BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NAC Breda (zondag 19 april 2015, 14:30); 0 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - dinsdag 21 april 2015 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 21:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik en meerdere met mij vinden dat Ajax gewoon goed voetbal heeft gespeeld en daarom terecht kampioen is geworden de afgelopen jaren..

En als wat jij zegt waar is, waarom zouden we dan in hemelsnaam aan 2 aankopen nu genoeg hebben om weer op een goed niveau te komen?? Dat duid mij er alleen maar op dat de aankopen van deze zomer niet presteren en dus ongelukkig uitpakken..

Als wat je zegt waar is, en er de afgelopen jaren gewoon bar slecht gekocht is en nog slechter gevoetbald..Dan zouden we wel een heel nieuw elftal nodig hebben..
Zijn dat weer de mensen die jij gesproken hebt die ajax goed vonden spelen?? Hou toch toch op man! Het voetbal is al jaren niet best met af en toe een positieve uitschieter en we stonden in april/mei met de schaal in onze handen en dat verblinde inderdaad de beleidsbepalers maar de spelers zijn minder geworden in de selectie, het spelpeil is naar een bedroevend niveau gedaald en nu ook geen prijs met echt verschrikkelijk voetbal.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 21 april 2015 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 18:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Of je bent dan als trainer gewoon niet zo goed als dat jezelf en ieder ander denkt..
lijkt mij raar.

4x op rij kampioen worden, dat kan niet als je niet goed zou zijn.
nora
 nora - dinsdag 21 april 2015 - 21:47   quote  deeplink  
Nou brandje Remco vind van niet en dat kan hij goed onderbouwen lachen man
remco k
 remco k - dinsdag 21 april 2015 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 19:06 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zijn dat weer de mensen die jij gesproken hebt die ajax goed vonden spelen?? Hou toch toch op man! Het voetbal is al jaren niet best met af en toe een positieve uitschieter en we stonden in april/mei met de schaal in onze handen en dat verblinde inderdaad de beleidsbepalers maar de spelers zijn minder geworden in de selectie, het spelpeil is naar een bedroevend niveau gedaald en nu ook geen prijs met echt verschrikkelijk voetbal.
Nee hoor, lees hier maar, de afgelopen jaren vond het merendeel hier het voetbal gewoon goed, maar niet sprankelend..

En je kan wel weer je toontje opzetten, veel succes daarmee, ik hoop dat het je wat brengt..
remco k
 remco k - dinsdag 21 april 2015 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 21:47 schreef nora het volgende:
Nou brandje Remco vind van niet en dat kan hij goed onderbouwen lachen man
ja mijn mening kan ik inderdaad goed onderbouwen. Jij hoeft het daar niet mee eens te zijn. Maar wees in ieder geval niet zo;n triest dat je de mening van een ander niet respecteert en dan medestanders gaat zoeken om dat verhaal hard te maken..
remco k
 remco k - dinsdag 21 april 2015 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 20:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

lijkt mij raar.

4x op rij kampioen worden, dat kan niet als je niet goed zou zijn.
Het kan toch, ik zeg niet dat het zo is, want ik denk dat het een toptrainer in wording is.. Maar ik denk niet zoals jij dat Frank het bewust heeft laten lopen.

Als dat trouwens wel zo is, dan moet ie op staande voet ontslagen worden, en met pek en veren Amsterdam uitgejaagd worden..
Loetje
 Loetje - woensdag 22 april 2015 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 16:35 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Normaal gesproken wel, maar ajax wilde geen, althans niet te veel, geld uitgeven en dat lijkt Frank nu wel bereikt te hebben, dat er wel geld uitgegeven gaat worden.....
Toch ga ik dat weer betwijfelen. Aangezien ook onder andere daar de discussie over is tussen Jonk en de andere. Ik moet het eerst zien.
Loetje
 Loetje - woensdag 22 april 2015 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 20:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

lijkt mij raar.

4x op rij kampioen worden, dat kan niet als je niet goed zou zijn.
Jawel hoor. 4x wel het maximale uit beperkte spelers kunnen halen (niet allemaal zijn ze beperkt he) en altijd 2/3 dragende spelers hebben gehad. En laten we ook eerlijk zijn, de concurrentie faalde ook enorm. Normaal volstaan ca 75 punten niet voor een titel. Je laat bijna 1/3e aan punten liggen wat gelijk staat aan bijna 10 nederlagen. Maar ik ben wel bang dat Frank zijn fouten niet altijd inziet en veel te lang aan het doordrijven is bij bepaalde spelers
remco k
 remco k - woensdag 22 april 2015 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 00:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jawel hoor. 4x wel het maximale uit beperkte spelers kunnen halen (niet allemaal zijn ze beperkt he) en altijd 2/3 dragende spelers hebben gehad. En laten we ook eerlijk zijn, de concurrentie faalde ook enorm. Normaal volstaan ca 75 punten niet voor een titel. Je laat bijna 1/3e aan punten liggen wat gelijk staat aan bijna 10 nederlagen. Maar ik ben wel bang dat Frank zijn fouten niet altijd inziet en veel te lang aan het doordrijven is bij bepaalde spelers
Eide heeft hier eens een hele leuke statistiek neergezet, en die 75 punten voldoen normaal wel, dat was namelijk ongeveer het gemiddelde.
Eide
 Eide - woensdag 22 april 2015 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 00:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Normaal volstaan ca 75 punten niet voor een titel.
Gemiddeld genomen (over alle historische gegevens met correcties voor het voormalige systeem met 2 punten voor winst) is 76 a 77 punten voldoende voor het landskampioenschap met uitschieters van 93 punten aan de bovengrens en 66 punten aan de ondergrens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 april 2015 door Eide --
nora
 nora - woensdag 22 april 2015 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 22:21 schreef remco k het volgende:

[..]

ja mijn mening kan ik inderdaad goed onderbouwen. Jij hoeft het daar niet mee eens te zijn. Maar wees in ieder geval niet zo;n triest dat je de mening van een ander niet respecteert en dan medestanders gaat zoeken om dat verhaal hard te maken..
Ik hoef mijn mening niet te laten ondersteunen omdat ik overtuigd ben dat jou mening (dom gelul) is de woorden die jij zo graag gebruikt. Als heel Nederland en alle analisten constant het saaie en slechte voetbal van Ajax aanhaalen, dan is er ene Remco die deze mening dom gelul vind omdat hij Remco zijn t/o gestelde mening (uiteraard) zg goed onderbouwd nou veel plezier met jou mening die ik lachwekkend vind.
remco k
 remco k - woensdag 22 april 2015 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 09:11 schreef nora het volgende:

[..]

Ik hoef mijn mening niet te laten ondersteunen omdat ik overtuigd ben dat jou mening (dom gelul) is de woorden die jij zo graag gebruikt. Als heel Nederland en alle analisten constant het saaie en slechte voetbal van Ajax aanhaalen, dan is er ene Remco die deze mening dom gelul vind omdat hij Remco zijn t/o gestelde mening (uiteraard) zg goed onderbouwd nou veel plezier met jou mening die ik lachwekkend vind.
Je snapt er echt helemaal niks van he.. Ajax speelt dit seizoen, slecht, dat zeg ik net zo goed als dat jullie dat zeggen.. Maar die analisten waar jij het over hebt, zeiden niet de afgelopen 4 jaar tijdens de kampioenschappen dat het slecht was, dat heb ik namelijk niet gehoord. Dit jaar vinden ze het slecht, en terecht want het is ook slecht..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 april 2015 - 10:30   quote  deeplink  
Als je wint heb je vrienden zo werkt de media nou eenmaal.
De eerste twee seizoenen onder de Boer waren beter als zijn laatste twee.
Het verval is vorig seizoen al ingezet en dat hebben ik en meerdere hier al vaak zat aangegeven. Je spelers zijn gewoon middelmatig, te jong of te lief. Daar zijn Frank en consorten gewoon verantwoordelijk voor en als er niet snel iets drastisch veranderd dan krijgen we weer een flut seizoen en zal er wel aan Frank zijn stoelpoten gezaagd worden.
remco k
 remco k - woensdag 22 april 2015 - 11:11   quote  deeplink  
Er zijn genoeg mensen die al vanaf dag 1 klagen. Die riepen ook dat de vorige seizoenen alle aal slecht waren.

Maar het heeft niet zoveel zin om te bespreken wie wat wanneer gezegd heft of vond.

Dit seizoen is Slecht. En dat er iets anders moet is iedereen het over eens denk ik. De invulling van wat er anders moet wordt wat verschillend over gedacht. En welke spelers wel en niet goed zijn wordt anders over gedacht.
Brandje
 Brandje - vrijdag 24 april 2015 - 14:14   quote  deeplink  
Geen Milik en Sinkgraven. Fisher in de spits hoogstwaarschijnlijk.Zeg nu maar daag tegen Zivkovic.
Eide
 Eide - vrijdag 24 april 2015 - 14:16   quote  deeplink  
Verkeerde topic gap.
Brandje
 Brandje - vrijdag 24 april 2015 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 14:14 schreef Brandje het volgende:
Geen Milik en Sinkgraven. Fisher in de spits hoogstwaarschijnlijk.Zeg nu maar daag tegen Zivkovic.
Oh ja we spelen tegen zwolle
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 24 april 2015 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 14:14 schreef Brandje het volgende:
Geen Milik en Sinkgraven. Fisher in de spits hoogstwaarschijnlijk.Zeg nu maar daag tegen Zivkovic.
Vandaar dat we 0-0 gaan spelen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NAC Breda (zondag 19 april 2015, 14:30); 0 - 0









0.0082700