BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [3e voorronde Champions League] Ajax - Rapid Wien (29 juli en 4 augustus 2015); 4 - 5 (2-2 & 2-3)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 augustus 2015 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 22:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jij mag ook wel vaker reageren. Je zit namelijk vaak goed denk ik
En dat is nu juist het probleem Loetje. Ik wil juist eens ongelijk hebben en voorspelde gisteren al tegen een collega dat Ajax dit niet ging winnen. Simpelweg omdat je slimheid moet hebben in dit soort wedstrijden. Heel leuk om 0-2 voor te staan, maar als je vervolgens tegen 10 man de wedstrijd niet eens kan uitspelen zit er mentaal al iets helemaal fout. Vervolgens zie je in de thuiswedstrijd wederom dezelfde foutjes gemaakt worden en simpelweg ontbreekt de echte wil om te winnen. Misschien zit die er wel als ze het uitspreken, maar op het veld is die weinig zichtbaar. Vaak is het spel voorspelbaar. De acties van El Ghazi zijn voorspelbaar, de loopacties van het middenveld zijn voorspelbaar en de laksheid in de verdediging zijn voorspelbaar.

Ajax is te jeugdig en moet gewoon eens leren dat er ook ervaring nodig is. Heitinga en Gudelj zijn gehaald voor ervaring en voor body, maar beiden zet je in deze wedstrijd op de bank??? Toen ik de opstelling zag wist ik al dat dit weer zo'n avond zou worden die ik de dag ervoor al had voorspeld. Misschien is dat ook wel de reden dat ik zou beroerd heb geslapen vandaag!!

Overigens vind ik die gesprekken na afloop van de wedstrijd altijd dooddoeners door spelers en trainer! Leuk dat je ineens weet hoe het allemaal wel moet maar er is vandaag gewoon, net als vorige week, collectief gefaald! Wat voetbal is een teamsport en je doet het als team!!

En dat ik wat minder reageer heeft meer te maken met sommigen hier op het forum! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 augustus 2015 - 22:43   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2015 door Ajax Warrior --
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 04 augustus 2015 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 22:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En dat is nu juist het probleem Loetje. Ik wil juist eens ongelijk hebben en voorspelde gisteren al tegen een collega dat Ajax dit niet ging winnen. Simpelweg omdat je slimheid moet hebben in dit soort wedstrijden. Heel leuk om 0-2 voor te staan, maar als je vervolgens tegen 10 man de wedstrijd niet eens kan uitspelen zit er mentaal al iets helemaal fout. Vervolgens zie je in de thuiswedstrijd wederom dezelfde foutjes gemaakt worden en simpelweg ontbreekt de echte wil om te winnen. Misschien zit die er wel als ze het uitspreken, maar op het veld is die weinig zichtbaar. Vaak is het spel voorspelbaar. De acties van El Ghazi zijn voorspelbaar, de loopacties van het middenveld zijn voorspelbaar en de laksheid in de verdediging zijn voorspelbaar.

Ajax is te jeugdig en moet gewoon eens leren dat er ook ervaring nodig is. Heitinga en Gudelj zijn gehaald voor ervaring en voor body, maar beiden zet je in deze wedstrijd op de bank??? Toen ik de opstelling zag wist ik al dat dit weer zo'n avond zou worden die ik de dag ervoor al had voorspeld. Misschien is dat ook wel de reden dat ik zou beroerd heb geslapen vandaag!!

Overigens vind ik die gesprekken na afloop van de wedstrijd altijd dooddoeners door spelers en trainer! Leuk dat je ineens weet hoe het allemaal wel moet maar er is vandaag gewoon, net als vorige week, collectief gefaald! Wat voetbal is een teamsport en je doet het als team!!

En dat ik wat minder reageer heeft meer te maken met sommigen hier op het forum! ;-)
Hier kan ik me prima in vinden.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 04 augustus 2015 - 22:49   quote  deeplink  
Hoe kan newcastle, gewoon een middenmoter in Engeland, 2x beste spelers van de eredivisie halen. Na de jong gaat wijnaldum die kant op.
Uefa ga iets doen want dit kan toch niet?

Cl is alleen voor kampioenen en niet voor de nummer 2.
Of de cl alleen voor de Engelse Franse Duitse Spaanse en Italiaanse clubs en el voor de rest van Europa.

Ik denk dat de nummer 19 van Engeland gewoon Cl waardig is
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 augustus 2015 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 22:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En dat is nu juist het probleem Loetje. Ik wil juist eens ongelijk hebben en voorspelde gisteren al tegen een collega dat Ajax dit niet ging winnen. Simpelweg omdat je slimheid moet hebben in dit soort wedstrijden. Heel leuk om 0-2 voor te staan, maar als je vervolgens tegen 10 man de wedstrijd niet eens kan uitspelen zit er mentaal al iets helemaal fout. Vervolgens zie je in de thuiswedstrijd wederom dezelfde foutjes gemaakt worden en simpelweg ontbreekt de echte wil om te winnen. Misschien zit die er wel als ze het uitspreken, maar op het veld is die weinig zichtbaar. Vaak is het spel voorspelbaar. De acties van El Ghazi zijn voorspelbaar, de loopacties van het middenveld zijn voorspelbaar en de laksheid in de verdediging zijn voorspelbaar.

Ajax is te jeugdig en moet gewoon eens leren dat er ook ervaring nodig is. Heitinga en Gudelj zijn gehaald voor ervaring en voor body, maar beiden zet je in deze wedstrijd op de bank??? Toen ik de opstelling zag wist ik al dat dit weer zo'n avond zou worden die ik de dag ervoor al had voorspeld. Misschien is dat ook wel de reden dat ik zou beroerd heb geslapen vandaag!!

Overigens vind ik die gesprekken na afloop van de wedstrijd altijd dooddoeners door spelers en trainer! Leuk dat je ineens weet hoe het allemaal wel moet maar er is vandaag gewoon, net als vorige week, collectief gefaald! Wat voetbal is een teamsport en je doet het als team!!

En dat ik wat minder reageer heeft meer te maken met sommigen hier op het forum! ;-)
Bedoel dat ik je mening enkel waardeer ;-) Als ik oneens ben hoor je het ook wel, you know.
Maar ik had er ook geen goed gevoel over. Structurele fouten worden zelfs erger.

Maar wat kraamt Frank net weer een onzin uit zeg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2015 door Loetje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 augustus 2015 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 22:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bedoel dat ik je mening enkel waardeer ;-) Als ik oneens ben hoor je het ook wel, you know.
Maar ik had er ook geen goed gevoel over. Structurele fouten worden zelfs erger.

Maar wat kraamt Frank net weet een onzin uit zeg
Hehehe dat snap ik Loetje!

Ik heb de uitspraken van Frank niet gehoord, kijk ik bewust niet naar aangezien mijn AJAX-bloed dan nog meer gaat koken!!! Ik wordt gewoon schijtziek dat structurele fouten niet worden aangepakt, maar de selectie voor het thuisduel juist nog meer wordt verjongd en de body en ervaring op de bank zit!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 augustus 2015 - 22:55   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2015 door Ajax Warrior --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 04 augustus 2015 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 22:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En dat is nu juist het probleem Loetje. Ik wil juist eens ongelijk hebben en voorspelde gisteren al tegen een collega dat Ajax dit niet ging winnen. Simpelweg omdat je slimheid moet hebben in dit soort wedstrijden. Heel leuk om 0-2 voor te staan, maar als je vervolgens tegen 10 man de wedstrijd niet eens kan uitspelen zit er mentaal al iets helemaal fout. Vervolgens zie je in de thuiswedstrijd wederom dezelfde foutjes gemaakt worden en simpelweg ontbreekt de echte wil om te winnen. Misschien zit die er wel als ze het uitspreken, maar op het veld is die weinig zichtbaar. Vaak is het spel voorspelbaar. De acties van El Ghazi zijn voorspelbaar, de loopacties van het middenveld zijn voorspelbaar en de laksheid in de verdediging zijn voorspelbaar.

Ajax is te jeugdig en moet gewoon eens leren dat er ook ervaring nodig is. Heitinga en Gudelj zijn gehaald voor ervaring en voor body, maar beiden zet je in deze wedstrijd op de bank??? Toen ik de opstelling zag wist ik al dat dit weer zo'n avond zou worden die ik de dag ervoor al had voorspeld. Misschien is dat ook wel de reden dat ik zou beroerd heb geslapen vandaag!!

Overigens vind ik die gesprekken na afloop van de wedstrijd altijd dooddoeners door spelers en trainer! Leuk dat je ineens weet hoe het allemaal wel moet maar er is vandaag gewoon, net als vorige week, collectief gefaald! Wat voetbal is een teamsport en je doet het als team!!

En dat ik wat minder reageer heeft meer te maken met sommigen hier op het forum! ;-)
Inderdaad zijn veel te jong op veel plekken. Heitinga had vandaag gewoon moeten starten. Riedewald verzuipt vandaag ook gewoon helaas. Niet dat ik bv Poulsen zo geweldig vond maar dat type mis je gewoon. Met alleen talent red je het gewoon niet veel te grillig.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 04 augustus 2015 - 22:56   quote  deeplink  
Er moet echt een drastische wijzing plaats vinden.

Misschien moeten clubs geen buitenlanders meer opstellen en ook niet spelers die een ander paspoort aannemen.
Messi dus terug naar Argentinië en braziliane terug naar hun eigen land en ronaldo terug naar Portugal en robben terug naar nederland
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 augustus 2015 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 22:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad zijn veel te jong op veel plekken. Heitinga had vandaag gewoon moeten starten. Riedewald verzuipt vandaag ook gewoon helaas. Niet dat ik bv Poulsen zo geweldig vond maar dat type mis je gewoon. Met alleen talent red je het gewoon niet veel te grillig.
Overigens, en dat mag ik trots zeggen, roep ik dat samen met Pietje al vele jaren hier! Talent moet gecombineerd worden met ervaring! Maar Frank lijkt juist het tegenovergestelde te denken. Jeugd moet gecombineerd worden met nog meer jeugd! ;-)
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 augustus 2015 - 22:58   quote  deeplink  
Nou, 4e voorronde Europa League, we zijn geplaatst dus vast een club die makkelijk is.... pfff. Inter Baku uit, altijd lastig.

Stadions 20% vol. De meest kansloze tegenstanders en niemand die het serieus neemt. Geld naar Pisvee. Tranen nog steeds in mijn ogen
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 augustus 2015 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 22:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Overigens, en dat mag ik trots zeggen, roep ik dat samen met Pietje al vele jaren hier! Talent moet gecombineerd worden met ervaring! Maar Frank lijkt juist het tegenovergestelde te denken. Jeugd moet gecombineerd worden met nog meer jeugd! ;-)
En zelfs dat alleen is niet genoeg. Een speler die in 60% van je wedstrijden beslissend is, is ook een must Warrior. Jongens die altijd wat kunnen. Alleen talent en ervaring is dat niet. Neemt niet weg dat die mix veel beter moet zijn
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 augustus 2015 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 22:49 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Hoe kan newcastle, gewoon een middenmoter in Engeland, 2x beste spelers van de eredivisie halen. Na de jong gaat wijnaldum die kant op.
Uefa ga iets doen want dit kan toch niet?

Cl is alleen voor kampioenen en niet voor de nummer 2.
Of de cl alleen voor de Engelse Franse Duitse Spaanse en Italiaanse clubs en el voor de rest van Europa.

Ik denk dat de nummer 19 van Engeland gewoon Cl waardig is
Misschien moet je eens logischer gaan denken en de schuld niet bij de UEFA leggen wat dat aangaat, maar bij die nonsens-bedragen die clubs in Engeland voor tv-gelden krijgen. Daar ontvangt de nummer 20 aan het eind van het seizoen gewoon nog 90 miljoen euro! En daarom kunnen zulke clubs ook zulke spelers kopen! Zowel in Duitsland, Spanje alsmede in Frankrijk willen clubs nu ook meer gaan ontvangen voor de tv-gelden en dat is ook de reden dat bijvoorbeeld Barcelona zijn tv-rechten maar voor 1 jaar heeft verkocht en pas vanaf volgend seizoen met alle clubs zichzelf gaat aanbieden en hopen dat er dan miljarden worden betaald!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 augustus 2015 - 22:59   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2015 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 22:58 schreef Loetje het volgende:
Nou, 4e voorronde Europa League, we zijn geplaatst dus vast een club die makkelijk is.... pfff. Inter Baku uit, altijd lastig.

Stadions 20% vol. De meest kansloze tegenstanders en niemand die het serieus neemt. Geld naar Pisvee. Tranen nog steeds in mijn ogen
Yes man, lekker zo'n Oostblokland waar je vervolgens ook kansloos tegen uitgeschakeld wordt!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 22:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

En zelfs dat alleen is niet genoeg. Een speler die in 60% van je wedstrijden beslissend is, is ook een must Warrior. Jongens die altijd wat kunnen. Alleen talent en ervaring is dat niet. Neemt niet weg dat die mix veel beter moet zijn
Daar heb je zeker een punt Loetje, maar inderdaad ontbreekt nu zelfs de mix en is enkel en alleen gekozen voor jeugd, jeugd en nog eens jeugd!
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 22:56 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Er moet echt een drastische wijzing plaats vinden.

Misschien moeten clubs geen buitenlanders meer opstellen en ook niet spelers die een ander paspoort aannemen.
Messi dus terug naar Argentinië en braziliane terug naar hun eigen land en ronaldo terug naar Portugal en robben terug naar nederland
Te beginnen zou je voor achterin eens kunnen scouten in Zuid Amerika.

En wat mij betreft mag Overmars en de Boer pleiten. Laat maar een naam komen die niet van binnen de club komt. Het Ajax spel? Ja, zoals Ajax in 95 speelde roept iedereen. Ik wil niet veel zeggen maar zo heeft Ajax sindsdien op 96 en 98 na ook niet meer gespeeld.

Maar het is vriendjespolitiek. Deugt niks van
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 22:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Misschien moet je eens logischer gaan denken en de schuld niet bij de UEFA leggen wat dat aangaat, maar bij die nonsens-bedragen die clubs in Engeland voor tv-gelden krijgen. Daar ontvangt de nummer 20 aan het eind van het seizoen gewoon nog 90 miljoen euro! En daarom kunnen zulke clubs ook zulke spelers kopen! Zowel in Duitsland, Spanje alsmede in Frankrijk willen clubs nu ook meer gaan ontvangen voor de tv-gelden en dat is ook de reden dat bijvoorbeeld Barcelona zijn tv-rechten maar voor 1 jaar heeft verkocht en pas vanaf volgend seizoen met alle clubs zichzelf gaat aanbieden en hopen dat er dan miljarden worden betaald!
Haha of niet. Maar geloof dat het zelfs nog meer was, de promovendus in dit geval. Ziekelijk veel geld
eddy99
 eddy99 - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:04   quote  deeplink  
Ah jongens, niet zo somber. We spelen kwalificatie Europa League.Da's best mooi hoor.
p111
 p111 - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:04   quote  deeplink  
Kutzooi wat een drama je maakt 2-2 en weer geef je zo een derde goal weg hoe is het mogelijk wat een drama voor alle Ajax supporters.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Haha of niet. Maar geloof dat het zelfs nog meer was, de promovendus in dit geval. Ziekelijk veel geld
Ok, ik begreep ergens dat het zo rond de 90 miljoen euro was! Het is gewoon ongelooflijk en bovenal belachelijk. In Nederland krijgen we dan echt een schijntje! ;-)
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Daar heb je zeker een punt Loetje, maar inderdaad ontbreekt nu zelfs de mix en is enkel en alleen gekozen voor jeugd, jeugd en nog eens jeugd!
Ik had er toevallig laatst een verhaaltje van gemaakt. De hebt de peuters (17/18 jaar). De jeugd (19/20 jaar), de vaders (tot 29 jaar) en de opa's (30 en ouder). Heb van de eerste categorie er 3, de 2e 2, 3e 3 en van de 4e 2. Een vedette erbij. Is in mijn optiek de juiste mix. Elk mens moet leren in het leven, ik spreek met dat betreft, ondanks pas 24 jaar best uit ervaring. Iedereen heeft mensen nodig die je eruit sleuren en dat weet jij ook.

Een Veltman bv, moet de leider zijn. Die moet toch ook nog gecoacht worden of niet dan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2015 door Loetje --
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ok, ik begreep ergens dat het zo rond de 90 miljoen euro was! Het is gewoon ongelooflijk en bovenal belachelijk. In Nederland krijgen we dan echt een schijntje! ;-)
Watford 6.5 miljoen voor Berghuis. Zie je het voor je, NAC promoveert dadelijk en koopt Klaassen...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 22:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Misschien moet je eens logischer gaan denken en de schuld niet bij de UEFA leggen wat dat aangaat, maar bij die nonsens-bedragen die clubs in Engeland voor tv-gelden krijgen. Daar ontvangt de nummer 20 aan het eind van het seizoen gewoon nog 90 miljoen euro! En daarom kunnen zulke clubs ook zulke spelers kopen! Zowel in Duitsland, Spanje alsmede in Frankrijk willen clubs nu ook meer gaan ontvangen voor de tv-gelden en dat is ook de reden dat bijvoorbeeld Barcelona zijn tv-rechten maar voor 1 jaar heeft verkocht en pas vanaf volgend seizoen met alle clubs zichzelf gaat aanbieden en hopen dat er dan miljarden worden betaald!
Ik weet ook wel dat newcastle dat kan betalen.
Ik ben niet gek.
Maar uefa moet wel iets gaan doen want dit maakt het voetbal er niet beter op.
Newcastle speelt volgens mij geen europees voetbal en haalt wel topspelers die in Nederland cl zou spelen. Dus dan moet je newcastle maar ook toe laten want je wilt de beste clubs toch in Europa?
Newcastle is goed genoeg om Ajax en psv leeg te kopen maar niet goed genoeg om europees te spelen.

Dus is de europees voetbal echt een fars want het is eigenlijk gewoon een competitie tussen de 2 a 3 competities
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:10   quote  deeplink  
Maar wat Rummenige, Voller en Beckenbauer de afgelopen weken ook zeiden, we moeten (Bayern) oppassen dat de Premier League ons niet volledig voorbij streeft. Dus die maken voor sponsoren gewoon veel tripjes richting Azië.

Ondanks het het imago van de club compleet kapot zou maken, is dat samen met een rijke eigenaar wel de enige kans om mee te gaan. Het is belachelijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2015 door Loetje --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik had er toevallig laatst een verhaaltje van gemaakt. De hebt de peuters (17/18 jaar). De jeugd (19/20 jaar), de vaders (tot 29 jaar) en de opa's (30 en ouder). Heb van de eerste 2 categorieën er 3, de 2e 2, 3e 3 en van de 4e 2. Een vedette erbij. Is in mijn optiek de juiste mix. Elk mens moet leren in het leven, ik spreek met dat betreft, ondanks pas 24 jaar best uit ervaring. Iedereen heeft mensen nodig die je eruit sleuren en dat weet jij ook.

Een Veltman bv, moet de leider zijn. Die moet toch ook nog gecoacht worden of niet dan?
Yep gap...als geen ander
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Watford 6.5 miljoen voor Berghuis. Zie je het voor je, NAC promoveert dadelijk en koopt Klaassen...
Hehehehehehe zou wat wezen he! ;-) Maar alles te danken aan dat belachelijke bedrag wat daar voor de tv-gelden is betaald!
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehehehehehe zou wat wezen he! ;-) Maar alles te danken aan dat belachelijke bedrag wat daar voor de tv-gelden is betaald!
Ja. En kan je zeggen, het wordt enkel meer. Niet minder.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik had er toevallig laatst een verhaaltje van gemaakt. De hebt de peuters (17/18 jaar). De jeugd (19/20 jaar), de vaders (tot 29 jaar) en de opa's (30 en ouder). Heb van de eerste 2 categorieën er 3, de 2e 2, 3e 3 en van de 4e 2. Een vedette erbij. Is in mijn optiek de juiste mix. Elk mens moet leren in het leven, ik spreek met dat betreft, ondanks pas 24 jaar best uit ervaring. Iedereen heeft mensen nodig die je eruit sleuren en dat weet jij ook.

Een Veltman bv, moet de leider zijn. Die moet toch ook nog gecoacht worden of niet dan?
Je hebt helemaal gelijk, maar dat is ook wel vaker hier geroepen! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:09 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik weet ook wel dat newcastle dat kan betalen.
Ik ben niet gek.
Maar uefa moet wel iets gaan doen want dit maakt het voetbal er niet beter op.
Newcastle speelt volgens mij geen europees voetbal en haalt wel topspelers die in Nederland cl zou spelen. Dus dan moet je newcastle maar ook toe laten want je wilt de beste clubs toch in Europa?
Newcastle is goed genoeg om Ajax en psv leeg te kopen maar niet goed genoeg om europees te spelen.

Dus is de europees voetbal echt een fars want het is eigenlijk gewoon een competitie tussen de 2 a 3 competities
Maar daar kan de UEFA niets aan doen, want dit heeft gewoon te maken met wat een gek in een bepaald land voor de tv-gelden betaald en wat de ontvanger ervoor wil krijgen!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:13   quote  deeplink  
Uefa moet gewoon iets doen. Want de kleine competities gaan hier zwaar onder leiden en rest van de Europese competities ook.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ja. En kan je zeggen, het wordt enkel meer. Niet minder.
Inderdaad, want die gekken gaan alleen maar meer betalen! Kijk nu alleen al naar Duitsland en Spanje. Die zijn razend vanwege de bedragen in Engeland en willen hetzelfde creëren. Goed voor die landen, maar nog kutter voor de kleine voetballanden waaronder Nederland!
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Uefa moet gewoon iets doen. Want de kleine competities gaan hier zwaar onder leiden en rest van de Europese competities ook.
Daar heeft de UEFA niks tegen te doen en kan het niets tegen doen. Dat is geheel extern daar van en het is ook niet strafbaar
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Uefa moet gewoon iets doen. Want de kleine competities gaan hier zwaar onder leiden en rest van de Europese competities ook.
Wat dan? Want roepen is makkelijk, maar kom eens met ideeën dan!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar daar kan de UEFA niets aan doen, want dit heeft gewoon te maken met wat een gek in een bepaald land voor de tv-gelden betaald en wat de ontvanger ervoor wil krijgen!
Uefa kan wel wat doen. Laten de Engelse clubs gewoon belasting betalen.
Net zo dat de rijken meer moeten betalen dan de arme.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Uefa moet gewoon iets doen. Want de kleine competities gaan hier zwaar onder leiden en rest van de Europese competities ook.
Welkom in de commerciële wereld....en buig maar voor de sjeiken en olieboeren
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Uefa kan wel wat doen. Laten de Engelse clubs gewoon belasting betalen.
Net zo dat de rijken meer moeten betalen dan de arme.
Whahahahahaha sorry ouwe, maar je draaft weer door zonder de werkelijkheid te kennen!
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad, want die gekken gaan alleen maar meer betalen! Kijk nu alleen al naar Duitsland en Spanje. Die zijn razend vanwege de bedragen in Engeland en willen hetzelfde creëren. Goed voor die landen, maar nog kutter voor de kleine voetballanden waaronder Nederland!
Kijk, het zal niet direct werken... Maar je zou bijvoorbeeld jaarlijks in de voorbereiding tripjes kunnen maken naar Amerika, China, Australië etc. Dat voor een sponsor als Bwin, Unibet, Huawei, William Hill en nog meer. Bedoel dan voor de toekomst. Het is niet zoals we gewend zijn maar het zijn de feiten.

Imago van de club met 'het Ajax spel' is er ook niet. Of heb jij Ajax na 98 nog zo zien spelen?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat dan? Want roepen is makkelijk, maar kom eens met ideeën dan!
Belasting laten betalen.

Of clubs mogen alleen landgenoten opstellen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, maar dat is ook wel vaker hier geroepen! ;-)
I know. Maar vraag me bij bepaalde aankopen wel eens af waar nou op gelet wordt?
En nog iets waar ik me vaak aan erger, spelers op posities waar ze niet horen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Welkom in de commerciële wereld....en buig maar voor de sjeiken en olieboeren
Ik buig niet voor die mensen. Sorry maar de rijken mogen niet alles bepalen
Brandje
 Brandje - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 22:49 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Hoe kan newcastle, gewoon een middenmoter in Engeland, 2x beste spelers van de eredivisie halen. Na de jong gaat wijnaldum die kant op.
Uefa ga iets doen want dit kan toch niet?

Cl is alleen voor kampioenen en niet voor de nummer 2.
Of de cl alleen voor de Engelse Franse Duitse Spaanse en Italiaanse clubs en el voor de rest van Europa.

Ik denk dat de nummer 19 van Engeland gewoon Cl waardig is
Hou eens op te janken joh. We liggen eruit tegen de nummer 2 van OOSTENRIJK. Er is geen engelse club aan te pas gekomen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kijk, het zal niet direct werken... Maar je zou bijvoorbeeld jaarlijks in de voorbereiding tripjes kunnen maken naar Amerika, China, Australië etc. Dat voor een sponsor als Bwin, Unibet, Huawei, William Hill en nog meer. Bedoel dan voor de toekomst. Het is niet zoals we gewend zijn maar het zijn de feiten.

Imago van de club met 'het Ajax spel' is er ook niet. Of heb jij Ajax na 98 nog zo zien spelen?
Nee, maar we zijn natuurlijk al tijden voorbijgestreefd. Dat kan niemand ontkennen. Het hele Nederlandse voetbal ligt op zijn gat, met af en toe nog een uitschieter. Maar die uitschieters zijn 1 keer en dan heel niet weer!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:18 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Belasting laten betalen.

Of clubs mogen alleen landgenoten opstellen.
Hahahaha gelijke rechten? Betekend dat iedereen dat belasting moet gaan betalen! Of geldt dat in jouw ogen dan weer niet?
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:18 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Belasting laten betalen.

Of clubs mogen alleen landgenoten opstellen.
Je gaat zo ver van de realiteit af.
Wat jij zegt (het spijt me, ben racistisch) is hetzelfde als al die klote buitenlanders terugsturen. Is het te laat voor.

Sowieso klopt het niet wat je zegt, maar al was het mogelijk dan was je al te laat
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee, maar we zijn natuurlijk al tijden voorbijgestreefd. Dat kan niemand ontkennen. Het hele Nederlandse voetbal ligt op zijn gat, met af en toe nog een uitschieter. Maar die uitschieters zijn 1 keer en dan heel niet weer!
Ja dat klopt. Daarom denk ik dat dat voor de toekomst de enige optie is.
Al zou de fluwelen revolutie werken, die aansluiting met de top is niet te realiseren met alleen jeugd.

En verdedigen he.... Wat een drama hier in dit land
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:19 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hou eens op te janken joh. We liggen eruit tegen de nummer 2 van OOSTENRIJK. Er is geen engelse club aan te pas gekomen.
Nee weet je waarom.
Oostenrijk is beter geworden omdat onze spelers worden weggekocht.

Werder zocht een spits en spits van rapid stond op het lijstje maar koos voor de spits van az. Spelers uit de Nederlandse competitie zijn gewilder dan de spelers van de Oostenrijkse competitie. Waardoor de spelers daar langer bij elkaar kunnen blijven en in Nederland al na 1 goed seizoen weg zijn
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahaha gelijke rechten? Betekend dat iedereen dat belasting moet gaan betalen! Of geldt dat in jouw ogen dan weer niet?
Ja iedereen betaald belasting maar de kleine competities krijgen dan gewoon meer terug.
Subsidie geven aan de kleine competitie
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nee weet je waarom.
Oostenrijk is beter geworden omdat onze spelers worden weggekocht.

Werder zocht een spits en spits van rapid stond op het lijstje maar koos voor de spits van az. Spelers uit de Nederlandse competitie zijn gewilder dan de spelers van de Oostenrijkse competitie. Waardoor de spelers daar langer bij elkaar kunnen blijven en in Nederland al na 1 goed seizoen weg zijn
Wat lul jij nou man, die raken nog sneller spelers kwijt.

Kijk die Beric nou, dan denk ik.... Die is zo slecht niet. 6 miljoen moet ie kosten. Ik zeg niet dat het wat wordt. Maar Ajax slaapt gewoon
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:19 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik buig niet voor die mensen. Sorry maar de rijken mogen niet alles bepalen
....maar dat doen ze wel en daar kan jij geen reet aan veranderen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [3e voorronde Champions League] Ajax - Rapid Wien (29 juli en 4 augustus 2015); 4 - 5 (2-2 & 2-3)









0.0174829