BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 23 september 2017 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:06 schreef Eide het volgende:
Overigens, Jong Ajax ook weer heel goed op dreef. Hoe gaaf zou een dubbel Eredivisie/Eerste divisie kampioenschap zijn....
En dan ook nog O19 en Ajax vrouwen! ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 23 september 2017 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha met zo'n drama spits gaat hij zeker niet vallen!
Onderschatte spits imo. Je moet hem in de voet aanspelen zodat hij een actie kan maken.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 23 september 2017 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wist ik maat. Alleen Eide beetje plagen. Zijn reactie was echter goud waard!
Oh lol, om eerlijk te zijn heb ik hetzelf ff gegoogled xD
Eide
 Eide - zaterdag 23 september 2017 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:06 schreef Eide het volgende:
Overigens, Jong Ajax ook weer heel goed op dreef. Hoe gaaf zou een dubbel Eredivisie/Eerste divisie kampioenschap zijn....
O19 en O17 trouwens ook koploper....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 23 september 2017 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:09 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Onderschatte spits imo. Je moet hem in de voet aanspelen zodat hij een actie kan maken.
Hij doet me denken aan de spits van de Ajax Vrouwen. ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 23 september 2017 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:11 schreef Eide het volgende:

[..]

O19 en O17 trouwens ook koploper....
Waar zijn trouwens de criticasters die na de wedstrijd tegen PSV riepen dat het kwam door Heitinga en hij moest vertrekken?
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 23 september 2017 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hij doet me denken aan de spits van de Ajax Vrouwen. ;-)
geen idee wie dat is man. Volg jij dat?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 23 september 2017 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:14 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

geen idee wie dat is man. Volg jij dat?
Ja. Ik ga naar wedstrijden van Jong Ajax, Ajax vrouwen en het eerste elftal natuurlijk. Vooral de eerste 2 zijn erg leuk voor de kinderen. Dicht op het veld, goedkope kaartjes, vrouwen zelfs gratis, en je kan handtekeningen scoren. Gisteren heeft mijn dochter de avond van haar leven gehad. Handtekeningen en een bal!

En de spits het van den Bighelaar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 23 september 2017 - 22:17   quote  deeplink  
Trouwens Tete weer wedstrijd van uitersten lees ik. Door fout van hem 1 ipv 3 punten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 september 2017 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 september 2017 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waar zijn trouwens de criticasters die na de wedstrijd tegen PSV riepen dat het kwam door Heitinga en hij moest vertrekken?
Haha, ik wilde hetzelfde zeggen, maar hield me maar een keer in
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 23 september 2017 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja. Ik ga naar wedstrijden van Jong Ajax, Ajax vrouwen en het eerste elftal natuurlijk. Vooral de eerste 2 zijn erg leuk voor de kinderen. Dicht op het veld, goedkope kaartjes, vrouwen zelfs gratis, en je kan handtekeningen scoren. Gisteren heeft mijn dochter de avond van haar leven gehad. Handtekeningen en een bal!

En de spits het van den Bighelaar.
Aha, gaaf man!
Ajax vrouwen interesseert met niet zoveel. Vindt vrouwen voetbal niet om aan te zien, maar voor geloof graag dat het voor zn meisje geweldig is om te zien. En goed geregeld daar, dat je zo dicht bij je heldinnen kunt komen. Hoezo is het voor vrouwen eigenlijk gratis?

Maar leuk om te horen man, ook zeker leuk dat je kinderen ervan genieten!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 23 september 2017 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Haha, ik wilde hetzelfde zeggen, maar hield me maar een keer in
Vreemd. Jij wordt tenslotte betaald om te negativiteit hier te neutraliseren. d;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 september 2017 door NatjosFC --
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 september 2017 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:23 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Vreemd. Jij wordt tenslotte betaald om te negativiteit hier te neutraliseren. d;-)
Ik heb morgen dienst.
Eide
 Eide - zaterdag 23 september 2017 - 22:26   quote  deeplink  
Ik vind de opkomst van het vrouwenvoetbal juist heel belangrijk. Als het voetbal in Nederland een financieel groter draagvlak wil krijgen zal je mannen en vrouwen moeten binden. Het niveau is geen Eredivisie, maar het zijn soms echt wel leuke potjes.

20 jaar geleden speelde ik met onze A1 de toenmalige landskampioen bij de vrouwen (FC Lisse) volledig zoek. Dat zie ik tegenwoordig niet meer gebeuren, daar is dat niveau gewoon te hoog voor geworden.
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 september 2017 - 22:26   quote  deeplink  
200% op zondag
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 23 september 2017 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb morgen dienst.
hahahahaha wordt een zwaar dagje ben ik bang :P
Eide
 Eide - zaterdag 23 september 2017 - 22:28   quote  deeplink  
Neemt overigens niet weg dat ik niet snel een vrouwenwedstrijd zal bezoeken, of ze moeten het een keer voorafgaand aan Ajax 1 doen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 23 september 2017 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:22 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Aha, gaaf man!
Ajax vrouwen interesseert met niet zoveel. Vindt vrouwen voetbal niet om aan te zien, maar voor geloof graag dat het voor zn meisje geweldig is om te zien. En goed geregeld daar, dat je zo dicht bij je heldinnen kunt komen. Hoezo is het voor vrouwen eigenlijk gratis?

Maar leuk om te horen man, ook zeker leuk dat je kinderen ervan genieten!
Waarom het gratis is weet ik niet. En dat de kwaliteit minder is ben ik met je eens maar voor de kinderen is het echt perfect. Trouwens voor de CL worden ze verplicht entree te vragen. Kaartjes maar 2.5 euro. Verplichting door de UEFA. Kan helaas niet want moet werken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 23 september 2017 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb morgen dienst.
Whahahaha geweldige comment!
Eide
 Eide - zaterdag 23 september 2017 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:23 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Vreemd. Jij wordt tenslotte betaald om te negativiteit hier te neutraliseren. d;-)
Hoho, ik ook he. Reken maar dat ik zwaar op de begroting van Ajax druk. Waarom denk je dat Richarlison niet kwam? Het was Richarlison of Eide. Rara politiepet wie die strijd verloor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 september 2017 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 23 september 2017 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:28 schreef Eide het volgende:
Neemt overigens niet weg dat ik niet snel een vrouwenwedstrijd zal bezoeken, of ze moeten het een keer voorafgaand aan Ajax 1 doen.
Ik heb dochters ouwe, das anders. ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 23 september 2017 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:29 schreef Eide het volgende:

[..]

Hoho, ik ook he. Reken maar dat ik zwaar op de begroting van Akax druk. Waarom denk je dat Rocharlison niet kwam? Het was Richarlison of Eide. Rara politiepet wie die strijd verloor.
Hahaha en ik heb ook dienst morgen. Zelfs dubbel. Zowel op forum alsmede mijn andere baan! ;-)
Eide
 Eide - zaterdag 23 september 2017 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb dochters ouwe, das anders. ;-)
Ik heb er ook één, die heeft echter nog niet veel intresse in voetbal ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 23 september 2017 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:31 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik heb er ook één, die heeft echter nog niet veel intresse in voetbal ;)
Die heeft der ogen nog amper open! ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 23 september 2017 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:26 schreef Eide het volgende:
Ik vind de opkomst van het vrouwenvoetbal juist heel belangrijk. Als het voetbal in Nederland een financieel groter draagvlak wil krijgen zal je mannen en vrouwen moeten binden. Het niveau is geen Eredivisie, maar het zijn soms echt wel leuke potjes.

20 jaar geleden speelde ik met onze A1 de toenmalige landskampioen bij de vrouwen (FC Lisse) volledig zoek. Dat zie ik tegenwoordig niet meer gebeuren, daar is dat niveau gewoon te hoog voor geworden.
Ik vind het vooral heel treurig. Nooit iemand die ene fuck erom geeft en dan worden ze kampioen en gaan we ineens de straat op. Successupporters zijn we hier in NL... Net als al die lui die nooit ene fuck om hockey hebben gegeven en dan populair gaan lopen doen als het EK in NL gewonnen wordt.

Ik zie ook niet in waarom het financieel interessant moet zijn voor clubs. Als de clubs uit de hoofdklasse vrouwen helemaal zoek spelen, waarom zou een vrouw dan veel geld moeten krijgen voor een baan die een man veel beter kan uitvoeren. Ik snap dat gewoon niet. Vrouwen voetbal is een treurig laag niveau.
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 september 2017 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:17 schreef Ajax Warrior het volgende:
Trouwens Tete weer wedstrijd van uitersten lees ik. Door fout van hem 1 ipv 3 punten.
Net even de samenvatting gezien. Maar het klopt wel. Soms zo goed maar soms ook zo slecht. Stabiel worden zou hem wel helpen.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 23 september 2017 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:29 schreef Eide het volgende:

[..]

Hoho, ik ook he. Reken maar dat ik zwaar op de begroting van Ajax druk. Waarom denk je dat Richarlison niet kwam? Het was Richarlison of Eide. Rara politiepet wie die strijd verloor.
ghehehe, nu komt de mouw uit de aap. Die keuze is snel gemaakt natuurlijk! Dubbele bezetting is belangrijk, ook buiten het veld. xD
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 september 2017 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Whahahaha geweldige comment!
Ssst, anders krijgen we van de baas te horen dat we holmaatjes zijn tijdens het evaluatiegesprek
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 23 september 2017 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waarom het gratis is weet ik niet. En dat de kwaliteit minder is ben ik met je eens maar voor de kinderen is het echt perfect. Trouwens voor de CL worden ze verplicht entree te vragen. Kaartjes maar 2.5 euro. Verplichting door de UEFA. Kan helaas niet want moet werken.
Lol... vreemde beslissing weer. Zal wel weer een of andere belangrijk mannetje bedacht hebben.
Eide
 Eide - zaterdag 23 september 2017 - 22:38   quote  deeplink  
Veel geld? Je bedoelt een onkostenvergoeding. Als je als vrouw echt centen wil verdienen met voetal moet je naar Duitsland, Engeland, Spanje of de VS. En reken maar dat het niveau van die dames hoog is.

War het echter om gaat is precies wat AW zegt. Je trekt meisjes en jonge vrouwen naar de velden. Dat is gewoon 50% van de bevolking. Die meisjes en vrouwen komen uit families die anders misschien niets met voetbal zouden hebben...

Daarnaast komt dat niveau echt snel hoor. Kijk maar naar sporten als hockey waar het damesniveau gewoon heel hoog is. Geef het een paar jaar om te professionaliseren.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 23 september 2017 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:38 schreef Eide het volgende:
Veel geld? Je bedoelt een onkostenvergoeding. Als je als vrouw echt centen wil verdienen met voetal moet je naar Duitsland, Engeland, Spanje of de VS. En reken maar dat het niveau van die dames hoog is.

War het echter om gaat is precies wat AW zegt. Je trekt meisjes en jonge vrouwen naar de velden. Dat is gewoon 50% van de bevolking. Die meisjes en vrouwen komen uit families die anders misschien niets met voetbal zouden hebben...

Daarnaast komt dat niveau echt snel hoor. Kijk maar naar sporten als hockey waar het damesniveau gewoon heel hoog is. Geef het een paar jaar om te professionaliseren.
Jij denk echt dat een buitenspeler van pak hem weg een jupiler league clubje minder is dan Lieke Martens? Daar geloof ik niks van.

Dat je nu meer vrouwen aantrekt tot sport. Dat zal ongetwijfeld. Maar dat laaste ben ik het dan weer niet mee eens. want wat is hoog niveau. Die nederlandse hockeyvrouwen, knappe dames dat zeker, maar zijn ze nou echt zo goed. Ja de beste vrouwen in Europa op het moment. Maar dat is ook weer een sport die zo weinig gespeeld heeft en weinig draagvlak heeft dat het niet veel zegt imo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 september 2017 door NatjosFC --
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 september 2017 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:35 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ghehehe, nu komt de mouw uit de aap. Die keuze is snel gemaakt natuurlijk! Dubbele bezetting is belangrijk, ook buiten het veld. xD
Precies. Ze moeten wel tot het gaatje gaan....
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 september 2017 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:40 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Jij denk echt dat een buitenspeler van pak hem weg een jupiler league clubje minder is dan Lieke Martens? Daar geloof ik niks van.
Maar pak je nu een Charly Lloyd uit de VS, draait ook al wat langer mee... Die is dus gewoon beter dan menig andere op haar positie in de JL. Zelfde als Anja Mittag en Le Sommer
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 23 september 2017 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Precies. Ze moeten wel tot het gaatje gaan....
gaatje?
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 23 september 2017 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar pak je nu een Charly Lloyd uit de VS, draait ook al wat langer mee... Die is dus gewoon beter dan menig andere op haar positie in de JL. Zelfde als Anja Mittag en Le Sommer
Zal wel meevallen. Ik vraag me af of ze mee kunnen komen.
Eide
 Eide - zaterdag 23 september 2017 - 22:44   quote  deeplink  
Crystal Palace maar weer eens verloren. Nog altijd geen goals. Heeft lekker gewerkt, dat ontslag van FdB. Die eigenaar verdient niet beter als degradatie. Manchester City houdt trouwens onbeschoft huis in de Premier League.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 23 september 2017 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:44 schreef Eide het volgende:
Crystal Palace maar weer eens verloren. Nog altijd geen goals. Heeft lekker gewerkt, dat ontslag van FdB. Die eigenaar verdient niet beter als degradatie. Manchester City houdt trouwens onbeschoft huis in de Premier League.
Klopt mooi om te zien. Maar zijn te vroeg in vorm en Mourinho gaat er met de titel van door. en dat is nog mooier om te zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 september 2017 door NatjosFC --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 23 september 2017 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:33 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik vind het vooral heel treurig. Nooit iemand die ene fuck erom geeft en dan worden ze kampioen en gaan we ineens de straat op. Successupporters zijn we hier in NL... Net als al die lui die nooit ene fuck om hockey hebben gegeven en dan populair gaan lopen doen als het EK in NL gewonnen wordt.

Ik zie ook niet in waarom het financieel interessant moet zijn voor clubs. Als de clubs uit de hoofdklasse vrouwen helemaal zoek spelen, waarom zou een vrouw dan veel geld moeten krijgen voor een baan die een man veel beter kan uitvoeren. Ik snap dat gewoon niet. Vrouwen voetbal is een treurig laag niveau.
Gelukkig boeit het Nederlands vrouwenelftal mij niet. Ging ik al voor de successen naar wedstrijden van de Ajax vrouwen. En trouwens. Menig vrouwenelftal in bepaalde landen zou het verschillende elftallen behoorlijk moeilijk maken. Het vrouwenvoetbal in Nederland staat in de steigers, maar in het buitenland zijn ze wat dat betreft al veel verder.
Eide
 Eide - zaterdag 23 september 2017 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:46 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Klopt mooi om te zien. Maar zijn te vroeg in vorm en Mourinho gaat er met de titel van door. en dat is nog mooier om te zien.
Misschien maar het is momenteel wel helemaal des Pep. Mooi voetbal, hyperaanvallend en nog effectief ook.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 23 september 2017 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:44 schreef Eide het volgende:
Crystal Palace maar weer eens verloren. Nog altijd geen goals. Heeft lekker gewerkt, dat ontslag van FdB. Die eigenaar verdient niet beter als degradatie. Manchester City houdt trouwens onbeschoft huis in de Premier League.
Afgedroogd met 5-0 tegen City. Gewoon Hodgson ontslaan toch wanneer ze ook verliezen van United en Chelsea?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 23 september 2017 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:36 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Lol... vreemde beslissing weer. Zal wel weer een of andere belangrijk mannetje bedacht hebben.
Dat moet nu eenmaal van de UEFA. Net als de KNVB die besliste dat Jong Ajax voor wedstrijden in de JL geld moet vragen. Daarom zijn de entreeprijzen ook zo mooi. 5 euro voor een volwassene en 1 euro voor een kind. Vorig jaar leuke wedstrijden gezien in de JL daardoor.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 23 september 2017 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:47 schreef Eide het volgende:

[..]

Misschien maar het is momenteel wel helemaal des Pep. Mooi voetbal, hyperaanvallend en nog effectief ook.
Klopt, helemaal des Pep. Weer een elftal bij elkaar gekocht en ze kunnen een bal overspelen. Fantastisch. En nu tegen de echte clubs in de CL Peppie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 september 2017 door NatjosFC --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 23 september 2017 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:38 schreef Eide het volgende:
Veel geld? Je bedoelt een onkostenvergoeding. Als je als vrouw echt centen wil verdienen met voetal moet je naar Duitsland, Engeland, Spanje of de VS. En reken maar dat het niveau van die dames hoog is.

War het echter om gaat is precies wat AW zegt. Je trekt meisjes en jonge vrouwen naar de velden. Dat is gewoon 50% van de bevolking. Die meisjes en vrouwen komen uit families die anders misschien niets met voetbal zouden hebben...

Daarnaast komt dat niveau echt snel hoor. Kijk maar naar sporten als hockey waar het damesniveau gewoon heel hoog is. Geef het een paar jaar om te professionaliseren.
Idd Eide. En als je ziet hoeveel meisjes zijn wedstrijd bezoekt is dat heel leuk. Worden daardoor ook weer sneller fan van de club Ajax wat weer extra geld oplevert voor de club.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 23 september 2017 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gelukkig boeit het Nederlands vrouwenelftal mij niet. Ging ik al voor de successen naar wedstrijden van de Ajax vrouwen. En trouwens. Menig vrouwenelftal in bepaalde landen zou het verschillende elftallen behoorlijk moeilijk maken. Het vrouwenvoetbal in Nederland staat in de steigers, maar in het buitenland zijn ze wat dat betreft al veel verder.
Vraag het me af. Ben totaal niet onder de indruk van het niveau tot nog toe. Maar misschien wordt het ooit wat.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 23 september 2017 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:40 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Jij denk echt dat een buitenspeler van pak hem weg een jupiler league clubje minder is dan Lieke Martens? Daar geloof ik niks van.

Dat je nu meer vrouwen aantrekt tot sport. Dat zal ongetwijfeld. Maar dat laaste ben ik het dan weer niet mee eens. want wat is hoog niveau. Die nederlandse hockeyvrouwen, knappe dames dat zeker, maar zijn ze nou echt zo goed. Ja de beste vrouwen in Europa op het moment. Maar dat is ook weer een sport die zo weinig gespeeld heeft en weinig draagvlak heeft dat het niet veel zegt imo.
Het is in Nederland nog vrij bescheiden vriend. In het buitenland al stukken groter. Daar kunnen vrouwen bij grote clubs al niet eens meer normaal over straat lopen.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 23 september 2017 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het is in Nederland nog vrij bescheiden vriend. In het buitenland al stukken groter. Daar kunnen vrouwen bij grote clubs al niet eens meer normaal over straat lopen.
Ja leuk. Maar niet omdat ze er echt wat van kunnen, maar omdat net wat beter zijn dan die anderen die er niks van kunnen.

Als je in elk land de hoogste competitie van dat land even wegdenkt. Hadden spelers als Tom Boere en Sam Hendriks ook niet meer over straat gekund... terwijl die gasten ook niet best zijn, maar tis maar net wat het niveau van de rest is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 23 september 2017 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:51 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Vraag het me af. Ben totaal niet onder de indruk van het niveau tot nog toe. Maar misschien wordt het ooit wat.
Misschien je iets meer verdiepen. Het niveau van nu is al veel meer als toen het vrouwenvoetbal in Nederland begon. En ik weet zeker dat het gestaag door gaat groeien. Ik zeg echter niet dat het niveau beter zal.worden als het mannenniveau, maar dat is ook niet te vergelijken. Gelukkig nemen de vrouwen wel tijd voor hun supporters, waar mannen heel vaak snel vluchten. En dat terwijl die mannen veel dikker betaald Worden!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 23 september 2017 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:54 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ja leuk. Maar niet omdat ze er echt wat van kunnen, maar omdat net wat beter zijn dan die anderen die er niks van kunnen.

Als je in elk land de hoogste competitie van dat land even wegdenkt. Hadden spelers als Tom Boere en Sam Hendriks ook niet meer over straat gekund... terwijl die gasten ook niet best zijn, maar tis maar net wat het niveau van de rest is.
Echt vriend, verdiep je er eens in. Want wat je nu zegt slaat de plank volledig mis.
bahbah
 bahbah - zaterdag 23 september 2017 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:31 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik heb er ook één, die heeft echter nog niet veel intresse in voetbal ;)
Dat heb ik dan goed gedaan....die van mij Ajax top tot teen.
Alleen mn zoon niet ....die doet aan freerunnen....hahaga

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 september 2017 door bahbah --
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 23 september 2017 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Misschien je iets meer verdiepen. Het niveau van nu is al veel meer als toen het vrouwenvoetbal in Nederland begon. En ik weet zeker dat het gestaag door gaat groeien. Ik zeg echter niet dat het niveau beter zal.worden als het mannenniveau, maar dat is ook niet te vergelijken. Gelukkig nemen de vrouwen wel tijd voor hun supporters, waar mannen heel vaak snel vluchten. En dat terwijl die mannen veel dikker betaald Worden!
Maar als je mannen en vrouwenvoetbal niet kan vergelijken, waarom dan wel de tijd voor fans vergelijken. Als je op de foto wil met spelers van Ajax is dat makkelijk mogelijk, heb ik zelf ervaring mee. Alleen is het wat moeilijker dan het bij vrouwen zou zijn. Logisch, want als een Ajax speler handtekening moet gaan uitdelen aan iedereen in het stadion tja...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.0766158