BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oefencampagne 2015

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - vrijdag 10 juli 2015 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2015 - 21:23 schreef Ronald 1960 het volgende:
Conclusie na deze 2 wedstrijden, of liever gezegd jullie mening.....?
Vanmiddag drama. Terwijl daar juist degene van wie je wat mag verwachten flink tegen gevallen zijn. Net was heel behoorlijk met een prima middenveld
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 10 juli 2015 - 22:42   quote  deeplink  
Als in de 2e wedstrijd de sterkhouders uit de 1e wedstrijd (heitinga, Gudelje etc.) Worden ingepast, staat er een ijzersterk en technisch elftal met voldoende sterke invallers. Alleen die extra spits he...
Loetje
 Loetje - vrijdag 10 juli 2015 - 23:24   quote  deeplink  
Even wat dingen van vandaag...

* Riedewald, weer enorm goed.
* Heitinga speelt heel behoorlijk en Veltman totaal niet. Als het zo doorgaat wordt Riedewald en Heitinga het Duo achterin.
* Van Rhijn weer enorm zwak, weer lijkt het te komen door een hopeloos gebrek aan concentratie.
* De tandem Klaassen en Sinkgraven kan een toppertje worden. Wat speelde die heerlijk door die goed georganiseerde Grieken heen
Loetje
 Loetje - vrijdag 10 juli 2015 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2015 - 22:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Als in de 2e wedstrijd de sterkhouders uit de 1e wedstrijd (heitinga, Gudelje etc.) Worden ingepast, staat er een ijzersterk en technisch elftal met voldoende sterke invallers. Alleen die extra spits he...
Ja en van de Vleugel mag er ook wel wat bij. Kishna en El Ghazi nog heel wisselvallig. Ik verwacht daar ook Fischer komend jaar
Loetje
 Loetje - vrijdag 10 juli 2015 - 23:26   quote  deeplink  
Tot heden zijn dit de sterkste... Maar we praten pas over 2 wedstrijdjes...

Cillesen,
Tete, Heitinga, Riedewald, Dijks,
Klaassen, Bazoer, Sinkgraven,

Voorin is nog geen enkele lijn zichbaar
riveco
 riveco - vrijdag 10 juli 2015 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2015 - 23:24 schreef Loetje het volgende:
Even wat dingen van vandaag...

* Riedewald, weer enorm goed.
* Heitinga speelt heel behoorlijk en Veltman totaal niet. Als het zo doorgaat wordt Riedewald en Heitinga het Duo achterin.
* Van Rhijn weer enorm zwak, weer lijkt het te komen door een hopeloos gebrek aan concentratie.
* De tandem Klaassen en Sinkgraven kan een toppertje worden. Wat speelde die heerlijk door die goed georganiseerde Grieken heen
Veldman is pas een paar dagen bezig he, dus mag nog ff denk ik.
jordyw
 jordyw - zaterdag 11 juli 2015 - 00:00   quote  deeplink  
Mijn gevoel wordt steeds meer bevestigt, ik heb geen vertrouwen in: Van Rhijn, Veltman, Viergever, Hoorn en Boilessen. Het is niet alleen dat Tete op de deur klopt, van Rhijn maakt er zelf een potje van. Voor de Deen is Dijks al gehaald en hij is geblesseerd, dacht ik. Ook is Heitinga gehaald en Riedewald speelt uitstekend. Dus eigenlijk kunnen de 5 dames - waarvan 1 al op de bank zaf - nu allemaal naast de technische staf zitten.

We hebben de beste keeper van de Eredivisie, alleen ik vind het - ondanks het de tweede keeper is - vrij armoedig dat Boer voor Ajax keept. Zet dan gewoon een jonge keeper er neer. Het middenveld is in de breedte ook de sterkste van de Eredivisie, Schöne, Klaassen, Gudelj, Bazoer en Sinkgraven.

Voorin - net als de achterhoede - armoedig. Uitstekende spits en rechtsbuiten met Milik en El Gazi. Je hebt wel een extra spits nodig, dat domme gedoe om steeds spelers op een andere positie te zetten moeten stoppen. Links vind ik Kishna wisselvallend en van de Denen verwacht ik niet veel.
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 juli 2015 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2015 - 23:47 schreef riveco het volgende:

[..]

Veldman is pas een paar dagen bezig he, dus mag nog ff denk ik.
Gaat het niet om. Je hebt het neem ik aan niet gezien?? Veltman maakte dezelfde fouten die hij vaker maakt. Neemt niet aan dat ik hem in potentie verruit onze beste verdediger vind.
remco k
 remco k - zaterdag 11 juli 2015 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2015 - 22:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Als in de 2e wedstrijd de sterkhouders uit de 1e wedstrijd (heitinga, Gudelje etc.) Worden ingepast, staat er een ijzersterk en technisch elftal met voldoende sterke invallers. Alleen die extra spits he...
Die kan je er niet bij opstellen. Er kan er maar 1 spelen. En die scoorde.
remco k
 remco k - zaterdag 11 juli 2015 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2015 - 23:26 schreef Loetje het volgende:
Tot heden zijn dit de sterkste... Maar we praten pas over 2 wedstrijdjes...

Cillesen,
Tete, Heitinga, Riedewald, Dijks,
Klaassen, Bazoer, Sinkgraven,

Voorin is nog geen enkele lijn zichbaar
De boer geeft zelf aan dat vd Hoorn en bazoer hem juist zo positief opvallen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 juli 2015 - 11:44   quote  deeplink  
Ik heb het al vaker geroepen, maar het wordt gewoon tijd om afscheid te nemen van Van Rhijn. Heb helemaal niets meer met die gozer. Oogt veel te laconiek in de situaties. Overigens net zoiets als met Boilesen, echter is laatstgenoemde dan net nog een stukkie erger!
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 juli 2015 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 09:20 schreef remco k het volgende:

[..]

De boer geeft zelf aan dat vd Hoorn en bazoer hem juist zo positief opvallen.
Jup. Maar dit is wat ik zie. Overigens doet VD Hoorn het ook erg goed hoor...
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 juli 2015 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 11:44 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik heb het al vaker geroepen, maar het wordt gewoon tijd om afscheid te nemen van Van Rhijn. Heb helemaal niets meer met die gozer. Oogt veel te laconiek in de situaties. Overigens net zoiets als met Boilesen, echter is laatstgenoemde dan net nog een stukkie erger!
Laconiek is het juiste woord. Zag je bij Van der Wiel ook een lange tijd. En ook bij Veltman moet dat eruit
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 11 juli 2015 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 09:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Die kan je er niet bij opstellen. Er kan er maar 1 spelen. En die scoorde.
Klopt,alleen kan Milik morgen geblesserd raken.....en dan moeten we dus met een noodoplossing werken en dat willen we niet toch? Ghazi of Fisher zijn geen spitsen/goalgetters.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 11 juli 2015 - 13:16   quote  deeplink  
Wanneer Ajax opnieuw verder gaat met spelers die structureel over te weinig kwaliteit beschikken ga je gelijkwaardige fouten terug zien als vorig seizoen. Daarom herhaal ik nogmaals dat Ajax in de breedte meer kwaliteit nodig heeft. Omdat bij blessures je te snel teruggaat naar een lager niveau. Juist de fouten beperken Ajax in haar groei naar een gewenst stabiel niveau.
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 juli 2015 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 13:16 schreef Bobby1972 het volgende:
Wanneer Ajax opnieuw verder gaat met spelers die structureel over te weinig kwaliteit beschikken ga je gelijkwaardige fouten terug zien als vorig seizoen. Daarom herhaal ik nogmaals dat Ajax in de breedte meer kwaliteit nodig heeft. Omdat bij blessures je te snel teruggaat naar een lager niveau. Juist de fouten beperken Ajax in haar groei naar een gewenst stabiel niveau.
Tissue hebben?
remco k
 remco k - zaterdag 11 juli 2015 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 13:16 schreef Bobby1972 het volgende:
Wanneer Ajax opnieuw verder gaat met spelers die structureel over te weinig kwaliteit beschikken ga je gelijkwaardige fouten terug zien als vorig seizoen. Daarom herhaal ik nogmaals dat Ajax in de breedte meer kwaliteit nodig heeft. Omdat bij blessures je te snel teruggaat naar een lager niveau. Juist de fouten beperken Ajax in haar groei naar een gewenst stabiel niveau.
Wat lul je toch kerel. De drie spelers die afgelopen seizoen structureel te zwak waren zijn er al twee van weg, en is de derde ook al vervangen en die gaat ook al richting de achterdeur.

Ajax is juist in die breedte een heel stuk sterker geworden. De enige positie die nog aandacht behoeft is die van de spits..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 11 juli 2015 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 14:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat lul je toch kerel. De drie spelers die afgelopen seizoen structureel te zwak waren zijn er al twee van weg, en is de derde ook al vervangen en die gaat ook al richting de achterdeur.

Ajax is juist in die breedte een heel stuk sterker geworden. De enige positie die nog aandacht behoeft is die van de spits..
Klopt, en heel misschien nog een buitenspeler volgens de Boer...
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 11 juli 2015 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 14:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat lul je toch kerel. De drie spelers die afgelopen seizoen structureel te zwak waren zijn er al twee van weg, en is de derde ook al vervangen en die gaat ook al richting de achterdeur.

Ajax is juist in die breedte een heel stuk sterker geworden. De enige positie die nog aandacht behoeft is die van de spits..
Ik vind Viergever en VDHoorn Ajax onwaardig en wanneer ze spelen is dat vragen om moeilijkheden. Over 2 weken is het zover. Ik zal je eraan herinneren Remco wanneer we weer dezelfde fouten terug zien van deze spelers.
Eide
 Eide - zaterdag 11 juli 2015 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 19:00 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik vind Viergever en VDHoorn Ajax onwaardig en wanneer ze spelen is dat vragen om moeilijkheden. Over 2 weken is het zover. Ik zal je eraan herinneren Remco wanneer we weer dezelfde fouten terug zien van deze spelers.
Na die belofte ben ik wel benieuwd wat jou tegenprestatie wordt als je geen gelijk blijkt te hebben.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 11 juli 2015 - 19:58   quote  deeplink  
Persoonlijk denk ik dat je meer kwaliteit nodig hebt in de breedte wil je de poulefase van de CL halen en opnieuw kampioen worden. Grootste gevaar is wanneer Cillessen aan het eind pas verkocht wordt en het moeilijk wordt een gewenst niveau terug te halen. Dan verlies je op jaar basis altijd belangrijke punten. Je kunt de balans pas opmaken na 31 Augustus.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 11 juli 2015 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 19:00 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik vind Viergever en VDHoorn Ajax onwaardig en wanneer ze spelen is dat vragen om moeilijkheden. Over 2 weken is het zover. Ik zal je eraan herinneren Remco wanneer we weer dezelfde fouten terug zien van deze spelers.
Ik heb wat nagezocht en je staat bekend als Forrest Gump....goh hoe zou dat toch komen Bobby...praten tegen een papagaai staat er ook tussen
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 11 juli 2015 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 20:37 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik heb wat nagezocht en je staat bekend als Forrest Gump....goh hoe zou dat toch komen Bobby...praten tegen een papagaai staat er ook tussen
Ghehe waar heb je gezocht dan?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 11 juli 2015 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 21:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ghehe waar heb je gezocht dan?
Googlen Hummel...zo moeilijk is het niet
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 11 juli 2015 - 21:13   quote  deeplink  
Over mij zal je 0,0 vinden...ik doe daar niet aan
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 11 juli 2015 - 21:31   quote  deeplink  
Als ik Neman_Til intoetst op Google krijg ik dit te zien....hahaha...
-------------------------------------------------------------------------
Feyenoord Forum: Ik wil sorry zeggen... - Het Headliner Forum
forum.headliner.nl Sport Voetbal Feyenoord
24 okt. 2011 - 15 berichten - ‎9 auteurs
Tegen Neman_Til. Door mij heeft hij het forum verlaten. Omdat ik dingen over hem jok en hij zich niet kan verdedigen. Nu heb ik heel veel ...
Ajax Forum: Er moet wat gebeuren maar wat ? 50 berichten 24 okt 2011
Ajax Forum: Overmars krijgt vrije rol bij Ajax 17 berichten 22 juni 2011
Meer resultaten van forum.headliner.nl
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 11 juli 2015 - 21:32   quote  deeplink  
Wanneer je een eigen mening hebt en daar expliciet vooruit komt krijg je ook altijd meer reacties en commentaar. Dat is toch prima. Ben in alles extreem veeleisend en kritisch. We gaan straks toch vanzelf zien of Ajax een ploeg heeft staan die de poulefase al dan niet haalt. En of we tot het eind mee doen om de titel. Dan heeft Ajax het goed gedaan. En wanneer dat niet gehaald wordt is het opnieuw een matig jaar. Ik ben gewoon meer eisend. Dat heb ik in mijn vak ook.Je moet ervoor zorgen dat je inzicht en kennis beter is dan je concurrenten, dan win je altijd. Dat gaat niet vanzelf, gewoon beter willen zijn dan een ander. Bij voetbal is dan niet anders

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juli 2015 door Bobby1972 --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 11 juli 2015 - 22:03   quote  deeplink  
Volgens mij heb je iemand uit zijn winterslaap gehaald..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 11 juli 2015 - 22:15   quote  deeplink  
Ik hoop dat t heel erg auw doet bij die kuthond.
Account aanmaken om te zeiken op 1 persoon....sterf dan!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 11 juli 2015 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 22:15 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik hoop dat t heel erg auw doet bij die kuthond.
Account aanmaken om te zeiken op 1 persoon....sterf dan!
images?q=tbn:ANd9GcSg5fdss8lZm7P8VbpcBz_yUXZdhaK8Yk8GFbah9XQH97lAGmTz

Love you gap....maar dat wist je al
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 11 juli 2015 - 22:46   quote  deeplink  
Laat iedereen gewoon zeggen wat ie te zeggen heeft. Ik heb geen zin in een herhaling van vorig jaar. Wanneer Ajax een andere keeper krijgt, ga je feitelijk weer achteruit in kwaliteit. Wil je de CL poulefase echt halen zul je ook maximaal je moeten inzetten omdat te bewerkstelligen. Wanneer je nu terughoudend blijft wordt het er niet gemakkelijker op om je ploeg aan het eind van de maand op niveau te krijgen. Los hiervan moet je meer kwaliteit in de breedte hebben wil je aan het eind van het seizoen kampioen kunnen worden. Anders ben je aan het eind van het verhaal opnieuw 2e.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 11 juli 2015 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 22:46 schreef Bobby1972 het volgende:
Laat iedereen gewoon zeggen wat ie te zeggen heeft. Ik heb geen zin in een herhaling van vorig jaar. Wanneer Ajax een andere keeper krijgt, ga je feitelijk weer achteruit in kwaliteit. Wil je de CL poulefase echt halen zul je ook maximaal je moeten inzetten omdat te bewerkstelligen. Wanneer je nu terughoudend blijft wordt het er niet gemakkelijker op om je ploeg aan het eind van de maand op niveau te krijgen. Los hiervan moet je meer kwaliteit in de breedte hebben wil je aan het eind van het seizoen kampioen kunnen worden. Anders ben je aan het eind van het verhaal opnieuw 2e.
k3kdx3.gif
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 juli 2015 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 22:46 schreef Bobby1972 het volgende:
Laat iedereen gewoon zeggen wat ie te zeggen heeft. Ik heb geen zin in een herhaling van vorig jaar. Wanneer Ajax een andere keeper krijgt, ga je feitelijk weer achteruit in kwaliteit. Wil je de CL poulefase echt halen zul je ook maximaal je moeten inzetten omdat te bewerkstelligen. Wanneer je nu terughoudend blijft wordt het er niet gemakkelijker op om je ploeg aan het eind van de maand op niveau te krijgen. Los hiervan moet je meer kwaliteit in de breedte hebben wil je aan het eind van het seizoen kampioen kunnen worden. Anders ben je aan het eind van het verhaal opnieuw 2e.
Ej gozer, jij hebt geen zin in een herhaling van afgelopen jaar, maar je post alleen maar hetzelfde. Leg eens uit dan?
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 juli 2015 - 23:39   quote  deeplink  
Zijn hier posts verwijderd Nenam en Hummel? Die Update leek een oude bekende
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 11 juli 2015 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 23:39 schreef Loetje het volgende:
Zijn hier posts verwijderd Nenam en Hummel? Die Update leek een oude bekende
yep...
Loetje
 Loetje - zondag 12 juli 2015 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 23:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

yep...
Degene wie ik denk?? (You know)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 juli 2015 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 00:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Degene wie ik denk?? (You know)
vragen naar de bekende weg ouwe
Eide
 Eide - zondag 12 juli 2015 - 00:10   quote  deeplink  
Ajax laat Boilesen en Serero thuis voor het laatste trainingskamp in De Lutte. Boilesen heeft hamstringklachten (what else) en Serero heeft een enkelblessure. Muric en Cerny zitten er ook niet bij. Donny van de Beek gaat wel mee naar De Lutte. In totaal neemt FdB 23 spelers mee. Fischer is er dan ook weer bij.

Ajax-selectie voor De Lutte:
Jasper Cillessen
Ricardo van Rhijn
Joël Veltman
Mike van der Hoorn
John Heitinga
Riechedly Bazoer
Viktor Fischer
Daley Sinkgraven
Arek Milik
Davy Klaassen
Ricardo Kishna
Nemanja Gudelj
Lucas Andersen
Lasse Schöne
Anwar El Ghazi
Jairo Riedewald
Kenny Tete
Andre Onana
Nick Viergever
Diederik Boer
Mitchell Dijks
Queensy Menig
Donny van de Beek

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2015 door Eide --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 juli 2015 - 00:20   quote  deeplink  
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 juli 2015 - 00:23   quote  deeplink  
Wie kent hem nog...hihihihi ik wel
Loetje
 Loetje - zondag 12 juli 2015 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 00:05 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

vragen naar de bekende weg ouwe
Ik zou die gast wel eens willen tegenkomen Peet...
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 12 juli 2015 - 02:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 23:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ej gozer, jij hebt geen zin in een herhaling van afgelopen jaar, maar je post alleen maar hetzelfde. Leg eens uit dan?
Omdat de meeste niet verder kunnen kijken....wat wil je horen; de waarheid of het geen je zou wensen te horen. Wanneer je betere resultaten wil zul je naar mijn idee meer moeten doen om dat werkelijk te kunnen behalen. Ik acht de kans klein dat Ajax de poulefase haalt wanneer Cillessen verkocht wordt binnenkort en er te weinig meer ervaren en kwalitatief sterkere spelers bijkomen. Wanneer PSV wel diverse nieuwe aankopen doet op basis van ervaring en meer kwaliteit krijg je het ook om kampioen te worden duidelijk moeilijker. Je moet weten waar de balans ligt om de CL poulefase te kunnen halen en opnieuw kampioen te kunnen worden. Ik vraag me af of diverse mensen bij Ajax zich dat wel realiseren!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2015 door Bobby1972 --
Loetje
 Loetje - zondag 12 juli 2015 - 02:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 02:20 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Omdat de meeste niet verder kunnen kijken....wat wil je horen; de waarheid of het geen je zou wensen te horen. Wanneer je betere resultaten wil zul je naar mijn idee meer moeten doen om dat werkelijk te kunnen behalen. Ik acht de kans klein dat Ajax de poulefase haalt wanneer Cillessen verkocht wordt binnenkort en er te weinig meer ervaren en kwalitatief sterkere spelers bijkomen. Wanneer PSV wel diverse nieuwe aankopen doet op basis van ervaring en meer kwaliteit krijg je het ook om kampioen te worden duidelijk moeilijker. Je moet weten waar de balans ligt om de CL poulefase te kunnen halen en opnieuw kampioen te kunnen worden. Ik vraag me af of diverse mensen bij Ajax zich dat wel realiseren!
Wat ik wil horen, niet steeds hetzelfde van je. En dan nog wat, het is JOU waarheid, NIET de echte
remco k
 remco k - zondag 12 juli 2015 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 19:00 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik vind Viergever en VDHoorn Ajax onwaardig en wanneer ze spelen is dat vragen om moeilijkheden. Over 2 weken is het zover. Ik zal je eraan herinneren Remco wanneer we weer dezelfde fouten terug zien van deze spelers.
Viergever en vd Hoorn zijn vooralsnog de vervangers van de basis spelers, en dat is voor Eredivisie begrippen een uitzonderlijk iets..

vd Hoorn en Viergever zouden bij iedere andere NL ploeg dan Ajax en PSV gewoon het centrum zijn..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 juli 2015 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 21:32 schreef Bobby1972 het volgende:
Wanneer je een eigen mening hebt en daar expliciet vooruit komt krijg je ook altijd meer reacties en commentaar. Dat is toch prima. Ben in alles extreem veeleisend en kritisch. We gaan straks toch vanzelf zien of Ajax een ploeg heeft staan die de poulefase al dan niet haalt. En of we tot het eind mee doen om de titel. Dan heeft Ajax het goed gedaan. En wanneer dat niet gehaald wordt is het opnieuw een matig jaar. Ik ben gewoon meer eisend. Dat heb ik in mijn vak ook.Je moet ervoor zorgen dat je inzicht en kennis beter is dan je concurrenten, dan win je altijd. Dat gaat niet vanzelf, gewoon beter willen zijn dan een ander. Bij voetbal is dan niet anders
Jij hebt geen eigen mening vriend, je papegaait enkel na wat de media en anderen roepen!
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 12 juli 2015 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 11:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jij hebt geen eigen mening vriend, je papegaait enkel na wat de media en anderen roepen!
Hier roept 1 wat.....
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 12 juli 2015 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 11:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Viergever en vd Hoorn zijn vooralsnog de vervangers van de basis spelers, en dat is voor Eredivisie begrippen een uitzonderlijk iets..

vd Hoorn en Viergever zouden bij iedere andere NL ploeg dan Ajax en PSV gewoon het centrum zijn..
Wil Ajax weer een team hebben dat stabiel speelt als in de jaren dat we kampioen werden, kun je je geen spelers permitteren die met regelmaat fouten maken. Ik zie dit soort spelers niet ineens over een lange periode stabiel en met weinig fouten spelen.
Eide
 Eide - zondag 12 juli 2015 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 13:07 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Wil Ajax weer een team hebben dat stabiel speelt als in de jaren dat we kampioen werden, kun je je geen spelers permitteren die met regelmaat fouten maken. Ik zie dit soort spelers niet ineens over een lange periode stabiel en met weinig fouten spelen.
Met Viergever achterin speelde Ajax anders zijn defensief beste periode afgelopen seizoen. Je roept en schrijft en beweert maar uiteindelijk wordt je nooit specifiek. Prima dat dit jouw mening is maar ik denk dat Ajax met Heitinga, Veltman, Van der Hoorn, Viergever en Riedewald in een luxe positie zit voor het aankomende seizoen. Ik zie daar totaal geen probleem.

Ik denk dat wederom de controlerende middenvelder daarin essentieel wordt. Bazoer heb ik een hele hoge pet van op die dar absoluut kan. Gudelj moet daar ook uit de voeten kunnen. Heitinga kan daar eventueel spelen. Maar toch blijft dat mijn grootste zorg qua posities, veel meer dan dan centraal achterin.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 juli 2015 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 13:03 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Hier roept 1 wat.....
Inderdaad, goed gelezen man! En al meer waarde dan jij in al je reacties geleverd hebt!
remco k
 remco k - zondag 12 juli 2015 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 13:03 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Hier roept 1 wat.....
Niet 1 hoor, dat denken er hier namelijk wel meer.. Hier namelijk nog 1..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oefencampagne 2015









0.0155529