BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oefencampagne 2015

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nora
 nora - zaterdag 18 juli 2015 - 10:34   quote  deeplink  
Kutzooi een keer posten en 3x op forum hoe kan dit ? help mij
nora
 nora - zaterdag 18 juli 2015 - 10:34   quote  deeplink  
Kutzooi een keer posten en 3x op forum hoe kan dit ? help mij
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 juli 2015 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 21:12 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Doe rustig aan vriend, morgen is je leven en die heinekes kan je elke dag 10 x openen.
Veel geluk morgen.
Mij lukt het een Flesje of Blikje Heineken maar 1 keer te openen hoor? ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 18 juli 2015 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2015 - 10:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mij lukt het een Flesje of Blikje Heineken maar 1 keer te openen hoor? ;-)
Slappe knoet!! Haha
Pietje
 Pietje - zaterdag 18 juli 2015 - 15:04   quote  deeplink  
Een paar minuten geleden was Nemanja Gudelj op de radio (Radio Utrecht). "Ik ben niet naar Ajax gekomen om op de reservebank te gaan zitten!"
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 18 juli 2015 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2015 - 15:04 schreef Pietje het volgende:
Een paar minuten geleden was Nemanja Gudelj op de radio (Radio Utrecht). "Ik ben niet naar Ajax gekomen om op de reservebank te gaan zitten!"
Hahaha, dan weet hij wat hem te doen staat.....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 18 juli 2015 - 15:54   quote  deeplink  
Ik zag gisteren Klaassen , Bazoer en Sinkgraven een heel aardige pot spelen. Zal niet mee vallen voor Gudelj om deze jongens uit de basis te houden.....
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 18 juli 2015 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2015 - 15:04 schreef Pietje het volgende:
Een paar minuten geleden was Nemanja Gudelj op de radio (Radio Utrecht). "Ik ben niet naar Ajax gekomen om op de reservebank te gaan zitten!"
En terecht! Beer is het en moet spelen!!
nora
 nora - zaterdag 18 juli 2015 - 16:32   quote  deeplink  
Op dit moment is het middenveld met Klaasen-Bazoer en Sinkgraven eerste keus.
nora
 nora - zaterdag 18 juli 2015 - 16:32   quote  deeplink  
Op dit moment is het middenveld met Klaasen-Bazoer en Sinkgraven eerste keus.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 juli 2015 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2015 - 15:04 schreef Pietje het volgende:
Een paar minuten geleden was Nemanja Gudelj op de radio (Radio Utrecht). "Ik ben niet naar Ajax gekomen om op de reservebank te gaan zitten!"
Een negatieveling zou zeggen: "de onrust gaat nu al beginnen"! En de positieveling gaat zeggen: "Dat is mooi, winnaarsmentaliteit om je zo te uiten"!

Dus is het wachten hoezeer de media het weer gaat verdraaien! ;-)
jordyw
 jordyw - zaterdag 18 juli 2015 - 16:54   quote  deeplink  
En die gelijkmaker was wel houdbaar
remco k
 remco k - zaterdag 18 juli 2015 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2015 - 15:04 schreef Pietje het volgende:
Een paar minuten geleden was Nemanja Gudelj op de radio (Radio Utrecht). "Ik ben niet naar Ajax gekomen om op de reservebank te gaan zitten!"
Bijzonder, geen website die het heeft opgepikt. Terwijl dat normaal nog geen kwartier duurt..
riveco
 riveco - zaterdag 18 juli 2015 - 20:27   quote  deeplink  
Dat kan ook uitgelegd worden als dat Gudelj zich in het elftal wil vechten, dus is niets mis mee toch?
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 18 juli 2015 - 20:34   quote  deeplink  
Lijkt mij ook logisch dat hij dit zegt toch?
Wie gaat er van belangrijke speler bij Az naar voor de lol op de bank zitten bij Ajax?
Alleen maar goed dat hij geen genoegen neemt met de bank. Nu is het aan hem om te laten zien dat hij in de basis hoort.
Pietje
 Pietje - zaterdag 18 juli 2015 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2015 - 20:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Bijzonder, geen website die het heeft opgepikt. Terwijl dat normaal nog geen kwartier duurt..
Ik heb het ook nog niet teruggevonden. Misschien omdat de media gericht zijn op Amsterdam i.p.v. op Utrecht? Ik heb het Gudelj zelf horen zeggen, tenzij het een imitator was.
remco k
 remco k - zaterdag 18 juli 2015 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2015 - 20:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb het ook nog niet teruggevonden. Misschien omdat de media gericht zijn op Amsterdam i.p.v. op Utrecht? Ik heb het Gudelj zelf horen zeggen, tenzij het een imitator was.
De media pakt alles op. Zelfs als er iemand een scheet laat.
remco k
 remco k - zaterdag 18 juli 2015 - 22:26   quote  deeplink  
Ook bij het sportnieuws op de site van de radio en tv zender van Utrecht staat er helemaal niks over. Dat terwijl er wel berichtenverkeer Rodney Sneijder staan. En diverse andere niks zeggen berichten.
Pietje
 Pietje - zondag 19 juli 2015 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2015 - 22:26 schreef remco k het volgende:
Ook bij het sportnieuws op de site van de radio en tv zender van Utrecht staat er helemaal niks over. Dat terwijl er wel berichtenverkeer Rodney Sneijder staan. En diverse andere niks zeggen berichten.
Sorry maat, maar ik heb niks anders gedaan dan gepost wat ik gehoord heb. Misschien een grap daar, maar dat geloof ik niet echt want het was een serieus programma. Rodney Sneijder is een fenomeen bij Radio Utrecht, maar hij was gisteren niet de presentator.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 19 juli 2015 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 11:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Sorry maat, maar ik heb niks anders gedaan dan gepost wat ik gehoord heb. Misschien een grap daar, maar dat geloof ik niet echt want het was een serieus programma. Rodney Sneijder is een fenomeen bij Radio Utrecht, maar hij was gisteren niet de presentator.
Kunnen we de uitzending van radioUtrecht niet even opvragen? Wie het ook gezegd heeft: Als het idd een ajax speler is geweest en geen grap, Weet die speler ook wat hem te doen staat om in de basis te komen van ajax1

Simpel! ;-)
RoodWit81
 RoodWit81 - zondag 19 juli 2015 - 13:13   quote  deeplink  
Niks geks wat hij zei toch? Je gaat toch niet naar een club om op de bank te zitten? Lijkt me niet meer dan gezond dat hij zoiets zegt. Anders hadden we Gudelj lekker bij AZ moeten laten spelen.
remco k
 remco k - zondag 19 juli 2015 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 11:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Sorry maat, maar ik heb niks anders gedaan dan gepost wat ik gehoord heb. Misschien een grap daar, maar dat geloof ik niet echt want het was een serieus programma. Rodney Sneijder is een fenomeen bij Radio Utrecht, maar hij was gisteren niet de presentator.
Rodney Seijder is uberhaubt geen presentator bij Radio Utrecht.. Maar het niks zeggende voetballende broertje van Wesley Sneijder..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 juli 2015 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 14:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Rodney Seijder is uberhaubt geen presentator bij Radio Utrecht.. Maar het niks zeggende voetballende broertje van Wesley Sneijder..
Eigenlijk net zoveel als Wesley dus? ;-)
RUKBOOR
 RUKBOOR - zondag 19 juli 2015 - 17:16   quote  deeplink  
had ik toch al gezegd, dat Gudelj niet op de reservebank gaat zitten.
koop hem dan niet voor 6 miljoen met de hele familie erbij als je middenveld al dubbel bezet is !
Pietje
 Pietje - zondag 19 juli 2015 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 14:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Rodney Seijder is uberhaubt geen presentator bij Radio Utrecht.. Maar het niks zeggende voetballende broertje van Wesley Sneijder..
Met presentator bedoelde ik, dat hij daar veel voor de microfoon komt. Die zender staat bij mij thuis erg veel aan. Maar goed, ik lieg, ik fantaseer. Is geen punt.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 juli 2015 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 17:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

Met presentator bedoelde ik, dat hij daar veel voor de microfoon komt. Die zender staat bij mij thuis erg veel aan. Maar goed, ik lieg, ik fantaseer. Is geen punt.
Ouwe huigelaar! ;)
remco k
 remco k - zondag 19 juli 2015 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 17:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

Met presentator bedoelde ik, dat hij daar veel voor de microfoon komt. Die zender staat bij mij thuis erg veel aan. Maar goed, ik lieg, ik fantaseer. Is geen punt.
Dat zeg ik niet.. Alleen is het heel erg raar, er kan geen Ajacied een scheet laten of het staat op 15 verschillende sites. Dan lijkt het me dat zo'n uitspraak zeker het nieuws haalt.. Zeker aangezien je het als website ook op andere manieren kan interpreteren..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 juli 2015 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 17:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

Met presentator bedoelde ik, dat hij daar veel voor de microfoon komt. Die zender staat bij mij thuis erg veel aan. Maar goed, ik lieg, ik fantaseer. Is geen punt.
Ik ken je langer als vandaag en ik geloof je op je woord J....ook geen punt
Pietje
 Pietje - maandag 20 juli 2015 - 12:59   quote  deeplink  
Ik vrees dat ik iets moet rechtzetten

De afgelopen vier dagen (donderdag t/m zondag) hadden wij onze beide kleinkinderen te logeren. Ontzettende leuk, maar ook erg vermoeiend, vooral door de jongste, een jongetje van iets meer dan 2 jaar, die bij voortduring om zijn moeder roept/vraagt.

Mijn kleindochter van 5½ jaar is stapelgek op alle afstandsbedieners

Zoals ik al eerder schreef hebben wij thuis bijna altijd de radio aanstaan, op het station Radio Utrecht. Leuke muziek (vaak muziek uit de jaren zestig van de vorige eeuw) en veel nieuws. En als er niets is, dan draaien we onze eigen CDs.

Vanmorgen zette mijn vrouw, zoals gewoonlijk, de radio aan: volgens haar stond die op een wereldvreemde maar wel Nederlandstalige zender en zette de radio terug op Radio Utrecht. Het was haar onbekend welke zender -zonder enige twijfel opgezocht door mijn kleindochter- de radio was afgestemd. Toen ik beneden kwam, kon ik dus ook niks meer terughalen.
Later op deze ochtend zocht ik telefonisch contact met Radio Utrecht (ik ken daar wat mensen i.v.m. hun reportage destijds over de voedselbank) met de vraag of Nemanja Gudelj bij hen in de uitzending was. Dat werd nagezocht en ik werd zojuist teruggebeld met een overduidelijk: "Neen".

Omdat er gisteren geen enkele site melding maakte van het feit dat Gudelj niet naar Ajax was gekomen om op de bank te gaan zitten, (waar ik nadrukkelijk op wachtte) vrees ik dat ik de dupe ben geworden van een grap. Wellicht een cabaretier? Een andere grapjas? Ik heb echt geen idee. Ik ben misschien wel (een beetje?) oud, maar ik ben niet gek, ik heb die zin toch echt luid en duidelijk horen zeggen, nota bene door iemand met een soort van Slavisch accent Helaas ken ik de stem niet van Gudelj. Bovendien was er nogal wat kabaal in onze huiskamer door twee spelende kinderen (en grootouders) waardoor ik pertinent niet in de gaten had dat er een andere radiozender door de kamer schalde. (Er was overigens erg leuke muziek...).

Mijn oprechte excuses! Wel beloof ik jullie, dat wanneer mijn kleinkinderen komen, ik de afstandsbediener van met name de radio zal verstoppen ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juli 2015 door Pietje --
Eide
 Eide - maandag 20 juli 2015 - 13:42   quote  deeplink  
Haha, wat een schitterende anekdote zo Piet ;)
p111
 p111 - maandag 20 juli 2015 - 13:51   quote  deeplink  
Lang leve Pietje ha ha top man
p111
 p111 - maandag 20 juli 2015 - 13:51   quote  deeplink  
Lang leve Pietje ha ha top man
Hummel10
 Hummel10 - maandag 20 juli 2015 - 13:51   quote  deeplink  
Dan nog geloof ik dat hij het prima gezegd kan hebben.
Welke speler wil er een stapje hogerop om op de bank te zitten?
Jongen heeft gewoon ambitie..
Pietje
 Pietje - maandag 20 juli 2015 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 13:42 schreef Eide het volgende:
Haha, wat een schitterende anekdote zo Piet ;)
Achteraf kan ik er ook wel om lachen, Eide, maar ik voel me behoorlijk in m'n hemd staan. Vooral ook, omdat ik gisteren bleef volhouden. Ik vond het wel vreemd (net als Remco) dat er geen enkele site ook maar iets bevestigde... Ik heb inmiddels ook mijn kleindochter aan de telfoon gehad met mijn vraag wat zij precies gedaan heeft. Wellicht dat ik zo op het spoor kon komen van de zender die zonodig "grappig" moest zijn. Maar zij weet niet meer welk knopje ze heeft ingedrukt. Wel is duidelijk, dat zij de afstandsbediener gehanteerd heeft. Pfff Het is dat ik haar (en haar broertje) heel erg lief heb...

Normaal gesproken komen zij een weekeindje logeren (zatermiddag tot zondagmiddag) maar hun mamma (onze dochter) en pappa hadden beiden een congres in het buitenland. Vandaar. Mijn vrouw stond er vrijdag helemaal alleen voor, want ik heb die dag verplichtingen bij de voedselbank. Hoezo, inactieve oudjes... ;) Maar, zoals geschreven, vanaf nu gaan de afstandbedieners (ook die van de TV) achter slot en grendel wanneer die lieverdjes de boel onveilig komen maken... Tja en dan is kleinkind nummer drie (het eerste kind van mijn zoon en schoondochter) ook nog eens onder weg... HELP!!! ;)
Pietje
 Pietje - maandag 20 juli 2015 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 13:51 schreef Hummel10 het volgende:
Dan nog geloof ik dat hij het prima gezegd kan hebben.
Welke speler wil er een stapje hogerop om op de bank te zitten?
Jongen heeft gewoon ambitie..
Dat maakte het voor mij zo geloofwaardig, Hummel
Pietje
 Pietje - maandag 20 juli 2015 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 13:51 schreef p111 het volgende:
Lang leve Pietje ha ha top man
Je lacht me toch niet uit, hè? ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 juli 2015 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 12:59 schreef Pietje het volgende:
Ik vrees dat ik iets moet rechtzetten

De afgelopen vier dagen (donderdag t/m zondag) hadden wij onze beide kleinkinderen te logeren. Ontzettende leuk, maar ook erg vermoeiend, vooral door de jongste, een jongetje van iets meer dan 2 jaar, die bij voortduring om zijn moeder roept/vraagt.

Mijn kleindochter van 5½ jaar is stapelgek op alle afstandsbedieners

Zoals ik al eerder schreef hebben wij thuis bijna altijd de radio aanstaan, op het station Radio Utrecht. Leuke muziek (vaak muziek uit de jaren zestig van de vorige eeuw) en veel nieuws. En als er niets is, dan draaien we onze eigen CDs.

Vanmorgen zette mijn vrouw, zoals gewoonlijk, de radio aan: volgens haar stond die op een wereldvreemde maar wel Nederlandstalige zender en zette de radio terug op Radio Utrecht. Het was haar onbekend welke zender -zonder enige twijfel opgezocht door mijn kleindochter- de radio was afgestemd. Toen ik beneden kwam, kon ik dus ook niks meer terughalen.
Later op deze ochtend zocht ik telefonisch contact met Radio Utrecht (ik ken daar wat mensen i.v.m. hun reportage destijds over de voedselbank) met de vraag of Nemanja Gudelj bij hen in de uitzending was. Dat werd nagezocht en ik werd zojuist teruggebeld met een overduidelijk: "Neen".

Omdat er gisteren geen enkele site melding maakte van het feit dat Gudelj niet naar Ajax was gekomen om op de bank te gaan zitten, (waar ik nadrukkelijk op wachtte) vrees ik dat ik de dupe ben geworden van een grap. Wellicht een cabaretier? Een andere grapjas? Ik heb echt geen idee. Ik ben misschien wel (een beetje?) oud, maar ik ben niet gek, ik heb die zin toch echt luid en duidelijk horen zeggen, nota bene door iemand met een soort van Slavisch accent Helaas ken ik de stem niet van Gudelj. Bovendien was er nogal wat kabaal in onze huiskamer door twee spelende kinderen (en grootouders) waardoor ik pertinent niet in de gaten had dat er een andere radiozender door de kamer schalde. (Er was overigens erg leuke muziek...).

Mijn oprechte excuses! Wel beloof ik jullie, dat wanneer mijn kleinkinderen komen, ik de afstandsbediener van met name de radio zal verstoppen ;-)
Lekker belangrijk Pietje, soms zit een mens er naast! Niet te druk om maken! Sommigen anderen moeten juist zeiken om het zeiken en als jij het heb gehoord dan geloof ik jouw direct!
remco k
 remco k - maandag 20 juli 2015 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 12:59 schreef Pietje het volgende:
Ik vrees dat ik iets moet rechtzetten

De afgelopen vier dagen (donderdag t/m zondag) hadden wij onze beide kleinkinderen te logeren. Ontzettende leuk, maar ook erg vermoeiend, vooral door de jongste, een jongetje van iets meer dan 2 jaar, die bij voortduring om zijn moeder roept/vraagt.

Mijn kleindochter van 5½ jaar is stapelgek op alle afstandsbedieners

Zoals ik al eerder schreef hebben wij thuis bijna altijd de radio aanstaan, op het station Radio Utrecht. Leuke muziek (vaak muziek uit de jaren zestig van de vorige eeuw) en veel nieuws. En als er niets is, dan draaien we onze eigen CDs.

Vanmorgen zette mijn vrouw, zoals gewoonlijk, de radio aan: volgens haar stond die op een wereldvreemde maar wel Nederlandstalige zender en zette de radio terug op Radio Utrecht. Het was haar onbekend welke zender -zonder enige twijfel opgezocht door mijn kleindochter- de radio was afgestemd. Toen ik beneden kwam, kon ik dus ook niks meer terughalen.
Later op deze ochtend zocht ik telefonisch contact met Radio Utrecht (ik ken daar wat mensen i.v.m. hun reportage destijds over de voedselbank) met de vraag of Nemanja Gudelj bij hen in de uitzending was. Dat werd nagezocht en ik werd zojuist teruggebeld met een overduidelijk: "Neen".

Omdat er gisteren geen enkele site melding maakte van het feit dat Gudelj niet naar Ajax was gekomen om op de bank te gaan zitten, (waar ik nadrukkelijk op wachtte) vrees ik dat ik de dupe ben geworden van een grap. Wellicht een cabaretier? Een andere grapjas? Ik heb echt geen idee. Ik ben misschien wel (een beetje?) oud, maar ik ben niet gek, ik heb die zin toch echt luid en duidelijk horen zeggen, nota bene door iemand met een soort van Slavisch accent Helaas ken ik de stem niet van Gudelj. Bovendien was er nogal wat kabaal in onze huiskamer door twee spelende kinderen (en grootouders) waardoor ik pertinent niet in de gaten had dat er een andere radiozender door de kamer schalde. (Er was overigens erg leuke muziek...).

Mijn oprechte excuses! Wel beloof ik jullie, dat wanneer mijn kleinkinderen komen, ik de afstandsbediener van met name de radio zal verstoppen ;-)
Mooi verhaal Pietje. Ik ben er bang voor dat ik met een paar jaar hier ook last van ga krijgen, niet van klein kinderen maar mijn eigen kinderen..

Maar he, verstpo de afstanbedieding niet te goed, zoals je al zei ben je al wat ouder en vind je hem dadelijk niet meer terug... :-)
Pietje
 Pietje - maandag 20 juli 2015 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 14:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Lekker belangrijk Pietje, soms zit een mens er naast! Niet te druk om maken! Sommigen anderen moeten juist zeiken om het zeiken en als jij het heb gehoord dan geloof ik jouw direct!
Op zich is het natuurlijk onbelangrijk, maar ik voel me in m'n hemd staan dat ik het gepost heb en bleef volhouden. Maar geen man overboord; wel vond ik het nodig om te corrigeren met de redenen.
Pietje
 Pietje - maandag 20 juli 2015 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 14:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooi verhaal Pietje. Ik ben er bang voor dat ik met een paar jaar hier ook last van ga krijgen, niet van klein kinderen maar mijn eigen kinderen..

Maar he, verstpo de afstanbedieding niet te goed, zoals je al zei ben je al wat ouder en vind je hem dadelijk niet meer terug... :-)
Hahaha. Zo siniel ben ik nou ook weer niet hoor. Als we op vakantie gaan verstoppen we ook een aantal belangrijke dingen (rekeningafschriften, USB-sticks, hangertjes/ringen van mijn vrouw, etc.) en die weet ik toch altijd wel weer terug te vinden...

Jij hoeft daar nog lang niet bang voor te zijn hoor.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 juli 2015 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 14:38 schreef Pietje het volgende:

[..]

Op zich is het natuurlijk onbelangrijk, maar ik voel me in m'n hemd staan dat ik het gepost heb en bleef volhouden. Maar geen man overboord; wel vond ik het nodig om te corrigeren met de redenen.
Dat is ook een gave Pietje, gewoon blijven volhouden!! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 juli 2015 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 14:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooi verhaal Pietje. Ik ben er bang voor dat ik met een paar jaar hier ook last van ga krijgen, niet van klein kinderen maar mijn eigen kinderen..

Maar he, verstpo de afstanbedieding niet te goed, zoals je al zei ben je al wat ouder en vind je hem dadelijk niet meer terug... :-)
ik zou me meer druk maken over al dat klote speelgoed door je huis waar je continu je nek over gaat breken! ;-)
Pietje
 Pietje - maandag 20 juli 2015 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 14:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat is ook een gave Pietje, gewoon blijven volhouden!! ;-)
Hahahaha. Tja, soms tegen beter weten in??? ;-)
Pietje
 Pietje - maandag 20 juli 2015 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 14:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

ik zou me meer druk maken over al dat klote speelgoed door je huis waar je continu je nek over gaat breken! ;-)
Dat is me gisteren inderdaad bijna overkomen. Man, man... wat een chaos. Prompt ook, dat ik iets kapot trapte (van hout) waardoor ik van mijn vrouw de volle laag kreeg: "lomperik, kijk toch uit waar je je voeten neerzet"... Dat deed me weer denken aan vroeger, toen onze kinderen nog klein waren.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 juli 2015 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 14:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is me gisteren inderdaad bijna overkomen. Man, man... wat een chaos. Prompt ook, dat ik iets kapot trapte (van hout) waardoor ik van mijn vrouw de volle laag kreeg: "lomperik, kijk toch uit waar je je voeten neerzet"... Dat deed me weer denken aan vroeger, toen onze kinderen nog klein waren.
Whahahaha 1 van de redenen dat ik boven een speelkamer heb gemaakt en eiste dat het beneden speelgoedloos werd. Het gebeurd nu wel eens dat de kinderen inderdaad iets beneden op de grond hebben liggen, maar alles wat dan kapot gaat is eigen schuld.
remco k
 remco k - maandag 20 juli 2015 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 14:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

ik zou me meer druk maken over al dat klote speelgoed door je huis waar je continu je nek over gaat breken! ;-)
Tsja, dat is nu ook al klote, 4 katten zorgen daar wel voor..
Pietje
 Pietje - maandag 20 juli 2015 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 14:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Whahahaha 1 van de redenen dat ik boven een speelkamer heb gemaakt en eiste dat het beneden speelgoedloos werd. Het gebeurd nu wel eens dat de kinderen inderdaad iets beneden op de grond hebben liggen, maar alles wat dan kapot gaat is eigen schuld.
Als je alleen boven een speelkamer hebt, dan mis je het overzicht op kinderen, of ze wel of geen rottigheid uithalen. Wij lieten onze eigen guppies altijd beneden spelen. Wel hebben we hun vroeg geleerd om de zooi op te ruimen en dat hebben ze dan ook altijd gedaan. Met kleinkinderen is het toch net weer wat anders. Wel begrijp ik je redenatie. Maar voor zover ik weet (tja, mijn geheugen, toch de leeftijd?) hebben jij en je partner toch nog geen kinderen? Wel overwogen jullie om een gezin te stichten. Heb ik wat gemist?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 20 juli 2015 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 14:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Tsja, dat is nu ook al klote, 4 katten zorgen daar wel voor..
Bah....
remco k
 remco k - maandag 20 juli 2015 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 15:08 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Bah....
zijn niet vies hoor..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 20 juli 2015 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 15:17 schreef remco k het volgende:

[..]

zijn niet vies hoor..
Geloof ik direct.... maar ik heb een hekel aan katten

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oefencampagne 2015









0.0126960