BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oefencampagne 2015

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 12 juli 2015 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 13:07 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Wil Ajax weer een team hebben dat stabiel speelt als in de jaren dat we kampioen werden, kun je je geen spelers permitteren die met regelmaat fouten maken. Ik zie dit soort spelers niet ineens over een lange periode stabiel en met weinig fouten spelen.
Kerel jongen, als wij spelers zouden hebben die geen fouten zouden maken zouden we ieder jaar de CL winnen..
Loetje
 Loetje - zondag 12 juli 2015 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 13:03 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Hier roept 1 wat.....
Met alle respect zak, ik denk dat Warrior, Nenam en Remco hier degene zijn met een geheel eigen mening. Laat mezelf er buiten. Dus pleur alsjeblieft een eind op
Eide
 Eide - zondag 12 juli 2015 - 18:20   quote  deeplink  
Ik ook Loetje ;)

En de meesten gelukkig wel. Dat maakt zo'n forum leuk. Dat afgeven op de mening van een ander of jezelf vooral gelijk willen geven is zo sneu. Je hoeft het niet eens te zijn met een ander om de mening van een ander te respecteren of daar aardige inzichten uit te halen.
Loetje
 Loetje - zondag 12 juli 2015 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 18:20 schreef Eide het volgende:
Ik ook Loetje ;)

En de meesten gelukkig wel. Dat maakt zo'n forum leuk. Dat afgeven op de mening van een ander of jezelf vooral gelijk willen geven is zo sneu. Je hoeft het niet eens te zijn met een ander om de mening van een ander te respecteren of daar aardige inzichten uit te halen.
Of course. Maar ga het niet van mezelf zeggen. Klinkt niet
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 13 juli 2015 - 14:04   quote  deeplink  
Als we allemaal hetzelfde zouden denken zou het hier wel erg saai worden. Laat iedereen gewoon in z'n waarde en zijn zegje doen. Wij leven hier in een vrij land!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 14 juli 2015 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 14:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel jongen, als wij spelers zouden hebben die geen fouten zouden maken zouden we ieder jaar de CL winnen..
Hij heeft wel een punt....want wanneer worden er een paar spelers bij ons een x volwassen....makkelijke reactie van jou Remco...onzinnig antwoord:"dat we dan ieder jaar de C.L. winnen".....even het seizoen terug kijken met name vlak na de winterstop was wel heel vlak en slap...
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 juli 2015 - 01:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 14:04 schreef Bobby1972 het volgende:
Als we allemaal hetzelfde zouden denken zou het hier wel erg saai worden. Laat iedereen gewoon in z'n waarde en zijn zegje doen. Wij leven hier in een vrij land!!
Kom dan met feiten en post niet steeds hetzelfde
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 14 juli 2015 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 00:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt....want wanneer worden er een paar spelers bij ons een x volwassen....makkelijke reactie van jou Remco...onzinnig antwoord:"dat we dan ieder jaar de C.L. winnen".....even het seizoen terug kijken met name vlak na de winterstop was wel heel vlak en slap...
Op het moment dat spelers volwassen worden, worden ze bijna gelijk weggekocht....
En je hebt gelijk wat betreft de periode direct na de winterstop. Wat in de vorige seizoenen wel goed ging, een inhaalrace met verreweg de meeste punten, mislukte het afgelopen seizoen volkomen.
Daarbij opgeteld dat psv nauwelijks iets verspeelde, leverde het ons uiteindelijk nog een 2e plek op....
remco k
 remco k - dinsdag 14 juli 2015 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 00:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt....want wanneer worden er een paar spelers bij ons een x volwassen....makkelijke reactie van jou Remco...onzinnig antwoord:"dat we dan ieder jaar de C.L. winnen".....even het seizoen terug kijken met name vlak na de winterstop was wel heel vlak en slap...
Volgens mij zijn het twee compleet verschillende dingen, het slappe spel en dat er spelers moeten staan die geen fouten maken.

Of wou je zeggen dat het niet zo is? Als je geen fouten maakt win je ieder jaar de CL, aan iedere tegengoal valt namelijk wel een fout te vinden. En bij iedere keer balverlies ook, een schot over de goal is ook een fout, had je maar lager moeten mikken namelijk. Voetbal is een spel van fouten, je moet gewoon zorgen dat jij meer van de fouten profiteerd die de tegenstanders maken.

De Boer maakte zelf ook met grote regelmaat een foutje. Dat mocht wel en die speelde bij de beste clubs van de wereld in zijn tijd. Maar als de jongens van een jaar of 20 die dus nog heel veel te leren hebben 1 seizoen lang dezelfde fout een aantal keren maken is het niks en moet die weg??

Dus nee, in de verste verte geen punt.

En natuurlijk moeten die spelers dit seizoen beter gaan presteren dan afgelopen jaar. Daar zal uberhaubt niemand het over oneens zijn..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 14 juli 2015 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 08:08 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Op het moment dat spelers volwassen worden, worden ze bijna gelijk weggekocht....
En je hebt gelijk wat betreft de periode direct na de winterstop. Wat in de vorige seizoenen wel goed ging, een inhaalrace met verreweg de meeste punten, mislukte het afgelopen seizoen volkomen.
Daarbij opgeteld dat psv nauwelijks iets verspeelde, leverde het ons uiteindelijk nog een 2e plek op....
Leverde ons Vrij gemakkelijk de tweede plek op. Vond ik wel verassen want we hebben niet vaak meer dan een helft redelijk gespeeld, daarna zakten ze vaak helemaal naar een bedenkelijk niveau.
Eide
 Eide - dinsdag 14 juli 2015 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 10:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Leverde ons Vrij gemakkelijk de tweede plek op. Vond ik wel verassen want we hebben niet vaak meer dan een helft redelijk gespeeld, daarna zakten ze vaak helemaal naar een bedenkelijk niveau.
Vergis je niet in dat Ajax qua individuele kwaliteit echt niet veel onder deed voor PSV. PSV had in Depay en Guardado twee spelers waar Ajax geen antwoord op had maar verder vond en vind ik niet dat PSV echt aantoonbaar beter was qua individuele kwaliteit van spelers. Ook kwamen bij PSV een aantal spelers uit een diep dal en hervonden die de vorm (Willems en Narsingh met name). PSV was veel stabieler als ploeg en wist op de juiste momenten tot prestaties te komen terwijl Ajax wedstrijd na wedstrijd als collectief door de mand viel.

Dat uitte zich in besluiteloosheid op het veld, een totaal gebrek aan durf, diepgang en creativiteit. Maar als Ajax als collectief beter had gedraaid was het vorig seizoen gewoon enorm spannend geweest tegen een PSV dat zeer effectief is gebleken.

Aankomend seizoen is wel een "seizoen van de waarheid" voor Ajax. Dat er voldoende kwaliteit in de spelersgroep zit twijfel ik niet aan. Het moet zich nu wel gaan vertalen in creatief, aanvallend voetbal gespeeld vanuit de gedachte dat elk balcontact zwanger is van de intentie om vooruit te voetballen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 14 juli 2015 - 12:39   quote  deeplink  
Je hebt gelijk en vooral jouw laatste zin Eide; ik en vele met mij, hopen op een zeer voorspoedige bevalling ;-)
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 14 juli 2015 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 01:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kom dan met feiten en post niet steeds hetzelfde
Ik heb vorig seizoen vel malen aangegeven dat Ajax kwaliteit mist. Zelf voor we begonnen waren....lees de posten maat eens terug. Velen vonden toen dat we voldoende kwaliteit hadden en dat de selectie breed genoeg was. Ik denk dat de selectie van Ajax in de breedte niet toereikend is voor het bepalen van de poulefase van de CL en kampioen worden zie ik ook niet zo vanzelfsprekend.

Als we het er nu toch over hebben, wat is jouw mening over de huidige selectie? En denk jij dat er voldoende kwaliteit is op de poulefase te halen en tot het eind mee te doen om de titel?
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 14 juli 2015 - 15:38   quote  deeplink  
"Aankomend seizoen is wel een "seizoen van de waarheid" voor Ajax."

mooie zin Eide. Het is niet alleen aan de spelers, maar ook aan de mensen die Ajax leiden om te laten zien dat zij de juiste mensen zijn!
Eide
 Eide - dinsdag 14 juli 2015 - 15:59   quote  deeplink  
Ik reageer vanavond via een blog reactie Bobby ;)
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 14 juli 2015 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 15:38 schreef Bobby1972 het volgende:
"Aankomend seizoen is wel een "seizoen van de waarheid" voor Ajax."

mooie zin Eide. Het is niet alleen aan de spelers, maar ook aan de mensen die Ajax leiden om te laten zien dat zij de juiste mensen zijn!
Eigenlijk laat het aantrekken van die Younes wel genoeg zien, een speler die het niet red bij in de 2e bundesliga zouden we ook wel in de jeugd moeten hebben. Een speler als Nouri of Muric zou meer hebben aan de speeltijd die deze Younes gaat krijgen.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 14 juli 2015 - 20:00   quote  deeplink  
Uiteindelijk moet blijken dat het huidige beleid zich goed uitpakt voor Ajax. En of de aangetrokken spelers voldoende brengen. Wanneer opnieuw blijkt dat diverse aankopen structureel te weinig brengen, dan moet Ajax afscheid nemen van de mensen die daar voor verantwoordelijk zijn. Anders blijf je een herhaling zien van dezelfde fouten.
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 juli 2015 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 15:36 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik heb vorig seizoen vel malen aangegeven dat Ajax kwaliteit mist. Zelf voor we begonnen waren....lees de posten maat eens terug. Velen vonden toen dat we voldoende kwaliteit hadden en dat de selectie breed genoeg was. Ik denk dat de selectie van Ajax in de breedte niet toereikend is voor het bepalen van de poulefase van de CL en kampioen worden zie ik ook niet zo vanzelfsprekend.

Als we het er nu toch over hebben, wat is jouw mening over de huidige selectie? En denk jij dat er voldoende kwaliteit is op de poulefase te halen en tot het eind mee te doen om de titel?
En heb alles gelezen. Toen poste je dit, deed je gisteren en nu alweer
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 juli 2015 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 20:00 schreef Bobby1972 het volgende:
Anders blijf je een herhaling zien van dezelfde fouten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 14 juli 2015 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 20:00 schreef Bobby1972 het volgende:
Uiteindelijk moet blijken dat het huidige beleid zich goed uitpakt voor Ajax. En of de aangetrokken spelers voldoende brengen. Wanneer opnieuw blijkt dat diverse aankopen structureel te weinig brengen, dan moet Ajax afscheid nemen van de mensen die daar voor verantwoordelijk zijn. Anders blijf je een herhaling zien van dezelfde fouten.
...en wie zo hun dan moeten vervangen volgens jou....daar ben ik wel benieuwd naar
remco k
 remco k - dinsdag 14 juli 2015 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 20:00 schreef Bobby1972 het volgende:
Uiteindelijk moet blijken dat het huidige beleid zich goed uitpakt voor Ajax. En of de aangetrokken spelers voldoende brengen. Wanneer opnieuw blijkt dat diverse aankopen structureel te weinig brengen, dan moet Ajax afscheid nemen van de mensen die daar voor verantwoordelijk zijn. Anders blijf je een herhaling zien van dezelfde fouten.
Copy paste eens proberen. Scheelt je een hoop typ werk.
remco k
 remco k - dinsdag 14 juli 2015 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 21:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hahahahahahhahaha
jordyw
 jordyw - woensdag 15 juli 2015 - 15:24   quote  deeplink  
Ajax - VFL Wolfsburg

Vermoedelijke opstelling: Cillessen, Tete, Veltman, Riedewald, Dijks, Bazoer, Klaassen, Sinkgraven, Fischer, Milik en El Gazi.

Wat ik niet begrijp is dat de twee aankopen op de bank zitten en dat Veltman weer speelt, symbolisch voor Ajax
remco k
 remco k - woensdag 15 juli 2015 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 15:24 schreef jordyw het volgende:
Ajax - VFL Wolfsburg

Vermoedelijke opstelling: Cillessen, Tete, Veltman, Riedewald, Dijks, Bazoer, Klaassen, Sinkgraven, Fischer, Milik en El Gazi.

Wat ik niet begrijp is dat de twee aankopen op de bank zitten en dat Veltman weer speelt, symbolisch voor Ajax
Simpelweg omdat Veltman meer dan terecht de eerste man is daar
Eide
 Eide - woensdag 15 juli 2015 - 17:11   quote  deeplink  
Lijkt een mogelijke basisopstelling te zijn voor aankomend seizoen. Ik neem aan dat Heitinga, Gudelj en Van Rhijn dicht tegen deze basis aan zitten.
RUKBOOR
 RUKBOOR - woensdag 15 juli 2015 - 20:23   quote  deeplink  
Als we Heitinga en Gudelj kopen om op de bank te gaan zitten, kun je nog wat beleven. Gudelj blijft niet op de bank zitten hoor. En de opmerking dat hij dicht tegen de basis aan zit is FdB lulkoek.
Eide
 Eide - woensdag 15 juli 2015 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 20:23 schreef RUKBOOR het volgende:
Als we Heitinga en Gudelj kopen om op de bank te gaan zitten, kun je nog wat beleven. Gudelj blijft niet op de bank zitten hoor. En de opmerking dat hij dicht tegen de basis aan zit is FdB lulkoek.
Wat kunnen we beleven dan? En welke lulkoek? Is namelijk een conclusie die ik trek op basis van eerdere uitspraken vanuit Ajax en die mogelijke opstelling. Ajax heeft normaliter echt wel 15 a 16 spelers nodig die allemaal vrij veel spelen om een seizoen door te komen.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 15 juli 2015 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 15:24 schreef jordyw het volgende:
Ajax - VFL Wolfsburg

Vermoedelijke opstelling: Cillessen, Tete, Veltman, Riedewald, Dijks, Bazoer, Klaassen, Sinkgraven, Fischer, Milik en El Gazi.

Wat ik niet begrijp is dat de twee aankopen op de bank zitten en dat Veltman weer speelt, symbolisch voor Ajax
Domme opstelling. Moeten echt eens ophouden met Klaassen op cvm en Bazoer aanvallend. draai dat lekker om of ga met een nummer 10 spelen.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 15 juli 2015 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 17:11 schreef Eide het volgende:
Lijkt een mogelijke basisopstelling te zijn voor aankomend seizoen. Ik neem aan dat Heitinga, Gudelj en Van Rhijn dicht tegen deze basis aan zitten.
Mag toch hopen van niet... Gudelj halen voor 6 miljoen en dan lekker op de bank zetten...
Loetje
 Loetje - woensdag 15 juli 2015 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 15:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Simpelweg omdat Veltman meer dan terecht de eerste man is daar
Riedewald zou die 2e nog wel eens kunnen worden. Heb veel vertrouwen in hem man...
Eide
 Eide - woensdag 15 juli 2015 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 22:20 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Mag toch hopen van niet... Gudelj halen voor 6 miljoen en dan lekker op de bank zetten...
Zal toch kiezen worden tussen Sinkgraven a 7 miljoen of Gudelj a 6 miljoen. Klaassen is onbespreekbaar... blijft Bazoer over die toch ook een vaste waarde lijkt te zijn geworden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 15 juli 2015 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 22:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Riedewald zou die 2e nog wel eens kunnen worden. Heb veel vertrouwen in hem man...
Zeker weten...eigenlijk het grootste talent met Bazoer...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 15 juli 2015 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 20:23 schreef RUKBOOR het volgende:
Als we Heitinga en Gudelj kopen om op de bank te gaan zitten, kun je nog wat beleven. Gudelj blijft niet op de bank zitten hoor. En de opmerking dat hij dicht tegen de basis aan zit is FdB lulkoek.
Geef een ruk aan je boor slome....je slaat namelijk vast...mafkees
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 15 juli 2015 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 23:00 schreef Eide het volgende:

[..]

Zal toch kiezen worden tussen Sinkgraven a 7 miljoen of Gudelj a 6 miljoen. Klaassen is onbespreekbaar... blijft Bazoer over die toch ook een vaste waarde lijkt te zijn geworden.
De aankoop van Sinkgraven kan ik nog steeds niet plaatsen.....waarom ??
Voor mij overbodig ...het is aan die kant druk zat.
Het is een goede voetballer hoor daar gaat het niet om
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 15 juli 2015 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 23:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

De aankoop van Sinkgraven kan ik nog steeds niet plaatsen.....waarom ??
Voor mij overbodig ...het is aan die kant druk zat.
Het is een goede voetballer hoor daar gaat het niet om
Maar we hebben wel een team wat op bijna alle plaatsen dubbel is bezet met misschien wel gelijkwaardige spelers
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 15 juli 2015 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 23:29 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Maar we hebben wel een team wat op bijna alle plaatsen dubbel is bezet met misschien wel gelijkwaardige spelers
....maar Sinkgraven 3 of misschien wel 4 dubbel
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 16 juli 2015 - 00:00   quote  deeplink  
Aankomende vrijdag zullen we zien hoe het team van Frank zich gaat houden.
Voor het eerst in een volle ArenA voor sommigen, ik ben echt benieuwd!

Wel hoop ik echt dat Gudelje gaat spelen hoor! Ik vind dat echt een beest met een keiharde mentaliteit!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 16 juli 2015 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 00:00 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Aankomende vrijdag zullen we zien hoe het team van Frank zich gaat houden.
Voor het eerst in een volle ArenA voor sommigen, ik ben echt benieuwd!

Wel hoop ik echt dat Gudelje gaat spelen hoor! Ik vind dat echt een beest met een keiharde mentaliteit!
Er is hier maar 1 beest en mafkees...en dat ben jij ouwe
Eide
 Eide - donderdag 16 juli 2015 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 00:00 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Aankomende vrijdag zullen we zien hoe het team van Frank zich gaat houden.
Voor het eerst in een volle ArenA voor sommigen, ik ben echt benieuwd!

Wel hoop ik echt dat Gudelje gaat spelen hoor! Ik vind dat echt een beest met een keiharde mentaliteit!
Ik verwacht hem ook absoluut op het veld, indien niet als basisspeler dan zeker als invaller. Net als Heitinga en Van Rhijn trouwens.
remco k
 remco k - donderdag 16 juli 2015 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 07:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik verwacht hem ook absoluut op het veld, indien niet als basisspeler dan zeker als invaller. Net als Heitinga en Van Rhijn trouwens.
Toch heb ik sterk het idee dat van Rhijn er een beetje naast aan het vallen is..
Eide
 Eide - donderdag 16 juli 2015 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 08:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch heb ik sterk het idee dat van Rhijn er een beetje naast aan het vallen is..
Ik ben daar vrij simpel in, als Tete zich goed ontwikkeld en de betere is moet die spelen. En dan is het aan Van Rhijn om weer te bewijzen dat die keuze onterecht is. Van Rhijn is ook zo'n jongen die veel kan maar waar het er maar niet uit wil komen, beetje als Boilesen hoe Boilesen waarschijnlijk nog wel talentvoller is dan Van Rhijn. Maar het moet zich wel uiten op het veld.

Tete was niet verkeerd eind vorig seizoen, als hij dat doorzet en zich goed ontwikkeld kan ik mij voorstellen dat hij Van Rhijn voorbij dreigt te gaan of al voorbij is.
remco k
 remco k - donderdag 16 juli 2015 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 09:29 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik ben daar vrij simpel in, als Tete zich goed ontwikkeld en de betere is moet die spelen. En dan is het aan Van Rhijn om weer te bewijzen dat die keuze onterecht is. Van Rhijn is ook zo'n jongen die veel kan maar waar het er maar niet uit wil komen, beetje als Boilesen hoe Boilesen waarschijnlijk nog wel talentvoller is dan Van Rhijn. Maar het moet zich wel uiten op het veld.

Tete was niet verkeerd eind vorig seizoen, als hij dat doorzet en zich goed ontwikkeld kan ik mij voorstellen dat hij Van Rhijn voorbij dreigt te gaan of al voorbij is.
Ik denk daar hetzelfde over. De beste moet gewoon spelen, zo simpel is het..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 16 juli 2015 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 00:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Er is hier maar 1 beest en mafkees...en dat ben jij ouwe
Grrrrrrrr
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 16 juli 2015 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 07:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik verwacht hem ook absoluut op het veld, indien niet als basisspeler dan zeker als invaller. Net als Heitinga en Van Rhijn trouwens.
Ja maar dit was toch juist de bikkel die we nodig hadden?
Ik zou het echt niet begrijpen als hij dan als wissel moet gaan fungeren.

Wat is dan precies de bedoeling op het middenveld? Ik dacht dat Nemanja Gudelje als verdedigende middenvelder zou gaan spelen om nog meer stabiel te staan in de verdediging.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 16 juli 2015 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 09:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk daar hetzelfde over. De beste moet gewoon spelen, zo simpel is het..
Wie het daar niet mee eens is.....
Eide
 Eide - donderdag 16 juli 2015 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 10:41 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ja maar dit was toch juist de bikkel die we nodig hadden?
Ik zou het echt niet begrijpen als hij dan als wissel moet gaan fungeren.

Wat is dan precies de bedoeling op het middenveld? Ik dacht dat Nemanja Gudelje als verdedigende middenvelder zou gaan spelen om nog meer stabiel te staan in de verdediging.
Ik heb persoonlijk ook hogere verwachtingen van Gudelj als van Sinkgraven die een stuk jonger is. Maar Sinkgraven schijnt in de voorbereiding overtuigender te zijn als Gudelj. We zullen zien.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 16 juli 2015 - 10:52   quote  deeplink  
Nou ik ben benieuwd...
Wel zin in de wedstrijd morgen!
nora
 nora - donderdag 16 juli 2015 - 11:12   quote  deeplink  
Het feit is dat je zeker in de breedte sterker bent geworden plus de jonkies allemaal weer wat ouder en meer ervaring en met de belangrijkste linie het middenveld allemaal kanjers Gudelj/Klaasen/Sinkgraven/Bazoer dat maakt je de topfavoriet dit seizoen.
nora
 nora - donderdag 16 juli 2015 - 11:12   quote  deeplink  
Het feit is dat je zeker in de breedte sterker bent geworden plus de jonkies allemaal weer wat ouder en meer ervaring en met de belangrijkste linie het middenveld allemaal kanjers Gudelj/Klaasen/Sinkgraven/Bazoer dat maakt je de topfavoriet dit seizoen.
Loetje
 Loetje - donderdag 16 juli 2015 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 09:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk daar hetzelfde over. De beste moet gewoon spelen, zo simpel is het..
Tete doet het ook zo slecht niet. Van Rhijn begon goed afgelopen jaar maar viel toch langzaam weer terug in een oud patroon.

Wel vind ik dat Tete niet zo overtuigend Van Rhijn tot op heden overneemt als hoe Van Rhijn destijds Van der Wiel.

Toch ben ik wel benieuwd hoe goed Tete kan worden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oefencampagne 2015









0.0102341