BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NAC Breda (zondag 19 april 2015, 14:30); 0 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 april 2015 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 22:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach, die ponyneukers nemen we niet zo serieus! En tja, die ooievaars! Ach tja, jankmuilen zijn het!
Wel meer dan dat! Serieus of niet, haat die grafhoeren ook!
Morgen bij de huldiging zal de gemeenteraad wel voorop staan!
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 april 2015 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 22:42 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan pleur je het er toch af.....naar mijn weten is FB niet verplicht
Jij zegt dat er een bom op mag, heb er niks op tegen. Dat ze morgen maar een bom gooien. Nu mogen ze
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 april 2015 - 22:45   quote  deeplink  
Als ze dat dan doen zal ik Dinsdag een huldiging geven!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 18 april 2015 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 22:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wel meer dan dat! Serieus of niet, haat die grafhoeren ook!
Morgen bij de huldiging zal de gemeenteraad wel voorop staan!
Net als ik...ga er ook heen
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 april 2015 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 22:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Net als ik...ga er ook heen
Wat moet je daar gaan doen dan? Wc papier in de fik zetten? Dan ga ik met je mee.

Wat lees ik trouwens allemaal man, ik belde je maar je nam niet op. Wat doen die smerige kutmarrokanen daar?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 april 2015 - 22:46   quote  deeplink  
Overigens wil ik morgen best die 2e plaats veiligstellen alleen de kans dat die kakkerlakken verliezen of punten verspelen tegen de adelaars lijkt me ongegrond. Dus zal het nog wel een wedstrijd of 2 duren voordat die 2e plaats zeker is! Al mag hij met 8 punten voorsprong en nog 4 wedstrijden niet meer weggegeven worden! Dan is eindelijk dit hele lange seizoen voorbij en kunnen we vooruit kijken. Hopelijk doet Ajax wat het zegt en gaan ze de selectie direct op orde brengen. Daarnaast ook kijken hoe ze de voorbereiding gaan plannen en niet weer de spelers overtrainen!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 april 2015 - 22:46   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 april 2015 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 april 2015 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 22:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat moet je daar gaan doen dan? Wc papier in de fik zetten? Dan ga ik met je mee.

Wat lees ik trouwens allemaal man, ik belde je maar je nam niet op. Wat doen die smerige kutmarrokanen daar?
Eh ........... wonen???
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 18 april 2015 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 22:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat moet je daar gaan doen dan? Wc papier in de fik zetten? Dan ga ik met je mee.

Wat lees ik trouwens allemaal man, ik belde je maar je nam niet op. Wat doen die smerige kutmarrokanen daar?
Ik wil wel eens weten wat een glorie hunter is.....

Jij belde op momenten dat ik niet op kon nemen, sorry gap
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 april 2015 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 22:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Eh ........... wonen???
Niet meekregen
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 april 2015 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 22:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik wil wel eens weten wat een glorie hunter is.....

Jij belde op momenten dat ik niet op kon nemen, sorry gap
Ooh. Toch maar daar gaan wonen? Kom snel langs man! Heb je hulp nodig?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 18 april 2015 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 22:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niet meekregen
Maakt niet uit gap....Warrior is de enige die van alles op de hoogte is
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 18 april 2015 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 22:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ooh. Toch maar daar gaan wonen? Kom snel langs man! Heb je hulp nodig?
Laten we het hier maar bij laten Loetje...we verneuken een topic, via pb kan het ook
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 april 2015 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 22:54 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Laten we het hier maar bij laten Loetje...we verneuken een topic, via pb kan het ook
Zie..
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 april 2015 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 22:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Maakt niet uit gap....Warrior is de enige die van alles op de hoogte is
Ga er verder ook niks meer over zeggen hier. Maar daarmee verdiend Warrior wel me respect.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 18 april 2015 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 22:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ga er verder ook niks meer over zeggen hier. Maar daarmee verdiend Warrior wel me respect.
Warrior verdient sowieso respect...niet alleen naar mij toe, maar achter de schermen doet hij meer als de meeste van jullie weten
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 april 2015 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 23:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Warrior verdient sowieso respect...niet alleen naar mij toe, maar achter de schermen doet hij meer als de meeste van jullie weten
Oordeel niet over iets wat ik niet weet. Maar wat ik weet verdiend wel veel respect van mij uit, zonder meer!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 18 april 2015 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 23:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Oordeel niet over iets wat ik niet weet. Maar wat ik weet verdiend wel veel respect van mij uit, zonder meer!
Daar ben ik blij mee gap....Warrior is echt top
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 april 2015 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 23:11 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Daar ben ik blij mee gap....Warrior is echt top
Aanvaringen zat gehad met m. Maar ben niet iemand die blijf hangen. Behalve met me haat voor die verbrande lampies! Maar wat je me verteld heb vind ik geweldig van hem! Simpel zat
Brandje
 Brandje - zondag 19 april 2015 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 22:32 schreef Loetje het volgende:
Ajax gaat zelfs op Facebook zetten, wij feliciteren PISVEE met het kampioenschap! Never! Grootste tyfus en teringclub die er bestaat voor mij. Morgen een bom op dat hele vieze kutfeest van ze en dan ben ik er vanaf!
Hahaha maar begrijp je wel. Dat hele psv is een kunstmatig zooitje en bestaat alleen nog vanwege gemeentegelden anders was het daar einde verhaal geweest. En f'noord moet ik ook niks van hebben maar dat is tenminste nog een club.
Pietje
 Pietje - zondag 19 april 2015 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 22:00 schreef Eide het volgende:
Het verschil is dat Sigthorsson international is en hard werkt. En dat Boilesen international is en in het verleden heeft laten zien heel goed te kunnen voetballen. Zivkovic is 18, oogt als 16 en heeft nog helemaal niets gepresteerd. Daar komt bij dat hij laks en ongeïnteresseerd oogt.

Frank meet helemaal niet met 2 maten. Hij maakt de enige keuze die hij kan maken want Zivkovic doet niet bepaald z'n stinkende best om een andere keuze af te dwingen. En natuurlijk speelt Sigthorsson al jaren als een natte krant. Maar je kan moeilijk een A junior die het allemaal wel prima vindt de voorkeur geven boven een international....
Ik ben het in grote lijnen wel met je eens, Eide. Maar Zivkovic lijkt mij op dit moment wat gedemotiveerd. Wellicht komt dat omdat hij voor zijn gevoel geen kans heeft gekregen. Puberaal gedrag dus. Ik herken dat wel een beetje van mijn kinderen toen zij rond die leeftijd (17 / 18) waren. Ze zijn kennelijk nog te jong om zich te realiseren, dat zij op die manier hun eigen ruiten ingooien. Dus al met al hink ik een beetje op twee gedachten: 1) Moet je een speler belonen die zijn kont tegen de kribben gooit? en 2) Als je eerste spits (Milik) geblesseerd is, moet je dan a) een getalenteerde, maar gedemotiveerde (?) vervanger (Zivkovic) opstellen of b) een minder getalenteerde speler (Sightórsson) opstellen, die wel gemotiveerd is. Ik vind het een zeer moeilijk dilemma.
remco k
 remco k - zondag 19 april 2015 - 12:36   quote  deeplink  
Ik ben van mening dat je op de trainingen moet laten zien dat je een kans verdiend, en in de wedstrijden met Jong Ajax.. Als dat niet gebeurt is iedere kans die je krijgt er 1 te veel..
Eide
 Eide - zondag 19 april 2015 - 12:37   quote  deeplink  
Ik begrijp die lijn van gedachte heel goed Pietje. Ik heb daar ook aan gedacht natuurlijk maar uiteindelijk kan je spelers niet op de bank zetten omdat iemand misschien wel het talent heeft het erg goed te doen. Iemand moet dat toch ook wel tonen. Indien niet een gedrag dan wel in spel. En beide vind ik onvoldoende in Zivkovic.

En in omgekeerde richting vind ik om diezelfde redenen dat Riedewald gewoon een basisplaats op linksbac verdient. Niet omdat Boilesen het slecht doet (is wel) maar omdat Riedewald het gewoon heel goed doet.
Pietje
 Pietje - zondag 19 april 2015 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 12:36 schreef remco k het volgende:
Ik ben van mening dat je op de trainingen moet laten zien dat je een kans verdiend, en in de wedstrijden met Jong Ajax.. Als dat niet gebeurt is iedere kans die je krijgt er 1 te veel..
Je hebt absoluut gelijk, Remco, maar ik probeerde alleen maar mijn dilemma duidelijk te maken. Moet je een gedemotiveerde jonge speler straffen of ga jij je als club "straffen" door dan maar een mindere speler op te stellen, van wie je weet, dat hij minder makkelijk scoort. Het is duidelijk waarvoor Frank de Boer kiest en op zich steun ik hem daar ook in.
Pietje
 Pietje - zondag 19 april 2015 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 12:37 schreef Eide het volgende:
Ik begrijp die lijn van gedachte heel goed Pietje. Ik heb daar ook aan gedacht natuurlijk maar uiteindelijk kan je spelers niet op de bank zetten omdat iemand misschien wel het talent heeft het erg goed te doen. Iemand moet dat toch ook wel tonen. Indien niet een gedrag dan wel in spel. En beide vind ik onvoldoende in Zivkovic.

En in omgekeerde richting vind ik om diezelfde redenen dat Riedewald gewoon een basisplaats op linksbac verdient. Niet omdat Boilesen het slecht doet (is wel) maar omdat Riedewald het gewoon heel goed doet.
Ook jij hebt volkomen gelijk. En al helemaal wat betreft Riedewald. Voor mij is dat ook zo'n groeibriljant!
remco k
 remco k - zondag 19 april 2015 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 12:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je hebt absoluut gelijk, Remco, maar ik probeerde alleen maar mijn dilemma duidelijk te maken. Moet je een gedemotiveerde jonge speler straffen of ga jij je als club "straffen" door dan maar een mindere speler op te stellen, van wie je weet, dat hij minder makkelijk scoort. Het is duidelijk waarvoor Frank de Boer kiest en op zich steun ik hem daar ook in.
Ik denk dat de Boer helemaal niet denkt in straffen, en Sigthorson nu gewoon echt boven Zivkovic verkiest..
Pietje
 Pietje - zondag 19 april 2015 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 12:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat de Boer helemaal niet denkt in straffen, en Sigthorson nu gewoon echt boven Zivkovic verkiest..
Met "straffen" bedoelde ik niet-belonen. En uiteraard is al weken / maanden duidelijk, dat Sightórsson in de pikorde ver boven Zivkovic staat. Kijk, en nu is het ook duidelijk dat we een speler als Ooijer en/of Poulsen missen, die zo'n jonge jongen als Zivkovic bij de hand neemt en hem maant tot extra inspanning op de training of in Jong Ajax om zich te laten zien. Voor mijn gevoel is Zivkovic aan het wegkwijnen en dat vind ik, gezien zijn talent, eeuwig zonde.
remco k
 remco k - zondag 19 april 2015 - 12:50   quote  deeplink  
Ik dacht dat het een prima aankoop was, een top aankoop zelfs..

Maar daar twijfel ik nu juist over, ik denk namelijk niet dat hij het voetballend vermogen heeft om bij Ajax een echt goede spits te worden..
Pietje
 Pietje - zondag 19 april 2015 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 12:50 schreef remco k het volgende:
Ik dacht dat het een prima aankoop was, een top aankoop zelfs..

Maar daar twijfel ik nu juist over, ik denk namelijk niet dat hij het voetballend vermogen heeft om bij Ajax een echt goede spits te worden..
Dat kun je in deze fase onmogelijk weten. Je kunt hem pas beoordelen, wanneer hij een serie wedstrijden heeft neergezet. Wel denk ik, dat er zeer dringend aan zijn mentaliteit geschaafd moet worden. Ik vond de techniek, zijn flair en zijn scorend vermogen bij FC Groningen er goed uitspringen. Dat is weliswaar geen garantie dat je datzelfde kunt bij een andere club als Ajax, maar toch. Ik heb beslist (nog) wel vertrouwen in zijn toekomst, maar dan zal hij wel zijn gedrag moeten aanpassen. Ook daar heb ik veel vertrouwen in, want hij is nog erg jong! Iemand zal hem bij de hand moeten nemen.
Eide
 Eide - zondag 19 april 2015 - 12:58   quote  deeplink  
Het kan ook best blijken dat Zivkovic een topaankoop blijkt te zijn. Zeker bij jonge mensen komt groei vaak een horten en stoten. Als hij zich hier overheen zet en echt een stap maakt kan hij echt zeer goed worden. Maar die stap moet wel gaan komen.
Pietje
 Pietje - zondag 19 april 2015 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 12:58 schreef Eide het volgende:
Het kan ook best blijken dat Zivkovic een topaankoop blijkt te zijn. Zeker bij jonge mensen komt groei vaak een horten en stoten. Als hij zich hier overheen zet en echt een stap maakt kan hij echt zeer goed worden. Maar die stap moet wel gaan komen.
Eens! Zie mijn post hierboven.
Eide
 Eide - zondag 19 april 2015 - 13:29   quote  deeplink  
Opstellingen Ajax - NAC Breda

Ajax neemt het zondagmiddag in de voorlaatste thuiswedstrijd van het seizoen op tegen NAC Breda. De aftrap is om 14:30 uur. De opstelling is op verschillende posities gewijzigd ten opzichte van het laatste duel met Heracles. Jairo Riedewald vervangt de geblesseerde Nicolai Boilesen op de linksbackpositie. Viktor Fischer zit voor het eerst sinds veertien maanden weer op de bank.

Scoreverloop:

Scheidsrechter: Kuipers

Ajax: Cillessen, Van Rhijn, Veltman, Moisander, Riedewald, Bazoer, Klaassen, Sinkgraven, El Ghazi, Sigthórsson, Andersen.
Wissels: Boer, Van der Hoorn, Fischer, Kishna, Schöne, Serero, Viergever.

NAC Breda: nnb
Wissels: nnb

Bron

-------------------------

Basisplaatsen voor Moisander, Riedewald en Andersen. Met name die laatste is heel erg verrassend vind ik. Dan krijgt hij dus de voorkeur boven Schone en Kishna wat gewoon opvallend te noemen is. Moisander speelt denk ik om wat meer voetbal in de ploeg te hebben ten opzichte van Viergever en Riedewald zal niemand verbazen.
Eide
 Eide - zondag 19 april 2015 - 13:33   quote  deeplink  
De keuze voor Andersen verklaard door FdB:
Zowel Kishna als Andersen hebben hun kans nog niet gegrepen. Andersen is echter heel gretig geweest op de trainingen en viel goed in vorige week en krijgt daarom een kans vandaag.
Pietje
 Pietje - zondag 19 april 2015 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 13:33 schreef Eide het volgende:
De keuze voor Andersen verklaard door FdB:
Zowel Kishna als Andersen hebben hun kans nog niet gegrepen. Andersen is echter heel gretig geweest op de trainingen en viel goed in vorige week en krijgt daarom een kans vandaag.
Op zich kan ik me wel in de verklaring van de Boer vinden, maar ook Kishna is een speler die nou niet bepaald een overdosis aan kansen krijgt van de Boer krijgt. Om maar even een understatement te geven...
Eide
 Eide - zondag 19 april 2015 - 13:41   quote  deeplink  
Kishna toch al 35 wedstrijden dit seizoen. Wel vrijwel allemaal vroegtijdig gewisseld of als invaller maar toch. Andersen 33 wedstrijden totaal met dezelfde aanmerkingen. Ik vind wel dat ze beide behoorlijk de kans krijgen zich te laten zien hoor.
Brandje
 Brandje - zondag 19 april 2015 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 13:41 schreef Eide het volgende:
Kishna toch al 35 wedstrijden dit seizoen. Wel vrijwel allemaal vroegtijdig gewisseld of als invaller maar toch. Andersen 33 wedstrijden totaal met dezelfde aanmerkingen. Ik vind wel dat ze beide behoorlijk de kans krijgen zich te laten zien hoor.
Kishna en Ajax is nu wel klaar heb ik het idee. Zeker nu Fisher er ook weer aankomt want Andersen is natuurlijk een gemankeerde vleugelspeler tov Kishna.
Las ergens dat Kishna een van de meest beslissende Ajacieden is dit seizoen. Jammer dat hij niet het volle vertrouwen krijgt(misschien ook niet altijd verdiend) en dat hij zo'n schreeuwende zaakwaarnemer heeft
Pietje
 Pietje - zondag 19 april 2015 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 13:41 schreef Eide het volgende:
Kishna toch al 35 wedstrijden dit seizoen. Wel vrijwel allemaal vroegtijdig gewisseld of als invaller maar toch. Andersen 33 wedstrijden totaal met dezelfde aanmerkingen. Ik vind wel dat ze beide behoorlijk de kans krijgen zich te laten zien hoor.
Ik bedoelde eigenlijk niet het verschil tussen deze twee spelers, maar in het kansen krijgen op een wat langere serie wedstrijden en wel in de basis. Bij Kishna is het vaak: een wedstrijd niet of minder presteren, dan de volgende wedstrijd weer er naast staan. Een speler krijgt alleen dan zelfvertrouwen, wanneer hij een aantal wedstrijden aaneen mag blijven staan. Althans, zo denk ik erover.
Pietje
 Pietje - zondag 19 april 2015 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 13:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kishna en Ajax is nu wel klaar heb ik het idee. Zeker nu Fisher er ook weer aankomt want Andersen is natuurlijk een gemankeerde vleugelspeler tov Kishna.
Las ergens dat Kishna een van de meest beslissende Ajacieden is dit seizoen. Jammer dat hij niet het volle vertrouwen krijgt(misschien ook niet altijd verdiend) en dat hij zo'n schreeuwende zaakwaarnemer heeft
Dat ben ik volledig met je eens.
Eide
 Eide - zondag 19 april 2015 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 13:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kishna en Ajax is nu wel klaar heb ik het idee. Zeker nu Fisher er ook weer aankomt want Andersen is natuurlijk een gemankeerde vleugelspeler tov Kishna.
Las ergens dat Kishna een van de meest beslissende Ajacieden is dit seizoen. Jammer dat hij niet het volle vertrouwen krijgt(misschien ook niet altijd verdiend) en dat hij zo'n schreeuwende zaakwaarnemer heeft
Eens. Ik verwacht ook dat, onvoorziene omstandigheden daargelaten, Fischer zal gaan invallen voor Andersen. Als Andersen slecht speelt zal dat rond de 60e minuut worden, speelt Andersen erg goed pas rond de 80e of zo. Maar Fischer gaat komen ;)
Pietje
 Pietje - zondag 19 april 2015 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 13:53 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens. Ik verwacht ook dat, onvoorziene omstandigheden daargelaten, Fischer zal gaan invallen voor Andersen. Als Andersen slecht speelt zal dat rond de 60e minuut worden, speelt Andersen erg goed pas rond de 80e of zo. Maar Fischer gaat komen ;)
Dat laatste verwacht ik ook zeker. Ik ben echt ongelooflijk blij voor die jongen. Hij moet de afgelopen 13 / 14 maanden door een hel gegaan zijn.

Overigens verwacht ik een zeer defensief NAC Breda vanmiddag. Dat heb ik Demy de Zeeuw horen zeggen, gisteren. Dat is volgens hem de enige manier om Ajax pijn te doen, zo zei hij. Verder hebben ze een aantal snelle jongens voorin, dus het zou wel eens een aardige kluif kunnen gaan worden. Je ziet het elk seizoen opnieuw, dat tegen het eind van de competitie de staartploegen vol in de verdediging gaan tegen de topclubs om op die manier een puntje (of meer) te pakken. Je mag hopen, dat Ajax een snelle goal maakt waardoor dat scenario snel overboord gegooid kan worden.
Brandje
 Brandje - zondag 19 april 2015 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 13:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk niet het verschil tussen deze twee spelers, maar in het kansen krijgen op een wat langere serie wedstrijden en wel in de basis. Bij Kishna is het vaak: een wedstrijd niet of minder presteren, dan de volgende wedstrijd weer er naast staan. Een speler krijgt alleen dan zelfvertrouwen, wanneer hij een aantal wedstrijden aaneen mag blijven staan. Althans, zo denk ik erover.
Eens. Zeker toen bij Barca uit. Werd Kishna snel gewisseld en mocht toen het weekend erna ook niet met Ajax 1 mee. Zo ga je niet met spelers om. je moet juist spelers laten staan die een mindere wedstrijd of wedstrijden hebben. Zo krijg je spelers die bang zijn om actie te maken lees dingen fouten doen en dat is dodelijk voor een speler. Dat zag je ook aan Fisher voor zijn blessure
Pietje
 Pietje - zondag 19 april 2015 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 13:58 schreef Brandje het volgende:

[..]

Eens. Zeker toen bij Barca uit. Werd Kishna snel gewisseld en mocht toen het weekend erna ook niet met Ajax 1 mee. Zo ga je niet met spelers om. je moet juist spelers laten staan die een mindere wedstrijd of wedstrijden hebben. Zo krijg je spelers die bang zijn om actie te maken lees dingen fouten doen en dat is dodelijk voor een speler. Dat zag je ook aan Fisher voor zijn blessure
Helemaal eens. Het lijkt erop dat Kishna vaak geen goed kan doen in de ogen van de trainer. Jammer, want ik geniet vaak van zijn passeeracties. Een Kishna met zelfvertrouwen is een lust voor het oog. Ik ben er (bijna) zeker van dat hij aan het eind van het seizoen Ajax zal gaan verlaten. Met dank ook aan Raiola.
remco k
 remco k - zondag 19 april 2015 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 12:58 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat kun je in deze fase onmogelijk weten. Je kunt hem pas beoordelen, wanneer hij een serie wedstrijden heeft neergezet. Wel denk ik, dat er zeer dringend aan zijn mentaliteit geschaafd moet worden. Ik vond de techniek, zijn flair en zijn scorend vermogen bij FC Groningen er goed uitspringen. Dat is weliswaar geen garantie dat je datzelfde kunt bij een andere club als Ajax, maar toch. Ik heb beslist (nog) wel vertrouwen in zijn toekomst, maar dan zal hij wel zijn gedrag moeten aanpassen. Ook daar heb ik veel vertrouwen in, want hij is nog erg jong! Iemand zal hem bij de hand moeten nemen.
Ik kijk naar zijn voetballend vermogen, zijn aannames zijn gewoon slecht, en daar is eigenlijk al heel veel mee gezegd. Ik zeg overigens niet dat hij het niet gaar redden. Maar ik twijel wel heel sterk aan zijn voetballende kwaliteiten, en ben bang dat het ook een tyoe spits is zoals wij die eigenlijk niet gebruiken..
remco k
 remco k - zondag 19 april 2015 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 13:29 schreef Eide het volgende:
Opstellingen Ajax - NAC Breda

Ajax neemt het zondagmiddag in de voorlaatste thuiswedstrijd van het seizoen op tegen NAC Breda. De aftrap is om 14:30 uur. De opstelling is op verschillende posities gewijzigd ten opzichte van het laatste duel met Heracles. Jairo Riedewald vervangt de geblesseerde Nicolai Boilesen op de linksbackpositie. Viktor Fischer zit voor het eerst sinds veertien maanden weer op de bank.

Scoreverloop:

Scheidsrechter: Kuipers

Ajax: Cillessen, Van Rhijn, Veltman, Moisander, Riedewald, Bazoer, Klaassen, Sinkgraven, El Ghazi, Sigthórsson, Andersen.
Wissels: Boer, Van der Hoorn, Fischer, Kishna, Schöne, Serero, Viergever.

NAC Breda: nnb
Wissels: nnb

Bron

-------------------------

Basisplaatsen voor Moisander, Riedewald en Andersen. Met name die laatste is heel erg verrassend vind ik. Dan krijgt hij dus de voorkeur boven Schone en Kishna wat gewoon opvallend te noemen is. Moisander speelt denk ik om wat meer voetbal in de ploeg te hebben ten opzichte van Viergever en Riedewald zal niemand verbazen.
Al weer gericht op de toekomst, Kishna die misschien vertrekt, Schone die misschien vertrekt, en Andersen is een groot talent, die ook gewoon net heeft bijgetekend..
Pietje
 Pietje - zondag 19 april 2015 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 14:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik kijk naar zijn voetballend vermogen, zijn aannames zijn gewoon slecht, en daar is eigenlijk al heel veel mee gezegd. Ik zeg overigens niet dat hij het niet gaar redden. Maar ik twijel wel heel sterk aan zijn voetballende kwaliteiten, en ben bang dat het ook een tyoe spits is zoals wij die eigenlijk niet gebruiken..
Dat laatste is zeker waar, dan ben ik dus met je eens. Vandaar ook, dat hij de opleiding inging bij Jong Ajax, om hem daar om te scholen tot wel een Ajaxspits. Maar nogmaals, hij is nog hartstikke jong, en volgens mij erg leergierig, dus ik heb er alle vertrouwen in. Maar ja, zijn grillige ego kan hem uiteindelijk wel in de weg gaan zitten. Ik hoop het niet voor hem en voor Ajax.
remco k
 remco k - zondag 19 april 2015 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 13:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kishna en Ajax is nu wel klaar heb ik het idee. Zeker nu Fisher er ook weer aankomt want Andersen is natuurlijk een gemankeerde vleugelspeler tov Kishna.
Las ergens dat Kishna een van de meest beslissende Ajacieden is dit seizoen. Jammer dat hij niet het volle vertrouwen krijgt(misschien ook niet altijd verdiend) en dat hij zo'n schreeuwende zaakwaarnemer heeft
Helemaal met je eens..

Die jongen heeft ook alles in zich om een topper te worden wat talent betreft... Alleen het gedoe met Ajax he wat betreft een contract..

Ik snap die jongen overigens ook niet hoor. Die weet dat ie eigenlijk nog niets heeft laten zien, speelt nu bij de grootste club in HET opleidingsland van de wereld, en tekent dan gewoon niet bij..

Als hij gewoon bijtekend, ook dan kan ie nog steeds weg als ie dat wil, maar dan krijgt hij nu wel meer rust in zijn lichaam en meer de kans op spelen en een goede carriere..

Als hij na dit seizoen vertrekt, dan hoop ik echt naar het buitenland, want bij een PSV zal hij een sensatie gaan worden ben ik bang..
Loetje
 Loetje - zondag 19 april 2015 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 14:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal met je eens..

Die jongen heeft ook alles in zich om een topper te worden wat talent betreft... Alleen het gedoe met Ajax he wat betreft een contract..

Ik snap die jongen overigens ook niet hoor. Die weet dat ie eigenlijk nog niets heeft laten zien, speelt nu bij de grootste club in HET opleidingsland van de wereld, en tekent dan gewoon niet bij..

Als hij gewoon bijtekend, ook dan kan ie nog steeds weg als ie dat wil, maar dan krijgt hij nu wel meer rust in zijn lichaam en meer de kans op spelen en een goede carriere..

Als hij na dit seizoen vertrekt, dan hoop ik echt naar het buitenland, want bij een PSV zal hij een sensatie gaan worden ben ik bang..
Maar het is ook ongelooflijk hoe enorm veel invloed zaakwaarnemers hebben tegenwoordig hè! Maar zou hij dit gewoon goed vinden wat Raiola doet of zou hij zich er ook aan ergeren? En ouders, die laten dit ook gebeuren? In Kishna zit echt zat potentie
remco k
 remco k - zondag 19 april 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 14:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar het is ook ongelooflijk hoe enorm veel invloed zaakwaarnemers hebben tegenwoordig hè! Maar zou hij dit gewoon goed vinden wat Raiola doet of zou hij zich er ook aan ergeren? En ouders, die laten dit ook gebeuren? In Kishna zit echt zat potentie
Ff een serieuze vraag he..

Wat doet Raiola dan wat zo verkeerd is??
remco k
 remco k - zondag 19 april 2015 - 14:53   quote  deeplink  
het is ook weer geweldig wat ze laten zien...
remco k
 remco k - zondag 19 april 2015 - 14:53   quote  deeplink  
Zouden ze niet weten dat de wedstrijd al is begonnen??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NAC Breda (zondag 19 april 2015, 14:30); 0 - 0









0.0094020