BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaccio
 Jaccio - woensdag 27 september 2017 - 20:13   quote  deeplink  
Smullen vanavond
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 27 september 2017 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2017 - 20:13 schreef Jaccio het volgende:
Smullen vanavond
Wat eet je dan???
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 27 september 2017 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2017 - 10:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik hoop dat Mourinho nooit in zijn leven nog iets wint. Compleet afbraak voetbal, en zelden leuk om te kijken, nooit attractief.

Maar Guardiola is best effectief denk ik, 24 prijzen gewonnen met zijn elftallen in 8 seizoenen waarbij hij ook nog een brak heeft gehad.

Mourinho 25 prijzen in 14 seizoenen als trainer zonder een break.

Ze zijn beiden aan elkaar gewaagd, maar om te stellen dat het spel dat Guardiola speelt niet effectief is, is gewoon niet waar.
Mourinho is een veel en veel betere coach. Mourinho wint de CL met kleinere clubs als Inter en Porto. Guardiola doet niet veel anders dan een elftal bij elkaar kopen en ze over laten spelen. Behalve bij Barca waar hij al over een sterrenensemble beschikte. Bij Bayern wat toch 1 van de sterkste clubs was in Europa heeft hij gewoon gefaald, hij kwam daar om de CL te winnen en dat is hem bij lange na niet gelukt. Coaches voor hem kwamen zelfs verder en een paar keer in de finale. Diezelfde coaches voor hem wonnen ook het landskampioenschap en dat is na hem niet anders. Dus hij heeft daar eigenlijk niks speciaals gepresteerd.

Heb veel meer respect voor coaches zoals Klopp, Mourinho of desnoods een Ron Jans. Die laten zien dat ze ook met kleinere clubs en minder middelen prijzen kunnen pakken.

Mourinho's voetbal is misschien niet het mooist om te zien, maar ik geloof niet dat hij er niet minstens zo hard mee bezig is als Guardiola. Die verdedigende linies, dat moet je ook oefenen training na training om alles perfect te krijgen.

Mourinho voegt als trainer echt wat toe aan zijn teams, Guardiola daarentegen... denk niet dat die ooit een wedstrijd heeft gewonnen waarin hij de mindere selectie had.
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 september 2017 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2017 - 22:21 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Mourinho is een veel en veel betere coach. Mourinho wint de CL met kleinere clubs als Inter en Porto. Guardiola doet niet veel anders dan een elftal bij elkaar kopen en ze over laten spelen. Behalve bij Barca waar hij al over een sterrenensemble beschikte. Bij Bayern wat toch 1 van de sterkste clubs was in Europa heeft hij gewoon gefaald, hij kwam daar om de CL te winnen en dat is hem bij lange na niet gelukt. Coaches voor hem kwamen zelfs verder en een paar keer in de finale. Diezelfde coaches voor hem wonnen ook het landskampioenschap en dat is na hem niet anders. Dus hij heeft daar eigenlijk niks speciaals gepresteerd.

Heb veel meer respect voor coaches zoals Klopp, Mourinho of desnoods een Ron Jans. Die laten zien dat ze ook met kleinere clubs en minder middelen prijzen kunnen pakken.

Mourinho's voetbal is misschien niet het mooist om te zien, maar ik geloof niet dat hij er niet minstens zo hard mee bezig is als Guardiola. Die verdedigende linies, dat moet je ook oefenen training na training om alles perfect te krijgen.

Mourinho voegt als trainer echt wat toe aan zijn teams, Guardiola daarentegen... denk niet dat die ooit een wedstrijd heeft gewonnen waarin hij de mindere selectie had.
eens... ron jans.. wat had ik die man graag een keer bij ajax gezien.. vroeg ik zelfs om toen deboer vertrok.. verbeek ook overigens maar da is meer de manier hoe hij spelers een schop onder hun kont geeft
Jaccio
 Jaccio - donderdag 28 september 2017 - 06:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2017 - 22:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat eet je dan???
Ik heb een heerlijk toetje gehad.
Als voorbereiding op de bittere pil die ik zondag moet slikken
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 28 september 2017 - 07:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 september 2017 - 06:48 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik heb een heerlijk toetje gehad.
Als voorbereiding op de bittere pil die ik zondag moet slikken
Zou je daar niet een paar dagen mee wachten? Voordat de wedstrijd begint is het toetje al zuur in je maag! ;-)
Jaccio
 Jaccio - donderdag 28 september 2017 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 september 2017 - 07:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zou je daar niet een paar dagen mee wachten? Voordat de wedstrijd begint is het toetje al zuur in je maag! ;-)
Helaas worden de lekkerste toetjes altijd op dinsdag en woensdag geserveerd, dus ik had geen keus.
Heb liever een Amsterdams toetje, maar die worden voorlopig niet meer gemaakt vrees ik
remco k
 remco k - donderdag 28 september 2017 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2017 - 22:21 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Mourinho is een veel en veel betere coach. Mourinho wint de CL met kleinere clubs als Inter en Porto. Guardiola doet niet veel anders dan een elftal bij elkaar kopen en ze over laten spelen. Behalve bij Barca waar hij al over een sterrenensemble beschikte. Bij Bayern wat toch 1 van de sterkste clubs was in Europa heeft hij gewoon gefaald, hij kwam daar om de CL te winnen en dat is hem bij lange na niet gelukt. Coaches voor hem kwamen zelfs verder en een paar keer in de finale. Diezelfde coaches voor hem wonnen ook het landskampioenschap en dat is na hem niet anders. Dus hij heeft daar eigenlijk niks speciaals gepresteerd.

Heb veel meer respect voor coaches zoals Klopp, Mourinho of desnoods een Ron Jans. Die laten zien dat ze ook met kleinere clubs en minder middelen prijzen kunnen pakken.

Mourinho's voetbal is misschien niet het mooist om te zien, maar ik geloof niet dat hij er niet minstens zo hard mee bezig is als Guardiola. Die verdedigende linies, dat moet je ook oefenen training na training om alles perfect te krijgen.

Mourinho voegt als trainer echt wat toe aan zijn teams, Guardiola daarentegen... denk niet dat die ooit een wedstrijd heeft gewonnen waarin hij de mindere selectie had.
Sorry maar dit is ronduit belachelijk wat je nu stelt. Mourinho koopt niet? Hij had bij inter ook de beschikking over een wereld elftal. En dan nog afbraakvoetbal spelen. Nooit aanvallend en ook gewoon belachelijk veel spelers kopen.

Het is juist Guardiola die echt zijn stempel op een elftal weet te drukken. Ook in Duitsland wordt ie op handen gedragen. Een cl niet winnen betekend niet dat je faalt hè.

Guardiola altijd aanvallend attractief voetbal vaak met pure talenten die inderdaad gekocht worden. Of Mourinho die afbraakvoetbal speelt. Vaak door de eigen spelers gedragen maar door de supporters vaak uitgekotst. En ook niks anders doet dan kopen.

Nee doe dan mij maar 100 van de 100 keer Guardiola. Past wat speelstijl betreft in alles ook 100x meer bij dat wat wij bij Ajax nastreven.
nummer10
 nummer10 - donderdag 28 september 2017 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 september 2017 - 09:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry maar dit is ronduit belachelijk wat je nu stelt. Mourinho koopt niet? Hij had bij inter ook de beschikking over een wereld elftal. En dan nog afbraakvoetbal spelen. Nooit aanvallend en ook gewoon belachelijk veel spelers kopen.

Het is juist Guardiola die echt zijn stempel op een elftal weet te drukken. Ook in Duitsland wordt ie op handen gedragen. Een cl niet winnen betekend niet dat je faalt hè.

Guardiola altijd aanvallend attractief voetbal vaak met pure talenten die inderdaad gekocht worden. Of Mourinho die afbraakvoetbal speelt. Vaak door de eigen spelers gedragen maar door de supporters vaak uitgekotst. En ook niks anders doet dan kopen.

Nee doe dan mij maar 100 van de 100 keer Guardiola. Past wat speelstijl betreft in alles ook 100x meer bij dat wat wij bij Ajax nastreven.
eens...
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 28 september 2017 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 september 2017 - 09:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry maar dit is ronduit belachelijk wat je nu stelt. Mourinho koopt niet? Hij had bij inter ook de beschikking over een wereld elftal. En dan nog afbraakvoetbal spelen. Nooit aanvallend en ook gewoon belachelijk veel spelers kopen.

Het is juist Guardiola die echt zijn stempel op een elftal weet te drukken. Ook in Duitsland wordt ie op handen gedragen. Een cl niet winnen betekend niet dat je faalt hè.

Guardiola altijd aanvallend attractief voetbal vaak met pure talenten die inderdaad gekocht worden. Of Mourinho die afbraakvoetbal speelt. Vaak door de eigen spelers gedragen maar door de supporters vaak uitgekotst. En ook niks anders doet dan kopen.

Nee doe dan mij maar 100 van de 100 keer Guardiola. Past wat speelstijl betreft in alles ook 100x meer bij dat wat wij bij Ajax nastreven.
Tuurlijk koopt Mourinho. Ik zeg ook niet dat dat niet zo is. Maar Inter Milan was ook echt geen wereldelftal, dat heeft hij ervan gemaakt door ze te laten spelen zoals hij deed. Of wou jij beweren dat spelers als Milito, Pandev, Stankovic, Muntari, Chivu en Samuel bijvoorbeeld allemaal wereldspelers waren? Mourinho heeft van Milito een topspits gemaakt, voor dat hij bij Inter kwam alleen maar bij matige clubs gespeeld.

Dat hij geen aanvallend voetbal, tja, dat is zijn manier van spelen en hij is daar erg succesvol mee, bij alle clubs. Guardiola tja, die speelt leuk aanvallend voetbal, maar het gaat uiteindelijk wel om de echte prijzen pakken en dat is wat Mourinho doet. En Guardiola toont aan dat niet kunnen, anders moet hij dat toch echt eens laten zien. Want in mijn opinie heeft hij wel gefaald bij Bayern door de CL niet te winnen. 'T laat in ieder geval zien dat ie niet bijzonder is vergeleken met zijn voorgangers/opvolgers. Die overigens beter presteerden in de CL.

Dat jij liever naar een bepaalde manier van spelen kijkt betekent niet dat de coach dan een betere coach is. Ik kijk ook liever naar PEC Zwolle dan naar Juventus, betekent niet dat PEC een beter elftal is.

Mourinho laat jaar in jaar uit, bij welke club dan ook zien dat hij de belangrijkste prijzen kan pakken. Guardiola niet.
remco k
 remco k - donderdag 28 september 2017 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 september 2017 - 14:13 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Tuurlijk koopt Mourinho. Ik zeg ook niet dat dat niet zo is. Maar Inter Milan was ook echt geen wereldelftal, dat heeft hij ervan gemaakt door ze te laten spelen zoals hij deed. Of wou jij beweren dat spelers als Milito, Pandev, Stankovic, Muntari, Chivu en Samuel bijvoorbeeld allemaal wereldspelers waren? Mourinho heeft van Milito een topspits gemaakt, voor dat hij bij Inter kwam alleen maar bij matige clubs gespeeld.

Dat hij geen aanvallend voetbal, tja, dat is zijn manier van spelen en hij is daar erg succesvol mee, bij alle clubs. Guardiola tja, die speelt leuk aanvallend voetbal, maar het gaat uiteindelijk wel om de echte prijzen pakken en dat is wat Mourinho doet. En Guardiola toont aan dat niet kunnen, anders moet hij dat toch echt eens laten zien. Want in mijn opinie heeft hij wel gefaald bij Bayern door de CL niet te winnen. 'T laat in ieder geval zien dat ie niet bijzonder is vergeleken met zijn voorgangers/opvolgers. Die overigens beter presteerden in de CL.

Dat jij liever naar een bepaalde manier van spelen kijkt betekent niet dat de coach dan een betere coach is. Ik kijk ook liever naar PEC Zwolle dan naar Juventus, betekent niet dat PEC een beter elftal is.

Mourinho laat jaar in jaar uit, bij welke club dan ook zien dat hij de belangrijkste prijzen kan pakken. Guardiola niet.
Guardiola 1 prijs minder gepakt in de helft van de tijd als Mourinho. Wat je zegt op dat vlak is gewoon niet waar.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 29 september 2017 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 september 2017 - 15:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Guardiola 1 prijs minder gepakt in de helft van de tijd als Mourinho. Wat je zegt op dat vlak is gewoon niet waar.
Oh dat is ook maar net hoe je het bekijkt. De Trofeu Joan Gamper staat 3x op de erelijst van Guardiola en ook het Wereldkampioenschap voetbal voor clubs en de Supercup met Bayern staan er op. Die eerst prijs is nou niet echt speciaal en die laatste twee vallen hem nou niet echt aan te rekenen. Het was dat zijn voorganger bij Bayern wel presteerde en zorgde dat Guardiola gekwalificeerd was voor die toernooien waar de tegenstanders vaak niet van hoog niveau zijn. En ja, dat soort wedstrijdjes winnen is Guardiola zijn kwaliteit, want zoals ik al zei Guardiola heeft nog nooit een wedstrijd gewonnen terwijl hij een mindere selectie had. En dat is precies wat Mourinho wel kan en wat hem veruit de betere trainer maakt. Hij voegt echt iets toe aan een elftal. Guardiola doet dat nog niet, tenzij hij dit jaar een de finale van de CL haalt ofzo... maar dat zie ik hem niet redden.

En met toevoegen bedoel ik niet zijn stempel op het spel drukken, maar ervoor zorgen dat jouw team wedstrijden wint waar een simpelere coach dat niet zou kunnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 september 2017 door NatjosFC --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 september 2017 - 01:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2017 - 01:06 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Oh dat is ook maar net hoe je het bekijkt. De Trofeu Joan Gamper staat 3x op de erelijst van Guardiola en ook het Wereldkampioenschap voetbal voor clubs en de Supercup met Bayern staan er op. Die eerst prijs is nou niet echt speciaal en die laatste twee vallen hem nou niet echt aan te rekenen. Het was dat zijn voorganger bij Bayern wel presteerde en zorgde dat Guardiola gekwalificeerd was voor die toernooien waar de tegenstanders vaak niet van hoog niveau zijn. En ja, dat soort wedstrijdjes winnen is Guardiola zijn kwaliteit, want zoals ik al zei Guardiola heeft nog nooit een wedstrijd gewonnen terwijl hij een mindere selectie had. En dat is precies wat Mourinho wel kan en wat hem veruit de betere trainer maakt. Hij voegt echt iets toe aan een elftal. Guardiola doet dat nog niet, tenzij hij dit jaar een de finale van de CL haalt ofzo... maar dat zie ik hem niet redden.

En met toevoegen bedoel ik niet zijn stempel op het spel drukken, maar ervoor zorgen dat jouw team wedstrijden wint waar een simpelere coach dat niet zou kunnen.
mourinho tactisch erg sterk.. en toch kijk ik liever naar aanvallend spel zoals guardiola.. dan maar geen prijs maar mourinhos spel doet zeer aan je ogen.. maar da hebik vaker aangegeven liever geen prijs mer mooi voetbal dan prijzen winnen met kut en anti voetbal..
p111
 p111 - vrijdag 29 september 2017 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 september 2017 - 14:13 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Tuurlijk koopt Mourinho. Ik zeg ook niet dat dat niet zo is. Maar Inter Milan was ook echt geen wereldelftal, dat heeft hij ervan gemaakt door ze te laten spelen zoals hij deed. Of wou jij beweren dat spelers als Milito, Pandev, Stankovic, Muntari, Chivu en Samuel bijvoorbeeld allemaal wereldspelers waren? Mourinho heeft van Milito een topspits gemaakt, voor dat hij bij Inter kwam alleen maar bij matige clubs gespeeld.

Dat hij geen aanvallend voetbal, tja, dat is zijn manier van spelen en hij is daar erg succesvol mee, bij alle clubs. Guardiola tja, die speelt leuk aanvallend voetbal, maar het gaat uiteindelijk wel om de echte prijzen pakken en dat is wat Mourinho doet. En Guardiola toont aan dat niet kunnen, anders moet hij dat toch echt eens laten zien. Want in mijn opinie heeft hij wel gefaald bij Bayern door de CL niet te winnen. 'T laat in ieder geval zien dat ie niet bijzonder is vergeleken met zijn voorgangers/opvolgers. Die overigens beter presteerden in de CL.

Dat jij liever naar een bepaalde manier van spelen kijkt betekent niet dat de coach dan een betere coach is. Ik kijk ook liever naar PEC Zwolle dan naar Juventus, betekent niet dat PEC een beter elftal is.

Mourinho laat jaar in jaar uit, bij welke club dan ook zien dat hij de belangrijkste prijzen kan pakken. Guardiola niet.
Mporinho is de man die zorgt dat het mooie voetbal spel naar de klote gaat.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 29 september 2017 - 09:59   quote  deeplink  
Ik zou Mourinho anders best bij Ajax willen zien. Wist je tenminste zeker dat je afgelopen jaar de Europa League had gewonnen.
remco k
 remco k - vrijdag 29 september 2017 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2017 - 01:06 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Oh dat is ook maar net hoe je het bekijkt. De Trofeu Joan Gamper staat 3x op de erelijst van Guardiola en ook het Wereldkampioenschap voetbal voor clubs en de Supercup met Bayern staan er op. Die eerst prijs is nou niet echt speciaal en die laatste twee vallen hem nou niet echt aan te rekenen. Het was dat zijn voorganger bij Bayern wel presteerde en zorgde dat Guardiola gekwalificeerd was voor die toernooien waar de tegenstanders vaak niet van hoog niveau zijn. En ja, dat soort wedstrijdjes winnen is Guardiola zijn kwaliteit, want zoals ik al zei Guardiola heeft nog nooit een wedstrijd gewonnen terwijl hij een mindere selectie had. En dat is precies wat Mourinho wel kan en wat hem veruit de betere trainer maakt. Hij voegt echt iets toe aan een elftal. Guardiola doet dat nog niet, tenzij hij dit jaar een de finale van de CL haalt ofzo... maar dat zie ik hem niet redden.

En met toevoegen bedoel ik niet zijn stempel op het spel drukken, maar ervoor zorgen dat jouw team wedstrijden wint waar een simpelere coach dat niet zou kunnen.
Hoe lang is het geleden dat Mourinho bij een club werkte met een mindere selectie?

Een trainer is er ook om een elftal zo te laten spelen dat het publiek vermaakt wordt. Mourinho is compleet doorgeslagen in zijn manier van spelen en daarom de laatste jaren veelal verafschuwd door de supporters van zijn eigen clubs.

Bij zowel real als Chelsea ontslagen wegens tegenvallende resultaten en ontevreden spelers/supporters.

Ook bij united vorig seizoen in de PL gewoon gefaald.
Loetje
 Loetje - vrijdag 29 september 2017 - 20:45   quote  deeplink  
Zit een beetje te schakelen tussen Twente en Jong Ajax. Maar wat is Higler een uitstekende scheids aan het worden. Een groot drama in het begin, maar fluit tegenwoordig uitstekend. Straalt rust uit en voelt het prima aan
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 29 september 2017 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2017 - 10:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe lang is het geleden dat Mourinho bij een club werkte met een mindere selectie?

Een trainer is er ook om een elftal zo te laten spelen dat het publiek vermaakt wordt. Mourinho is compleet doorgeslagen in zijn manier van spelen en daarom de laatste jaren veelal verafschuwd door de supporters van zijn eigen clubs.

Bij zowel real als Chelsea ontslagen wegens tegenvallende resultaten en ontevreden spelers/supporters.

Ook bij united vorig seizoen in de PL gewoon gefaald.
Nee hoor totaal niet gefaald. Doel wat hij meekreeg was Champions League halen en dat heeft hij gehaald.

Bij Chelsea vloog hij er het 3e seizoen uit dat klopt. Maar daarvoor afgaand maakt hij hun wel weer kampioen nadat ze al jaren op een kampioenschap moesten wachtten. Zelfde geld eigenlijk voor zijn avontuur bij Real. 'T kan niet altijd meezitten en zoals jezelf al aangeeft zit Mourinho al veel langer int vak.

Met mindere selectie bedoelde ik meer dat wanneer Guardiola met dit City tegen een Barca, Real ofzo komt te spelen, dat hij over het algemeen geen schijn van kans maakt.

Mourinho geeft zijn ploeg altijd een kans. Hij schakelde met Inter barca uit in de CL bijvoorbeeld.

Tja, wat de fans kunnen vinden wat ze willen. Zo lang Mourinho prijzen pakt zullen ze van hem houden.
remco k
 remco k - vrijdag 29 september 2017 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2017 - 21:11 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Nee hoor totaal niet gefaald. Doel wat hij meekreeg was Champions League halen en dat heeft hij gehaald.

Bij Chelsea vloog hij er het 3e seizoen uit dat klopt. Maar daarvoor afgaand maakt hij hun wel weer kampioen nadat ze al jaren op een kampioenschap moesten wachtten. Zelfde geld eigenlijk voor zijn avontuur bij Real. 'T kan niet altijd meezitten en zoals jezelf al aangeeft zit Mourinho al veel langer int vak.

Met mindere selectie bedoelde ik meer dat wanneer Guardiola met dit City tegen een Barca, Real ofzo komt te spelen, dat hij over het algemeen geen schijn van kans maakt.

Mourinho geeft zijn ploeg altijd een kans. Hij schakelde met Inter barca uit in de CL bijvoorbeeld.

Tja, wat de fans kunnen vinden wat ze willen. Zo lang Mourinho prijzen pakt zullen ze van hem houden.
Doelstelling was eindigen bij de eerste 4. Dat is niet gelukt en dat hij de cl via een andere weg alsnog behaalde is zijn geluk geweest dat ie uberhaubt mocht blijven zitten.

Overigens vind ik Mourinho een goede trainer hoor. Maar totaal niet het type trainer waar ik van hou. En hij speelt al helemaal niet het spel dat ik graag zie.
Loetje
 Loetje - vrijdag 29 september 2017 - 21:38   quote  deeplink  
Een goede laffe trainer. Meer kan ik daar niet over zeggen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 september 2017 - 17:05   quote  deeplink  
o19 weer dikke overwinning geboekt. Nu weer met 0-5 bij Utrecht. Waar zijn al die negatievelingen nu die Heitinga na de supercupwedstrijd de grond in boorden??
Loetje
 Loetje - zaterdag 30 september 2017 - 18:04   quote  deeplink  
En Utrecht had 12 uit 4... Toevallig nog een speler die debuteerde en niet goed speelde? Kan die weer afgezeken worden
remco k
 remco k - zaterdag 30 september 2017 - 19:57   quote  deeplink  
Wat een wereldgoal van de Bruyne. City heer en meester op bezoek bij Chelsea.
remco k
 remco k - zaterdag 30 september 2017 - 20:25   quote  deeplink  
Ik denk dat city op dit moment samen met real en psg het beste elftal is van Europa. Hoop voor city dat ze niet te vroeg pieken.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 30 september 2017 - 22:59   quote  deeplink  
Mag het niet zeggen, maar heerlijk dat Crystal Palace zo slecht gaat
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 30 september 2017 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2017 - 22:59 schreef Jaccio het volgende:
Mag het niet zeggen, maar heerlijk dat Crystal Palace zo slecht gaat
Volledig verdient ook
nummer10
 nummer10 - zondag 01 oktober 2017 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2017 - 20:25 schreef remco k het volgende:
Ik denk dat city op dit moment samen met real en psg het beste elftal is van Europa. Hoop voor city dat ze niet te vroeg pieken.
3 koop ploegen... jammer
Pietje
 Pietje - zondag 01 oktober 2017 - 12:58   quote  deeplink  
Feyenoord weer op rozen tegen AZ. 0-2 voor na slechts een kwartiertje. Zijn de Rotterdammers zo sterk of de Alkmaarders zo zwak.

Hoe dan ook| Ajax weet wat het moet doen vanmiddag.
Loetje
 Loetje - zondag 01 oktober 2017 - 13:05   quote  deeplink  
Zuivere goal van AZ afgekeurd daar
Pietje
 Pietje - zondag 01 oktober 2017 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 13:05 schreef Loetje het volgende:
Zuivere goal van AZ afgekeurd daar
Ik kijk niet, zag het alleen via teletekst.
Vannacht, nadat vrienden vertrokken waren, keek ik even naar de samenvattingen van gisteren. PSV kreeg ook weer eens een penalty cadeau. Sinterklaas is vroeg dit jaar. Zo kun je ook aan je doelgemiddelde werken.
Pietje
 Pietje - zondag 01 oktober 2017 - 13:20   quote  deeplink  
0-3 inmiddels... Waarom gaat het bij Ajax nooit zo gemakkelijk???
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 oktober 2017 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 13:20 schreef Pietje het volgende:
0-3 inmiddels... Waarom gaat het bij Ajax nooit zo gemakkelijk???
Is vragen naar de bekende weg.
Jaccio
 Jaccio - zondag 01 oktober 2017 - 13:57   quote  deeplink  
Feyenoord heeft gewoon een veel uitgebalanceerder elftal. Ajax is los zand. Leuke talenten en een routinier bij elkaar gegooid en hopen dat het zichzelf oplost
Pietje
 Pietje - zondag 01 oktober 2017 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 13:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Is vragen naar de bekende weg.
Ik had mijn TomTom niet ingeschakeld...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 oktober 2017 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 14:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik had mijn TomTom niet ingeschakeld...
Hahaha veel clubs spannen zich alleen in tegen Ajax.
Pietje
 Pietje - zondag 01 oktober 2017 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 14:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha veel clubs spannen zich alleen in tegen Ajax.
Ik ben het helaas voor 200% met je eens
nummer10
 nummer10 - zondag 01 oktober 2017 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 13:57 schreef Jaccio het volgende:
Feyenoord heeft gewoon een veel uitgebalanceerder elftal. Ajax is los zand. Leuke talenten en een routinier bij elkaar gegooid en hopen dat het zichzelf oplost
het is aan de trainer een team te smeden..
Jaccio
 Jaccio - zondag 01 oktober 2017 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 15:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

het is aan de trainer een team te smeden..
Ik denk niet dat deze trainer de spelers heeft gekregen die hij nodig had om te kunnen smeden..

Bij Feyenoord hebben ze iets heel aparts en ontzettend inventiefs gedaan..
Ze hebben gekeken naar wat ze nodig hebben en daarop ingekocht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 oktober 2017 door Jaccio --
Loetje
 Loetje - zondag 01 oktober 2017 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 14:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha veel clubs spannen zich alleen in tegen Ajax.
Qua mentaliteit wel, kwalitatief ben je echt niet ineens beter. Ajax kan dezelfde mentaliteit niet brengen dan ploegen als Vitesse, Utrecht, ADO etc. Wanneer dat wel is komt het gewoon op kwaliteit aan en win je praktisch altijd. Dat ligt echt helemaal aan Ajax zelf. Wel erg frustrerend trouwens dat dat maar blijft gebeuren
remco k
 remco k - zondag 01 oktober 2017 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 00:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

3 koop ploegen... jammer
De gehele top en subtop koopt vrijwel alleen maar spelers.
nummer10
 nummer10 - zondag 01 oktober 2017 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 18:52 schreef remco k het volgende:

[..]

De gehele top en subtop koopt vrijwel alleen maar spelers.
helaas regeren de oliebaasjes indd
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 oktober 2017 - 19:53   quote  deeplink  
0 doelpunten scoren in 7 wedstrijden en 17 dielpunten tegen. Best bizar!
Eide
 Eide - woensdag 04 oktober 2017 - 22:18   quote  deeplink  
Mooie prestatie van de dames. Vanaf de 21e minuut met 10 spelers en toch makkelijk overeind blijven en in de 87e minuut volledig terecht scoren en winnen. Volgende week die voorsprong in Italie verdedigen om een ronde verder te komen.
remco k
 remco k - woensdag 04 oktober 2017 - 22:43   quote  deeplink  
Jup was erg leuk om te zien. Mooie kopbal ook.
Eide
 Eide - donderdag 05 oktober 2017 - 06:12   quote  deeplink  
Van Lunteren als absolute uitblinker. Het was een prima voorzet maar ook een dame die heel veel in werking zet bij de dames. Het centrale duo achterin ook sterk.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 oktober 2017 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 oktober 2017 - 06:12 schreef Eide het volgende:
Van Lunteren als absolute uitblinker. Het was een prima voorzet maar ook een dame die heel veel in werking zet bij de dames. Het centrale duo achterin ook sterk.
Die spits vind ik drama. Kreeg gisteren ook rood. Heeft mij in de competitie ook nog niet overtuigd. Heeft voordeel van lengte maar verder komt ze erg lomp over.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 06 oktober 2017 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 oktober 2017 - 06:12 schreef Eide het volgende:
Van Lunteren als absolute uitblinker. Het was een prima voorzet maar ook een dame die heel veel in werking zet bij de dames. Het centrale duo achterin ook sterk.
Zag ik nou dat van Lunteren op 10 speelt bij Ajax? Ik dacht dat ze bij NL op rechtsback speelde.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 06 oktober 2017 - 16:52   quote  deeplink  
Younes gisteren overigens gewoon lekker op de bank bij Duitsland. Als die jongen nou weer vorm krijgt in de tweede seizoenshelft, dan mag hij hopelijk mee naar het WK en kunnen we eventueel enorme winst maken. Denk wel dat er dan een aantal duitse subtoppers in de rij komen staan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 oktober 2017 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 oktober 2017 - 16:52 schreef NatjosFC het volgende:
Younes gisteren overigens gewoon lekker op de bank bij Duitsland. Als die jongen nou weer vorm krijgt in de tweede seizoenshelft, dan mag hij hopelijk mee naar het WK en kunnen we eventueel enorme winst maken. Denk wel dat er dan een aantal duitse subtoppers in de rij komen staan.
Gewoon lekker? Younes is ook nog geen basisklant voor het nationale elftal van Duitsland. Dat weet hij zelf ook. Er zitten daar iets grotere spelers voor hem. Maar lekker je speler de grond in blijven trappen. Maar fixeer je dan op alle spelers die dramatisch spelen en niet alleen op Younes.
Eide
 Eide - vrijdag 06 oktober 2017 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 oktober 2017 - 16:50 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Zag ik nou dat van Lunteren op 10 speelt bij Ajax? Ik dacht dat ze bij NL op rechtsback speelde.
Die speelt waar een trainer haar nodig heeft. Een speelster naar mijn hart wat dat betreft.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.0819711