BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [3e voorronde Champions League] Ajax - Rapid Wien (29 juli en 4 augustus 2015); 4 - 5 (2-2 & 2-3)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ztjes
 Ztjes - woensdag 05 augustus 2015 - 10:04   quote  deeplink  
P111,
Helemaal mee eens.
Stanley
 Stanley - woensdag 05 augustus 2015 - 10:08   quote  deeplink  
1. Schitterende goal van Milik, maar is hij onze gevaarlijke spits met veel dreiging?
2. Sanogo, lachwekkend om hem wel de kansen te geven en Zivkovic zo af te serveren terwijl die alles beter heeft dan deze Arsenal huurling!

3. Gudelj heeft karakter maar brengt geen ervaring die zo broodnodig is en heeft tijd nodig om te wennen en te groeien. ....

4. Veltman heeft in zijn eerste seizoen, zijn eerste wedstrijden zeer goed en agressief gespeeld en verdedigd, hierna is het huilen. Kan hij het niet of zijn het de opdrachten van Frankie die hem beklemmen.

5. De verdediging in totaliteit heeft potentie, kracht, lengte, snelheid, etc maar heeft behoefte aan een leider met ervaring. Heitinga zou niet mijn keuze zijn maar als je hem gvd aankoopt stel hem dan ook op ipv Veltman die duidelijk onder presteert!

Dank voor uw tijd en reactie!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 05 augustus 2015 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 10:00 schreef p111 het volgende:

[..]

Heb jij niet gekeken gisteravond of ga je weer met je domme hetze beginnen tegen de keeper van het ned/team.Even voor jou omdat je het niet helemaal neutraal ziet de eerste goal begint met kutte van Bazoer en Sinkgraven en daarna laat Tete zijn man binnendoor lopen en laat Riedewalt zijn spits gewoon weg lopen en knijpt Dijks te weinig naar binnen en staat onze keeper machteloos hoe die goede spits hem binnen kopt.Bij het tweede doelpunt laat het halve elftal een speler helemaal van buiten naar binnen komen zonder dat ze hem neerleggen die speler geeft een zondagsschot die van richting wordt veranderd door Veltman.Het derde doelpunt zelfde laken en pak komt weer helemaal van de buitenkant onze man van 6 miljoen Nudelje laat hem netjes lopen en de man schiet hem onhoudbaar in de kruising en ja meneer Remco gaat dan onze keeper afbranden geweldig man.We hebben het gewoon laten liggen in Wenen daar hadden we het verschil kunnen maken, en o ja wij zijn de jongens en zij zijn de mannen zoals al vele jaren en dat los je niet op door je keeper af te branden.
Helemaal mee eens.
Dit heeft niets met Cillessen te maken namelijk....
eddy99
 eddy99 - woensdag 05 augustus 2015 - 10:51   quote  deeplink  
Commentaar van Riedewald na afloop:' We waren beter.' Tja, als je zo weinig zelfkennis en zelfkritiek hebt kunnen we ons gaan opmaken voor weer een verloren seizoen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 05 augustus 2015 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 10:00 schreef p111 het volgende:

[..]

Heb jij niet gekeken gisteravond of ga je weer met je domme hetze beginnen tegen de keeper van het ned/team.Even voor jou omdat je het niet helemaal neutraal ziet de eerste goal begint met kutte van Bazoer en Sinkgraven en daarna laat Tete zijn man binnendoor lopen en laat Riedewalt zijn spits gewoon weg lopen en knijpt Dijks te weinig naar binnen en staat onze keeper machteloos hoe die goede spits hem binnen kopt.Bij het tweede doelpunt laat het halve elftal een speler helemaal van buiten naar binnen komen zonder dat ze hem neerleggen die speler geeft een zondagsschot die van richting wordt veranderd door Veltman.Het derde doelpunt zelfde laken en pak komt weer helemaal van de buitenkant onze man van 6 miljoen Nudelje laat hem netjes lopen en de man schiet hem onhoudbaar in de kruising en ja meneer Remco gaat dan onze keeper afbranden geweldig man.We hebben het gewoon laten liggen in Wenen daar hadden we het verschil kunnen maken, en o ja wij zijn de jongens en zij zijn de mannen zoals al vele jaren en dat los je niet op door je keeper af te branden.
Inderdaad! Gisteren ook al geroepen, had het niet beter kunnen verwoorden. De schuld leggen bij de keeper terwijl 6 man schutteren!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 05 augustus 2015 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 09:30 schreef remco k het volgende:
Overigens. 8 schoten tussen de palen in twee wedstrijden van Rapied en gewoon 5 tegengoals..

Ajax 13 doelpogingen tussen de palen in die twee wedstrijden, en 4 goals gemaakt..

Heeft Rapid dan gewoon een veel betere keeper??
Nee betere schutters..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 05 augustus 2015 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 08:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij had je het zelf laatst over vrij werkverkeer..
Dat klopt. Maar dat bestaat niet.
Buitenlanders die geen international zijn mogen niet in Engeland spelen.
Dan gaat het om niet eu burgers.
Ivm met geen werkvergunning krijgen.
Sluit de grens dan helemaal, want dit is selecteren wie je wel en wie je niet toe laat.
Volgens mij kan dat ook niet
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 05 augustus 2015 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 08:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Huh? Sinds wanneer niet dan? Want volgens mij is dat al zo sinds het begin van de mensheid..
Nee, rijken bepalen niet alles.
Eerst zijn er mensen die niet rijk zijn en vervolgens alles kunnen bepalen.
Wat daarna gebeurd is dat die mensen rijk worden omdat ze alles bepalen.

Maar ik buig niet voor zakkenvullers en graaiers
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 05 augustus 2015 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 09:37 schreef p111 het volgende:

[..]

Met alle respect voor Johansson Beric is een klasse beter maar Johanssen is denk ik een stuk goedkoper als 5 miljoen.
Helaas is dat niet waar. Johanson is voor 5 miljoen vertrokken naar werder.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 05 augustus 2015 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 12:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee betere schutters..
Nee, gewoon mazzel hebben dat alles precies goed valt.
Die 0-2 is helemaal niet beter ingeschoten maar gewoon mazzel dat Veltman die bal aanraakt.

En die andere doelpunten gaan meer dingen fout, daar kan je niet 1 speler de schuld aan geven.

De boer kan je ook niet de schuld geven want het kan bijna niet anders dat Ajax zo moet spelen. De boer zet zijn beste 11 neer dat weet ik vrijwel zeker. Dat het jong is daar kan Ajax niks aan doen. De talenten gaan liever naar newcastle dan jaar langer in de eredivisie spelen. Dan maar tegen degradatie voetballen, speel je wel voor meer geld en tegen arsenal ipv minder geld en tegen de graafschap
Brandje
 Brandje - woensdag 05 augustus 2015 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 12:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nee, gewoon mazzel hebben dat alles precies goed valt.
Die 0-2 is helemaal niet beter ingeschoten maar gewoon mazzel dat Veltman die bal aanraakt.

En die andere doelpunten gaan meer dingen fout, daar kan je niet 1 speler de schuld aan geven.

De boer kan je ook niet de schuld geven want het kan bijna niet anders dat Ajax zo moet spelen. De boer zet zijn beste 11 neer dat weet ik vrijwel zeker. Dat het jong is daar kan Ajax niks aan doen. De talenten gaan liever naar newcastle dan jaar langer in de eredivisie spelen. Dan maar tegen degradatie voetballen, speel je wel voor meer geld en tegen arsenal ipv minder geld en tegen de graafschap
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2015 door Brandje --
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2015 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 10:00 schreef p111 het volgende:

[..]

Heb jij niet gekeken gisteravond of ga je weer met je domme hetze beginnen tegen de keeper van het ned/team.Even voor jou omdat je het niet helemaal neutraal ziet de eerste goal begint met kutte van Bazoer en Sinkgraven en daarna laat Tete zijn man binnendoor lopen en laat Riedewalt zijn spits gewoon weg lopen en knijpt Dijks te weinig naar binnen en staat onze keeper machteloos hoe die goede spits hem binnen kopt.Bij het tweede doelpunt laat het halve elftal een speler helemaal van buiten naar binnen komen zonder dat ze hem neerleggen die speler geeft een zondagsschot die van richting wordt veranderd door Veltman.Het derde doelpunt zelfde laken en pak komt weer helemaal van de buitenkant onze man van 6 miljoen Nudelje laat hem netjes lopen en de man schiet hem onhoudbaar in de kruising en ja meneer Remco gaat dan onze keeper afbranden geweldig man.We hebben het gewoon laten liggen in Wenen daar hadden we het verschil kunnen maken, en o ja wij zijn de jongens en zij zijn de mannen zoals al vele jaren en dat los je niet op door je keeper af te branden.
Misschien dat jij je kop eens uit het zand moet halen en lezen wat een ander schrijft i.p.v. 1 post te pakken.. Met andere woorden, terug naar school droplul en leren lezen.

Ik heb namelijk gister al meerdere keren aangegeven waar de fouten vandaan komen.

En misschien even opletten wat Riedewald doet bij die derde goal, die dekt namelijk aan de buitenkant terwijl er helemaal niets aan de hand zou zijn als die binnenkant had gestaan, maar dat detail zal je wel weer ontgaan zijn.

Cilissen is het niet en gaat het ook niet worden ook. Leuk dat ie bij het NL elftal speelt maar aangezien onze aanvoerder bij Fenerbahce speelt zegt me dat geen ene moer, ook daar is ie namelijk gewoon een modale keeper en niks meer.

Leuk dat jij Cilissen aanbid, ik heb een eigen mening en vind het geen geweldige keeper.

Hij staat gewoon verkeerd opgesteld bij die eerste goal, hij staat verdomme nog voorbij de eerste paal terwijl die speler niks anders kan dan deze voorzet te geven, als hij normaal staat opgesteld heeft ie 50% meer kans om die bal te pakken.

Die tweede goal levert hij de bal weer eens in als een klein kind en daar komt de goal uit, en ja daar gaat nog veel meer fout, maar de fout begint bij Jasper net zoals die vorige week bij Veltman begon.

Cilissen is een prima keeper net als Stekelenburg voor alles wat bij hem in de buurt wordt geschoten, goed ingeschoten ballen pakt ie niet. Alles wat hij met zijn voeten doet, kan een speler van de F6 gewoon een stuk beter.. Vrijwel iedere bal levert die namelijk in..

En dat het achterlijke gedrag van hem na een tegengoal, wat een verschrikkelijke debiel is dat zeg.. Wat een arrogante zak hooi zeg, en ook nog gewoon helemaal niets gepresteerd in zijn carriere..

Oja, en voordat je begint over weet ik veel wat. Ik heb op vrij hoog niveau gekeept, heb 8 jaar bij jpn gespeeld en heb een kamp of 12 meegemaakt van Frans Hoek, dus ja wat keepers betreft weet ik waar ik het over heb..
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2015 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 10:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad! Gisteren ook al geroepen, had het niet beter kunnen verwoorden. De schuld leggen bij de keeper terwijl 6 man schutteren!
Lees nou eens Warrior. Ik leg de schuld niet bij hem. Ik leg de schuld ook bij hem, hij was namelijk de zevende schutterende man.. Of wou je zeggen dat die geweldig heeft staan keepen deze twee potjes.. Want nogmaals, 8 schoten tussen de palen en 5 tegengoals.. En die waren echt niet allemaal geweldig binnen geschoten hoor..
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2015 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 12:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee betere schutters..
Tuurlijk, het ligt aan alles behalve de keeper..
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2015 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 12:29 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar dat bestaat niet.
Buitenlanders die geen international zijn mogen niet in Engeland spelen.
Dan gaat het om niet eu burgers.
Ivm met geen werkvergunning krijgen.
Sluit de grens dan helemaal, want dit is selecteren wie je wel en wie je niet toe laat.
Volgens mij kan dat ook niet
Kijk de wetgeving erop na, Engeland heeft dar bepaalde uitzonderingen op.. Maar Engeland is ook liever helemaal geen lid meer van de Eu..
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2015 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 12:32 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nee, rijken bepalen niet alles.
Eerst zijn er mensen die niet rijk zijn en vervolgens alles kunnen bepalen.
Wat daarna gebeurd is dat die mensen rijk worden omdat ze alles bepalen.

Maar ik buig niet voor zakkenvullers en graaiers
Oke, dus jij betaalt geen belasting en verzekering??

En ja de rijken bepalen alles.. De gehele politiek bulkt van het geld. het bedrijfsleven is niet anders. en laten die het nu net samen bepalen...
p111
 p111 - woensdag 05 augustus 2015 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 13:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien dat jij je kop eens uit het zand moet halen en lezen wat een ander schrijft i.p.v. 1 post te pakken.. Met andere woorden, terug naar school droplul en leren lezen.

Ik heb namelijk gister al meerdere keren aangegeven waar de fouten vandaan komen.

En misschien even opletten wat Riedewald doet bij die derde goal, die dekt namelijk aan de buitenkant terwijl er helemaal niets aan de hand zou zijn als die binnenkant had gestaan, maar dat detail zal je wel weer ontgaan zijn.

Cilissen is het niet en gaat het ook niet worden ook. Leuk dat ie bij het NL elftal speelt maar aangezien onze aanvoerder bij Fenerbahce speelt zegt me dat geen ene moer, ook daar is ie namelijk gewoon een modale keeper en niks meer.

Leuk dat jij Cilissen aanbid, ik heb een eigen mening en vind het geen geweldige keeper.

Hij staat gewoon verkeerd opgesteld bij die eerste goal, hij staat verdomme nog voorbij de eerste paal terwijl die speler niks anders kan dan deze voorzet te geven, als hij normaal staat opgesteld heeft ie 50% meer kans om die bal te pakken.

Die tweede goal levert hij de bal weer eens in als een klein kind en daar komt de goal uit, en ja daar gaat nog veel meer fout, maar de fout begint bij Jasper net zoals die vorige week bij Veltman begon.

Cilissen is een prima keeper net als Stekelenburg voor alles wat bij hem in de buurt wordt geschoten, goed ingeschoten ballen pakt ie niet. Alles wat hij met zijn voeten doet, kan een speler van de F6 gewoon een stuk beter.. Vrijwel iedere bal levert die namelijk in..

En dat het achterlijke gedrag van hem na een tegengoal, wat een verschrikkelijke debiel is dat zeg.. Wat een arrogante zak hooi zeg, en ook nog gewoon helemaal niets gepresteerd in zijn carriere..

Oja, en voordat je begint over weet ik veel wat. Ik heb op vrij hoog niveau gekeept, heb 8 jaar bij jpn gespeeld en heb een kamp of 12 meegemaakt van Frans Hoek, dus ja wat keepers betreft weet ik waar ik het over heb..
Ach hij gaat schelden hij weet het niet meer maar je bent zo goed in terug kijken en afbranden van iemand die je niet goed vind maar beste kerel je hebt het fout jammer, en ja je hebt gekeept bij Frans Hoek maar het is nooit wat geworden met je en dat begrijp ik als ik je commentaar lees pipo
Brandje
 Brandje - woensdag 05 augustus 2015 - 14:08   quote  deeplink  
Hahaha je begint echt met de dag lachwekkender te worden. De Boer stelt helemaal niet het beste team op. Fisher heeft niks laten zien en mag in zo'n belangrijke wedstrijd starten terwijl Ajax prima speelde in Wenen. Trok gisteren alleen maar binnen zodat Milik en Klaassen geen ruimte hadden. Dat ging veel beter toen Sinkgraven op links ging spelen. Die hield het veld wel breed. Dat is de eerste fout. Veltman moet gewoon aangepakt worden en naar de bank toe. In zon westrijd heb je ervaring nodig dus Heitinga erin. Tweede fout.
Verder is het weer het ouderwetse slappe spel. Het hele elftal zit volgepropt met instructies en zijn zo bang om fouten te maken dat je dit voetbal krijgt. Angsthazen spel.
Ik denk daarom ook dat Kishna gewoon gelijk heeft over de Boer.
Dus wat mij betreft is het tijd om.afscheid te gaan nemen. Het is op. Bedankt voor 4 landstitels op rij met vaak dramatisch voetbal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2015 door Brandje --
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2015 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 14:05 schreef p111 het volgende:

[..]

Ach hij gaat schelden hij weet het niet meer maar je bent zo goed in terug kijken en afbranden van iemand die je niet goed vind maar beste kerel je hebt het fout jammer, en ja je hebt gekeept bij Frans Hoek maar het is nooit wat geworden met je en dat begrijp ik als ik je commentaar lees pipo
Leg dan eens uit dat het normaal is dat hij alle ballen inlevert, en wou je zeggen dat het wel heel normaal is dan om bij die eerste goal nog voor je eigen eerste paal uit te komen??

Prima laatste opmerking trouwens..
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2015 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 14:08 schreef Brandje het volgende:
Hahaha je begint echt met de dag lachwekkender te worden. De Boer stelt helemaal niet het beste team op. Fisher heeft niks laten zien en mag in zo'n belangrijke wedstrijd starten terwijl Ajax prima speelde in Wenen. Trok gisteren alleen maar binnen zodat Milik en Klaassen geen ruimte hadden. Dat ging veel beter toen Sinkgraven op links ging spelen. Die hield het veld wel breed. Dat is de eerste fout. Veltman moet gewoon aangepakt worden en naar de bank toe. In zon westrijd heb je ervaring nodig dus Heitinga erin. Tweede fout.
Verder is het weer het ouderwetse slappe spel. Het hele elftal zit volgepropt met instructies en zijn zo bang om fouten te maken dat je dit voetbal krijgt. Angsthazen spel.
Ik denk daarom ook dat Kishna gewoon gelijk heeft over de Boer.
Dus wat mij betreft is het tijd om.afscheid te gaan nemen. Het is op. Bedankt voor 4 landstitels op rij met vaak dramatisch voetbal.
De Boer is inderdaad de hoofdverantwoordelijke voor de wanprestatie tegen Rapid en niemand anders..

Er zijn aankopen gedaan die de Boer graag wou zien komen en die zaten allemaal op de bank..

Ik had er veel vertrouwen in, maar hij lijkt de weg echt volledig kwijt..
Loetje
 Loetje - woensdag 05 augustus 2015 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 00:42 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Volgens mij hebben wij als Nederlands elftal echt een prima elftal.
Volgens mij is robben en sneijder echt goed te noemen.

Volgens mij heeft België een prima elftal maar hun club voetbal komt daar niet in de buurt.

Ik zeg ook niet dat wij er beter van moeten worden.
Ik zeg dat het eerlijker moet.

Maar jah de uefa doet er ook al 10 jaar over om een videoscheids toe te passen.
En haw eye in te voeren. Dat moet ook jaren duren.
Dat zo'n systeem duur is, is flauwekul want in andere sporten word het wel gedaan en daar gaat toch echt minder geld in om dan in het voetbal.

Ze willen het gewoon niet. Tja daar baal ik meer van dan van deze nederlaag.
Wat dat zag je natuurlijk gewoon aankomen
Een mening is als een erectie. Je hebt er zó één(tje), maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het zo snel slap gelul
bully
 bully - woensdag 05 augustus 2015 - 15:16   quote  deeplink  
die keepers discussie neem je denk zelf niet serieus hoop ik?
discussie over het geld in buitenland is ook zinloos.
dat zal niet veranderen zolang de eu er is .
de eu en het bosman arrest hebben het voetbal kapot gemaakt.
maar deze achterstand heeft Ajax ook aan zichzelf te danken.
een slecht aankoop beleid hebben deze selectie teveel uitgeholt.
ook de nieuwe aankopen hebben mij niet kunnen bekoren.
alleen Sinkgraven en iets mindere maten Dijks kunnen er mee door.
een Gudelj is ook geen aankoop waar ik blij van word.
hoop dat ik het mis heb en zal dat als eerste toegeven als het een topper word.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 05 augustus 2015 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 13:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Tuurlijk, het ligt aan alles behalve de keeper..
Nee dat niet maar je hebt hun goals toch ook gezien?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 05 augustus 2015 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 13:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien dat jij je kop eens uit het zand moet halen en lezen wat een ander schrijft i.p.v. 1 post te pakken.. Met andere woorden, terug naar school droplul en leren lezen.

Ik heb namelijk gister al meerdere keren aangegeven waar de fouten vandaan komen.

En misschien even opletten wat Riedewald doet bij die derde goal, die dekt namelijk aan de buitenkant terwijl er helemaal niets aan de hand zou zijn als die binnenkant had gestaan, maar dat detail zal je wel weer ontgaan zijn.

Cilissen is het niet en gaat het ook niet worden ook. Leuk dat ie bij het NL elftal speelt maar aangezien onze aanvoerder bij Fenerbahce speelt zegt me dat geen ene moer, ook daar is ie namelijk gewoon een modale keeper en niks meer.

Leuk dat jij Cilissen aanbid, ik heb een eigen mening en vind het geen geweldige keeper.

Hij staat gewoon verkeerd opgesteld bij die eerste goal, hij staat verdomme nog voorbij de eerste paal terwijl die speler niks anders kan dan deze voorzet te geven, als hij normaal staat opgesteld heeft ie 50% meer kans om die bal te pakken.

Die tweede goal levert hij de bal weer eens in als een klein kind en daar komt de goal uit, en ja daar gaat nog veel meer fout, maar de fout begint bij Jasper net zoals die vorige week bij Veltman begon.

Cilissen is een prima keeper net als Stekelenburg voor alles wat bij hem in de buurt wordt geschoten, goed ingeschoten ballen pakt ie niet. Alles wat hij met zijn voeten doet, kan een speler van de F6 gewoon een stuk beter.. Vrijwel iedere bal levert die namelijk in..

En dat het achterlijke gedrag van hem na een tegengoal, wat een verschrikkelijke debiel is dat zeg.. Wat een arrogante zak hooi zeg, en ook nog gewoon helemaal niets gepresteerd in zijn carriere..

Oja, en voordat je begint over weet ik veel wat. Ik heb op vrij hoog niveau gekeept, heb 8 jaar bij jpn gespeeld en heb een kamp of 12 meegemaakt van Frans Hoek, dus ja wat keepers betreft weet ik waar ik het over heb..
Haha Analist van die derde goal werd uitgebreid uitgelegd na de wedstrijd. Als Riedewald dat stapje naar binnen had gedaan kon die speler gewoon er om heen lopen met zijn snelheid. Maar zoals die analist zei hij had aan de binnenkant moeten staan.
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2015 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 15:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee dat niet maar je hebt hun goals toch ook gezien?
Ja dat klopt. En eerlijk gezegd was alleen de laatste en de eerste niet houdbaar, de andere ballen zou een keeper bij moeten kunnen komen.. Verkeerd opgesteld staan en zwaar op je voeten staan zorgen ervoor dat ie niet verder kan komen dan ballen om hem heen..

Het is een prima keeper, maar hij moet zich in het veld niet gaan gedragen als een of andere super vedette, want dat is het niet en zal het ook nooit worden. Ik irriteer me dood aan dat achterlijke gescheld van hem op bijvoorbeeld Sinkgraven gister...

Van Gaal heeft er ooit eens een lezing over gehouden, kortgezegd komt het neer op het feit dat je spelers op hun lazer moet geven als je een grove fout maakt in het veld als je geen tegengoal krijgt, of aanvallend als de bal er niet in gaat. Dat doe je niet als de bal er wel in gaat, Sinkgraven weet echt wel dat die zelf fout zit.. Daar heeft hij die debiel niet voor nodig.
Maar nogmaals, dat zou me allemaal een stuk minder irriteren als hij zelf eens in de spiegel zou kijken..

Kan hij van een goede twee wedstrijden spreken bij 8 schoten tegen en 5 tegengoals?? Dat lijkt me niet toch..

En ik ga het weer zeggen, er gaat veel meer fout, en die jongens moeten daar allemaal o paangesproken worden. Maar Cilissen zou de rust moeten brengen, die jongenw ordt in verband gebracht met een grote transfer en moet dus veel verder zijn dan de rest van dat jonge elftal. En dat is ie gewoon niet.. Geen enkel probleem, maar gedraag je in het veld dan niet alsof je dat wel bent..
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2015 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 15:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Haha Analist van die derde goal werd uitgebreid uitgelegd na de wedstrijd. Als Riedewald dat stapje naar binnen had gedaan kon die speler gewoon er om heen lopen met zijn snelheid. Maar zoals die analist zei hij had aan de binnenkant moeten staan.
Dat staat er precies toch kerel. Dat zeg ik dus ook..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 05 augustus 2015 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 13:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Lees nou eens Warrior. Ik leg de schuld niet bij hem. Ik leg de schuld ook bij hem, hij was namelijk de zevende schutterende man.. Of wou je zeggen dat die geweldig heeft staan keepen deze twee potjes.. Want nogmaals, 8 schoten tussen de palen en 5 tegengoals.. En die waren echt niet allemaal geweldig binnen geschoten hoor..
http://www.goal.com/nl/news/216/champions-league/2015/07/30/14011952/samenvatting-rapid-wien-ajax



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2015 door Hummel10 --
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2015 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Wat is je punt, ik heb die goals gezien, meerdere malen zelfs, kijk er nu ook rustig na en kom tot de colcusie dat het geen onhoudbare ballen zijn..

Een fout is overigens iets anders dan een houdbare bal niet kunnen pakken..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2015 door remco k --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 05 augustus 2015 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 15:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat is je punt, ik heb die goals gezien, meerdere malen zelfs, kijk er nu ook rustig na en kom tot de colcusie dat het geen onhoudbare ballen zijn..

Een fout is overigens iets anders dan een houdbare bal niet kunnen pakken..
Mijn punt is dat het prima goals zijn en de gemiddelde keeper ze niet gehad had.
Of je Cilissen nou wel of niet goed vind.
p111
 p111 - woensdag 05 augustus 2015 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 15:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat is je punt, ik heb die goals gezien, meerdere malen zelfs, kijk er nu ook rustig na en kom tot de colcusie dat het geen onhoudbare ballen zijn..

Een fout is overigens iets anders dan een houdbare bal niet kunnen pakken..
ha ha en maar blijven volhouden nou prima jongen als dat je enige punt is, je hebt gelijk hij had die van richting veranderde bal moeten stoppen die sukkel van Cillissen.
p111
 p111 - woensdag 05 augustus 2015 - 15:51   quote  deeplink  
p.s Ik ben het wel met je eens dat hij als een mongool Sinkgraven uitscheld dat had hij ook bij die andere 5 kunnen doen maar beter is dat hij dat helemaal niet doet en die jonkies oppept.
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2015 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 15:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mijn punt is dat het prima goals zijn en de gemiddelde keeper ze niet gehad had.
Of je Cilissen nou wel of niet goed vind.
Die eerste kan die niks aan doen, volgens mij moet hij helemaal nog niet komen bij de tweede in Wenen..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 05 augustus 2015 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 13:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk de wetgeving erop na, Engeland heeft dar bepaalde uitzonderingen op.. Maar Engeland is ook liever helemaal geen lid meer van de Eu..
Als Engeland dat kan dan kan het ook voor het voetbal.
Sommige dingen mogen niet
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 05 augustus 2015 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 13:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Oke, dus jij betaalt geen belasting en verzekering??

En ja de rijken bepalen alles.. De gehele politiek bulkt van het geld. het bedrijfsleven is niet anders. en laten die het nu net samen bepalen...
Wie zegt dat ik niet rijk ben?
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2015 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 15:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik niet rijk ben?
Ik, dan had je namelijk wel een iets hoger niveau gehad, en als dat zo was geweest zou je niet hier je tijd verdoen..
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2015 - 15:57   quote  deeplink  
Maar leg eens verder uit dan, want Engeland laat de jeugdspelers wel binnen als pappa een baan heeft..

Dus leg eens uit hoe je het ziet... En hoe dat ingevuld kan worden..
Pietje
 Pietje - woensdag 05 augustus 2015 - 16:11   quote  deeplink  
Zo, laat ik eindelijk ook maar eens iets van me horen. Eerder lukte mij niet. Niet omdat ik geen tijd had, maar simpelweg omdat ik ziedend ben en daardoor misschien dingen zou gaan schrijven waar ik later spijt van zou krijgen. Met het woord "ziedend" druk ik me nog eufemistisch uit!

Ik heb al jullie reacties maar niet gelezen, dat kost me teveel tijd. Godallemachtig wat was ik woest. Wat een kleuterklas dat Ajax. Diverse spelers maakten kinderlijke fouten: Bazoer, Sinkgraven, Cillissen, Dijks, Riedewald, Tete. Tja wie niet eigenlijk?? Maar ja, dat zijn jongetjes. De allergrootste fout, eigenlijk blunder/flater is gemaakt door ons aller Frank de Boer, die dacht met deze kleuterklas de geraffineerde Oostenrijkers wel even te kunnen verslaan. Ik had het al eerder voorspeld. DIT KAN GEWOON NIET! Met z'n allen, de Ajax-leiding incluis, schreeuwden we om ervaring en body. Met het aantrekken van Heitinga en Gudelj haalden we die min of meer in huis. En wat doet de Boer??? Inderdaad niet opstellen. HOE DOM KUN JE ZIJN? Een kleuterklasje van gemiddeld iets mer dan 20 jaar. Dit Ajax gaat het ook in de play-offs voor de Europa League niet redden. Elke tegenstander zal te zwaar zijn, zelfs uit Luxemburg, Vaticaanstad, Liechtenstein, San Marino en Andorra.

Daarom heb ik maar één opmerking: Frank de Boer ga je diep schamen!

Sorry, dit moest ik even kwijt. Ik vrees dat ik bij jullie op lange tenen ben gaan staan. Dat spijt me dan, maar -nogmaals- ik moest het (eindelijk) even kwijt!
p111
 p111 - woensdag 05 augustus 2015 - 16:19   quote  deeplink  
Sterkte Piet
Pietje
 Pietje - woensdag 05 augustus 2015 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 16:19 schreef p111 het volgende:
Sterkte Piet
Dank je wel, dat heb ik nodig. Ik ben al ruim 60 jaar supporter van Ajax en die club zit in mijn genen.Dan doet zo'n wedstrijd als gisterenavond verschrikkelijk veel pijn. Nota bene tegen een middelmatig clubje als Rapid Wien... Pff. Triest.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 05 augustus 2015 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 12:32 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nee, rijken bepalen niet alles.
Eerst zijn er mensen die niet rijk zijn en vervolgens alles kunnen bepalen.
Wat daarna gebeurd is dat die mensen rijk worden omdat ze alles bepalen.

Maar ik buig niet voor zakkenvullers en graaiers
Rijken bepalen niet alles?
Je moet nog een hoop leren over wie onze wereld regeert jongen.
Pietje
 Pietje - woensdag 05 augustus 2015 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 16:26 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Rijken bepalen niet alles?
Je moet nog een hoop leren over wie onze wereld regeert jongen.
Ik heb deze discussie niet gevolgd, maar ik vermoed waar het over gaat. Uiteraard zijn het de rijken die nagenoeg alles bepalen. Overal.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 05 augustus 2015 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 16:11 schreef Pietje het volgende:
Zo, laat ik eindelijk ook maar eens iets van me horen. Eerder lukte mij niet. Niet omdat ik geen tijd had, maar simpelweg omdat ik ziedend ben en daardoor misschien dingen zou gaan schrijven waar ik later spijt van zou krijgen. Met het woord "ziedend" druk ik me nog eufemistisch uit!

Ik heb al jullie reacties maar niet gelezen, dat kost me teveel tijd. Godallemachtig wat was ik woest. Wat een kleuterklas dat Ajax. Diverse spelers maakten kinderlijke fouten: Bazoer, Sinkgraven, Cillissen, Dijks, Riedewald, Tete. Tja wie niet eigenlijk?? Maar ja, dat zijn jongetjes. De allergrootste fout, eigenlijk blunder/flater is gemaakt door ons aller Frank de Boer, die dacht met deze kleuterklas de geraffineerde Oostenrijkers wel even te kunnen verslaan. Ik had het al eerder voorspeld. DIT KAN GEWOON NIET! Met z'n allen, de Ajax-leiding incluis, schreeuwden we om ervaring en body. Met het aantrekken van Heitinga en Gudelj haalden we die min of meer in huis. En wat doet de Boer??? Inderdaad niet opstellen. HOE DOM KUN JE ZIJN? Een kleuterklasje van gemiddeld iets mer dan 20 jaar. Dit Ajax gaat het ook in de play-offs voor de Europa League niet redden. Elke tegenstander zal te zwaar zijn, zelfs uit Luxemburg, Vaticaanstad, Liechtenstein, San Marino en Andorra.

Daarom heb ik maar één opmerking: Frank de Boer ga je diep schamen!

Sorry, dit moest ik even kwijt. Ik vrees dat ik bij jullie op lange tenen ben gaan staan. Dat spijt me dan, maar -nogmaals- ik moest het (eindelijk) even kwijt!
Pietje, je hebt helemaal gelijk en jouw betoog komt ongeveer overeen met het betoog van mij gisterenavond. Overigens voorspeelde ik de verliespartij al de ochtend voor de wedstrijd en nadat ik de opstelling zag wist ik het al helemaal zeker! Wie gaat nu zijn enige speler met een beetje body, Gudelj, vervangen voor nog een lichtgewicht??? En creëert daarmee dat er een nog jonger elftal op het veld komt te staan??? Het lijkt soms wel alsof De Boer wat te bewijzen heeft wat betreft jonge spelers op het veld???
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 05 augustus 2015 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 13:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Lees nou eens Warrior. Ik leg de schuld niet bij hem. Ik leg de schuld ook bij hem, hij was namelijk de zevende schutterende man.. Of wou je zeggen dat die geweldig heeft staan keepen deze twee potjes.. Want nogmaals, 8 schoten tussen de palen en 5 tegengoals.. En die waren echt niet allemaal geweldig binnen geschoten hoor..
Remco, gisteren was je tijdens de wedstrijd toch wat stelliger in je overtuiging! Natuurlijk kan het zijn dat hij van 1 van die 5 goals misschien de bal moest hebben, maar Cilessen is voor Ajax gewoon een prima keeper en helaas zijn er in Nederland geen betere te vinden. Ook ik heb eerder al gemeld dat Cilessen niet 1 van de beste keepers van de wereld is, zoals hier toen werd geroepen, maar ik blijf bij het standpunt dat Cilessen niets, maar dan ook helemaal niets, heeft kunnen doen aan de uitschakeling in de voorronde van de CL.
Brandje
 Brandje - woensdag 05 augustus 2015 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 15:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik, dan had je namelijk wel een iets hoger niveau gehad, en als dat zo was geweest zou je niet hier je tijd verdoen..
Ook domme mensen kunnen een loterij winnen hahaha
Pietje
 Pietje - woensdag 05 augustus 2015 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 16:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Pietje, je hebt helemaal gelijk en jouw betoog komt ongeveer overeen met het betoog van mij gisterenavond. Overigens voorspeelde ik de verliespartij al de ochtend voor de wedstrijd en nadat ik de opstelling zag wist ik het al helemaal zeker! Wie gaat nu zijn enige speler met een beetje body, Gudelj, vervangen voor nog een lichtgewicht??? En creëert daarmee dat er een nog jonger elftal op het veld komt te staan??? Het lijkt soms wel alsof De Boer wat te bewijzen heeft wat betreft jonge spelers op het veld???
Ik heb het forum gisterenavond maar niet meer bezocht. Ik was te kwaad. In dit topic had ik ook al mijn bezwaren geuit, toen Eide met de opstelling kwam. Ik kon mijn ogen niet geloven. Jonger, nog eens jonger... en dat in deze belangrijke wedstrijd tegen een matige maar geslepen ploeg, die veel ervarener was. Volgens mij hebben die Oostenrijkers maar drie schietkansen gehad, maar wel waren die drie schietkansen prompt een doelpunt. Ik weet ook niet van De Boer bezielt, maar wel weet ik dat er niemand zo eigenwijs is als hij. Mijn bloed kookt nog steeds.
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 05 augustus 2015 - 17:30   quote  deeplink  
Heeft Ajax dan nog steeds niets geleerd in de afgelopen 3 jaar ?
Je kan geen wedstrijd winnen met jonge lammetjes op het veld.
Dat is gisteren wel weer gebleken.
Brandje
 Brandje - woensdag 05 augustus 2015 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 16:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb het forum gisterenavond maar niet meer bezocht. Ik was te kwaad. In dit topic had ik ook al mijn bezwaren geuit, toen Eide met de opstelling kwam. Ik kon mijn ogen niet geloven. Jonger, nog eens jonger... en dat in deze belangrijke wedstrijd tegen een matige maar geslepen ploeg, die veel ervarener was. Volgens mij hebben die Oostenrijkers maar drie schietkansen gehad, maar wel waren die drie schietkansen prompt een doelpunt. Ik weet ook niet van De Boer bezielt, maar wel weet ik dat er niemand zo eigenwijs is als hij. Mijn bloed kookt nog steeds.
Ik ben de trainer gvd echt goed zat te worden. Fisher meer dan een jaar geblesseerd geweest. Verder amper gespeeld en ook bij Jong Denemarken even op ze plaats gezet. Maar mag in de wedstrijd van het jaar gewoon in de basis starten en doet dan vervolgens niks anders dan naar binnen trekken en Klaassen en Milik in de weg lopen en verkeerde passes geven.
Veltman mag als een dweil blijven spelen terwijl je gvd ervaring nodig hebt.
Ben die eigenwijze draak echt zo zat aan het worden.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 05 augustus 2015 - 17:35   quote  deeplink  
Ik zeg één woord:

-B-L-A-M-A-G-E-

Als je Routine op de bank houdt, ben je imo verkeerd bezig!!
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 05 augustus 2015 - 17:38   quote  deeplink  
Ajax kan niet met acht jonge lammetjes spelen met drie ervaren spelers erbij.
Nee, het moet altijd zeven ervaren spelers zijn met vier geweldige talenten.
Dan zien we ineens dat de balans dan weer terug is.
p111
 p111 - woensdag 05 augustus 2015 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 16:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dank je wel, dat heb ik nodig. Ik ben al ruim 60 jaar supporter van Ajax en die club zit in mijn genen.Dan doet zo'n wedstrijd als gisterenavond verschrikkelijk veel pijn. Nota bene tegen een middelmatig clubje als Rapid Wien... Pff. Triest.
Mijn vriendin loopt weg omdat ik zit te vloeken bij die wedstrijd ze wordt gek van mij en dat begrijp ik , want ik ben doodziek als ze het op die manier weggeven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [3e voorronde Champions League] Ajax - Rapid Wien (29 juli en 4 augustus 2015); 4 - 5 (2-2 & 2-3)









0.0158410