BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [3e voorronde Champions League] Ajax - Rapid Wien (29 juli en 4 augustus 2015); 4 - 5 (2-2 & 2-3)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 05 augustus 2015 - 21:55   quote  deeplink  
Cambuur had wel weer een talent van City binnen. Werd door Patrick Viera als een grote beschouwd, beter dan Rusnak. Dus ben wel benieuwd. Leuk ploeggie
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2015 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 16:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Remco, gisteren was je tijdens de wedstrijd toch wat stelliger in je overtuiging! Natuurlijk kan het zijn dat hij van 1 van die 5 goals misschien de bal moest hebben, maar Cilessen is voor Ajax gewoon een prima keeper en helaas zijn er in Nederland geen betere te vinden. Ook ik heb eerder al gemeld dat Cilessen niet 1 van de beste keepers van de wereld is, zoals hier toen werd geroepen, maar ik blijf bij het standpunt dat Cilessen niets, maar dan ook helemaal niets, heeft kunnen doen aan de uitschakeling in de voorronde van de CL.
Ik was gister woedend ja. Niet zozeer op zijn spel, want dat heb ik zelden heel goed gevonden en dat is ook algemeen bekend.
maar op zijn manier van reageren op de tegengoal, dat doet die altijd, en daar moeten maatregelen tegen volgen, ik vind het echt te belachelijk voor woorden voor iemand die zelf niet top is..

En ik vind dat hij er met het hele elftal wel degelijk wat aan had kunnen doen, Iedereen had dingen beter kunnen doen en niemand was twee wedstrijden lang gewoon goed, ook Klaassen niet want die was gister ook gewoon heel slecht. Cilissen was deze twee wedstrijden gewoon heel matig, het zijn geen blunders maar zeker ook geen onhoudbare ballen..

Jezus wat ben ik nog steeds woest..
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2015 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 16:54 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ook domme mensen kunnen een loterij winnen hahaha
Ja dat is waar... Oeps.
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2015 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 18:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

In de problemen gebracht door Bazoer vind ik zo een onzin. Bazoer kopt hem gewoon rustig in zijn voeten. Hij kan hem makkelijk terug passen of wegdraaien met zijn lichaam er tussen.
Wat doet hij een trucje die je daar gewoon niet moet doen. Dat wordt afgestraft en dan krijg Bazoer de schuld.
Ze krijgen beiden schuld... Niemand die er maar 1 de schuld geeft..
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2015 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 18:42 schreef Onze Ajax het volgende:
Ajax laat gewoon veel te snel de jonge talenten de 90 minuten vol spelen, terwijl ze geen voetbalervaring op het hoogste niveau hebben. Ze willen te snel, daar ze denken dat het dan wel goed komt. De praktijk gaf gister een heel ander beeld.
Welke jongens van gister hadden nog nooit op het hoogste niveau gespeeld?
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2015 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 21:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zal ik je iets heel raars vertellen....er staat bij PSV een speler op de schoplijst die mij altijd positief is opgevallen...jij kijkt alles,ben benieuwd of jij weet wie ik bedoel
Jij was altijd wel fan van die Ritzmaijer toch?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 augustus 2015 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 22:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij was altijd wel fan van die Ritzmaijer toch?
Yep....maar ik ben geen kenner... laat staan scout
Loetje
 Loetje - woensdag 05 augustus 2015 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 22:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij was altijd wel fan van die Ritzmaijer toch?
En Hupperts ook als ik het goed heb
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 augustus 2015 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 22:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

En Hupperts ook als ik het goed heb
Ook...maar zie bovenstaande post
Loetje
 Loetje - woensdag 05 augustus 2015 - 22:12   quote  deeplink  
Maar Remco, snap echt dat je woest bent hoor. Ik ook. Vanmorgen de tranen nog in me ogen gehad. Want wat een wanprestatie.

En over Cillessen betreft, hij zeikt op alles en iedereen. Doeltrappen zijn al vanaf moment een waardeloos en hoe ongelooflijk veel tijd hij neemt bij spelhervattingen is helemaal te zot voor woorden. Degelijke keeper. Beste uit de Eredivisie. Meer ook niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2015 door Loetje --
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2015 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 22:09 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Yep....maar ik ben geen kenner... laat staan scout
Ach, wie is er wel een kenner.. Het is niks meer dan een mening over een speler... Net zoals ik of een ander een mening heeft..
Loetje
 Loetje - woensdag 05 augustus 2015 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 22:10 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ook...maar zie bovenstaande post
Je mag vinden en roepen wat je wil toch. Vond Ritzmaier ook echt goed bij Cambuur. Net als Manu.
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2015 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 22:12 schreef Loetje het volgende:
Maar Remco, snap echt dat je woest bent hoor. Ik ook. Vanmorgen de tranen nog in me ogen gehad. Want wat een wanprestatie.

En over Cillessen betreft, hij zeikt op alles en iedereen. Doeltrappen zijn al vanaf moment een waardeloos en hoe ongelooflijk veel tijd hij neemt bij spelhervattinhen is helemaal te zot voor woorden. Degelijke keeper. Beste uit de Eredivisie. Meer ook niet
Zo zie ik het ook..
Loetje
 Loetje - woensdag 05 augustus 2015 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 22:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook..
Daarom kan ik me bijna niet voorstellen dat Man United hier 25/28/30 miljoen voor wil betalen. Want vind hem de helft nog niet waard. Strik eromheen en wegwezen als dat gebeurd hoor
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 augustus 2015 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 22:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daarom kan ik me bijna niet voorstellen dat Man United hier 25/28/30 miljoen voor wil betalen. Want vind hem de helft nog niet waard. Strik eromheen en wegwezen als dat gebeurd hoor
Cillesen is 1 van de beste keepers van NL....meer niet en Hahn gaat hem straks voorbij
Loetje
 Loetje - woensdag 05 augustus 2015 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 22:22 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Cillesen is 1 van de beste keepers van NL....meer niet en Hahn gaat hem straks voorbij
Betwijfel ik. Hahn doet het goed maar vind hem erg lomp. Vind een Sergio Padt beter.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 augustus 2015 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 22:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Betwijfel ik. Hahn doet het goed maar vind hem erg lomp. Vind een Sergio Padt beter.
Groningen toch ??.....is ook niet slecht
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2015 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 22:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Betwijfel ik. Hahn doet het goed maar vind hem erg lomp. Vind een Sergio Padt beter.
Mooi he, en allemaal de afgelopen jaren uit de opleiding van Ajax gelopen..
Loetje
 Loetje - woensdag 05 augustus 2015 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 22:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooi he, en allemaal de afgelopen jaren uit de opleiding van Ajax gelopen..
Ja klopt. Geen geheel onwaardige Ajax spelers
Pietje
 Pietje - donderdag 06 augustus 2015 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 19:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij kopt hem gewoon rustig en beheerst in zijn voeten. Wat er daarna gebeurt kun je echt niet op Bazoer zijn conto schrijven. Kan er nog 100x naar kijken maar in deze vind ik Sinkgraven toch echt diegene die de fout maakt. Hij had tijd zat en maakt gewoon de verkeerde keuze.
Natuurlijk was de fout van Sinkgraven, dat ontken ik ook niet, maar hij werd wel onnodig in moeilijkheden gebracht door Bazoer.
Pietje
 Pietje - donderdag 06 augustus 2015 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 19:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoe Gudelj gisteren binnenschoot is ook gewoon knap. Hij zal ook nog even moeten wennen aan een nieuwe club met andere verwachtingen.
Eens
Pietje
 Pietje - donderdag 06 augustus 2015 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 21:41 schreef bully het volgende:

[..]

Schaars?
Hahahaha. Zijn bijdragen waren inderdaad schaars ;-)
Pietje
 Pietje - donderdag 06 augustus 2015 - 12:21   quote  deeplink  
Overigens, ik ben nog altijd WOEDEND! (En zwaar teleurgesteld!!).
p111
 p111 - donderdag 06 augustus 2015 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 22:28 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Groningen toch ??.....is ook niet slecht
Padt is een goede keeper en eigenlijk een echte Ajacied een paar kilo te zwaar vrees ik maar is groot en sterk en uitstraling, zou een opvolger kunnen zijn voor Jasper.
p111
 p111 - donderdag 06 augustus 2015 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 12:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

Eens
Jammer dat hij die eigenlijk grotere kans in wenen er niet inschoot.(Gudelj)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 augustus 2015 door p111 --
Loetje
 Loetje - donderdag 06 augustus 2015 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 13:13 schreef p111 het volgende:

[..]

Padt is een goede keeper en eigenlijk een echte Ajacied een paar kilo te zwaar vrees ik maar is groot en sterk en uitstraling, zou een opvolger kunnen zijn voor Jasper.
Dat kun je over Boer ook zeggen. Ik vind dat een keeper dat wel mag hebben. Alhoewel, Jeroen Verhoeven was te! :-)
Pietje
 Pietje - donderdag 06 augustus 2015 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 13:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat kun je over Boer ook zeggen. Ik vind dat een keeper dat wel mag hebben. Alhoewel, Jeroen Verhoeven was te! :-)
Hahahaha. Pieeeeeezaaaaaa ;-)
Loetje
 Loetje - donderdag 06 augustus 2015 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 13:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahahaha. Pieeeeeezaaaaaa ;-)
Ofcourse! Jonge jonge, hahahaha. Eigenlijk te zot voor woorden. Ondanks die het zo slecht niet eens deed, maak je er de club wel belachelijk mee als je het mij vraagt hoor.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 06 augustus 2015 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 15:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik, dan had je namelijk wel een iets hoger niveau gehad, en als dat zo was geweest zou je niet hier je tijd verdoen..
Wie zegt dat je slim moet zijn om rijk te zijn?
Volgens mij is paris Hilton rijk maar niet slim.

En waarom zou ik mijn tijd hier niet kunnen voldoen als ik rijk zou zijn?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 06 augustus 2015 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 15:57 schreef remco k het volgende:
Maar leg eens verder uit dan, want Engeland laat de jeugdspelers wel binnen als pappa een baan heeft..

Dus leg eens uit hoe je het ziet... En hoe dat ingevuld kan worden..
Je mag alleen uit komen in een land waar je geboren bent.
Het is jammer voor spelers uit Afrika, als die willen voetballen dan zullen ze dat in hun eigen land moeten doen
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 06 augustus 2015 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 16:26 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Rijken bepalen niet alles?
Je moet nog een hoop leren over wie onze wereld regeert jongen.
Wie bepaald er of de sprinter een wc heeft of niet?

Wie bepaald of de politie een nieuwe cao krijgt

Volgens mij zijn de mensen die dat bepalen niet rijk
p111
 p111 - donderdag 06 augustus 2015 - 21:20   quote  deeplink  
Mijn god waar gaat dit over !!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 augustus 2015 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 21:20 schreef p111 het volgende:
Mijn god waar gaat dit over !!
Over dat je als je over de rand pist in een sprinter de politie achter je aan komt....snap je toch wel gap
p111
 p111 - donderdag 06 augustus 2015 - 21:37   quote  deeplink  
o oke effe pissen dan
remco k
 remco k - donderdag 06 augustus 2015 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 15:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Wie zegt dat je slim moet zijn om rijk te zijn?
Volgens mij is paris Hilton rijk maar niet slim.

En waarom zou ik mijn tijd hier niet kunnen voldoen als ik rijk zou zijn?
Mensen die zo reageren zijn niet rijk.. Maar goed, wat jij wil, je bent hartstikke rijk, zo goed??
remco k
 remco k - donderdag 06 augustus 2015 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 15:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Je mag alleen uit komen in een land waar je geboren bent.
Het is jammer voor spelers uit Afrika, als die willen voetballen dan zullen ze dat in hun eigen land moeten doen
Je begrijpt de vraag niet, leg eens even uit hoe je dat wettelijk mogelijk wil maken..
remco k
 remco k - donderdag 06 augustus 2015 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 15:05 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Wie bepaald er of de sprinter een wc heeft of niet?

Wie bepaald of de politie een nieuwe cao krijgt

Volgens mij zijn de mensen die dat bepalen niet rijk
Volgens mij is het niets anders dan geld wat die dingen bepaald..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 augustus 2015 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 22:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Mensen die zo reageren zijn niet rijk.. Maar goed, wat jij wil, je bent hartstikke rijk, zo goed??
Om maar even een cliché uit de kast te trekken....je bent rijk als je gezond bent...en ik weet wat dat betekent.
Je kan 500 miljoen op de bank hebben maar als je met een dwarslaesie aan je bed gekluisterd.....ach laat ook maar
Loetje
 Loetje - donderdag 06 augustus 2015 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 22:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Je begrijpt de vraag niet, leg eens even uit hoe je dat wettelijk mogelijk wil maken..
Dat jij er nog energie in steekt....
Ik wordt er oprecht moe van. Zullen mensen vast ook wel eens van mij worden maar dit lijkt bijna psychotisch gedrag man. In een waanzin blijven hangen en de realiteit volstrekt kwijt zijn. Praat je niet mee worden ze kwaad
Loetje
 Loetje - donderdag 06 augustus 2015 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 22:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Om maar even een cliché uit de kast te trekken....je bent rijk als je gezond bent...en ik weet wat dat betekent.
Je kan 500 miljoen op de bank hebben maar als je met een dwarslaesie aan je bed gekluisterd.....ach laat ook maar
Klopt als een bus hoor. En dan kijk ik puur naar mezelf, je weet wat er voorheen gespeeld heeft. Ik kan me niet voorstellen dat 500 miljoen me geholpen had (behalve qua huis) dat mij op dat moment gelukkig had gemaakt. Geluk is gezondheid, vrijheid en liefde om je geen gap. Dat is met geen euro te koop en komt vaak hoe de dag valt. En veel geld is dan mooi meegenomen, niks meer
eddy99
 eddy99 - donderdag 06 augustus 2015 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 21:24 schreef morkanne het volgende:
Gudelj en Sinkgraven kun je niets kwalijk nemen.
Zij hebben nog geen jaar in jong Ajax gespeeld om aan het systeem te wennen.
Hou toch eens eens keer op met dat gelul over het systeem van Ajax. Wat stelt dat helemaal voor, dat systeem? Elke kutspleetploeg uit de provincie weet inmiddels hoe je dat zogenaamde systeem kunt ontregelen. Weet je wat het probleem van Ajax is? Dat ze nog steeds denken dat ze top of the world zijn, terwijl ze nog niet eens top of the middelmaat zijn.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 augustus 2015 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 23:52 schreef eddy99 het volgende:

[..]

Hou toch eens eens keer op met dat gelul over het systeem van Ajax. Wat stelt dat helemaal voor, dat systeem? Elke kutspleetploeg uit de provincie weet inmiddels hoe je dat zogenaamde systeem kunt ontregelen. Weet je wat het probleem van Ajax is? Dat ze nog steeds denken dat ze top of the world zijn, terwijl ze nog niet eens top of the middelmaat zijn.
Wat resultaten betreft niet....qwa gevoel wel slome...daar ben je Ajacied voor
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 07 augustus 2015 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 22:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik was gister woedend ja. Niet zozeer op zijn spel, want dat heb ik zelden heel goed gevonden en dat is ook algemeen bekend.
maar op zijn manier van reageren op de tegengoal, dat doet die altijd, en daar moeten maatregelen tegen volgen, ik vind het echt te belachelijk voor woorden voor iemand die zelf niet top is..

En ik vind dat hij er met het hele elftal wel degelijk wat aan had kunnen doen, Iedereen had dingen beter kunnen doen en niemand was twee wedstrijden lang gewoon goed, ook Klaassen niet want die was gister ook gewoon heel slecht. Cilissen was deze twee wedstrijden gewoon heel matig, het zijn geen blunders maar zeker ook geen onhoudbare ballen..

Jezus wat ben ik nog steeds woest..
Eens Remco, dat is geen manier van reageren, en ik vind hem ook maar matig keepen tot nu toe...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 07 augustus 2015 - 02:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 22:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Je begrijpt de vraag niet, leg eens even uit hoe je dat wettelijk mogelijk wil maken..
Dat kan niet zonder dat je daar de wet voor veranderd.
Wat zoals je al eerder al zei de vrije verkeer van personen en goederen blokkeert dat.

Maar niet alles mag over de grens worden gesmokkeld.
In het ene land is dit verboden en ander land niet.

De uefa moet dat dus gaan verbieden dan mag er ook dus niet in worden gehandeld.

Een voorbeeld is dat Belgisch vuurwerk hier verboden is, niet alles maar bepaalde soorten vuurwerk wel. Dus je mag het wel kopen maar niet het land in smokkelen.
Hier is wiet legaal tot een bepaalde hoeveelheid en rest van eu is het verboden.
Dus vrije verkeer van personen en goederen is al niet voor alles.
Dus uefa moet hier dus een uitzondering maken dat het ook niet voor buitenlandse voetballers geld.
In de wet staat al dat landen uitzonderingen kunnen geven en douane controles kunnen geven, als daar aanleiding voor is.

Die ruimte is al in de wet, anders zou de Nederlandse douane nooit mogen controleren bij de Belgische grens.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 07 augustus 2015 - 02:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 22:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij is het niets anders dan geld wat die dingen bepaald..
Geld bepaald veel, niet alles.
Maar de personen die het geld hebben bepalen het niet.

Bil gates bepaald niet of ik een mac of een Windows pc koop.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 07 augustus 2015 - 02:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 23:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat jij er nog energie in steekt....
Ik wordt er oprecht moe van. Zullen mensen vast ook wel eens van mij worden maar dit lijkt bijna psychotisch gedrag man. In een waanzin blijven hangen en de realiteit volstrekt kwijt zijn. Praat je niet mee worden ze kwaad
Van mij hoef je niet te reageren.
Dat hoeft niemand.
Heb jij een kwade reactie gezien van mij?
Als ik kwaad zou zijn dan was dat niet op de persoon gericht maar op wat anders.
Kan wel kwaad zijn, of eerder teleurgesteld in bepaalde dingen.
Zoals uefa, fifa, of Ajax of een blinde scheids.
Maar van mij hoef je niet te reageren.
Maar als iemand mij een vraag stelt dan probeer ik die te beantwoorden.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 07 augustus 2015 - 02:43   quote  deeplink  
Als iemand het niet weet waar dit over ging.
Dan leg ik het uit.

Het gaat over dat voetbal als geheel echt zwaar achteruit gaat.
Zowel in Nederland als de rest van de wereld.

Er zijn in het voetbal veel te veel problemen om dat hier nu te gaan bespreken.
En mensen weten zelf wel wat die problemen wel een beetje zijn.

Wat ik mij eigenlijk nu afvraag wat doen die mensen bij de fifa en de uefa.
Volgens mij helemaal niets!
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 augustus 2015 - 04:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 02:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Van mij hoef je niet te reageren.
Dat hoeft niemand.
Heb jij een kwade reactie gezien van mij?
Als ik kwaad zou zijn dan was dat niet op de persoon gericht maar op wat anders.
Kan wel kwaad zijn, of eerder teleurgesteld in bepaalde dingen.
Zoals uefa, fifa, of Ajax of een blinde scheids.
Maar van mij hoef je niet te reageren.
Maar als iemand mij een vraag stelt dan probeer ik die te beantwoorden.
Je blijft in patronen hangen die totaal niet gelijk staan aan de werkelijkheid. Sterker nog, verder er van af kan gewoon niet. En dat vertel je steeds opnieuw. Mening is een, realiteit is anders. En je blijft dit posten.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 07 augustus 2015 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 04:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je blijft in patronen hangen die totaal niet gelijk staan aan de werkelijkheid. Sterker nog, verder er van af kan gewoon niet. En dat vertel je steeds opnieuw. Mening is een, realiteit is anders. En je blijft dit posten.
Iedereen roept toch ook dat er vrede moet komen!
Dat de atoombom verboden moet worden.
Iedereen weet toch ook dat dat niet gaat gebeuren.
Mag je het dan volgens jou dat dan niet meer zeggen.
Best wel vreemd.

In het voetbal moeten gewoon een aantal dingen worden veranderd, ja dat is tegen dovenmans oren gericht, maar daarom dan meteen je mond houden.
Dat is wel het domste wat je kan doen want gaat er echt niks veranderen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 augustus 2015 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 15:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Iedereen roept toch ook dat er vrede moet komen!
Dat de atoombom verboden moet worden.
Iedereen weet toch ook dat dat niet gaat gebeuren.
Mag je het dan volgens jou dat dan niet meer zeggen.
Best wel vreemd.

In het voetbal moeten gewoon een aantal dingen worden veranderd, ja dat is tegen dovenmans oren gericht, maar daarom dan meteen je mond houden.
Dat is wel het domste wat je kan doen want gaat er echt niks veranderen.
Iedereen roept de grootste dingen. Tering Islammetjes moeten oprotten, gulden moet terug, we hagen dit en dat en zus en zo moet verboden worden. Gebeurd allemaal niet. Had je eerder moeten zijn. Maar jij snapt niet dat dit enkel een mening van je is die never nooit de werkelijkheid gaat worden. En jij probeert gewoon doodleuk te zeggen dat het gaat gebeuren. We zijn er te laat mee en zal alleen maar erger worden.

Ga uit de waanzin uit. Ik wil zoveel, gebeurd niet. Beste maken uit wat er is

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [3e voorronde Champions League] Ajax - Rapid Wien (29 juli en 4 augustus 2015); 4 - 5 (2-2 & 2-3)









0.0187101