BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NAC Breda (zondag 19 april 2015, 14:30); 0 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 20 april 2015 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 21:55 schreef nora het volgende:
Het is ongelovelijk dat er nog mensen zijn die beweren dat het nu de schuld van de supporters is dat wij de spelers mooi laten spelen en dat ze niet mogen winnen,mijn god gekker moet het niet worden.
Staat dat ergens, er staat helemaal nergens dat ze niet mogen winnen..

Maar winnen zonder goed te spelen is iets dat in NL gewoon niet getolereerd wordt, winnen staat in NL op plek twee. Goed en mooi spelen staat op plek 1.
remco k
 remco k - maandag 20 april 2015 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 08:44 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Zie je wel Pietje , dat je nog in sprookjes gelooft ;-)

btw, ik was er deze keer niet bij en de enige positieve punten van vandaag waren dus dat Victor Fischer zijn rentree heeft gemaakt en zeker niet onbelangrijk, dat we weer de nul hebben gehouden met dank aan Jasper Cillesen!
Jasper had niets te doen. Twee reddingen gezien die redelijk normaal waren..
nora
 nora - maandag 20 april 2015 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 10:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Staat dat ergens, er staat helemaal nergens dat ze niet mogen winnen..

Maar winnen zonder goed te spelen is iets dat in NL gewoon niet getolereerd wordt, winnen staat in NL op plek twee. Goed en mooi spelen staat op plek 1.
En terecht het is slaapverwekkend te behoudend en te matig mag je daar misschien commentaar op geven en niet tevreden zijn.
Loetje
 Loetje - maandag 20 april 2015 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 10:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben en blijf van mening dat Ajax een prima selectie heeft die veel langer om de titel had moeten en kunnen meespelen.

Het elftal oogt echter gigantisch vermoeid, en dat wordt met de wedstrijd erger, ik denk dus, en dat zeg ik al het hele seizoen, dat het aan de voorbereiding heeft gelegen in zowel de winter als de zomer. Er zit geen enkele explosiviteit in de ploeg..

Daarnaast denk ik dat Frank te veel verkeerde beslissingen heeft genomen in de basis.

Toen hij net bij Ajax trainer werd zei die heel duidelijk. Iedere speler hoort o pzijn eigen positie, is er een blessure of schorsing, dan volgt de eerst volgende.

Kijk nu eens naar waar iedereen dit jaar gespeeld heeft..

Viergever LB, LCV en CVM.
Boilesen heeft LB gespeeld en zelfs linksbuiten ( of was dat vorig seizoen) tegen Barca.
Riedewald heeft op dezelfde posities als Viergever gespeeld.
Klaassen heeft o palle drie de posities op het middenveld gespeeld.
Serero heeft o palle drie de posities gespeeld.
Bazoer is een CVM en speelt aanvallend op het middenveld.
Andersen speelt linksbuiten en op het middenveld op de twee aanvallende posities.
El Ghazi speelt op de drie aanvallende posities.
Schone speelt op de drie aanvallende posities en heeft op het middenveld gespeeld.
Kishna speelt rechts en linksbuiten.
Sigthorson speelt op de drie aanvallende posities
Millik speelt op de drie aanvallende posities.

Daarnaast kregen spelers als Sigthorson Moisander en Schone onterecht heel erg lang het vertrouwen, en kregen spelers als Kishna dat vertrouwen weer niet. Wordt Zivkovic nauwelijks bij het eerste betrokken.

Kortom, genoeg dingen die zijn fout gegaan dit jaar..
Maar ook genoeg om weer beter van te worden.
Dus FdB heeft dan dus hopeloos gefaald?
Overigens zijn er zat jongens Ajax onwaardig
Pietje
 Pietje - maandag 20 april 2015 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 21:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik zie uberhaubt zelden een team in Europa dat zich in een seizoen weet te herpakken en alsnog de sterren van de hemel speelt..

En als je dit seizoen nog heel goed voetbal verwacht in de Arena, dan denk ik dat je echt uit een droom moet ontwaken..

Gewoon even lekker een paar weken uit elkaar, koppen leeg maken, fouten overdenken en met frisse moed en wat aanpassingen in de selectie gewoon opnieuw beginnen..
Ik snap je reactie totaal niet! Ik had het over bepaalde zaken die "trainbaar" zijn. En inderdaad dat sommige spelers zien dat het knudde is. Maar dat roepen zij al een heel seizoen. Kijk, als het aan het einde van het seizoen is, heb je gelijk, dan kun je niets of weinig meer veranderen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 april 2015 door Pietje --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 20 april 2015 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 10:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben en blijf van mening dat Ajax een prima selectie heeft die veel langer om de titel had moeten en kunnen meespelen.

Het elftal oogt echter gigantisch vermoeid, en dat wordt met de wedstrijd erger, ik denk dus, en dat zeg ik al het hele seizoen, dat het aan de voorbereiding heeft gelegen in zowel de winter als de zomer. Er zit geen enkele explosiviteit in de ploeg..

Daarnaast denk ik dat Frank te veel verkeerde beslissingen heeft genomen in de basis.

Toen hij net bij Ajax trainer werd zei die heel duidelijk. Iedere speler hoort o pzijn eigen positie, is er een blessure of schorsing, dan volgt de eerst volgende.

Kijk nu eens naar waar iedereen dit jaar gespeeld heeft..

Viergever LB, LCV en CVM.
Boilesen heeft LB gespeeld en zelfs linksbuiten ( of was dat vorig seizoen) tegen Barca.
Riedewald heeft op dezelfde posities als Viergever gespeeld.
Klaassen heeft o palle drie de posities op het middenveld gespeeld.
Serero heeft o palle drie de posities gespeeld.
Bazoer is een CVM en speelt aanvallend op het middenveld.
Andersen speelt linksbuiten en op het middenveld op de twee aanvallende posities.
El Ghazi speelt op de drie aanvallende posities.
Schone speelt op de drie aanvallende posities en heeft op het middenveld gespeeld.
Kishna speelt rechts en linksbuiten.
Sigthorson speelt op de drie aanvallende posities
Millik speelt op de drie aanvallende posities.

Daarnaast kregen spelers als Sigthorson Moisander en Schone onterecht heel erg lang het vertrouwen, en kregen spelers als Kishna dat vertrouwen weer niet. Wordt Zivkovic nauwelijks bij het eerste betrokken.

Kortom, genoeg dingen die zijn fout gegaan dit jaar..
Maar ook genoeg om weer beter van te worden.
Je zou bijna gaan denken dat Frank de Boer heel bewust zo veel is gaan wisselen om gewoon te kijken waar het schip zou stranden: 2e dus en voorronde Cl!
Nu alle belangrijke kaarten zijn geschud, verwacht ik eigen vanaf aankomend weekend een ajax, dat weer moet gaan draaien met als basis de 11 spelers die voor komend seizoen in principe basisspelers zijn! Of gaat Frank verder met expirimenteren.......???
remco k
 remco k - maandag 20 april 2015 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 11:48 schreef nora het volgende:

[..]

En terecht het is slaapverwekkend te behoudend en te matig mag je daar misschien commentaar op geven en niet tevreden zijn.
Dat er dit jaar commentaar is hoor je helemaal niemand over klagen..

Waar ik wel over klaag zijn de supporters die liepen te klagen tijdens de kampioenschappen..
Dat is gewoon Ajax en supporter onwaardig. En typisch Nederlands.
remco k
 remco k - maandag 20 april 2015 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 12:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dus FdB heeft dan dus hopeloos gefaald?
Overigens zijn er zat jongens Ajax onwaardig
Ik vind inderdaad dat de Boer dit seizoen keihard gefaald heeft en gigantisch hard op zijn bek is gegaan.

Van de basis elf en daar omheen nog een speler of 3 vind ik dat ze gewoon 100% Ajax waardig zijn.
remco k
 remco k - maandag 20 april 2015 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 12:38 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik snap je reactie totaal niet! Ik had het over bepaalde zaken die "trainbaar" zijn. En inderdaad dat sommige spelers zien dat het knudde is. Maar dat roepen zij al een heel seizoen. Kijk, als het aan het einde van het seizoen is, heb je gelijk, dan kun je niets of weinig meer veranderen.
Persoonlijk vond ik de eerste periode van het seizoen het voetbal prima, voor die periode in het seizoen. Maar i.p.v. de weg naar boven inzetten, is de weg naar beneden ingezet, en met name in de eerste periode kort na de winterstop.
Het is dan gewoon heel erg moeilijk om daar uit te komen, en weer wel goed voetbal te gaan spelen. Al helemaal als de leider van het elftal ontbreekt.

Maar zoals jij het stelt. Is het dan zo dat je vind dat de Boer dit seizoen niet de goede trainer blijkt die hij de afgelopen jaren leek te zijn??
Dit elftal heeft namelijk goede wedstrijden gespeeld..
remco k
 remco k - maandag 20 april 2015 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 14:06 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Je zou bijna gaan denken dat Frank de Boer heel bewust zo veel is gaan wisselen om gewoon te kijken waar het schip zou stranden: 2e dus en voorronde Cl!
Nu alle belangrijke kaarten zijn geschud, verwacht ik eigen vanaf aankomend weekend een ajax, dat weer moet gaan draaien met als basis de 11 spelers die voor komend seizoen in principe basisspelers zijn! Of gaat Frank verder met expirimenteren.......???
Je moet expirementeren om erachter te komen wat komend seizoen je basis zal zijn..

Ik vind wel dat Sigthorson en Moisander niet meer bij de selectie moeten zitten, simpelweg omdat die er komend seizoen ook al niet meer zullen zijn..

Ik zie overigens wel wat in een expiriment met Fischer op 9.. Ondanks dat het wel kort was, beviel me dat best in zn invalbeurt..
Pietje
 Pietje - maandag 20 april 2015 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 14:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Persoonlijk vond ik de eerste periode van het seizoen het voetbal prima, voor die periode in het seizoen. Maar i.p.v. de weg naar boven inzetten, is de weg naar beneden ingezet, en met name in de eerste periode kort na de winterstop.
Het is dan gewoon heel erg moeilijk om daar uit te komen, en weer wel goed voetbal te gaan spelen. Al helemaal als de leider van het elftal ontbreekt.

Maar zoals jij het stelt. Is het dan zo dat je vind dat de Boer dit seizoen niet de goede trainer blijkt die hij de afgelopen jaren leek te zijn??
Dit elftal heeft namelijk goede wedstrijden gespeeld..
Ik behoor zeker niet tot het leger van supporters die vindt dat de Boer weg moet. In tegendeel. Maar wel vind ik dat de Boer de nodige fouten heeft gemaakt. Eén daarvan vind ik dat hij te veel wisselde aan zijn basis-elf. Een enkele speler bleef hij maar opstellen (Sightórsson, Moisander, Boilesen, Schöne) die de weg kwijt waren, uit vorm waren of gewoon tekort schoten. Andere spelers kregen geen of weinig krediet van hem (Kishna, Milik (in eerste instantie), Zivkovic, El Ghazi, Andersen, van der Hoorn, die het als vervanger van Moisander en/of Veltman uitstekend heeft gedaan). Met al dat wisselen -bijna geen week speelde Ajax in dezelfde basisformatie- creeër je bepaald geen automatisme, geen zelfvertouwen en veroorzaak je juist onrust. Dat was met name mijn punt.
Verder ben ik het volstrekt met je eens (dat had ik in een ander topic al bevestigd), dat Ajax zeer waarschijnlijk niet de juiste voorbereiding heeft gehad. Noch bij aanvang van de competitie in de zomer, noch tijdens de winterstop. Veruit de meeste Ajax-spelers ogen zeer vermoeid. Soms lijken het wel mannetjes uit een bejaardentehuis, in plaats van jonge gretige kereltjes!
Eide
 Eide - maandag 20 april 2015 - 17:22   quote  deeplink  


Frank is ontstemt.
Pietje
 Pietje - maandag 20 april 2015 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 17:22 schreef Eide het volgende:
[ filmpje ]

Frank is ontstemt.
Wow, duidelijke taal! En laten we wel wezen, de supportesrs zijn ook ontstemd.

Ik zag Sightórsson staan en ik kreeg ineens de gedachte, dat Ajax hem deze zomer niet zal kunnen slijten. Welke club wil er immers een niet-scorende spits hebben? Ik vond zijn gesjok gisteren opnieuw zielig aandoen.
bully
 bully - maandag 20 april 2015 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 21:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben ik totaal niet mee eens..

Ajax was stabiel, was niet van te winnen, scoorde voldoende en won vrijwel alles..

Het was misschien niet sprankelend, maar zeker een dikke voldoende in mijn optiek.

Met slecht voetbal wordt je geen kampioen, zo simpel is het in mijn ogen..

Dit seizoen heeft Ajax niet de juiste stap te gemaakt.. De stap die ze andere jaren wel hebben gemaakt..

het punten aantal van vorige jaren zegt wel wat anders.
enige verschil dat concurentie nog meer punten verloor.
en zeker vorig jaar was het niet beter.
andere jaren had je nog spelers die een wedstrijd konden beslissen dat verborg een heleboel.
en ook het spel was niet zoveel beter.
op een paar enkele wedstrijden na.
bully
 bully - maandag 20 april 2015 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 14:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat er dit jaar commentaar is hoor je helemaal niemand over klagen..

Waar ik wel over klaag zijn de supporters die liepen te klagen tijdens de kampioenschappen..
Dat is gewoon Ajax en supporter onwaardig. En typisch Nederlands.
omdat ook toen het spel niet om aantezien was.
en heel veel hier hebben dit zien aankomen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 20 april 2015 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 19:07 schreef bully het volgende:

[..]

omdat ook toen het spel niet om aantezien was.
en heel veel hier hebben dit zien aankomen.
Maar die hadden geen gelijk en logisch dat we het dit jaar een keertje niet werden! ;)
Dat je het dit jaar niet werd is toch echt aan Frank en consorten te wijten.
De selectie is jaar na jaar uitgemergeld.
Als je dan de middelen hebt en nalaat om een sterkere selectie neer te zetten
heb je gewoon gefaald!
Loetje
 Loetje - maandag 20 april 2015 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 14:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind inderdaad dat de Boer dit seizoen keihard gefaald heeft en gigantisch hard op zijn bek is gegaan.

Van de basis elf en daar omheen nog een speler of 3 vind ik dat ze gewoon 100% Ajax waardig zijn.
Het is maar net naar wel niveau je toe wil hè. Top is niet haalbaar en subtop wel. Daar zouden er potentieel maar een paar kunnen speler van ons
remco k
 remco k - maandag 20 april 2015 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 19:07 schreef bully het volgende:

[..]

omdat ook toen het spel niet om aantezien was.
en heel veel hier hebben dit zien aankomen.
Lekker makkelijk, na een paar goede jaren komt er altijd verval, en er zullen dus ook altijd mensen zijn die tijdens die periode van succes blijven klagen..

Ach ja, wij hebben 4 jaar gelijk gehad, jullie nu een jaartje..
remco k
 remco k - maandag 20 april 2015 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 20:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het is maar net naar wel niveau je toe wil hè. Top is niet haalbaar en subtop wel. Daar zouden er potentieel maar een paar kunnen speler van ons
Ik denk dat een groot deel van deze selectie de subtop van Europa moet kunnen halen..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 20 april 2015 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 21:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Lekker makkelijk, na een paar goede jaren komt er altijd verval, en er zullen dus ook altijd mensen zijn die tijdens die periode van succes blijven klagen..

Ach ja, wij hebben 4 jaar gelijk gehad, jullie nu een jaartje..
Het is ook helemaal niet wij tegen jullie..
Ajax heeft gewoon tijdens de kampioenschappen en ondanks dat er voldoende middelen
waren vergeten zichzelf te versterken en daardoor geen stappen gemaakt.
Mede door vasthouden aan middelmaat en door aantrekken van plan B/C spelers
hebben ze dit aan zichzelf te danken.
Meerdere jaren op rij aan gegeven en ja de kampioenschappen werkten inderdaad verblindend voor sommige mensen. Helaas is er een mager seizoen voor nodig
om dit de verantwoordelijken ook te doen inzien.
We hebben gewoon geen stappen gemaakt en dat is jammer anders was het 5 de kampioenschap ook
gewoon binnen bereik.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 20 april 2015 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 21:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat een groot deel van deze selectie de subtop van Europa moet kunnen halen..
Halen wel maar slagen daar is een ander verhaal..
remco k
 remco k - maandag 20 april 2015 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 21:37 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Het is ook helemaal niet wij tegen jullie..
Ajax heeft gewoon tijdens de kampioenschappen en ondanks dat er voldoende middelen
waren vergeten zichzelf te versterken en daardoor geen stappen gemaakt.
Mede door vasthouden aan middelmaat en door aantrekken van plan B/C spelers
hebben ze dit aan zichzelf te danken.
Meerdere jaren op rij aan gegeven en ja de kampioenschappen werkten inderdaad verblindend voor sommige mensen. Helaas is er een mager seizoen voor nodig
om dit de verantwoordelijken ook te doen inzien.
We hebben gewoon geen stappen gemaakt en dat is jammer anders was het 5 de kampioenschap ook
gewoon binnen bereik.
Ik en meerdere met mij vinden dat Ajax gewoon goed voetbal heeft gespeeld en daarom terecht kampioen is geworden de afgelopen jaren..

En als wat jij zegt waar is, waarom zouden we dan in hemelsnaam aan 2 aankopen nu genoeg hebben om weer op een goed niveau te komen?? Dat duid mij er alleen maar op dat de aankopen van deze zomer niet presteren en dus ongelukkig uitpakken..

Als wat je zegt waar is, en er de afgelopen jaren gewoon bar slecht gekocht is en nog slechter gevoetbald..Dan zouden we wel een heel nieuw elftal nodig hebben..
bully
 bully - maandag 20 april 2015 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 21:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Lekker makkelijk, na een paar goede jaren komt er altijd verval, en er zullen dus ook altijd mensen zijn die tijdens die periode van succes blijven klagen..

Ach ja, wij hebben 4 jaar gelijk gehad, jullie nu een jaartje..
4 jaar gelijk?
het verval was toen al ingezet.
en ook het voetbal werd steeds minder.
we zijn terecht kampioen geworden maar wel omdat de concurentie teveel steken liet vallen.
zoals nu psv kampioen is geworden zijn wij dat niet in die vier jaar.
dit kon iedereen zien aankomen.
dit heeft ook niks met gelijk temaken.
maar meer van willen zien of niet willen zien.
bully
 bully - maandag 20 april 2015 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 21:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik en meerdere met mij vinden dat Ajax gewoon goed voetbal heeft gespeeld en daarom terecht kampioen is geworden de afgelopen jaren..

En als wat jij zegt waar is, waarom zouden we dan in hemelsnaam aan 2 aankopen nu genoeg hebben om weer op een goed niveau te komen?? Dat duid mij er alleen maar op dat de aankopen van deze zomer niet presteren en dus ongelukkig uitpakken..

Als wat je zegt waar is, en er de afgelopen jaren gewoon bar slecht gekocht is en nog slechter gevoetbald..Dan zouden we wel een heel nieuw elftal nodig hebben..
als je op einde bovenaan staat ben je terecht kampioen.
maar gaat er om hoe je kampioen werd.
en over dat goede voetbal moet je de vele mensen vertellen die na jarenlange seisoens kaart tehebben gehad en nu mee zijn gestopt.
alleen in mijn kennissenkring ken ik er al drie die vorig jaar hun seisoenskaart hebben ingeleverd.
Loetje
 Loetje - dinsdag 21 april 2015 - 02:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 21:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat een groot deel van deze selectie de subtop van Europa moet kunnen halen..
Dan verschillen we enorm van mening. Ik denk dat het er een stuk of 6/7 zijn. En dan heb ik het over jongens die ook echt al wat hebben laten zien. Iemand die 1 keer leuk speelt vind ik niet meteen potentieel Europese subtop
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 21 april 2015 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 21:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik en meerdere met mij vinden dat Ajax gewoon goed voetbal heeft gespeeld en daarom terecht kampioen is geworden de afgelopen jaren..

En als wat jij zegt waar is, waarom zouden we dan in hemelsnaam aan 2 aankopen nu genoeg hebben om weer op een goed niveau te komen?? Dat duid mij er alleen maar op dat de aankopen van deze zomer niet presteren en dus ongelukkig uitpakken..

Als wat je zegt waar is, en er de afgelopen jaren gewoon bar slecht gekocht is en nog slechter gevoetbald..Dan zouden we wel een heel nieuw elftal nodig hebben..
Ik ben het niet een geheel oneens met je maar zo heel goed is het voetbal natuurlijk al langer niet. Degelijk met een paar hele goede en een paar hele slechte uitschieters. Waar we voorgaandejaren stabieler waren en wat dominanter speelden(mede Door betere of ervaren jongens). PSV had al een paar seizoenen het team wat wij nu hebben. Veel potentie maar het kwam er niet uit. Mede daardoor werden wij kampioen en wordt PSV het nu.

Is dat pech? Ben je echt zo naïef?
Vorig seizoen zei je nog stapje achteruit om er twee vooruit te gaan.
Vond ik toen al onzin omdat je 80 miljoen op de bank had.
Zelfs nu verdedig je het spel nog. Nou dan hoeven we de discussie eigenlijk niet eens te voeren.

Ajax heeft gewoon zitten slapen en dat kon je zien aankomen.
Ze hebben alleen maar naar de binnenkomende centjes gekeken.
Bijna elke aankoop was voor de breedte en dat is je na een paar kampioenschappen duur komen te staan. En ik weet dat jij graag positiever ben maar of je kan of je wilt het niet zien.

Aankoop Hoessen, Sana, Duarte, vd Hoorn, Moisander, Vier gever,
Sightorsson(al kan hij als afmaker alleen wel ok zijn zie Ijsland)
Zimling, Schone (gratis en heeft een goede periode gekend).

Zet daar tegenover opties die er waren:
Djuricic, Maher, Douglas, van Dijk, Tadic, Dost,
Mertens, Finbogasson, Aissaidi enz enz

Dan heb je ook nog eens gratis jongens Douglas, Poulsen(Az),
Poulsen, Babel en Bojan laten lopen.

Dan kom ik toch echt tot de conclusie dat er gefaald is en we dit
seizoen een stapje achteruit gedaan hebben en nu alle zeilen moeten bij zetten
om er volgend seizoen twee voor uit te doen.

Hoe gaan ze dat aanpakken? Juist doormiddel van
aankopen! Had dit seizoen daardoor niet nodig hoeven zijn?
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 21 april 2015 - 07:32   quote  deeplink  
En daarbij durf ik nog te stellen dat als wij Guardado gehaald hadden
inplaats van Zimling we kampioen hadden geworden.
Kan ik dit hard maken nee maar juist doordat er op die positie geen oplossing was dit seizoen hebben we het zo slecht gedaan.
remco k
 remco k - dinsdag 21 april 2015 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 23:05 schreef bully het volgende:

[..]

4 jaar gelijk?
het verval was toen al ingezet.
en ook het voetbal werd steeds minder.
we zijn terecht kampioen geworden maar wel omdat de concurentie teveel steken liet vallen.
zoals nu psv kampioen is geworden zijn wij dat niet in die vier jaar.
dit kon iedereen zien aankomen.
dit heeft ook niks met gelijk temaken.
maar meer van willen zien of niet willen zien.
Dat vind jij, en ik vind van niet. Ik vind dat we goed voetbal hebben laten zien..

Misschien niet sprankelend, dat is wat anders.
nora
 nora - dinsdag 21 april 2015 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 07:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik ben het niet een geheel oneens met je maar zo heel goed is het voetbal natuurlijk al langer niet. Degelijk met een paar hele goede en een paar hele slechte uitschieters. Waar we voorgaandejaren stabieler waren en wat dominanter speelden(mede Door betere of ervaren jongens). PSV had al een paar seizoenen het team wat wij nu hebben. Veel potentie maar het kwam er niet uit. Mede daardoor werden wij kampioen en wordt PSV het nu.

Is dat pech? Ben je echt zo naïef?
Vorig seizoen zei je nog stapje achteruit om er twee vooruit te gaan.
Vond ik toen al onzin omdat je 80 miljoen op de bank had.
Zelfs nu verdedig je het spel nog. Nou dan hoeven we de discussie eigenlijk niet eens te voeren.

Ajax heeft gewoon zitten slapen en dat kon je zien aankomen.
Ze hebben alleen maar naar de binnenkomende centjes gekeken.
Bijna elke aankoop was voor de breedte en dat is je na een paar kampioenschappen duur komen te staan. En ik weet dat jij graag positiever ben maar of je kan of je wilt het niet zien.

Aankoop Hoessen, Sana, Duarte, vd Hoorn, Moisander, Vier gever,
Sightorsson(al kan hij als afmaker alleen wel ok zijn zie Ijsland)
Zimling, Schone (gratis en heeft een goede periode gekend).

Zet daar tegenover opties die er waren:
Djuricic, Maher, Douglas, van Dijk, Tadic, Dost,
Mertens, Finbogasson, Aissaidi enz enz

Dan heb je ook nog eens gratis jongens Douglas, Poulsen(Az),
Poulsen, Babel en Bojan laten lopen.

Dan kom ik toch echt tot de conclusie dat er gefaald is en we dit
seizoen een stapje achteruit gedaan hebben en nu alle zeilen moeten bij zetten
om er volgend seizoen twee voor uit te doen.

Hoe gaan ze dat aanpakken? Juist doormiddel van
aankopen! Had dit seizoen daardoor niet nodig hoeven zijn?
Klopt precies wat je zegt alleen heeft het geen enkele zin omdit aan sommige op dit forum proberen over te brengen die vinden hun mening te verdedigen belangrijker als het realistich naar het spel en de spelers te kijken. Ajax heeft stil gestaan in deze en stilstaan is achteruit gaan.
remco k
 remco k - dinsdag 21 april 2015 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 07:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik ben het niet een geheel oneens met je maar zo heel goed is het voetbal natuurlijk al langer niet. Degelijk met een paar hele goede en een paar hele slechte uitschieters. Waar we voorgaandejaren stabieler waren en wat dominanter speelden(mede Door betere of ervaren jongens). PSV had al een paar seizoenen het team wat wij nu hebben. Veel potentie maar het kwam er niet uit. Mede daardoor werden wij kampioen en wordt PSV het nu.

Is dat pech? Ben je echt zo naïef?
Vorig seizoen zei je nog stapje achteruit om er twee vooruit te gaan.
Vond ik toen al onzin omdat je 80 miljoen op de bank had.
Zelfs nu verdedig je het spel nog. Nou dan hoeven we de discussie eigenlijk niet eens te voeren.

Ajax heeft gewoon zitten slapen en dat kon je zien aankomen.
Ze hebben alleen maar naar de binnenkomende centjes gekeken.
Bijna elke aankoop was voor de breedte en dat is je na een paar kampioenschappen duur komen te staan. En ik weet dat jij graag positiever ben maar of je kan of je wilt het niet zien.

Aankoop Hoessen, Sana, Duarte, vd Hoorn, Moisander, Vier gever,
Sightorsson(al kan hij als afmaker alleen wel ok zijn zie Ijsland)
Zimling, Schone (gratis en heeft een goede periode gekend).

Zet daar tegenover opties die er waren:
Djuricic, Maher, Douglas, van Dijk, Tadic, Dost,
Mertens, Finbogasson, Aissaidi enz enz

Dan heb je ook nog eens gratis jongens Douglas, Poulsen(Az),
Poulsen, Babel en Bojan laten lopen.

Dan kom ik toch echt tot de conclusie dat er gefaald is en we dit
seizoen een stapje achteruit gedaan hebben en nu alle zeilen moeten bij zetten
om er volgend seizoen twee voor uit te doen.

Hoe gaan ze dat aanpakken? Juist doormiddel van
aankopen! Had dit seizoen daardoor niet nodig hoeven zijn?
In mijn ogen is het vrij simpel.

Tot aan dit seizoen, waren we vrijwel iedere wedstrijd de betere in de ED, gaven we vrijwel niks weg aan kansen, en scoorde we eigenlijk altijd wel. Dan ben je gewoon heel stabiel, en in mijn ogen dus gewoon goed. Attractief was het lang niet altijd, maar dat zie ik als een extra, en dat zorgt ervoor dat je van een 7 naar een 9 gaat... Maar als je een 7 speelt, speel je gewoon goed..
remco k
 remco k - dinsdag 21 april 2015 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 09:42 schreef nora het volgende:

[..]

Klopt precies wat je zegt alleen heeft het geen enkele zin omdit aan sommige op dit forum proberen over te brengen die vinden hun mening te verdedigen belangrijker als het realistich naar het spel en de spelers te kijken. Ajax heeft stil gestaan in deze en stilstaan is achteruit gaan.
Lul toch niet zo dom kerel. Een ieder heeft zijn mening, jij hebt die van jou, en ik heb die van mij. En dat heeft helemaal niets met mijn mening verdedigend belangrijker vinden te maken.. Ik denk er gewoon anders over, mag dat misschien??
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 21 april 2015 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 09:50 schreef remco k het volgende:

[..]

In mijn ogen is het vrij simpel.

Tot aan dit seizoen, waren we vrijwel iedere wedstrijd de betere in de ED, gaven we vrijwel niks weg aan kansen, en scoorde we eigenlijk altijd wel. Dan ben je gewoon heel stabiel, en in mijn ogen dus gewoon goed. Attractief was het lang niet altijd, maar dat zie ik als een extra, en dat zorgt ervoor dat je van een 7 naar een 9 gaat... Maar als je een 7 speelt, speel je gewoon goed..
Dit seizoen mag je blij zijn als je er met een 6 gemiddeld vanaf komt.
Bijna geen wedstrijd overtuigend gespeeld. Maar jij vind het schijnbaar allemaal wel ok.
Ik hoop dat er toch wel iets drastisch veranderd en er een volgend seizoen er een team met een heel ander gezicht staat. Volgend seizoen wordt een belangrijke in de carrière van Frank en consorten.
remco k
 remco k - dinsdag 21 april 2015 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 13:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dit seizoen mag je blij zijn als je er met een 6 gemiddeld vanaf komt.
Bijna geen wedstrijd overtuigend gespeeld. Maar jij vind het schijnbaar allemaal wel ok.
Ik hoop dat er toch wel iets drastisch veranderd en er een volgend seizoen er een team met een heel ander gezicht staat. Volgend seizoen wordt een belangrijke in de carrière van Frank en consorten.
Lezen is echt een vak he.. Ik heb het niet over dit seizoen, en dat staat er duidelijk bij, ik heb het over de afgelopen 4 seizoenen die de titel als prijs opleverden. Dat dit seizoen een onvoldoende verdient is iedereen wel duidelijk, ook dat heb ik nu al meerdere keren tegen je gezegd.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 21 april 2015 - 16:04   quote  deeplink  
klinkt het heel raar als ik zeg dat frank geen kampioen wou worden?
5x kampioen worden met eigenlijk een matig team, dat zou toch niet kunnen.
als je kijkt naar het verleden.

daarnaast zou er aan hem worden getrokken.
dat zou nu toch niet meer gebeuren

ik zie zo nog voor me, frank op het veld. uit tegen nec, dat bij een stand van 1-4.
hij heeft zelf veroorzaakt dat ajax geen kampioen werd.
wat de reden daarvoor is, dat is gissen.
maar frank van toen heb ik dit seizoen niet gezien, tot gisteren.
ja, op maandag, niet een dag dat de basisspelers op het veld zouden staan.
dus het was een opgezet plan, maar waarom doe je het als het seizoen erop zit?
waarom frank waarom?
nora
 nora - dinsdag 21 april 2015 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 09:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Lul toch niet zo dom kerel. Een ieder heeft zijn mening, jij hebt die van jou, en ik heb die van mij. En dat heeft helemaal niets met mijn mening verdedigend belangrijker vinden te maken.. Ik denk er gewoon anders over, mag dat misschien??
Natuurlijk mag je dat maar als we het toch over dom lullen hebben ik vind het wel heel dom dat jij die mening hebt want het slaat nergens op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 april 2015 door nora --
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 april 2015 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 16:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
klinkt het heel raar als ik zeg dat frank geen kampioen wou worden?
5x kampioen worden met eigenlijk een matig team, dat zou toch niet kunnen.
als je kijkt naar het verleden.

daarnaast zou er aan hem worden getrokken.
dat zou nu toch niet meer gebeuren

ik zie zo nog voor me, frank op het veld. uit tegen nec, dat bij een stand van 1-4.
hij heeft zelf veroorzaakt dat ajax geen kampioen werd.
wat de reden daarvoor is, dat is gissen.
maar frank van toen heb ik dit seizoen niet gezien, tot gisteren.
ja, op maandag, niet een dag dat de basisspelers op het veld zouden staan.
dus het was een opgezet plan, maar waarom doe je het als het seizoen erop zit?
waarom frank waarom?
Dat klinkt inderdaad raar. Heel raar zelfs. Elke trainer wil kampioen worden. Het is dit jaar niet gelukt. Dat kon ook niet met zulk ongelooflijk slecht voetbal. Eigenlijk vanaf de eerste wedstrijd, met een enkele uitzondering. Frank de Boer en Marc Overmars hebben verkeerde keuzes gemaakt, zoals met Zimling. Ze hebben gegokt en verloren. Ook heeft Frank de Boer tijdens vele wedstrijden verkeerde keuzes gemaakt met de wissels in diverse wedstrijden en spelers op verkeerde posities gezet. De pech was dat Ajax zo nu en dan geteisterd werd door blessures. Ook vermoed ik, dat Ajax een zeer slechte voorbereiding heeft gedaan, zowel aan het begin van de competitie als tijdens de winterstop. De meeste spelers oogden zeer vermoeid. Remco heeft dat in eerste instantie hier aangekaart en ik was het direct met hem eens. Ik ging er eens goed op letten en veel spelers oogden niet fit inderdaad. Maar jij suggereert, dat Frank de Boer dit alles met opzet heeft gedaan om maar geen kampioen te worden. Dat vind ik regelrechte onzin.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 21 april 2015 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 16:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
klinkt het heel raar als ik zeg dat frank geen kampioen wou worden?
5x kampioen worden met eigenlijk een matig team, dat zou toch niet kunnen.
als je kijkt naar het verleden.

.....
met name het eerste deel van je post zou het antwoordt kunnen zijn van mijn veronderstelling dat hij daarom bewust veel wisselde om te kijken waar het schip zou stranden....
Uiteindelijk gewoon 2e, trouwens niet verkeerd na 4 titels, maar ajax lijkt nu wel de knip te willen trekken voor spelers. Of het de keus van ons, forumgangers is, staat daar los van, Maar wat dat betreft heeft Frank dus wel iets bereikt en dat is dus dat ajax waarschijnlijk nu wel geld gaat uitgeven......

We gaan het zien.......
Eide
 Eide - dinsdag 21 april 2015 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 16:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
maar frank van toen heb ik dit seizoen niet gezien, tot gisteren.
Dit is het napraten van wat media van vandaag. Frank is vaak zat overduidelijk te horen en te zien geweest op de manier zoals alleen hij dat kan. Situaties waarin het venijn en vanaf droop. Dat is letterlijk wedstrijd na wedstrijd zichtbaar en hoorbaar geweest.

Daarnaast hebben we het over een man die zelfs geen spelletjes met z'n kinderen wilde verliezen. Hij heeft naar eigen zeggen nog nooit express een spelletje verloren, dus ook niet van z'n kinderen. Z'n eigen ouders gaven in een docu aan dat het verschil tussen Ronald en Frank de wil op te winnen was. Frank was VEEL competatiever dan z'n broer die zich makkelijker bij dingen neerlegde. Ik geloof dus nooit dat FdB bewust geen kampioen wordt of bewust voor minder dan 100% kiest. Zo zit die man niet in elkaar.

Ik begrijp ook niet waarom zoveel Ajacieden zoveel moeite hebben om te accepteren dat er gewoon een slecht seizoen is gedraaid. Waarom die rare redenaties en verklaringen? Dit was niet het seizoen van Ajax. Shit happens. Accpeteren, leren en volgend seizoen beter presteren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 april 2015 door Eide --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 21 april 2015 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 16:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat klinkt inderdaad raar. Heel raar zelfs. Elke trainer wil kampioen worden. Het is dit jaar niet gelukt. Dat kon ook niet met zulk ongelooflijk slecht voetbal. Eigenlijk vanaf de eerste wedstrijd, met een enkele uitzondering. Frank de Boer en Marc Overmars hebben verkeerde keuzes gemaakt, zoals met Zimling. Ze hebben gegokt en verloren. Ook heeft Frank de Boer tijdens vele wedstrijden verkeerde keuzes gemaakt met de wissels in diverse wedstrijden en spelers op verkeerde posities gezet. De pech was dat Ajax zo nu en dan geteisterd werd door blessures. Ook vermoed ik, dat Ajax een zeer slechte voorbereiding heeft gedaan, zowel aan het begin van de competitie als tijdens de winterstop. De meeste spelers oogden zeer vermoeid. Remco heeft dat in eerste instantie hier aangekaart en ik was het direct met hem eens. Ik ging er eens goed op letten en veel spelers oogden niet fit inderdaad. Maar jij suggereert, dat Frank de Boer dit alles met opzet heeft gedaan om maar geen kampioen te worden. Dat vind ik regelrechte onzin.
Pietje zie mijn reactie hierboven.
Ik kijk er ook niet vreemd van op als Frank idd geen kampioen wilde worden, al zal dit nooit erkend worden, maar de reden waarom heb ik hieboven beschreven.....
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 april 2015 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 16:28 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Pietje zie mijn reactie hierboven.
Ik kijk er ook niet vreemd van op als Frank idd geen kampioen wilde worden, al zal dit nooit erkend worden, maar de reden waarom heb ik hieboven beschreven.....
Ik had het jouw reactie al gelezen Ron, maar ik kan het niet geloven. Elke trainer, en zeker een ambitieuze trainer als Frank de Boer wil kampioen worden, elk jaar!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 21 april 2015 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 16:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik had het jouw reactie al gelezen Ron, maar ik kan het niet geloven. Elke trainer, en zeker een ambitieuze trainer als Frank de Boer wil kampioen worden, elk jaar!
Normaal gesproken wel, maar ajax wilde geen, althans niet te veel, geld uitgeven en dat lijkt Frank nu wel bereikt te hebben, dat er wel geld uitgegeven gaat worden.....
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 april 2015 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 16:35 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Normaal gesproken wel, maar ajax wilde geen, althans niet te veel, geld uitgeven en dat lijkt Frank nu wel bereikt te hebben, dat er wel geld uitgegeven gaat worden.....
Dat laatste klopt zeker, hoewel ik ook al weer ergens gehoord heb, dat Ajax geen extreme bedragen gaat neertellen en daar ben ik het op zich wel me eens. Alleen voor uitzonderlijke spelers. Maar ja, hoe weet je dat zo'n speler zal renderen bij Ajax.

Nee, Ron, ik ben er heilig van overtuigd, dat Frank de Boer wel degelijk kampioen wilde worden, maar het zat er dit seizoen gewoon niet in. Daarvoor speelde het team te zwak en PSV morste wel heel weinig punten over het hele seizoen genomen. Je kunt nou eenmaal niet elk jaar de schaal opeisen. Helaas.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 21 april 2015 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 16:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat laatste klopt zeker, hoewel ik ook al weer ergens gehoord heb, dat Ajax geen extreme bedragen gaat neertellen en daar ben ik het op zich wel me eens. Alleen voor uitzonderlijke spelers. Maar ja, hoe weet je dat zo'n speler zal renderen bij Ajax.

Nee, Ron, ik ben er heilig van overtuigd, dat Frank de Boer wel degelijk kampioen wilde worden, maar het zat er dit seizoen gewoon niet in. Daarvoor speelde het team te zwak en PSV morste wel heel weinig punten over het hele seizoen genomen. Je kunt nou eenmaal niet elk jaar de schaal opeisen. Helaas.
Ik ben op zich wel met je eens, maar als Frank niet zo veel zijn spelers op anders plekken had gezet zou het elftal veel meer vertrouwen hebben getankt en hadden naar mijn idee echt veel langer echt mee kunne doenom de titel en misschien wel weer kampioen kunnen worden. Maar zo als altijd:

Gedane zaken nemen geen keer ;-)
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 april 2015 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 16:44 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik ben op zich wel met je eens, maar als Frank niet zo veel zijn spelers op anders plekken had gezet zou het elftal veel meer vertrouwen hebben getankt en hadden naar mijn idee echt veel langer echt mee kunne doenom de titel en misschien wel weer kampioen kunnen worden. Maar zo als altijd:

Gedane zaken nemen geen keer ;-)
Dat is ook precies de eigenwijsheid waar ik Frank de Boer al veel vaker van beticht heb. Al in de tijd dat Theo Janssen bij ons speelde. Hij houdt te lang vast aan een bepaald idee, misschien tegen beter weten in. Maar ik ben er 100% van overtuigd, dat hij landskampioen wilde worden.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 21 april 2015 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 13:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Lezen is echt een vak he.. Ik heb het niet over dit seizoen, en dat staat er duidelijk bij, ik heb het over de afgelopen 4 seizoenen die de titel als prijs opleverden. Dat dit seizoen een onvoldoende verdient is iedereen wel duidelijk, ook dat heb ik nu al meerdere keren tegen je gezegd.
Ehm voor jou ook he.. Geef alleen aan dat dit jaar wel richting onvoldoende gaat.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 21 april 2015 - 17:47   quote  deeplink  
Als je kampioen wil worden dan zet je siggy toch niet in de spits?

Dan zet je spelers die niet in vorm zijn niet telkens er in.
Dan zet je spelers op een plek waar ze thuis horen.

Vermeer had een aandeel in kampioensschappen, speelde 5 a 6 wedstrijden niet goed.
Dan zet je hem wel op de bank.
Dit was vorig jaar.

Boilissen had geen aandeel in het kampioenschappen(niet als alle andere), speelt het hele seizoen niet goed.
Blijft hem wel opstellen.
Dit was dit seizoen.

Sorry maar ik vind dit heel vreemd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 april 2015 door Positieve Arrogantie --
remco k
 remco k - dinsdag 21 april 2015 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 16:21 schreef nora het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je dat maar als we het toch over dom lullen hebben ik vind het wel heel dom dat jij die mening hebt want het slaat nergens op.
Dat mag je mening zijn, mooi ook dat je die zo geweldig goed onderbouwd..
remco k
 remco k - dinsdag 21 april 2015 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 17:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ehm voor jou ook he.. Geef alleen aan dat dit jaar wel richting onvoldoende gaat.
Nou dan mag je dat eens uitleggen..

Want je noemt namelijk specifiek DIT seizoen en zegt dat ik dat blijkbaar allemaal wel oke vind..
remco k
 remco k - dinsdag 21 april 2015 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 17:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Als je kampioen wil worden dan zet je siggy toch niet in de spits?

Dan zet je spelers die niet in vorm zijn niet telkens er in.
Dan zet je spelers op een plek waar ze thuis horen.

Vermeer had een aandeel in kampioensschappen, speelde 5 a 6 wedstrijden niet goed.
Dan zet je hem wel op de bank.
Dit was vorig jaar.

Boilissen had geen aandeel in het kampioenschappen(niet als alle andere), speelt het hele seizoen niet goed.
Blijft hem wel opstellen.
Dit was dit seizoen.

Sorry maar ik vind dit heel vreemd.
Of je bent dan als trainer gewoon niet zo goed als dat jezelf en ieder ander denkt..
Brandje
 Brandje - dinsdag 21 april 2015 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 21:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Lekker makkelijk, na een paar goede jaren komt er altijd verval, en er zullen dus ook altijd mensen zijn die tijdens die periode van succes blijven klagen..

Ach ja, wij hebben 4 jaar gelijk gehad, jullie nu een jaartje..
Een keer geen kampioen is prima maar dan wel met Ajaxvoetbal. Dit jaar titel, geen ajaxvoetbal en een paar keer echt vernedert door de tegenstander. Dat begon al tijdens de bekerfinale van vorig seizoen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NAC Breda (zondag 19 april 2015, 14:30); 0 - 0









0.0135529