BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oefencampagne 2015

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zondag 26 juli 2015 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Geen idde Piet. Ik weet ook niet of dat het is hoor. Maar ik vrees dat Rapid weer zo'n stugge verdedigende ploeg zal blijken...
Ik vrees met je mee :(
Ik had begrepen dat tijdens de wedstrijd St-Etienne-Ajax een delegatie van Rapid Wien op de tribune zat om Ajax te bekijken en die delegatie zal zonder twijfel gezien hebben, dat die Fransen ook praktisch alleen maar hebben verdedigd en wat het eindresultaat was. Aan de andere kant, als Ajax die avond een beetje mazzel had gehad, was er gewoon gewonnen door ons. Er waren genoeg kansen.
riveco
 riveco - zondag 26 juli 2015 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar in de laatste 2 oefenwedstrijden ook maar 1 goal. Wel een redelijk aanvallend Ajax maar aanvallend niet bepaald effectief.
Komt van zelf, als de lijnen bekend zijn denk ik. En normaal speel je tegen kleine clubs om het er in te slijpen.
riveco
 riveco - zondag 26 juli 2015 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:38 schreef Pietje het volgende:

[..]

Weet jij, of heb je een vermoeden, waarom Ajax niet tegen amateurclubs heeft geoefend? Zo kun je namelijk aardig wat automatismen in je spel brengen, anders dan tegen grotere clubs. Ook kun je je zelfvertrouwen aardig opkrikken.
Ik vermoed om te zien hoe ver ze zijn, met genoeg tegendruk.
riveco
 riveco - zondag 26 juli 2015 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Geen idde Piet. Ik weet ook niet of dat het is hoor. Maar ik vrees dat Rapid weer zo'n stugge verdedigende ploeg zal blijken...
Maar dan hopelijk geen verdedigers van dik 1,90 meter haha
Pietje
 Pietje - zondag 26 juli 2015 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 18:21 schreef riveco het volgende:

[..]

Ik vermoed om te zien hoe ver ze zijn, met genoeg tegendruk.
Dat zou best wel eens kunnen, riveco. Welnu, dan weten ze waar ze staan:
Vijf wedstrijden gespeeld en helaas maar eentje gewonnen (Panathinaikos), twee keer gelijk en twee keer verloren. Ik hoop dat zij met een dergelijke campagne niet verkeerd hebben "gegokt". Hoe meer ik erover nadenk, hoe duidelijker het voor mij wordt: Het heeft te maken met de de korte voorbereiding in verband met de vroege wedstrijden tegen Rapid Wien.
riveco
 riveco - zondag 26 juli 2015 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 18:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat zou best wel eens kunnen, riveco. Welnu, dan weten ze waar ze staan:
Vijf wedstrijden gespeeld en helaas maar eentje gewonnen (Panathinaikos), twee keer gelijk en twee keer verloren. Ik hoop dat zij met een dergelijke campagne niet verkeerd hebben "gegokt". Hoe meer ik erover nadenk, hoe duidelijker het voor mij wordt: Het heeft te maken met de de korte voorbereiding in verband met de vroege wedstrijden tegen Rapid Wien.
Ja Pietje, het heeft daar vast mee te maken, en dan gaat het niet om de uitslag maar om het spel. En ik moet zeggen dat ze zich aardig wat keertjes onder druk vandaan hebben gevoetbald, wat ze vorig jaar maar moeilijk konden.
Eide
 Eide - zondag 26 juli 2015 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 18:22 schreef riveco het volgende:

[..]

Maar dan hopelijk geen verdedigers van dik 1,90 meter haha
Die lengte maakt geen zak uit. Als je moeite hebt tegen grote, zware verdedigers peel je gewoon niet genoeg op de combinatie om uit het duel te blijven.
remco k
 remco k - zondag 26 juli 2015 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 15:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daarom en ik keur zijn gedrag echt niet goed alleen zijn er door beide kampen wat foutjes gemaakt. En aangezien er niemand groter als Ajax trek Zivkovic aan het kortste eind.
Ik vind niet dat Ajax fouten heeft gemaakt, ze hebben hem net als iedere andere werknemer behandeld, het merendeel van de bedrijven waar je dit op die leeftijd flikt wordt je gewoon ontslagen.. Hij heeft geen recht gehad op een kans in het eerste, dat was ook helemaal niet de planning, en toch heeft ie die kans wel degelijk gehad..

Hij is afgelopen seizoen lui geweest bij Jong Ajax, verschillende disciplinaire straffen gehad, dus Ajax heeft niets fout gedaan in mijn optiek..
riveco
 riveco - zondag 26 juli 2015 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 19:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Die lengte maakt geen zak uit. Als je moeite hebt tegen grote, zware verdedigers peel je gewoon niet genoeg op de combinatie om uit het duel te blijven.
Nou dit vind ik een beetje krap door de bocht, en allemaal op de eigen helft en dan nog eens beulen, dan heeft iedereen het moeilijk hoor.
Eide
 Eide - zondag 26 juli 2015 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 20:23 schreef riveco het volgende:

[..]

Nou dit vind ik een beetje krap door de bocht, en allemaal op de eigen helft en dan nog eens beulen, dan heeft iedereen het moeilijk hoor.
En toch is het wel zo. Niet voor niets dat er nauwelijks nog topverdedigers zijn die echt ruim boven de 1.90 zijn. En natuurlijk is het lastig voetballen als de tegenstander alleen maar verdedigd. Chelsea is er kampioen mee geworden. Maar jij legt de link met grote, sterke mannen, nou ja, in elke variant is de oplossing snelheid en combinatievoetbal waarbij de grote mannen gewoon de bewegelijkheid niet hebben.
riveco
 riveco - zondag 26 juli 2015 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 20:32 schreef Eide het volgende:

[..]

En toch is het wel zo. Niet voor niets dat er nauwelijks nog topverdedigers zijn die echt ruim boven de 1.90 zijn. En natuurlijk is het lastig voetballen als de tegenstander alleen maar verdedigd. Chelsea is er kampioen mee geworden. Maar jij legt de link met grote, sterke mannen, nou ja, in elke variant is de oplossing snelheid en combinatievoetbal waarbij de grote mannen gewoon de bewegelijkheid niet hebben.
In grote lijnen ben ik met je eens dat je er zo makkelijker onderuit moet kunnen voetballen. maar het is nu en , en . En je zit in de voorbereiding, en ze spelen een ander systeem, en dan zo groot en allemaal op 1 helft en ook nog ruimte vinden is echt wel moeilijk ( ze spelen niet voor niets zo ) Ook de stelling dat er niet veel goede verdedigers zijn, denk ik dat wel mee valt, zo komen bij mijn even snel, Hummels, Pique, Subotic en Boateng in mijn gedachte en Luis zou er ook niet ver van af zitten?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 26 juli 2015 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 20:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind niet dat Ajax fouten heeft gemaakt, ze hebben hem net als iedere andere werknemer behandeld, het merendeel van de bedrijven waar je dit op die leeftijd flikt wordt je gewoon ontslagen.. Hij heeft geen recht gehad op een kans in het eerste, dat was ook helemaal niet de planning, en toch heeft ie die kans wel degelijk gehad..

Hij is afgelopen seizoen lui geweest bij Jong Ajax, verschillende disciplinaire straffen gehad, dus Ajax heeft niets fout gedaan in mijn optiek..
Hij had gewoon op meer gehoopt en heeft verkeerd gereageerd.
Nu mag hij gaan laten zien of hij Ajax waard is. Verder prima hoor
Hummel10
 Hummel10 - zondag 26 juli 2015 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 20:32 schreef Eide het volgende:

[..]

En toch is het wel zo. Niet voor niets dat er nauwelijks nog topverdedigers zijn die echt ruim boven de 1.90 zijn. En natuurlijk is het lastig voetballen als de tegenstander alleen maar verdedigd. Chelsea is er kampioen mee geworden. Maar jij legt de link met grote, sterke mannen, nou ja, in elke variant is de oplossing snelheid en combinatievoetbal waarbij de grote mannen gewoon de bewegelijkheid niet hebben.
En toch zijn de meeste teams gebaat bij een sloper.. Denk aan Terry, Kompany enz als er dan een paar van die kerels lopen hebben onze jongetjes ook geen leuke middag hoor..
Eide
 Eide - zondag 26 juli 2015 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 21:39 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En toch zijn de meeste teams gebaat bij een sloper.
Dat ben ik met je eens, maar een achterhoede met allemaal van dat soort kerels moet je gewoon doorheen kunnen combineren. Het gebrek van iemand de de tegenstander desnoods over het hek schopt kennen we bij Ajax maar al te goed.
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 augustus 2015 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 21:39 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En toch zijn de meeste teams gebaat bij een sloper.. Denk aan Terry, Kompany enz als er dan een paar van die kerels lopen hebben onze jongetjes ook geen leuke middag hoor..
En zeker in Europa heb je die nodig
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 00:37   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2015 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 00:38   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2015 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 00:38   quote  deeplink  
Pff gaat even wat fout
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 02 september 2015 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 00:38 schreef Loetje het volgende:
Pff gaat even wat fout
Klinkt bekend van jou....0pstaan en door gaan ouwe
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 02 september 2015 - 20:44   quote  deeplink  
Blijven zitten en stoppen....werkt ook goed
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 02 september 2015 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 20:44 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Blijven zitten en stoppen....werkt ook goed
.....als je bier hebt wel
Loetje
 Loetje - dinsdag 08 september 2015 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 19:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Klinkt bekend van jou....0pstaan en door gaan ouwe
Altijd gap...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oefencampagne 2015









0.0190999