BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eric Botteghin///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - donderdag 13 augustus 2015 - 12:52   quote  deeplink  
Verkeerd begrepen begrijp ik...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 augustus 2015 - 13:22   quote  deeplink  
Feyenoord rond vandaag de komst van Botteghin af. Technisch directeur Martin van Geel is donderdagochtend tot een akkoord gekomen, waardoor de Braziliaan zondagmiddag al eventueel minuten kan maken. Morgen hoort Rick Karsdorp wat zijn definitieve straf is naar aanleiding van zijn rode kaart tegen FC Utrecht. Door het ontbinden van het contract van Luke Wilkshire en de mogelijk schorsing van Karsdorp, moet Sven van Beek mogelijk als rechtsback spelen, waardoor Botteghin in het centrum kan spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 augustus 2015 door RenatoBos --
ZerauS
 ZerauS - donderdag 13 augustus 2015 - 13:27   quote  deeplink  
Goeie versterking voor Feyenoord al had ik hem liever ergens anders gezien😉
Barabas
 Barabas - donderdag 13 augustus 2015 - 13:27   quote  deeplink  
Zo gaat dat ja... Hoop dat die schorsing weggestreept wordt, maar dat is waarschijnlijk tegen beter weten in.
Xapter
 Xapter - donderdag 13 augustus 2015 - 14:36   quote  deeplink  
Ik blijf het vreemd vinden.. Zeker een sterke speler in mijn ogen, en concurrentie is zeker goed voor het team, maar op die positie heb je een van de bestel CVers van Nederland staan.. Haal je botteghin voor de bank of basis? Wat zou betekenen dat van beek z'n plek zal verliezen of als bank gebruikt gaat worden..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 augustus 2015 door Xapter --
Barabas
 Barabas - donderdag 13 augustus 2015 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 14:36 schreef Xapter het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden.. Zeker een sterke speler in mijn ogen, en concurrentie is zeker goed voor het team, maar op die positie heb je een van de bestel CVers van Nederland staan.. Haal je botteghin voor de bank of basis? Wat zou betekenen dat van beek z'n plek zal verliezen of als bank gebruikt gaat worden..
Hele terechte vragen die je daar hebt.

Zowel Van Beek als Kongolo zijn beter.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 augustus 2015 - 14:43   quote  deeplink  
Ik vind Kongolo in zijn huidige vorm een soort Bahia.
Barabas
 Barabas - donderdag 13 augustus 2015 - 14:44   quote  deeplink  
Vind het zelf meer een Touré
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 augustus 2015 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 14:36 schreef Xapter het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden.. Zeker een sterke speler in mijn ogen, en concurrentie is zeker goed voor het team, maar op die positie heb je een van de bestel CVers van Nederland staan.. Haal je botteghin voor de bank of basis? Wat zou betekenen dat van beek z'n plek zal verliezen of als bank gebruikt gaat worden..
Van beek als bankzitter kan ik niet geloven..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 augustus 2015 - 14:49   quote  deeplink  
Hij is in de Kuip gearriveerd..
2j5z580.jpg
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 augustus 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 14:44 schreef Barabas het volgende:
Vind het zelf meer een Touré
In zijn huidige vorm?
Misschien zelfs nog wel minder dan Bahia.
Barabas
 Barabas - donderdag 13 augustus 2015 - 14:54   quote  deeplink  
Hij heeft de stijgende lijn weer te pakken hoor....

Dat meen ik gezien te hebben dus is niet geheel objectief 😉
Alexmem
 Alexmem - donderdag 13 augustus 2015 - 14:56   quote  deeplink  
Alleen de gedachte van aankomende concurrentie deed m al een stuk beter presteren ;-)
Xapter
 Xapter - donderdag 13 augustus 2015 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 14:54 schreef Barabas het volgende:
Hij heeft de stijgende lijn weer te pakken hoor....

Dat meen ik gezien te hebben dus is niet geheel objectief 😉
Misschien waren de berichten van het linksback plaatsen wel genoeg om z'n concentratie terug te vinden.. Laten we het hopen
Barabas
 Barabas - donderdag 13 augustus 2015 - 14:58   quote  deeplink  
Zou kunnen, maar volgens mij heeft het alles te maken met Fred.
Alexmem
 Alexmem - donderdag 13 augustus 2015 - 15:03   quote  deeplink  
Ik denk dat het echt wel nodig is dat jonge jongens als Kongolo, Karsdorp, Bilal, Vilhena en van Beek weten dat ze alleen spelen als ze het ook zo af en toe laten zien. De meesten zullen er beter van worden, een enkeling (zie Boetius) haakt af.
Barabas
 Barabas - donderdag 13 augustus 2015 - 15:06   quote  deeplink  
Dat ben ik met je eens
Xapter
 Xapter - donderdag 13 augustus 2015 - 15:07   quote  deeplink  
Misschien. Maar zal denk dan niet bij een enkeling blijven.. Vilhena zal dan vertrekken, Kongolo zie ik ook vertrekken bij een bankplaats
Karsdorp en van beek zijn mensen die blijven strijden tot ze slagen, Bilal zie ik dat ook wel doen
Barabas
 Barabas - donderdag 13 augustus 2015 - 15:11   quote  deeplink  
Kongolo vertrekken? Dat zie ik niet zo snel gebeuren.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 augustus 2015 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 15:11 schreef Barabas het volgende:
Kongolo vertrekken? Dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Heeft die wens volgens de media wel uitgesproken als ie LB zou komen te staan, of het de waarheid is..(?) Kongolo heeft dit eigenlijk nooit ontkracht die berichten..
Xapter
 Xapter - donderdag 13 augustus 2015 - 15:14   quote  deeplink  
Want? Als het aan z'n moeder ligt speelt hij volgende week nog bij een team waar hij kan cashen..
Had onder Koeman weinig gescheeld of hij speelde al in Engeland voor dikke knaken omdat hij op de bank zat en moeders wilde dAt hij z'n toekomst al goed voor elkaar had in notime
Xapter
 Xapter - donderdag 13 augustus 2015 - 15:15   quote  deeplink  
Moeder Kongolo had ook dikke vinger in de transfer pap van Rodney naar city.. Lekker cashen op vroege leeftijd en nooit doorbreken
Alexmem
 Alexmem - donderdag 13 augustus 2015 - 15:40   quote  deeplink  
Dennis van Eersel heeft t in het filmpje over 'slechts' anderhalf miljoen. http://www.rijnmond.nl/sport/13-08-2015/feyenoord-en-fc-groningen-akkoord-over-botteghin#.VcyZ96Pbk_E.twitter
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 13 augustus 2015 - 15:59   quote  deeplink  
Das mooi
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 augustus 2015 - 16:28   quote  deeplink  
Een bedrag waar ik zeker ook tevreden mee bent..
nr 10
 nr 10 - donderdag 13 augustus 2015 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 15:40 schreef Alexmem het volgende:
Dennis van Eersel heeft t in het filmpje over 'slechts' anderhalf miljoen. http://www.rijnmond.nl/sport/13-08-2015/feyenoord-en-fc-groningen-akkoord-over-botteghin#.VcyZ96Pbk_E.twitter
Alsof we gvd niet meer kunnen betalen. Boycotten deze gozert.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 augustus 2015 - 17:22   quote  deeplink  
Ik zeg welkom Erik, succes de komende 4 jaar, make us proud..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 augustus 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 augustus 2015 - 17:26   quote  deeplink  
ERIC BOTTEGHIN NAAR FEYENOORD

35kn5nl.jpg
(Volgens mij vertrouwt gudde de fotograaf niet aan zijn ogen te zien..)

Feyenoord heeft zich per direct versterkt met Eric Botteghin. De 27-jarige centrale verdediger komt over van FC Groningen en tekende donderdagmiddag in De Kuip een contract voor vier jaar. Botteghin gaat bij Feyenoord spelen met rugnummer 33. De Braziliaan, die woensdagavond nog in actie kwam in de thuiswedstrijd van FC Groningen tegen FC Twente (1-1), is naar alle waarschijnlijkheid speelgerechtigd voor de uitwedstrijd van aanstaande zondag tegen SC Cambuur.

Technisch directeur Martin van Geel is zeer tevreden over de komst van Botteghin. Eric heeft bij FC Groningen bewezen dat hij klaar is voor een stap hogerop. We zijn erg blij met zijn komst, waardoor we de posities centraal achterin zeer goed bezet hebben.

Botteghin stond de afgelopen twee seizoenen onder contract bij FC Groningen. Met die club won hij afgelopen seizoen de KNVB beker. Botteghin sleepte zelf bovendien de Bronzen Schoen in de wacht, waarmee hij de hoogst geklasseerde verdediger was in het Voetballer van het Jaar-klassement van afgelopen seizoen.

Eric Botteghin werd op 31 augustus 1987 geboren in Sao Paulo. Hij doorliep de jeugdopleidingen van Grêmio Barueri Futebol en Internacional Porto Alegre voor hij in januari 2007 werd opgepikt door PEC Zwolle. Voor zijn stap naar FC Groningen speelde hij nog twee jaar voor NAC Breda.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 augustus 2015 door RenatoBos --
Rotterdam22
 Rotterdam22 - donderdag 13 augustus 2015 - 17:37   quote  deeplink  
1.5 miljoen dan heeft martin dat goed gedaan.
4 jarig contract ook goed, eerst evenn een jaartje stand in voor van beek en kongolo en daarna 1 van hun opvolgen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 augustus 2015 - 17:52   quote  deeplink  
Verdediger.
Nog minstens 7 jaar carrière. Over drie jaar op top.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 augustus 2015 - 18:48   quote  deeplink  
BOTTEGHIN: IK WIL ALLES GEVEN VOOR FEYENOORD

osxxrl.jpg

Nog geen 24 uur geleden verdedigde hij nog de kleuren van FC Groningen in het competitieduel met FC Twente, inmiddels mag Eric Botteghin zich officieel speler van Feyenoord noemen. De verdediger van Braziliaanse komaf streek donderdag neer in Rotterdam-Zuid, waar hij medisch goedgekeurd werd en aan het einde van de middag vol trots zijn handtekening zette onder een contract dat hem de komende vier jaar aan Feyenoord verbindt. Ik wilde dolgraag naar deze club, daarom sta ik hier met een harstikke blij gevoel, klonk het uit de mond van de kersverse aanwinst.

Behalve blij voelde Botteghin zich ook opgelucht. De centrale verdediger kon de voorbije periode niets anders dan hopen dat beide clubs tot een akkoord zouden komen, zodat de door hem gewenste transfer naar De Kuip doorgang kon vinden. Ondertussen bereidde hij zich met FC Groningen gewoon voor op de eerste competitiewedstrijd, woensdagavond tegen FC Twente (1-1)

Dat was soms niet makkelijk, want veel mensen stelden vragen over mijn eventuele transfer naar Feyenoord, vertelde hij. Toch kostte het mij geen moeite om gisteren te spelen. Als ik eenmaal in het veld sta, ben ik puur gefocust op mijn taak en het winnen van de wedstrijd. Dat alles nu rond is, maakt me blij en opgelucht tegelijk. Voor mij is dit een geweldige stap omhoog, Feyenoord is een topclub en speelt altijd om de bovenste plaatsen.

Bij het uitspreken van die woorden keek Botteghin uit over de zonovergoten Kuip, het stadion waar hij tot dusver alleen als tegenstander speelde. In Nederland is er geen stadion met een betere sfeer. Die is hier altijd geweldig, zo weet ik uit eigen ervaring, glimlachte de Braziliaan, die direct na de contractondertekening voor het eerst het Feyenoord-shirt om zijn lijf hees. Ik vind het heel mooi dat ik hier nu zelf voor Feyenoord ga spelen.

Als het aan Botteghin ligt, laten de eerste speelminuten voor zijn nieuwe club niet lang op zich wachten. Of ik zondag tegen Cambuur al kan spelen? Als het aan mij ligt wel, reageerde de verdediger. Ik ben topfit en heb in de voorbereiding alles gespeeld. Ik ben er klaar voor en kan niet wachten om er een mooi seizoen van te gaan maken.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 augustus 2015 - 18:57   quote  deeplink  
Da's wel fijn. Zou wat zijn als hij zei ik ga echt niets voor FEyenoord geven
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 augustus 2015 - 18:59   quote  deeplink  
Fijn he..😐
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 augustus 2015 - 19:03   quote  deeplink  
Barabas
 Barabas - donderdag 13 augustus 2015 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 15:13 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Heeft die wens volgens de media wel uitgesproken als ie LB zou komen te staan, of het de waarheid is..(?) Kongolo heeft dit eigenlijk nooit ontkracht die berichten..
Oh ja die fijne journalisten... Vast een uit het verband getrokken opmerking, als hij het al gezegd heeft.
Barabas
 Barabas - donderdag 13 augustus 2015 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 15:15 schreef Xapter het volgende:
Moeder Kongolo had ook dikke vinger in de transfer pap van Rodney naar city.. Lekker cashen op vroege leeftijd en nooit doorbreken
Aangezien die liposuctie nu wel afgerond en betaald is kan ze lekker op haar smalle kontje blijven zitten!
MMM
 MMM - donderdag 13 augustus 2015 - 22:18   quote  deeplink  
Ik zal wel weer een zeikerd zijn maar 2.5 miljoen vind ik veel voor een 1 jarig contract .

Verder een versterking, denk ik.
Barabas
 Barabas - donderdag 13 augustus 2015 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 15:40 schreef Alexmem het volgende:
Dennis van Eersel heeft t in het filmpje over 'slechts' anderhalf miljoen. http://www.rijnmond.nl/sport/13-08-2015/feyenoord-en-fc-groningen-akkoord-over-botteghin#.VcyZ96Pbk_E.twitter
Dat zou kloppen met de kwaliteiten van Botteghin, zijn leeftijd , ervaring en resterende tijd van zijn contract bij Grûnn
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 augustus 2015 - 01:02   quote  deeplink  
Blijkbaar was er al eerder een akkoord maar wilde Nijland het stilhouden voor het duel met Twente..
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 14 augustus 2015 - 02:27   quote  deeplink  
Kuyt,kramer,eljero,samen goed voor 60 doelpunten dan worden we zeker kampioen eindelijk.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 augustus 2015 - 02:30   quote  deeplink  
Ga slapen gek dit is het Booteghin topic..
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 14 augustus 2015 - 06:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 22:18 schreef MMM het volgende:
Ik zal wel weer een zeikerd zijn maar 2.5 miljoen vind ik veel voor een 1 jarig contract .

Verder een versterking, denk ik.
Zeikerd ! ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 augustus 2015 - 06:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2015 - 06:19 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zeikerd ! ;-)
L..😉
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 augustus 2015 - 07:20   quote  deeplink  
Botteghin: ''Zijn de Feyenoord-fans blij dat ik kom?''

1rzo0p.jpg

''Eindelijk!!!'', luidde de oerkreet van Eric Botteghin in De Kuip toen hij net zijn handtekening had gezet onder een vierjarig contract bij Feyenoord. De Braziliaan wilde dolgraag naar Rotterdam-Zuid, maar een akkoord tussen de clubs duurde een paar weken.

''Dit is zon opluchting'', verzucht Botteghin dan ook tegenover De Telegraf. ''Zijn de Feyenoord-fans blij dat ik kom? Dat is mooi om te horen. Ik ga proberen hetzelfde neer te zetten als ik deed bij Zwolle, NAC en Groningen. Bij alle clubs waar ik heb gespeeld, heb ik een heel goede band met fans gehad. Elke keer als ik bij een oude club terugkom, zijn ze aardig voor me. Ik hoop dat hier ook af te dwingen, door alles voor Feyenoord te geven.''

Met kippenvel op zijn armen wandelde de mandekker door De Kuip. ''Geweldig, man. Het is een heel mooi stadion, met de beste sfeer die je in Nederland kunt vinden. Ik kijk er heel erg naar uit om daar nu als Feyenoorder in te spelen.'' Botteghin overnachtte in Rotterdam, omdat hij vandaag direct meetraint en gepresenteerd wordt aan de pers. ''Ja, ik denk dat ik alles wel bij me heb''
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 augustus 2015 - 07:46   quote  deeplink  
Botteghin blij met wereldclub en kans op landstitel

35a7l9d.jpg

Botteghin kijkt er heel erg naar uit om in het rood-wit van Feyenoord te spelen. De centrale verdediger omschrijft zijn nieuwe werkgever als een wereldclub en denkt dan ook dat zijn status in zijn vaderland Brazilië zal veranderen.

''Iedereen op de wereld kent deze club'', vertelt de 27-jarige Botteghin, die voor naar verluidt 2,5 miljoen euro de overstap maakt van FC Groningen, in De Telegraf. ''Dat ik hier nu speel, is beter voor mij. De mensen kunnen me beter volgen. Het is alleen maar mooi dat ik nu voor een grote club als Feyenoord speel.''

Daarnaast denkt Botteghin dat hij voor het eerst in zijn leven gaat strijden om het kampioenschap in Nederland. ''Ik denk dat we een heel goede selectie hebben, met heel veel concurrentie en spelers die al hebben bewezen dat ze heel goed zijn. Deze club speelt elk jaar voor een plek in de top drie. Ik heb hier in elk geval meer kans om kampioen te worden.''
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 14 augustus 2015 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 22:18 schreef MMM het volgende:
Ik zal wel weer een zeikerd zijn maar 2.5 miljoen vind ik veel voor een 1 jarig contract .

Verder een versterking, denk ik.
Nee hor het is voor Groningen ook de absolute hoofdprijs
Maarja sterkhouder van ze club dus ook niet onlogisch van Groningen nu de competitie weer begonnen is
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 augustus 2015 - 08:54   quote  deeplink  
T is een beetje veel. Maar zoals gewoonlijk spreken de media elkaar qua bedragen weer tegen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 augustus 2015 - 12:39   quote  deeplink  
Schijnt niet bij de wedstrijdselectie te zitten..
Milo
 Milo - vrijdag 14 augustus 2015 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 14:56 schreef Alexmem het volgende:
Alleen de gedachte van aankomende concurrentie deed m al een stuk beter presteren ;-)
idd......
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 augustus 2015 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2015 - 12:39 schreef RenatoBos het volgende:
Schijnt niet bij de wedstrijdselectie te zitten..
Nee! Dan zou de media het mis hebben?!?!?!?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eric Botteghin///HELD topic









0.0108721