BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NAC Breda (zondag 19 april 2015, 14:30); 0 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 19 april 2015 - 16:22   quote  deeplink  
Je kunt alleen hopen dat Ajax inziet dat het anders moet, en dat andere spelers ook wenselijk zijn. Nu is en blijft het een gebed zonder einde!
Eide
 Eide - zondag 19 april 2015 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 16:20 schreef Sebastiaan79 het volgende:
4 Jaar De Boer, wat een puinhoop. Iedere andere trainer had er al uit gelegen
epic-stupid-fetus-facepalm.jpg
Brandje
 Brandje - zondag 19 april 2015 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 16:20 schreef Sebastiaan79 het volgende:
4 Jaar De Boer, wat een puinhoop. Iedere andere trainer had er al uit gelegen
Maar niet iedere trainer haalt 4 landstitels in 4,5 jaar.
Pietje
 Pietje - zondag 19 april 2015 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 16:21 schreef Loetje het volgende:
Gaaaaaaaap!!
Hier heb ik niks aan toe te voegen. Gaap....
remco k
 remco k - zondag 19 april 2015 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 16:20 schreef Sebastiaan79 het volgende:
4 Jaar De Boer, wat een puinhoop. Iedere andere trainer had er al uit gelegen
Jazeker, want iedere trainer wordt ontslagen met 4 titels..
Eide
 Eide - zondag 19 april 2015 - 16:27   quote  deeplink  
Bovendien, het voorbeeld dat betrokkene uit z'n nek lult is zojuist kampioen geworden met PSV. Toont ook meteen wat de kracht is van vertrouwen hebben in plaats van iemand ontslaan zonder plan op een kansloos moment in de competitie.
Pietje
 Pietje - zondag 19 april 2015 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 16:27 schreef Eide het volgende:
Bovendien, het voorbeeld dat betrokkene uit z'n nek lult is zojuist kampioen geworden met PSV. Toont ook meteen wat de kracht is van vertrouwen hebben in plaats van iemand ontslaan zonder plan op een kansloos moment in de competitie.
Juist.
Loetje
 Loetje - zondag 19 april 2015 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 16:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Jazeker, want iedere trainer wordt ontslagen met 4 titels..
Spel is toch al langer niet goed?
Loetje
 Loetje - zondag 19 april 2015 - 16:28   quote  deeplink  
Wederom een wanprestatie
3sterren
 3sterren - zondag 19 april 2015 - 16:29   quote  deeplink  
Van rhijn wegtiefen die gast blijft steken op het nivo van zn debuutseizoen, sererro kan niet schieten dus heb je niks aan, moisander gaat gelukkig weg, andersen gaat em nooit worden te speels, boilesen is een idioot, siggy is zo slecht en owjaa neem de boer ook mee gelijk koppige lul stelt zn favorieten op!
Pietje
 Pietje - zondag 19 april 2015 - 16:30   quote  deeplink  
Maar wel al 12 verliespunten in de eigen ArenA. Dat vind ik veel te veel! Daarbij opgeteld de vele povere partijen. Het is allemaal Ajax onwaardig.
Pietje
 Pietje - zondag 19 april 2015 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 16:28 schreef Loetje het volgende:
Wederom een wanprestatie
Helaas helemaal waar. Ik zie ook geen enkele progressie. Na elke wanvertoning lees ik, dat spelers vinden dat het absoluut beter moet. Dus dat realiseren zij wel. En als ik dan al dat domme balverlies zie, al die slordigheden, dan denk ik toch: hoe kan dat nou, waar trainen jullie op? Neem al die corners (7? 8?) van vanmiddag... Niet één leverde ook maar een beetje gevaar op. Dat is toch trainbaar? Veel passes over een betrekkelijk korte afstand kwamen niet aan. Het is dat Seuntjes een opgelegde droomkans voor open doel miste, anders was het nog genanter geweest.
Brandje
 Brandje - zondag 19 april 2015 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 16:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Helaas helemaal waar. Ik zie ook geen enkele progressie. Na elke wanvertoning lees ik, dat spelers vinden dat het absoluut beter moet. Dus dat realiseren zij wel. En als ik dan al dat domme balverlies zie, al die slordigheden, dan denk ik toch: hoe kan dat nou, waar trainen jullie op? Neem al die corners (7? 8?) van vanmiddag... Niet één leverde ook maar een beetje gevaar op. Dat is toch trainbaar? Veel passes over een betrekkelijk korte afstand kwamen niet aan. Het is dat Seuntjes een opgelegde droomkans voor open doel miste, anders was het nog genanter geweest.
Teveel van hetzelfde type spelers. De balans is qua ervaring zoek maar ook qua type spelers. Al die Denen(plus Moisander en Siggi) is leuk en het zijn ook best aardige, sommige goede, voetballers maar er zit weinig pit in. Fisher heeft het dan weer wel maar die heeft dan de neiging om zichzelf over de kop te gaan lopen.
Middenveld idem dito. Zelfde soort spelers allemaal en met Klaassen op zes weinig diepgang. Daarom denk ik dat een speler als Gudelj echt wel een must is en met zo'n cvm achter je gaan de aanvallende middenvelders ook beter renderen/spelen.
Achterin wederom hetzelfde verhaal. Van Rhijn, Veltman, Viergever(Moisander en Boilesen(Riedewald). Allemaal voetballende verdedigers ipv er een keer in te kletsen. Van Rhijn begin ik trouwens ook langzamerhand zat te worden. Rampzalige voorzetten en ontwikkelt zich totaal niet meer!
Eide
 Eide - zondag 19 april 2015 - 16:49   quote  deeplink  
De enige die het niveau weet te ontstijgen is Davy Klaassen. Kan alles, doet alles, werkt knalhard en is daarnaast zo'n beetje de enige waardoor Ajax nog gevaarlijk wordt.

Zonder Klaassen had Ajax echt een heel serieus probleem gehad dit seizoen.
Pietje
 Pietje - zondag 19 april 2015 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 16:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Teveel van hetzelfde type spelers. De balans is qua ervaring zoek maar ook qua type spelers. Al die Denen(plus Moisander en Siggi) is leuk en het zijn ook best aardige, sommige goede, voetballers maar er zit weinig pit in. Fisher heeft het dan weer wel maar die heeft dan de neiging om zichzelf over de kop te gaan lopen.
Middenveld idem dito. Zelfde soort spelers allemaal en met Klaassen op zes weinig diepgang. Daarom denk ik dat een speler als Gudelj echt wel een must is en met zo'n cvm achter je gaan de aanvallende middenvelders ook beter renderen/spelen.
Achterin wederom hetzelfde verhaal. Van Rhijn, Veltman, Viergever(Moisander en Boilesen(Riedewald). Allemaal voetballende verdedigers ipv er een keer in te kletsen. Van Rhijn begin ik trouwens ook langzamerhand zat te worden. Rampzalige voorzetten en ontwikkelt zich totaal niet meer!
In grote lijnen ben ik het beslist met je eens. Ik zeg al heel erg lang hier, dat Ajax heel veel groeibriljantjes in zijn (of is het haar?) selectie heeft. En juist die groeibriljantjes hebben een soort vader nodig, een oudere en ervaren speler, die deze jongetjes bij de hand neemt, hen op hun fouten wijst en dus corrigeert en daarmee een verlengstuk van de trainer in het veld is. Een soort Ooijer, een soort Poulsen, een soort Rijkaard. Verder vind ik over het algemeen, en dat is vandaag opnieuw bewezen, dat de vleugelbacks (Van Rhijn, Boilesen en vandaag helaas ook Riedewald) in hun aanvallende drang (is dat de opdracht van de Boer?) hun verdedigende en in mijn ogen primaire taak opzichtig laten varen. Vanmiddag zag ik maar al te vaak hoe Ricardo van Rhijn zijn directe tegenstander (Tighadouini) uit het oog verloor of simpel werd uitgespeeld.
Op het middenveld vond ik nog de meeste balans, want ik vond Davy Klaassen, Daley Sinkgraven en Riechedly Bazoer tot de betere spelers behoren vandaag. Tja en dan onze spits. Sightórsson was het niet en wordt het niet. Hoe ijverig hij (soms) ook is, hij komt tekort, hij heeft verkeerde loopacties en is geen slimme voetballer. Milik is veel doelgerichter, maar mist (te) vaak ook de nodige elan om iets te forceren. Maar ook Arek Milik is nog jong. En over Richairo Zivkovic hebben we vandaag al eerder gediscussieerd. Waarschijnlijk een goede spits, ook nog erg jong, maar hij moet vooral zijn ego in bedwang krijgen. Ook hier zou een oudere en ervarener speler een prima rol in kunnen hebben. Kortom, deze selectie is prima voor de toekomst, na te zijn "uitgeleerd", maar voor het heden mankeert er veel aan. Zo, dat is mijn mening!
Pietje
 Pietje - zondag 19 april 2015 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 16:49 schreef Eide het volgende:
De enige die het niveau weet te ontstijgen is Davy Klaassen. Kan alles, doet alles, werkt knalhard en is daarnaast zo'n beetje de enige waardoor Ajax nog gevaarlijk wordt.

Zonder Klaassen had Ajax echt een heel serieus probleem gehad dit seizoen.
Klopt, maar hij, Klaassen dus, is net weer wat minder jong dan veel van zijn medespelers. Ik zie hem het komende seizoen zonder meer als de aanvoerder van Ajax.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 april 2015 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 16:27 schreef Eide het volgende:
Bovendien, het voorbeeld dat betrokkene uit z'n nek lult is zojuist kampioen geworden met PSV. Toont ook meteen wat de kracht is van vertrouwen hebben in plaats van iemand ontslaan zonder plan op een kansloos moment in de competitie.
De Boer moet volgend seizoen echt laten zien wat hij kan.
Deel van de matige spelers zal vertrekken.
Dit wordt zijn moment waarop we hem echt kunnen gaan beoordelen tot
op heden gaan we niet echt vooruit qua spel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 april 2015 - 17:23   quote  deeplink  
Lekker wat spelers een vervroegde vakantie bieden zodat ze uitgerust naar het nieuwe seizoen toe kunnen leven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 april 2015 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 17:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

In grote lijnen ben ik het beslist met je eens. Ik zeg al heel erg lang hier, dat Ajax heel veel groeibriljantjes in zijn (of is het haar?) selectie heeft. En juist die groeibriljantjes hebben een soort vader nodig, een oudere en ervaren speler, die deze jongetjes bij de hand neemt, hen op hun fouten wijst en dus corrigeert en daarmee een verlengstuk van de trainer in het veld is. Een soort Ooijer, een soort Poulsen, een soort Rijkaard. Verder vind ik over het algemeen, en dat is vandaag opnieuw bewezen, dat de vleugelbacks (Van Rhijn, Boilesen en vandaag helaas ook Riedewald) in hun aanvallende drang (is dat de opdracht van de Boer?) hun verdedigende en in mijn ogen primaire taak opzichtig laten varen. Vanmiddag zag ik maar al te vaak hoe Ricardo van Rhijn zijn directe tegenstander (Tighadouini) uit het oog verloor of simpel werd uitgespeeld.
Op het middenveld vond ik nog de meeste balans, want ik vond Davy Klaassen, Daley Sinkgraven en Riechedly Bazoer tot de betere spelers behoren vandaag. Tja en dan onze spits. Sightórsson was het niet en wordt het niet. Hoe ijverig hij (soms) ook is, hij komt tekort, hij heeft verkeerde loopacties en is geen slimme voetballer. Milik is veel doelgerichter, maar mist (te) vaak ook de nodige elan om iets te forceren. Maar ook Arek Milik is nog jong. En over Richairo Zivkovic hebben we vandaag al eerder gediscussieerd. Waarschijnlijk een goede spits, ook nog erg jong, maar hij moet vooral zijn ego in bedwang krijgen. Ook hier zou een oudere en ervarener speler een prima rol in kunnen hebben. Kortom, deze selectie is prima voor de toekomst, na te zijn "uitgeleerd", maar voor het heden mankeert er veel aan. Zo, dat is mijn mening!
Hey Pietje, dat roepen wij al tijden samen!
Pietje
 Pietje - zondag 19 april 2015 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 17:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hey Pietje, dat roepen wij al tijden samen!
Zo is het maat! Wij hebben er tenminste verstand van ;)
Pietje
 Pietje - zondag 19 april 2015 - 17:32   quote  deeplink  
Klaassen haalt hard uit naar Ajax: "Ik kan me voorstellen dat mensen dat denken"

Davy Klaassen kon zijn diepe teleurstelling na het doelpuntloze gelijkspel van Ajax tegen NAC Breda niet verhullen. Voor de derde keer dit seizoen zag het publiek in de Arena geen doelpunt.

Klaassen erkent dat het momenteel geen pretje is om supporter van Ajax te zijn. "Ik kan me goed voorstellen dat mensen denken dat we er geen zin meer in hebben", treurt hij in gesprek met FOX Sports.

"We zijn helemaal niet beter geworden de laatste weken. Elke wedstrijd gebeurt hetzelfde, we spelen in een te laag tempo en zijn tot weinig verrassingen in staat. We zijn absoluut niet in vorm, en dat is al langere tijd zo. Dat is heel frustrerend. We kregen vandaag hele grote kansen en er gaat er gewoon niet één in."

Ook NAC Breda maakte aanspraak op de drie punten, geeft Klaassen toe. "Die open kans (voor Mats Seuntjens, red.) van hun had er natuurlijk gewoon in gemoeten. Dan verlies je gewoon. Het is niet leuk op deze manier."

Frank de Boer hoopte in de laatste fase van het seizoen het publiek te vermaken. Daar komt echter bar weinig van terecht. Klaassen: "We moeten ons schamen voor wat we de laatste weken hebben laten zien. Of er nog iets positiefs te melden is? Ja de rentree van Viktor Fischer. Hij heeft het goed gedaan dus complimenten voor hem."


de bron
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 april 2015 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 17:28 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zo is het maat! Wij hebben er tenminste verstand van ;)
Hahahaha inderdaad man! Tijd om de burelen van Ajax over te nemen! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 april 2015 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 17:32 schreef Pietje het volgende:
Klaassen haalt hard uit naar Ajax: "Ik kan me voorstellen dat mensen dat denken"

Davy Klaassen kon zijn diepe teleurstelling na het doelpuntloze gelijkspel van Ajax tegen NAC Breda niet verhullen. Voor de derde keer dit seizoen zag het publiek in de Arena geen doelpunt.

Klaassen erkent dat het momenteel geen pretje is om supporter van Ajax te zijn. "Ik kan me goed voorstellen dat mensen denken dat we er geen zin meer in hebben", treurt hij in gesprek met FOX Sports.

"We zijn helemaal niet beter geworden de laatste weken. Elke wedstrijd gebeurt hetzelfde, we spelen in een te laag tempo en zijn tot weinig verrassingen in staat. We zijn absoluut niet in vorm, en dat is al langere tijd zo. Dat is heel frustrerend. We kregen vandaag hele grote kansen en er gaat er gewoon niet één in."

Ook NAC Breda maakte aanspraak op de drie punten, geeft Klaassen toe. "Die open kans (voor Mats Seuntjens, red.) van hun had er natuurlijk gewoon in gemoeten. Dan verlies je gewoon. Het is niet leuk op deze manier."

Frank de Boer hoopte in de laatste fase van het seizoen het publiek te vermaken. Daar komt echter bar weinig van terecht. Klaassen: "We moeten ons schamen voor wat we de laatste weken hebben laten zien. Of er nog iets positiefs te melden is? Ja de rentree van Viktor Fischer. Hij heeft het goed gedaan dus complimenten voor hem."


de bron
Een echte aanvoerder!!
Pietje
 Pietje - zondag 19 april 2015 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 17:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahaha inderdaad man! Tijd om de burelen van Ajax over te nemen! ;-)
Hahaha. Ik kan niet wachten! Eerst de drankvoorraad aanvullen. ;-)
Pietje
 Pietje - zondag 19 april 2015 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 17:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Een echte aanvoerder!!
Zeker. Volgend seizoen, zonder enige twijfel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 april 2015 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 17:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha. Ik kan niet wachten! Eerst de drankvoorraad aanvullen. ;-)
Inderdaad, weer echt bier in het stadion! Zodat supporters bij tijd en wijlen het verdriet kunnen verdrinken! ;-)
Pietje
 Pietje - zondag 19 april 2015 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 17:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad, weer echt bier in het stadion! Zodat supporters bij tijd en wijlen het verdriet kunnen verdrinken! ;-)
Hahaha. Maar als wij het overnemen, zullen de supporters geen verdriet meer hebben. Dan worden we kampioen met een record aantal punten: 102. Alle wedstrijden worden met 5-0 gewonnen. Doelsaldo dus: 170-0.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 april 2015 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 17:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha. Maar als wij het overnemen, zullen de supporters geen verdriet meer hebben. Dan worden we kampioen met een record aantal punten: 102. Alle wedstrijden worden met 5-0 gewonnen. Doelsaldo dus: 170-0.
Hmmmmm af en toe een doelpuntje tegen mag wel Pietje, anders raakt de drank ook niet op! ;-)
Pietje
 Pietje - zondag 19 april 2015 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 17:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hmmmmm af en toe een doelpuntje tegen mag wel Pietje, anders raakt de drank ook niet op! ;-)
Nou vooruit dan maar. Maar dan wel in eigen doel, anders denken de tegenstanders dat er wat te halen is tegen ons, net als tegenwoordig. ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 april 2015 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 17:50 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou vooruit dan maar. Maar dan wel in eigen doel, anders denken de tegenstanders dat er wat te halen is tegen ons, net als tegenwoordig. ;-)
Hahahahaha ok, daar hebben we dan een deal!
Pietje
 Pietje - zondag 19 april 2015 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 18:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahahaha ok, daar hebben we dan een deal!
Mooi, dan hebben we dat vast geregeld! Dan kunnen we snel gaan saneren! ;-)
riveco
 riveco - zondag 19 april 2015 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 17:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

In grote lijnen ben ik het beslist met je eens. Ik zeg al heel erg lang hier, dat Ajax heel veel groeibriljantjes in zijn (of is het haar?) selectie heeft. En juist die groeibriljantjes hebben een soort vader nodig, een oudere en ervaren speler, die deze jongetjes bij de hand neemt, hen op hun fouten wijst en dus corrigeert en daarmee een verlengstuk van de trainer in het veld is. Een soort Ooijer, een soort Poulsen, een soort Rijkaard. Verder vind ik over het algemeen, en dat is vandaag opnieuw bewezen, dat de vleugelbacks (Van Rhijn, Boilesen en vandaag helaas ook Riedewald) in hun aanvallende drang (is dat de opdracht van de Boer?) hun verdedigende en in mijn ogen primaire taak opzichtig laten varen. Vanmiddag zag ik maar al te vaak hoe Ricardo van Rhijn zijn directe tegenstander (Tighadouini) uit het oog verloor of simpel werd uitgespeeld.
Op het middenveld vond ik nog de meeste balans, want ik vond Davy Klaassen, Daley Sinkgraven en Riechedly Bazoer tot de betere spelers behoren vandaag. Tja en dan onze spits. Sightórsson was het niet en wordt het niet. Hoe ijverig hij (soms) ook is, hij komt tekort, hij heeft verkeerde loopacties en is geen slimme voetballer. Milik is veel doelgerichter, maar mist (te) vaak ook de nodige elan om iets te forceren. Maar ook Arek Milik is nog jong. En over Richairo Zivkovic hebben we vandaag al eerder gediscussieerd. Waarschijnlijk een goede spits, ook nog erg jong, maar hij moet vooral zijn ego in bedwang krijgen. Ook hier zou een oudere en ervarener speler een prima rol in kunnen hebben. Kortom, deze selectie is prima voor de toekomst, na te zijn "uitgeleerd", maar voor het heden mankeert er veel aan. Zo, dat is mijn mening!
Ik vond Riedewald niet zo slecht hoor!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 april 2015 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 18:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Mooi, dan hebben we dat vast geregeld! Dan kunnen we snel gaan saneren! ;-)
Ok dan, jij neemt vanwege je achtergrond de financiële gedeelte voor je rekening en ik doe dan het technische beleid!
Pietje
 Pietje - zondag 19 april 2015 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 18:17 schreef riveco het volgende:

[..]

Ik vond Riedewald niet zo slecht hoor!
Niet heel slecht, dat is waar, maar hij werd nogal eens uitgespeeld, Iets te vaak vond ik. Maar wanneer hij een aantal weken (de resterende drie wedstrijden) mag blijven staan, dan kan hij alleen maar sterker worden.
Pietje
 Pietje - zondag 19 april 2015 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 18:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ok dan, jij neemt vanwege je achtergrond de financiële gedeelte voor je rekening en ik doe dan het technische beleid!
En weer hebben we een deal! ;-) Ik ben sowieso geen klusser en dus ook niet technisch!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 april 2015 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 17:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hey Pietje, dat roepen wij al tijden samen!
Jij ook al?
nora
 nora - zondag 19 april 2015 - 18:51   quote  deeplink  
De kwaliteit is van een aantal spelers matig o.a Moisander van Rhijn en Kishna is totaal uit vorm en Klaasen op cvm is ronduit lachwekkend je haalt daardoor de angel uit de aanvallende ambities van Ajax met Bazoer op cvm en klaasen en Sinkgraven links heb je gewoon veel meer diepte en tegen NAC had je dat zeker in deze samenstelling moeten spelen zoveelste foutje van Frankie en ook het handhaven van Siggi is lachwekkend wat heeft Zivkovic gedaan dat hij alleen maar op de tribune mag zitten Frank gaat steeds meer min puntjes scoren Frank kom aub weer op deze wereld en geef ons Ajax weer terug aanvallllllllllennnnnnnnnnnnnnnnnnn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 april 2015 door nora --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 april 2015 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 18:51 schreef nora het volgende:
De kwaliteit is van een aantal spelers matig o.a Moisander van Rhijn en Kishna is totaal uit vorm en Klaasen op cvm is ronduit lachwekkend je haalt daardoor de angel uit de aanvallende ambities van Ajax met Bazoer op cvm en klaasen en Sinkgraven links heb je gewoon veel meer diepte en tegen NAC had je dat zeker in deze samenstelling moeten spelen zoveelste foutje van Frankie en ook het handhaven van Siggi is lachwekkend wat heeft Zivkovic gedaan dat hij alleen maar op de tribune mag zitten Frank gaat steeds meer min puntjes scoren Frank kom aub weer op deze wereld en geef ons Ajax weer terug aanvallllllllllennnnnnnnnnnnnnnnnnn.
Had het begin van dit seizoen al voorspeld als de middelmaat blijft
wordt het niet beter. Moisander, Schone en Sigthorsson zijn gewoon matig.
Van Rhijn, Veltman, Viergever, Serero en Boilesen blijken dit seizoen ook niet echt jongens te zijn
die talenten naar een hoger niveau te kunnen brengen. De talenten zijn talenten en daarbij hoort de grilligheid van talenten.

Cilissen bewijst prima te kunnen keepen, Klaassen is op zijn eigen positie ook een topper.
Fischer en Milik zijn ok
Lichtpuntjes voor de toekomst Riedewald, Sinkgraven,Bazoer en Ghazi.
Als je dit zo ziet is er nog aardig wat werk aan de winkel.
remco k
 remco k - zondag 19 april 2015 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 16:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Spel is toch al langer niet goed?
Ben ik totaal niet mee eens..

Ajax was stabiel, was niet van te winnen, scoorde voldoende en won vrijwel alles..

Het was misschien niet sprankelend, maar zeker een dikke voldoende in mijn optiek.

Met slecht voetbal wordt je geen kampioen, zo simpel is het in mijn ogen..

Dit seizoen heeft Ajax niet de juiste stap te gemaakt.. De stap die ze andere jaren wel hebben gemaakt..
remco k
 remco k - zondag 19 april 2015 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 16:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Helaas helemaal waar. Ik zie ook geen enkele progressie. Na elke wanvertoning lees ik, dat spelers vinden dat het absoluut beter moet. Dus dat realiseren zij wel. En als ik dan al dat domme balverlies zie, al die slordigheden, dan denk ik toch: hoe kan dat nou, waar trainen jullie op? Neem al die corners (7? 8?) van vanmiddag... Niet één leverde ook maar een beetje gevaar op. Dat is toch trainbaar? Veel passes over een betrekkelijk korte afstand kwamen niet aan. Het is dat Seuntjes een opgelegde droomkans voor open doel miste, anders was het nog genanter geweest.
Sorry hoor, maar ik zie uberhaubt zelden een team in Europa dat zich in een seizoen weet te herpakken en alsnog de sterren van de hemel speelt..

En als je dit seizoen nog heel goed voetbal verwacht in de Arena, dan denk ik dat je echt uit een droom moet ontwaken..

Gewoon even lekker een paar weken uit elkaar, koppen leeg maken, fouten overdenken en met frisse moed en wat aanpassingen in de selectie gewoon opnieuw beginnen..
remco k
 remco k - zondag 19 april 2015 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 17:15 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

De Boer moet volgend seizoen echt laten zien wat hij kan.
Deel van de matige spelers zal vertrekken.
Dit wordt zijn moment waarop we hem echt kunnen gaan beoordelen tot
op heden gaan we niet echt vooruit qua spel.
Een trainer wordt beoordeelt op zn titels, kijk maar naar Mourinho.. En daar lopen de supporters er mee weg.. Hier wordt je 4 keer kampioen en gaat iedereen lopen zaniken dat het allemaal niks is..

En precies om die reden zullen we ook nooit meer definitieve aansluiting vinden bij de top..
En daarom verliest van Gaal gister van Chelsea ondanks dat ze veel beter waren..

We missen hardheid, en de wil om de wedstrijd dood te maken als je 1-0 voor staat, uberhaubt de wil om te willen winnen al is het niet mooi..
De wil om mooi te willen voetballen is veel groter dan de wil om te winnen.. Daar zorgen de supporters hier in Nl wel voor..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 april 2015 door remco k --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 april 2015 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 21:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben ik totaal niet mee eens..

Ajax was stabiel, was niet van te winnen, scoorde voldoende en won vrijwel alles..

Het was misschien niet sprankelend, maar zeker een dikke voldoende in mijn optiek.

Met slecht voetbal wordt je geen kampioen, zo simpel is het in mijn ogen..

Dit seizoen heeft Ajax niet de juiste stap te gemaakt.. De stap die ze andere jaren wel hebben gemaakt..
Voorgaande jaren was je stabieler met de verkoop van
Blind en vertrek van Poulsen heb je het kampioenschap verkloot..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 april 2015 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 21:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Een trainer wordt beoordeelt op zn titels, kijk maar naar Mourinho.. En daar lopen de supporters er mee weg.. Hier wordt je 4 keer kampioen en gaat iedereen lopen zaniken dat het allemaal niks is..

En precies om die reden zullen we ook nooit meer definitieve aansluiting vinden bij de top..
En daarom verliest van Gaal gister van Chelsea ondanks dat ze veel beter waren..

We missen hardheid, en de wil om de wedstrijd dood te maken als je 1-0 voor staat, uberhaubt de wil om te willen winnen al is het niet mooi..
De wil om mooi te willen voetballen is veel groter dan de wil om te winnen.. Daar zorgen de supporters hier in Nl wel voor..
Ow nu is het de schuld van de supporters dan Frank de poppetjes verkeerd zet en
het team er als zoutzakken bij loopt? 1-0 winnen is prima maar Ajax heeft vaak de wedstrijd helemaal niet onder controle daardoor komen ze constant onnodig onder druk te staan.
Slappe instelling verkeerde tactiek verkeerde opstelling ja het ligt zeker aan de supporters.
Heb ze vandaag amper horen fluiten er is gewoon berusting dat dit een klote seizoen geworden is. Jammer dat we dit al langer zagen aankomen..
nora
 nora - zondag 19 april 2015 - 21:55   quote  deeplink  
Het is ongelovelijk dat er nog mensen zijn die beweren dat het nu de schuld van de supporters is dat wij de spelers mooi laten spelen en dat ze niet mogen winnen,mijn god gekker moet het niet worden.
Loetje
 Loetje - zondag 19 april 2015 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 21:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben ik totaal niet mee eens..

Ajax was stabiel, was niet van te winnen, scoorde voldoende en won vrijwel alles..

Het was misschien niet sprankelend, maar zeker een dikke voldoende in mijn optiek.

Met slecht voetbal wordt je geen kampioen, zo simpel is het in mijn ogen..

Dit seizoen heeft Ajax niet de juiste stap te gemaakt.. De stap die ze andere jaren wel hebben gemaakt..
Stabiel inderdaad. En de rest was ook niet top. Ajax was in de beslissende wedstrijden altijd net wat slimmer. Maar sprankelend was het zelden. Begon vorig jaar al.

Welke stap was dit jaar de juiste geweest dan?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 20 april 2015 - 07:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 21:55 schreef nora het volgende:
Het is ongelovelijk dat er nog mensen zijn die beweren dat het nu de schuld van de supporters is dat wij de spelers mooi laten spelen en dat ze niet mogen winnen,mijn god gekker moet het niet worden.
Tja je moet toch wat zeggen haha.
Deze selectie Franky en consorten mogen wel eens goed in de spiegel kijken.
Handrem eraf en weer beleving gaan tonen.
Dit tamme zooitje hoef ik nog niet een seizoen zo te zien spelen.

http://www.v-bal.nl/nieuws/277062/ajax-heeft-slechtste-team-uit-de-historie.html
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 20 april 2015 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 17:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha. Maar als wij het overnemen, zullen de supporters geen verdriet meer hebben. Dan worden we kampioen met een record aantal punten: 102. Alle wedstrijden worden met 5-0 gewonnen. Doelsaldo dus: 170-0.
Zie je wel Pietje , dat je nog in sprookjes gelooft ;-)

btw, ik was er deze keer niet bij en de enige positieve punten van vandaag waren dus dat Victor Fischer zijn rentree heeft gemaakt en zeker niet onbelangrijk, dat we weer de nul hebben gehouden met dank aan Jasper Cillesen!
remco k
 remco k - maandag 20 april 2015 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 21:39 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ow nu is het de schuld van de supporters dan Frank de poppetjes verkeerd zet en
het team er als zoutzakken bij loopt? 1-0 winnen is prima maar Ajax heeft vaak de wedstrijd helemaal niet onder controle daardoor komen ze constant onnodig onder druk te staan.
Slappe instelling verkeerde tactiek verkeerde opstelling ja het ligt zeker aan de supporters.
Heb ze vandaag amper horen fluiten er is gewoon berusting dat dit een klote seizoen geworden is. Jammer dat we dit al langer zagen aankomen..
Ik heb het niet over dit seizoen, maar over de vorige seizoenen. Ook toen liepen er mensen te zaniken en zeiken dat het allemaal niks was..
remco k
 remco k - maandag 20 april 2015 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 21:39 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ow nu is het de schuld van de supporters dan Frank de poppetjes verkeerd zet en
het team er als zoutzakken bij loopt? 1-0 winnen is prima maar Ajax heeft vaak de wedstrijd helemaal niet onder controle daardoor komen ze constant onnodig onder druk te staan.
Slappe instelling verkeerde tactiek verkeerde opstelling ja het ligt zeker aan de supporters.
Heb ze vandaag amper horen fluiten er is gewoon berusting dat dit een klote seizoen geworden is. Jammer dat we dit al langer zagen aankomen..
En dat je ze niet hebt horen fluiten is niet zo raar, het halve stadion was leeg
remco k
 remco k - maandag 20 april 2015 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 22:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Stabiel inderdaad. En de rest was ook niet top. Ajax was in de beslissende wedstrijden altijd net wat slimmer. Maar sprankelend was het zelden. Begon vorig jaar al.

Welke stap was dit jaar de juiste geweest dan?
Ik ben en blijf van mening dat Ajax een prima selectie heeft die veel langer om de titel had moeten en kunnen meespelen.

Het elftal oogt echter gigantisch vermoeid, en dat wordt met de wedstrijd erger, ik denk dus, en dat zeg ik al het hele seizoen, dat het aan de voorbereiding heeft gelegen in zowel de winter als de zomer. Er zit geen enkele explosiviteit in de ploeg..

Daarnaast denk ik dat Frank te veel verkeerde beslissingen heeft genomen in de basis.

Toen hij net bij Ajax trainer werd zei die heel duidelijk. Iedere speler hoort o pzijn eigen positie, is er een blessure of schorsing, dan volgt de eerst volgende.

Kijk nu eens naar waar iedereen dit jaar gespeeld heeft..

Viergever LB, LCV en CVM.
Boilesen heeft LB gespeeld en zelfs linksbuiten ( of was dat vorig seizoen) tegen Barca.
Riedewald heeft op dezelfde posities als Viergever gespeeld.
Klaassen heeft o palle drie de posities op het middenveld gespeeld.
Serero heeft o palle drie de posities gespeeld.
Bazoer is een CVM en speelt aanvallend op het middenveld.
Andersen speelt linksbuiten en op het middenveld op de twee aanvallende posities.
El Ghazi speelt op de drie aanvallende posities.
Schone speelt op de drie aanvallende posities en heeft op het middenveld gespeeld.
Kishna speelt rechts en linksbuiten.
Sigthorson speelt op de drie aanvallende posities
Millik speelt op de drie aanvallende posities.

Daarnaast kregen spelers als Sigthorson Moisander en Schone onterecht heel erg lang het vertrouwen, en kregen spelers als Kishna dat vertrouwen weer niet. Wordt Zivkovic nauwelijks bij het eerste betrokken.

Kortom, genoeg dingen die zijn fout gegaan dit jaar..
Maar ook genoeg om weer beter van te worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NAC Breda (zondag 19 april 2015, 14:30); 0 - 0









0.0095689