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 20:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja en?? Dan moet je jezelf bewijzen in wedstrijden bij Jong Ajax en op de trainingen en blijkbaar doet hij dat allebei niet!
Eens! Alhoewel ik toch van harte hoop dat morgen El Ghazi of Schone in de spits staat, maar dat zal niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 april 2015 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 21:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eens! Alhoewel ik toch van harte hoop dat morgen El Ghazi of Schone in de spits staat, maar dat zal niet.
Dat denk ik ook niet, maar misschien is het ook wel om Sigthorsson nog 1 keer aan te bieden aan belangstellende clubs! Hopelijk zijn we na dit seizoen van hem verlost!
Brandje
 Brandje - zaterdag 18 april 2015 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 20:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja en?? Dan moet je jezelf bewijzen in wedstrijden bij Jong Ajax en op de trainingen en blijkbaar doet hij dat allebei niet!
De spits van ajax 1 laat al jaren niks zien en de mag morgen gewoon starten. Frankie meet met twee maten. De ene(Boilesen) mag verzaken en wordt beloond met een aanvoerdersband en de ander(zivkovic) toont zogenaamd niet genoeg inzet en zit niet eens bij de selectie. Kishna heeft een weerwoord tegeb fdb en wordt direct geschorst.Frankie wil alleen ja knikkende koorknaapjes/robots om zich heen. En robots doen nooit iets onverwachts want zijn geprogrammeerd. Net als het klote spel van Ajax 1.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 april 2015 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 21:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

De spits van ajax 1 laat al jaren niks zien en de mag morgen gewoon starten. Frankie meet met twee maten. De ene(Boilesen) mag verzaken en wordt beloond met een aanvoerdersband en de ander(zivkovic) toont zogenaamd niet genoeg inzet en zit niet eens bij de selectie. Kishna heeft een weerwoord tegeb fdb en wordt direct geschorst.Frankie wil alleen ja knikkende koorknaapjes/robots om zich heen. En robots doen nooit iets onverwachts want zijn geprogrammeerd. Net als het klote spel van Ajax 1.
Ik zou je aanraden de televisie morgenmiddag uit te laten of niet naar het stadion af te reizen! Blijkbaar wordt het je allemaal een beetje te veel?

Blijkbaar is de inzet van Zivkovic niet van dien aard dat hij een selectie voor het eerste elftal verdiend. En wat er dan allemaal binnenkamers gebeurd weten we niet. Daarnaast kan je wel met allerlei andere gevallen strooien, maar die tonen tenminste nog wel een beetje inzet. Ook al is alles wat ze doen klote!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 april 2015 - 21:55   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 april 2015 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - zaterdag 18 april 2015 - 22:00   quote  deeplink  
Het verschil is dat Sigthorsson international is en hard werkt. En dat Boilesen international is en in het verleden heeft laten zien heel goed te kunnen voetballen. Zivkovic is 18, oogt als 16 en heeft nog helemaal niets gepresteerd. Daar komt bij dat hij laks en ongeïnteresseerd oogt.

Frank meet helemaal niet met 2 maten. Hij maakt de enige keuze die hij kan maken want Zivkovic doet niet bepaald z'n stinkende best om een andere keuze af te dwingen. En natuurlijk speelt Sigthorsson al jaren als een natte krant. Maar je kan moeilijk een A junior die het allemaal wel prima vindt de voorkeur geven boven een international....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 april 2015 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 22:00 schreef Eide het volgende:
Het verschil is dat Sigthorsson international is en hard werkt. En dat Boilesen international is en in het verleden heeft laten zien heel goed te kunnen voetballen. Zivkovic is 18, oogt als 16 en heeft nog helemaal niets gepresteerd. Daar komt bij dat hij laks en ongeïnteresseerd oogt.

Frank meet helemaal niet met 2 maten. Hij maakt de enige keuze die hij kan maken want Zivkovic doet niet bepaald z'n stinkende best om een andere keuze af te dwingen. En natuurlijk speelt Sigthorsson al jaren als een natte krant. Maar je kan moeilijk een A junior die het allemaal wel prima vindt de voorkeur geven boven een international....
Helemaal eens Eide, maar dat had je al gelezen! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 18 april 2015 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 19:17 schreef Brandje het volgende:
Zal blij zijn als het woensdag is en het positivo gelul over P$V en de titel weer een stuk minder is. Vind er geen kut aan als je moet toezien wanneer een ander kampioen wordt.
Dus dat wordt geen studio voetbal en VI kijken de aankomende dagen ;)
Pfffff....eens man
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 april 2015 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 21:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat denk ik ook niet, maar misschien is het ook wel om Sigthorsson nog 1 keer aan te bieden aan belangstellende clubs! Hopelijk zijn we na dit seizoen van hem verlost!
Ze zien alleen maar meer in hoe slecht die houten tak is!
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 april 2015 - 22:32   quote  deeplink  
Ajax gaat zelfs op Facebook zetten, wij feliciteren PISVEE met het kampioenschap! Never! Grootste tyfus en teringclub die er bestaat voor mij. Morgen een bom op dat hele vieze kutfeest van ze en dan ben ik er vanaf!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 18 april 2015 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 22:32 schreef Loetje het volgende:
Ajax gaat zelfs op Facebook zetten, wij feliciteren PISVEE met het kampioenschap! Never! Grootste tyfus en teringclub die er bestaat voor mij. Morgen een bom op dat hele vieze kutfeest van ze en dan ben ik er vanaf!
En dan gelijk maar een bom op dat Facebook....niks voor mij
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 april 2015 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 22:35 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

En dan gelijk maar een bom op dat Facebook....niks voor mij
Ook goed. Echt weet niet wat dat is... Maar daar heb ik zoveel haat naar...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 april 2015 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 22:32 schreef Loetje het volgende:
Ajax gaat zelfs op Facebook zetten, wij feliciteren PISVEE met het kampioenschap! Never! Grootste tyfus en teringclub die er bestaat voor mij. Morgen een bom op dat hele vieze kutfeest van ze en dan ben ik er vanaf!
Heb ook nog wel een bestemming ervoor! ;-)
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 april 2015 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 22:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heb ook nog wel een bestemming ervoor! ;-)
Ghehehe grappige is dat ik die reactie al verwacht had...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 18 april 2015 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 22:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ook goed. Echt weet niet wat dat is... Maar daar heb ik zoveel haat naar...
???????
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 april 2015 - 22:39   quote  deeplink  
Dat we onze titel kwijt zijn, terrecht. Sommige moeten wakker worden. Maar naar deze tyfusclub waar alle verotte lampenkappen een geestelijke achterstand hebben, no way! Ze zeggen over ons dat we successupporters zijn, hun hoor je niet tot ze gescoord hebben. Bah
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 april 2015 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 22:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ghehehe grappige is dat ik die reactie al verwacht had...
Toch wel??? Tja, ik heb een hekel aan die smerige tyfusboeren, maar die stinkkakkerlakken heb ik een nog grotere hekel aan!
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 april 2015 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 22:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

???????
Dat er best een bom op Facebook mag en ik niet weet waarom ik zoveel haat naar die graftakken heb
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 april 2015 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 22:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Toch wel??? Tja, ik heb een hekel aan die smerige tyfusboeren, maar die stinkkakkerlakken heb ik een nog grotere hekel aan!
Ponyneukers en uiteengespleten ooijevaars moet ik ook niet
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 18 april 2015 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 22:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat er best een bom op Facebook mag en ik niet weet waarom ik zoveel haat naar die graftakken heb
Dan pleur je het er toch af.....naar mijn weten is FB niet verplicht
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 april 2015 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 22:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ponyneukers en uiteengespleten ooijevaars moet ik ook niet
Ach, die ponyneukers nemen we niet zo serieus! En tja, die ooievaars! Ach tja, jankmuilen zijn het!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NAC Breda (zondag 19 april 2015, 14:30); 0 - 0









0.0131578