BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oefencampagne 2015

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 juli 2015 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 08:55 schreef riveco het volgende:

[..]

Zo, jij bent knap als je na één wedstrijd dat kan zien. Ik denk namelijk dat Riedewald meer kan als wat hij gisteren liet zien en Veldman was er ook nog niet bij. Ik vond trouwens Savastano ook niet slecht spelen als linkback.
Zeker knap.. Is gewoon mijn favoriete opstelling voor dit moment niks meer niks minder..
Veltman er inderdaad niet hij maar Heitinga/Riedewald is beter in balans qua sturing.
Andere optie centraal die ik ook best wil zien is Veltman/vd Hoorn.

Die links back was niet slecht nee.
Dijks ook niet echt slecht
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 juli 2015 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 08:55 schreef riveco het volgende:

[..]

Zo, jij bent knap als je na één wedstrijd dat kan zien. Ik denk namelijk dat Riedewald meer kan als wat hij gisteren liet zien en Veldman was er ook nog niet bij. Ik vond trouwens Savastano ook niet slecht spelen als linkback.
Ow ja en daarbij meeste jongens heb je vorig jaar toch ook al kunnen beoordelen dus zo knap is dat niet en zeker niet op 1 wedstrijd gebasseerd..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 05 juli 2015 - 11:22   quote  deeplink  
Het was fijn om Ajax eindelijk weer eens in actie te zien.
De wedstrijd was slapjes, af en toe een leuke combinatie, maar niets spectaculairs.

Wat mij wel erg blij maakt: Gudelje!! Wat een stormram! Die hebben we nodig! Ook Heitinga stond er als een baas.

Al met al een redelijke indruk en met orlando op de bank geeft het weer iets meer vertrouwen!
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 05 juli 2015 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2015 - 15:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ligt eraan wat de rol van Heitinga in de praktijk zal zijn. Is die jongen veel basis dan had ik voor Heitinga gekozen..

Maar goed, Klaassen ben ik echt groot fan van, ook zeker een leiderstype en die band staat hem prima..
Die gedachte heb ik ook. Maar de Boer kiest voor safe, dus dan Klaasen. Wie is 2e aanvoerder is nu de vraag!
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 05 juli 2015 - 11:28   quote  deeplink  
Ik heb het helaas gemist. Hoe zag het spel eruit? En hoe was de instelling van de spelers?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 05 juli 2015 - 11:31   quote  deeplink  
Gretig, maar vermoeid.
Ze willen heel graag, maar de warmte hielp ook niet mee....

Gudelje....die is beestachtig
Brandje
 Brandje - zondag 05 juli 2015 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 11:31 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Gretig, maar vermoeid.
Ze willen heel graag, maar de warmte hielp ook niet mee....

Gudelje....die is beestachtig
Waar speelde Gudelj? Als CVM. Heb niks gezien
Brandje
 Brandje - zondag 05 juli 2015 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 11:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Het was fijn om Ajax eindelijk weer eens in actie te zien.
De wedstrijd was slapjes, af en toe een leuke combinatie, maar niets spectaculairs.

Wat mij wel erg blij maakt: Gudelje!! Wat een stormram! Die hebben we nodig! Ook Heitinga stond er als een baas.

Al met al een redelijke indruk en met orlando op de bank geeft het weer iets meer vertrouwen!
Grappig hoe snel de meningen(slaat niet perse op jou hoor) over Heitinga alweer omslaan.
Heitinga moet gewoon samen met Veltman in de basis staan. Elke simpele ziel kan dat inzien. Echter gaat frankie, denk ik, met Veltman en Viergever spelen.
Brandje
 Brandje - zondag 05 juli 2015 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 09:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zeker knap.. Is gewoon mijn favoriete opstelling voor dit moment niks meer niks minder..
Veltman er inderdaad niet hij maar Heitinga/Riedewald is beter in balans qua sturing.
Andere optie centraal die ik ook best wil zien is Veltman/vd Hoorn.

Die links back was niet slecht nee.
Dijks ook niet echt slecht
Veltman/Heitinga. Moet je centrale duo gaan vormen. Daar mag wat mij betreft geen discussie over bestaan. Dan bestaat je hele laatste linie uit eigen jeugd. Mooier kan niet
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 juli 2015 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 13:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Veltman/Heitinga. Moet je centrale duo gaan vormen. Daar mag wat mij betreft geen discussie over bestaan. Dan bestaat je hele laatste linie uit eigen jeugd. Mooier kan niet
Voor de Eredivisie kun je Heitinga prima gebruiken denk ik.
Hij brengt in ieder geval iets extra's mee..
Heb me ook al vanaf het begin gezegd dat ze hem best konden halen voor de Ooijer rol.
Mijn voorkeur ligt toch nog bij een linkspoot naast een rechtspoot.
Dus Heitinga/Riedewald of Heitinga/Viergever.
Zo zie je dus maar hoe belangrijk een leider In je verdediging is.
Moisander kon Veltman niet goed aansturen en Viergever kan dat ook niet goed.
Met Johnny zie je dat wel gelijk terug ER staat eindelijk weer iemand die zegt tot hier en geen meter verder! Welcome back Johnny!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 juli 2015 - 13:47   quote  deeplink  
Ow ja met Gudelj hebben ze er nog zo een binnengehaald.
Cvm zou ik hem denk ik (nog) niet zetten vond zijn handeling tov bv Serero nog wat laag maar er staat wel iemand.
Deze opstelling zou ik ook wel durven:

--------Cilissen-------
Tete--Heitinga-Riedewald--Dijks
-------Serero(Bazoer)-------
----Klaasen--------Gudelj-----
Ghazi-------Milik-----Fischer
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 juli 2015 - 13:52   quote  deeplink  
Van Rhijn, Veltman, Viergever, Kishna, vd Hoorn, Sinkgraven, Schone Boilesen en
Bazoer of dus Serero zullen zich echt hard moeten gaan bewijzen wat een luxe eigenlijk. Alleen een extra spits en bv Sisto maken deze selectie compleet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juli 2015 door Hummel10 --
remco k
 remco k - zondag 05 juli 2015 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2015 - 21:17 schreef jordyw het volgende:

[..]

Menig, Kishna, Fischer.... het scheelt allemaal niet zoveel. Schöne vind ik een uitstekende middenvelder, Bazoer zou je er ook neer kunnen zetten. In ieder geval Sinkgraven niet.
Dat scheelt niet veel? Volgens mij is met name Fischer zeker een x zo goed als menig.
remco k
 remco k - zondag 05 juli 2015 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 11:27 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Die gedachte heb ik ook. Maar de Boer kiest voor safe, dus dan Klaasen. Wie is 2e aanvoerder is nu de vraag!
Dat is heitinga geworden. Was gister gelijk bekend met dat Klaassen de band krijgt. Veltman is derde aanvoerder. Gudelj vierde.
remco k
 remco k - zondag 05 juli 2015 - 14:52   quote  deeplink  
Veltman gaat echt heel zeker gewoon basis speler worden. De andere drie posities kunnen nog veranderen en zijn niet zeker.
Brandje
 Brandje - zondag 05 juli 2015 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 13:47 schreef Hummel10 het volgende:
Ow ja met Gudelj hebben ze er nog zo een binnengehaald.
Cvm zou ik hem denk ik (nog) niet zetten vond zijn handeling tov bv Serero nog wat laag maar er staat wel iemand.
Deze opstelling zou ik ook wel durven:

--------Cilissen-------
Tete--Heitinga-Riedewald--Dijks
-------Serero(Bazoer)-------
----Klaasen--------Gudelj-----
Ghazi-------Milik-----Fischer
Hummel,
Serero op zes kan toch niet jongen. Dat hebben we vorig seizoen veel te vaak gezien. Is taktisch zo ongelooflijk zwak.
Brandje
 Brandje - zondag 05 juli 2015 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 13:40 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Voor de Eredivisie kun je Heitinga prima gebruiken denk ik.
Hij brengt in ieder geval iets extra's mee..
Heb me ook al vanaf het begin gezegd dat ze hem best konden halen voor de Ooijer rol.
Mijn voorkeur ligt toch nog bij een linkspoot naast een rechtspoot.
Dus Heitinga/Riedewald of Heitinga/Viergever.
Zo zie je dus maar hoe belangrijk een leider In je verdediging is.
Moisander kon Veltman niet goed aansturen en Viergever kan dat ook niet goed.
Met Johnny zie je dat wel gelijk terug ER staat eindelijk weer iemand die zegt tot hier en geen meter verder! Welcome back Johnny!
Heitinga voor de eredivsie?? Heitinga is de beste verdediger in je selectie vind ik. Kan goed koppen, heeft power en fysiek. Heeft als enige verdediger een goede lange bal in de benen. Heeft ervaring. Durft mee op te komen. Kortom: Altijd opstellen!
De afgelopen twee seizoenen hebben we een linkspoot en rechtspoot gehad. En wat heeft dat opgeleverd? Viergever doet niks anders dan slappe balletje geven. Riedewald is nog zo jong.
Mijn centrum zou zonder enige twijfel Heitinga-Veltman zijn.
remco k
 remco k - zondag 05 juli 2015 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 13:47 schreef Hummel10 het volgende:
Ow ja met Gudelj hebben ze er nog zo een binnengehaald.
Cvm zou ik hem denk ik (nog) niet zetten vond zijn handeling tov bv Serero nog wat laag maar er staat wel iemand.
Deze opstelling zou ik ook wel durven:

--------Cilissen-------
Tete--Heitinga-Riedewald--Dijks
-------Serero(Bazoer)-------
----Klaasen--------Gudelj-----
Ghazi-------Milik-----Fischer
Sorry hoor, maar Gudelj is in alles beter dan Serero, handelingssnelheid is leuk, maar als je dat niet kan koppelen aan tactische vermogen heb je bij Ajax niets te zoeken..

Echt onbegrijpelijk..
remco k
 remco k - zondag 05 juli 2015 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 15:17 schreef Brandje het volgende:

[..]

Heitinga voor de eredivsie?? Heitinga is de beste verdediger in je selectie vind ik. Kan goed koppen, heeft power en fysiek. Heeft als enige verdediger een goede lange bal in de benen. Heeft ervaring. Durft mee op te komen. Kortom: Altijd opstellen!
De afgelopen twee seizoenen hebben we een linkspoot en rechtspoot gehad. En wat heeft dat opgeleverd? Viergever doet niks anders dan slappe balletje geven. Riedewald is nog zo jong.
Mijn centrum zou zonder enige twijfel Heitinga-Veltman zijn.
Daar zou ik zelf ook voor kiezen, maar ik denk niet dat de Boer dat gaat doen..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 juli 2015 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 15:08 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hummel,
Serero op zes kan toch niet jongen. Dat hebben we vorig seizoen veel te vaak gezien. Is taktisch zo ongelooflijk zwak.
Gisteren vond ik hem een prima verbindings speler. Met de power van een Heitinga en Gudelj bij hem in de buurt hoeft ook niet Te bikkelen. Qua bal doorspelen en draaien kan jij dat prima. Bazoer ook hoor
remco k
 remco k - zondag 05 juli 2015 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 15:39 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gisteren vond ik hem een prima verbindings speler. Met de power van een Heitinga en Gudelj bij hem in de buurt hoeft ook niet Te bikkelen. Qua bal doorspelen en draaien kan jij dat prima. Bazoer ook hoor
Nou sorry, maar ook gister was ie gewoon zwak op die positie.. Serero heeft in deze selectie uberhaubt niets meer te zoeken naar mijn idee..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 juli 2015 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 15:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar Gudelj is in alles beter dan Serero, handelingssnelheid is leuk, maar als je dat niet kan koppelen aan tactische vermogen heb je bij Ajax niets te zoeken..

Echt onbegrijpelijk..
Kijk jij wel naar de opstelling?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 juli 2015 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 15:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou sorry, maar ook gister was ie gewoon zwak op die positie.. Serero heeft in deze selectie uberhaubt niets meer te zoeken naar mijn idee..
Ben ook geen fan van hem hoor..
Brandje
 Brandje - zondag 05 juli 2015 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 15:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar zou ik zelf ook voor kiezen, maar ik denk niet dat de Boer dat gaat doen..
Jawel. Na de winterstop waarschijnlijk. Ah dat is wel flauw van mij hahaha
remco k
 remco k - zondag 05 juli 2015 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 15:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kijk jij wel naar de opstelling?
Ja daar kijk ik zeker naar, en Gudelj staat niet op CVM en Serero wel..
nora
 nora - zondag 05 juli 2015 - 17:42   quote  deeplink  
Serero is over en sluiten
Brandje
 Brandje - zondag 05 juli 2015 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 17:42 schreef nora het volgende:
Serero is over en sluiten
Niet voor Frank.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 06 juli 2015 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 15:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou sorry, maar ook gister was ie gewoon zwak op die positie.. Serero heeft in deze selectie uberhaubt niets meer te zoeken naar mijn idee..
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/444276/de-boer-waarschuwt-gudelj-een-keertje-is-niet-erg-wel-als-het-vaker-gebeurt-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=ajax

Ik was toch niet de enige die het Anders zag..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 06 juli 2015 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 17:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja daar kijk ik zeker naar, en Gudelj staat niet op CVM en Serero wel..
Dan hoef je ze dus ook niet Te vergelijken..
nora
 nora - maandag 06 juli 2015 - 13:10   quote  deeplink  
Hummel Serero is veel te klein en te licht en geen scorend vermogen dus over en sluiten zou ik Frank adviseren.
nora
 nora - maandag 06 juli 2015 - 13:10   quote  deeplink  
Hummel Serero is veel te klein en te licht en geen scorend vermogen dus over en sluiten zou ik Frank adviseren.
remco k
 remco k - maandag 06 juli 2015 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 12:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dan hoef je ze dus ook niet Te vergelijken..
En de praktijk wijst toch heel anders uit.. Want ze speelden er namelijk wel beiden, dus moet je ze zelfs vergelijken.
remco k
 remco k - maandag 06 juli 2015 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Leuk dat de Boer dat vind. Ik vind dat niet, en heel serieus neem ik de Boer momenteel niet als die het over kwaliteit heeft..
Pietje
 Pietje - maandag 06 juli 2015 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 13:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Leuk dat de Boer dat vind. Ik vind dat niet, en heel serieus neem ik de Boer momenteel niet als die het over kwaliteit heeft..
Opvallend is het wel, dat hij openlijk kritiek heeft op Gudelj. Die jongen moet nog wennen aan een andere ploeg, aan een andere speelwijze. Die openlijk kritiek van de Boer zal Gudelj niet helpen, hij had het beter binnenskamers kunnen houden.
remco k
 remco k - maandag 06 juli 2015 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 19:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Opvallend is het wel, dat hij openlijk kritiek heeft op Gudelj. Die jongen moet nog wennen aan een andere ploeg, aan een andere speelwijze. Die openlijk kritiek van de Boer zal Gudelj niet helpen, hij had het beter binnenskamers kunnen houden.
Ook dit is weer iets dat uit zijn context wordt getrokken..
Peterhs
 Peterhs - maandag 06 juli 2015 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 19:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook dit is weer iets dat uit zijn context wordt getrokken..
Dat zeg jij bij ieder bericht.
In ieder bericht zit een kern van waarheid.
Ik zeg niet dat het bericht overdreven is of niet, maar ga aub niet denken dat jij alle info bezit van alle persbureaus. Je bent niet de alwetende...
remco k
 remco k - maandag 06 juli 2015 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 21:03 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Dat zeg jij bij ieder bericht.
In ieder bericht zit een kern van waarheid.
Ik zeg niet dat het bericht overdreven is of niet, maar ga aub niet denken dat jij alle info bezit van alle persbureaus. Je bent niet de alwetende...
Ik kijk de daadwerkelijke interviews, en het is gewoon een feit dat dit soort zaken gewoon constant uit het verband worden getrokken.. Misschien zouden meer mensen eens het daadwerkelijke interview bekijken i.p.v. al die kut sites lezen die op headliner langskomen..
Peterhs
 Peterhs - maandag 06 juli 2015 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 21:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik kijk de daadwerkelijke interviews, en het is gewoon een feit dat dit soort zaken gewoon constant uit het verband worden getrokken.. Misschien zouden meer mensen eens het daadwerkelijke interview bekijken i.p.v. al die kut sites lezen die op headliner langskomen..
Ik begrijp je wel en weet dat je (te)veel kijkt naar alles wat met Ajax te maken heeft ;)
Dat wil nog steeds zeggen dat jij het intrepeteerd zoals jij het ziet.
Soms kan je dingen wel degelijk op 2 manieren oppakken.
Plus dat sommige antwoorden van de Boer eigenlijk genoeg zeggen over hoe hij het bedoeld, omdat inmiddels iedereen wel een beetje weet wanneer hij maar wat zegt of dat het echt de hele waarheid is.
remco k
 remco k - maandag 06 juli 2015 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 21:16 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ik begrijp je wel en weet dat je (te)veel kijkt naar alles wat met Ajax te maken heeft ;)
Dat wil nog steeds zeggen dat jij het intrepeteerd zoals jij het ziet.
Soms kan je dingen wel degelijk op 2 manieren oppakken.
Plus dat sommige antwoorden van de Boer eigenlijk genoeg zeggen over hoe hij het bedoeld, omdat inmiddels iedereen wel een beetje weet wanneer hij maar wat zegt of dat het echt de hele waarheid is.
En het zit hem inderdaad in je laatste zin, de Boer is niet zo lastig te lezen..

Dan is er een of andere vage website die er weer iets uithaalt, dat vergroot en de rest van al die sites zonder journalisten die de boel dan nog verder laat ontploffen, het gebeurt ieder jaar weer meerdere keren..

En natuurlijk hebben die websites het eens op de 100 keer wel goed. Maar ik vraag me echt af waarom mensen dat soort dingen echt klakkeloos overnemen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 06 juli 2015 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 21:50 schreef remco k het volgende:

[..]

En het zit hem inderdaad in je laatste zin, de Boer is niet zo lastig te lezen..

Dan is er een of andere vage website die er weer iets uithaalt, dat vergroot en de rest van al die sites zonder journalisten die de boel dan nog verder laat ontploffen, het gebeurt ieder jaar weer meerdere keren..

En natuurlijk hebben die websites het eens op de 100 keer wel goed. Maar ik vraag me echt af waarom mensen dat soort dingen echt klakkeloos overnemen.
Doen ze bij alles wat de NOS uitzend ook.....MSM noemen ze dat
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 juli 2015 - 18:31   quote  deeplink  
Aanstaande vrijdag weer 2 wedstrijden in de voorbereiding,

Ajax - Nordsjaelland


ajax-nordsjaelland.jpg

Ajax - Panathinaikos
Wedstrijdplaatje was nog niet beschikbaar dus maar een plaatje uit de memorabele Europacup 1 Finale


0.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juli 2015 door Loetje --
remco k
 remco k - dinsdag 07 juli 2015 - 19:19   quote  deeplink  
Volgens mij zijn beide wedstrijden aanstaande vrijdag en niet zaterdag..
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 juli 2015 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2015 - 19:19 schreef remco k het volgende:
Volgens mij zijn beide wedstrijden aanstaande vrijdag en niet zaterdag..
Aangepast. Ik dacht zaterdag
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 07 juli 2015 - 21:05   quote  deeplink  
Wat zijn de tijden? Is het de bedoeling dat er 2 verschillende teams 1 hele wedstrijd spelen?

Als het savonds is dan kan ik t kijken.
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 juli 2015 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2015 - 21:05 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Wat zijn de tijden? Is het de bedoeling dat er 2 verschillende teams 1 hele wedstrijd spelen?

Als het savonds is dan kan ik t kijken.
Een om 4 uur dacht ik en de ander om half 8. Weet het niet zeker. Deze potten zend FOX geloof ik niet uit Wout...
remco k
 remco k - dinsdag 07 juli 2015 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2015 - 21:05 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Wat zijn de tijden? Is het de bedoeling dat er 2 verschillende teams 1 hele wedstrijd spelen?

Als het savonds is dan kan ik t kijken.
beide elftallen spelen inderdaad 1 wedstrijd....
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 07 juli 2015 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2015 - 21:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een om 4 uur dacht ik en de ander om half 8. Weet het niet zeker. Deze potten zend FOX geloof ik niet uit Wout...
Oke tnx man! Raar dat t niet wordt uitgezonden
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 07 juli 2015 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2015 - 21:31 schreef remco k het volgende:

[..]

beide elftallen spelen inderdaad 1 wedstrijd....
Oke, beter dus!
Loetje
 Loetje - woensdag 08 juli 2015 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2015 - 21:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Oke tnx man! Raar dat t niet wordt uitgezonden
De wedstrijden tegen Wolfsburg en Saint Etienne wel.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 08 juli 2015 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2015 - 00:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

De wedstrijden tegen Wolfsburg en Saint Etienne wel.
Ja maar ik wil komende vrijdag al dat euforische gevoel van bier en Ajax!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oefencampagne 2015









0.0103580