BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 oktober 2017 - 21:38   quote  deeplink  
Whahahahahahaahhaha
remco k
 remco k - zaterdag 28 oktober 2017 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 20:37 schreef NatjosFC het volgende:
Nog niks te vieren. Voor t zelfde geld lopen ze puntje in op ons en PSV. Tot nog toe prima weekend voor hen.
Zo kan je het ook zien. Maar een top 3 club moet altijd winnen.
remco k
 remco k - zaterdag 28 oktober 2017 - 21:55   quote  deeplink  
Tsjaa. Gewoon hee erg dom schone. Gewoon dom.
Eide
 Eide - zaterdag 28 oktober 2017 - 23:08   quote  deeplink  
Zwolle enorm goed bezig.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 oktober 2017 - 02:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 23:08 schreef Eide het volgende:
Zwolle enorm goed bezig.
Hadden vandaag 6-0 moeten winnen. Maar goed, onze spits bakt er geen bal van. T zal ook geen familie zijn van...
Jaccio
 Jaccio - zondag 29 oktober 2017 - 12:19   quote  deeplink  
Mooi overigens dat Fraser aangeeft hoe belangrijk Serero is voor Vitesse en dat hij eigenlijk onmisbaar is.
Ben blij voor die jongen dat hij goed terecht is gekomen
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 29 oktober 2017 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 12:19 schreef Jaccio het volgende:
Mooi overigens dat Fraser aangeeft hoe belangrijk Serero is voor Vitesse en dat hij eigenlijk onmisbaar is.
Ben blij voor die jongen dat hij goed terecht is gekomen
Same
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 oktober 2017 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 12:19 schreef Jaccio het volgende:
Mooi overigens dat Fraser aangeeft hoe belangrijk Serero is voor Vitesse en dat hij eigenlijk onmisbaar is.
Ben blij voor die jongen dat hij goed terecht is gekomen
Inderdaad. Mooi om te zien, goede voetballer helaas bij Ajax uiteindelijk niet gered.
Pietje
 Pietje - zondag 29 oktober 2017 - 13:04   quote  deeplink  
En weer Lozano bij PSV (tegen Vitesse). Die maakt opnieuw het verschil!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 oktober 2017 - 13:17   quote  deeplink  
Vedette Locadia maakt gelijk in Arnhem. Nu rust.
Jaccio
 Jaccio - zondag 29 oktober 2017 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 13:04 schreef Pietje het volgende:
En weer Lozano bij PSV (tegen Vitesse). Die maakt opnieuw het verschil!
Goede aankoop van PSV inderdaad. Is ook een beetje geluk dat je moet hebben als club denk ik.
Hadden wij vorig seizoen met Sanchez.
Pietje
 Pietje - zondag 29 oktober 2017 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 13:25 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Goede aankoop van PSV inderdaad. Is ook een beetje geluk dat je moet hebben als club denk ik.
Hadden wij vorig seizoen met Sanchez.
Precies, Jaccio. Dat heb ik zojuist ook geschreven in het topic over Marcel Keizer.
Pietje
 Pietje - zondag 29 oktober 2017 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 13:17 schreef NatjosFC het volgende:
Vedette Locadia maakt gelijk in Arnhem. Nu rust.
Haha. Ik zie het nu pas. Ik ben nog niet helemaal wakker...
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 oktober 2017 - 13:35   quote  deeplink  
Inmiddels maakt ie er 1-2 van :(
Pietje
 Pietje - zondag 29 oktober 2017 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 13:35 schreef NatjosFC het volgende:
Inmiddels maakt ie er 1-2 van :(
Bah! Dat is niet leuk. Dit is zo'n wedstrijd waar PSV in principe punten zou moeten verspelen. Maar ik vrees dat ze dat vandaag opnieuw niet gaan doen.

In het begin van de competitie gaf ik geen cent voor PSV, inmiddels is het een prima elftal. Dat heeft Cocu goed gedaan.
Jaccio
 Jaccio - zondag 29 oktober 2017 - 13:45   quote  deeplink  
Maakt zijn fout meer dan goed daarzo, die Locadia. Knap hoor
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 oktober 2017 - 13:46   quote  deeplink  
En 1-4. gespeeld.

Psv is inderdaad een stuk beter gaan voetballen. Ongelofelijk want er was weinig vertrouwen daar na de uitschakeling in de EL. Maar nu vliegt alles erin bij hen. Hopelijk dat ze gauw in een mindere fase komen. Wedstrijd in de ArenA wordt heel belangrijk.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 29 oktober 2017 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 13:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Bah! Dat is niet leuk. Dit is zo'n wedstrijd waar PSV in principe punten zou moeten verspelen. Maar ik vrees dat ze dat vandaag opnieuw niet gaan doen.

In het begin van de competitie gaf ik geen cent voor PSV, inmiddels is het een prima elftal. Dat heeft Cocu goed gedaan.
Vitesse heeft al heel lang niet gewonnen van PSV. En met de nu al 1-4 wordt t vandaag ook niks.
Loetje
 Loetje - zondag 29 oktober 2017 - 13:49   quote  deeplink  
Tyfusboeren!
Pietje
 Pietje - zondag 29 oktober 2017 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 13:46 schreef NatjosFC het volgende:
En 1-4. gespeeld.

Psv is inderdaad een stuk beter gaan voetballen. Ongelofelijk want er was weinig vertrouwen daar na de uitschakeling in de EL. Maar nu vliegt alles erin bij hen. Hopelijk dat ze gauw in een mindere fase komen. Wedstrijd in de ArenA wordt heel belangrijk.
PSV heeft een enorm potentieel aan scorende spelers. Kijk maar eens naar pagina 832 van teletekst, hoeveel PSV'ers er bij de topscorers staan.

Ik las hier in het wedstrijdtopic Willem II-Ajax, dat Ajax (Huntelaar) nogal wat droomkansen gemist heeft. Dat zegt ook wel wat.
Pietje
 Pietje - zondag 29 oktober 2017 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 13:49 schreef Loetje het volgende:
Tyfusboeren!
Ook goedemorgen ;-) Haha.
Pietje
 Pietje - zondag 29 oktober 2017 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 13:46 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Vitesse heeft al heel lang niet gewonnen van PSV. En met de nu al 1-4 wordt t vandaag ook niks.
Dit is toch hetzelfde Vitesse, dat Ajax in de ArenA heeft verslagen?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 oktober 2017 - 13:53   quote  deeplink  
Je kan psv vergelijken met die kakkerlakken afgelopen seizoen. Op voorhand word er niet veel om gegeven, maar daarna zit ook alles ineens mee. Dat is te zien in de competitie.
Pietje
 Pietje - zondag 29 oktober 2017 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 13:53 schreef Ajax Warrior het volgende:
Je kan psv vergelijken met die kakkerlakken afgelopen seizoen. Op voorhand word er niet veel om gegeven, maar daarna zit ook alles ineens mee. Dat is te zien in de competitie.
Ik heb er de afgelopen weken niets van kunnen zien Warrior. Maar je hebt zeker gelijk. Bij Feyenoord lukte vorig seizoen ALLES, ze hadden ALLES mee! Nu dat weg is gevallen (alles lukt nu net niet...) verliezen ze dus prompt heel veel punten.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 oktober 2017 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 13:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

PSV heeft een enorm potentieel aan scorende spelers. Kijk maar eens naar pagina 832 van teletekst, hoeveel PSV'ers er bij de topscorers staan.

Ik las hier in het wedstrijdtopic Willem II-Ajax, dat Ajax (Huntelaar) nogal wat droomkansen gemist heeft. Dat zegt ook wel wat.
Zeker waar. Alle 3 de aanvallers hebben het potentieel er 20 te maken. De Jong nog steeds in een dip. Maar ook op het middenveld met Pereiro en Ginkel veel doelpuntenmakers.
Daarom pleit ik ook altijd voor Siem op je middenveld. Anders heeft Ajax maar 1 echte doelpuntenmaker in de basis. Nu twee met Neres erbij.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 oktober 2017 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 13:55 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb er de afgelopen weken niets van kunnen zien Warrior. Maar je hebt zeker gelijk. Bij Feyenoord lukte vorig seizoen ALLES, ze hadden ALLES mee! Nu dat weg is gevallen (alles lukt nu net niet...) verliezen ze dus prompt heel veel punten.
Klopt, daarnaast heeft psv het voordeel net als Ajax dat het doordeweeks niet Europees hoeft te spelen en dat merk je er ook in terug.
Pietje
 Pietje - zondag 29 oktober 2017 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 13:58 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Zeker waar. Alle 3 de aanvallers hebben het potentieel er 20 te maken. De Jong nog steeds in een dip. Maar ook op het middenveld met Pereiro en Ginkel veel doelpuntenmakers.
Daarom pleit ik ook altijd voor Siem op je middenveld. Anders heeft Ajax maar 1 echte doelpuntenmaker in de basis. Nu twee met Neres erbij.
Je hebt helemaal gelijk, Natjos!

Overigens: 2-4 door Mount, net een minuut in het veld. HUP VITESSE!!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 oktober 2017 - 14:05   quote  deeplink  
Ook wel lachen. Een trainer die feijenoord sinds tijden weer een kampioenschap heeft bezorgd mag nu volgens veel supporters opdonderen. Zo snel kan het blijkbaar gaan in de voetbalwereld.
Pietje
 Pietje - zondag 29 oktober 2017 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 14:05 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ook wel lachen. Een trainer die feijenoord sinds tijden weer een kampioenschap heeft bezorgd mag nu volgens veel supporters opdonderen. Zo snel kan het blijkbaar gaan in de voetbalwereld.
Dat is volgens mij inherent aan het voetbalpubliek. Kijk ook maar eens hier. Hoe blij waren (zijn we nog steeds...) met de kampioenschappen onder Frank de Boer en hoe er hier (ook door mij) over hem gepraat werd in zijn laatste seizoen, met zijn voetbalconcept van blijven rondspelen... Breed -> terug -> breed -> terug.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 oktober 2017 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 14:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is volgens mij inherent aan het voetbalpubliek. Kijk ook maar eens hier. Hoe blij waren (zijn we nog steeds...) met de kampioenschappen onder Frank de Boer en hoe er hier (ook door mij) over hem gepraat werd in zijn laatste seizoen, met zijn voetbalconcept van blijven rondspelen... Breed -> terug -> breed -> terug.
Ik denk dat dit inherent is aan het voetbal op zich. Als je kijkt hoe clubs zich tegenwoordig massaal terugtrekken en zich zelf een handbalverdediging aanmeten mag je überhaupt al blij wezen dat er wedstrijden zijn die nog een beetje het aanzien waard zijn. De financiële belangen worden steeds groter, waardoor clubs er alles aan doen punten te pakken met lelijk voetbal.
Pietje
 Pietje - zondag 29 oktober 2017 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 14:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik denk dat dit inherent is aan het voetbal op zich. Als je kijkt hoe clubs zich tegenwoordig massaal terugtrekken en zich zelf een handbalverdediging aanmeten mag je überhaupt al blij wezen dat er wedstrijden zijn die nog een beetje het aanzien waard zijn. De financiële belangen worden steeds groter, waardoor clubs er alles aan doen punten te pakken met lelijk voetbal.
Je hebt absoluut gelijk. Ik ben het volledig met je eens.
Jaccio
 Jaccio - zondag 29 oktober 2017 - 14:37   quote  deeplink  
Het belooft iniedergeval weer een spannend seizoen te worden in de ED. Vind ik wel mooi.
PEC doet leuk mee, Vitesse ook. Ik hoop dat F'noord ook zijn draai weer gaat vinden. Zou leuk zijn als er 5 teams tot het eind vol strijden om de titel. (En dat wij hem wel winnen gewoon natuurlijk)

Uiteindelijk hebben we elkaar toch nodig om beter te blijven worden en de competitie aantrekkelijk te houden.
Pietje
 Pietje - zondag 29 oktober 2017 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 14:37 schreef Jaccio het volgende:
Het belooft iniedergeval weer een spannend seizoen te worden in de ED. Vind ik wel mooi.
PEC doet leuk mee, Vitesse ook. Ik hoop dat F'noord ook zijn draai weer gaat vinden. Zou leuk zijn als er 5 teams tot het eind vol strijden om de titel. (En dat wij hem wel winnen gewoon natuurlijk)

Uiteindelijk hebben we elkaar toch nodig om beter te blijven worden en de competitie aantrekkelijk te houden.
Dat PEC Zwolle verbaast me enorm. Leuk voor de trainer, John van 't Schip, een oud Ajacied. Daarnaast gun ik het PEC beslist. Het is een sympathieke ploeg die wil voetballen en zich niet ingraaft.

De terugval van Feyenoord had ik min of meer verwacht. Vorig seizoen hadden zij alles mee: strafschoppen krijgen die niet gegevan hadden mogen worden, tegenstanders die onterecht een strafschop tegen kregen, de bal in de wedstrijd tegen PSV, die doelman Zoet min of meer achter zijn eigen doellijn trok, een behoorlijk aantal doelpunten scoren in de extra tijd. Enzovoort. Dat enorme geluk hebben zij nu niet meer en prompt valt het kaartenhuis in elkaar.

Vitesse, Chelsea-2, doet het aardig, maar vandaag laten zij zich, een topploeg onwaardig, finaal overtroeven door PSV. Dan val je behoorlijk door de mand. Ik heb begrepen, dat Vitesse een paar weken geleden tegen Ajax in de ArenA, veel agressiever had opgesteld. Een echte topploeg had dat vandaag, zeker als je thuisspeelt, ook gedaan. Vandaag heeft de angst zich uitbetaald.
remco k
 remco k - zondag 29 oktober 2017 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 13:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

PSV heeft een enorm potentieel aan scorende spelers. Kijk maar eens naar pagina 832 van teletekst, hoeveel PSV'ers er bij de topscorers staan.

Ik las hier in het wedstrijdtopic Willem II-Ajax, dat Ajax (Huntelaar) nogal wat droomkansen gemist heeft. Dat zegt ook wel wat.
Het zegt mij helemaal niks. Wij maken er de laatste 4 wedstrijden ook 15
Pietje
 Pietje - zondag 29 oktober 2017 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 15:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Het zegt mij helemaal niks. Wij maken er de laatste 4 wedstrijden ook 15
Het zegt inderdaad niet alles, maar het is toch verdomde makkelijk als je dat in je ploeg hebt. Het zal mij niet verbazen als bij Ajax Siem de Jong vanaf het komende weekeinde een basisplaats heeft verworven.
Jaccio
 Jaccio - zondag 29 oktober 2017 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 14:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat PEC Zwolle verbaast me enorm. Leuk voor de trainer, John van 't Schip, een oud Ajacied. Daarnaast gun ik het PEC beslist. Het is een sympathieke ploeg die wil voetballen en zich niet ingraaft.

De terugval van Feyenoord had ik min of meer verwacht. Vorig seizoen hadden zij alles mee: strafschoppen krijgen die niet gegevan hadden mogen worden, tegenstanders die onterecht een strafschop tegen kregen, de bal in de wedstrijd tegen PSV, die doelman Zoet min of meer achter zijn eigen doellijn trok, een behoorlijk aantal doelpunten scoren in de extra tijd. Enzovoort. Dat enorme geluk hebben zij nu niet meer en prompt valt het kaartenhuis in elkaar.

Vitesse, Chelsea-2, doet het aardig, maar vandaag laten zij zich, een topploeg onwaardig, finaal overtroeven door PSV. Dan val je behoorlijk door de mand. Ik heb begrepen, dat Vitesse een paar weken geleden tegen Ajax in de ArenA, veel agressiever had opgesteld. Een echte topploeg had dat vandaag, zeker als je thuisspeelt, ook gedaan. Vandaag heeft de angst zich uitbetaald.
Of wellicht is PSV gewoon een stuk beter dan we allemaal denken? Vitesse was erg angstig en terecht, zo blijkt. Die angst hadden ze voor Ajax totaal niet in de ArenA.
De onderlinge krachtsverschillen zullen allemaal duidelijker worden als we PSV ontmoeten.

Het zat F'noord vorig seizoen absoluut mee allemaal, al hebben ze bij vlagen ook gewoon heel goed en verzorgd voetbal laten zien.
Ze hebben nu denk ik ook gewoon heel veel last van het Europese schema ernaast. Vermoeidheid, pijntjes, blessures. Maar dat is straks ook over.

Ik gun het PEC ook wel. Heel leuke ploeg om naar te kijken.

Wat ons betreft, wij moeten ons draai ook nog vinden. We pakken wel de punten, wat het belangrijkste is, maar spelen absoluut nog niet overtuigend. Vorig jaar gingen we ook pas rond deze tijd lekker draaien als ik me niet vergis. Laten we hopen op een zelfde scenario, want we moeten echt wel in Europa spelen volgend seizoen.
Pietje
 Pietje - zondag 29 oktober 2017 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 15:12 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Of wellicht is PSV gewoon een stuk beter dan we allemaal denken? Vitesse was erg angstig en terecht, zo blijkt. Die angst hadden ze voor Ajax totaal niet in de ArenA.
De onderlinge krachtsverschillen zullen allemaal duidelijker worden als we PSV ontmoeten.

Het zat F'noord vorig seizoen absoluut mee allemaal, al hebben ze bij vlagen ook gewoon heel goed en verzorgd voetbal laten zien.
Ze hebben nu denk ik ook gewoon heel veel last van het Europese schema ernaast. Vermoeidheid, pijntjes, blessures. Maar dat is straks ook over.

Ik gun het PEC ook wel. Heel leuke ploeg om naar te kijken.

Wat ons betreft, wij moeten ons draai ook nog vinden. We pakken wel de punten, wat het belangrijkste is, maar spelen absoluut nog niet overtuigend. Vorig jaar gingen we ook pas rond deze tijd lekker draaien als ik me niet vergis. Laten we hopen op een zelfde scenario, want we moeten echt wel in Europa spelen volgend seizoen.
Ik ben het helemaal met je eens.
remco k
 remco k - zondag 29 oktober 2017 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 15:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het zegt inderdaad niet alles, maar het is toch verdomde makkelijk als je dat in je ploeg hebt. Het zal mij niet verbazen als bij Ajax Siem de Jong vanaf het komende weekeinde een basisplaats heeft verworven.
Op basis van zijn goals zou dat kunnen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 29 oktober 2017 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 13:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Bah! Dat is niet leuk. Dit is zo'n wedstrijd waar PSV in principe punten zou moeten verspelen. Maar ik vrees dat ze dat vandaag opnieuw niet gaan doen.

In het begin van de competitie gaf ik geen cent voor PSV, inmiddels is het een prima elftal. Dat heeft Cocu goed gedaan.
Dankje. Cocu heeft inderdaad een matig lopend elftal goed laten lopen. Pereiro aanvallende middenvelder vind ik een hele slimme zet. De aanval is echt toppie en het middenveld. Alleen achterin is het wat minder, maar dat nemen we dan maar voor lief.
Pietje
 Pietje - maandag 30 oktober 2017 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 23:45 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Dankje. Cocu heeft inderdaad een matig lopend elftal goed laten lopen. Pereiro aanvallende middenvelder vind ik een hele slimme zet. De aanval is echt toppie en het middenveld. Alleen achterin is het wat minder, maar dat nemen we dan maar voor lief.
Ach als je een mindere verdediging hebt, maar je aanvallers scoren er op los, dan zit je gebeiteld. Zolang je meer scoort dan je tegenstander heb je de drie punten ;-)
remco k
 remco k - woensdag 01 november 2017 - 21:07   quote  deeplink  
Wat een pot weer tussen napoli en city. Nu napoli dat verschrikkelijk goed speelt en op 1-0 komt.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 02 november 2017 - 07:59   quote  deeplink  
City knap 2-4 gewonnen uiteindelijk. Bosz weet weer niet te winnen, thuis 1-1 tegen de zwakste ploeg. Die is wel heel snel afgezakt.
Hij gaat echt van een super goede start naar de schopstoel op deze manier.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 02 november 2017 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2017 - 07:59 schreef NatjosFC het volgende:
City knap 2-4 gewonnen uiteindelijk. Bosz weet weer niet te winnen, thuis 1-1 tegen de zwakste ploeg. Die is wel heel snel afgezakt.
Hij gaat echt van een super goede start naar de schopstoel op deze manier.
Toptrainer me reet! Vorig jaar met de finaleplaats enorm geluk gehad. Verder op elk vlak gefaald!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 november 2017 door Ajax Warrior --
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 02 november 2017 - 08:58   quote  deeplink  
Bij Ajax gewoon top gepresteerd door de finale te halen. Kun je niet af doen als geluk in mijn opinie.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 02 november 2017 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2017 - 08:58 schreef NatjosFC het volgende:
Bij Ajax gewoon top gepresteerd door de finale te halen. Kun je niet af doen als geluk in mijn opinie.
Niet? Zou ik je aanraden de hele Europese tournee even terug te kijken. Daarnaast Zowel in de competitie alsmede in de beker gefaald.
remco k
 remco k - donderdag 02 november 2017 - 12:43   quote  deeplink  
Geluk heb je altijd nodig in succes. Maar ook hij is onderdeel geweest van her succes richting die finale.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 02 november 2017 - 22:16   quote  deeplink  
Buttner ook heerlijk tactisch.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 november 2017 door Hasjkoph --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 03 november 2017 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2017 - 12:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Niet? Zou ik je aanraden de hele Europese tournee even terug te kijken. Daarnaast Zowel in de competitie alsmede in de beker gefaald.
wil ik je toch even wijzen op het succes tot nu toe dit seizoen ;) (knipoog he niet happen)
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 03 november 2017 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2017 - 12:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Niet? Zou ik je aanraden de hele Europese tournee even terug te kijken. Daarnaast Zowel in de competitie alsmede in de beker gefaald.
Wat remco zegt.

Maar zo kun je het ook omdraaien. De meeste thuiswedstrijden, tegen o.a. Lyon en Schalke had je veel dikker kunnen winnen. Lyon kwam thuis ook heel goed weg bij een paar grote kansen. Die teams hebben dan ook heel veel geluk gehad dat ze niet kansloos afgeslacht zijn. Uiteindelijk verdiend de finale gehaald met dank aan Bosz.
remco k
 remco k - vrijdag 03 november 2017 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 november 2017 - 00:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wil ik je toch even wijzen op het succes tot nu toe dit seizoen ;) (knipoog he niet happen)
Net zo veel succes als vorig jaar tot nu toe.. Geen prijs gewonnen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.0923209